ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מכתשים אגן משנה את שמה ל"אדמה"; "משקף את השורשים הישראליים שלנו"

החברה נשלטת ע"י כימצ'ינה הסינית. השם "אדמה" משקף את התמקדותה של החברה בחקלאים ואת מחויבותה לקידום החקלאות בשווקים שבהם היא פועלת ברחבי העולם
ארז ויגודמן, צילום: סיון פרג'
חברת מכתשים אגן משנה את שמה ל"אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ", זאת במסגרת החלטת החברה שמנוהלת על ידי ארז ויגודמן (שנבחר לאחרונה לכהן כמנכ"ל טבע) להשיק מותג על גלובלי תחת השם "ADAMA". החברה שהשליטה בה מוחזקת על ידי כימצ'ינה הסינית ועל ידי חברת כור הכריזה על מותג העל החדש בכנס המנהלים השנתי שלה. המעבר הגלובלי למותג החדש יחל בתחילת הרבעון השני של 2014.

מכתשים אגן שנחשבת למובילה עולמית למוצרים גנריים להגנה על הצומח כולל ייצור ושיווק של מדבירי חרקים וקוטלי פטריות ועשבים, כתבה בהודעתה כי השם "אדמה" משקף את התמקדותה של החברה בחקלאים ואת מחויבותה לקידום החקלאות בשווקים שבהם היא פועלת ברחבי העולם". התהליך יתנהל בהדרגה ובמהלכו כל החברות הבנות בקבוצה הגלובלית יעברו לפעול תחת השם החדש. המעבר המלא למותג החדש צפוי להסתיים עד סוף שנת 2015. בסיום התהליך, החברה תפעל תחת שם המותג ADAMA ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם.

בתהליך המעבר למותג החדש, החברה מצפה לא רק לשנות את שמות החברות בקבוצה אלא גם לצמצם את השימוש במגוון המותגים המקומיים שלה וליצור מבנה מוצרים פשוט וממוקד יותר, שיאפשר לה ליצור יתרונות תחרותיים וכלכליים לאורך זמן.

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל, אמר: "החלטתנו לעבור למותג גלובלי יחיד בעולם כולו בשם ADAMA מהווה ציון דרך נוסף בהתפתחות של החברה שלנו לחברה אחת עם זהות אחת, תרבות אחת, שם אחד ומותג אחד בכול העולם, חברה גלובלית מובילה של מוצרים ושירותים לחקלאים בכל העולם.

"המעבר למותג החדש הוא ביטוי למחויבות שלנו לטווח הארוך כלפי הקהילה החקלאית, והוא יאפשר לנו לדבר עם חקלאים ברחבי העולם תחת זהות אחידה ומבודלת. בחרנו בשם בעל משמעות עמוקה בשפה העברית החלטה המשקפת את השורשים הישראליים שלנו. המורשת שלנו והתשתית החזקה שהקמנו בישראל ממשיכים להוות את הבסיס לפעילותנו הגלובלית ומקור לצמיחה וגאווה לחברה עולמית בסדר גודל שלנו".
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נקרא GREEN WASH
    ff 26/01/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למתג מפעל רעיל ומזהם כמפעל ירוק.
    סגור
  • 1.
    נראה כמו גימיק שיווקי כדי למשוך משקיעים (ל"ת)
    הנשר 26/01/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור