ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נוחי דנקנר מערער לעליון: "קבלת הערעור תציל את IDB ואת הציבור הישראלי"

דנקנר מרגיש שהפך ל"שק חבטות" ושהסדרי החוב של יצחק תשובה, עידן עופר, מוטי זיסר ואחרים גילם "תספורת" גדולה הרבה יותר
נוחי דנקנר, אדוארדו אלשטיין, איתן אורנשטיין, צילום: בוצ'אצ'ו
איש העסקים נוחי דנקנר הולך על כל הקופה - החליט לערער לבית המשפט העליון נגד החלטת השופט איתן אורנשטיין מה-17 בדצמבר להעברת השליטה בחברת {אידיבי אחזקות} מידיו לידי אדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה.

דנקנר: "בניגוד לרושם שמצטייר בתקשורת ובניגוד מוחלט לאיומים הריקים מתוכן המפוזרים לאורכם ולרוחבם של כתבי הטענות של המשיבים השונים, הרי שקבלת הערעור לא תפגע בנושים. ההיפך הוא הנכון! קבלת הערעור תציל את החברה שהינה הקונצרן הגדול במשק הישראלי, תציל את כל חברות הקונצרן (ובהן: סלקום, שופרסל, כלל , נכסים ובניין, אלרון ועוד)

את עובדיהן, את בעלי מניותיהן, ואת נושיהן של החברות השונות, ותציל גם את הציבור הישראלי בכללותו המושקע בחברות הקונצרן בין במישרין ובין בכספי הפנסיה שלו, מפני השתלטות עוינת של גורמים מפוקפקים, שקיים חשש כבד כי יזיקו לחברה ולכל חברות הקונצרן לאחר השלמת ההשתלטות - גורמים אשר בנוסף קיים ספק כבד ביותר (שלא נבדק כיאות על ידי בית המשפט קמא הנכבד) אודות מקורותיהם הכספיים (הפליליים לכאורה)".

עוה"ד שמוליק קסוטו, גיא נוף, רונן בראון, ניר פרידמן ומעיין ביטון, המייצגים את דנקנר טוענים כי "הצעת הסדר הנושים של החברה (יחד עם המשקיעים עליהם נימנו גם המערערים), עדיפה משמעותית מבחינה כלכלית, בסכומים של מאות מיליוני שקלים, על פני ההצעה שהגישה קבוצת אקסטרא ואשר אושרה, שלא כדין, על ידי בית המשפט הנכבד".

עוד טוען דנקנר כי "הסדר החוב שהוצע על ידי לא היה הסדר פוגעני בהשוואה להסדרים אחרים במשק הישראלי בשנים האחרונות ובכלל, ודווקא ההיפך הוא הנכון: מדובר בהצעת 'תספורת' קטנה יחסית של כ-30% (לכל היותר 600 מיליון שקל). ביחס להסדרים שעשו אחרים, כגון: יצחק תשובה (תספורת של 70% ומחיקה של 2.15 מיליארד שקל בדלק נדל"ן); עידן עופר (תספורת של 50% ומחיקה של 1.5 מיליארד דולר, קרי: כ-5.25 מיליארד שקל בצים); מוטי זיסר (תספורת של כ-50% ומחיקה של כ-1.8 מיליארד שקל באלביט הדמייה) ואחרים, ולמרות כל אלה "זכה" דווקא דנקנר להיות שק החבטות הציבורי".

אם בהסדרי חוב אחרים ספגו המשקיעים "תספורת" גדולה יותר - מדוע דנקנר זכה לביקורת גדולה כל כך. התשובה לכך להערכתו היא כי "גורמים אינטרסנטיים מקרב המשיבים ואחרים, ראו הזדמנות פז באפשרות להשתלט על הקונצרן".

בהמשך הפניה לבית המשפט העליון בירושלים, סופג שופט המחוזי בת"א, אורנשטיין ביקורת קשה מצד דנקנר.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    הגזלנים
    אורי 03/02/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה זה סגן נשיא ארצות הברית (אם איני טועה) ספירו אגניו שאמר אחרי שהורשע בפלילים : הם שינו את החוקים אבל לא סיפרו לי. בדיוק כך מרגיש נוחי דנקנר . הוא צודק בדבר אחד : אם היו עושים זאת ללייב לבייב זה לא היה מגיע לנוחי דנקנר. כי אז הוא היה יודדע שגנב הוא גנב גם אם הוא "טייקון" .
    סגור
  • 15.
    האם הסוסים החדשים יותר טוב אתם טעים בגדול
    jחברים אתם כנאים 03/02/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כול מטטה חדש הוא נכל גם הוא רוצה מעעוגה לא כדי מטטה חדש
    סגור
  • 14.
    ושמו נוחי דנקנר
    היה היה צדיק בסדום 02/02/2014 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הכל כשר אצלו הוא לא הריץ מניות הוא לא עשה עסקאות מטורפות וסכן את חברת אי דיבי הוא צדיק היתר פושעים רחמים עליו אל תקחו לו את התינוק הוא רוצה להמשיך לשחק איתו
    סגור
  • 13.
    שנוחי דנקנר ועובד האללים רנטגן שיביאו הכסףףף אם לא כלאא (ל"ת)
    אנונימי 02/02/2014 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    את אידיבי אחזקות יש לפרק אין ברירה ........
    אנונימי 02/02/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלה שקנו גם יהיו בבעיה בעתיד הלא רחוק ואידיבי פיתוח פירוק נוחי דנקנר חייב מעצר !!!הרמת מסך!!! אין ברירה !!!נוחי דנקנר פעל על פי עבודת אלילים של הרנטגן הנוכל הטאליבן!!!!! נוחי דנקנר כלאאאאאאאאאאא חברה, אין ברירה כולם יודעים שאני צודק למכור נתח נתח נייר חדרה,שופרסל, סלקום וכו'
    סגור
  • 11.
    מה יש לבן אדם הזה למה שלא ילך כבר מחיינו וייתן לנו שקט
    tr 02/02/2014 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישלם את חובותיו ויפסיק להפיל עלינו את כל השיט שלו
    סגור
  • 10.
    נמאס לשמוע ממך
    co007 02/02/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חוץ מלשחק אותה גאון כלכלי, לא עשית כלום. מקווה שעדיין לא הגעת לתחתית . בנפילה תאסוף את כול המקורבים לך כולל המעגל המשפחתי הקרוב ,שהשמינו מכספי הציבור הפראייר שהאמין לך.......
    סגור
  • 9.
    יתכן שאידיבי שווה רק 53 אגורות
    אופק 02/02/2014 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם זה לא בושה לבורסה שנתנת למניה ליצלול מי 10000 ל53 אגורות
    סגור
  • הם אמרו שאין נכסים אז ההחזקות של הציבור נימחקות עצוב (ל"ת)
    אזרח 02/02/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כבר כתבתי שאין מניות רק אופציות ,זאת האמת ,
    בא 02/02/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מצטער .
    סגור
  • 8.
    1אתה טעה בגדול
    אופק 02/02/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה הם עושים הככבים הגדולים שבאו יותר טוב סוס ישן מסוס חדש אידיבי מי מתי שהסוס החדש בא אני רק מתרסק
    סגור
  • 7.
    העוול הגדול ביותר שנעשה בישראל בחסות החוק ובחסות נושים
    ציון 02/02/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שניסו לנצל משבר וחולשה של נוחי בכדי לנשלו ממיפעל חייו ולהישתלט על נכסיו ומי שלא צלחה דרכם סייעו לבן משה ואלשטיין בחסות החוק ובית המישפט בית המישפט מההתחלה לא נתן לנוחי זמן ודחק בו איפה הצדק כך הירגשתי בתור אזרח בארץ ובתור אדם שאין לו שום נגיעה ואו היכרות לנוחי וכאב לי הלב עליו והייתי בצער עליו ועכשיו אני מאחל לו הצלחה ושהצדק יהייה איתו ויזכה במיפעל חייו בחזרה אמן כן יהיא רצון
    סגור
  • כנראה שאתה חי בפלנטה אחרת
    או שאתה עוור או חרש 02/02/2014 22:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוחי דנקנר המנהל אכי גרוע שיכול להיות לחברת אידיבי סיכן אותה ללא חשבון וכן את כספי המלווים עשה עסקאות מפוקפקות כמו מעריב לאס וגס השתן עלה לו לראש ולכן הוא צריך לשלם את המחיר
    סגור
  • נוחי דנקנר כלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא (ל"ת)
    אנונימי 02/02/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אני מושקע בגדול באידיבי
    אופק 02/02/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ופו הגיעה כוכב חדש שהו רוצה לקחת קופון להפיל את המשקיעה וליברוח ומה קורה איתי שאני משקע באידיבי שנחי היהה אני קנתי אני לא מכיר את הכוכב החדש ליעשה עסקים בחול ולא באידיבי שהי רק נפלת לקרשים
    סגור
  • 5.
    אני חושב שהשופט טעה בגדול מה שהו פסק
    אופק 02/02/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אפו כול הדבדנדים שהיהה נותן וגם המניה היתה עולה אז מה נתן השופט לציבור רק חול בענים של המשקיעה לפחות נחי רוצה להציל ופו הכול שקעה יותר
    סגור
  • 4.
    איזה מלאך, בא להציל את עם ישראל, אחרי ששחט אותו (ל"ת)
    איזה מלאך , בא להציל 02/02/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 3.
    אני לא מבין מה קורה באידיבי
    אופק 02/02/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האם המדינה נכלים יודעים רק לעקוץ את הציבור היהה טוב אם נחי באו חבורה עוקצת את הציבור הפילה את המניה לקרשים הציבור מוכן להשקיעה במניה והבורסה הפילה מי10000 ל53 אגורות בורסה של נכלים
    סגור
  • 2.
    קבלת הערעור ,תציל את האנושות כולה ,נכון סופרמן דנקנר . (ל"ת)
    בא 02/02/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 1.
    אחרי שהוא אכל למשקעים את כול הכסף