18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה ירוקה בת"א: המעו"ף עלה 0.56%, מניית פועלים זינקה 1.6%

מחזור המסחר : 1.09 מיליארד שקל. באירופה: הדאקס עדיין בירידות. לאומי ודיסקונט קפצו 1.8% ו-1.95% הריבית נותרה על כנה
 |  60
התיקון נבלם?
Share
המסחר בבורסה בת"א נסגר בעליות שערים נאות אותן הובילו מניות הבנקים שזינקו ב-1.7%. ברקע, יציבות במסחר באירופה (למעט הפוטסי שנופל 1.2%) ועליות של עד 0.2% בוול סטריט, שם מתינים הלילה לדוחותיה של אפל. נראה כי התיקון החד שפקד את השווקים בעולם בסופ"ש האחרון - נבלם לעת עתה.


היום בשעה 17:30 פירסם בנק ישראל את החלטת הריבית במשק לחודש פברואר וזו נותרה בפעם החמישית ברציפות על כנה ברמה של 1%, כצפוי. זאת למרות התחזקות השקל והקריאה לנגידה להתערב.

מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים עלה 0.56% לרמה של 1,309 נק' . מדד ת"א 90 (+0.21%) מדד ת"א 90 1,067.69 +0.21% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,069.57 נמוך:1,064.67 תמורה:98,447,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים הוסיף 0.26%, מדד ת"א בנקים-5 (-0.28%) מדד ת"א בנקים-5 1,786.71 -0.28% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:1,788.45 גבוה:1,791.37 נמוך:1,780.84 תמורה:42,107,314 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים זינק 1.68%. מחזור המסחר היה נמוך יחסית והסתכם ב-1.09 מיליארד שקל.

אתמול בת"א

יום דרמטי אמש כאשר הבורסה בת"א רשמה ירידות שערים חדות. המגמה השלילית הגיעה לת"א לאחר שביום שישי האחרון צלל מדד ה-MSCI העולמי בשיעור של 1.9% - הירידה היומית החדה מזה חצי שנה. הסיבה, חשש למשבר בשווקים המתעוררים - זאת כתוצאה מהתחזקות הדולר. ארגנטינה הייתה זו שנתנה את האות לבריחת המשקיעים. מדד ת"א 35 (+0.25%) מדד ת"א 35 1,409.06 +0.25% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:255,823,867 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד אתמול 1.5% לרמה של 1,302 נקודות, מדד ת"א 90 (+0.21%) מדד ת"א 90 1,067.69 +0.21% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,069.57 נמוך:1,064.67 תמורה:98,447,908 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נפל 2.3% ו מדד ת"א בנקים-5 (-0.28%) מדד ת"א בנקים-5 1,786.71 -0.28% 16:24 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:1,788.45 גבוה:1,791.37 נמוך:1,780.84 תמורה:42,107,314 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים איבד 1.55% מערכו. מדד היומד, שנהנה מעליות חדות בחודשים האחרונים, צלל אתמול ב-4%. מחזור המסחר היה דליל יחסית והסתכם ב-740 מיליון שקל. בורסות העולם

השווקים באסיה המשיכו את המומנטום משבוע ופתחו את השבוע הנוכחי בירידות שערים חדות. המדד האזורי באסיה מתקרב ליום המסחר השלילי השלישי ברציפות - לראשונה מזה שבעה חודשים. ברקע, דוחות מאכזבים ביפן ובסין ובריחה של משקיעים לאפיקים סולידיים יותר.

בסיום המסחר: מדד הניקיי נפל 2.51%, ההאנג סנג מהונג קונג ירד 2.11%, הקוספי הדרום קוריאני איבד 1.56% והבורסה בבומביי ירדה 2.02%.

לאחר שבוע כואב בשוק המניות, המשקיעים חזרו היום בערב לוול סטריט כשאי הוודאות הפוליטית בשווקים המתעוררים עדיין ברקע, ולקראת ההחלטה האחרונה של בן ברננקי כיו"ר הפד'. עונת הדוחות תמשיך לרכז עניין רב, כאשר הכוכבות של השבוע הן שלוש מניות מסקטור האינטרנט והטכנולוגיה - אפל, גוגל, ופייסבוק. המדדים המובילים נסחרים ביציבות ובמגמה מעורבת כשעה לאחר פתיחת המסחר.

בשבוע הקרוב יתכנסו בכירי הפדרל רזרב לועידת השוק הפתוח, בסיומה יודיע יו"ר הבנק, בן ברננקי, את החלטת הריבית והשינוי (אם יהיה כזה) במדיניות המוניטרית. רוב הכלכלנים שנשאלו על ידי רויטרס מעריכים שברננקי יכריז על צמצום נוסף של כ-10 מיליארד דולר בהיקף רכישות האג"ח החודשיות. ההחלטה הזו תהיה האחרונה בקדנציה של בן ברננקי, כאשר ג'נט יילן תעמוד בראש הפד' החל מחודש פברואר.

מניות במרכז

הממונה על ענייני הנפט הכריז אמש על מאגר "לוויתן" כעל תגלית באופן רשמי . זאת יותר מ-3 שנים לאחר שנמצא המאגר הגדול ביותר בעולם בעשור הראשון של המאה ה-21. השותפות במאגר, דלק קידוחים יהש (-0.83%) דלק קידוחים יהש 940 -0.83% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:947.9 פתיחה:947.9 גבוה:955 נמוך:936 תמורה:4,834,106 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {אבנר יהש}ו רציו יהש (-1.08%) רציו יהש 229.1 -1.08% 16:25 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:231.6 פתיחה:230 גבוה:231.5 נמוך:228.4 תמורה:1,478,035 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות לא זכו להתרגשות מההכרזה ורשמו ירידות, נוכח המגמה השלילית באחד העם ובחו"ל, היום נהנו אותן המניות מעלות נאות.

מניית טבע (+8.77%) טבע 4,801 +8.77% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:4,414 פתיחה:4,835 גבוה:4,848 נמוך:4,774 תמורה:42,016,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הובילה את מחזור המסחר היום בתל אביב ועלתה 0.94% לאחר שאיבדה אמש 2.5%. טבע הודיעה בסופ"ש כי למרות חוות הדעת השלילית מהרשויות באירופה בכוונתה להמשיך לפתח את ה-NERVENTRA (הלקוינימוד, ותרופה אורלית לטיפול בטרשת נפוצה). טבע ואקטיב ביוטיק המפתחות את התרופה מתכננות להגיש בקשה לבחינה מחדש של חוות הדעת.

מניית פוקס (+1.32%) פוקס 7,621 +1.32% 16:24 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פוקס בסיס:7,522 פתיחה:7,588 גבוה:7,711 נמוך:7,567 תמורה:1,206,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נפלה היום 4.87% לאחר שהודיעה כי העסקה עם אייפקס לא תצא אל הפועל . על-פי ההודעה, בעלי השליטה בחרה לא תומכים בעיסקה שתעביר את השליטה לקרן אייפקס. המנייה צללה אתמול 3.6%.

{סיליקום} ירדה היום 1% לאחר שאתמול היתה בין המניות הבודדות שרשמו עלייה. המניה הצליחה לסיים בירוק לאחר שפירסמה דוחות חזקים ביום חמישי האחרון וזינקה 27.4%. הדוחות הצביעו על תוצאות שיא לחברת פתרונות הקישוריות של זיסאפל. סיליקום הכפילה את הרווחים ב-Q4 ורשמה זינוק של 50% בהכנסות.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

60 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 משקיע קטן 27/01/2014 18:27 בפעם המאה תבצעו רק את ההמלצות שלי נקודה..
מחר יהיו עדיין עליות כמו שכתבתי לכם . תמתינו עד שאומר לכם מתי יסתיימו העליות ואז תקנו שורטים כל אחד והבנתו עד לפחות 1285 מחר בערב טיפ יומי
למשקיע קטן וטיפש 27/01/2014 23:30 חפש לך עץ . ומישהו שינענע.... ..עוד אחד שמבין. טיפשות (ל"ת)
אחד מכאן 27/01/2014 19:57 מדבר שטיות !! מחר צניחה חופשית .. וולסטריט מתרסקת כרגע (ל"ת)
משה 27/01/2014 19:23 בולשיט מחר לא יהיו עליות להיפך ירידות שיתמתנו לאט לאט (ל"ת)
אליעזר 27/01/2014 18:52 למשקיע הקטן
תראה בעולם הירידות נמשכות אני מאמין שפה באחד העם מנסים להכניס פריירים חדשים שלא מבינים לשוק תמיד בתי ההשקעות שנתקעו עם ניירות מנסים להפטר מהם אז עושים רעש וכותבים כותרות שהתיקון נגמר ומצפים למשקיעים תמימים כמוך אז אל תהיה בטוח כלל שמחר הכל יסתדר
משקיע קטן 27/01/2014 19:41 ידידי. מהצניעות אומר שהידע שלי לא נלמד ולא ילמד בשום
פקולטה בעולם לא מתחרה בשום מגיב כזה או אחר הספקתי לקרוא במשך כל חיי האתר הזה. את כל המגיבים והמומחים בארץ ובעולם במידה ואתה מעוניין הכסף ברצפה לא מעוניין תמשיך הלאה.
משה 27/01/2014 21:40 הכל טוב ויפה אבל כרגע בוולסטרייט ירידות אז זה סתם מיקרי (ל"ת)
36 המחשב 27/01/2014 18:03 יעד הבא 1292 (ל"ת)
35 קמטק 27/01/2014 17:10 איזה ביקושים חבלזזזזזזזזזזזז (ל"ת)
34 אבירם של איצ 27/01/2014 17:06 סין
כולם מדברים על סין! מה התחדש? מקום אדיר לראות צורת חיים שונה! אבל כבר שנים אנו דנים בכל פורום כלכלי על הרעה הצהובה מהמזרח! ולא רק היא! כתבנו גם כאן רבות בנושא לפני כחצי שנה כשבאנו!
33 tאנליסט עממי 27/01/2014 16:15 יש לי הרגשה שהיום בנק ישראל יוריד הריבית ברבע אחוז
הרגשה זו מבוססת על העליות היחסית גבוהות, יותר מהעליות הקלות בחוזים. כנראה שהסוחרים יודעים משהו. מה שעומד בניגוד לכך זה הירידות באגח. עוד כשעתיים נדע. ערב טוב וירוק!!!
32 t 27/01/2014 16:13 איפה המוקיונים והלצנים ממחלקות המחקר בבתי השקעות
חבל על הכסף שמשלמים להם
31 למשקיעים בגז ונפט 27/01/2014 15:43 מי זוכר את המומחה של ביז מאתמול שניבא תיקון עמוק וארוך? (ל"ת)
30 גדי 27/01/2014 15:39 איביאי אחזקות
בקרוב התפתחיות המניה לקראת טיסה למעלה נוחי לא אמר את המילה האחרונה
29 הופטרללהגורביץ' 27/01/2014 15:37 אז מה? נגמר התיקון העמוק?
חה חה
28 למשקיעים בגז ונפט 27/01/2014 15:34 בקרוב מאד הודעות חיוביות ומשמעותויות !
הקשורות לליוויתן
27 רואה חשבון 27/01/2014 14:44 רציו
וודסייד במגעים רציניים לכניסה לליויתן למרות התיקרות העיסקה עבורם כי הם יודעים מה יש להם ביד.....ברגע שיחתמו רציו תזנק..שימו לב לאופציה 13 של רציו....היא במחיר הזדמנות...כשהיא תהיה בכסף(וזה לא רחוק..כשהמניה תעלה ב-40 אחוז) המנוף יהיה פי 6.......
26 דודו 27/01/2014 14:28 חוזים חיוביים למה השוק לא עולה חזק? (ל"ת)
25 איציק ואבירם 27/01/2014 13:38 THE ECONOMIST
....בחר בקבוצתנו ונתן לנו הזכות הגדולה להעלות כתבה גדולה בנושא: "אנו מאשימים"! הכתבה אף תהיה חתומה בשמנו!(הם בד"כ לא מאפשרים זאת, המערכת היא החותמת!) הכתבה תעסוק בבסיסה על מצב הכלכלות בשנים האחרונות וצפי לעתיד! במצורף יכתבו , כמובן, גם ענייני בטחןן, מדיניות ויחסים בינלאומיים! ערב טוב בהמשך...!
24 גבי 27/01/2014 13:38 למה אין שורט סקוויז ? (ל"ת)
23 שלי 27/01/2014 13:25 מלחמה בין שחקני מעו"ף לא נותנת לשוק לפרוץ (ל"ת)
22 אחת שמבינה א 27/01/2014 13:22 לאליעזר לוי בלבד!
קראתי אתמול בלילה את תגובתך, אל תדאג לי, אני ממש לא לוקחת ללב, הבעיה שלהם שהם לא רוצים לפרגן אז קל להם יותר לכתוב קשקשנית אז הם כתבו אז מה? האמן לי גם שאכתוב פעם בחודש גם יכתבו לי שאני קשקשנית ואני בטוחה שהם יודעים שאני לא! אם עקבת אחרי כל התגובות שלי בשנה האחרונה, 90% מהתגובות שלי היו עיניניות וצודקות, אני פשוט לא מבינה את הראש של רוב הגולשים באתר, מה שאכתוב יסמנו לי באדום. עוד לא היתה לי תגובה אחת שלא היה בה סימון אחד לפחות באדום, זה פשוט לא ייאמן, נשמע תמוה לא? ולענין אחר, מה קורה איתך? כתוב מידי פעם. שיהיה לך יום טוב ותצליח.
ליעזר לוי 27/01/2014 18:27 לאחת שמבינה א
חן חן לך על הפרגון האישי. אני מאוד מעריך זאת . ולענין האחר אני יודע שאת לא רוכשת מניות בארה"ב אז רכשתי בשבוע שעבר 200 ענ שורטים מכל מין { dog / sdow / sqqq/ } ומכרתי חצי ביום שישי לא רע היתר אמתין עם 100 מכל מין עוד קצת אני מאמין שהירידות ימשכו כמובו יש עוד בנקים .אנרגיה. ותשתיות ועוד פה נפלתי כמןך בטאואר 32%- באפריקה 25%- ובבנקים 5%- לא כולם הפסד ישנם גם טובים נפרט לך פעם כל טוב ותצליחי בכל
אפרים 27/01/2014 17:10 למבינה
מה אין אחרים פה בפורום למה את לא מתייחסת ומפרטת מה עשית היום מה רכשת אם בכלל ומה כתבת או מכרת בשבוע שעבר המלצת על קולים לרכישה ולמעקב והנה תוך יום העסק עף והקולים זזים אז מי צודק אמש קללו על ההמלצות מיום ג שהמלצת על הקולים ומאז הם כמעט נמחקו והיום לך תדע מהפך בקולים אז אין נביא בעירו כל טוב
21 מני 27/01/2014 12:58 השוק חזק לא יורד 1300 (ל"ת)
20 חיים 27/01/2014 12:49 קניתי קולים השוק רוצה לעלות. ככה זה נראה. (ל"ת)
טל 27/01/2014 13:06 הוא רוצה אבל עוצרים אותו (ל"ת)
א ב ג ד ה 27/01/2014 13:21 למני 21 חיים 20 וטל המגיב או מגיבה!
....כמה ששלושתכם תמימים....וחבל....דעו רק טוב!
א ב ג ד 27/01/2014 16:41 הוסיפו גם את 23 שלי!
אני קורא אותה...ילדה טובה....אבל. כל יום אותה מנטרה! שלי יקירתי וכל השלושה! המשחק כאן אכזרי! לא מתאים לכל אחד!מאחל לארבעתכם(לחוד)בריאות והצלחות בחיים!
טל 27/01/2014 14:02 הסבר ונמק למה תמימים? (ל"ת)
א ב ג ד ה 27/01/2014 15:49 לטל
1)השוק עולה! אף אחד לא מחזיק! 2)אולי מחזיקים שלא יהיה ירידות כמו באירופה!? 3)אנו עכשיו ב"זמן פציעות" או בפרומו! ההצגה האמיתית מתקרבת! 4)הצלחות!
19 א ב ג ד ה 27/01/2014 12:38 למנהלי הקופות והפנסיה שלי...
יש "אנשים טובים" שמחפשים בכח "סחורה משובחת" כרגע בשוק! הם משלמים מחיר טוב !( ב25 בשער 1305) לי אין מה לתת להם..אני מבקש מאד...שחררו להם את סחורתי מהקופות שבהם אתם מחזיקים אותי שבוי....! אודה לכם על טוב לבכם הרב! נ.ב: אין לי רצון להיות מעורב במה שקורה כאן...ברצוני להיות זך ונקי...!
18 מטומטמים משקיעים 27/01/2014 11:27 של התחת מניות גז מחורבנות עולות הכשרה
ומודיעין ומניות מצויינוצ של ליויתן יורדות מטומטמים
17 bhru texprx kuyu 27/01/2014 11:22 קדימהסטם אופציה1 מפעל הפיס לזוכה (ל"ת)
16 בקרוב ממש בקרוב 27/01/2014 11:18 אתם תישמעו בשורות מצויינות לליויתן ורציו ממקורב
אמיתי , ושלא תגידו שלא אמרתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 מנחם 27/01/2014 11:01 קסם שורט קפצה אמש ב6-7 אחוז והיום נאדה כלום לא זזה הרבה (ל"ת)
אל תחזיק שורטים 27/01/2014 14:23 לפחות לדעתי אל תחזיק
הרווחת? יופי. תממש. דעתי בלבד. לא המלצה.
14 ירון 27/01/2014 10:51 זו רק ההתחלה, אין כלים להתמודד עם עוד משבר
כל משבר וגם כזה שנראה קטן, כמו שיש כאלו שמזלזלים ואומרים זה רק ארגנטינה או זה רק תורכיה. במצב הרעוע של הכלכלות המובילות, ארה"ב, אירופה, סין ויפן, כל משבר וגם כזה שנראה שולי, יכול לדרדר את המצב במהירות ואת השווקים לרסק. לא לשכוח שאין כלים להתמודד עם משבר נוסף, הריבית בכלכלות המפותחות סביב האפס, אין לאן להוריד אותה. תוכנית ההרחבה המוניטרית -QE אינה עובדת יותר, וזה הודאה מפי הפד. תוכנית הצלה של מאות מיליארדים אינה האפשרית הפעם, לאור העובדה שהחוב של ארה"ב עולה על התמ"ג, ותקרת החוב הינה קרובה מאוד. לכן, אפשרות של התפרצות משבר חדש כעת, הינה הרבה יותר מסוכנת מאשר בשנת 2008. קחו זאת לתשומת ליבכם.
13 בן ציון 27/01/2014 10:45 המעוף מדשדש פעם למעלה ב0.2 ופעם למטה ב0.2 נו יהיה (ל"ת)
12 יוס 27/01/2014 10:45 די עם הכותרות המטופשות האלה. איפה יש לחץ? בואו נשמע (ל"ת)
רויטל 27/01/2014 12:24 אוי , הנה קושקוש הבונבון חזר..
לא יפה שאתה אומר על האתר :"מטופשות"! הם ממש צודקים בטענתם! אולי אתה כועס שביקשתי ממך ילד למרות שאתה מעדיף להביאו מפיליפינים עם יופיט? או שאתה כועס שחבריך כאן באתר תקעו לך יום אחד 172 אדומים ושברת את השיא של מבינה? אל תהיה כועס יפיוף, אני באמת חולה עליך! אתה שם את סוחר חתיך בכיס הקטן...
יוס לרויטל 27/01/2014 12:34 מי את בכלל? מי דיבר אליך? תתקרבי לקרסוליים של
סוחר חתיך ונראה אותך. בואי תעשי קצת כסף במקום לנבל את הפה. מי תקע לי אדומים יה מכה?
רויטל 27/01/2014 13:13 ליוס בלה בלה בלה בלה בלה בלה למה מי ומה אתה בלה בלה בלה (ל"ת)
מיוס לרויטל 27/01/2014 16:59 אשה משועממת . או גבר אויל (ל"ת)
11 רפי 27/01/2014 10:44 ניתן לכם שעה קלה של נחת...אבל אחרכך,ניקרע אתכם. (ל"ת)
תודה 27/01/2014 11:36 רפי בינתיים כל מה שכתבת - בול פגיעה (ל"ת)
10 איתן 27/01/2014 10:42 חחח המדד הגרוע ביותר הוא ה 75,ומי המליץ-נכון בנק לאומי (ל"ת)
9 רמזי מאמש 27/01/2014 10:20 למבינה א אני מצפה לתגובה מאתמול בערב לא קיבלתי אותה
אני מצפה לתשובה ממך מאתמול בערב אז מצפה לתגובה
מאיר 27/01/2014 10:39 קיבלת תשובה שתואיל לשתוק כבר חלאס מספיק כבר וזהו די (ל"ת)
8 רפי נאה 27/01/2014 10:17 נחסל אתכם לונגיסטים. (ל"ת)
7 צחי 27/01/2014 09:07 צרות צרורות בבנק hsbc (ל"ת)
חיים 27/01/2014 10:34 לצחי למה מה קרה על איזה צרות אתה מדבר פרט בבקשה (ל"ת)
6 ניר 27/01/2014 08:30 היום התיקון למעלה (ל"ת)
5 נועםדבורה 27/01/2014 08:13 קסם ברזיל msci
אתמול נכנסתי לקראת סגירה לקסם ברזילmsci במינוס 4.92 ואני מקווה שלא הקבל רגלים קרות לדעתי ירד מספיק השאלה שלי אם יש סיכוי שכלכלת ברזיל יכולה להימחק? כמו מנייה ועד כמה היא עוד יכולה לרדת ?
אנונימי 27/01/2014 10:10 לנועםדבורה
לדעתי היית צריך קצת להמתין קסם ברזיל מדשדשת תקופה ארוכה אני מופסד עליה 15-22 אחוז לא כולל אמש אז תבין קסם ברזיל היה בזמנו בסביבות 10000 והיום היא הרבה פחות לכן לדעתי כדאי היה להמתין אבל לך תדע מה ילד יום נו קנית אז תמתין למרות הבעיות הכלכליות הלא פשוטות שם כל טוב ובהצלחה