ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ממשיך להרוויח: יעקב פרי יקבל 615 אלף שקל בונוס ממזרחי טפחות על 2012

מאז שפרש מראשות השב"כ בשנת 1994 גרף פרי שכר בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל; כיום הוא מכהן כשר המדע מטעם 'יש עתיד'
 |  24
שכר הבכירים
Share
יותר משנה לאחר הקמת הממשלה, שר המדע, יזכה לקבל בונוס של 615 אלף שקל מבנק מזרחי טפחות (-0.29%) מזרחי טפחות 6,192 -0.29% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזרחי טפחות בסיס:6,210 פתיחה:6,204 גבוה:6,272 נמוך:6,179 תמורה:21,847,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . פרי סיים את תפקידו כיו"ר באוקטובר 2012. הבונוס מוענק לו בגין 10 חודשי עבודה. הבונוס נדון והומלץ בוועדת התגמול של
דירקטוריון
דירקטוריון
אדם אשר נבחר על ידי האסיפה הכללית של בעלי
הבנק, והיום אישרה מליאת הדירקטוריון את ההמלצה.


הסיבה שהדיון בעניין הבונוס לפרי המתין עד לימים אלה היא כניסתו לתוקף של תיקון 20 סמוך לעזיבתו את הבנק, כך שהבנק סבר שראוי לחכות עם הדיון בנושא עד לאישור מדיניות תגמול חדשה לבנק. כיום פרי מכהן כשר המדע מטעם מפלגת יש עתיד.

ב-10 השנים שבהן כיהן כיו"ר הבנק, הדירקטוריון אישר לו מדי שנה (להוציא בשנת 2008 שבה הוא עצמו ביקש לא לדון בעניין) בונוס בגין רווחי הבנק בשנה החולפת.

בשונה מהפעמים הקודמות, הפעם בוצע התחשיב לבונוס על פי הפרמטרים המדידים, שבאמצעותם יקבל יו"ר הבנק (הנוכחי ואלה שיבואו אחריו) את הבונוס השנתי. כלומר לקחו את הפרמטרים של היו"ר הנוכחי והפעילו אותם רטרואקטיבית על הקודם.

הפרמטרים המדידים שעליהם נסמך הבונוס ליו"ר הם: 15% - יחס יעילות של הבנק, 15% - תשואת המניה ביחס למדד מניות הבנקים, 55% - התשואה להון של הבנק ו-15% - שיקול דעת ממונה של ועדת התגמול ושל הדירקטוריון.נימוקי ועדת התגמול והדירקטוריון: "תנאי הכהונה וההעסקה סבירים וראויים בנסיבות העניין".הסכום נמוך בכ-40% בהשוואה למה שקיבל בגין רווחי 2011 (1.1 מיליון שקל). לאחר תום הדיון בוועדת התגמול של הדירקטוריון, פנה פרי לוועדה להיתרים מיוחדים במשרד מבקר המדינה, על מנת שזו תקבע אם מותר לו, כשר מכהן, לקבל את המענק הכספי. אישור הוועדה התקבל ב-5 בפברואר.

רווחי הבנק בשנת 2012 גדלו ב-3.1% ביחס ל-2011 ל-1,076 מיליארד שקל כך
שאם הבונוס של פרי היה מחושב לפי המתכונת הקודמת הוא היה מקבל 945 אלף שקל. הבנק שיפר ב-2012 את תוצאותיו ביחס ל-2011 וגם ביחס למערכת הבנקאית.

מאז שפרש מראשות השב"כ בשנת 1994 גרף פרי שכר בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל בשורה של תפקידים בכירים: מנכ"ל סלקום - 40 מיליון שקל'; יו"ר ליפמן - 20 מיליון שקל; יו"ר מזרחי-טפחות - 30 מיליון שקל ויו"ר מגל - כמה מיליונים בודדים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 דויד 18/02/2014 13:46 גזל לי את הקצבאות הילדים
ועכשיו גונב בונוסים גנב שפל מאפיונר חבר של הרוע
22 בוחר יש עתיד בבחירות 18/02/2014 08:45 יעקב ידידי ...
אין ספק ואין עוררין שאתה: 1. איש עסקים מוצלח 2. מנהל מוכשר אני חושב שזה בהחלט הייעוד שלך בחיים ... לעשות לביתך. אינך יכול לחבוש את כובע נציג מעמד הביניים ולהלחם כחבר כנסת או שר על ייצוגו בית הנבחרים. זה ממש לעג לרש. אני חושב שהנוכחות שלך ביש עתיד תפגע קשות במניין המנדטים בבחירות הבאות. בבחירות האחרונות אני שיניתי את דעתי בדקה ה - 90 ובמקום להצביע למפלגת העבודה הצבעתי יש עתיד. יש כמותי רבים מאוד בציבור הישראלי. עשה את הדבר הנכון והתפטר. חזור לעולם העסקים ועשה לביתך. תודה.
21 חזי 18/02/2014 07:23 ישראל היא המושחתת ביותר
לא מפתיע בכלל כל האלימים מהחונטה שולטים בנו אחרי שעשו לביתם מקופת הציבור ועושים שוב לביתם מ....קופת הציבור יש דברים שנבין בעוד 20-30 שנה כשנעמוד בפני שוקת שבורה כמו הביטוח הלאומי
20 חזי 17/02/2014 23:06 אף פעם לא אהבתי אותו
דואג לעצמו כמו ברק וכמו החונטה רק לעצמם
19 שחר 17/02/2014 21:34 "אני הרבה יותר קרוב למעמד הביניים בהוני", עאלק
הכנסות
18 אתי 17/02/2014 20:38 אין כבר בושה
כמה כסף בן אדם צריך?מה עושים איתו בסוף הגורל של כל אחד אותו דבר....מגיע למטר על מטר......איזה חזירות לצעוק לשמיים
17 יש עתיד בשחור ובבו 17/02/2014 19:14 העיקר שגזל את קיצבאות הילדים
הכל בונוסים וגזל של קיצבאות ילדים
16 יופיטר שוקי הון 17/02/2014 18:28 השתגעתם. ? מנכל הבנק! זכאי גם ל 60 מיליון ש״ח (ל"ת)
15 אבשלום חור 17/02/2014 18:23 ב 77 לא היה מהפך אלא מהפח
ואנחנו משלמים ונשלם את המחיר עד שלא תמצא המנהיגות ש"תחסל" את הברדק המתרחש פה יום יום בכל מגזרי חיינו ותסחף אחריה את העם המפגר הזה
14 רואה חשבון 17/02/2014 18:12 מיקי רוזנטל זו השקשוקה האמיתית !!!!!!
וזה יושב במפלגה ודורש שיוויון בנטל ..... זה יושב במפלגה שאומרת להקל על מעמד הביניים ... מאז פרש מהשבכ הוא הרוויח 100מיליון שח !!!! אז כשראש שבכ פורש מקבל פנסיה מכובדת ואחר כך גורף כספ ציבורי בשווי של 100 מיליון שח איך בדיוק מעמד הביניים יצעד קדימה ואיך תיהייה צמיחה במשק אם הכספ מיתרכז אצל מס מצומצם של אנשים ??? תארו לכם אם הסכום הזה היה מיתפזר על 100 משפחות איך זה היה מקדם אותם ואיך זה היה מניע את הצמיחה במשק כי כשכסף מגיע למשפחות הוא נשאר ומיתגלגל במשק הפנים מדינתי ...וכשהוא מרוכז אצל אנשים כמו פרי או לפיד או כל המקושרים למינהם הכספ ברובו או בחלקו הגדול יוצא מחוצ למדינה בצורת בילויים בחול קניות בחול ורכישות של נדלן בחוצ ...וזה תוקע את הכלכלה שלנו וזה תוקע את מעמד הביניים ....הכספ לא מיתפזר נכון וכך נהרסת מדינה חברה וכלכלה !!!!!!!!
13 הוא ח"כ ב60% משרה 17/02/2014 17:26 פרי תמיד התקדם מרמיסת העובדים הקטנים או העלאת עמלות לצי (ל"ת)
12 חובה אזרחית. 17/02/2014 17:20 וזו הסיבה, אזרחים יקרים, למה זו מצווה להעלים מיסים.
ושלא יבלבלו לכם את השכל עם שטיות. זו מצווה לעבוד בשחור, וזו מצווה להעלים הכנסות וזו מצווה לא לשלם אגרה או מס.
11 xxxx 17/02/2014 17:09 מחלקים את העוגה בניהם ולא משאירים אף פרור לעם!!!!!
לסגור את החשבונות במיזרחי טפחות!!!!
10 אין עתיד. 17/02/2014 17:09 פשוט גועל נפש. גנבי צמרת. (ל"ת)
9 איתי 17/02/2014 16:24 צריך להחזיר את הבונוס - נראות ציבורית
הגיע הזמן שיאיר לפיד וחברי הכנסת שלו יעמדו מאחורי המילים שלהם. יעקב פרי יכול לוותר על הבונוס הזה ולהמשיך לישון טוב בלילה. ועם מעט ביקורת - הבונוסים בבנקים מנופחים. הבונוסים ניתנים על סמך דוחות מזרחי שנהנים בעיקר מעליית מחירי הדיור, (שחיקת מעמד הביניים), ונטילת משכנתאות ע"י צעירים ( חנקו דור שלם). מוטב כי הבונוס יוחזר כדוגמא אישית.
8 א 17/02/2014 16:20 יש קבוצה משומנת במליונים
וואי וואי וואי מה קורה פה במדינה?? ישנה קבוצה של בעלי תפקידים במשק אצלנו שעוברים מתפקיד לתפקיד ללא כל ידע ומשולמים להם מליונים רבים בכל אחד מהתפקידים. קופצים ממקום למקום ושוב מקבלים מליוני שקלים ואלו אותם אנשים תמיד פלוס בונוסים שמנים . שחיתות טובות הנאה זה ישראל
7 איציק 17/02/2014 16:11 עתיד
מי אמר שאין עתיד,פרי הוא מראה שיש עתיד גדול
6 אלי 17/02/2014 16:04 זה לא אותו ליצן שאמר שהוא אפילו לא מהמעמד הביניים? (ל"ת)
5 שרון ב 17/02/2014 16:01 פרי
זו הדוגמא המובהקת של נהנתן אופורטוניסט וחסר עכבות מוסריות. כסף ועוד כסף, כאשר הוא לא עשה דבר להביאו, לא במזרחי, ולא בסלקום. נראה אותו מוותר, כעת כשהוא שר (מה הוא תורם כשר המדע?)
אזרח 24/02/2014 11:45 ואם אתה היית יכול לא היית רוצה כסףעוד כסף
תפסיקו ל***ן את השכל!! כולם רוצים כסף דיי כבר לפתוח עיניים על אנשים אחרים תתחילו לעבוד
4 אני 17/02/2014 15:49 למה לא? הוא לפחות לא הכניס גרעון לבנק, כמו מור-יוסף להד (ל"ת)
3 שלומי 17/02/2014 15:42 מכרתי את המניה
שלום
2 רואה רחוק... 17/02/2014 15:38 הראשון שימחק הוא מזרחי טפחות כאשר שטח ציוני- יוון
כמובן שזה עוד רחוק רחוק רחוק רחוק המהדי האימם ה 12 עוד פה
1 אני 17/02/2014 15:38 חזירות במיטבה
כנראה בסך הכל אכל בורקסים בישביות - מה בדיוק התרומה שלו לרווח?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש