ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הבורסה בת"א פשוט מסרבת לרדת: מדד המעו"ף מחק את הירידות מהבוקר, טבע טיפסה ב-1.1%, בזק התממשה 1.6%

המסחר השלילי שהתנהל לאורך היום שינה כיוון והמעו"ף טיפס ב-0.08%. בשוק המניות: אינסוליין צללה ב-5.8%, ALD נפלה ב-13.5%
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב פשוט מסרבת לעצור. למרות החולשה שאפיינה את המסחר בארה"ב בפתיחה, מדד המעו"ף גם היום ביצע סיבוב פרסה. בכך, הצליח למחוק את הירידות שנרשמו בשעות הבוקר שהגיעו ל-0.6%. בסיום יום המסחר, מדד המעו"ף התחזק קלות לשיא חדש - 1,422.39 נקודות.

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: טיפס ב-0.08%, מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: השיל 0.72% ו מדד בנקים +1.57% מדד בנקים 1,907.67 +1.57% מדד בנקים בסיס:1,878.15 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:323,492,296 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש הוסיף 0.12% לערכו. בשוק המניות: טבע טיפסה ב-1.1%, בזק התממשה ב-1.6%. עוד נציין את אינסוליין +2.18% אינסוליין 3,707 +2.18% אינסוליין בסיס:3,628 פתיחה:3,610 גבוה:3,750 נמוך:3,460 תמורה:232,340 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצללה ב-5.8% ומניית אי.אל.די +0.11% אי.אל.די 444.2 +0.11% אי.אל.די בסיס:443.7 פתיחה:450 גבוה:450 נמוך:443.8 תמורה:4,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנפלה ב-13.5% לאחר הזינוק מאתמול.

אנליסט בנק דיסקונט מתייחס ב-Biztv לרמות השיא של המדדים ומצביע על סקטורים שעדיין נראים אטרקטיביים - צפו בוידיאו

המסחר בחו"ל

המדדים המובילים באסיה התממשו אחרי 8 ימי עליות רצופים, על רקע הירידות שנרשמו ביום שישי האחרון בארה"ב. מניות התקשורת והטכנולוגיה משכו את הבורסות במזרח לירידות. מדד הניקיי איבד 1.7%, ההאנג סנג ירד 0.6%.

מניות במרכז

חברת הביומד אליום מדיקל +2.31% אליום מדיקל 137.5 +2.31% אליום מדיקל בסיס:134.4 פתיחה:139 גבוה:145.5 נמוך:135 תמורה:1,175,627 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-23.%, זאת לאחר שהודיעה אתמול (א') על כוונתה לגייס עד 27.2 מיליון שקל בהנפקת זכויות, מה שצפוי לדלל את ערך ההחזקה של בעלי המניות הקיימים באופן משמעותי.

מניית חברת אי.אל.די +0.11% אי.אל.די 444.2 +0.11% אי.אל.די בסיס:443.7 פתיחה:450 גבוה:450 נמוך:443.8 תמורה:4,886 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה גובה היום במסחר. המניה טיפסה אתמול בשיעור חד לאחר שדיווחה על העסקה הגדולה בתולדותיה בהיקף של 40-45 מיליון אירו.

מניית בונוס ביוגרופ -0.42% בונוס ביוגרופ 47.9 -0.42% בונוס ביוגרופ בסיס:48.1 פתיחה:48.1 גבוה:49.6 נמוך:47.8 תמורה:770,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-11.3% בהמשך לזינוק של 8% אמש. היום הודיעה החברה על התחלת ניסוי קליני בבני אדם, והמניה מוסיפה כ-5.5%. לידיעה המלאה

מניית {אידיבי אחזקות} טיפסה ב-13.6% במחזור חריג של כ-4 מיליון שקל. מניית חברת האחזקות של נוחי דנקנר לא דיווחה על אירוע מהותי שמצדיק את העלייה. שווי השוק של החברה לאחר העליות עומד על 23.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(70):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    הירידת במניות בישראל תהיינה חדות הכלכלה מזמן הפסיקה להי (ל"ת)
    סוחר 07/04/2014 21:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 34.
    חבר'ה שימו לב אליום מדיקל בהפחתת מרכיב ההטבה נסחרת בשער
    חשוב להמשך 07/04/2014 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    11.72 אגורות. לעומת זאת ההנפקה צפויה בשער 12.1 אגורות למניה. כרגע לא כדאי לבעלי העניין והמשקיעים להשקיע את ה-27 מיליון ש"ח שמתוכננים בהנפקה-רק משער 14.3 אגורות הנפקת הזכויות אפקטיבית. אף אחד לא שם לב לזה. אנשים שפכו סחורה כמו מטורפים מבלי להבין ששער 13.8 זה בעצם פחות מ-12 אגורות כי מרכיב ההטבה 14.5%. שלא תגידו שלא אמרתי לכם-מחר כנראה תיקון אלים באליום. הייתה צריכה לרדת 12% היום מקסימום וירדה 25%. יותר מידיי. צפי לתיקון אלים מחר לדעתי תשאף לכיוון שער 16-17 עד שבוע הבא.
    סגור
  • 33.
    מישהו פה מכין את הקרקע לשורט עצבני על המעו"ף
    טל 07/04/2014 19:37
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ראו הוזהרתם!!
    סגור
  • 32.
    הם עושים מה שהם רוצים בשוק נקודה. שחקני המ...... (ל"ת)
    תנחשו מי 07/04/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 31.
    אני כותבת כמה דקות לפני הפתיחה
    טליה 07/04/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 4
    חבל שאף אחד מהוותיקים לא נענה להצעתי. מנהל העסקים הראשי של הפירמה מכר היום 53 מליון שקלים אחרונים. עם הפתיחה בוול הוא ממשיך למכור יתרותינו בסך 356 מליון $! מעוד שעה לערך אנו נהיה נקיים והכסף ינוח בחשבון עם ריבית צנועה. תודה.
    סגור
  • אם את אותה טליה שהוסמכה אצל אבירם....אני כמעט בטוח שכן.
    ד"ר אברטון ברקלי 07/04/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אז: החברה כאן לא מבינים איזה אוצר היו יכולים לנצל. בכל מקרה, הצברים קצת עוקצניים...אז אל תעלבי. דבר שני. יש מקום מדהים בהודו בשם טליה. אחד מפילאי תבל. .......ואם את אותה טליה היפה והחכמה, קחי מאבירם את פרטיי, אשמח לשוחח.
    סגור
  • ד"ר אברטון
    ד"ר טליה 07/04/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ...קיבלתי הרגע מכרמית של איציק ואבירם. אני על טיסה ל L.A , אתקשר שאגיע. (אתה לא זמין כרגע באישי) אשמח אם תבוא עימי להרצאה מסובכת לאללה שאני צריכה להעביר. כרמית סיפרה שאנו באותו נושא ואתה תותח. SEE U
    סגור
  • פששששששששששששששששששש (ל"ת)
    פשששששששששששששששש 07/04/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 30.
    פוטין אפילו יותר גדול וחזק ממני
    צ'רצ'יל 07/04/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הוא קרע היום את דונייצק(עוד חתיכת אוקראינה) והכושי לא פוצה פה...גם אחרי שהמחוז מכריז עצמאות והסתפחות לאמא רוסיה. הלוואי על מדינת היהודים מנהיג חזק כמו פוטין. היום אין אידאולוגיה ועוד...הכל חרטא בונה..בעולמנו, כמו בטבע, החזק שולט...והיתר על ה...ז...של פפו...!
    סגור
  • 29.
    חיזקתי כמה לט"א
    יהושע 07/04/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 5
    פרוטרום , טבע , אלביט מע' , אלוני חץ. מחר יום חדש.
    סגור
  • טען עוד
  • אתה יהושע מהתנ"ך?
    יחזקאל 07/04/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא להאמין...איזה עולם קטן...רק חבל שמיהרת...מחר יהיה יותר זול מהיום ומחרתיים יותר זול ממחר..
    סגור
  • אתה יהושע מהתנ"ך?
    יחזקאל 07/04/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא להאמין...איזה עולם קטן...רק חבל שמיהרת...מחר יהיה יותר זול מהיום ומחרתיים יותר זול ממחר..
    סגור
  • 28.
    בנק המזרחי גובה עמלות כמה שאפשר עמלה חריגה כל יום שני
    חיי 07/04/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    וחמישי סך 90 שח...המנהלים משתדלים על חשבון הלקוחות להכניס ליד לכיס לחשבון ולקחת ולקחת..לשיפור המאזן..אין דין ואין דיין..האים לקוח יכול להוציא שקל אחד מהבנק...
    סגור
  • 27.
    מחכים לחוזים בארה"ב אם יהיו ירוקים נראה עליות בסוף יום
    שלמה מעוז 07/04/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ירידות ל מקרה לנראה בזמן הקרוב השבוע תתחיל עונת הדוחות בארה"ב שתביא דחיפה לשוק האמריקאי אם הנגידה תעצור את צמצום ההקלה הכמותית נראה עליות חדות באגח"ים
    סגור
  • מה עם הקלקילט יה בדאלק
    חאסקל 07/04/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש לך כמה קובות להשאיל לי לחודש. בואנה יה דרדס אני עיראקי אמיתי ועושה את כל הפעולות עם החרוזים. כך הבאתי מליון לירות ושמתי עליהם איזה שבע אחוז רווח ונהיה שתיים מליון. אתה משכונת העיראקים בבני ברק ליד הרפת של פעם? אז אני מכיר אותך. נתנו לכל האשכנזיות העשירות בראש פעם זוכר בדאלאק? טוב היום הם כבר ספתות בנות 67 ולא רואה אותם ממטר. חוץ מיזה תפסיק לערבב כאן לצעירים את הראש...יעני. מוש חראמ?
    סגור
  • להמשיך בלונג? (ל"ת)
    משקיע קטן 07/04/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • זה לא שלמה (ל"ת)
    לפתי הקטן 07/04/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • זה שלמה מעוז והוא עושה לכם בית ספר השורטים מתאדים לכם (ל"ת)
    אנונימי 07/04/2014 20:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כן (ל"ת)
    שלמה מעוז 07/04/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 26.
    נובל אנרג"י..רציו
    אנליסט 07/04/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האסטרטג הראשי של גולדמן זאקס ממליץ בחום על נובל אנרגי בעקבות החימה הקרובה עם ווד סייד-ואומר שי אפסייד של 23 אחוז......משקיעי רציו.....תתכוננו להמראה
    סגור
  • 25.
    אני קוראת
    טליה כלכלנית בכירה 07/04/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 12
    לכל הבוגרים החכמים שכתבו כאן כמו: בבר, כבד כבד, זקן חכם, אליוט, אחת שמבינה ועוד.. היקדמתם קצת את הזמן אבל הוא הגיע. אז צאו והזהירו את הצעירים מהעלול להתרחש. קראתי את כל המומחים והטכנאים בעיקר א.ג ומעוז ועוד רבים, אבל, הם נגועים בתמימות וחוסר הבנה בסיסית של המתרחש. איני מאמינה שמי מהם בא עם כוונות להכשיל. אגב, הגוף שאני מועסקת בו מוכר היום את כל שארית יתרותיו. כשיפתח המסחר בוול יקבלו החלטה סופית אם לפתוח פוזיצית שורט גדולה באירופה ואמריקה. בהצלחה.
    סגור
  • אם את בכירה אנחנו בצרה צרורה. (ל"ת)
    לבכירה 07/04/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מי זה אייל גולן? (ל"ת)
    א.ג. 07/04/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מי הקדים את זמנו ? ההפך הפסידו כסף רב (ל"ת)
    דני 07/04/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לדני
    טליה 07/04/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומה עם הבנת הנקרא שלך?
    סגור
  • 24.
    לגברת דבורה נעם
    שושי 07/04/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מכרתי דירה ויש בידי 1.27 מליון שקלים. קנית השבוע כיל ועוד דברים כשראיתי שאת קונה ואת רצינית. האם כדאי לשלושה שבועות עד שאמסור הכסף לקבלן הדירה החדשה לקנות ולחזק. אשמח לתשובה ויש לציין שאני רוצה רק על בטוח ואם אפשר להרוויח בשלושה שבועות 7 עד 9 אחוזים זה ישחרראותי קצת מהלוואות. תודה.
    סגור
  • או שושי . תקני עוד דירה או אפילו שלושה .
    לשושו 07/04/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומה שישאר לך קני קבר .
    סגור
  • לגברת דבורה
    שושי 07/04/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני בת 78 כך שדאגנו לשתי חלקות בישן של רמה"ש. מקום מצויין .אז אם כבר את קוברת אותי, אז דעי לך שאצלינו ברומניה היה מקובל להגיד שאם פרחה צעירה מקללת אותך זה סימן לחיים ארוכים. הבנת...דרך אגב אם תירצי להכירני אני מתגוררת בפנטהאוז של עד 120 בראול ולנברג. תבואי היום יש הצגה באידיש. ביי מתוקה.
    סגור
  • לא משחקים בכסף של דירה למגורים (ל"ת)
    שלמה מעוז 07/04/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אבל זה שושו שושי . מותר לה הכל (ל"ת)
    לשלמה מעוז 07/04/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 23.
    למה אין עיסקאות? (ל"ת)
    נטקס מה יהיה ? 07/04/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    מה?
    ט ב כ א ק ו ר ק ע ל 07/04/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    4 1
    1)אירופה על כרעי תרנגולת ! 2)ארה"ב , נו באמת...! 3)מעצמות המזרח, יש אומרים שהצרות יבואו מהאזור ההוא...ואני טוען שגם....מהאזור ההוא! 4)ישראל שלנו...היושב במרומים ,יהי חסדך עלינו כאשר ייחלנו לך...!
    סגור
  • 21.
    פטרוכימיים אגח ו 17 אגורות בהסדר 30 אגורות לפחות
    gfs 07/04/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פטרוכימיים אגח ו 17 אגורות בהסדר 30 אגורות לפחות
    סגור
  • 20.
    מליויתן ורציו החברה מויידסייד בארץ
    לכל החברים 07/04/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סבלנות ונחכה לבשורות טובות ממקורב
    סגור
  • 19.
    וודסייד ורשות המיסים בדיונים לקראת הסכמות .רציו לשחקים
    רציו 07/04/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דיונים עד שיצא עשן לבן
    סגור
  • 18.
    יגמור ירוק
    גאון 07/04/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כמו אתמול
    סגור
  • יגמור
    צבעוני הולנדי 07/04/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שחור כמו מחר ומוחרתיים
    סגור
  • 17.
    לשלמה מעוז- איפה העליות שהבטחת? (ל"ת)
    למתחזה 07/04/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • סבלנות יגמור ירוק היום המדד סביב 0 ובאירופה ירידות של
    שלמה מעוז 07/04/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    1.5 אם החוזים בארה"ב יראו פתיחה חיובית יסגר היום ירוק אני מבין את הכאב שלך על הכסף שהלך בשורט אבל אתה לא שמעת מה אמרתי הכיוון הוא חזק למעלה ככה שארה"ב תעלה פה יהיו עליות חזקות יותר עדיף לך לסגור את פוזיצית השורט בהפסד היום מאשר מחר להפסיד עוד
    סגור
  • נראה אם זה שלמה האמיתי לאור התגובה הנוכחית. (ל"ת)
    לשלמה 07/04/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העליות יהיו מהירות? תודה (ל"ת)
    משקיע קטן 07/04/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני בנאוי , פמס, וקבוצת דלק. שורט זה ללוזרים (ל"ת)
    למתחזה לשלמה גזוז 07/04/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אז מה
    עיראקי 07/04/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הבטחתי? אני חייב לקיים?
    סגור
  • 16.
    למה אתר בנק דיסקונט קרס?
    ירון 07/04/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בנק מסריח וחובבני שגורם נזק לציבור המשקיעים.רשויות האכיפה חייבות לוודא מה מהות התקלה ולמה לא ניתן לבצע פעולות בניירות.בנק זה מקבל ערבות מדינה במקרה ויקרוס ועל המדינה לחייב את הנבלות להקים מערכות סחר יציבות.
    סגור
  • הם
    בנקאי מתחרה 07/04/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלא כמונו. לא עומד בעומס פקודות המכירה.
    סגור
  • 15.
    בנק דיסקונט המסריח הוציא הודעה שלא ניתן לבצע פעולות
    מאיר 07/04/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בניירות ערך.הגיע הזמן לתבוע את הזבלים האלה על הניהול החובבני והפושע שלהם ועל הנזקים שהם עושים
    סגור
  • טומטום
    אתה 07/04/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הם נהדרים. הם רוצים לנסות למנוע ממך לעשות שטויות ולקנות.
    סגור
  • 14.
    למה אתר בנק דיסקונט קרס? מי יפצע את הסוחרים?
    דויד 07/04/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בושה שהבנק המסריח הזה מוציא הודעה באתר שישנה תקלה.הגיע הזמן לחרם על החובבנות והרשלנות של הנבלות האלו
    סגור
  • הסוחרים כבר פצועים. ואין מי שיפצה אותם (ל"ת)
    לדויד 07/04/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבנק
    דויד 07/04/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המסריח שבחרת לעבוד איתו הרבה שנים. רוצב להרגיל אותך לסירחון הנבלות של המניות שיקרסו. לפחות תודה להם .
    סגור
  • 13.
    1% ירידות היום לצערנו.... (ל"ת)
    david 07/04/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 12.
    בנק דיסקונט המסריח קרס.לא ניתן לבצע פעולות
    מאיר 07/04/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק מסריח ומלא תקלות.יש הודעה שלא ניתן לבצע קנייה או מכירה של ניירות ערך.הגיע הזמן לתבוע את הבנק המסריח הזה.
    סגור
  • 11.
    הלהיט הגדול של השנה...
    בונוס לזכור 07/04/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    http://www.bizportal.co.il/article/383832
    סגור
  • 10.
    פטרוכימיים אגח ו 17 אגורות בהסדר 30 אגורות לפחות
    לשים לב 07/04/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פטרוכימיים אגח ו 17 אגורות בהסדר 30 אגורות לפחות
    סגור
  • 9.
    מתנה לחג לכל הספקולנטים במעוף. תהנו!
    גל 07/04/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    6 7
    ירידות בכיף...
    סגור
  • 8.
    בתל אביב רק עליות. ירידות זו מילה מגונה. (ל"ת)
    חיימקה 07/04/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 7.
    מידע פנים
    אב 07/04/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הכל מכור בבורסה ויש מידע פנים כך אתמול פתאום בבונוס שהיתה בשפל היתה קפיצה של 11 אחוז וזה נראה תמוה אך במקרה עאלק פתאום היום בבוקר יש הודעה במאיה על ניסוי בקיצור הכל מכור
    סגור
  • 6.
    יש לי יש לי יש לי יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    פמס 07/04/2014 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    מה קרה לנבואת הזעם על ירידות והתרסקות? (ל"ת)
    יציבות 07/04/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • גופים דולים משחקים עם הכספי הציבור מחזיקים את הבוסה
    למעלה באופן מלכותי 07/04/2014 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אין שום דבר לנצח. כאשר האוויר שלהם יגמר הבורסה לא תיפול אלא תתרסק. ומי שיפסיד זה לא הם אלא הציבור. ומנהלי תיקים יקבלו דמי ניהול בכל מקרה.
    סגור
  • 4.
    קזינו
    אבי 07/04/2014 08:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כבר לא מתיחסים לארביטרז,שחקני מעוף רוצים עליות,אז יהיו עליות ,גם עם תהיה מלחמה......מדינה של נוכלים שחושבים שמגיע להם הכל,אבל הכל יתפוצץ לנו בפנים.
    סגור
  • 3.
    חזק חזק צפונה (ל"ת)
    אפריקה 07/04/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 2.
    טאואר תחזור לעליות לאחר יומיים של מימושים (ל"ת)
    ניר 07/04/2014 08:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • טאואר היום יורדת עוד 5% (ל"ת)
    אנונימי 07/04/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • טנבלון מושלם. כל יום משנה את דעתך. (ל"ת)
    לאנונימי 07/04/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טאואר עולה 2 בדחיפת אמריקה בצהריים (ל"ת)
    מלכישוע 07/04/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היום מתחילות הנפילות....
    אלמוג 07/04/2014 08:11
    הגב לתגובה זו
    5 13
    קריסה של המעוף 2 אחוז
    סגור
  • אחרי מה שעשו לכם אתמול אתם מדברים חחח קריסה חחחח
    אנונימי 07/04/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לוזרים השוק רק עולה
    סגור
  • לאלמוג
    נביא בעל 07/04/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אולי קריסה של מוחך הקודח!
    סגור
  • רק התחיל היום...אחוז ירידות היום!
    dk 07/04/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פער ארביטראז שלא נסגר עדיין ארה"ב שהולכת להיחתך...
    סגור