ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

דוחות טובים לקרסו מוטורס: זינוק של 37% ברווח ל-112 מיליון שקל

מנכ"ל קרסו מוטורס: "שנת 2013 היתה שנת שיא עבור קרסו מוטורס, עם הכנסות של כ-2.8 מיליארד". לראשונה, מכרה מעל 20 אלף רכבים.
איציק וייץ, צילום: יח"צ
חברת קרסו מוטורס, שבשליטת משפחת קרסו, ממשיכה להציג גידול בהכנסות והשורת הרווח הנקי, כך עולה מהדוחות הכספיים שפרסמה הבוקר יבואנית רנו ,ניסאן ואינפיניטי לארץ. מהנתונים עולה כי הרווח הנקי של החברה זינק בשיעור של 37% ובצד ההכנסות נרשם גידול של 3.3% לעומת השנה הקודמת.

מהדו"חות הכספיים עולה כי הכנסותיה של הקבוצה בשנת 2013 הסתכמו בכ-2.78 מיליארד שקל, לעומת כ-2.69 מיליארד שקל בשנת 2012, גידול של כ-3.3%. בשורת הרווח הנקי של קבוצת קרסו מוטורס, נרשמה צמיחה בשנת 2013 של כ-37%, שהסתכם בכ-112 מיליון שקל בהשוואה לכ-82 מיליון שקל בשנת 2012.

איציק וייץ , מנכ"ל קרסו מוטורס: "שנת 2013 היתה שנת שיא עבור קרסו מוטורס. בשנה זו חצינו לראשונה את רף המכירות של 20,000 כלי רכב חדשים בנתח שוק של מעל 9%, עם הכנסות של כ-2.8 מיליארד שקל תוך גידול ברווח הנקי לרמה של 112 מיליון שקל.

וייץ מוסיף ואומר כי "השנה גם ביצענו מספר צעדים משמעותיים במסגרת אסטרטגיית הפיתוח העסקי של הקבוצה, ובראשם הכניסה לתחום התחבורה הציבורית באמצעות ההשקעה בנתיב אקספרס, ורכישת מותגים מובילים, כדוגמת CASE, Atlas Copco ו- Power screen בתחום הציוד המכני ההנדסי – תחומים שאנו רואים בה חלק ממנועי הצמיחה העתידיים של קרסו מוטורס".
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה