ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: מדד המעו"ף עלה 0.3% בתמיכת הבנקים, כיל קפצה 2.6%

ת"א 75 איבד 0.6%, דסק"ש טיפסה 4%. הירידות באירופה ובארה"ב העיבו. בריינסוויי עלתה עוד 3.67%, כן פייט ירדה 1.35% לאחר הנפקה
ירידות, צילום: Getty images Israel
לאחר יממה של מימושי שערים, המדדים המובילים באחד העם התקשו להתרומם על רקע הירידות שנרשמות בחו"ל. נתוני הייצור החלשים שפורסמו הבוקר בסין, שם איבד מדד שנחאי 2.86% מערכו מעיבים גם על המסחר באירופה ובארה"ב שם מדד הדאו ג'ונס פתח בירידה של עד 0.4%.

בסיום יום המסחר סגר מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: בעלייה של 0.26% לרמה של 1,366.9 נק' בדחיפת מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: שטיפס ב-1%. מנגד מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: איבד 0.6%. מחזור המסחר בבורסה היה ער יחסית והסתכם ב-1.29 מיליארד שקל

בשוק המניות בלטה לחיוב מניית בריינסוויי +4.32% בריינסוויי 1,713 +4.32% בריינסוויי בסיס:1,642 פתיחה:1,642 גבוה:1,719 נמוך:1,635 תמורה:1,009,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שטיפסה בכ-3.7% במחזור גדול ללא כל הודעה מצד החברה. בצד השלילי נמצאה בזק +1.27% בזק 495.2 +1.27% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:499.9 נמוך:476.4 תמורה:100,265,240 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנחלשה בכ-2%. עוד נציין את מזרחי טפחות -0.27% מזרחי טפחות 6,248 -0.27% מזרחי טפחות בסיס:6,265 פתיחה:6,211 גבוה:6,273 נמוך:6,175 תמורה:36,433,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסיימה בירידה מינורית של 0.1% בתגובה לדוחות הכספיים שפורסמו הבוקר, כיל +0.37% כיל 1,357 +0.37% כיל בסיס:1,352 פתיחה:1,335 גבוה:1,369 נמוך:1,335 תמורה:29,360,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התחזקה ב-2.6% ומניית דיסקונט השקעות +0.58% דיסקונט השק 1,388 +0.58% דיסקונט השקעות בסיס:1,380 פתיחה:1,378 גבוה:1,388 נמוך:1,365 תמורה:2,548,431 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבלטה לחיוב עם עלייה של 4%, זאת לאחר העלאת דירוג מצד מעלות.

בראיון ל-Bizportal, התייחס קובי נימקובסקי , מנכ"ל אלומות ספרינט בוטיק השקעות ויו"ר ועדת השקעות אלומות הון-ליין המנהלת 3.5 מיליארד שקל, לסיטואציה בשווקים וההתמודדות כמנהל השקעות. לכתבה המלאה

היום פרסמה הלמ"ס את האומדנים לחשבונות הלאומיים לשנת 2013 אשר הצביעו על כך שכלכלת ישראל צמחה בשנה החולפת בקצב שנתי של 3.3%. עוד נציין כי ביום ו' יפורסם מדד המחירים לצרכן לחודש פברואר.
בורסות העולם

הבורסות במזרח פתחו את שבוע המסחר בירידות שערים חדות , כאשר כל המדדים המובילים השילו לפחות 1% מערכם. הרקע לירידות הם נתוני מאקרו שהתפרסמו בסין אתמול בלילה ובאים רק היום, עם חידוש המסחר, לידי ביטוי. החוזים העתידיים על וול סטריט נסחרים במגמה מעורבת עם נטייה לירידות.

הניקיי היפני ירד 1.01%, הקוספי הדרום קוריאני איבד 1.03% והמדדים הסיני, ההאנג סנג ושנחאי, נחלשו ב-1.75% ו-2.9% בהתאמה.

מניות במרכז

בנק מזרחי טפחות -0.27% מזרחי טפחות 6,248 -0.27% מזרחי טפחות בסיס:6,265 פתיחה:6,211 גבוה:6,273 נמוך:6,175 תמורה:36,433,025 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שבשליטת משה ורטהיים (21.97%) ועופר החזקות (9.73%), פרסם הבוקר את תוצאותיו הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2013 כולה. רווחי הנבק נפלו ב-6.6% ברבעון האחרון. מתחילת השנה איבד בנק מזרחי 4.5% מערכו, זאת לאחר זינוק של 19% בשנת 2013.

חברת הנדל"ן אמות +0.67% אמות 2,095 +0.67% אמות בסיס:2,081 פתיחה:2,076 גבוה:2,110 נמוך:2,062 תמורה:8,852,899 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מסכמת את הרבעון הרביעי של 2013 עם הכנסות בהיקף של 141 מיליון שקל, זאת לעומת כ-133 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 6.1%. ה-NOI ברבעון הרביעי של 2013 הסתכם בכ-121 מיליון שקל, לעומת 116 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-4.1%.

אחרי פלאפון וסלקום, הגיע התור של חברת פרטנר +0.38% פרטנר 2,117 +0.38% פרטנר בסיס:2,109 פתיחה:2,109 גבוה:2,140 נמוך:2,075 תמורה:14,557,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפרסם את התוצאות לסיכום שנת 2013: ההכנסות הסתכמו ב-4.5 מיליארד שקל (ירידה של 19% לעומת שנת 2012) ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 135 מיליון שקל (צניחה של 72%).

מניית יצרנית התרופות טבע +4.61% טבע 4,990 +4.61% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,990 נמוך:4,791 תמורה:87,481,109 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה בסוף השבוע על השקת הגרסה הגנרית ל-Xeloda לטיפול בסרטן. התרופה הכניסה ליצרנית המקורית, ג'ננטק, 754 מיליון דולר בשנה שעברה. בד בבד, אנליסטים בבנק ההשקעות ברקליס שדרגו את המלצתם לטבע. לידיעה המלאה

מניית בריינסוויי +4.32% בריינסוויי 1,713 +4.32% בריינסוויי בסיס:1,642 פתיחה:1,642 גבוה:1,719 נמוך:1,635 תמורה:1,009,499 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לעלות גם היום על רקע כניסתו של בית ההשקעות ילין לפידות כבעל עניין לחברה . בריינסוויי גייסה 41 מיליון שקל בהקצאה פרטית של 5.5% מהון המניות של החברה לילין לפידות במה שנתפס כהבעת אמון של גוף מוסדי משמעותי בחברת המכשור הרפואי.
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    הזרים אוספים את כיל
    אזרח 11/03/2014 07:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה לפני חלוקת דיבדנד,ובמחיר רצפה +הבעיות באוקרינה ,שווה איסוף.
    סגור
  • 37.
    אלביט הדמיה
    מוני 10/03/2014 20:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה עם נכסים מתפוצצת כלפי מעלה בנסדק ביום חמישי בחירה של חברי דירקטוריון לחברה ויציאה לדרך חדשה מניית השנה כל הקודם זוכה
    סגור
  • 36.
    הגז ששוות יורדות לא יאומן (ל"ת)
    וכרגיל המניות 10/03/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    15 9
    סגור
  • 35.
    EYAL
    IZHAK AND FR ROME 10/03/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    36 3
    I WROTE TO U BEFORE THAT THE ROOD TO HELL IS PAVED WITH GOOD INTENTIONS
    סגור
  • 34.
    לי אישרו לי האשראי ,שמחים עכשיו? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/03/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    TA25
    the wall 10/03/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מפולת באמת ?!!! או סתם בלוף? כתבה על מישהו ש נכנס לשורט ב S&P ב 1 מיליארד דולר ברור שבמצב שולטים מספר גופים ו הם מחליתים איזה מניה להריץ וקומבינות אחרות אין שום היגעון במה שקורה בבורסה לצערי אנחנו לא בשולחן ה עגול של מחליטים
    סגור
  • 32.
    לא אישרו לי הגלש !!!! באסההההההה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/03/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    שווה פי 2 (ל"ת)
    דיסקונט השקעות 10/03/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    אפריקה - האגחים שלה שיפרו מתשואה של 12% לתשואה של
    ישראל 10/03/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    7.5% מה שאומר שיש הבעת אימון של המשקיעים בחברה .-- עוד מעט האימון הזה יגיע וישפיע גם על שער המניה !!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 29.
    שאלה בקשר ל LUMENIS
    שלמה 10/03/2014 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני הפסקת המסחר במניות החברה ב 2006 היו לי 2000 יחידות. לפני כשבועיים החברה חזרה ל NASDAQ ובמקום 2000 יש לי כרגע 235. מה שלא ברור לי הן מופיעות עכשיו בחשבון בערך אפס, כשביום הראשון של חידוש המסחר במניות החברה ערכם היה 12$. מישהו יכול להסביר ?
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    השורט שלי הינו בקמטק בזק,בי קום,וביוליין (ל"ת)
    רפי 10/03/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • אתה תאכל אותה בביוליין ובקמטק לכן כדאי שתברח.
    הבנאי 10/03/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על בזק אני חושב שכדאי לשים שורט
    סגור
  • לרפי : את מי זה מענין על מה השורט שלך להיפך ביולין עולה (ל"ת)
    מנשה 10/03/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 27.
    טיפשות היא חלק מיסודות האדם ואתה קיבלת,קמטק זה שורט מצו (ל"ת)
    רפי לליאור 10/03/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • בא נגיד
    ליאור 10/03/2014 17:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאם טיפשות הייתה חלק מהעניין התשואה שלי על התיק לא הייתה כפי שהיא היום. בכל מקרה, טעויות יכולות לקרות וזה בסדר. צורת ההתבטאות שלך לעומת זאת זה כבר עניין הרבה יותר מטריד
    סגור
  • לליאור: מה אתה מתיחס אליו הוא אוהב להיות החכם התורן פה (ל"ת)
    חיים 10/03/2014 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    השורט על קמטק שווה מיליון דולר (ל"ת)
    אבי 10/03/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    התייעצות בנוגע לקמטק
    ליאור 10/03/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים, מה דעתכם על המנייה? האם אפשר לסכם אותה כקנייה לא טובה או שאתם חושבים ששווה להמשיך להחזיק בה גם אם כרגע כבר בהפסד? אשמח לדעתכם.
    סגור
  • אתה תצא מורווח בגדול לדעתי כבר בימים הקרובים (ל"ת)
    הבנאי 10/03/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מה השאלה בכלל (ל"ת)
    תחכה -תחזיר את ההפסד 10/03/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    אלוני חץ !!!!!!!!!!!!!! ואל על!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    גורביץ 10/03/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    אני סטודנטית לניתוח טכני באחד מבתי הספר הטובים בארץ
    מרינה ש. 10/03/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המרצים אמרו לנו שאחוזי ההצלחה והפגיעה בשיטה הם בין 80 ל 93 %. נראה לתלמידים שהם קצת מגזימים גם כי כל אחד מאיתנו ניסה את השיטה והתוצאות היו רק בין 70 ל 78 % דיוק. אני ממש מאוכזבת ונראה לי שעבדו עלינו. יש מי שיכול להגיב ולתת מידע?
    סגור
  • מרינה
    שרון ב 10/03/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    80 אחוזים? עבדו עליכם? 70% הגעתם. בחיים האמיתיים אם תגיעו ל-20 אחוזים תשמחי. זו עבודת אלילים. תלמדי זאת במשך הזמן. שילמת הרבה, ולמדת כמה דברים נכונים להביט בשוק המניות. ולכן לא תרצי להודות כי זרקת כספך לשווא. בכל זאת, מאחל לך בהצלחה.
    סגור
  • תוצאות בין 70-78 זה עדיין רווח מעולה
    יוני 10/03/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם את קולעת בין 70-78 אחוז אז את ברווחים מעולים - לא הגיוני ?
    סגור
  • מה רצית להגיד? שניתוח טכני לא שווה? גורביץ המלך (ל"ת)
    למרינה 10/03/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 22.
    טיפשי לונג לאתיראו ירוק בקרוב. (ל"ת)
    משה 10/03/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    תנובה נמכרת לסינים זאת עובדה מבטח שמיר תמריא (ל"ת)
    מבטח שמיר 10/03/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • בדרך לשער 15000 (ל"ת)
    מבטח שמיר 10/03/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    שאלה דחופה
    שמעון פתח תקווה 10/03/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולם מדברים על מניית גלש ועל הצלחותיה בגיוסי הון ורכישות. אני לא מצליח לאתר אותה ולא רוצה להפסידה. יש מי שיכול לשלוח קישור דחוף או היכן נסחרת? ניתקלתי בגרמניה בדבר מה דומה ,גלואש. האם זאת הקרן או המניה . תודה.
    סגור
  • 19.
    האם יש ניסיון להרצת גבעות? קריאה בפורום תפוז גבעות
    פנסיונר צעיר 10/03/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאתמול תחת הכותרת: ״סוף סוף... ״, תעורר אצלכם אולי סימני שאלה כמו אצלי? באופן אישי, אינני אוהב דיווחים ופימפומים לא רשמיים וחשודים ממקורות שאינם בעלי סמכא ומסתם טוקביסטים למיניהם!
    סגור
  • 18.
    אל תיגעו בבזק תרד ל 500, (ל"ת)
    טוביק 10/03/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    יוצא משוק הזבלהזה,רק יורד.עלאק מגמת עלייה (ל"ת)
    רמי 10/03/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 16.
    הלונגיסטים הטיפשים יקבלו גם היום בראש (ל"ת)
    סאמי 10/03/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 15.
    צדקת עם בזק הזבל רק יורדת,ועם קמטק ,ביוליין הכל (ל"ת)
    רפי אתה תותח מערן 10/03/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לא צדק ולא נעליים
    הבנאי 10/03/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רפי זה לא חכמה גדולה לרשום לעצמך שצדקת!
    סגור
  • 14.
    טאואר 40% מתחילת השנה- יש עוד מקום לעליות עד 4000שער (ל"ת)
    צחי 10/03/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    אני לקוח של בנק לאומי
    יובב 10/03/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    27 1
    הכסף שמיועד לבית הושקע במניות לפי המלצתם החמה שגם כתבו בכל העיתונים. מכיוון שמדובר בסכום יחסית גדול, בדקתי בעיתונים ובאתרים וראיתי שכולם אופטימיים מאד כולל המגיבים בכתבות ואף המנהלים ואנליסטים וניתוחים רבים כמו טכני. נראה לי שאני צריך להיות רגוע אם הכיוון הוא חד משמעי חיובי. אני משקיע סולידי וכל מה שהייתי רוצה זה 6, 7 % לשנה.למרות שהחברים שלי בעבודה ובשכונה מספרים שב 20 שנים האחרונות עשו מינימום 18 אחוז לשנה חוץ משנה אחת או שתיים שעשו פחות ושנים שעשו עד 50%.נראה מה יהיה.
    סגור
  • אינני מאמין למה שכתבת! לא נראה הגיוני שהציעו לך להשקיע
    מישהו 10/03/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    5 3
    את כל הכסף במניות! בקיצור, ספורי בובאמעישעס לדעתי. כתוב: לעולם ישלש אדם את כספו... אם אני זוכר טוב , אזי הכוונה היא שרצוי להשקיע שליש במקרקעין, שליש בפרקמטיא (סחורה) ושליש במטלטלין. רצוי להשקיע לדעתי לפי מה שכתוב בגמרא ולא לשים את כל הביצים בסל אחד! בברכה, פנסיונר צעיר
    סגור
  • 12.
    בונוס ביו גרופ הודעה חזקה במאיה אופציה2
    דורון 10/03/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הארכת תקופת המימוש של כתבי האופציה (סדרה 2) בכ-7 חודשים, באופן שהמועד האחרון למימוש יהא ביום 15.9.14 (חלף 12.2.14), וזאת ללא כל שינוי בתוספת המימוש, העומדת על סך 67.5 אג' להמרת כל כתב אופציה למניה אחת בהחלטה השתתף מחזיק כתבי אופציה (סדרה 2) המחזיק ב- 171,175 כתבי אופציה (סדרה 2). בעד הצעת ההחלטה הצביע מחזיק כתבי אופציה (סדרה 2) המחזיק ב- 171,175 כתבי אופציה (סדרה 2) המהווים 100% מתוך כלל מחזיקי כתבי אופציה (סדרה 2) שהשתתפו בהצבעה.
    סגור
  • 11.
    עוד פעם
    גיל גלי גל 10/03/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הגדולים לא יתנו היום לשוק לעלות יותר מ 4%. דיי נמאס. כולם רואים.
    סגור
  • 10.
    אלוני חץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    גורביץ 10/03/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    start in the red, end in the green
    me 10/03/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    No real reason for any drops
    סגור
  • 8.
    ברכה והצלחה לכם ולי שנצליח היום!!!! שבוע יובש היה!!!!!
    יופיטר שוקי הוו 10/03/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום הנסיקות!!!!!!שופרסל אסם אשטרום נכסים לאומי!!!!רציו!!!!בזק!!!!!בי קומיניקשין שיעלו למעלה כבר תהיו שמחים קנאים ! לא אישרו לי תוספת אשראי!!!!
    סגור
  • 7.
    ברכה והצלחה לנו!!! לא אישרו לי הגלש!!! באסה!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/03/2014 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    כיל
    נועםדבורה 10/03/2014 08:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לדעתי היא בדרך ל3300 שימו לב תזכרו מה אמרתי תחנה ראשונה ובקרוב סקירה של גורביץ שיגיד שהיא בדרך ל3500 והלאה בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 5.
    טאואר ואפריקה מניות השנה (ל"ת)
    ניר 10/03/2014 08:41
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 4.
    אין מה לקנות בת"א - תעברו לוול סטריט (ל"ת)
    אלישע 10/03/2014 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    30 שנה אני בבורסה לא ראיתי דבר כזה
    איזה מוזר 10/03/2014 08:28
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מניות זבל עולות על סמך שמועות או ניסויים הזויים שלא יצליחו ומניות הגז ששוות ועושות מיליארדים לא זזות מעניין למי יש אינטרס
    סגור
  • 2.
    די כבר לקנות את אותם מניות יש עוד שלא עלו כבר שנתיים
    מניות בשיא 10/03/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אלוני חץ, גזית גלוב, דלק רכב, ...... ובקרוב דיבידנדים
    סגור
  • 1.
    הכתובת על הקיר-מפולת בפתח
    בילבוקס 10/03/2014 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הנתונים והמצב כל כך גרועים ביחס לעליות המטורפות בשווקים. שברור שהירידות רק יחמירו.,. מ פ ו ל ת- מה לא ברור???
    סגור
  • באמת
    the wall 10/03/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם רואים העדר של הכבסים ממשיך לדחוף קדימה שאלה רק מתי זה יקרה ו על איזה קיר הכתובת
    סגור