הבורסה ננעלה בעליות: המעו"ף טיפס 0.3%, מניית בזק זינקה ב-2%

מדד ת"א 75 הוסיף ב-0.1% והבנקים 0.27%. בשלב הנעילה בוצע עדכון המדדים הרבעוני במחזור של 1.4 מיליארד שקל
סוחר שמח, צילום: 93931715_c
יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה בתל אביב ננעל בעליות שערים מתונות בהמשך למגמה שאפיינה את השוק בימים האחרונים. באירופה ובוול סטריט - מגמה שלילית, נכון לשעת סגירת המסחר באחד העם.

שלב הנעילה החל בשעה 16:55 בשל עדכון המשקולות הרבעוני וריכז מחזור גדול של 1.4 מיליארד שקל. מדד המעו"ף שוב נמצא מעל רמת ה-1,370 נקודות ומתקרב לרמת שיא כל הזמנים. לעת עתה נראה כי המתיחות בדרום הארץ אינה משפיעה על המסחר.

מדד המעו"ף טיפס 0.28% לרמה של 1,373.28 נק', מדד ת"א 75 הוסיף ב-0.1% ומדד מניות הבנקים עלה ב-0.27%. מחזור המסחר הסתכם ב-2.5 מיליארד שקל (כולל 1.4 מיליארד שקל בעדכון המדדים). בסיכום שבוע המסחר עלה מדד המעו"ף ב-0.3%.

בעדכון המשקולות הרבעוני תעודות הסל מזרימות ביקושים למניות השונות כדי להתאים את המשקולות במדדים השונים. מניית טבע -0.23% טבע 6,375 -0.23% טבע בסיס:6,390 פתיחה:6,403 גבוה:6,440 נמוך:6,373 תמורה:9,723,501 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה ב-0.47% במחזור של 562 מיליון שקל, דיסקונט +0.51% דיסקונט 968.7 +0.51% דיסקונט בסיס:963.8 פתיחה:963.8 גבוה:969 נמוך:963.8 תמורה:995,874 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.03% במחזור של 301 מיליון שקל ו{פריגו} ירדה ב-0.84% במחזור של 166 מיליון שקל.

אתמול באחד העם

בסיכום יומי, מדד ת"א 35 +0.46% מדד ת"א 35 1,472.47 +0.46% מדד ת"א 35 בסיס:1,465.73 פתיחה:1,468.8 גבוה:1,472.6 נמוך:1,468.25 תמורה:73,355,605 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 0.13% לרמה של 1,369 נק', מדד ת"א 90 -0.02% מדד ת"א 90 1,065.99 -0.02% מדד ת"א 90 בסיס:1,066.17 פתיחה:1,064.44 גבוה:1,066.85 נמוך:1,063.52 תמורה:16,450,890 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נסוג 1.6%, ומדד מניות הבנקים נחלש ב-0.36%. מחזור המסחר בבורסה היה מעט גבוה מהממוצע והסתכם ב-1.29 מיליארד שקל.

המסחר בחו"ל

הבורסות במזרח הרחוק ננעלו במגמה מעורבת. מדד שנחאי עלה 1.1% לאחר שאיבד מתחילת השבוע 2.93% מערכו, הניקיי נחלש ב-0.1% וההאנג סנג איבד 0.7%.

בשווקים באירופה נרשמה מגמה מעורבת במשך שעות היום, אך במקביל לפתיחת המסחר השלילית בוול סטריט, נצבעו המדדים המובילים באירופה באדום.

מניות במרכז

מניית דיסקונט +0.51% דיסקונט 968.7 +0.51% דיסקונט בסיס:963.8 פתיחה:963.8 גבוה:969 נמוך:963.8 תמורה:995,874 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה מעט במחזור חריג. כאמור תעודות הסל הזרימו בשלב הנעילה ביקושים גדולים במסגרת שלב עדכון המדדים.

משקיעי ישראמקו יהש -0.22% ישראמקו יהש 45.8 -0.22% ישראמקו יהש בסיס:45.9 פתיחה:46 גבוה:46 נמוך:45.8 תמורה:574,467 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פתחו במחאה כנגד השותפות, זאת בדרישה לחלק את הרווחים אשר נצברו ממכירת גז טבעי ממאגר 'תמר'. לידיעה בהרחבה

מניית אפ.סי ריאלטי 0% אפ.סי ריאלטי 405.3 0% אפ.סי ריאלטי בסיס:405.3 פתיחה:405.3 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-5.6% לאחר פרסום תוצאותיה לרבעון הרביעי ולסיכום שנת 2013. החברה המספקת מוצרים בתחום בריאות העור ולהסרת שיער, רשמה הכנסות של 63.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי ועקפה את התחזיות שעמדו על 60 מיליון דולר. לכתבה המלאה

חברת איידיאיי ביטוח -0.68% איידיאיי בי 23,500 -0.68% איידיאיי ביטוח בסיס:23,660 פתיחה:23,660 גבוה:23,680 נמוך:23,500 תמורה:22,383 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר מוכרת למשקיעים כ'ביטוח ישיר' רשמה בשנה החולפת רווח נקי של 121 מיליון שקל, עלייה של 15% לעומת שנת 2012. ברבעון הרביעי של 2013 רשמה החברה רווח של 32 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת הרבעון המקביל. לידיעה בהרחבה
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    זוכרים את הכתבה ...ככה תעשו 300 400%
    זוכרים אותי סוחר עצמ 13/03/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוכרים מה רשמתי על תיקון חד ל1280 זה קרה עכשיו אחרי שחזרנו לקראת שיא נוסף ובדרך עשו עליכם סיבוב מצפים מכולם להיכנס שוב שבוע הבא תהיה כתבה דומה רק בנוסח אחר שיא ושיא אזזז שלא יעבדו עליכם השוק בבועה עצבנית (במיוחד שהדרום תוסס זה לא מזיז לשוק (מוזר)
    סגור
  • 41.
    אני מחלב מתווך שגייס לי חמישים מיליון ש״ח באגח !
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סיוע מיידי אני מחפש!!! מוכן לשלם עמלה!!! 972532855155
    סגור
  • 40.
    מצטער חברה לא הצלחתי לגייס הון להזרקה לתל אביב 100 25 7
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    היא לא מוכנה להעמיד לי אשראי יחס 1 ל 7 מצטער חברה לא הצלחתי לגייס הון להזרקה לתל אביב 100 25 75
    סגור
  • 39.
    לא אישרו לי הגלש באסה!!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    ולתת באדום, כמה שיותר כי אתם טמב.... (ל"ת)
    רפי לא לפירסום 13/03/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 37.
    המראה של גזית גלוב, אלוני חץ, דלק רכב הרבה דיבידנדים (ל"ת)
    בקרוב 13/03/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 36.
    עדיין לא בשיא - שער 80 בדרך גורביץ אמר וצדק (ל"ת)
    אל על 13/03/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    רציו ששוה מיליארדים יורדת מטומטמים (ל"ת)
    מניות זבל עולות 13/03/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מניית זבל . (ל"ת)
    רציו 13/03/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    לא ממליצה ולא מריצה ..רק לעקוב מקרוב (ל"ת)
    בונוס מתעוררת 13/03/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    ספרו לונגיסטים כמה אתם מורווחים בקמטק,בביוליין, ובבילון (ל"ת)
    רפי לא לפירסום 13/03/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • הזדמנות קנייה . תקנו קמטק ביוליין ובבילון והרבה (ל"ת)
    קמטק 13/03/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    אתם מוכנים להמראה ? גם עליות בחו"ל וגם קניות ענקיות של
    הצדיק 13/03/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגופים המוסדיים להתאמת הסלים בסוף היום וגם הפסקת אש... בהצלחה....מוכן.....טוס...
    סגור
  • 31.
    המעו"ף ממשיך לעלות במתינות
    מלאך הילדים 13/03/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    רק המחזורים לא משהו... סה"כ הכל רגוע וכל זמן שכך אין סיבה לירידות אבל כלום לא בטוח בשוק ולכן צריך לקחת הכל בחשבון.
    סגור
  • 30.
    גנבי המעוף
    הבורר 13/03/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שימו לב איך מחזיקים את השוק בכח בניגוד לעולם.לדעתי הם עסוקים בכתיבת קולים שימחקו בימים הקרובים עם ירידה של יותר מאחוז וחצי,ואז ימצאו איזה כותרת שבגלל זה השוק יורד.הרי היום אם השוק היה יורד מעל אחוז היו כותבים בכותרת שהמצב הביטחוני הוא הגורם.אז יש בשוק המקומי (חנות גרביים)שחקנים גדולים שעושים מה שהם רוצים והכל חוקי!!!בקיצור הבורסה בישראל נראית כמו המדינה עצמה.
    סגור
  • 29.
    כנסו
    פרוטליקס 13/03/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריבית קצרהביות'רפיוטיקס פרוטליקס פוחתת ידי 0.1 % ( PLX ) פורסם על ידי מסעוד Bidgoli על 13 מרס 2014 / / אין תגובות שתף בStockTwits לוגו יות'רפיוטיקס פרוטליקס מניות של פרוטליקס ביות'רפיוטיקס (סימול: PLX ) היוהיעד שלירידה גדולהבריבית קצרהבחודש ינואר. נכון ל28 בפברואר, הייתה ריבית קצרה בהיקף של 5,763,248 מניות , ירידה של 0.1 %מסך פבואר 14 של 5,769,158 מניות , הבנקאות האמריקנית News.com מדווח. בהתבסס עלנפח מסחר ממוצע של 235,355 מניות , היחס קצר בריבית הוא כיום 24.5 ימים. נכון לעכשיו, .7.9% ממניותיה שלהחברה שנמכרו בחסר . PLX כבר את הנושא של מספר דוחות מחקר האחרונים. אנליסטים ב -RF לאפרטי יזמו כיסוי על מניות של פרוטליקס ביות'רפיוטיקסבהערת מחקר על יום שישי 24 ינואר. הם קובעיםדירוג "קנייה"ומחיר יעד של $ 8.00 בבורסה . בנפרד , אנליסטיםבזקס הורידו מניות של פרוטליקס ביות'רפיוטיקסמדירוג " תשואת יתר "לדירוג "ניטראלי"בהערת מחקר על יום חמישי 23 ינואר. עכשיו יש להםמחיר יעד של $ 5.10 בבורסה . לבסוף, אנליסטיםבקבוצת ג'פריס העלו את מחיר היעד שלהם על מניות של פרוטליקס ביות'רפיוטיקס מ 5.00 $ עד $ 5.50בהערת מח
    סגור
  • 28.
    חוזה לך ברח....
    1...120 א...ת 13/03/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בפעם הראשונה ניתקלנו בביטוי בספר עמוס בתנ"ך פרק ז. בהמשך ראינו אותו כביטוי , מוטיב וסיטואציה האצל ח. נ. ביאליק ב1910. ב1970 יעקב רוטבליט ושלום חנוך חיברו ושר אושיק לוי. בהצלחה.
    סגור
  • לך לך...ספר בראשית מי"ב עד י"ז.
    ימיני 13/03/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שם לא הכוונה ללכת מהבורסה...אבל השאלתי את המילים .כל אחד יעשה שימוש כרצונו. בהצלחה.
    סגור
  • ל 28 היקר שלי פרופ. אבירם ולרב הצדיק והמקובל ימיני
    איצ והחב 13/03/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    השילוב בין הפרופסור לכלכלה ומתמטיקה ו 16 היקרים בציוותו ובין האדם היקר מהשוק שאימצנו כמו אח(אולי אב מבחינת גיל וחוכמה) הצדיק , המקובל, הרב ואשף שווקי ההון...הוליד שילוב ענק מכל הבחינות...יום ההיפוך הסופי אצלינו היה ט"ו בשבט(בלי קשר לחג) לעולם לא אבין(וכאן רשימה ארוכה של מומחים ואנשי גרף) שאו עצמו עיין , או , פשוט הוליכו שולל...(גורביץ לא. פשוט ננעל בקונספציה) נקווה לטוב ושבת מבורכת.
    סגור
  • 27.
    טבע הולכת לקרוס
    משה 13/03/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תקראו כתבה בדמרקר שנקראת "טבע רשמה פטנט על המוניטין"
    סגור
  • הון שלילי - ברור.... (ל"ת)
    the wiz 13/03/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    מה קורה פה
    the wall 13/03/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני יושב מול גרפים ו מסכים של המחשב ומנשע להבין דבר אחד איך להזזל בורסה שלנו עובדת עזבו כבר את מיסוי ניסויים בלופים הרצת מניות וכד' . ו זה כל היום קורה אבל לא יכול להיות שכל העולם יורד במשך שבוע ואנחנו שוברים שאיאם פתאום התנתקות מוחלתת מהעולם פתאום הבורסות שם כבר לא משפיות על קזינו שלנו. אללק בדרך לשיא חדש של מה? מפולת הכתובת על הקיר שוב פעם זאת דעתי ואין בה לראות כל צעד למעשה כזה או אחר. אני לא מבין באמת יש לנו כל כך הרבה אנשים מטומטמים ותמים ושלא ראיום שמשחקים בהם ומוכרים להם בלוף. הרה ארך אמיתי של מדד היום הוצריך להיות בסביבות בין 1290 ל1310 תקנו אותי אם אני תוע לאן הכל זז צפונה?! קר שם ו דובים לבנים מישהו אלך לעשות מקה על כל ה מצב זה יותר נכון ארגזים של כסף ו אנשים אחרים כאשר איפוריה של צפוהנ תפוג יתחילו לקפוץ מהגגות. עצוב.
    סגור
  • טטכן עט האיווריט שלך כודם עחר קח טיחטוב (ל"ת)
    יובל 13/03/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 25.
    ראיתי דבר כזה חברות הגז ליויתן ורציו
    30 שנה בבורסה לא 13/03/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עושות חוזים מדהימים והמניות יורדות
    סגור
  • 24.
    כל הנפט ירוק מניות ליויתן ורציו אדומות
    לא יאומן 13/03/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מניות זבל עולות ,מניות שעושות חוזים במילארדים יורדות איזה מטומטמים
    סגור
  • 23.
    גזית גלוב
    תמיר 13/03/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדשדשת ארוכות מישהוא מבין למה? מה הצפי לגביה? תודה למשיבים.
    סגור
  • דשדשה (ל"ת)
    צפי לעליות 13/03/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    זיפון
    מהנדס מומחה על למחשב 13/03/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבת היום דבר מה מוזר : "ניבהלתי מאד...מוכר היום הכל.." האם כוונתך רצינית או לא? איני יודע. מה שאני כן יודע זה ללהטט במחשב ולהוציא ממנו את המקסימום האפשרי... רוצה דוגמא? ב 17.01.14 כתבת במדור הטכני שהמעוף מגלה עוצמה עליונה, ועד פסח יחלוף בעוצמה את 1400 נקודות. האם אתה עדיין חושב כך? נמתין וניראה ואם כן, מדוע נבהלת ואתה מוכר בבהלה הכל?
    סגור
  • 21.
    בורסההההה
    אבי 13/03/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קזינו מספר אחד בעולם אדוני שר האוצר...........
    סגור
  • 20.
    דעה אישית, סוף יום ירידות חזקות
    חגי ד 13/03/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא ירצו להשאיר סחורה לשבת ב"מזג אוויר סוער" בדרום.
    סגור
  • 19.
    התקופה הקרובה
    גאון 13/03/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ניראה לי שכדי להיות באגח ממשלתי וחברות. בגלל המצב שיחמיר ברקטות על ערי ישראל. המניות ירדו.
    סגור
  • 18.
    תמשיכו למכור בזול יש מי שקונה . כמה קל לעבוד עליכם (ל"ת)
    פרוטרום 13/03/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    אפריקה לפני זינוק חד - הזדמנות קניה ורווח מהיר (ל"ת)
    ניר 13/03/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    ביקושים גדולים בפוקס....
    אלמוג 13/03/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה נראה כאילו שרצו שלבייב ישחרר בשביל לקנות. חברה מעולה,מניה מעולה, שווה קנייה כי היא תגיע לשווי שוק של 2 מיליארד שקל
    סגור
  • 15.
    פרוטרום ודלק קבוצה
    אורי 13/03/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוזקו לאחרונה לט"א.
    סגור
  • 14.
    כיל
    נועםדבורה 13/03/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום כיל יורדת מתחת ל3000 שער שימו לב הזדמנות לאסוף אבל בכל אופן לא ממש אכפת לי רק שתבחר כיוון כב אוו 4000 או 2000 ועוד משהוא נראה לי השוק הולך למימוש ראו הוזהרתם
    סגור
  • מה עם מבטח שמיר? למה הפסיקה לעלות? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    בדיוק לפני שנה טאואר הייתה בשער 3600 תבדקו
    מושון 13/03/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש הרבה אנשים שמופסדים את התחתונים שלהם במניה .לא כולם מושקעים מהחודשים האחרונים הרוב כולל תשובה מופסדים
    סגור
  • ב 3900 היא היתה באוגוסט 2013
    בדקתי 13/03/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שנה בדיוק היא היתה 2440
    סגור
  • 12.
    לבייב מכר פוקס מכין כסף לאפריקה (ל"ת)
    לבייב 13/03/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 11.
    שהצפי לירידות זה יסתיים בעליות נאות (ל"ת)
    שחקן מעוף 13/03/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 10.
    ירידות חזקות
    פיני 13/03/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הכל ממש רע
    סגור
  • גברת נירה שמיר מבנק דיסקונט טוענת ההפך
    הכל ממש רע.? 13/03/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה כל כך רע? לממשלה יש הרבה כסף הגבירה את המיסוי 25% מס על הבורסה כבר שכחת? מיסים על הדירות? בועת נדלן? שישינסקי עם התמלוגים? גז? כיל? תפסיק להבהיל את הציבור מה קרה נגמר הפחדות עם אירן? היום יש עזה להפחיד . אבל כבר מזמן אירועים בטחוניים לא משפיעים על הבורסה המצב פה לא רע בכלל ותפסיק לבלבל את המוח. תמכור את כל השורט שלך ולך לישון
    סגור
  • למה גברת שמיר מדיסקונט לא מוכנה לעבוד איתי?
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    היא לא מוכנה להעמיד לי אשראי יחס 1 ל 7 מצטער חברה לא הצלחתי לגייס הון להזרקה לתל אביב 100 25 75
    סגור
  • תן לה בראש לאהבלה.
    פיני היי, זה יוסי. 13/03/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היא הולכת להפסיד התחתונים מרוב שהמצב כה טוב.(היא אפילו לא מבינה שהכסף לא שייך לממשלה...)
    סגור
  • 9.
    פרוטרום שער 10000 !!!!!!!!!!! לא למכור (ל"ת)
    בני דקל מאגוד 13/03/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    ביזפרטל מתגייסים להוריד את המניה . תביאו גם את המלצתו
    פרוטרום 13/03/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    של בני מבנק איגוד שער 10000!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא למכור
    סגור
  • פרוטרום
    לייזי 13/03/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וכן את כתבתו של שלמה גרינברג - אחד הכתבים היותר מוערכים באתר על החברה ואני מצטט " המניה חייבת להיות בכל תיק " והוא אינו שייך לשום בית השקעות.
    סגור
  • 7.
    אפריקה וטאואר מניות של שנת 2014 (ל"ת)
    אנליסט 13/03/2014 08:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 6.
    טאואר ממשיכה צפונה לשער 3900 (ל"ת)
    טאואריסט 13/03/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    אני דורש להנפיק את תנובה בבורסת תל אביב במיידי!!!!!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/03/2014 08:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • יופי שר האוצר במיידי (ל"ת)
    אני דורש 13/03/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אותו אחד- חוש הומור כמו חביתה מגולגלת . שורטיסט זבלה (ל"ת)
    2 ו 3 13/03/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • ל 4 טומטום או מטומטם אנחנו לא
    גולי גול 13/03/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אותו אחד .אנחנו הלונגיזם נאכיל את השורטיזם לקרדות. כדאי לך להיות לונגיס בצד שלנו ורק כך תרויח. אם תמשיך ליות שורטיזם יפילו לך המכנסיים. ועכשיו טמבל תתנצל מה טעיתה בכיוון שלנו וחשבת עלינו אפוך. אם לא נשלח לך את יוביטר שיהיה חבר שלף ואחיך
    סגור
  • תמשיך לכתוב בשגיאות כתיב מתאים לך . רואים מי
    לגילו גילגולי 13/03/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המטומטם . גם עברית עילגת גם מסר מבולבל וגם יופיטר? אתה לגמרי במצב ריגשי עלוב . כנראה השקעותיך בבורסה לאור חוכמתך היתירה בהתאם .
    סגור
  • לתומתום
    גולי גול 13/03/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עליתה עלי קשה. לא יודה לכתוב כי אני עולה חדשה. ודבר שנייה חסר לי אחד שנה בלגמור את הלימוד בלהיות רוקח. הבנת קיש?דבר שניה. באמת הפסדתי מתחילת אשנה שלוש מליון פרנק שוויץ, אבל נישר עוד 21 מליון. אין לי עיינים גדול.התחלתי ב 2009 אם שלוש מליון . הבנת קוקון?
    סגור
  • השתתפתי עכשיו בטכס פולסא דנורא על הבהמה
    השטן 13/03/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאיחל תרופות למגיב במדור. דינו המאחל נחרץ לפני שלושה שבועות כאשר מחלה נוראית תקפה אותך ועדיין אינך יודע עליה.לידיעתך, נותרו לך 127 ימים לחיות. ה 17 אחרונים יהיו ביסורים.
    סגור
  • שיהיה לך לתרופות כל הכסף אמן (ל"ת)
    מגולגלת? 13/03/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    היום הגדולים
    גולי גל 13/03/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא יתנו לשוק לעלות יותר מארבע אחוז. גם לא יתנו לשוק לרדת יותר מחמש אחוז. כולם רואים.
    סגור
  • 2.
    היום הפתעה
    חביתוש בת שנה 13/03/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לא טובה.
    סגור
  • 1.
    השפנים מכרו . הזדמנות לקנות כולל חלוקת דיבידנד בקרוב
    אלוני חץ 13/03/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עליה של 11% זה רק ההתחלה
    סגור
  • אלוני חץ
    מאיר 13/03/2014 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוסף כבר חצי שנה. אכן לאחר דישדוש ארוך מתחילה להתרומם. בהצלחה.
    סגור