ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף עלה ב-0.07%, טבע זינקה בסיום ב-3.7% במחזור גבוה

ת"א 75 ירד ב-0.37% ומדד הבנקים איבד 0.63%. כיטוב התממשה ב-14%. אלביט הדמיה צללה 43% לקראת השלמת הסדר החוב
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר האחרון השבוע התנהל בתנודתיות רבה וננעל לבסוף במגמה מעורבת. ברקע: ירידות שערים באירופה ועליות שערים בפתיחת המסחר בארה"ב. המסחר בוול סטריט נסחרה ברקע למספר נתוני מאקרו כולל מדד הייצור של מדינת פילדלפיה שהיה נמוך מהצפי. טבע +2.31% טבע 4,880 +2.31% טבע בסיס:4,770 פתיחה:4,899 גבוה:4,975 נמוך:4,847 תמורה:50,486,275 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-3.7% במחזור הגבוה בבורסה - 96 מיליון שקל.

בסוף יום המסחר מדד ת"א 35 -0.35% מדד ת"א 35 1,412.71 -0.35% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.72 פתיחה:1,415.91 גבוה:1,423.92 נמוך:1,410.3 תמורה:771,058,293 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.07% לרמה של 1,323 נק', ואילו מדד ת"א 90 +0.13% מדד ת"א 90 1,080.26 +0.13% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.88 פתיחה:1,075.96 גבוה:1,081.16 נמוך:1,075.66 תמורה:19,716,413 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.75% ו מדד ת"א בנקים-5 +0.52% מדד ת"א בנק 1,816.16 +0.52% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,806.71 פתיחה:1,806.15 גבוה:1,819.08 נמוך:1,796.09 תמורה:193,229,605 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נחלש ב-0.63%. האופציות השבועיות על מדד המעו"ף פקעו בבוקר ברמה של 1319.98 נק'. מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.

בסיכום שבוע המסחר עלה מדד המעו"ף ב-1.1%.

תשומת הלב הציבורית בעולם מופנית היום לעסקת הענק שדווחה אתמול בלילה בתחום המובייל. הרשת החברתית פייסבוק הודיעה על עסקה מחייבת לרכישת האפליקציה הפופולארית ווטסאפ תמורת סכום של עד 19 מיליארד דולר. מניית החברה הגיבה אתמול בירידה של עד 5% במסחר המאוחר אך הצליחה לתקן חלק מהירידות בהמשך.

אתמול נסגר המסחר בתל אביב במגמה מעורבת. מדד המעו"ף התחזק ב-0.13% ל-1,323 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש בשיעור מתון. את המגמה השלילית באחד העם הובילו מניות הבנקים אשר התממשו בשיעור של 1% והעיבו על מדד המעו"ף.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק נרשמו הבוקר ירידות שערים כאשר המדד האזורי התרחק מרמת שיא של חודש. את המגמה השלילית הוביל מדד הניקיי ביפן שאיבד 2.15% מערכו. בהונג קונג נרשמו ירידות שערים של 1.2% ובבורסת שנחאי נרשמה ירידה של 0.18%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים. בסיכום יומי, מדד הנאסד"ק איבד למעלה מ-0.8% מערכו. מדד הדאו ג'ונס ומדד ה-S&P 500 נחלשו ב-0.6% בממוצע.

מניות במרכז

שותפויות 'תמר' הכוללות את ישראמקו יהש -0.43% ישראמקו יהש 46 -0.43% ישראמקו יהש בסיס:46.2 פתיחה:46.1 גבוה:46.3 נמוך:45.8 תמורה:11,777,739 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -2.21% דלק קידוחים 906.6 -2.21% דלק קידוחים יהש בסיס:927.1 פתיחה:920 גבוה:929 נמוך:905.9 תמורה:12,590,139 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אלון גז 0% אלון גז 5,253 0% אלון גז בסיס:5,253 פתיחה:5,253 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין על רקע עסקת הגז שנחתמה עם ירדן. בחדשות ערוץ 2 ציינו אתמול כי העסקה הנוכחית מהווה פתח לעסקת ענק מול ממשלת ירדן בהיקף כולל של יותר מ-30 מיליארד דולר.

מניית בזק -0.84% בזק 484.9 -0.84% בזק בסיס:489 פתיחה:486.7 גבוה:489 נמוך:476.4 תמורה:51,542,040 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע החלטת המדינה לחסל את מלוא החזקותיה בחברת התקשורת - 0.97% תמורת ב-151 מיליון שקל במחיר של 570.7 אג'. מניית החברה שפתחה את יום המסחר בירידות, עברה לעלייה של 2.03%.

מניית ביולייט -0.61% ביולייט 1,460 -0.61% ביולייט בסיס:1,469 פתיחה:1,460 גבוה:1,460 נמוך:1,460 תמורה:321 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה על רקע החלטת החברה לבצע מהלך אסטרטגי ולהנפיק את פעילות העיניים שלה בחו"ל. במקביל, החברה עדכנה היום כי ניירות הערך של החברה יחלו להיסחר בארה"ב.
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    השבוע היה לי מחזור 0000000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 20/02/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    יום חמישי
    אבי 20/02/2014 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם הלכו לים כולל שר האוצר.שבוע טוב.
    סגור
  • 25.
    כל השבוע פעילות 000000000000000000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 20/02/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    שבוע רע מאודדדדדד היה לי
    יופיטר שוקי הון 20/02/2014 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימח שמם וזכרם אלה שמנעו ממני להרוויח פעילות 00000000000000000000000
    סגור
  • 23.
    רק מזור יום שני דוחות טובים (ל"ת)
    אבי 20/02/2014 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    אנשים פשוט לא מבינים ומורדים כדי לקנות בזול גועל נפש (ל"ת)
    איזיציפ דוחות מצויינ 20/02/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    די.אן.אי
    די.אן.אי 20/02/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די.אן,אי- משהו קורה שם,עולה 12 אחוז...
    סגור
  • 20.
    פרוטרום
    הכימאי 20/02/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שניצל את המימושון והניעור מאתמול וחיזק , לא יצטער , הכוון בגדול צפונה וטרם נאמרה המילה האחרונה. לידיעה- רכשה 3 מיפעלים בתחומה בשנה האחרונה. מחזיק ולא ממליץ.
    סגור
  • 19.
    אפשרו היום רק לרווח עבור הריביות 6000 ש״ח
    יופיטר שוקי הון 20/02/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שופר סל 1420 תגיע היום? זה תשלום ריביות !! בבקשה
    סגור
  • 18.
    לשים לב חוזרת לאט לאט לירוק (ל"ת)
    פרוטליקס 20/02/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    המצב לא נראה טוב
    מלאך הילדים 20/02/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בחוץ בצורת גשמים, בפנים אדום, דירות לא ניתן לקנות, בסופרים מדווחים על מיעוט קונים, ובחו"ל הבורסות מראות סימני עייפות משום נתונים כלכליים פושרים וזה אומר שכדאי לפתוח את המטרייה ולהתכונן ליום גשום... בוקר טוב ובשורות טובות!
    סגור
  • 16.
    מה מצאו????? (ל"ת)
    שפע ימים טסה 20/02/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    שווקי המניות נתנו הזדמנות לצאת בכבוד, לפני ההתרסקות
    ירון 20/02/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הכלכלה העולמית והאמריקאית בפרט בנתיב ברור של האטה. בפד שורר בלבול רב, שמעיד שאין להם מושג איך מתמודדים עם המצב שנוצר. והם מקווים שזה רק מזג האוויר הארקטי שגרם להאטה בפעילות המשק מתחילת השנה. אבל תחשבו על האפשרות שהשינוי במזג האוויר בעולם הינו פרמננטי. איזה השלכות מרחיקות לכת יהיו לכך על הכלכלה העולמית ושווקי ההון. דוגמא אחת. מחיר הקפה בבורסות עלה בתוך כשבועיים למעלה מ-50% בגלל בצורת בברזיל. (עוד מעט נרגיש את זה בקניות בסופר השכונתי). השלכה ארוכת טווח אחרת, כמה אנשים בחוף המזרחי של ארה"ב לא יהיו מוכנים לסבול עוד חורפים קפואים כמו בגרינדלנד, ויעברו מערבה לקליפורניה, קולרדו ועוד, איזו השלכה תהיה לכך על ממחירי הנדל"ן בניו יורק וכל האיזור. מחירי הסחורות החקלאיות זינקו מתחילת השנה, וזו עשויה להיות רק ההתחלה שיחד עם עליית מחיר הנפט תוביל למצב כאוטי של התפרצות אינפלציונית בכלכלה בהאטה. ולפד אין מושג איך מתמודדים עם כל זה... לכן, לא מפתיע ששוב בניגוד להמלצות של גולדמן זאקס לציבור הרחב, שנת 2014 מסתמנת כשנת הסחורות והזהב בפרט, אישוש לכך, גולדמן קנו בסוף השנה שעברה חלק גדול מזהב של ונצואלה...
    סגור
  • יהיה ביקוש לאשלג . כיל תעלה . (ל"ת)
    בצורת 20/02/2014 17:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 14.
    בורסה מורסה
    אורי 20/02/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בפעם המליון מוכיחים לנו הפרשנים/האנליסטים/היועצים/והמומחים בפרוטה שכשהם אומרים משהו יש לנהוג הפןך בדיוק . רק אתמול הוציא בנק גדול במדינה המלצה על הגדלת אחוז המניות בתיק - ומוטט את ניו יורק ואתהמזרח- ועכשיו תורינו כמובן. סליחה. המשכינו. בעוד שהאחרים מממשים רווחים אנחנו ממשיכים בהרגלינו...
    סגור
  • 13.
    יש קונה גדול מעניין מי??????אולי קיבל איזה מידע (ל"ת)
    בונוס משהו קורה שם 20/02/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    ארבע ימים כבר 0000000 פעילות !!!!! מה יהיה?
    יופיטר שוקי הון 20/02/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם הגלש עדין לא מאושרר
    סגור
  • יופיטר זה פשוט בושה מה שקורה בבורסה (ל"ת)
    ניר 20/02/2014 10:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    לפד אין מושג מה לעשות, שימרו על נזילות
    ירון 20/02/2014 09:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכלכלה העולמית והאמריקאית בפרט בנתיב ברור של האטה. בפד שורר בלבול רב, שמעיד שאין להם מושג איך מתמודדים עם המצב שנוצר. והם מקווים שזה רק מזג האוויר הארקטי שגרם להאטה בפעילות המשק מתחילת השנה. אבל תחשבו על האפשרות שהשינוי במזג האוויר בעולם הינו פרמננטי. איזה השלכות מרחיקות לכת יהיו לכך על הכלכלה העולמית ושווקי ההון. דוגמא אחת. מחיר הקפה בבורסות תעלה בתוך כשבועיים למעלה מ-50% בגלל בצורת בברזיל. (עוד מעט נרגיש את זה בקניות בסופר השכונתי). כמה אנשים לא בחוף המזרחי של ארה"ב לא יהיו מוכנים לסבול עוד חורפים קפואים כמו בגרינדלנד, ויעברו מערב לקליפורניה, קולרדו ועוד, איזו השלכה תהיה לכך על ממחירי הנדל"ן בניו יורק וכל האיזור. מחירי הסחורות החקלאיות זינקו מתחילת השנה, וזו עשויה להיות רק ההתחלה שיחד עם עליית מחיר הנפט תוביל למצב כאוטי של התפרצות אינפלציונית בכלכלה בהאטה. ולפד אין מושג איך מתמודדים עם כל זה...
    סגור
  • 10.
    למה שירד? אם בכלל לא עלה ? (ל"ת)
    בורסהה קפואה 20/02/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    רק אנחנו ניקרע ללונגים תצורה בהכל.חחחח (ל"ת)
    רפי 20/02/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • הנה עוד אחד כל יכול ? חחחחחחחחחחחחחח כלומניק אחד (ל"ת)
    אנונימי 20/02/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה לא שולט בכלום הכל זה מסחר יש קונים ויש מממשים זהו (ל"ת)
    מנשה 20/02/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    קניתי 7 פוטים נקווה ש.... (ל"ת)
    שירה 20/02/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 7.
    כל השבוע היה ירוק קטן-היום תקבלו אדום גדול ,לללחחללח (ל"ת)
    שרון 20/02/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    גם אני בשוט ענק על בזק ,אינטרנט,קמטק,פלוריסטם ביולין (ל"ת)
    עודד לרפי 20/02/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    קדימה אבנק יהש תני בגז למעלה. (ל"ת)
    אנונימי 20/02/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אנחנו שולטים בשוק - רק השורטיסטים מובילי שוק (ל"ת)
    רפי 20/02/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אתה אידיוט ואידיוט לא שולט בכלום...הבנת אהבל ?? (ל"ת)
    יעקב 20/02/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    ניקרע לכם תצורה היום-לונגיסטים מטומטמים כולל קמטק-קומפן (ל"ת)
    רפי 20/02/2014 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אתה כלומניק ולא שולט בכלום אתה לא קורע כלום לאף אחד (ל"ת)
    מנחם 20/02/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    ישרא......בלוף.......מקו.....
    איציק 20/02/2014 07:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איך אלון עולה....וישרמקו ...עם פי 10 זכויות בתמר יורד...כל פירסום ....על עוד חוזי מכירה....מוריד מחיר היח....במקום ההפך....אין היגיון מינימלי....אולי זה הזמן לחקירה..........................................
    סגור
  • 1.
    בהצלחה למשקיעים שאכלו מרורים עם ממשלת ישראל (ל"ת)
    מניות הגז 20/02/2014 07:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור