סגירה חיובית: מדד המעו"ף טיפס 0.4% בהובלת מניית בזק שהוסיפה 2.8%

מדד ת"א 75 התחזק ב-0.76%. מחזור המסחר בבורסה: 1.18 מיליארד שקל. בשוק המניות: קומפיוג'ן התממשה ב-3.2%, טבע השילה 1.9%, רציו התקדמה ב-1.6%
 |  (77)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
הבורסה בתל אביב סגרה יום מסחר חיובי בעליות שערים מתונות. ברקע המסחר, פרסום דברי הפתיחה של נאום הנגידה הנכנסת ג'נט יילן אשר ציינה כי היא "תומכת נלהבת" של המדיניות המוניטרית הנוכחית של הבנק המרכזי, ומצפה להמשיך את צעדיו של היו"ר היוצא ברננקי.

בסיום יום המסחר, מדד המעו"ף התחזק ב-0.35% ל-1,310 נקודות, מדד ת"א 75 טיפס ב-0.76% ומדד מניות הבנקים הוסיף 0.36%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.18 מיליארד שקל.

את המגמה החיובית בשוק הובילה מניית בזק שהוסיפה ב-2.8% במחזור גבוה של 48 מיליון שקל. בצד השלילי ניצבה היום מניית טבע +1.07% טבע 7,240 +1.07% טבע בסיס:7,163 פתיחה:7,150 גבוה:7,260 נמוך:7,101 תמורה:50,654,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 1.9%. עוד בשוק: קומפיוג'ן התממשה ב-3.2% לאחר הדוחות ורציו שהוסיפה 1.6% לערכה.

עפר קליין, ראש אגף כלכלה ומחקר בהראל ופיננסים אמר היום כי "בשקט מופתי ההקפאה הזמנית של תקרת החוב האמריקני פקעה ב-7 בפברואר. בעקבות פקיעת ההקפאה, שר האוצר ג'ק לו אמר, שמשרדו עובד במתכונת חירום עם 50 מיליארד דולר שנותרו לו, אשר יאפשרו לממשל לפעול עד ל-27 בפברואר, וביקש מהקונגרס לפעול להגבהת תקרת החוב עד לתאריך זה".

קליין אינו מעריך שנושא זה יגרום לטלטלה בשווקים "האדישות של השווקים לאפשרות שהממשל לא יעמוד בהתחייבויותיו, משקפת הערכה המשותפת גם לנו שגם הפעם הנושא ייפתר ברגע האחרון (לפני ה-27 בפברואר) כפי שקרה בעבר. יחד עם זאת, התקרבות למועד עלולה להחזיר את העצבנות לשווקים. בנוסף להערכתנו, כל עוד נושא תקרת החוב לא מתפוצץ, הפרסומים האחרונים משוק התעסוקה לא יגרמו לפד לעצור את קצב הצמצום בהחלטתו הבאה".

החוזים העתידים מצביעים על מגמה חיובית בפתיחת המסחר בוול סטריט. עיני המשקיעים נשואות לקונגרס האמריקני, שם תישא דברים יו"ר הפד, ג'נט יילן, בשעה 17:00 (שעון ישראל). יילן תתמקד במדיניות המוניטרית של הפד - זה יהיה נאומה הראשון מאז החליפה את בן ברננקי.

אמש בוול סטריט

המסחר בוול סטריט נפתח היום (ג') בעליות שערים קלות, כאשר ברקע פורסמו דברי הפתיחה של נגידת הפד הנכנסת, ג'נט יילן, שתנאם מול וועדת השירותים הפיננסיים בבית הנבחרים. הדאו ג'ונס עולה בפתיחה 0.25%, ה-S&P 500 מוסיף 0.15% והנאסדק מטפס 0.2%.

בשוק הסחורות נסגר המסחר בחוזים על הזהב בעלייה של 0.9% לרמת 1,275 דולר לאונקיה, והמסחר בחוזים על הנפט נסגר בעלייה של 0.2% לרמת 100 דולר לחבית.

מניות במרכז

אלוט 0% אלוט 2,510 0% אלוט בסיס:2,510 פתיחה:2,510 גבוה:2,524 נמוך:2,476 תמורה:154,126 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה כ-2% לאחר שהחברה פרסמה הבוקר (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של שנת 2013 ולשנה כולה. התוצאות הכספיות שהציגה החברה עלו על תחזיות האנליסטים הן בשורת המכירות והן בשורת הרווח.

חברת כלל ביוטכנו +0.82% כלל ביוטכנו 318.6 +0.82% כלל ביוטכנו בסיס:316 פתיחה:316 גבוה:318.6 נמוך:318.6 תמורה:5,528 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה על רקע כוונתה להנפיק את חברת הבת מדיוונד . הלילה פרסמה מדיוונד את התשקיף הפומבי הראשון שלה לרשות ני"ע האמריקנית (SEC) וממנו עולה כי היקף הגיוס המתוכנן צפוי להסתכם ב-75 מיליון דולר.

מניית קומפיוגן +0.92% קומפיוגן 1,201 +0.92% קומפיוגן בסיס:1,190 פתיחה:1,190 גבוה:1,211 נמוך:1,176 תמורה:191,353 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ביצעה סיבוב פרסה לאחר פרסום הדוחות הכספיים שלה. במהלך היום עלתה המנייה כבר ב-7%, אך על רקע החולשה של המניה בוול סטריט סגרה המנייה את יום המסחר באדום.

ניירות הערך בפירמידה של שאול אלוביץ' במרכז לאחר שחברת בי קומיוניקיישנס -2.48% בי 2,950 -2.48% בי קומיוניקיישנס בסיס:3,025 פתיחה:3,025 גבוה:3,032 נמוך:2,872 תמורה:1,085,778 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה אתמול גיוס בהיקף של 800 מיליון דולר. הייחוד של האג"ח שתרשמנה למסחר בת"א הן שגם משקיעים מחו"ל יוכלו לסחור בה בפלטפורמת OTC.

מאז שנחתם ביום חמישי מזכר הבנות מתקדם למכירת 25% מתגלית 'לוויתן', השותפות מרכזות עניין רב בבורסה: דלק קידוחים יהש -0.9% דלק קידוחים 1,104 -0.9% דלק קידוחים יהש בסיס:1,114 פתיחה:1,103 גבוה:1,120 נמוך:1,090 תמורה:8,329,513 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש -0.32% רציו יהש 278.9 -0.32% רציו יהש בסיס:279.8 פתיחה:282.6 גבוה:282.6 נמוך:276.8 תמורה:1,621,007 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .
תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    3 מומלצות - כנסו
    כנסו 11/02/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבטח שמיר ,דיסקונט השקעות , בזן 1
    סגור
  • 49.
    שער 12 ד זאת מנית השנה למבינים במניות
    טאואר 11/02/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחת המניות שירדו חזק מאוד ביגלל חוסר אמון במניה ולא במהלכי הביצועים ועיסקאות עתידיות לחכמים זאת הזדמנות חד פעמית הניר עלול להתרוממם ב50אחוז בבום השער שלו 3500 יש עוד את כל השורטים שעדיין ממירים למניות ויאלץ אותן לקנות בשערים הולכים וגדלים עליה של כ25 אחוז זה השער האמיתי של המניה עוד לפניי מכירת הנתח בIBMועסקה בהודו שקשורה אחד בשני יום טוב
    סגור
  • 48.
    טאואר
    יוסי 11/02/2014 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מהלך יפה של אהובתי אין עליך טאואר
    סגור
  • 47.
    מי שימכור יצטער בקרוב מאוד (ל"ת)
    רדהיל 11/02/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 46.
    הדישדוש יגמר מתי שהו. ואז בום (ל"ת)
    רדהיל 11/02/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 45.
    ביקושים במחזורים גדולים ברציו - לקראת טיסה (ל"ת)
    משה 11/02/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 44.
    מוזר (ל"ת)
    MinFin 11/02/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    מי מוכר אבנר יום לפני ההודעות החיוביות? (ל"ת)
    לא מבין!! 11/02/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • עדר של טיפשים (ל"ת)
    אבנר 11/02/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 42.
    אפריקה ישראל טסה בלונדון - האוליפיאדה מתקרבת יהיו רווח
    י 11/02/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רווחים לאפימול
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    מבלי לפגוע
    איצ והחב 11/02/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנו עוקבים אחר אנשי הגרף(ואייל היקר ראשון) ומבלי להבין, שואלים את עצמנו: "איזה דברים הם רואים בקווים ובצבעים שאנו לא מצליחים לראות ולהבין!?" אנו בוחנים את טובי האנאליזה וגם כאן תמהים: "מה הם רואים וממה מתלהבים בתקופה זאת שאנו לא קולטים!? ואז מגיעים למנהלי הקרנות, קופות,סל ועוד ועוד..... אנו שואלים עצמנו: "האם כולם סומים באפלה, או חלילה משקרים!?" שהרי אנו ממש לא יותר חכמים.... נישארנו והשאלה נישארה פתוחה....
    סגור
  • 40.
    אוסף בהדרגה
    מקיטה 11/02/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    3 מניות עם הנהלות מובילות, פוטנציאל אדיר , ותשואות נאות בשנה שעברה. סאמיט , נאוי , ספנטק . לבעלי סבלנות ל - 2014.
    סגור
  • 39.
    שובו הביתה שובו הביתה הגשם יורד!
    איצ והחברים 11/02/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למגיב 25 "עד 120" למגיב 28 " עד ט' בתשרי" למגיב 34 "א''''''''''''''ת" לשלושתכם, עד 2030 אתם במטה! ניגמרה החופשה! בפקודה!
    סגור
  • 38.
    מתי מגדל 658? (ל"ת)
    all the best usa 11/02/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    כיל
    חני 11/02/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שימו לב איך הזיבלונים של המעוף טוחנים את כיל הם משתמשים בכיל בכדי שהשוק לא יפרוץ שימו לב לבזק ככל שהיא טסה טוחנים את כיל הזבלים למטה
    סגור
  • רק שמיל
    ביל 11/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדביל מחזיק בכיל
    סגור
  • מזור
    מזור 11/02/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מזור הולכת לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ב24 לחודש זה ברור שהיא הכתה את כל התחזיות במכירות ברבעון האחרון ולכן.....אתם מוזמנים לעלות על הרכבת עד לתאריך הנקוב שכן ,עד אותו היום ובאותו היום המניה רק תעלה המלצה חמה ומאד פשוטה וצפויה בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 36.
    מזור
    מזור 11/02/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מזור- מה פשר העליןת? למי שיודע.
    סגור
  • מזור
    מזור 11/02/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מזור מזור הולכת לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ב24 לחודש זה ברור שהיא הכתה את כל התחזיות במכירות ברבעון האחרון ולכן.....אתם מוזמנים לעלות על הרכבת עד לתאריך הנקוב שכן ,עד אותו היום ובאותו היום המניה רק תעלה המלצה חמה ומאד פשוטה וצפויה בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 35.
    נכנסתי היום לרציו, חבל שלא אתמול אבל יותר טוב ממחר
    ראבאק 11/02/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כלומר צפו לרצף ימי עליות הולכות וגדלות ברציו.
    סגור
  • 34.
    כתבנו כבר שהעלמותה של "מעצמה" רצה במקביל
    א''''''''''''''''''ת 11/02/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לירידה דרסטית בערך ובכח המטבע שלה! רוסיה ,אירופה , סין , יפן ועוד ישנסו מותניים ויביאו להחלפת ה $ כמטבע מוביל וקובע בעולם ולהחליפו ב SDR, זאת גם הסיבה שסין רוצה דריסת רגל גדולה בקרן המטבע! יש לציין שאין בכוחם ורצונם של האמריקאים להלחם על הנ"ל כי יודעים שיושפלו...!
    סגור
  • שטויות במיץ (ל"ת)
    יוסי ג 11/02/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • ג יפית
    מרווין ג'ימס 11/02/2014 20:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את או אתה מבינים בכלל מה הבחור או בחורה כתבו בתגובה? תגובתך המטופשת וחסרת המשמעות מעידה כאלף עדים שהמרחק בינך לבין הבנת הכתוב הוא רב.
    סגור
  • 33.
    רציו תסיים היום ב 2% עליה ,השבוע כבר תפרוץ את מחסום 51
    רמי 11/02/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לכל אלה שמחכים לקנות בשער יותר נמוך, חבל לכם על הזמן זה לא יקרה . תאלצו להכנס בשער הרבה יותר גבוה מהיום אם לא תזדרזו.
    סגור
  • מזדרז כבר.. ! תיכף נכנס לקנות רציו - אל תמכור בינתיים (ל"ת)
    חרמוני חרמני 11/02/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אל תדאג לא מוכר לפני שמגיעה לשער 100 (ככה שיש לך חודש) (ל"ת)
    רמי 11/02/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 32.
    השבוע תוצאות על ההתקנות...לא ממליצה ולא מריצה דעתי (ל"ת)
    קמטק 11/02/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 31.
    god bless usa!!god bless usa!!god bless usa!god bless u (ל"ת)
    Bezeq 578 today 11/02/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 30.
    כיל
    נועםדבורה 11/02/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עד מתי המחסום של ה3000 בכיל ישבר כלפי מעלה כבר כמה עוד הצתרך עוד להמתין אין לי כבר סבלנות עדדדד מתי
    סגור
  • 29.
    היום טאואר נותנת הודעה בנסדק על זכיה בהודו
    מושון 11/02/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 4
    טאואר עושה כיפה אדומה למשקעים בתל אביב היום היא תזנק ב40% בנסדק רשמו לפניכם
    סגור
  • אז למה אתה לא קונה? (ל"ת)
    מושושון 11/02/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טאואר
    יוסי 11/02/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נכון
    סגור
  • 28.
    תשע"ד
    עד ט' תשרי 11/02/2014 13:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    25 תבקר ב 524. ס.פ תבקר ב 720. עדיין לא סגור. יש מצב לדוגמית היום.
    סגור
  • 27.
    מחר ועידה ופירסום תוצאות, מי שיהיה בחוץ יהיה לחוץ דעתי (ל"ת)
    פרוטליקס 11/02/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    קמטק
    אדי 11/02/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צפי להמשך מגמה חיובית במניה, ככל הנראה נקבל בסוף שבוע הקרוב מידע על סיום ההתקנות וכן סיקור נרחב לגבי פעילות החברה וצפי מכירות ורווח לשנת 2014. להזכירכם, החברה לא יכולה לצאת להנפקה כי אין לה תשקיף מדף. מכאן, צפי לעליות חדות. לדעתי , הצעת רכש על הפרק. בהצלחה
    סגור
  • 25.
    הודעה סתמית וסמויה מהעיין
    עד 120 11/02/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום יתזזו את האמא של כל הבורסות.
    סגור
  • 24.
    שימו לב לביקושים העצומים ברציו - יש כניסת כסף רב למניה (ל"ת)
    רמי 11/02/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • בולשיט
    בולשיט 11/02/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לברוח. הבוחשים בקלחת..אברג'לים ומולנרים למימהם.
    סגור
  • 23.
    התנודות ברציו קטנו והיא לפני פריצה מעלה. לקראת פריצת 51
    מנתח גרפי 11/02/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מ- 51 תגיע לנקודת התנגדות הבאה 67 . כאשר תפרוץ את ה- 67 השמיים הם הגבול . כל האנדיקציות מראות כי פריצות מחסומים אלו תגיע ממש בקרוב.
    סגור
  • ניתחתי גם אני בגרפיטי יצא ציור אדם עם גיבנת !!
    קורקבני 11/02/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שממתין לה שער 29 לרציו - אכן אתה צודק !!!
    סגור
  • רק בקבוצות של 18 מליון ש"ח האחת.
    קונה כל כמות ברציו 11/02/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד שער 23.6 בלבד. תודה.
    סגור
  • 22.
    מניות לשנת 2014 רדהיל ופרוטליקס...דעתי (ל"ת)
    הביומד רותח 11/02/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 21.
    יוביטר ששון ישר
    מרזוק סאלח 11/02/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתה באמת הולך להשתלט על מגדל. לא היגזמת. זה ים כסף. אני מציעה לך שתיקך חברה יותר קטנה נגיד אילון ושם יש לך סיכוי.אתה יכול לספר לאן אתה עומד להזריק כדי שניקנס לנייר לפני.
    סגור
  • דבר ראשון אני גר באזור ערד אני בדואי
    ליוביטר 11/02/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואני שמח לראות אותך במרכז המסחרי במקום ואתה איש מקסים וכולם אוהבים אותך פה דבר שני מזה גלש
    סגור
  • סאלח איך אתה יודע ששם משפחתי ששון ישר? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כןןןןןןןןןןן אני באמת מתכוון להשתלט את מגדל בקשר להגדלת
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיק שלי אין אישור עדיין הפקידה צריכה למלא גלש ולהגיש ואישור אני לא יודע כמה זמן זה יקח
    סגור
  • 20.
    טאואר תפתח בוול סטריט 6.90- המשך עלייה (ל"ת)
    ניר 11/02/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    מזור
    מזור 11/02/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מזור הולכת לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ב24 לחודש זה ברור שהיא הכתה את כל התחזיות במכירות ברבעון האחרון ולכן.....אתם מוזמנים לעלות על הרכבת עד לתאריך הנקוב שכן ,עד אותו היום ובאותו היום המניה רק תעלה המלצה חמה ומאד פשוטה וצפויה בהצלחה לכולם!
    סגור
  • 18.
    לא ידעתי לא שמעתי לא הבנתי
    אל תגידו אחר כך 11/02/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא קלטתי לא הפנמתי לא הבטתי לא ראיתי לא שאלתי לא לא לא ינעל אבוה של הלונגיסטים שמשחררים סחורה כי רוצים לקנות נמוך יותר. אני שבעים וחמישה שנים בבורסה עאד מאמריקה ועוד לא ראיתי שלונגיסטים רוצים ירידות לקנות זול ושורטיסטים רוצים עליות כדי לתפוס ביקר ביותר לפני שמתרסק. הפלע ופלא
    סגור
  • 17.
    מי יודע מה קורה בחלל תקשורת ? המניה עולה בימים האחרונים (ל"ת)
    אנונימי 11/02/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    מזור רובוטיקה בעליה
    ShowO 11/02/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אחרי שהכתה את התחזיות (שוב) לטובה בינואר ותיקון קל בשבוע שעבר המניה חזרה לעשות חייל. להזכירכם בחודש שעבר בלבד היא נתנה תשואה של למעלה מ 33%!!! המומנטום של מזור ממשיך!
    סגור
  • 15.
    פתיחה הססנית לא אומרת
    מלאך הילדים 11/02/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כלום על ההמשך, נקווה לסיום אופטימי. יום מוצלח לכולם!
    סגור
  • לדעתי לאחר נאום ילין נראה עליות ב1600 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 14.
    איזה שלוש אחוז בתאורטי. מה נהיה אתכם.
    לביז 11/02/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לטלי, באלי, שלי, חלי, גלי מאלי ואברם. למה למה למה ...............כ.................כה. יאללה תחשבו לבד כל יום שאלות בלי סוף ועם תשובה ברורה.
    סגור
  • 13.
    קמטק מתחממת לקראת יום ה ... (ל"ת)
    אלון 11/02/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • שתף אותנו מה יש ביום חמישי? (ל"ת)
    לאלון 11/02/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הגשת הדוח הרבעוני ופרסום על פריסה של המדפסת החדשה (ל"ת)
    אלון 11/02/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    אם הבורסה תעלה 0.2 מיד יכתבו עליות אם תרד (ל"ת)
    טל 11/02/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    כל התיק שלי בהפסד !!נמאס כבר!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה הפסד? ובמה? (ל"ת)
    אלי 11/02/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מטריקס ,מלירסון,הראל,שופרשל,מגדל ,מיטב דש ואבגול
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    200000 שיח מינוס לא זזות החברות האלה מעלה
    סגור
  • 10.
    100 (ל"ת)
    רציו שווה 11/02/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    שוקולד ומוזיקה
    אמדאוס מוצארט 11/02/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שו עליות, מה נהיה שמחה וששון. גג עליות קטנות בפתיחה וגם זה לא בטוח. בהמשך היום מעבר ללא עליות יעני ירידות עם ובצמוד לוול התגברות הירידות ומחר והלאה אללה כביר. חגיגת. חגיגת.
    סגור
  • 8.
    עד שהרשות לא תטפל בכל הגנבים השוק לא יעלה (ל"ת)
    רחל 11/02/2014 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    למה שהבורסה תעלה אם יש נוכלים שדואגים שתרד כל יום (ל"ת)
    צבי 11/02/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אפי פיתוח מנוע הצמיחה של אפריקה (ל"ת)
    אפרים 11/02/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • יש איתותים למשבר בנדלן הרוסי תיזהרו שמה (ל"ת)
    GOD BLESS USA 11/02/2014 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • לא אמין -הנדלן הרוסי בצמיחה (ל"ת)
    אלי 11/02/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    היום אוספים טאואר בירידה ומוכרים בסוף היום בעליה (ל"ת)
    טאואריסט 11/02/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • צודק - טאואר סוף היום בעליה (ל"ת)
    אלי 11/02/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    המומנטום החיובי חוזר... (ל"ת)
    בבילון- עליות 11/02/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    BCOM אני בהפסד עצוםםםםם הצילוווווווווווווווו (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    בוקר טוב והרבה ברכה והצלחה רבה היום!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    שווה פי 3!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מבטח שמיר 11/02/2014 07:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מכרתי מבטח שמיר קניתי מלירסון (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/02/2014 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אתה בוכה שאתה בהפסד? אתה סתם קונה מניות בלי
    ליופיטר 11/02/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדוק לעומק . מניות פופולריות. ואתה טוען שזה המקצוע שלך? חבל מאוד. למכור מבטח שמיר זה לא חכם כעת.
    סגור
  • מיבטח שמיר תעשה חייל החודש (ל"ת)
    איציק מיבטח 11/02/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור