ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סוגרים שבוע: מדד המעו"ף נעל בעלייה של 0.36%, רבוע נדל"ן טסה 9%

מדד ת"א יתר 50 זינק ב-2.73%, מדד הבנקים הוסיף 0.85%. המגמה החיובית באירופה ובחוזים העתידיים תמכה בעליות באחד העם
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נעל את שבוע המסחר בעליות שערים, זאת כאשר המדדים באירופה נסחרים בעליות של יותר מ-1% ובארה"ב נפתח המסחר במגמה חיובית. טבע ופריגו פרסמו היום דו"חות חזקים - מניית טבע עלתה ואילו פריגו נעלה בירידה. הבורסות באירופה ובארץ הגיבו במיתון העליות לנאומו של נגיד הבנק המרכזי האירופי כאשר המשקיעים אותתו לדראגי כי אינם מרוצים מהפסיביות של מדינות הבנק. עם זאת, הבורסות באירופה שבו לעליות חדות.

מדד ת"א 35 +0.51% מדד ת"א 35 1,417.02 +0.51% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:769,374,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: נעל בעליה של 0.36% לרמה של 1,307 נק', מדד ת"א 90 +0.63% מדד ת"א 90 1,078.04 +0.63% מדד ת"א 90 בסיס:1,071.33 פתיחה:1,072.5 גבוה:1,078.12 נמוך:1,072.28 תמורה:185,015,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: קפץ 1.16%, מדד ת"א בנקים-5 +1.03% מדד ת"א בנק 1,818.59 +1.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,799.97 פתיחה:1,805.07 גבוה:1,823.78 נמוך:1,803.14 תמורה:246,614,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף לערכו 0.84%. המחזור עמד בסיום המסחר על 1.259 מיליארד שקלים (145.9 מיליון שקל בפקיעה).

נתון התביעות הראשוניות לדמי אבטלה היה טוב מהצפוי וירד ל-331 אלף לעומת צפי של 337 אלף. מחר יתפרסמו בארה"ב שני נתוני התעסוקה המרכזיים: שיעור האבטלה שעל פי התחזיות אמור להשאר ללא שינוי על 6.7% וכן השינוי במספר המועסקים במגזר הפרטי והתעשייתי, נתונים שאמורים לשפוך אור על קצב התאוששות הכלכלה האמריקנית.

אתמול בת"א

מדד ת"א 35 +0.51% מדד ת"א 35 1,417.02 +0.51% מדד ת"א 35 בסיס:1,409.85 פתיחה:1,410.73 גבוה:1,418.35 נמוך:1,407.83 תמורה:769,374,305 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר בעלייה של 0.17% ברמה של 1,303 נק'. מדד ת"א 90 +0.63% מדד ת"א 90 1,078.04 +0.63% מדד ת"א 90 בסיס:1,071.33 פתיחה:1,072.5 גבוה:1,078.12 נמוך:1,072.28 תמורה:185,015,010 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.34% ו מדד ת"א בנקים-5 +1.03% מדד ת"א בנק 1,818.59 +1.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,799.97 פתיחה:1,805.07 גבוה:1,823.78 נמוך:1,803.14 תמורה:246,614,689 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: סגר ביציבות. מחזור המסחר עמד על 1.15 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

אסיה נסחרה הבוקר בנטייה לעליות שערים על רקע נתון המאזן המסחרי של אוסטרליה שהיה טוב מהציפיות ומעיד על שיפור בהזמנות מהשותפה המסחרית העיקרית, סין. הניקיי נעל בירידה קלה של 0.18%, הקוספי הקוריאני טיפס 0.88%, וההאנג סנג הוסיף 0.72%.

הבורסות באירופה נסחרות היום בעליות שערים חדות, כאשר הדטקס הגרמני עולה 1.56%, הפוטסי מטפס 1.54% והקאק הצרפתי מוסיף 1.85% לערכו. היום פורסמו שני נתונים מרכזיים באירופה - הריבית בבריטניה והריבית באיחוד האירופי. בשני המקרים הריבית נותרה ללא שינוי - 0.5% בבריטניה ו-0.25% באיחוד האירופי.

וול סטריט פתחה את יום המסחר (ה') במגמה חיובית , ברקע להחלטת הבנק המרכזי באירופה להותיר את הריבית על כנה, ובהשפעת מספר נתוני מאקרו חשובים שיצאו לפני הפתיחה. מספר חברות, ובראשן טוויטר, מרכזות עניין רב לאחר פרסום דוחות רבעוניים גם היום.

כך, מדד הדאו ג'ונס עולה 0.6%, מדד ה-S&P 500 מוסיף 0.53% והנאסד"ק מתחזק 0.6%. בשוק הסחורות, המסחר בחוזים על הזהב מתנהל בעלייה של 0.3% לרמת 1,261 דולר לאונקיה, והמסחר בחוזים על הנפט מתנהל בעלייה של 0.75% לרמה של 98.1 דולר לחבית.

מניות במרכז

ענקית התרופות הישראלית טבע -1.94% טבע 4,606 -1.94% טבע בסיס:4,697 פתיחה:4,600 גבוה:4,690 נמוך:4,577 תמורה:27,557,924 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2013 ולסיכום השנה כולה. ברבעון האחרון החברה רשמה הכנסות של 5.43 מיליארד דולר, שיפור של 3.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עמד על 1.2 מיליארד דולר או 1.42 דולר למנייה. התחזיות היו לרווח נקי של 1.18 מיליארד דולר ולרווח למניה של 1.4 דולר.

מניית {פריגו} דיווחה אף היא על תוצאותיה הכספיות , כאשר הכתה את התחזיות והציגה רווח למניה של 1.87 דולר לעומת צפי של 1.59 דולר למניה. בנוסף, דיווחה החברה על זינוק ברווח הנקי בשיעור של 45% להיקף של 185 מיליון דולר.

מניית רבוע נדלן +0.9% רבוע נדלן 14,590 +0.9% רבוע נדלן בסיס:14,460 פתיחה:14,750 גבוה:15,000 נמוך:14,520 תמורה:1,276,206 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה היום עד 11% על רקע הודעת החברה על כוונתה לבצע רכישה עצמית של 979 אלף מניות החברה במחיר של 163 שקל - פרמיה של כ-30% על מחיר הבסיס של המניה הבוקר.

תגובות לכתבה(85):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 51.
    לאחת שמבינה, אני דוקא אוהב תכתיבה שלך תמשיכי !!! (ל"ת)
    avi2498 06/02/2014 21:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    רק מיקרומדיק!!!
    רונן 06/02/2014 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קיבלה הזמנה שנייה של 100,000 בדיקות לגילוי מוקדם לסרטן צוואר הרחם ושלפוחית השתן בשווי מיליון דולר!!! שכל החברה שווה 8 מיליון דולר!!! אם יתחילו מכירות באופן שוטף בסין, גם הודו תצטרף וזה כבר שוק של מיליארדי דולרים!!! לדעתי תהיה שווה פי 10! ממה שהיא היום!!! מחיר יעד 1000 בהצלחה למשקיעים!!!
    סגור
  • 49.
    רק מיקרומדיק!
    רונן 06/02/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קיבלה הזמנה שנייה של 100,000 בדיקות מבית חולים מוביל בסין לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם ושלפוחית השתן!!! אחרי שבפיילוט היה רק 20,000 בדיקות בשווי 1,000,000 דולר... אם תקבל מכירות שוטפות בסין ! גם תקבל מכירות שותפות בהודו!!! שווי שוק של מליארדי דולרים! הולכת להיות שווה פי 10 ממה שהיא היום!
    סגור
  • 48.
    כיל ואורמת
    נועם דבורה 06/02/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתי מניות שעם ניתן להם עוד זמן הם ירחיקו לכת והם יגיעו רחוק מאוד לעבר השיא שלהם אורמת נמצאת אצלי יותר משנתיים בתיק ואני ברווח של 32 אחוז ונראה לי שהיא עוד תכפיל את עצמה בשנה שנתים הקרובות מתחיל להתבסס גרף חודשי משובח מאוד לגבי כיל היה עננה שחורה מאוד ושם אני לא מושקע הרבה אבל אני מאוד מקווה שהאחים עופר לא יעשו טעויות ושתנפץ ותדלג על ה3000 שער כלו היה כי שערות לבנות עוד מעט יהיו לי
    סגור
  • לנועם דבורה תוספת
    אליעזר לוי 06/02/2014 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קראתי מאמר שתחנת הכח ההידרואלקטרית של אורמת במרינת נוואדה תקועה לאחר הסופה והקרה הנוראית שהיתה שם אני ראיתי שהביטוח לא מכסה את כל הנזק והיא לא חזרה עד היום לתפקד מלא אז דווידי השותף של הברודצקים נאלץ לממן בהלוואה את הנזק ויש עד היום המשקע שקרה עם כצמן מגזית גלוב שפרש מהשותפות בזמנו בטריקת דלת וכן ההבטחה של הגברת דיטה לפרוש סופית לא מתבצעת לעת עתה בתירוץ שהיא הקימה עם בעלה עוד בת"א את אורמת והיא חייבת עוד קצת לפעול ברקע אז נחיה ונראה מה ילד יום ושוב שבת שלום לך ותמשיך כמוני באורמת ששנינו מאמינים בה שלמרות הכל יעלו ויצליחו
    סגור
  • 47.
    טאואר
    נועם דבורה 06/02/2014 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זאתי אהבת חיי של כל המניות והבלתי נצחית הכרנו לפני שבע שנים חווינו לא מעט דברים מאז עליות של ראסל להתמנות למנכל נפילות ועליות ב2008 הסכמים חוזים שיתופי פעולה טאואר כולי פחד מתקרבת לשערי תחתית של 2008 ואז הופיעו עליות שאני מתפלל ומקווה שלא יתנו לה עוד פעם לרדת מתחת ל5דולר שהמוסדים יוכלו להכיר בה אמן תן לי עליות לשער 7-8 אלף ואל תמחוק לי אותה מהבורסה
    סגור
  • לנועם דבורה : טאואר נסגרה כרגע בארה"ב בפלוס 9.5% יופי (ל"ת)
    נפתלי 06/02/2014 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לנועם דבורה
    אליעזר לוי 06/02/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה יפה היא עולה גם עכשיו בארה.ב עולה כרגע ב 4% . אז נמתין ליום א ונראה . אם באחד העם ימשיך הראלי החיובי אז אני יתפלל יחד אתך שבאמת שלא יתנו לה עוד לרדת שוב פעם , שבת שלום לך ולכולם
    סגור
  • היא סומנה ע"י השורטיסטים היא מקום 2 ברשימה שלהם לשורט (ל"ת)
    מברברים 06/02/2014 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    נגמר המסחר והשבוע בירוק
    מלאך הילדים 06/02/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גם בחו"ל המדדים בירוק, נקווה לעוד ימים יפים כאלה ושיהיה מתוק בלב ובנשמה. תחשבו חיובי תקבלו חיובי, החיים יפים ומלאי חיוכים וצריך לנצל כל דקה על מנת לשמוח. אין כמו להיות מאושרים וההצלחות יבואו גם יבואו. שאו ברכה ממני לשפע של הצלחות ורווחים ושתבורכו באשר תלכו. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • טען עוד
  • מלאך
    איציק 06/02/2014 19:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ..הוספת המון צבע וחן לכולם עם הופעתך כאן...אני חושב שאם יהיו רק עוד 100 כמוך בישראל..דברים יראו יותר חיוביים וורודים ..! שבת טובה ומבורכת.
    סגור
  • 45.
    שימו לב לגרוזלם השקעות (ל"ת)
    דניאל 06/02/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 44.
    אי אפשר לסיים את השבוע מבלי לקרוא תגובות שלי נכון?....
    אחת שמבינה א 06/02/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 15
    אני אחזור לתגובות מאתמול, כתבתי לכם אתמול מה זה בדיוק סיבובים על מניות, אבל לא הסברתי בדיוק את עצמי, עכשו אכתוב בפרוטרוט. תבינו דבר אחד כשהמצב לא יציב אזש להחזיק מניות לטווך ארוך, קחו לדוגמה את מניות התקשורת, בזק, אינטרנט וביו, שלשם עלו מאוד יפה, היה אפשר למכור , להמתין כשיירדו ואז לקנות שוב וזה בדיוק מה שקרה. אפריקה שלוש פעמים דגדגה את שער ה-1000 ושוב חזרה אחרונית, קחו עוד דוגמה את פרוטךיקס וישנן עוד הרבה מניות שניתן לעשות עליהם סיבובים. הבנתם? לפני שאתם מסמנים לי באדום על התגובה הזאת, תקראו טוב טוב ואחרי זה תסמנו. שיהיה לכם סופ שבוע נעים וחמים, תהנו!
    סגור
  • למבינה
    נפתלי 06/02/2014 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקראי אתמול את התגובה אלייך של ההוא שנקרא אלעזר הוא צדק מאה אחוז ואת שמחזיקה גם כן טאואר לא עושה עם זה כלום לא מחזקת כמוהו . אז איזה סיבובים על מה את מדברת מחזקים מהירידות ויש גם סיבובים מחיזוקים . לא תמיד חייבים לרכוש מניות אחרות תחשבי גם כך
    סגור
  • לנפתל היא לא מבינה מאומה מנסה להפיל אותנו בפרוטליקס חבל (ל"ת)
    אנונימי 06/02/2014 22:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פרוטליקס ופלוריסטם פרסמו על הפסד רבעוני בארהב ונופלות (ל"ת)
    לאנונימי 06/02/2014 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה תכונה נרכשת או מולדת? (ל"ת)
    מגלומניה 06/02/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    EVERTON
    IZHAK 06/02/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    11 0
    PROP AVIRAM SAID THAT ITS ONE WAY TICKET SEE U
    סגור
  • איציק
    אברטון 06/02/2014 19:35
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אני מקווה שקיבלת את מכתבי. תודה בכל אופן. I hoop to see you soon shabat shalom
    סגור
  • 42.
    לדעתי אפריקה
    kir 06/02/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכיוון שזולה מאוד, כמו כן האולימפיאדה והמונדיאל לא רחוקים במדינה שבה יש לקבוצה פעילות ענפה.. לדעתי בלבד!
    סגור
  • 41.
    אמרתי לו אתן לטאואר לעבור את 2250
    הרב גורן 06/02/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חזק בשורט. שורטיסט גאה
    סגור
  • 40.
    מי הטמבל שמוכר אבנר רגע לפני הפיצוץ למעלה?
    לא יאומן 06/02/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מזכיר לי את אברימלה מלמד (איש חסיד היה) שהתחתן עם בת הגביר רגע לפני שפשט את הרגל!
    סגור
  • 39.
    עליות לצורך ירידות (ל"ת)
    מדד הבלוף 06/02/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 38.
    אל על
    משקיע 06/02/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יתכן וזו השנה שלה תמחור מאוד זול לדעתי
    סגור
  • המניה תגיע ל 85 גם לפי הטכני (ל"ת)
    משקיע באל על 06/02/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    דלק רכב עברה לירידות GM שלילי תחזית פרי מרקט _3% (ל"ת)
    באסהההההההההההההה 06/02/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    S&P 3000 upppppppppppppppppppp
    god bless usa 06/02/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Fuck china
    סגור
  • 35.
    אין אין טאואר לא תגיע היום ל2250
    הרב גורן 06/02/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין מצב שאצה מופסד. שורטיסט גאה
    סגור
  • 34.
    השנה כל המניות האות טטט עולות (ל"ת)
    מוטי 06/02/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    שים לב נותן לה בשורט
    הרב גורן 06/02/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כ116000 שח בעליה של 3.58 אין לו אתן לה לעלות
    סגור
  • 32.
    מחמוד רק בגלל שאתה בפנים אני נכנס בשורט (ל"ת)
    הרב גורן 06/02/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 31.
    שימו לב טאואר לקראת 2300 אינשאלה (ל"ת)
    מחמוד 06/02/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 30.
    טאואר: היום פורסם בכלכליסט שהשורט על טאואר מצטמצם יופי (ל"ת)
    נפתלי 06/02/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    לחיים טלגה טאואר תטוס
    קובי פרץ 06/02/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    העליות במניה יהיו כל כך מהירות שכאשר הציבור יתחיל להאמין במניה זה יהיה כבר לקראת סוף העליות ויהיו כאלה שיקצרו רווחים בודדים. אז כדי שהציבור שכל כך מאוכזב מטאואר אולי יש לו פעם אחת סיכוי לתת למניה בראש
    סגור
  • 28.
    ידוע שטאואר תעלה בזמן זה או אחר
    חיים טלגה 06/02/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל מאייפה קובי ומושון יודעים שטאואר תעלה ביום שישי . אם כך הייתי קונה בכל מה שאין לי טאואר ומוכר היום שני. לו?
    סגור
  • 27.
    חייב היום 20000 שח רווח עליותתתתת נסייס סופש שמח!!!!!
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מוות לקנאים!!! עוד 10 מיליון ש״ח לבורסת תל אביב 100 !!!! אני רוצה להגיע לבנק לבקש הכסף שאני החיובי והרבה רווחים!!
    סגור
  • קדחת פה לכולם לך שחק דוקים (ל"ת)
    שלום חבר 06/02/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אני אתן חיים שלי שם אפה שאתה יודע למה? כי אני עובד איתך
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואלה שמולי אני קוברררררררררר
    סגור
  • מצחיקקקקקקקקק אני מאוהב בשוק ההון אני תינוק טייקון
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה את היחס
    סגור
  • 26.
    אלוני חץ
    קבלן 06/02/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתעוררת יפה לאחרונה. שווה מעקב.
    סגור
  • החל איסוף של גופים מסוימים. (ל"ת)
    יצחק 06/02/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    טאואר סוף היום 5% למעלה
    קובי פרץ 06/02/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקווה שהיום ומחר בנסדק עליות לכוון 7.5 דולר
    סגור
  • 24.
    אתם רואים?
    מלאך הילדים 06/02/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמה חשוב להיות אופטימי? הבורסה עולה והלוואי שתמשיך לעלות כדי שתרוויחו ותיהנו תמיד ושיהיה לכולכם רק טוב בחיים. שלשום היה נראה כי המפולת הגיעה, היום נראה כי יש רגיעה ואולי אף חזרה לעליות אבל אי אפשר לדעת ולכן יש להיזהר בהשקעות בשווקים תנודתיים כאלה כמו עכשיו... בהצלחה לכולם!
    סגור
  • לא היתה נראית שום מפולת שלשום
    יוגופוגו 06/02/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זה רק הכותרות ההיסטריות של העיתונות הקלקלית שהפחידו את הלא מנוסים. אנחנו, שראינו כבר כמה מפולות בחיינו, נגיד לך כשתהיה מפולת. בנתיים, אתה יכול לשבת בשקט.
    סגור
  • התגלגלתי מצחוק ! אתה יודע מתי יש מפולת? אז לפחות תגיד
    ליוגופוגו 06/02/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לי האם זה רק תיקון או מפולת ללא תחתית? האם יהיה חרם על ישראל? האם לא נתרסק ?
    סגור
  • זה רק תיקון
    יוגופוגו 06/02/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יהיה חרם על ישראל. לא נתרסק. תרגע. כשתהיה מפולת אתה כבר תדע את זה. עכשיו זאת לא מפולת. סתם מפחידים אותך.
    סגור
  • 23.
    בוקר טוב וירוק לכולם. תבלו ותהנו כמוני. שוק תנודתי
    רויטל 06/02/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפנינו. אני בהפסד של 30 אחוזים כבר. בגלל הבנקים. איזו צרה! מה לעשות?
    סגור
  • אני בבנק לאומי מ 1500 דיסקונט 700
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    286000 הפסדים!!!! הצילווו הבנקים רווחים מאודדדדדדד למה יורדים?
    סגור
  • 22.
    זמן אחרון לעלות על הרכבת טאואר בדרך לטסה בקונקורד
    מושון 06/02/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביום שישי תייצא הודעה על זכייה במכרז רשמו זאת לפניכם. ביום רביעי הבא דוח רבעוני ושנתי הפתעה ותחזית עם עליה של 100 אחוז במחזורים רשמו זאת. העליה של טאואר תהיה מטאורית. אתם לא תספיקו לומר גיק רובינסון והמניה תגיע ל15000 נק. בדיוק כמו מה שקרה לקראת סוף 2008 למי שזוכר
    סגור
  • 21.
    חייב חייב חייב עליות והרבה רווחים כי אני רוצה להזריק
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עוד 10 מיליון ש״ח לבורסת תל אביב !!!! אני רוצה להגיע לבנק לבקש הכסף שאני החיובי והרבה רווחים!!
    סגור
  • 20.
    טאואר
    יוסי 06/02/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ללא ספק מניית השנה בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 19.
    לאיציק
    אברטון 06/02/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    13 1
    קראתי ואני חושב שהבנתי. גם את השורות וגם מה שמסתתר מעבר לכתוב.... שלחתי פרטים שלי לת"ד שציינת. אנא חזור במהרה. נ.ב: נמצא הרבה בחו"ל. אפשר לתאם בכל מקום שתציין. תודה. אברטון ג.
    סגור
  • 18.
    קמטק תדווח ב13/2 על הפריסה של המדפסת החדשה (ל"ת)
    alon 06/02/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 17.
    סאמיט
    עין הנץ 06/02/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוקב מזה זמן רב. מושקעת ב-11 נכסי מקרקעין בגרמניה.תשואה שנתית מהשכרות 15% . שווי כלל הנכסים 4.3 מילארד שקל. פוטנציאל צמיחה אדיר ובמקביל גיוס הון של 100 מיליון יורו. ג.נ מחזיק לט"א ולא ממליץ. לשיקולכם.
    סגור
  • אחרי הגיוס נחשוב מחדש.בנתיים בפנים. (ל"ת)
    עין הנץ 06/02/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה הזמן למכור הגיעה כבר לשיא (ל"ת)
    סאמיט 06/02/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    ברינסווי
    המעשן 06/02/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש אישור לניסוי גמילה מעישון - פוטנציאל אדיר. בהצלחה למושקעים.
    סגור
  • 15.
    לפי ההמלצה שלו איזי היתה צריכה כבר להיות בשער 13000 (ל"ת)
    גורביץ ואיזיציפ 06/02/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 14.
    איזה נס קרה לטבע שהיא צריכה לעלות . פשוט עולה ללא סיבה
    טבע 06/02/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הסיבה שהיא ירדה לא השתנתה אבל פתאם החליטו שהמניה צריכה לעלות.
    סגור
  • 13.
    המסחר נפתח בירוק
    מלאך הילדים 06/02/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בחוץ הרקיע כחול והשמש זורחת, אופטימיות בכל מקום וגם בלב, תקווה לסיים את היום בירוק ובשמחה לקראת בוא שבת המלכה. להיות של ילדים, של כל מה שאתם אוהבים בחיים זה הכי חשוב אל תשכחו. יום טוב ומוצלח לכולם!
    סגור
  • אתה חמוד (ל"ת)
    למלאך 06/02/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • שאני חמוד, זה כיף לקבל מילה כזו מאנשים
    היו נשים שאמרו לי 06/02/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה רבה לך
    סגור
  • צדקת גם בזה.
    למלאך 06/02/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואם יש אנשים שמבחינים באנשים טובי לב . זה אומר שיש בעולם גם תבונה ורגישות. ואז באמת העולם קצת יותר טוב.
    סגור
  • תמיד יהיו אנשים טובים
    נכון מאוד! 06/02/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אם לא מדברים עליהם...
    סגור
  • מלאך
    איצ והח 06/02/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    1)כבר כתבתי לך. אתה נשמה זכה טהורה! 2)מה גילך ועיסוקך? ובכלל ספר קמצוץ על עצמך! 3)רק אל תשכח שבצד הרוך והתמימות...אתה ניצב מול עולם קשה ואכזרי! 4)שמור על עצמך וישמרך היושב במרומים!
    סגור
  • לאיציק היקר
    מלאך הילדים 06/02/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    10 0
    עבדתי בחברות ביטוח, אחראי על ארכיבים פוליסות תיקיות עוד בתקופה שהכל לא עבר סריקה ממוחשבת, לפני שהטכנולוגיה התפשטה על חיינו, כעת אני לא עובד בגלל נכות, אבל אוהב את העולם ואת כל מה שהוא מעניק, אני יודע שהעולם אכזרי, שנותי חוצים בקרוב את מחצית החיים ואני מודע לרוע שבעולם אבל אני משתדל לעזור כשאפשר, לא להסתכל על הצד הרע שבאדם כי האדם נולד רע מנעוריו, ובכל זאת יש גם אנשים טובים בעולם שעושים מצוות כל יום ותורמים מעצמם המון למען החברה, ואני שואב הרבה שמחה מאנשים כאלה, אמנם קורא כל יום עיתונים יומיים ושומע כמה רוע יש אבל יש גם טוב הרבה טוב שפשוט לא מפרסמים את זה וחבל. מאחל לך את כל הטוב שבעולם הצלחה בכל, אתה בנאדם טוב לב שמגיע לו טוב כפול ומכופל. את הכינוי הזה שאני משתמש בו קיבלתי בעבר ממישהי שיצאתי איתה והיו לה ילדים והיא ראתה כמה הייתי סבלני אליהם ומכבד והיא אמרה לי אתה מלאך הילדים הלוואי ובעלי לשעבר היה כזה ומאז אני בכינוי הזה, זהו פחות או יותר...
    סגור
  • מלאך
    איציק 06/02/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תבורך חבר. המשך להרעיף עלינו (ובכל מקום) מטובך! גמולך יגיע אליך מהר ובגדול..!
    סגור
  • לאיציק
    מלאך הילדים 06/02/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה על הברכות תבורך ותצליח!
    סגור
  • 12.
    המלצת רווח
    המלצת רווח 06/02/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מזור הולכת לפרסם את דוחותיה הרבעוניים ב24 לחודש זה ברור שהיא הכתה את כל התחזיות במכירות ברבעון האחרון ולכן.....אתם מוזמנים לעלות על הרכבת עד לתאריך הנקוב שכן ,עד אותו היום ובאותו היום המניה רק תעלה המלצה חמה ומאד פשוטה וצפויה בהצלחה לכולם!
    סגור
  • זה שהיא מכרה לא אומר שהמניה שווה את המחיר שהיא נסחרת
    מזור 06/02/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זהירות כפולה ומכופלת
    סגור
  • אחרי הדוח היא תרד - נסחרת הרבה יותר ממה שהיא שווה (ל"ת)
    מזור 06/02/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 11.
    פוטאש אתמול 2 % למעלה (ל"ת)
    כיל תפרוץ ?? 06/02/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    טאואר חבים לפני התפוצצות +חוזה גדול בהודו.שבוע הבא..... (ל"ת)
    miki 06/02/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    קרוב מאד לסגירת אמש.
    .0913 06/02/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור
  • 8.
    מצאנו גז מאגר ענק צעקו הכותרות
    איזה יופי והמטומטם 06/02/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אמרו לא מספיק. אמרו יצוא קיבלו יש יצוא אמרו וודסייד כנראה שגם את זה נקבל ואז בא המטומטם ואומר לא רק טורקיה והמניות נופלות אם נקבל את טורקיה אז יגיד פפואה גינאה אבל המטומטם אמר והמניות נופלות רציו שווה 100 נקודה
    סגור
  • 7.
    בשורות מצויינותתתתתתתת ממקורב (ל"ת)
    רציו בקרוב מאד 06/02/2014 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 6.
    טאואר ממשיכה צפונה (ל"ת)
    ניר 06/02/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    נדרשת זהירות רבה!
    דודי 06/02/2014 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פברואר הוא חודש מסוכן(אחרי אפקט ינואר) וגם ככה הבורסות בשיאים..נתון אחד שלילי יכול להפיל הכל.
    סגור
  • 4.
    כן..כן.. ביזפורטל תמשיכו עם הכותרות המטעות .. למה לא
    מדמוני 06/02/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    11 7
    למה לא ציינתם אתמול ירידות בוולסטריט . והניקי ביפן עבר מעליה לירידה . והמצב עדיין לא דבש !! עוד תגענה הירידות הדרך עוד ארוכה
    סגור
  • טווח ארוך -פינצטה בשוק ההון, טווח קצר להחזיק גם קצת VXX (ל"ת)
    גאון 06/02/2014 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חייב חייב חייב עליות והרבה רווחים כי אני רוצה להזריק
    יופיטר שוקי הון 06/02/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עוד 10 מיליון ש״ח לבורסת תל אביב !!!! אני רוצה להגיע לבנק לבקש הכסף שאני החיובי והרבה רווחים!!
    סגור
  • 2.
    מירון
    סבא ג'אפטו 06/02/2014 08:08
    הגב לתגובה זו
    18 5
    רק שכחת לכתוב שהמצב דבש ואף הבנקים מחוזרים ומבוקשים , ולכן לא רק יעלה, אלא יהיו טיסות לכיוון1330 בואכה 1460. עד סוף השנה 1590 ועד סוף השנה הבאה 1808. אם ביספורטל יכתבו חיובי אז המדינה תפרח ותפרח.
    סגור
  • 1.
    סיפורי עליבבא - כל עליה זה לצורך ירידה . המצב רע וחמור
    עליות? 06/02/2014 08:02
    הגב לתגובה זו
    7 7
    יום שמש בחורף לא מבשרת שהקיץ הגיע. ככה זה במניות עדיף לצאת מהבורסה ולחכות בצד במקום להפסיד כסף
    סגור
  • יש בבורסה גם כלים טובים למצב שכזה, כמו VXX אבל