סגירה אגרסיבית בת"א: המעו"ף מחק את הירידות מהפתיחה וטיפס ב-0.25%

ירידות השערים בארה"ב לא הרתיעו את הסוחרים. טאואר נפלה 5.3%, קומפיוג'ן ב-6%. בצד החיובי: אי.אל.די טסה 54%
סיבוב פרסה, צילום: Getty images Israel
ירידות השערים החדות שנרשמו בסוף השבוע בבורסה בארה"ב לא הרתיעו את הסוחרים באחד העם. בפתיחת המסחר עוד רשם המעו"ף ירידות של 0.7%, אך לקראת סוף היום השתנתה המגמה והמדדים המובילים קפצו בסיום בסיוע מדד הבנקים שבלט לחיוב. מדד המעו"ף קבע היום שיא חדש: 1,421.25 נקודות.

בסיום המסחר, מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.25%, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.7% ומדד הבנקים הוסיף 0.8% לערכו. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-680 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית אי.אל.די +0.18% אי.אל.די 441.4 +0.18% אי.אל.די בסיס:440.6 פתיחה:440.6 גבוה:450.9 נמוך:440.7 תמורה:14,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-54% לאחר עסקת ענק באירופה. מנגד, מניית טאואר -0.76% טאואר 11,710 -0.76% טאואר בסיס:11,800 פתיחה:11,840 גבוה:11,840 נמוך:11,610 תמורה:47,707,748 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ב-5.3%, טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 0.8%, קומפיוגן +1.38% קומפיוגן 884.6 +1.38% קומפיוגן בסיס:872.6 פתיחה:872 גבוה:885.9 נמוך:844.9 תמורה:334,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה ב-6% ו ישראמקו יהש -2.15% ישראמקו יהש 45.6 -2.15% ישראמקו יהש בסיס:46.6 פתיחה:46.7 גבוה:46.7 נמוך:45.6 תמורה:19,965,842 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-1.6%.

המגמה החיובית באחד העם באה למרות החולשה בארה"ב. בצמד ימי המסחר האחרונים בוול סטריט (חמישי ושישי) הדאו ג'ונס צלל קרוב ל-1%, ה-S&P500 נפל 1.4% והנאסד"ק קרס 3.5%.

בגזרת עסקת וודסייד, השבוע נודע ל-Bizportal כי ברשות המיסים פנו לחברה האוסטרלית בניסיון להגיע להבנות לקראת סיכום אפשרי. עוד נודע ל-Bizportal כי בתחילת השבוע הבא צפויה לחזור לישראל משלחת של וודסייד (שלא תכלול את המנכ"ל פיטר קולמן) לסבב פגישות עם רשות המיסים. ההערכה בקרב המעורבים בעניין היא שהכרעה תיפול בקרוב מאוד, כנראה עד יום חמישי הבא.

שווקים גלובליים

ביום חמישי הודיע נגיד הבנק המרכזי באירופה (ה-ECB), מריו דראגי, כי הריבית בגוש האירו תישאר ללא שינוי אך הפתיע כשאמר שהיו דיבורים על תכנית להרחבה כמותית חדשה. למרות זאת, כלכלנים מעריכים שהמבנה של הכלכלה באירופה וקשיים משפטיים יקשו על דראגי לבצע תכנית לרכישה מאסיבית של אג"ח ממשלתיות כפי שעושה הפדרל ריזרב בארה"ב.

את יום המסחר האחרון נעלו הבורסות המובילות באירופה בעליות שערים. הפוטסי הבריטי הוסיף 0.7%, הדאקס הגרמני טיפס 0.7%, הקאק הצרפתי התחזק ב-0.8%, הבורסה במילאנו הוסיפה 0.83% והבורסה במדריד קפצה 0.88%. המדד האזורי הוסיף 0.52%.

מניות במרכז

השותפות במאגר "לוויתן" ריכזו עניין לקראת הגעת בכירי וודסייד לישראל בנסיון נוסף להשלים את העסקה לרכישת נתח מהמאגר. המניות הרלוונטיות: רציו יהש -1.09% רציו יהש 226.6 -1.09% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:228 גבוה:229.2 נמוך:225.3 תמורה:3,110,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו- דלק קידוחים יהש -2.09% דלק קידוחים 960.5 -2.09% דלק קידוחים יהש בסיס:981 פתיחה:988 גבוה:988 נמוך:950 תמורה:21,867,563 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .

מניית קומפיוגן +1.38% קומפיוגן 884.6 +1.38% קומפיוגן בסיס:872.6 פתיחה:872 גבוה:885.9 נמוך:844.9 תמורה:334,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה ללא דיווח מיוחד של חברת הביומד. חברות התרופות טבע +13.48% טבע 6,340 +13.48% טבע בסיס:5,587 פתיחה:5,536 גבוה:6,679 נמוך:5,400 תמורה:360,316,362 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו-{פריגו} סובלות גם כן ממומנטום שלילי, על רקע סוף השבוע העגום בסקטור הפארמה והביוטכנולוגיה בארה"ב.

מניית חברת אי.אל.די +0.18% אי.אל.די 441.4 +0.18% אי.אל.די בסיס:440.6 פתיחה:440.6 גבוה:450.9 נמוך:440.7 תמורה:14,942 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה בשיעור חד לאחר שדיווחה על העסקה הגדולה בתולדותיה בהיקף של 40-45 מיליון אירו.

גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה בכ-3% על רקע הידיעה כי ל-Bizportal נודע שבימים הקרובים צפויה גבעות לסגור גיוס פרטי של אג"ח בהיקף של 7 מיליון דולר. הריבית הנקובה על האג"ח צפויה להיות גבוהה מאוד ולעמוד על 9.75%. ריבית זו משקפת תשואה אפקטיבית של 10.1% למשקיעים. את העסקה מובילה כלל פיננסים חיתום.
תגובות לכתבה(131):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 85.
    תבדקו טוב מעוף פי שלוש שוב דפקו את הלונגיסטים עלה פחות. (ל"ת)
    רמי 07/04/2014 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    מזור רובוטיקה
    אליקו 06/04/2014 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידה שתאפשר רכישה
    סגור
  • 83.
    מתי סוף סוף אגייס הון להזרקה לתל אביב 100? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/04/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    אני מנסה לגייס 30 מיליון להזרקה לתא התפללו עבורי שאצלח (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/04/2014 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 81.
    הגיע הזמן להבין
    משה 06/04/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שאין כח בעולם שיכול להפיל אצלינו לא את הבורסה ולא את מחיר הדיור לכן הידד לביבי
    סגור
  • 80.
    טיסה נעימה
    אנונימי 06/04/2014 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להדק חגורות ולהמריא אל על עם קומפיוגן, שמועות חזקות ומבוססות ביותר.
    סגור
  • 79.
    לאחת שמבינה מה נעלמת פתאום כבר למעלה משבוע מה קרה (ל"ת)
    מאיר 06/04/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 78.
    לא צלחתי בנתיים לגייס 30 מיליון להזרקה לתא 100 (ל"ת)
    יופיטר שוקיי הון 06/04/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 77.
    מדינת בננות
    אולי 06/04/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    6 7
    מדינת בננות בורסה בננות! כל זה בסוף יעלה ביוקר.
    סגור
  • 76.
    שחקני המעוף מחזיקים חזק....... אין דין ואין דיין (ל"ת)
    שחקני המעוף 06/04/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • טען עוד
  • 75.
    לא נורא. יחטפו מחר! (ל"ת)
    גל 06/04/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • 74.
    שאפו שלמה מעוז תותח ניתוח מדהים וקריאת מפה מדויקת היום
    דחלילון 06/04/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרבה פראיירים קנו שורטים ואכלו לקרדות מחר מחכה להם הכאב הגדול המעוף משדר עוצמה הוא לא יעצור לפני 1500
    סגור
  • 73.
    אתם רואים אותי ?
    Vnmrk 06/04/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ! זה כי הסמים מחקו אותי
    סגור
  • 72.
    שלמה מעוז תותח תראו מה הוא כתב אתמול (ל"ת)
    אנונימי 06/04/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 71.
    לא להספיד את הבורסה. אין משהו אחר כעת (ל"ת)
    אני 06/04/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 70.
    מתי אני אגייס 30 מיליון להזרקה לתל אביב 100?
    יופיטר שוקיי הון 06/04/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    התפללו עבורי
    סגור
  • 69.
    נלקחו חבילות
    הכימאי 06/04/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בפרוטרום וריט - 1. המשך יבוא.........
    סגור
  • 68.
    מחזיקים תשוק בכל מחיר
    יודפתוש 06/04/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שישחררו תהיה מפולת
    סגור
  • 67.
    הזדמנות לאסוף סחורה - העליות במנייה ימשכו (ל"ת)
    טאואר 06/04/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • צודק
    חיים 06/04/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכנתי מזומנים כבר לפני שבוע ליום כמו היום. חג שמח.
    סגור
  • 66.
    השוק יגמור במינוס 0.2 (ל"ת)
    ניר 06/04/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 65.
    טענת שהאגח יעלו מחר ז.א. היום.
    לשלמה מעוז המזויף 06/04/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תושבי חול מימשו אגח בחודש פברואר. האגח בשיא וכולם יודעים את זה.
    סגור
  • האג"ח אכן עלה היום טומטום וכמו שהוא אמר המעוף מחק את כל
    אנונימי 06/04/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הירידות
    סגור
  • המעוף מחק את כל הירידות חחחח. והאג"ח זינקו . 0.3
    לאנונימוס טמלימוס 06/04/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ממש קפיצה לירח
    סגור
  • שורטיסטים חיכו אכלתם אותה חחחחח המעוף מחר הופך לכם
    אנונימי 06/04/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    את השורטים לאבק חחחחח היום יסגור סביב האפס מחר עליות חזקות וטומטום שהגיב פה עליות של 0.15 באג"ח הם שווה ערך לעליות של אחוז וחצי במעוף אני מבין את התסכול שלך אחרי שאתה רואה את השורט מתאדה לך מול העינים חחחחח
    סגור
  • 64.
    כל ירידה לצורך קריסה
    שוקי 06/04/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    6 9
    מוחזק בכוח. כנראה יודעים מה יקרה כשלא יחזיקו וואי וואי וואי.... אני בורח מהר מהר איזה כיף לי לראות העדר רץ ברוורס זה הולך להיות גרנדיוזי...
    סגור
  • 63.
    בזק
    חני 06/04/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהו יכול להסביר למה כשנותנים דיוודנד מורידים את שער המניה עד יום חמישי ההיתי מורוחת 8 אחוז נתנו לי דיודנד של 650 שח והורידו לי את הרוח ל3 אחוז עם הדיודנד יצאתי מופסדת
    סגור
  • כשמחלקים דיבידנד של %X אז גם שער המניה מתוקן מטה ב- %X (ל"ת)
    אנליסט עממי 06/04/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    סוף סוף רואים עליות בפוטים,תענוג (ל"ת)
    ויקי 06/04/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 61.
    אל תשכח שתמיד מתחילים ב 5-6 -7 עשריות ועוד אחוז,ועוד... (ל"ת)
    פיני לגאון 06/04/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    בדיוק מה שאמרתי אתמול המעוף סוף יום אפילו לא ירד והאג"ח
    שלמה מעוז 06/04/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יעלה חזק מחר גם המעוף יצטרף לעליות יחד עם האג"חים
    סגור
  • תותח (ל"ת)
    אנונימי 06/04/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 59.
    לגאון מתגובה 55
    הפשוט מפתח תקווה 06/04/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אל מהיה מדאג....היום משתעשעים בקטנה עם מחזור 0 כמעט.. מחר תיראה את יציאת (קריעת )אירופה ותבין בקטנה כמה דברים שעוד לא הבנת.
    סגור
  • זה לא משנה חביבי
    הגאון מווילנה 06/04/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יכול לרדת היום ומחר ומחרתיים וגם בשבוע הבא ואחרי זה - הכל הזדמנויות קניה. המגמה בשוק היא חזק למעלה ואין שום נתון שמשנה את זה עכשיו לכן כל הירידות הן בגדר מימוש בריא לשוק. מעבר לכך, תמיד צריך לדעת במה להשקיע ולסחור וניתן להוציא רווחים נאים גם ביום כזה וגם בימים שחורים הרבה יותר. שא ברכה.
    סגור
  • 58.
    בהשפעת הנפילות בארה"ב?
    שפוי 06/04/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תגידו..כשיש עליות בארה"ב-יוצאת כאן כותרת שהבורסה אצלנו תעלה "בהשפעת העליות בארה"ב?...מענין שהכותרות אצלנו נצבעות יותר טוב בצבע שחור.....הירוק לא נחשב.....כי את מי זה מעניין שכלב נשך אדם??? מענין יותר כשאדם נשך כלב והמבין יבין
    סגור
  • 57.
    כפי שטענתי בזק עדיפה על בנותיה הדפוקות,מכל הסיבות. (ל"ת)
    רון 06/04/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 56.
    נפרק אתכם לונגיסטים טיפשים (ל"ת)
    בני ג. 06/04/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 55.
    נו איפה אתם?
    הגאון מווילנה 06/04/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    9 1
    קריסה, מפולת, חורבן הכלכלה והאנושות צעקתם...אכן ירידות של 7 עשיריות במעוף הן קץ כל הזמנים...אצבעות אדומות סימנתם לי, מרור ללונגיסטים צעקתם...הנה המפולת שלכם 7 עשיריות במעוף עד סוף היום יהיה אולי אולי אחוז. תודה לכל המוכרים על האפשרות שנתתם לי לקנות בזול אתם פראיירים. דעתי האישית - פרוטרום עד סוף החודש ב9000 טאואר שבוע הבא שורט סקוויז - הזדמנות כניסה נהדרת בשתי המניות האלו. הדברים האמורים הם דעתי האישית ואין לראות בנאמר שום המלצה או חוות דעת מקצועית.
    סגור
  • 54.
    סוף יום ירוק
    שמואל 06/04/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מחר חוזרים לעליות
    סגור
  • 53.
    כיל-רותם אמפרט
    נועםדבורה 06/04/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם שואלים אותי רותם אמפרט מגולם לא יודע איך אחרי כתבה בחדשות כזו בומבסטית ומנייה כזו לא נחתכת לחתיכות מינימום עשר אחוז כנראה מצפים לראות אם בסוף ישאירו את רותם או לא לדעתי ישאירו נחכה ונראה
    סגור
  • 52.
    זה יבוא בבום גדול
    בומי 06/04/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מפולת מתבקשת מהמון סיבות
    סגור
  • 51.
    אל תגידו לא ידעתם לא שמעתם קדימהסטם אופציה1 בהצלחה (ל"ת)
    הלהיט הבאאאאאאאאאאא 06/04/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הלהיט הבא בונוססססססססססססססססססססססס (ל"ת)
    טעות 06/04/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז מה אתה אומר על עצמך
    מנהל קרנות 06/04/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שאתה תקוע עם זבל שיש בשוק רק 400 אלף שקל ולא יכול למכור את מה שיש לך גם ב 10 שקלים? בו ואעשה לך ג'סטה, שים את הכמות למכירה. אני מבטיח שב 1 אגורה אני קולט את כל ההיצע...אגב, אפשר להשיג מהבנק אישור על היות הסחורה אצלך. תוכל למסגר ולתלות מעל המיטה למען תדע שפעם הבאה לא תצא דביל.
    סגור
  • 50.
    על מה אתה מדבר כלכלית עלתה יפה מאד ועוד תעלה מ 3.4 ל 37 (ל"ת)
    רפי לעוזי 06/04/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 49.
    כפי שאמרתי שורטיסטים על הגל לוניסטים באדמה.חחחח (ל"ת)
    שמשון 06/04/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 48.
    טוב שיש מניות מריחואנה:-))) תראפיק ביוסיינס
    ש 06/04/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם מפסידים אז לפחות בכייףףףףף
    סגור
  • 47.
    קומפיוגן
    מנסה להבין 06/04/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המניה סתם יורדת..ללא כל סיבה.....זה הזמן לאסוף
    סגור
  • 46.
    כל ירידה....
    גורביץ 06/04/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כמה פעמיפ אחזור על זה?????????אפילו אשתי מעירה אוי בלילה ולוחשת לי את המשפט הכי נכון שאני מכיר מימי קום הבורסה......מתי כבר תבינו?????
    סגור
  • אשתי מעירה אותי בלילה
    נחמן 06/04/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 8
    וכל לילה כדי לקבל זיון טוב ולא זיון מוח כמו שאתה מספר ואשתך הדבילית לוחשת לך. אם מאז קום הבורסה...אז בטח אתה זקן טיחו ולא שומע ואפילו לא קולט שהזקנה שלצידך ביקשה שתקרא לפיליפינית על מנת להחליף לכם חיתולים
    סגור
  • חבל שלא שמעת את שרה נתניהו נואמת האשה מספר 1
    לרבי נחמן 06/04/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תומכת בקשישים. היא אמרה שזה לא ברור מאליו להגיע לגיל זקנה.(זה אחד הדברים החכמים שאמרה מזה 50 שנה). שצריך להעריך זקנים ולתמוך בהם. אז תתפלל שתגיע לגיל הזה ושיהיה לך כסף לפיליפינית. אם אשתך מעירה אותך זה רק כי אתה נוחר והתקרה עומדת לקרוס. ואל תדאג כשאתה יוצא לעבודה השכן בא לעבודה אצלך בבית
    סגור
  • אני בן 93
    לקושקוש 06/04/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבנת
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מותר לך לפנטז בגילך חחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחחחח 06/04/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 45.
    צוחק
    וורן באפט 06/04/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מת מצחוק..................תמכרו..תמכרו.......אני קונה... ולמי שלא יודע.....ככה עשיתי את הכסף שלי..ואיפה כל האנליסטים שצעקו למכור????אני שילמתי להם שימשיכו לצעוק ולבכות..
    סגור
  • 44.
    מחזורים קטנים כרגיל וירידות קטנות
    ברוך 06/04/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא כפי שביספורטל עשה רעש כאילו סוף העולם הבורסה קורסת כאן מזבוב עושים פיל העיקר שלא תישבע בשקט
    סגור
  • אתה צודק ביזפורטל עושה הרבה רעש וכותרות (ל"ת)
    אסיף 06/04/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    ריט 1
    חיים 06/04/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיוס נאה . בהצלחה.
    סגור
  • 42.
    הזדמנות קניה
    גאון 06/04/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מחר עליות אנחנו מכירים את זה.
    סגור
  • 41.
    לרפי..המלצת כלכלית+אלוני חץ-כנס
    עוזי 06/04/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האכלת אותנו לוקשים בטח רצית למכור..תתבייש תזהרו ממנו חברים
    סגור
  • 40.
    גרוזלם השקעות אפסייד 400%
    דניאל 06/04/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעלי עניין קנו את השליטה בשער 1.89 ש"ח .כרגע בשער 0.50 ש"ח . שווי החברה הינו 90 מליון שקל כאשר החברה כרגע בשווי 12 מיליון בלבד. השוק לא מתמחר אותה נכון או שבעצם היא נסחרת מתחת לרדאר.בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 39.
    קריסה כבר אמרו
    בורח 06/04/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 7
    כשהדר בטוח שיעלה בלי שו סיבה, כאן מחילה המפולת.
    סגור
  • 38.
    אפריקה מניית השנה - תפתיע את כולם לטובה (ל"ת)
    נועם 06/04/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 37.
    תירגעו השוק מממש עליות הכל בסדר- לא למכור (ל"ת)
    ניר 06/04/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 36.
    הזדמנות מצויינת לקניה בפתיחה (ל"ת)
    טאואר 06/04/2014 08:32
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 35.
    השבוע החתימה ורציו לשער 100 (ל"ת)
    יאלה ליויתן 06/04/2014 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    תרגעו, לא קרה שום דבר חריג, זה נורמלי שהשווקים עושים
    אנליסט עממי 06/04/2014 07:40
    הגב לתגובה זו
    11 2
    תיקון לאחר עליות רצופות ושבירת שיאים. יש הבדל גדול בין תיקון לבין מפולת כתוצאה ממשבר כלכלי, לכן תרגיעו! כמובן, אלנו נראה היום תיקון של קרוב ל- 1% והמעוף יסגור באזור ה- 1400. שבוע טוב ומוצלח לכולם!!!
    סגור
  • 33.
    הולכת להיות שחיטה במעוף היום.........
    אביחי 06/04/2014 06:50
    הגב לתגובה זו
    3 13
    אין מצב שהמעוף יורד פחות מ1.5 אחוז
    סגור
  • תהיה רגוע המעוף ירד עד 1 אחוז ולא יותר מכך (ל"ת)
    שום דבר 06/04/2014 08:36
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • איזה 1 אחוז יהיה פה מינימום 1.5 אחוז ירידה (ל"ת)
    אביחי 06/04/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 32.
    הכל רקוב והשוק בשיא=מפולת ענקית
    יוסי 06/04/2014 00:46
    הגב לתגובה זו
    3 10
    שחיתות לא מזמינה משקיעים, מצב טרום מלחמה לא מזמין משקיעים, מצב עולמי על הפנים, נסדאק התחיל בקריסה. וסין מאטה... והעיקר כאן המעוף בשיא.. זה יעלה ביוקר לעדר חבל״ז.. שבוע טוב לכולם גם לאלה שהולכים לאבד המחתונים שלהם..
    סגור
  • 31.
    בסוף יחתמו
    לנגוסקי 06/04/2014 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהאוסטרלים בסוף יחתמו..עשו קצת שרירים אבל ה בינו שלא שוחטים תרנגולת מטילה בצי זהב בשביל כמה פירורים..ועד כמה שידוע לי הם לא מתנועת חובבי ציון..הם באים לביזניס..והם חזקים בזה
    סגור
  • 30.
    כן-פייט
    רואה חשבון 06/04/2014 00:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביו הבודדות שסיימו בעלייה בוול סטריט אתמול(מעל 3 אחוז) אבל משום מה ביזפורטל התעלמו מזה..לא נורא..מי שמבין יודע מה הפוטנציאל של המניה
    סגור
  • 29.
    שאלה קשה אני שואל את אירופה
    נ ק ט ש ח 05/04/2014 23:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם זקוקים לטריליון וחצי אירו רק כדי להעלות את רמת האינפלציה ב0.12% בלבד שזה עליה זעירה! אם לא, עלולים להיקלע לדפלציה קטלנית! ואני שואל¦ 1)מהיכן יקחן סכום זה? 2)אבסורד נוראי...אין מספיק סחורה לקנות בסכומים הללו! 3)מי יציל את הבנקים ביבשת שזקוקים להזרמה של קרוב לטריליון אירו ? 4)טריליון נוסף יאלצו למצוא להצלת מדינות כמו ספר ואפילו צרפת! אוקצור....שישו ושימחו.....
    סגור
  • כאשר אבדנו אבדנו. כולם יודעים שזה יקרה בסוף בינתיים
    ל 29 06/04/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו מתחפשים לבת יענה
    סגור
  • 28.
    התענגו על השעות האחרנות של עושר שלא מומש
    מרציפן 05/04/2014 23:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ממחר ב0930 והלאה במשך היום, הולכים להיות עניים יותר ויותר וחבל כי הברירה היתה בידיכם ולא מימשתם אותה לטובתכם. טוב, היו הרבה חכמים בצורת בנקים ויועצים ואנאלים וטכנאים ומנהלי קופות ותיקים וקרנות וסלים וחרטא בונה שמילאו לכם את הראש בשטויות דליקטס ולא התבלבלו ולא חששו לחרבש המוח...אוי ושכחנו את ההולצמנים ה/בעים מעצמם ודרסים חדשים כמו פרומוביץ שבילבלו את הביצים ומילאו לנו את המוח בגרבצ'. טוב נחכה לפעם הבאה נהיה חכמים יותר ובעלי ניסיון ובעצם לא. אנשים מהר מאד חוזרים לשטויות ושוכחים מה היה אתמול זהדרכו של עןלם
    סגור
  • 27.
    מחר עליות פייסבוק לא נסחרת בארץ גם לא נטפליקס (ל"ת)
    בנימין 05/04/2014 22:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 26.
    ג'י.אף.סי זו מנית העוגן בימים אלו
    משקיע 05/04/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם קופת מזומנים אדירה השקעות והון עצמי של 103 מיליון ש"ח מול שווי שוק של 73 מיליון ש"ח בלבד לדעתי התפתחויות מהותיות בקרוב
    סגור
  • 25.
    לעבור למניות הביו הקטנות שלא עלו בכלל
    דני משקיע 05/04/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שימו לב השוק סלקטיבי ומה שעולה מנותק מהמציאות כי הקרנות ו8השחקנים קונים רק את מנגד מניות עם הודעות טובות נסחרות בתחתית זהירות הם יכולים לעלות בלי סוף מנגד מזור ובירנניסווי קמהדע יעלו רק השווקים ימשיכו לעלות אין סוף וזה כנראה לא יקרה השבוע
    סגור
  • 24.
    הבורסות בלון שהתפוצץ בקרוב. (ל"ת)
    מני 05/04/2014 21:52
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 23.
    גבעות -מה דעתכם תמיד יורדת תרד מחר או שחיטה? (ל"ת)
    ראל0000000 05/04/2014 21:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מנופחת להחריד מחר צניחה חופשית במניה (ל"ת)
    קבוצת דלק 05/04/2014 21:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 21.
    הכסף מהפקמים של הציבור זורם למניות
    ירקרק 05/04/2014 20:52
    הגב לתגובה זו
    8 2
    וכל עוד הריבית תישאר נמוכה הבועה תמשיך להתנפח, כך שלא משנה כמה יפתח מחר המעוף הוא בדרך ל1500 עד סוף השנה.
    סגור
  • 20.
    רק מזור (ל"ת)
    אבי 05/04/2014 20:43
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 19.
    כל ירידה לצורך עליה. (ל"ת)
    ירידות 05/04/2014 20:31
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • כל המניות מנופחות
    תמיר 05/04/2014 23:07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מכיוון שיש מיתון ועוד מעט מלחמה
    סגור
  • האם אתה גורביץ?
    ירידה 05/04/2014 22:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה לא מבין שכל ירידה לצורך קריסה?
    סגור
  • 18.
    כמות השטויות שנכתבת פה עולה על כל מדד (ל"ת)
    יובל 05/04/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • והמדד עולה על כמות השטיות שכתבת (ל"ת)
    יובל המבולבל 05/04/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    מפולת- הכל מנופח לא ראלי
    תמיר 05/04/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    16 22
    לא סביר שנעצור לפני 1200
    סגור
  • תביא דוגמא למניה מנופחת (ל"ת)
    תמים 05/04/2014 20:31
    הגב לתגובה זו
    18 5
    סגור
  • 16.
    דרישת שלום מהמציאות
    וורן באפט 05/04/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    9 10
    אתם חושבים שיש משמעות למה שאתם חושבים כי זה עבד לכם בעבר. השטוײות של גורביץ ולהקת המועדדות לא משקפות כלום. מה שהניע את המדדים זה היצירות בקרנות נאמנות. הציבור בישראל קורא את הכותרות ויתחילו פדיונות ושום דבר לא יעזור. בטח שלא הטכני ולא משחקי האופציות. הדבר הכי מצחיק בשוק ההון זה אנשים שחושבים שהם יודעים משהו כי עובד להם תקופה. אותם האנשים הם הראשונים לעמוד עם מבט מטומטם על הפרצוף כהמגמה משתנה.
    סגור
  • גם לבאפט לא תמיד הולך
    אנונימי 05/04/2014 21:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שנת 2000 מינוס 22% ומצד שני לאורך זמן הוא מכה את השוק בגדול, אם עבד לכם משהו יש סיכוי שהוא ימשיך לעבוד אם תישארו עקביים!
    סגור
  • הציבור קורא כותרות ויתחיל פדיונות כולם יעברו להשקיע
    הקבצן מלוד 05/04/2014 20:27
    הגב לתגובה זו
    14 2
    בתוכנית חסכון בריבית רבע אחוז. נכון ?
    סגור
  • עדיף להרוויח רבע אחוז מלהפסיד 20%
    לוסי 05/04/2014 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השוק מנופח באופן יוצא דופן מול המציאות העגומה
    סגור
  • כן
    פריד 05/04/2014 23:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואפילו שמינית אחוז והעיקר לא להתרושש
    סגור
  • איני מאמין שאתה וורן באפט האמיתי...ממש לא ניראה לי...
    א 05/04/2014 19:14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אבל, אתה בחור חכם ואהבתי את צורת המחשבה וההתבטאות...
    סגור
  • 15.
    שאלה לעניין
    פרידזון 05/04/2014 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אתם ממש לא בסדר . יורדים על מר גורביץ בקשר ל 580. וראו כמה צדק(רק באיחור כמה שנים) מדד יתר 50 עומד בדיוק על 582.69 נקודות. אז מ2.69 נקודות עושים עניין?
    סגור
  • 14.
    מוכתר
    רבינזון 05/04/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היפוך מגמה? כשאלתך. מפיתום חבר יקר, תהיה התעצמות גל העליות שלפני 2256 נקודות במעוף לא יעצור. וכמו שאמר גוריביץ המומנטום החיובי רק מתחזק.
    סגור
  • תראה לי כתבה אחת של מוכתר שלא מדברת על מפולת (ל"ת)
    דוד מ 05/04/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זבלן
    אבי 05/04/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    במילה אחת-מסכן.........שבוע טוב.
    סגור
  • וואלה עלית עלי.
    אבי 05/04/2014 19:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מסכן באמת ועובד בבוקר באוטו זבל ואחה"צ מזבל גינות כגנן ואחרי זה מבבל לאנשים את המוח בתור קריין ברדיו 103. בלילה אני מפסיק עם זבל רגיל ומתחיל להתעסק עם זבל אנושי בתור לוכד עריקים ומטפל טיפול בהלם בעבריינים זבלה. אה, אני גם זיבלון מעוף שמדרדס פקיעות ולוקח לך רת הדמי חנוכה בצ'יק...
    סגור
  • 13.
    המעוף יורד ביום א' כ- 1.2-1.5%..תיקון זמני בלבד.
    זכרוני 05/04/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
    18 15
    מחר בסוף היום הזדמנות נהדרת להגדיל באופן משמעותי את הרכיב המנייתי בתיק . הכיוון הכללי נשאר ברור צפונה חזק . שבוע טוב.
    סגור
  • קרעת אותי מצחוק
    תמיר 05/04/2014 23:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה גנוב על כל הראש וכשתבין יהיה כבר נזק גדול לתיק... מאחל לך שתציל משהו.. בהצלחה!
    סגור
  • לזכרוני. זכור את הזיכרון שהזכיר לך המזכרת
    מנחם 05/04/2014 18:48
    הגב לתגובה זו
    6 4
    וזכרת את זכר מדד 25 למזכרת למען יזכרו בניך ובני בניך את השטויות שכתבת בקשר להגדלה בסוף היום...
    סגור
  • אין שום סיבה לירידות בת"א השוק האמריקאי עלה בשנה
    שלמה מעוז 05/04/2014 18:32
    הגב לתגובה זו
    17 12
    האחרונה 30 אחוז הפער מת"א הוא ענק ועכשיו מתחיל להיסגר זכרו מחר מתחיל אדום סוגר ירוק האגח"ים מחר יעלו חזק
    סגור
  • שלמה דוקא אמר שיהיו ירידות (ל"ת)
    למתחזה לשלמה 05/04/2014 19:07
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • יעלה חזק? למה (ל"ת)
    אג"ח 05/04/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לזכרוני ומעוז
    יענקל 05/04/2014 18:59
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אתם פתאים גדולים שמשמשים טרף קל ללוכדי הממון שלכם. אינכם מבינים שאנו בממממפפפווווווללללללתתתתתת.....אני תינוק. ומי שמבייש את שמו של מעוז הגדול..ממש לא יפה. האמיתי תותח על.
    סגור
  • הסבר על נושא האגח"ים למי שביקש לדעת מה הסיבה
    שלמה מעוז 05/04/2014 21:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שאני אומר מחר עליות חזקות באג"ח והסיבה היא פשוטה נתון התעסוקה בארה"ב לא היה טוב החודש מה שכנראה יביא בסוף החודש את נגידת הפד לעצור את צמצום ההקלה הכמותית בארה"ב מהלך שיגרום לאגח"ים לזנק גם בארה"ב וגם בת"א וכמובן יביא בהודעה זאת הזרקת כסף נוספת לשוק המניות בקיצור המשך עליות חזק גם בארה"ב וגם בת"א ואם באירופה שדראגי מכין תוכנית הקלה כמותית גם באירופה בהצלחה לכולם ולחברי מאיר ברק
    סגור
  • שלמה תותח אמר וצדק האג"ח עולה היום והשוק בקושי חצי אחוז
    אנונימי 06/04/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למטה האיש תותח קורא את המפה מדויק
    סגור
  • כבר לא יודע אם אתה הבדאלאק האמיתי או מזוייף
    וואלה 06/04/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בכל מקרה אתה וואחד טומטום ברמות על
    סגור
  • 12.
    סוף סוף תתחיל המפולת ישששש הבועה שתפוצץ לכולם בפרצוף
    סוחר 05/04/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    11 26
    חחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • איפה יש בועה ? גם כן סוחר (ל"ת)
    שלו 05/04/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • בועה באגח" בועה בנדלן וגם במניות הסביר כנס
    VEKPI NKUS 05/04/2014 21:13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין זה אומר שהשוק לא יכול לעלות עוד אבל תבין הדפסת הכסף וריבית אפס זה דבר לא נורמלי וזה יגמר בסוף בבום על קולי
    סגור
  • 11.
    גזית גלוב במבט בגרף מראה שהיא במגמת ירידה גם הענף שלה
    חיים 05/04/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מתחיל להיות מאוים מרכישות באינטרנט
    סגור
  • 10.
    מחר המעוף צולל 2 אחוז והפוטים טסים 150 אחוז............
    אביחי 05/04/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    6 12
    מזל שיש לי פוטים. גם מניות אבל מחר חגיגה
    סגור
  • 9.
    הולך להיות שבוע קטלני ולא בדרכים אלא בבורסה
    אבינועם 05/04/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    11 7
    הירידות בטכנולוגיה ובביומד צפויות להמשיך להוריד את מחירי המניות המעניינות בבורסה וליצור הזדמנות כניסה נוחה. התוצאות של קמהדע יצאו בקרוב ואם יהיו חיוביות עשויות להעיף אותה לשמיים. ממליץ בחום להמשיך לעקוב ולהשתמש בכלים חזקים כגון אפליקציית MY STOCKS NEWS שמביאה את החדשות גם מביזפורטל ברגע שהן יוצאות. ויהיה שבוע חזק לכולם
    סגור
  • ל- אבינועם: צודק בכל מילה
    דוד רו"ח 05/04/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבינועם צודק אחלה המלצה !
    סגור
  • התנסתי בה - כלי חזק ביותר לסוחרים (ל"ת)
    סוחר ותיק 05/04/2014 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חזק חזק
    ורסנו 05/04/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וניתחלש
    סגור
  • 8.
    ת"א סוגרת בירוק מחר תזכרו מה אמרתי (ל"ת)
    שלמה מעוז 05/04/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    20 10
    סגור
  • דבר ראשון אומרים זיכרו ולא תיזכרו
    קוקו 05/04/2014 19:05
    הגב לתגובה זו
    11 12
    דבר שני אם אתה לא שלמה מעוז האמיתי אז חדל כי ההוא רציני ואתה קצת טומטום.
    סגור
  • זה לא שלמה מעוז (ל"ת)
    שלומי 05/04/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • זה באמת שלמה מעוז הוא אמר בהרצאה שלו שבוע שעבר
    סטודנט 05/04/2014 21:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שהוא כותב בביזפורטל ויש אנשים שצוחקים מהתגובות שלו עד עכשיו הוא פוגע בול נראה מחר מה יהיה
    סגור
  • 7.
    ככה מתחילה מפולת (ל"ת)
    זאב 05/04/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    9 18
    סגור
  • 6.
    בל פאניקה
    ראובן 05/04/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    15 8
    מי שימכור ביום ראשון יצטער ביום שני אחה"צ
    סגור
  • 5.
    השוק לאן
    חתמזלו 05/04/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    6 6
    כרגע אין אופציות למעט שוק המניות ריבית שלילית נדלן נכנס להקםאה עמוקה לפחות עד סוף השנה לכן השוק ימשיך לעלות ללא קשר לעולם ידביק הפער משנה שעברה
    סגור
  • 4.
    ירידות חדות בפתיחה מי שימכר יצטער (ל"ת)
    משה 05/04/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 3.
    אני בטוח
    רמי כהן 05/04/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    7 3
    בכל מה שגוריביץ אומר. אמר שיהיה חיובי מאד והמומנטוםרק יתגבר. אני לא מכחר טכני כמוהולמרות שהייתי אצלו בקורס. אבל אם הוא אומר עליות זה בטוח ב 99 אחוז גם לפי מה שאמרו בקורס. אם ירד עד 17 אחוז בזמןהקרוב זה באמת לא נורא ורק יגביר את המומנטום לעלות מעל 17 אחוזים אמכור חצי ומעל 27 אחוזאת השאר. בכל מקרה כמה שהתיקון יותר חזק בואו נגיד 34 אחוז. העליות אחר כך יהיו מאד חזקות זה י נאמר בפרוש 'ירידות זה סימן לעליות.
    סגור
  • 2.
    יאלה רציו לשער 100 (ל"ת)
    יאלה ליויתן 05/04/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 1.
    המיסים קראה לווידסייד ביום שני הם באים