נעילה חיובית: מדד המעו"ף טיפס 0.3%, אידיבי אחזקות טסה 75%

מדד מניות הבנקים עלה ב-0.1%, דסק"ש התחזקה ב-3.9%, פועלים הוסיפה 0.7%, בזק זינקה 2.4%. בצד השלילי: קבוצת דלק איבדה 1%
 |  (29)
ניתוח, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב ננעלה לפני זמן קצר בעליות שערים מתונות. המדדים המובילים באחד העם נסחרו בדשדוש חיובי לאורך כל יום המסחר והתחזקו מעט בסיום. בכך, מדד המעו"ף משיך ומתקרב לרמת שיא כל הזמנים. תשומת הלב בתקופה הקרובה מתמקדת בעונת הדוחות אשר הולכת ותופסת תאוצה.

בסיום המסחר, מדד ת"א 35 +0.25% מדד ת"א 35 1,594.73 +0.25% מדד ת"א 35 בסיס:1,590.7 פתיחה:1,591.59 גבוה:1,599.85 נמוך:1,588.33 תמורה:683,646,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.3% לרמה של 1,371 נק', מדד ת"א 90 -0.82% מדד ת"א 90 1,117.83 -0.82% מדד ת"א 90 בסיס:1,127.1 פתיחה:1,128.85 גבוה:1,128.94 נמוך:1,117.83 תמורה:171,041,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: טיפס ב-0.9%, מדד ת"א בנקים-5 +0.14% מדד ת"א בנק 2,137.66 +0.14% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,134.71 פתיחה:2,139.61 גבוה:2,151.81 נמוך:2,127.73 תמורה:234,877,024 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: התחזק ב-0.13%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.18 מיליון שקל.

פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, אמר אתמול בראיון ל-BizTV כי "הקונצנזוס אומר לקנות מניות, אבל 'הברבור השחור' מפתיע בצורה ובהתגלמות שלו". צפו בראיון

המסחר בחו"ל

באירופה נרשם יום תנודתי שהחל בעליות, עבר לירידות קלות ושב חזרה למגמה חיובית בהובלת הדקס הגרמני שמטפס 0.6%. הפוטסי הלונדוני נסחר ביציבות והקאק הצרפתי יורד 0.3%.

מניות במרכז

מניות התקשורת: בזק 0% בזק 400 0% בזק בסיס:400 פתיחה:402.7 גבוה:402.9 נמוך:400 תמורה:36,183,448 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , סלקום -2.07% סלקום 2,605 -2.07% סלקום בסיס:2,660 פתיחה:2,660 גבוה:2,680 נמוך:2,601 תמורה:29,700,743 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ופרטנר} ריכזו עניין לאחר שסיימו אתמול לדווח על התוצאות לסיכום שנת 2013. איזה נזק נגרם לחברות הסלולר כתוצאה מהתחרות והרפורמות של שר התקשורת לשעבר משה כחלון?

חברת קפיטל פוינט -0.85% קפיטל פוינט 46.7 -0.85% קפיטל פוינט בסיס:47.1 פתיחה:47.9 גבוה:47.9 נמוך:46.4 תמורה:3,082 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עדכנה כי חברת נוירודרם המוחזקת על ידה בשיעור של 13.6% החלה בגיוס חולים לניסוי שלב 2 מתקדם בתרופה אותה היא מפתחת לטיפול בחולי פרקינסון.

מניית {אידיבי אחזקות} מזנקת במסחר במחזור חריג, ללא כל הודעה מצד החברה. מחזור המסחר במניה התקרב לכ-20 מיליון שקל. עליות שערים נרשמות גם במניית אלביט הדמיה +0.22% אלביט הדמיה 650.3 +0.22% אלביט הדמיה בסיס:648.9 פתיחה:639.1 גבוה:669 נמוך:635 תמורה:253,529 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה בכ-7.5%.

מניית בריינסוויי -0.25% בריינסוויי 2,422 -0.25% בריינסוויי בסיס:2,428 פתיחה:2,431 גבוה:2,431 נמוך:2,408 תמורה:126,028 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה במסחר לאחר שדיווחה על תוצאות ביניים חיוביות בניסוי לטיפול ב-ADHD.

תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ניראה לי שאכלנו אותה
    גיבורי שמעון 11/03/2014 22:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל היועצים והאנליסטים והגרפים אמרו לברוח. ואני כמו הרבה אנשים לא הקשבתי לגוריביץ שאמר שיהיו ירידות בארץ ובעולם אבל אני חשבתי שאני תותח ןלא הקשבתי לאייל ולמנהלים שאמרו לברוח איזה באסה
    סגור
  • 17.
    מחכה לעליות !!היום היה שקט שקט נראה מחרררררר
    יופיטר שוקי הון 11/03/2014 21:06
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה עם מבטח שמיר? שופרסל יניסקו????????????
    סגור
  • 16.
    יאללה שורט על אפריקה בכול הכוח... מממ לא! (ל"ת)
    אני 11/03/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    בשבועות הקרובים יחשף דוח משאבים של רשיון עוז
    פעיל בשוק 11/03/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 30
    ברשיון יש חולות תמר ומבנה שלפי הניתוח הדו מימדי הוא בגודל של תמר. גם אם יש שם הרבה פחות מתמר זו תהיה רעידת אדמה בסקטור הנפט והגז. שימו לב - לפידות חלץ שווה קרוב לאפס ומחזיקה 40% מהרשיון. לדעתי 100-200% בחודש אפשריים בהחלט. אבל זו לא המלצה כמובן.
    סגור
  • 14.
    ונמשיך טיפונת
    א..ת 1......120 11/03/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    40 2
    אבקש מכל המגיבים ועוד עשרות מאתרים אחרים שקוראים כאן, לסמן בכל התגובות כל סימן ובכל צבע בצורה חופשית........אני אומר את התוצאה לפני....! התוצאה תהיה זהה לעד כה ואף יתוגברו מספר הירוקים...! מעניין...
    סגור
  • יש מצב
    א.....ת 1...120 11/03/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    17 1
    לתת קצת או הרבה באדום ל"מעצבנות"?
    סגור
  • 13.
    שמים לב לעוצמה של המעוף ? לא יורד מ-1370....
    הצדיק 11/03/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    5 33
    זה כבר מספר ימים שהסוחרים לא נותנים לשוק לרדת מתחת 1370. כל נסיון נתקל בהתנגדות חזקה. גם נכתבו מלא אופציות CALL. הכל מראה על סקויז למעלה.....בהצלחה...
    סגור
  • להצדיק
    קוקו 11/03/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    26 1
    אתה נושא שם מחייב, אבל, אם הסוחרים לא נותנים....אז ניקח בכח ובמח.
    סגור
  • 12.
    רציו יגיע ל 50?היום!!!!!!!!! (ל"ת)
    המהדי האימם ה 12 11/03/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 11.
    לא אישרו לי הגלש באסה !!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/03/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • טען עוד
  • יופיטר
    גליה 11/03/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ספר לנו כבר מה זה הגלש המיסתורי הזה.
    סגור
  • גלש-גיליון אשראי (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/03/2014 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 10.
    טאואר
    משה 11/03/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 24
    שימו לב רבותי מה קורה באופציה 7של טאואר כבר 200% בשבוע משתלמת הסבלנות וחברים לא לשחרר סחורה ימים יפים לפננו בהצלחה רבה למחזיקים.
    סגור
  • 9.
    קמטק הודעה במאיה
    אנונימי 11/03/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    4 39
    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=883524 לאחר ירידות במניה עכשיו שווה כניסה היא תשוב לרמות של מעל 5.5$ היום נמצאת פחות מ4$
    סגור
  • אדומה בתחת שלכם (ל"ת)
    עולה 5 אחוז -אצבע 11/03/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 8.
    אני חושב
    המלאך 11/03/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    78 4
    שירידות חדות מאד בפתח שתחלנה בקרוב מאד ותתגברנה בהמשך. התראה נוספת לא תשלח.
    סגור
  • כבוד הרב ימיני
    איצ והח 11/03/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    47 2
    לתאום ציפיות ותרחישים: הכצעקתה.....!?
    סגור
  • כבוד הפרופ. איצ והח.
    ימיני איש השוק 11/03/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    41 2
    קראתי את שכתבת אמש מרומא באנגלית, אז אצטט בעברית: "הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות"! לך וקנה כשר מהדרין לערב, אני לא סומך על הכשר הרגיל שכרמיתוש שלכם מכינה.
    סגור
  • 7.
    אפריקה ישראל - האג"חים שלה עלו חזק לאחרונה - הדבר ישפיע
    ל 11/03/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בקרוב גם על שיפור שער המניה !!!
    סגור
  • 6.
    אראה עליות היום? אוסם תגיע ל 8380? מלירסון 100?דלק רכב
    יופיטר שקי הון 11/03/2014 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אראה עליות? מה עם בזמן? בי קומיניקישין??מגדל ביטוח? לאומי? ינסקווווווווווו?היוםםםםםםםםםםםםםםם??!?!?!!?!!
    סגור
  • 5.
    המילה גלש
    הקוסם 11/03/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
    97 2
    לא נכתבה בלי סיבה. היא מושכת ירוקים שלכם בצורה מטורפת. בידקו מילה זאת כאן מרגע זה ובתאריך של היום. בידקו ועיקבו מכאן ועד 31.03.14 ותתפלאו כמה ירוקים ומעט אדומים הפצצתם...וכנ"ל אפשר להשפיע על הרבה דברים כולל שערים. הודעה סתמית נוספת שהושתלה ותבצע אותן אפקט, היא מאמש בערב בכתבה על וולף הרב אומן בשחמט וציפיותיו מהשווקים.
    סגור
  • זה ממש לא קסם ואף לא אחיזת עיניים.
    1.........120 11/03/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    35 1
    יש כאן תופעה הרבה יותר משמעותיות ואשר אינה נושאת אופי בידורי. אגב, למילה "גלש" אין שום משמעות בתופעה והיא נלקחה באקראי עקב שימוש רב שנעשה בה כאן. לצורך העניין, אפשר להשתמש במילים: רוגע, נעים, כייף, יפה, נוף, שמחה........
    סגור
  • 4.
    לא הצלחתי לגיייס 15 מיליון של להזרקה לתא 100
    יופיטר שוקי הון 11/03/2014 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 6
    שמחים עכשיו?
    סגור
  • 3.
    כיל
    נועםדבורה 11/03/2014 08:29
    הגב לתגובה זו
    5 64
    לא הפסיק לפמפם אותה עד שתגיע לקרן שלי ולדעתי היא באמת בדרך לשם עוד 15 אחוז ואני בקרן בנתים דבידנד מחר היא מתחילה לחלק המניה לא קשורה לשביתה של העובדים
    סגור
  • מכרתי כיל!!!! הפסדתי הדיבדנדים!!!!!
    יופיטר שוקי הון 11/03/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 16
    באסההההה
    סגור
  • 2.
    אלוני חץ זאת רק ההתחלה.-גורביץ המלך (ל"ת)
    גורביץ 11/03/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 39
    סגור
  • גורביץ צדק. מניה למבינים לא לצרי המוח (ל"ת)
    אלוני חץ 11/03/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 1.
    מיליארדים יורדות ומניות זבל עולות לא יאומן
    מניות גז ששוות 11/03/2014 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מניות תרופות עולות על סמך ניסויים הזויים שרק עיניין של זמן יבינו את זה ורציו וקבוצת דלק חותמות חוזים מצוינים והן יורדות למי יש אינטרס לא יאומן
    סגור
  • כל מילה אמת סבלנות אחי בקרוב יהיה תיקון (ל"ת)
    למה אצבע אדומה 11/03/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור