08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.5% תחת לחץ הירידות בחו"ל, מדד הבנקים עלה

הירידות בארה"ב ובאירופה הפכו יום חיובי לאדום. המחזור היה ער והסתכם ב-1.7 מיליארד שקל, כיל איבדה 2.3%, טבע עלתה 1.7%
 |  112
עצבנות בשווקים
Share
המסחר בבורסה בת"א ננעל בירידות שערים לאחר יום תנודתי במיוחד מעבר לים.
האות לשינוי המגמה ניתן באירופה - שם צוללת הלירה הטורקית בשיעור של כ-4% מול הדולר וזאת למרות צעד החירום בו נקט הבנק המרכזי הטורקי. בנוסף, החליט הביום הבנק המרכזי בדרום אפריקה על העלאת הריבית ב-0.5% לשיעור של 5.5%, גם כן על רקע החלשות הראנד המקומי מול הדולר. הדקס הגרמני מאבד 1.5%, אחרי שבבוקר עלה בכ-1.6%. הנאסד"ק יורד 0.8% בפתיחה. לסיבות למעבר לירידות מעבר לים, לחת כאן


מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים סגר בירידה של 0.5% לרמה של 1,307 נק', מדד ת"א בנקים-5 (0%) מדד ת"א בנקים-5 1,791.8 0% 08:58 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים טיפס 0.44% ו- מדד ת"א 90 (0%) מדד ת"א 90 1,065.46 0% 08:58 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד 0.8%. מחזור המסחר היה ער במיוחד נוכח העצבנות בשווקים והסתכם ב-1.692 מיליארד שקל.

ברחבי העולם

בוינג דיווחה כעת את תוצאותיה הכספיות לרבעון האחרון. עלייה של 29% ברווח ועברה את תחזיות האנליסטים. אולם הצפי לשנה הקרובה מאכזב והמניה נופלת 4%.

בהמשך צפויה גם פייסבוק לפרסם את תוצאות הרבעון האחרון וסיכום 2013, והפד' צפוי להכריז הערב (21:00 שעון ישראל) על המשך צמצום תכנית הרכישה החודשית. אמש, הודיע הבנק הטורקי המרכזי במפתיע כי הוא החליט לעלות מדרגה במלחמה בשחיקת הלירה מול הדולר והקפיץ את הריבית במשק לשיעור של 12%. הלירה התחזקה בתחילה בשיעור של 4% כנגד הדולר, אולם כעת שבה ונחלשת, ולמעשה כל העלייה מאמש נמחקה כלא הייתה. אתמול בת"א

אמש ננעל המסחר באחד העם בעליות שערים, זאת לאחר יום תנודתי בת"א ובבורסות ברחבי העולם. בשעה 17:00 אמש התפרסם מדד אמון הצרכנים בארה"ב והפתיע לטובה, זאת לאחר שמוקדם יותר מדד מכירות המוצרים בני קיימא בארה"ב איכזב והביא לירידות מסביב לעולם.

מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נעל אתמול בעלייה של 0.37% לרמה של 1,314 נקודות, מדד ת"א 90 (0%) מדד ת"א 90 1,065.46 0% 08:58 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים מטפס 0.57%, מדד ת"א בנקים-5 (0%) מדד ת"א בנקים-5 1,791.8 0% 08:58 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נעל בירידה של 0.68%. מחזור המסחר הסתכם אתמול ב-1.265 מיליארד דולר.

בורסות העולם

המסחר באסיה ננעל היום (ד') בעליות שערים . ברקע, הצעד הדרסטי בו נקט אמש הבנק המרכזי בטורקיה , עת החליט להקפיץ את הריבית במשק מ-7.75% לשיעור של 12%. מדד הניקיי זינק 2.7%, הקוספי הדרום קוריאני טיפס 1.26%, ההאנג סנג בהונג קונג עלה 0.82% ושנגחאי הוסיפה 0.56% לערכה.

המסחר בוול סטריט ננעל אמש במגמה חיובית . בזאת הסתיימה לה הסערה הכי קשה שפקדה את השווקים מזה 26 חודשים, לפחות כך זה נראה כרגע. עונת הדוחות המשיכה להיות במרכז כאשר יאהו דיווחה אחרי הנעילה על תחזיות מאכזבות לרבעון הנוכחי, המניה נפלה ב'אפטר' 4.3%. היום, ענקיות דוגמת פייסבוק ובוינג צפויות לדווח. את העניין הרב ביותר תרכז החלטת הפד' בדבר ההחלטה עם להמשיך בצמצמום תכנית הרכישה.

מניות במרכז

מניית טאואר (0%) טאואר 12,280 0% 08:58 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:12,280 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה לאחר שהחברה דיווחה כי נחתם הסכם למשך 5 שנים בינה לבין צבא ארה"ב . היקף העסקה לא ידוע אך עם זאת התכנית הנוכחית תעצים את יכולתה של טאואר-ג'אז לתמוך בדרישות היצור הולכות וגדלות למעגלי קריאה משולבים (ROIC) ללקוחות נוספים.

מניית טבע (0%) טבע 4,414 0% 08:58 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,414 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סיימה בעליות לאחר שקיבלה הלילה אישור מה-FDA האמריקני להתחיל ולספק את תרופת הקופקסון המשודרגת (sNDA) אשר ניתנת שלוש פעמים בשבוע במינון 40 מ"ג במקום בכל יום במינון 20 מ"ג שמספקת הקופקסון היום.

מניית חברת פוקס (0%) פוקס 7,522 0% 08:58 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פוקס בסיס:7,522 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה היום במעט לאחר שאמש ירדה 2.6% במחזור הגדול בשוק שהסתכם בכ-95.7 מיליון שקל. זאת לאחר שלב לבייב החליט לממש 6% מהחזקותיו בחברה תמורת כ-86 מיליון שקלים . אמר דיווחה פוקס שהעסקה לפיה קרן אייפקס תיכנס להשקעה בה - לא תצא לפועל.

מניית {סיליקום} התממשה לאחר שהמשיכה לזנק גם אתמול ב-7.1% ושברה שיא חדש לאחר שבחודש החולף זינקה בלא פחות מ-43%. העליות במניה בימים האחרונים נרשמות על רקע הדוחות המצויינים שפירסמה החברה הדואלית כשדיווחה על זינוק של 100% ברווחיה ו-50% בהכנסותיה ברבעון הרביעי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

112 תגובות ב-68 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
68 רויטל 29/01/2014 19:01 איך שכחנו לציין שאהובנו יוס בא לביקור חטוף?
הי בובון, למה אתה אומר שאנו חושדים שאתה גיי? מפיתום. למה הכנסת לראשך שטות זאת. ת אמת, אתה לא יופיט. הא? לפני תקופה הצעת סיור מוחות ורשמת איזה 7 מניות. קניתי ואני מופסדת עליהם רק 22 אחוז. גם כלל ביו שרשמת שאתה מייצב אותה על 950 עומדת על 800. עזוב אותך משטויות מתוקי. קטן עלי. ואם אתה מבטיח לעשות לנו ילד נאמין שאתה לא גיי.
67 יופיטר שוקי הון 29/01/2014 18:21 מה נעשה? (ל"ת)
66 למערכת ביזפורטל .. 29/01/2014 18:07 זו פעם שניה ..בלי לצנזר בבקשה .!
בבוקר יצאת עם " פוקוס" על טורקיה ועד כמה השווקים יגיבו בחיוב עליות חובקות עולם ! וזה ישפיע גם על תל אביב שתגיב בעליות נתתם כותרת מאירה עיניים ומבלבלת בפועל עם קצת הבנה.. טורקיה מעניינת לעולם הת....... לפני כמה ימים הבאתם תגובה של צבי סטפק ועוד פרשנים שאמרו בפירוש לגל הירידות אין קשר לשווקים מתעוררים בצרות וזה לא ישפיע לרעה או לחיוב על שוק המניות והבורסה - הירידות נובעות ממימוש רווחים ומניות שעלו בפראות בשוק גואה ב 2013 כרגע הבורסות מנופחות ומתחילים למכור ולממש רווחים .
צודק ! אלמוני 29/01/2014 19:02 כרגיל יוסי פינק עם ההברקות והפרשנות שלו כפי שנוח לו (ל"ת)
65 המחשב 29/01/2014 17:52 פקיעה 1290 (ל"ת)
64 יופיטר שוקי הון 29/01/2014 16:33 שלפחות משהוא שיעלה שאוכל למכור (ל"ת)
63 סאמי 29/01/2014 16:32 איך הטמבלים לא מבינים שאנו השורטיסטים שולטים בשוק (ל"ת)
62 משקיע בגז ובנפט 29/01/2014 16:29 המשקיעים בגז ובנפט לא להכנס לפאניקה!
במניות תמר וליוויתן אין פחד,לא קשור לכל הנעשה בשוק,עומדים בפני הודעות חיובית מאד,לא לדאוג!
יופיטר שוקי הון 29/01/2014 17:09 טוב לשמוע עם כל הירידות הנוראיות האלה (ל"ת)
61 למזלכם 29/01/2014 16:10 שחקני המעוף מחזיקים את השוק...באירופה כבר % 1.5 למטה
זה לכל מי שחושב ששחקני המעוף מפילים את השוק בכוונה..... שחקני מעוף לא תמיד יודעים ושולטים בכל. היום הם דווקא החזיקו את השוק.
המהדי האימם ה 12 29/01/2014 18:17 אבל אני עצמאי כמו מדינות רבות נורווגיה או שוודיה או פי
למה אתם כל הזמן נדבקים על ארצות הברית ואירופה ? לנו אין קשרררררררררררררר אני שיעי איראני אני בבידוד!!! החיידק הזה לא יכול לתפוס!!!!
60 ראל000000026 29/01/2014 16:09 לדעתי טוביה והאלוף איילנד בטורקיה (ל"ת)
לראל, מאת משקיע פרטי 29/01/2014 21:52 ולדעתי נמאס לכל הקוראים לקרוא את השטויות שלך. חבל״ז
(חבל על הזמן) של כולם.
59 איציק ואבירם 29/01/2014 16:04 או א ב ג ועוד בכדי לבלבל קצת את "בנותינו"כרמית והיקרות!
..נראה שעניינים יוצאים מכלל שליטה..! מלחמת העולמות החלה? ומה הלאה? אנו תקווה שכל אחד ואחת שומר על עצמו בחיים ובהשקעות! הצלחות לכולם!
58 קמטק שבוע הבא 29/01/2014 16:03 הודעה נוספת על הצלחה של ההתקנה ומשם השמיים הם הגבול (ל"ת)
57 אביתר 29/01/2014 15:58 אנחנו ניקרע ללונגיסטים המטאומטמים תתחת (ל"ת)
56 ל 29/01/2014 15:58 גנבים (ל"ת)
55 יופיטר שוקי הוו 29/01/2014 15:45 אני חושב שגל עליות שערים בפתח 20% מהיום בלילה
הודעת הפד לדעתי הוא לא יוריד אלא ירמוז לעלייה ב QE
שכל ישר 29/01/2014 16:47 זו עצה של פינטו?רנטגן?MRI? חברים,2008 חוזרת.לברוח!!! (ל"ת)
54 זקן חכם 29/01/2014 15:44 עדיין לא מאוחר...ברח משקיע קטן..ברח
כל כך כואב שהמשקיע הקטן ששמע על העליות של 2013 ונכנס בחודשים האחרונים, נפל למלכודת... השבועות הקרובים לא יהיו קלים.....ואז המשקיע הקטן יברח אחרי הפסדים כבדים. הזהרתי והסברתי...נימקתי והתרעתי.......אם הצלחתי להציל כמה- דיינו
53 אחת שמבינה א 29/01/2014 15:39 אני יודעת שאתם לא אוהבים שאני כותבת אמרתי לכם.....
אבל אני לא יוכלה להמנע מכך, אז הנה אתם רואים אמרתי לכם לקנות טאוור זוכרים? אמרתי לכם שהמשבר עדיין לא מאחורינו אמרתי לכם שבגלל הפקיעה יעשו הכל כדי לא להוריד את השוק מתחת ל-1300 אמרתי לכם שאפריקה רחוקה משער 1000 אמרתי לכם לא לגעת במניות תקשורת זה לא הזמן ובכלל גם במניות אחרות. מי שקנה בנקים ויש לו רווח לפחות 5% אני מציעה למכור. אני כתבתי לכם שהשבוע כתבתי פוט גבוה לחודש פברואר סגרתי אותו ברווח של 600 שקלים, אני כרגע לא מחזיקה כתיבות נראה בהמשך איך השוק יתנהג, הפסדתי את רוב הרווח שלי בכתיבות החודש רק בגלל 2 קולים שקניתי. שיהיה לכם יום טוב, תהנו!
nav 29/01/2014 16:35 אמרנו לך לשנות את השם לאחת שתמיד צודקת - ונמאסת (ל"ת)
בנציון 29/01/2014 16:27 כן המורה אנחנו תלמידים מטומטמים את מורה חכמה אין כמוך? (ל"ת)
52 טל 29/01/2014 15:06 ההתמתנות לא בחו"ל רק כאן (ל"ת)
51 עודד 29/01/2014 15:05 לצחי זה שקוף שמישהו מחזיק את המעוף (ל"ת)
50 צחי 29/01/2014 15:01 גוף גדול מחזיק את המעוף. קניתי קולים לפקיעה. (ל"ת)
גל 29/01/2014 15:26 איזה קולים? (ל"ת)
49 איציק והח 29/01/2014 14:57 יוס יוס היקר! למיטב זכרוני אתה לא יוסף ,אבל נמתין לשם..
אנו לא במימוש בריא או חולה!! אנו בסיטואציה הרבה יותר קשה! אתה נראה לי בחור צעיר וחביב, כנראה, לא חווית מימושים שבם כסף יכול להעלם בצ'יק!! אני שמח שאני מצחיק אותך, וחבל שרק לפעמים! אגב, במחוזותינו, יש מקצוע חביב ששמו: ליצן רפואי! לא תאמין עד כמה זה עוזר בעיקר לילדים! נ.ב: צורפו רק 9 סימני קריאה! ....ועכשיו 10....
ליצן רפואי אחותך! 29/01/2014 17:37 מיוס! (ל"ת)
הי בחור 29/01/2014 18:14 מה עובר עליך?
אתה רגיש. כתבתי ברצינות ולא עליך!
48 לסאמי 29/01/2014 14:41 אתה תותח על צדקת.צלילה לאדום. (ל"ת)
47 ירון 29/01/2014 14:34 אל תתפתו לעליות האלו, רק הנאיבים קונים עכשיו
בימים שהריבית עולה בהרבה מדינות מתפתחות כמו תורכיה והודו, ומהמסיבות הלא נכונות. צריך להיות סופר זהירים. הריבית לא עולה בשווקים המתפתחים בגלל האצה בצמיחה, אלא על מנת להגן על המטבע המקומי. זו עליית ריבית לא טובה, שמבשרת רעות, ובטח לא מצדיקה עליות. אבל אילו הימים האחרונים של ינואר, שהינו חודש קריטי להמשך השנה, ולרבים יש אינטרס שינואר יסתיים באווירה חיובית. אבל שנת 2014 הולכת להיות שנה בעייתית רבת תהפוכות, תשכחו ממה שהיה בשנת 2013, החל משחק חדש.
46 אבי 29/01/2014 14:29 עליות נחלשות ? בטח הגנבים הגיעו (ל"ת)
45 שבי 29/01/2014 14:20 פקיעה לדעתי מכוונת למטה לכיוון 1300 (ל"ת)
44 עודד 29/01/2014 13:38 טאואר
הנייר יעלה.. הרי זה בטוח
43 מנחם 29/01/2014 13:30 מבקש דעת מבינים
על בי קומיוניקיישן.- צפי לעתיד , איתנות פיינסית , והאם כדאי להתחיל לאסוף , ירדה חזק ב-2014.
42 סאמי 29/01/2014 13:29 נצלול חזק למטה- לא שמים מודעות שלי (ל"ת)
41 רפי 29/01/2014 13:27 אמרתי לכם אל תיגעו באפריקה,פלוריסטם,בזק,ביולין. (ל"ת)
40 פיני 29/01/2014 13:18 לא לגעת באפריקה, הוזהרתם כרגע,וכן לא ביוליין (ל"ת)
39 שיגועון 29/01/2014 13:17 כן פייט ביופרמה
איך נפלו כל ליצני החצר של שוק ההון . כמו בית ההשקעות רוט קפיטל האמריקאי שנתן יעד של 15 דולר למניה. ואחרי זה ברוב טיפשותם הליצנית העלו לעוד 28 דולר למניה . חחחח וכתב העט אדיסון . שנתן להם 11.5 דולר למניה . אך איזה ליצנים מיסתובבים ביננו ולא שמים לב לכך שהם בעצם ערומים . ששמו עצמם לצחוק ביפני כולם. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. כולל פנינה משמינה הליצנית הראשית.
38 בונוס מניה מאכזבת 29/01/2014 13:15 חברה שלא עובדת נכון וחבל מאוד..אנשים מופסדים ים כסף (ל"ת)
37 חיים 29/01/2014 13:11 גבעות
מי יודע מה קורה בגבעות הם נתקעו עם הצינורות בתוך בור הקידוח בזמנו ואז הוחלט לעשות קידוח חדש עוקף במגד 6 ומאז אין דווח כלום את הקידוח לפי התכנית היו אמורים כבר לסיים לפני שבועיים ומאז נאדה כלום שום הודעה אם מצאו נפט או סתם חול בקידוח הקודם זה שנתקעו בו הם פרסמו על סימני נפט אבל מאז כלום אז מי יודע משהו או מה קורה שם אשמח לדעת כל טוב לכולם
אלי 29/01/2014 14:52 חבל לך על הזמן גם הם בעצמם לא יודעים מה קורה אצלם (ל"ת)
36 איתן 29/01/2014 13:07 נצלול בהמשך היום-תירשמו,נרד מטה ב 25. (ל"ת)
35 גדיאל בן פורט 29/01/2014 13:04 לא אשקר השורט הטוב ביותר שלי אלביט הדמיה,כן בזק+בנותיה (ל"ת)
34 רפי 29/01/2014 13:02 לא יפרסמו-לא לגעת בפלוריסטם,ביולין,דסק"ש. (ל"ת)
לכל יכול 29/01/2014 13:15 שכחת את דלק רכב ובבילון (ל"ת)
33 רפי 29/01/2014 13:02 בטוח שלא יפרסמו- אבל בקרוב ניקרא ללוניסטים תתח.... (ל"ת)
32 שלי 29/01/2014 12:20 הגיעו השורטיסטים עם כל העצבים יעלו את השוק ?לא כאן (ל"ת)
31 יופיטר שוקי הון 29/01/2014 11:55 כל התיק שלי בהפסד נמאס לי כברררררר
תנו לבורסת תל אביב לעלות כבר!!!!!!!!!!!
דני 29/01/2014 12:15 כמה שנים אתה בשוק ההון? וכמה מופסד בחשבון? (ל"ת)
אנונימי 29/01/2014 12:11 די כבר כל יום אותו הדבר הפסדתי תרחמו עלי אני מיואש וכו (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 29/01/2014 15:58 אני חולה אני חושב שאני בן האלוהים המהדי האימם ה 12
KING OF THE SEX-אני חושב שאהיה אני מאמין שאני בן האלוהים ואלוהים עומד לבוא ולקחת מגדל שמולי חלמתי את זה לפני 14 שנה
יופיטר שוקי הון 29/01/2014 15:42 אני סובל פיברו לא מאחל לך (ל"ת)
30 א ב ג ד 29/01/2014 11:44 בקטנה: פנים וחוץ....
1) במצב כלכלי, בטחוני, מדיני כה קשים...בדיוק עכשיו מה שחסר לנו...זעזועים בהרכב הממשלה! גם כך, ממשלתנו ובידודנו בעולם הם על כרעי תרנגולת...אמריקה רק מחפשת הזדמנות להשפילנו עד עפר ולהעיפנו מהשטחים! (האם נקודה זאת תקרע את עמנו!?) 2)יפו וסין ביחסים בי לטרליים כה קשים שלא היו מעולם! כביכול, בגלל קבוצת איים זניחה! השתיים מתאחדות בשנאתם למערב ולארה"ב בפרט! בתרבות הנקמה של המזרח...הם די קרובים לזרוק לאמריקה את ה 12 טריליוני $ שאמריקה מחזיקה אצלם באג"ח ומטבע! איו להם בעיה להוריד את אמריקה על ארבע ולהתחנן....בכל מקרה, את כספם לא יצליחו להשיב לעצמם! ואז מה יהיה...........!!!?
א ב ג 29/01/2014 12:12 ועוד קטנה
...ואם זה לא מספיק....(יש עוד ים בעיות פה ושם! זמן שאול אמרנו!?) הבנק השני בגודלו בעולם (עדיין לא התקבל דווח רישמי!) חייב במיידית לקבל הזרקת מזומנים של 120 מליארד $! מי מסוגל לתת לו ומהיכן!? אחד מכוחותינו ניסה שלשום למשוך כמה אלפי & וניתקל בשאלות, בקשה להסברים ועוד! וזאת מכספו שלו ולא שום בקשת טובה מהם! ראינו כבר היום סיפורים דומים בכמה אתרים בחו"ל לגבי בנק זה ואחרים! מה יהיה! ?
א ב ג ד 29/01/2014 12:36 ועוד קטנה
1)הכוונה ל HSBC! 2)הפוקעים דוחפים את הבנקים לצורך הפקיעה ההזויה! הם חוששים לדחוף את 8 הדואליות כי מבינים שיש מצב בחו"ל "לקבל בראש" בשמיניה! 3)האמריקאים שכחו שלאחרונה השתנו כללי המשחק! (לצורך העיניין ניקח את ט"ו בשבט ה 16.01.14 כנקודת ציון דרך!) הם ממשיכים לנסות לדחןף את החוזים ההזויים ע"מ למשוך עוד פראיירים פנימה לפני......! הם שכחו THAT THE GAME IS OVER.............!1
שיחזירו שטחים 29/01/2014 13:21 אולי שר השיכון המתנחל יתחיל לבנות במרכז במקום שם (ל"ת)
אופיר 29/01/2014 13:19 הבנקים עולים כי הגיעו להסכם לגבי עם המפקח על הבנקים
לגבי שיעורי האחזקה של הקרנות בבנקים דבר שמאפשר להם לקנות לא למכור מניות בנקים (שינוי ברישום)
29 דני 29/01/2014 11:43 הזדמנות קניה בפוקס.....
המניה סיימה את התיקון ב96 שקלים
28 איציק 29/01/2014 11:43 כן פייט
מישהו יכול לומר לי מה קורה עם המניה הזו, כל הזמן בירידות ואם זה אמור להשתנות המצב הזה.
27 בא 29/01/2014 11:38 בשביל מה צריך 120 מושחטים ,לא היה מספיק 70 כמו
בסנהדרין ,הם לא יעילים ויקרים מאוד . וגם מצליחים לעשות בושות בכול מקום ,כולל בביקור האחרון בחול .
הסנהדרין היו צדיקים 29/01/2014 13:26 גדולים ואדירים יסודי עולם ותפסיק בבקשה לדבר רעה עליהם!
תתבייש לך!
נכון מאד 29/01/2014 13:20 לכן צריך בבחירות לשנות הרכבים כדי שלא ידבקו לכיסא
וכדי שימלאו את תפקידם לשרת את הציבור ולא להפך שאנחנו נשרת אותם.
נכון מאד, אבל זה 29/01/2014 22:01 בכלל לא קשור לסנהדרין שהיו צדיקים גדולים ואדירים יסודי
עולם! הקואליציה בכנסת כיום, היא הגרועה ביותר שיש לעם ישראל מאז קום המדינה.
26 אריה 29/01/2014 11:28 טאואר
מתבצע שורט סקוויז בטאואר תראו את המחזורים שפרצו בבוקר היה מחזור סביר ועכשיו קונים סחורה גם השורטיסטים כי אין להם בררה לא הצליחו עם השורט עליה אז מצטרפים לחגיגה וגם הם קונים את המניה לפני שתברח להם כי הם צריכים לכסות את הכמויות שקנו בחסר למשהו ממשי ביד כדי להחזיר את האשראי שלקחו לביצוע שורט שלהם ולכן מפה ומשם כולם לוחצים והמניה חוגגת ועולה זה מה שמגיע לעושי השורט לא תמיד מצליחים בהפחדות שלהם
משה 29/01/2014 11:54 יש פה משהו לא הגיוני בדבריך
למה שהם לא ימתינו הלא המניה עד היום בדרך כלל לאחר ההודעה מזנקת ליום יומיים .ולאחר מכן צונחת חזרה אז למה להם להלחץ כך זה היה בדרך כלל עד היום . או שבאמת חל שינוי אמיתי והמניה תמשיך . ואז זה באמת ברוך ממשי לשורטיסטים
למשה 29/01/2014 13:23 כל מה שהוא אמר הגיוני מאד. ויתכן גם שהמניה תמשיך לעלות
אולי עוד יומיים יהיו מימושים אבל המניה תמשיך לעלות
25 אייל שורטי 29/01/2014 11:19 ממליץ לכם לא לגעת בפלוריסטם,לא ביולין,ולא בבילון (ל"ת)
שורטי מורטי 29/01/2014 13:23 דוקא כן אגע (ל"ת)
24 צבי 29/01/2014 11:18 חייב לבוא מישהו ולקטוע את רצף העליות (ל"ת)
23 יוס 29/01/2014 11:13 נו מה קרה לנלחצים מאתמל? סתם היה מימוש בריא
לא כתבתי כאן כי הייתי עסוק ויש בעיה: הרבה פה אנאלפאביתים, כותבים בשגיאות. ומי שכותב בשגיאות מאבד אותי. ויש גם מי שמרמז שאני הומו. הצחקתם את אחותי הדוגמנית. יום ירוק לכולכם, תעשו הרבה כסף אמן. דור, האחת שמבינה, אליעזר לוי, קורא אתכם בכיף. אפילו "איציק וחברים" מצחיקים אותי לפעמים. לפחות לא כותבים בשגיאות- רק כל שתי מילים סימן קריאה. למה מה קרה? מה כזה חשוב?
22 יניב 29/01/2014 11:12 קמטק
לפני פריצה לא לפספס
21 מלאך הילדים 29/01/2014 11:00 תכנית התחקירים של ערוץ 2
של של גברת חיימוביץ בהקשר למשפחות העניים בארץ שעובדים במשרה מלאה ואין להם את הכסף לגמור את החודש רק ממחישה את עומק הפערים במדינה דבר שצובר תאוצה ככל שהממשלה מטילה עוד ועוד מיסים והמשכורות שלא מתעדכנות מחריפים את הסימפטום המסוכן הזה, מצב חברתי בעייתי שעוד עלול להתפוצץ בפרצוף של הפוליטיקאים שלא מגלים שום אמפטיה לאנשים שקורעים תחת הנטל של פרנסת ילדיהם. להיות של ילדים זה הדבר הכי יפה שבעולם אך מצריך השקעה ללא סוף. להיות של ילדים זה דבר של נתינה ללא גבולות אך הממשלה מגלה אטימות ולא מעניין אותה איך ומה יעשו האנשים על מנת לגמור את החודש בכבוד. חבל שכך הם פני הדברים ב 2014, לזה יהיה מחיר בעתיד והפוליטיקאים לא יוכלו לרחוץ בניכיון כפיהם ולומר לא ידענו, לא ראינו. להיות של ילדים זה לא דבר קל, וצריך לעבוד קשה על מנת להשיגו אבל לא כולם זוכים בו ומי שכבר זכה רואה לנגד עיניו כמה קשה לכלכל אותם בימים טרופים אלה...
ע 29/01/2014 11:54 פערים
הפערים באים לידי ביטוי גם בין בתוכניות....כמה שפע של חומרי גלם יקרים בתוכניות הבישול?! למי יש כסף לטלה? אנטריקוט? קילו צנוברים בסלט? גם מי שיש לו משכורת קבועה מתקשה להכיל את הראוותנות שבתוכניות הבישול האינסופיות
למלאך 29/01/2014 13:38 אכן ממשלה מנותקת מהציבור
לא צריך לסגוד לשלי יחימוביץ היא התעסקה ומתעסקת בעניינים שהיא בקושי מבינה ומפריעה . היא מבין אלו שעשו הון פוליטי מכיל. מה היא עשתה כשקיצצו קצבאות? כלום. עובדה שהיא כבר לא ראש מפלגה. ביבי בחר בלפיד כבובת מריונטה לאוצר. זה ציני בתקופה כזאת לבחור אחד שאינו מבין בכלכלה ואין לו חזון. הציבור גם לא ידע למחות .והציבור ממשיך לקחת משכנתאות ולקנות דירות . באמת לא יספיק להם הכסף לגדל ילדים ובזה הציבור אשם. הם לא יודעים להגיד לא. או לא לקנות קוטג אם המחיר גבוה ואין סיבה. ולגבי העניים שבקושי שורדים זה רק יעלה בבחירות הבאות את שס.
ל ע 29/01/2014 13:26 מי בכלל מבשל לפי התוכניות האלה? שיבטלו את האגרה של
רשעות השידור. זה יתן למשפחה חצי שנה גבינות וחלב
20 דור 29/01/2014 11:00 בזק
מישהו יכול להגיד לי מה קורה בבזק למכור או להשאיר
19 מלאנ 29/01/2014 10:56 מלאנוקס
היום דוחות אם יהיה טוב והצפי גם לטוב כמו שבדרך כלל לרבעון ראשון אז נראה בעזרת השם עליה של 50 אחוז ואז אני יגיע לכסף תתפללו בשבילי יום טוב ומבורך לכולם המבקש על חבירו נענה תחילה
18 גילי 29/01/2014 10:41 הטיסה בבבילון מתחילה? (ל"ת)
17 גורגורגורגורביץ' 29/01/2014 10:12 אני חוזה שביום ראשון תצא תחזית שהמעוף בכיוון...
עליות!
16 טהרני אסלי במקור 29/01/2014 10:03 יופיט ששון
אני קופץ לפרס (איראן) ל 24 בשעות! מת למצוא גונדי אמיתי עם הרבה בשר כמו שסבתי היתה מכינה! אתה מצטרף אחוקי?
פרסי מדונמה? 29/01/2014 10:48 הכי טוב לעבור ליד שוארמה ולהריח. ככה הפרסים עושים (ל"ת)
15 משקיע 29/01/2014 10:02 איי.טי.גי.איי
שימו לב למחזורים שהיו שםלאחרונה לחברה מזומן של מעל 10 מליון ש"ח ונסחרת ב 20 מליון ש"ח.
14 ברוך 29/01/2014 09:50 העליות ימשיכו והמכות לשורטיסטים לא יפסקו
החגיגות של השורטיסטים נגמרו כל המניות בארץ יחלו לטוס למעלה וכך יהיה גם בעולם כולו ואין סיבה למה לא
13 עמי-קמטק 29/01/2014 09:45 חימום מנוע שגר
חחחח
קמטק 29/01/2014 10:52 כדאי למכור? (ל"ת)
12 דור 29/01/2014 09:43 למבינה אתמול לא ראינו שום טוקבק ממך אולי היום משהו קטן (ל"ת)
לדור 29/01/2014 10:50 היא אמרה שנבין שהמשבר לא מאחורינו ושהיא מקווה שהבנו
את המסר של המחליפה של פלוג
לדור 29/01/2014 10:10 חכה חכה היא עוד תפליץ פנינים למכביר אל תדאג זה עוד יגיע (ל"ת)
11 הפקיעה 29/01/2014 09:37 הפוקעים הבוקים ינהלו את הפוקים בנמוך.
נתנו להם רשות לעשות ככל העולה על רוחם...
10 יופיטר שוקי הון 29/01/2014 09:35 יזמים שמעונינם בפינוי בינוי ליצור איתי קשר
0532855155
9 כיל בדרך ל 3180 29/01/2014 09:28 היפוך במחזור גבוה נר ירוק (ל"ת)
8 המהדי האימם ה 12 29/01/2014 09:18 העולם בבורסת תל אביב אחד העם אני קובע את הטון
העליות ימשכו כאן ללא קשר לאנושות
7 יוסי 29/01/2014 08:58 טאואר
קדימה תני גז צפונההההה
6 גוני ווקר 29/01/2014 08:56 גרוזלם השקעות הטירוף מתחיל
הצליחה לרכוש 65% ממעין ונצורס...
5 הענק 29/01/2014 08:33 והיכן אתם מכניסים למשוואה
את אפשרות נפילת הממשלה עקב עימותים אדירים בין שני מרכיבים מרכזיים? והיכן אתם מכניסים למשוואה את שער הפקיעה שקבע חברנו והוא לא מתעניין מה קורה בתורכיה!
על טילים וממשלות 29/01/2014 09:57 הטילים כבר לא משפיעים וגם הממשלה לא משפיעה הלואי שתיפול
הממשלה הזאת . אין פה שר אוצר אין מדיניות ביבי עייף מדבר רק על אירן . הממשלה מנותקת לא יזיק לנער אותם קצת והעם צריך להחליף שלטון כל 4 שנים אם זה כל שנתיים גם טוב
מלאנ 29/01/2014 10:58 בוזי הרצוג לשלטון (ל"ת)
למלאנ 29/01/2014 13:29 הרצוג עם הפני תמים שלו לא כל כך תמים והוא יותר קיצוני
בכלכלה מביבי
4 גורגורגורגורביץ' 29/01/2014 08:28 המעוף איבד את האשראי
אוי אוי אוי. איפה הדב? הלך לישון?
3 יופיטר שוקי הון 29/01/2014 08:27 אסור להפסיק את QE יש לעלותה אם לאוו חורבן בארצהב
הבנקים בארצות הברית פגיעים מאוד 1-אבטלה גואה שהממשל לא מפרס 2-מיתון עמוק בארצות הברית התוצאה שהגרעון נחתך בחצי 3-FOLCLOSURES נמשכים במלוא המרץ בארצות הברית שלא תיפלו בפח האמריקאני !!!!!!! הכי בטוח שטח הציוני היכן שהמהדי ...הכרעה בפתח אני איראני שנמצא בבידוד. הזיהום לא ישפע אותי
האבטלה גועה 29/01/2014 09:58 מו מו מו... אז למה אתה משקיע בשוק ההון תברח מהר (ל"ת)
אנונימי 29/01/2014 09:32 ואתמול כתבת ש4 ימים לא הרווחת שקל בלה בלה בלהחחחחחח (ל"ת)
2 ענק שמוכר היום 29/01/2014 08:17 כמויות עתק כי מחר יהיה מאוחר....
וואלה יופי...קיווית היום לעליות עקב שיפור דרמטי בכלכלתנו! ואף בכלכלה הגדולה באמריקה! ומה קיבלתי ? "האימפריה התורכית מעלה ריבית"! מנסיוני כ 53 שנים בשווקים...סיבות כאלו ...מקדימות את הקץ....אני נשען גם על נסיון אבי שחווה את מפולת 1929 בארה"ב! אגב, סיטואציה דומה אבל אחרת, מלחמת העולם הראשונה פרצה עקב רצח נסיך בסרייבו..ומזה נהרגו עשרות מליונים...
מנדל 29/01/2014 10:41 עכשיו ברצינות הסכם ההמשך עם יאהו עומד להחתם בקרוב (ל"ת)
1 עדי 29/01/2014 08:00 מישהו יודע על מה הולכים לדבר באסיפה של בבילון מחר ??? (ל"ת)
בלבילון 29/01/2014 09:59 מה יש יש להם לבלבל לנו את המוח בלון נפוח ותו לא (ל"ת)
חודדה מאזור 29/01/2014 09:43 מה לא שמעת?!
מחר יגידו לנו כי המניה בשפל חסר תקדים, וזאת לאור העובדה כי גוגל ויאהו מבקשות לקנות את בבילון בפרמיה של 500% מעל מחיר הסגירה מחר.
מנדל 29/01/2014 09:39 כן דברי תורה ותלמוד וברצינות אמש רמזו על ההמשך עם יהאו (ל"ת)
מנדל 29/01/2014 12:32 תגובתי קפצה בטעות למס 2 (ל"ת)
מנדלוביץ 29/01/2014 11:08 יהאו עם דוח לא טוב מה יש לה לחפש עם בבילון? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש