ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ראלי בת"א: המעו"ף עלה 1.2%, ת"א 75 בשיא של 6 שנים, טאואר טיפסה 5.5%

ת"א 25 ברמתו הגבוהה מזה 3 חודשים. קומפיוג'ן זינקה 7%, כלל ביו עלתה 7% מדד הבנקים עלה 1.35% בהובלת הפועלים
סוחר שמח, צילום: 93931715_c
הבורסה בת"א נעלה היום (ג') במגמה חיובית על רקע העליות הנאות באירופה (הדקס עולה 2.2%) והפתיחה החזקה בוול סטריט. האופטימיות בשווקים נעוצה ככל הנראה מדבריו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שהודיע על סיום ה"תרגיל הצבאי" ליד הגבול עם אוקראינה והסגת הכוחות שם לאחור. יחד עם זאת, כוחות הצבא הרוסיים לא נסוגו עדיין מחצי האי קרים.

מדד ת"א 35 +1.06% מדד ת"א 35 1,432.71 +1.06% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,433.24 נמוך:1,410.3 תמורה:1,235,061,714 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 1.3% לרמה של 1,365 נק' - רמתו הגבוהה מזה שלושה חודשים, מדד ת"א 90 +0.47% מדד ת"א 90 1,083.95 +0.47% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,083.95 נמוך:1,075.66 תמורה:179,058,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: טיפס 1.15% לרמה של 976 נקודות - רמתו הגבוהה מזה 6 שנים. מדד ת"א בנקים-5 +1.57% מדד ת"א בנק 1,835.1 +1.57% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,835.92 נמוך:1,796.09 תמורה:321,852,008 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: זינק 1.35%. מחזור המסחר באחד העם מסתכם ב-1.43 מיליארד שקל.

המחזור בתעודות הסל בבורסה ריכז היום מחזור חריג של מעל 500 מיליון שקל, זאת לאחר שאתמול נרשמו פידיונות משמעותיים לאור הנפילות בשווקים הגלובאליים.

ד"ר עמנואל נבון, מומחה ליחסים בינ"ל מאונ' ת"א וסמנכ"ל ההשקעות במגדל שוקי הון, זיו ספיר, מנתחים את המשבר בין רוסיה לאוקראינה .


המסחר בוול סטריט

המסחר בוול סטריט נפתח היום (ג') בעליות שערים נאות על רקע הדיווחים כי פוטין הורה לחייליו לשוב לבסיסם ולסיים את התרגיל הצבאי הגדול במערב רוסיה. עם זאת, נוכחות הכוחות הרוסיים בחצי האי קרים האוקראיני גוברת ואין לדעת כיצד יתפתחו האירועים שם. אתמול ננעל המסחר בוול סטריט בטריטוריה אדומה כשהדאו ג'ונס איבד 0.94% וה-S&P500 והנאסד"ק איבדו 0.72%, כל אחד. יומן המאקרו ריק מאירועים משמעותיים היום וכנראה שהמתיחות בין רוסיה לאוקראינה תיתן את הטון. המסחר באירופה מתנהל כעת בעליות שערים חדות.

הדאו ג'ונס מוסיף 1.1%, ה-S&P500 קופץ 1.13% והנאסד"ק מזנק 1.35%.

אתמול בת"א

המסחר בת"א ננעל אתמול בירידות שערים : מדד המעו"ף איבד 0.24%, לרמה של 1348 נק', מדד ת"א 75 נחלש ב-0.35% ומדד הבנקים נסוג 0.32%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל.


מניות במרכז

מניית אפריקה -3.27% אפריקה 20.7 -3.27% אפריקה בסיס:21.4 פתיחה:21.4 גבוה:22 נמוך:18 תמורה:835,687 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל שבשליטת לב לבייב עלתה הבוקר למרות החשיפה הגדולה של החברה לרוסיה. גם חברת הנדל"ן כלכלית ירושלים +1.02% כלכלית ירוש 967.5 +1.02% כלכלית ירושלים בסיס:957.7 פתיחה:957.7 גבוה:974 נמוך:957.7 תמורה:3,949,666 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: של אליעזר פישמן חשופה לרוסיה דרך חברת מירלנד שהנפיקה אג"ח בישראל: {מירלנד אגח א}, {מירלנד אגח ב}, {מירלנד אגח ג}, {מירלנד אגח ד} ו{מירלנד אגח ה}. מניית כלכלית ירושלים עולה 1.4%.

מניית אינסוליין +2.18% אינסוליין 3,707 +2.18% אינסוליין בסיס:3,628 פתיחה:3,610 גבוה:3,750 נמוך:3,460 תמורה:232,340 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה היום כי נחתם ההסכם סופית בינה ובין Care 24 . על-פי ההסכם, Care 24 תהייה המפיצה הבלעדית של תרופת ה-InsuPad בהולנד ובבלגיה לרופאים המטפלים בסוכרת.

חברת אופקו הלת' +0.36% אופקו הלת' 1,682 +0.36% אופקו הלת' בסיס:1,676 פתיחה:1,670 גבוה:1,710 נמוך:1,645 תמורה:14,917,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על התוצאות לסיכון שנת 2013 : ההכנסות הסתכמו ב-96.5 מיליון דולר, פי 2 לעומת שנת 2012, אך בשורה התחתונה נרשם הפסד גדול של 115 מיליון דולר, כמעט פי 4 לעומת שנת 2012. הצמיחה בהכנסות הודות לשיתופי פעולה של החברה עם חברת RXi Pharmaceuticals.

חברת הביומד ביוליין +0.08% ביוליין 371.9 +0.08% ביוליין בסיס:371.6 פתיחה:371.6 גבוה:376 נמוך:359 תמורה:347,777 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה אחר הצהרים על תוצאות הליך התמחור של ההנפקה שתבוצע בארה"ב. החברה תגייס 21 מיליון דולר במחיר של 2.5 דולר לתעודת ADR (כל תעודה מייצגת 10 מניות של החברה) ובסה"כ 8.4 מיליון תעודות.

גם חברת מדיוונד, המוחזקת על-ידי כלל ביוטכנו +1.33% כלל ביוטכנו 335 +1.33% כלל ביוטכנו בסיס:330.6 פתיחה:330.6 גבוה:339.9 נמוך:331 תמורה:693,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- אם.אר.פי 0% אם.אר.פי 41.8 0% אם.אר.פי בסיס:41.8 פתיחה:41.8 גבוה:41.8 נמוך:41.8 תמורה:836 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , צפויה לפנות למשקיעים ולבצע הנפקה ראשונית לציבור . מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע פרסמה הלילה את טווח המחירים להנפקה בחו"ל שעומד על 14-16 דולר למניה. השלמת ההנפקה צפויה להתבצע בשבועות הקרובים. את ההנפקה צפויים להוביל החתמים BMO, ג'פריז, קרדיט סוויס ואופנהיימר.

מניית כיטוב פארמה +2.77% כיטוב פארמה 40.8 +2.77% כיטוב פארמה בסיס:39.7 פתיחה:40.9 גבוה:40.9 נמוך:39.1 תמורה:232,018 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללה היום לאחר שערכה אתמול גיוס מהמשקיעים שבמסגרתו ביקשה לגייס הון בכדי לממן את הניסוי הקליני שלב 3 בתרופה אותה היא מפתחת. בשעה 10:15 נפתח המסחר במניית החברה, זאת מבלי שהחברה עדכנה את המשקיעים על התוצאות של ההנפקה ולכן המניה צוללת.

חברת די פארם +0.24% די פארם 123.3 +0.24% די פארם בסיס:123 פתיחה:123 גבוה:126.8 נמוך:126.8 תמורה:127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שבשליטת כלל ביוטכנו +1.33% כלל ביוטכנו 335 +1.33% כלל ביוטכנו בסיס:330.6 פתיחה:330.6 גבוה:339.9 נמוך:331 תמורה:693,964 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (53.81%), הודיעה היום לבורסה כי התקבל דוח ביניים מוצלח במסגרת ניסוי קליני Phase IIa בחולים שלקו בשבץ מוחי איסכמי ומטופלים באמצעות tPA בשילוב עם המוצר הניסויי THR-18. דוח הביניים כולל את הערכת נתוני הבטיחות והסבילות של קבוצת המשתתפים הראשונה בניסוי. המניה עלתה מתחילת השנה בשיעור של 21%.
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    לאחד\ת שמבין\נה ביקשתי עצה על טאואר במס 28 ממתין לך (ל"ת)
    מנדל 04/03/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    השורטים בטאואר מזכירים לי ספר שקראתי
    עוף החול 04/03/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על השחיטה
    סגור
  • זה ספר? חחחח (ל"ת)
    על השחיטה 04/03/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    לשים לב פורצת חזק (ל"ת)
    פרוטליקס 04/03/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    בית ספר
    7ע88צמ68עיכר998חל09צ 04/03/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ירידות חדות אמש. עליות חדות בתחילת המסחר היום. האם מעיד הדבר על שווקי הון טובים, נכונים ובריאים. ממש ממש לא! אי לכך ובהתאם לנסיבות, יש מצב, שגוף גדול ,,,ואולי ענק,,,ייצר תשתית למציאות חדשה בשווקי ההון החולים! ובכל מקרה, אלו תוכניותיו לזמן הקרוב...
    סגור
  • לאברטון , חבר ואח לנו.
    ט77טו887וחי657טוי666 04/03/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    11 0
    התשובה לשאלתך היא חיובי חזק. אבל, אל תתבלבל, יש 50 שפות שכותבים באותיות קיריליות, והם הגדולים והרבים מבין המשתמשים. הפוייקה מתחממת ,מריח ונראה נפלא...אנו מחכים לך..אשים לך מנה קטנה בצד..... SEE U MY GOOD FRIEND
    סגור
  • היי אח יקר
    אברטון 04/03/2014 17:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    האם אתה מתכוון שהגוף שהזכרת כותב כרגע את דפי ההיסטוריה באותיות קיריליות?
    סגור
  • 28.
    למבין האחד
    מנדל 04/03/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני שמתי בטאואר ב2490 והיום טאואר עולה אמרת\ת שלמכור ב5-7 % יותר היום הוא עולה כתבת למכור כך האם להמתין או לא בתודה מנדל מבני ברק
    סגור
  • 27.
    מסחר רדום בגבעות. האם זהו השקט שלפני הסערה, או שממשיכים
    שקט יושנים 04/03/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לשבת על הגדר?
    סגור
  • 26.
    איזי אנרגיה - כבר לא אנרגיה - מדפסת תלת מימד
    מוריס 04/03/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפיתרון הטוב ביותר שכבר מוכר. השוק מתעלם לגמרי. כשיגלו אותה תקפוץ מ 2 ל 15!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • זה רק ההתחלה (ל"ת)
    קמטק 04/03/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    הבורסה רצה בלי עיגיון בכלל הכלכלה לפנה מיתון חזק (ל"ת)
    חברים 04/03/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 24.
    מה קורה?
    לאחת שמבינה 04/03/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאן פניו של מדד המעוף?האם יחזור לדעתך ל כיוון 1300?
    סגור
  • 23.
    פו מדינה שהכול דבש
    חברים 04/03/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בכול העולם יש ירידות ופו הכול עולה למה כי פו ארץ חלב ודבש כי מה שעולה פו לא יורד כי זה ארץ חלב ומחלבות דבש כי כולם חולבים את הציבור כולל הממשלה חלבת את הציבור לאחר מיכן הבורסה הי גם חולבת את הציבור תקפים בלילה את עזה ופו הבורסה עולה ברוסיה יורדת 12 אחוז ופו רק חצי בנסדק יורדת ופו עולה חברים פו הבורסה בסי של כול הזמנים חברים להיות זהרים מעוקץ חזק כי הנפילות בדרך
    סגור
  • 22.
    מניות השנה דעתי בלבד (ל"ת)
    פרוטליקס ואיזיציפ 04/03/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מה קורה פו בכול העולם ירידות ופו עולה ברצח בכוח (ל"ת)
    אבי 04/03/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 20.
    אך יכול להיות בלילה תקפו בעזה ופו עולה
    דוד 04/03/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    האם זה ארץ חלב ודבש יש מחלבות בבורסה
    סגור
  • 19.
    הבורסה בסי של כול הזמנים הזהרו מעוקץ בבורסה (ל"ת)
    דוד 04/03/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 18.
    פו ארץ חלב ודבש
    דוד 04/03/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פו אלביט הדמיה יורדת ובחול הי עולה ופו מרדים אותה הי יותר טוב מאפריקה יותר יותר טוב מהרבה נדלן יש פו כסף בקופה הי יצאה לדרך חדשה ופו מפילים אותה בקוח
    סגור
  • 17.
    בקרוב בשורות מצויינות לליויתן והנה
    שלשם כתבתי 04/03/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואני אומר בקרוב גם לרציו ממקורב
    סגור
  • 16.
    המסחר נע ממניה לדיפרסיה וההיפך
    מלאך הילדים 04/03/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתמול הרוסים איימו השוק ירד והיה נראה שבא סוף העולם, והיום כאשר הרוחות נרגעו השוק שב ועולה לשיאים חדשים ובעולם כל המדדים בירוק, כבר אמרנו שקשה להבין מה קורה ובאיזו אסטרטגיה לנקוט? הלוואי שימשיכו העליות אבל חשוב לזכור שבעולם המדדים נמצאים כמעט בשיאים ומימושים ייתכנו ויבואו בעיתם ולכן כדאי לבחון כל השקעה והשקעה. בוקר טוב ויום מוצלח!
    סגור
  • 15.
    אלון גז
    צחי 04/03/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיוס בדרך.
    סגור
  • 14.
    יש למישהו מידע מה קורה עם החברה? כאילו שמתה (ל"ת)
    אייסקיור 04/03/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אלווריון
    חיים 04/03/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מישהו יודע מה קורה שם ?????????
    סגור
  • 12.
    הכל הפחדה לקנות בזול, היום התיקון יהיה חזק למעלה (ל"ת)
    בוקר טוב לכולם 04/03/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    טאואר
    יוסי 04/03/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אהובתי מראה עוצמה המשך עליות!!!!!! בוקר טוב לשורטיסטים
    סגור
  • 10.
    כפי שאמרתי משבר אוקראינה אינו קריטי והבורסות יחזרו לתלם
    אנליסט עממי 04/03/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתמול ציינתי שההשפעה של המשבר תחלוף מהר ואצלנו היא לא תהיה קריטית, ולפי מה שנראה זה הולך בכיוון התייצבות ורגיעה והיום נראאה את המעף ירוק. כל טוב!
    סגור
  • 9.
    אגב ...לא אישרו לי הגלש ... אז אתם יכולים להיות שמחים!
    יופיטר שוקי הון 04/03/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מוות לקנאים !!!
    סגור
  • ליובידר הודעה חשובה מגן עדן
    הקנאים בבנק המרכזי 04/03/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מכיוון שמתנו על פי המלצתך, ואנו אחראים על הגלש והגולש בבנק. לא היה מי שיאשר לך את הגלש הנכסף. ניסינו לצ'פר אותך בגלש תחליפי שעשוי מסגסוגת של חומרים מאד יקרים, אבל שהגענו לשלוותא ולאבארבנל, טענו שאתה מתבודד עם 72 בתולות ולא פנוי לגלש האידיוטי. ננסה שנית.
    סגור
  • 8.
    נעשה כסף היום אחרי כל היובש?
    יופיטר שוקי הון 04/03/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם כיל? מלירסון ? Bcom?לאומי? מתי עליות שלהם?
    סגור
  • 7.
    אפריקה תמשיך לרדת
    זיפו 04/03/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    4 10
    מאחר שעיקר הפעילות של אפריקה ברוסיה ומאחר שרוסיה תעבור תקופה לא קלה לרבות ירידת שערים בבורסה אפריקה תושפע ותרד . לא הייתי מחזיק בתקופה כזאת אפריקה. לגבי המסחר בתא תפתח בעליות קלות ותתייצב על אפס כדי לראות לאן פני השווקים בעולם
    סגור
  • לזיפו- עיפרון לא חד בקלמר
    מציאות 04/03/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מסתבר שאתה לא "העפרון החד" , בקלמר!
    סגור
  • לא נראה שאתה מבין גדול (ל"ת)
    ניר 04/03/2014 09:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • עוד שורטיסט... (ל"ת)
    אני 04/03/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    שחיקה של אופציות שבועיים יום 02 עולה יום 02 יורד (ל"ת)
    ארי 04/03/2014 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    אפריקה - מניית השנה !!! , נקודת.
    יהודי 04/03/2014 08:13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא יעזור לכל המלעיזים ,שערי מניית אפריקה ינסקו !!!!!!!!! ( לדעתי כמובן) , הזדמנות פז להצטייד !!!!!!!
    סגור
  • 4.
    טאואר 5% למעלה ארביטראז' (ל"ת)
    ניר 04/03/2014 08:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 3.
    יום של עליות שצריכות להיות חדות אבל...
    אלישע 04/03/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנחנו בתל אביב , העליות יהיו 0.1
    סגור
  • 2.
    אפריקה-אחרי הירידות צפי לעליות נאות ! (ל"ת)
    אפריקה 04/03/2014 07:48
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • למה אתמול ירדנו 3.3% כמו באירופה ? (ל"ת)
    הצדיק 04/03/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    עליות שערים במזרח ובחוזים בוול סטריט (ל"ת)
    א 04/03/2014 07:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור