09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה אדומה בת"א: המעו"ף איבד 0.6% בלחץ חו"ל, בבילון צללה 13%

המעו"ף איבד גובה לאחר שכבר נגע ברמת 1,400 נק'. נתוני מאקרו מאכזבים בחו"ל הפכו את המגמה בת"א. בשוק המניות: כת"ב וקומפיוג'ן צללו 7.5%
 |  52
מתרחקים מהשיא
Share
הבורסה בתל אביב חוותה היום מיני-מפולת. אווירת הפסגות ששררה בבורסה בתל אביב בימים האחרונים נמשכה עד שעה 15:03. אז נגע מדד המעו"ף ברמה הפסיכולוגית של ה-1,400 נקודות (עלייה של 0.55%). עם זאת, נתוני מאקרו חלשים בחו"ל שינו את המגמה בתל אביב וגררה לחץ כבד של מוכרים - ובתוך שעתיים וחצי איבד המעו"ף כ-16 נקודות.


תשומת לב המשקיעים כוונה היום כלפי החלטת נגידת בנק ישראל בשעה 17:30 בנוגע לריבית במשק , כאשר קונצנזוס האנליסטים צופה כי הריבית תישאר על כנה ברמה של 0.75%.

ובחזרה לבורסה, בסיום המסחר, מדד ת"א 35 (+0.23%) מדד ת"א 35 1,408.83 +0.23% 10:25 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,407.2 תמורה:47,311,447 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים איבד 0.6% והתרחק מרמת שיא כל הזמנים שנקבעה אתמול, מדד ת"א 75 השיל 1%, ומדד הבנקים ננעל בירידה של 0.15%. מדד מניות הביומד חטף היום חזק בעקבות הנפילות שלו בחו"ל וצנח ב-2.4%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.46 מיליארד שקל.

מ'אביב-שגב ניהול השקעות' נמסר כך "אנו סבורים כעת, כי לאור הנתונים השונים שפורסמו לאחרונה כגון: ירידת שיעור האבטלה בישראל (לרמה של: 5.8%), והודעת הריבית הצפויה להישאר ללא שינוי, הרכיב המנייתי בתיקי ההשקעות צריך שיכלול עד 50% מניות השייכות למדדי ת"א 75 ומדד היתר 50 . את 50% הנותרים היינו משאירים בחשיפה לשוק האמריקאי והשוק האירופאי (ביחס של: 70% לטובת השוק האמריקאי ו-30% מניות ממדדי אירופה).

עוד מציינים ב'אביב שגב', כי "מדדי ת"א צפויים לסגור השנה את הפער שפתחו לעומת מדדים מובילים אחרים כגון ה- S & P, מדד הנאסד"ק רמת הריבית הנמוכה, שאנו צופים כי תישאר ללא שינוי גם בטווח הבינוני, הן בשל שער הדולר הנמוך והן בשל רמת האינפלציה הנמוכה, צפויה לתת רוח גבית משמעותית לשוק המניות המקומי." בשוק המניות, בלטה לשלילה מניית בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 10:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצללה בכ-13%. עוד נציין את {אלרוב ישראל} שזינקה ב-7.4% בעקבות כוונת בעל השליטה אלפרד אקירוב עם חברת הבת. עוד נציין במסחר את כלל ביוטכנו (+0.72%) כלל ביוטכנו 319.9 +0.72% 09:55 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כלל ביוטכנו בסיס:317.6 פתיחה:317.6 גבוה:319.9 נמוך:316.9 תמורה:9,231 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו קומפיוגן (-6.54%) קומפיוגן 912.3 -6.54% 10:03 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי קומפיוגן בסיס:976.1 פתיחה:910 גבוה:917 נמוך:910 תמורה:75,885 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות שצנחו בכ-7.5% כל אחת בעקבות החולשה במדד הביומד. בגזרה הבינ"ל נמשכת המתיחות בין מדינות המערב לרוסיה שממשיכה לרכז כוחות בגבול אוקראינה. הכלכלן הראשי של אופנהיימר ישראל, אמיר ארגמן, התייחס לשאלה האם החששות להתלקחות מגולמים בשוקי ההון?


בורסות העולם

המסחר בבורסות המזרח נפתח השבוע בעליות שערים , זאת למרות הנעילה השלילית מעבר לים. בסין, מדד מנהלי הרכש של HSBC של מגזר הייצור הראה הלילה על התכווצות לרמה של 48.1 נקודות, זתא לעומת צפי אנליסטים לרמה של 48.7 נקודות - עלייה מחודש קודם שעמד על 48.5 נקודות. למרות הנתון, המדדים המובילים בסין עולים.

הניקיי היפני מטפס 1.92%, , ההאנג סנג בהונג קונג עולה 1.1%, שנחאי מתחזקת 0.5%, הקוספי הדרום קוריאני מוסיף 0.4% לערכו ומדד FTSE CHINA 25 מזנק הבוקר 2.3%.

שבוע מסחר חדש יפתח הערב (ב') בוול סטריט , כשהמשקיעים מקווים להמשיך את מגמת העלייה ארוכת הטווח ולרשום שיאים חדשים במדדים המובילים. מגמה חיובית זו תמשך ככל הנראה אם המתיחות באוקראינה לא תחזור לכותרות, ואם נתוני המאקרו שיפורסמו השבוע ימשיכו להראות שיפור.

מניות במרכז

מניית בבילון (0%) בבילון 148.8 0% 10:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בבילון בסיס:148.8 פתיחה:148.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרת הבוקר (ב') תחת לחץ מכירות ואיבדה עד 13% מערכה במחזור עצום - 35 מיליון שקל. הירידה החדה מגיעה לאחר שאתמול, לאחר פרסום הדו"חות השנתיים של בבילון לרבעון הרביעי ולשנת 2013 כולה. המניה סיימה בעלייה נאה של 6.8% וזאת למרות שהחברה הציגה נפילה חדה של כמחצית מההכנסות שלה ברבעון הרביעי בגלל הפסקת שיתוף הפעולה עם גוגל.

סביבת המרווחים הנמוכה בעולם הזיקוק ממשיכה להכביד על חברת בזן (-2.54%) בזן 180.1 -2.54% 10:02 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:184.8 פתיחה:181.7 גבוה:181.9 נמוך:179.4 תמורה:1,201,271 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אשר ממשיכה להפסיד כסף רב. היום פרסמה חברת הזיקוק את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של השנה אשר מצביעים על הפסד כבד. במקביל לדוחות, מנכ"ל החברה אריק יערי כי הוא מבקש לסיים את תפקידו מסיבות פרטיות.

אלפרד אקירוב בוחן מהלך למיזוג חברת {אלרוב ישראל} לתוך החברה הבת שלה, חברת אלרוב נדלן (+0.76%) אלרוב נדלן 12,010 +0.76% 09:52 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלרוב נדלן בסיס:11,920 פתיחה:12,010 גבוה:12,010 נמוך:12,010 תמורה:7,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות - 77.3%. הארגון מחדש של הקבוצת יהיה לפי יחס מיזוג שיקבע כחלק מאסטרטגיה חדשה של הקבוצה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 מנחם 24/03/2014 23:49 סאב פריים ישראלי
נראה לי ניתן האות לפיצוץ בועת הנדלן- סאב פריים ישראלי
40 ראל000000008 24/03/2014 19:36 גבעות-איש היה בישראל גירא איילנד שמו הוא גיבור
על חלשים מקבל מהצבא לפי העיתונות אלופים כמה מרוויחים [מ[על 40000 למעשה בזכותם אנחנו חיים ובזכותם אנחנו נושמים ובזכותם הקימו שכונות בכל איזור של אנשי צבא עשירים .ומצא לעזור לטוביה לחלוב את גבעות .כבשת הרש.
39 משקיע קטן 24/03/2014 17:42 מעןף יגיע לפחות 1350 שם נבדוק שוב (ל"ת)
38 ביוכימאי 24/03/2014 17:34 לא להספיד את הביומד
יש אינטרסנטים שיוצאים בכותרות שמטרתן לגמד את הביומד..אבל אני אומר לכם-כאן העתיד..עכשיו דוקא יש המון מציאות להיכנס ובגדול
חיים 24/03/2014 18:27 ביומד
אכן יש מציאות טובות בשטח. ג.נ נרכשו היום בסכומים נכבדים , תכלית ביומד וכן נאסדק ביוטכנולוגיה . וניפגש בסוף השנה.
37 באפט 24/03/2014 17:32 אני קונה
מי ששאל איך עשיתי את הכסף בקריירה הארוכה שלי- תתקרבו ואלחש לכם- כשכולם צעקו למכור- במיוחד אנאליסטים למינהם-קניתי וקניתי וקניתי...עכשיו איפה הם ואיפה אני...אגב...תרשו לי צטט את הגורו של בזיפורטאל:"כל ירידה לצורך עלייה"..
קלינטון 24/03/2014 19:50 לבאפט
האמיתי אינו שגלן מוח כרגע. בכל מקרה, תקנה, תקנה, לבריאות. לא תוכל למכור זאת בשנים הקרובות במחיר שקנית.
36 יעל 24/03/2014 17:07 תראו את תגובה מספר 1 קלע בול......
איזה תותח
35 גל 24/03/2014 16:26 זה עונשם של אלו שמשחקים במדד המעוף ביום ראשון....
מגיע לכם!!!
34 גאון 24/03/2014 16:22 כתבתי בבוקר שהשוק ירד.
גם מחר ירידות וגם ביום רביעי. יום חמישי עליות . תוכנית הדיור קישקוש אחד גדול ולא יצליח. בהתחלה רגיעה וחיפוש עצמי ולאחר מכן עליות ואי אימון.
33 1...חניבעל...120 24/03/2014 15:35 אייל
השעה 1526. יש מצב שכל מיני קונספציות יקרסו...וזאת רק התחלה...!
ד"ר אברטון 24/03/2014 16:51 איציק יקירי
דע לך שכאן (U.S) ההיסטריה בעיצומה. תודה על הארוח בשבת.
איצ והח 24/03/2014 17:11 היי ילד .
כן.כן...ניראה ממש לא טוב. מה יש לאנשי המחוגה אצלכם להגיד? ביי חמוד. אתקשר בחצות שלנו.
32 1...חניבעל...120 24/03/2014 15:26 בצהרי היום. תוצאות ראשוניות. פלא? על חושי? קסם? וצבעים!
בתחילת החודש כתבנו כאן שאנו עורכים ניסוי קטן. השתלנו מספר תגובות חסרות תוכן מיוחד, בלי בקשות, בלי מספרים, בלי תאריכים...."סתם מספר הודעות". כוונתנו היתה שקוראים(לא רק מאתר זה הקבועים) יסמנו בצמד ימים כלשהם רצופים, ב 5 תגובות בירוקים ותגובה אחת באדומים. הירוקים ואדומים היו אמורים להיות סוליקו, בלי הצבע המנוגד באותה התגובה. תוצאות ראשוניות: פיתחו במדור הטכני של אייל בימים 9 ו 10 במרץ. הביטו בתוצאות...התקבלו 350 ירוקים סולו ב 5 תגובות ומעל 20 אדומים סולו בהודעה אחת בלבד. התרשמו! יום טוב.
אי והח 24/03/2014 16:59 כתבנו בעבר כמה מילים על
THE POWER OF THE BRAIN והחרב המתהפכת..! יש כאן "שליטה" על תופעות ומחשבות. זה ענק ומדהים מה הרמות שאדם יכול להגיע! (לא אני..אני סתם בחור טוב) מאז היכרנו את כבוד הרב ימיני הצדיק המקובל משוק הכרמל, אנו לומדים את הנושא יחד עימו...דברים מדהימים!!
31 שלמה מעוז 24/03/2014 15:10 כמו שאמרתי שבוע שעבר המעוף שבר את 1400 ראלי חזק בפתח
הרבה כסף יצא בעקבות תוכנית לפיד משוק הנדלן ואין אלטרנטיבה רק הבורסה לכן עד סוף הקיץ המעוף יהיה ב1500
30 קמטק 24/03/2014 14:59 בומיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
29 נועם 24/03/2014 14:46 קניתי טאואר היום מוכר כשתגיע לשער 3700 (ל"ת)
28 נועם 24/03/2014 14:42 טאואר- מחזורים ענקים תוך עליות - מנית השנה (ל"ת)
27 גז ונפט 24/03/2014 14:37 כל הבורסה בועה אחת גדולה חוץ מ....
תמר וליוויתן שם יש גז בודאות , שוק בודאות ,הרבה כסף נכנס ראו דוחות ישראמקו ואבנר.
26 sz1 24/03/2014 14:32 פלוריסטם
תאי הגזע עוד לא אמרו את המילה האחרונה ברפואה העתיד לפניהם .
25 1...חניבעל...120 24/03/2014 13:56 מצב.
...החוזים בארה"ב חוגגים כרגיל. מעניין מה הדבר הטוב שהולך לקרות עם הגיעו של אובמה לאירופה. האם עקב זאת יתקפל פוטין ויסוג..אז שלא...מבט אחד של פוטין בעיני הפלדה שלו לעבר הנשיא האמרקאי הרופס...עושה את העבודה... כל אירופה אדומה..מעניין מה הם יודעים שאמריקה וישראל לא יודעים? ואצלנו, נו טוב. האנשים הלא נחמדים נימצאים בענייני פקיעה, או אז...חילקו הוראות לאנשים אשר על הכספים שלנו איך לפעול...וחוץ, בידקו את המיתאם בין חוזים לבין המסחר אמיתי! יש ירידה מ 85% שיש התאמה עד ט"ו בשבט(בלי קשר לחג) מאז המיתאם עומד על 44%. מעניין!
24 קוטיקו 24/03/2014 13:22 יו מה שכחתי לגיד לכם
הלכתי לבבא בובא ולרב קוליקו ושתיהם אמרו אוטו דבר. לעלות יכול עד לשמיים או עד4564567654 ויותר. לרדת יכולה מקסינון עד 0 או טיפונת יותר. אז בתח שוה לקנות ולהנוט.
23 רפי 24/03/2014 13:05 לא לגעת בקומפיגן אני חייב להרוויח 50אחוז בשורט.... (ל"ת)
שורט=גנבה גזלה 24/03/2014 16:18 שורטיסטים ירוויחו אבל בסוף יפסידו הכל כי הם גנבים אפסים (ל"ת)
22 שמואל 24/03/2014 12:42 שמועה שר כלכלי בכיר
עומד להתפטר.
21 חיים 24/03/2014 12:09 אלווריון
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה קורה עים החברה הזאת ??????
20 המפציץ 24/03/2014 11:23 כסף בריצפה
חברה החגיגה עומדת להיסתיים ליכתוב קולים ןליקנות פוטים פוטין יהיה ערב לכם
19 נטקס לשים לב 24/03/2014 11:15 כל יום עולה קצת עד שיבוא הפיצוץ... דעתי בלבד (ל"ת)
18 אני 24/03/2014 10:50 מה זה, מיחזור כתבה? בריינסווי כבר ניקנו לפני כמה ימים (ל"ת)
17 סוחר מיתלמד 24/03/2014 10:39 שאלה
מישהו יכול לומר לי מה הסיבה שהשוק עולה בלי סוף?
כתבתי אבל ביז לא פיר 24/03/2014 11:20 פירסם מעניין למה?הא יא ביז בוזז (ל"ת)
שי 24/03/2014 11:00 להכניס את אחרוני הקונים ואז בום קריסה (ל"ת)
הסבר ארוך אבל בגדול 24/03/2014 10:58 יש יד מכוונת כמו בובה על חוטים שמחליטה מה יהיה גם אם אי
אין קשר לגמרי למה שקורה במציאות הכל בקריסה גם בארץ וגם בעולם אבל זה לא משנה המושכים בחוטים רוצים לבלוע עוד כסף הרבה כסף לאחוז אחד מהאנושות כל השאר שילכו לעזאזאל השוק ימשיך לעלות כי ככה הם רוצים אבל זה רק עניין של זמן עד שיתרסק רק שהפעם בניגוד לכל ההיסטוריה הם המושכים בחוטים גם יקבלו אותה חזק וזה הדבר שהם לא כל כך מבינים כרגע-תשקיע רק בדברים שיש להם עתיד דברים פשוטים שנצרכים לכל אדם ולא בכל הבועות המליארדים שתכלס אין בהם כלום פשוט אויר בהצלחה
המפציץ 24/03/2014 10:51 תשובה
עוד תילמד שהשוק מכוון על ידי המוסדים לפי פוזיציות שפתחו בקיצור שוק של גנבים
16 מחמוד אבו ענטר 24/03/2014 10:26 קלקיליה
לקראת הבקיעה אנו מקלקיליה ואל קודס(ירושלים) ונבלוס(שכם) ואל חליל(חברון) מתאחדים וזורקים כל הזיבל משלכם מה הירבחנו חמישה שנים. אומנם אתם העם הניבחר, אבל אנחנו אנשי הידיים המיובלות שבונים לכם את הארץ. כל מה הירבחנו בעמל ויזע בעבודה קשה, לפעמים אף בלי אישורין) אז נינתן לכם הסחורה שאתם כל כך רוצים. במיסגדים על הסובח(בבוקר) צעקו מבולת, מבולת. ואנחנו , מה יכפת לנו. מה אומרים לנו אנו עושים והעיקר להביא אוכל לשלושה נשים ו27 ילדים. הבנתם אחים שלנו. ותנו לנו קצת לנשום, אנחנו סך הכל בני אדם שבאים מאהבה. קצת מג'וננים אבל מייאה פיל מייאה(100 מתוך 100 של איכות)
15 שמואל 24/03/2014 10:20 ירידות
כל תעודות הסלי קסם בחסר בהיכון. לירידות. לברוח..................................................
14 גאון 24/03/2014 10:09 המעוף יורד בסוף היום
בסוף היום אדום בורדו.
13 נועם דבורה 24/03/2014 10:04 כיל הכפלתי כמות
אני משתין במכנסים עכשיו הכפלתי כמות בכיל אני מקווה שלא עשיתי צעד שגוי ואני הולך להתחרט לדעתי כמו שבזק עפה לה והיה דם ברחובות אני מצפה שכיל גם תפצה אותי ככה ולא תזכיר לי את אפריקה הבאה כי בסך הכל היא חברה מעולה
12 ון87ויט6אטו765ט 24/03/2014 09:32 זה שלי, נא לא להשתמש בלי רשות.
הרוסים הרוסים על הרוסים ברחבי אירופה וגם הרוסים על הרוסים בארץ הקודש שבאו משם ועוזרים לנו להחזיק את המדינה! אז מכייוון שהם הרוסים על הרוסים(ובעיקר על הרוסיות)אז יאלצו להרוס ליאנקל דודל את החגיגה ההורסת שבה שותים לשוכרה כמו שרק הרוסים יודעים(והם לא) ההורסים את אמריקה וההורסים ביופיים ובטיבם! היידה פוטין! אוהבים אותך! תן בראש! מאת החברה ההורסים שחיים במקום ששכניהם רוצים להרוס..אבל הם ערסים ולא מגיעים לרמתנו..ולכן לבטח נשכון בארצנו ההורסת!
11 שי 24/03/2014 09:24 המשקיעים עוברים מנדלן לבורסה
בהצלחה
10 אלישע 24/03/2014 09:21 אפריקה צריכה לתת איתותי עליות (ל"ת)
9 ניר 24/03/2014 09:21 טאואר טאואר טאואר קניה קניה קניה- בדרך לשער 4000 (ל"ת)
8 ירקרק 24/03/2014 09:11 מסתמן שורט סקוויז אלים לקראת הפקיעה
כל הקרנות המניתיות מפוצצות בגיוסים, את הביקושים הם יזרימו השבוע.
7 א ב 24/03/2014 08:55 הרוסים הרוסים על היאנקים ומבקשים: נא לא להתעסק איתנו!
אתרוש מאמי של אמא. באירופה מתפתח ארוע מתגלגל(ראו נדב"ר צה"לי) וכאן מלעיטים אותנו בחוזים...באסיה..בממה יוקרו ומה לא? לא יקום הגבר או גברת ויגיד שהמצב בטטה!? כרגע, האנשים הלא נחמדים פועלים באזור. למי איכפת(כולל הנהלה) ציבור המשקיעים או ערכים כלכליים...? מתפתחת אפשרות לחרבש להם את העיניינים....
6 ביו לייט 24/03/2014 08:32 ביו לייט תתפוצץ למעלה - 3 בתי השקעות נכנסו בעלי עניין ! (ל"ת)
5 יופיטר שוקי הון 24/03/2014 08:25 יאפשרו להרוויח היום ? (ל"ת)
4 נועםדבורה 24/03/2014 08:24 כיל
רבותי חברים יקרים נשארה כיל שמחרתים מחלקת דיבידנד אני מתלבט עם להכניס עוד כסף לשם אני מפחד מחלוקת הדיבידנד שבגללו אמורה לרדת המניה ושנית בגלל הפרסומת של כיל
פיין 24/03/2014 08:46 כיל
חבר יקר!! כבר ב12 לחודש היה יום ה-x לכן בים ההוא המניה התממשה ושערה ירד בהתאם!! לכן לא אמורה המניה לרדת. אלא אם יש סיבות אחרות!!
3 כלכלן 24/03/2014 08:24 ירידות היום.
המעוף יורד יותר מאחוז אחד.
2 יופיטר שוקי הון 24/03/2014 08:24 נעשה כסף היום???? (ל"ת)
1 איציק 24/03/2014 08:04 איזה עליות ?????? אורביטרז כמעט אחוז למטה..............
וגם יש פקיעה ומלא קולים כתובים. שקוף שהיום המעוף יורד חצי אחוז
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש