שנה לאחר המחיקה מהבורסה: תשובה מושך 100 מיליון שקל מדלק ישראל

חברת הדלק הנמצאת בבעלות מלאה של תשובה הרוויחה 37 מיליון שקל ב-2013. הפעם האחרונה שהחברה חילקה דיבידנד הייתה לפני שלוש שנים
 |  (11)
יצחק תשובה, צילום: בוצ'צ'ו
חברת דלק ישראל הנמצאת בבעלות מלאה של דלק קבוצה +1.33% דלק קבוצה 60,270 +1.33% דלק קבוצה בסיס:59,480 פתיחה:60,050 גבוה:60,470 נמוך:59,980 תמורה:4,988,001 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות השנתיות. רווח דלק ישראל סגרה את השנה החולפת עם רווח של 37 מיליון שקל, אך הנתון המעניין מבחינת המשקיעים מתייחס לחלוקת משמעותית עליה הכריזה החברה - 100 מיליון שקל. מדובר בדיבידנד הראשון אותו מחלקת החברה לאחר שלוש שנות יובש ללא דיבידנדים.

נזכיר כי באפריל אשתקד נמחקה חברת דלק ישראל על ידי קבוצת דלק במסגרת . דלק פטרוליום המחזיקה כעת במלוא הבעלות על דלק ישראל צפויה ליהנות מהדיבידנד השמן במלואו. נזכיר כי רק לפני פחות מחודש העלתה סוכנות מידרוג את דירוג האג"ח של החברה בדרגה אחת ל-A3 וחברת הדלק זכתה ליחס חיובי מצד כלכלני סוכנות הדירוג.
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    הרוויחה 37 והוא מושך 100 מיליון. היכונו לתספורת הבאה. (ל"ת)
    ז'קו הספר 23/03/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    איש דוחה ומגעיל. תאב בצע. לקזז לו את הסכום מהתיספרות. (ל"ת)
    צדקן עם חיוך מרוח 23/03/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מחזיק אג"ח של דלק נדלן ומרגיש יותר פראייר (ל"ת)
    משולם 21/03/2014 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זבש"ך. איך נתת בחלקלק הזה אמון?? (ל"ת)
    אין גבול לתאוות הבצע 23/03/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    חזירות אף פעם לא נגמרת
    יוס 16/03/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם לעשות תספורת ענקית וגם לנקר עיניים. צריך להחרים את החברות שלו.
    סגור
  • 5.
    הוא הולך לקנות את שמן נפט וגז!!!
    רונן 16/03/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לכן יש שם מחזורי ענק ביחס למניה. הוא צריך כסף, הוא קונה את שמן נפט וגז בתור מגן מס!!
    סגור
  • 4.
    שתשובה יחזיר את הכסף עבור אגח דלק נדלן
    חכם ציון 16/03/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק במדינת ישראל אדם כמוהו יכול ביד אחת לקחת לנו כסף מהכיס בהסדר תספורת על אגח דלק נדלן וביד השניה להכניס לעצמו מאות מליונים לכיסו בלי להניד עפעף וללא תגובה מראשויות הממשל והחוק במדינה. אולי לפיד הצדקן יתעורר ?
    סגור
  • 3.
    זה רק מראה שהמקיעים הקטנים לא מוגנים ואף מנוצלים
    ציון 16/03/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליפני שמוחקים חברה מהבורסה צריך ליבחון את מצבה העכשוי ואת הפוטנציאל העתידי ולפצות את הנימחקים בהתאם ואז לאשר מחיקה כניראה שצריך לשנות את כללי המישחק שבכל פעם של מחיקה יש מרוויח גדול והרבה מפסידים קטנים שלא מוגנים ואף מנוצלים בידי גופים גדולים ואנשים עים כח
    סגור
  • 2.
    זה למה לא לתת לו את דלק אנרגיה-אגב מי שאוכל לבד מת לבד! (ל"ת)
    אבי 16/03/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    תשובה מושך 100 מיליון שקל מדלק ישראל :זו גניבה ????
    מירצה 16/03/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זו ב המשך לתספורת של 1.6 מיליארד ש"ח וגם מחיקת הלוואת לא מבוטלות לבנקים - למה אף אחד לא מגיב כמו אצל נוחי דנקר ????
    סגור
  • על זה נאמר "גנב וטוב לו"
    גנביקו 19/03/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שהוא יותר מושחת הוא מרוויח יותר ויותר חומר למחשבה
    סגור