ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יילכו אחריו? רמי לוי מצמצם דרמטית את שכרו - "למען צמצום הפערים בחברה"

רשת רמי לוי דיווחה לבורסה, רמי לוי מפחית את שכר הבסיס שלו בשליש, והכסף יועבר לעובדי הרשת. מה אתם חושבים על הצעד שלו?
 |  23
מעביר מסר
Share
רמי לוי, מנכ"ל ובעל השליטה ברשת הקמעונאות הקרויה על שמו, החליט לצמצם את שכרו ב-25 אלף שקל בחודש. בהסתכלות שנתית - רמי לוי מוותר על שכר בגובה 300 אלף שקלים.


בהודעה שנמסרה מטעם החברה לבורסה נכתב כי הסיבה לצמצום שכרו היא "לשם מתן דוגמא אישית לעשייה למען צמצום הפערים בין השכבות בחברה בישראל."

בכך יירד שכר הבסיס של רמי לוי (+0.29%) רמי לוי 17,300 +0.29% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רמי לוי בסיס:17,250 פתיחה:17,250 גבוה:17,330 נמוך:17,250 תמורה:1,718,557 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מ-75 אלף שקל ל-50 אלף שקל בחודש - לא כולל תוכנית הבונוסים שמגיעה לו. בהמשך ההודעה נכתב כי "הסכום בגין שכרו של מנכ"ל החברה שיחסך, ישולם לעובדי החברה (שאינם בעלי עניין ו/או קרוביהם), בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי הנהלת החברה."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

23 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 דוד איש 04/03/2014 00:48 לא נסלח לרמי לוי על המודעה עליה חתם של האוסלואידים
שמשמעותה לבצע טיהור אתני בנוסח אובאמה/קרי ליהודי יהודה ושומרון. עם כל חוכמתו יצא גם רמי לוי אוסלואידיוט. מאז אני מחרים אותו, ומתברר שאם קונים נכון אפשר גם בלי רמי לוי
17 רועי 03/03/2014 16:18 אין ספק שהוא גאון ..אבל...
זה מהלך פופוליסטי , הרי עדיין הוא שווה מיליארדים ומקבל מיליונים דיבידנד. אני לא אומר שלא מגיע לו .. להפך . אני נגד הרדיפה של העשירים שמתנהלת בארץ . אבל המהלך הזה של רמי לוי נועד לספק לו עוד כותרות בסגנון של עוף בשקל , במקום זה עדיף שיעלה את השכר שהוא משלם לעובדים הפשוטים בחברה...
16 ציון 03/03/2014 13:48 הצעה לרמי לוי 25.000 שח תעניק לעובד מצטיין כל חודש לסני
לסניף אחר אך רק לעובד בשכר נמוך קופאיות סדרני מדפים ירקות ועובדי נקיון קח את הכפפה ותעשה טוב לאנשים שעובדים קשה ומגיע להם לישמוח
15 בועז 03/03/2014 13:29 רמי לוי, דוגמא למופת לאיש ישר
שנושא ונותן באמונה.
14 ש.מ 03/03/2014 13:03 כל הכבוד,כן ירבו כמותך (ל"ת)
13 אזרח 03/03/2014 12:25 מלך כזה ראש ממשלה צריך פה לא ביביהו (ל"ת)
12 יאיר 03/03/2014 12:08 המניה הולכת לקפוץ ל23000
הדוחות שיצאו החודש יראו על רווחים וגידול בהכנסות .והולכים להקפיץ את המניה הדיודנט יהיה גדול לא פלא שהוריד את משכורתו
11 אליפז+גימלאי צהל 03/03/2014 12:02 צדיק-שעושה בית ספר לרשתות האחרות
אנו מעריצים את האיש אשר-עושה טוב לעם בניגוד לרשתות היוקר השופרסל,ריבוע,מגה.ממליצים לכולם-תקנו כמונו אצל רמי לוי-וכך נפגע בכל העושקים -חסרי המצפון והבושה.
10 אבי 03/03/2014 11:32 רמי "מקצץ..." בשכרו....
אחיזת עיניים .... כאשר רשת מזון מתהדרת במחירים נמוכים... אז .... חומר למחשבה....
9 אבי 03/03/2014 11:17 מפתיע שבכלל מושך משכורת - מספיק הדיוידנדים + בונוסים (ל"ת)
8 יצאק 03/03/2014 11:02 בחירות?
המנהיגים הטובים היותר יצאו מפשוטי העם
7 הנמר המעופף 03/03/2014 11:00 רמי לוי
שימו לב "מנכ"ל ובעל השליטה" מה שאומר שכל דיבידנד שהחברה מוציאה הולך אליו מה שמסביר את עלות שכרו הנמוכה מאד יחסית למנכלים של החברות במשק. מצד שני הבחור הקים אימפריה בעשר אצבעות ומגיע לו כל שקל לא כמו כל שרלטן שידע לאיזה חור להיכנס או מאיזה חור לצאת ומהמר עם הכסף של הציבור...
6 avi2498 03/03/2014 10:58 כל הכבוד כן ירבו !!! ( למה אנשים מחפשים רק ללכלך?) (ל"ת)
5 א 03/03/2014 10:55 לרמי לוי לא חסר כסף
כמליארד שקל במזומן ולא לוקח הלוואת למינהם. אם כבר לתת דוגמה אישית, למה לא לתת את כל המשכורת במשך שנה לעובדים? כסף לא יחסר לו ולא שמעתי על מישהו שהולך עם הארנק שלו לעולם הבא. המצווה בלתת לעובדים שעובדים כלכך קשה לגמור את החודש בכבוד עם חיוך על הפנים ושיוכלו לתת לילדיהם קצת יותר..... רמי -אם החלטת כבר לתת תן באמת ברוחב לב....פחות מליון ,יותר מליון לא יעשו אותך אדם עשיר יותר .מה שכן בעולם הבא הרבה יגוננו עלייך
דני 03/03/2014 11:59 כל הכבוד
האדם הזה נותן מעל המעבר והיום הוא מפחית את משכורתו שהאחרים בבנקים בחברות הביטוח רק מנסים אך למשוך עוד כסף ישל כוח
4 אולי לא תהיה חזיר..! 03/03/2014 10:50 יעקב פרי המאוס והמגעיל - תנסה לעשות מה שרמי לוי עושה (ל"ת)
3 אוהב את האיש הזה 03/03/2014 10:34 למה אין רמי לוי בחולון?
בתכלס האיש הזה עוף מיוחד
2 אסביר לכם 03/03/2014 10:33 לעג לרש. כל עובד שמקבל שכר מינימום יקבל עוד 5 א"ג לשעה.
יחסי ציבור נטו, רמי לוי מקפח אל עובדיו בשכר נמוך וקורע אותם. יחצנות במחיר נמוך. תראו איזה כותרת הוא קיבל על הגרושים שהוא ויתר עליהם מתוך המיליונים הרבים שהוא לוקח.
דני 03/03/2014 12:00 לא שייך
אתה אני מאמין לא תוותר על 100 שקלים ממשכורתך האדם ויתר על 30% ממשכורתו מה זה משנה אגורה או חמש אגורות זאת דוגמה אישית
אושר 03/03/2014 11:24 יכל גם כמוך. לא לעשות כלום ולמתוח ביקורת
איזו צרות עין
ירמוך 03/03/2014 10:49 הלו...
הבנאדם קרע את עצמו במשך שנים על מנת להקים את האימפריה הזו שעושה טוב לצרכנים. לא ראיתי אחד שמתלונן על המחירים ברשת שלו לעומת המתחרים. מגיע לו כל שקל, הוא לא גונב!!! ולא, אני לא טוקבקיסט בשכר ולא לוביסט של רמי לוי בכנסתויודעים מה? אפילו לא קונה אצלו כי אין במקום מגוריי סניף של רמי לוי.
1 אני 03/03/2014 10:32 לא ש50000 זה "מסכן", אבל כל הכבוד! (ל"ת)
אברהם 03/03/2014 12:53 כל הכבוד 50000 לא מעט אבל בהשוואה לאחרים ראה יעקב פרי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש