11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

10:32 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ת"א סגרה בירידות: המעו"ף איבד 0.7%, סיליקום טסה 27.4% לאחר דוחות השיא

המעו"ף נפל השבוע 22%. המחזור היה נמוך: 1.12 מיליארד שקל. טבע נפלה 2%. אודיוקודס קפצה 10.5%. באירופה ובוול סטריט - ירידות
 |  66
שבוע שלילי נגמר
Share
שבוע המסחר בבורסה של ת"א נסגר בירידות שערים וברמות הנמוכות של היום. בכך הסתיים שבוע שלילי לראשונה מזה שבועיים במדד ת"א 25 ולראשונה מזה 5 שבועות במדד ת"א 75 ובמדד הביומד. הירידות בבורסה באחד העם הושפעו מהמגמה השלילית באסיה הבוקר, באירופה כעת (הדאקס נופל 1%) וגם בוול סטריט שבה מתממשים המדדים המובילים בכ-1%.


מדד ת"א 35 (+0.11%) מדד ת"א 35 1,407.17 +0.11% 12:14 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,405.6 פתיחה:1,409.97 גבוה:1,410.9 נמוך:1,405.95 תמורה:117,442,535 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נפל בסיום ב-0.71% ונקבע ברמה של 1,322 נקודות. בפתיחת היום פקעו האופציות השבועיות על המעו"ף בעלייה של 0.3% ברמה של 1,335 נקודות תוך שהפקיעה ריכזה מחזור נמוך במיוחד של כ-35 מיליון שקל. המעו"ף נפל בשבוע החולף ב-2%. מדד ת"א 90 (-0.04%) מדד ת"א 90 1,065.06 -0.04% 12:14 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 90 בסיס:1,065.46 פתיחה:1,065.22 גבוה:1,066.9 נמוך:1,064.67 תמורה:30,407,847 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים ירד בסיום היום 0.23%, מדד ת"א בנקים-5 (-0.54%) מדד ת"א בנקים-5 1,782.05 -0.54% 12:14 19/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,791.8 פתיחה:1,788.45 גבוה:1,791.37 נמוך:1,780.84 תמורה:20,051,893 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים איבד עוד 0.44% וסיים את השבוע בנפילה מצטברת של 2.9%. מחזור המסחר היה נמוך יחסית והסתכם ב-1.126 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

הבורסות באסיה נסגרו במגמה שלילית. מדד הניקיי איבד 0.8%, שנחאי ירד 0.5% וההאנג סנג נפל 1.5%. זאת על רקע נתוני ייצור מאכזבים בסין שהחטיאו את התחזיות ומצביעים על התכווצות הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

באירופה מחריפות ירידות השערים. הדאקס נופל ב-0.65% והפוטסי יורד ב-0.35%. נתוני ה-PMI בגוש הצביעו על עלייה בפעילות היצרנית באירופה בחודש ינואר, אך בגרמניה נרשמה אכזבה ממדד ה-PMI למגזר השירותים. דרמה נרשמת היום בשוק המט"ח כששערו של האירו מזנק ב-0.9% כנגד הדולר וחוז לרמה של 1.366 דולר. המסחר בוול סטריט נפתח בירידות של כ-1% לאחר שאתמול סגרו המדדים המובילים בארה"ב במגמה מעורבת. הדאו ג'ונס איבד 0.25%, ה-s&p 500 סיים בעלייה מינורית של 0.06% והנאסד"ק עלה 0.4%. מניות במרכז

{סיליקום} אחת המניות החזקות של השנה שעברה במדד ת"א 100 אשר נסחרת גם בוול סטריט, זינקה 27.4% לאחר שפירסמה היום דוחות חזקים שהצביעו על תוצאות שיא לחברת פתרונות הקישוריות של זיסאפל. סיליקום הכפילה את הרווחים ב-Q4 ורשמה זינוק של 50% בהכנסות.

מניית פלוריסטם (+5.5%) פלוריסטם 525.5 +5.5% 11:50 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פלוריסטם בסיס:498.1 פתיחה:523 גבוה:528 נמוך:520 תמורה:783,905 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות המשיכה לרכז עניין. יומיים לאחר שחגגה את הצלחת הניסוי הקליני שלב I/II, הודיעה החברה על אבן דרך חשובה - רשות הבריאות בגרמניה היא הסנונית הראשונה שהכירה בתהליך הייצור המסחרי של תאי הגזע במפעל החדש שהקיה החברה בחיפה.

מניית חברת הטכנולוגיה {קמטק} עלתה 3.5% לאחר ששבה לת"א עם פער ארביטראז' של 8.45%. אתמול זינקה המניה ב-9.5% בארה"ב ללא סיבה נראית לעין. המניה נמצאת במומנטום אדיר (156% מאז חודש נובמבר) מאז הודיעה החברה כי היא תשיק מסחרית את טכנולוגיית הדפסת התלת מימד שלה ב-2014.

מניית ביולייט (0%) ביולייט 1,270 0% 12:13 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ביולייט בסיס:1,270 פתיחה:1,270 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הופכת לדואלית - אתמול החל המסחר בתעודות ADR בארה"ב, מה שאמור לחשוף את החברה לקשת רחבה נוספת של גופים ומשקיעים בינ"ל. לחברה שני מוצרים הנמצאים בשלבי מסחור. ה-ADR של ביו לייט התחילו להיסחר בוול סטריט

מניית אודיוקודס (-0.46%) אודיוקודס 2,365 -0.46% 11:14 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אודיוקודס בסיס:2,376 פתיחה:2,340 גבוה:2,365 נמוך:2,340 תמורה:4,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 10.5% במחזור חריג על רקע ההערכות כי בכוונת החברה לגייס כ-50 מיליון דולר בארה"ב. החברה השלימה עלייה של 74% ב-12 החודשים האחרונים.

מניית מזור רובוטיקה (-1.81%) מזור רובוטיקה 10,310 -1.81% 11:52 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי מזור רובוטיקה בסיס:10,500 פתיחה:10,400 גבוה:10,400 נמוך:10,290 תמורה:7,105,852 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נחלשה בסיום ב-2.36% למרות העלאת היעד של מחיר המניה על-ידי האנליסטים בבנק ההשקעות הבריטי ברקליס.

ביוליין (+1.91%) ביוליין 346.9 +1.91% 11:50 19/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי ביוליין בסיס:340.4 פתיחה:340.6 גבוה:346.9 נמוך:340.6 תמורה:51,676 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות קפצה 3.66% לאחר שזכתה במעמד תרופת יתום מה-FDA לטיפול בנדידת תאי גזע. לאחר הצלחה בניסוי בטיפול בלוקמיה מילואידית, הודיעה החברה על התוויה נוספת של התרופה. תתחיל בניסויים קליניים בקרוב.

מניית {אידיבי אחזקות} איבדה עוד 5.2% לאחר ששבה אתמול לכותרות וירדה 10.6%. יום קודם לכן עלתה המניה ב-5.5%. בעקבות העליות שרשמה המניה פנתה רשות ני"ע לאלשטיין ובן משה בבקשה שיוציאו אזהרה נוספת למשקיעים. אידיבי הוציאה הודעה בזו הלשון - "השלכות הסדר החוב של קבוצת אלשטיין ואקסטרה יותיר את החברה הלכה למעשה ללא נכסים ופעילות ". במילים אחרות שלד בורסאי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

66 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 אל דאגה 24/01/2014 02:37 הדובים לא הגיעו
השוורים קצת נחים
40 צבי הפוץ וידי 23/01/2014 18:30 כן פייט
מנית הביומד כן פייט ביופארמה יורדת כל הזמן מהסיבה שעברו בהצלחה את השלב השני בדלקת פרקים שיגרונית. הצלחה למשקיעים ובני ביתם. דש לפנינה עיני תכלת.
39 צחי 23/01/2014 17:41 המעוף לא ירד מ 1310 עד הפקיעה. ככה החליטו הכרישים. (ל"ת)
38 שורביץ' 23/01/2014 17:00 הירידות ניגמרו ?
אוי. קראתי את הגרף הפוך.
37 עוזי 23/01/2014 16:39 למשקיעים כנסו..
תדעו לכם באופן כללי מה שקובע את עליות המניה הוא כניסת כסף למניה...לא חשוב שום הודעה או ססמה כזאת או אחרת.. שימו לב
36 ירון 23/01/2014 16:28 חוקי המשחק השתנו, תשכחו משנת 2013
הכל התחיל בזה שהפד הודיעה של- QE3 אין השפעה חיובית על הכלכלה. מאז שוק המניות לא מצליח לפרוץ קדימה, ורק מניות הזהב תפסו תאוצה מעלה. הודעת הפד מלמדת בעצם שחוקי המשחק שפעלו כל כך יפה לצד שוק המניות בשנתיים האחרונות השתנו. צפו לזעזועים רבים השנה.
35 אחת שמבינה א 23/01/2014 16:23 לפני 4 שעות כתבתי תגובה וזאת הפעם הראשונה
שלא מסמנים לי באדום. מה קרה? אתם ישנים? זאת אני תתעוררו. שיהיה לכם סופ שבוע מקסים ונקווה לעליות ביום ראשון, המעוף חייב לתקן למעלה, כל ירידה לשם עלייה.
שי 23/01/2014 16:48 לא בטוח. המעוף שבר את הנמוך היומי החודש (ל"ת)
34 אבירם ואיציק 23/01/2014 16:21 THE POWER OF THE BRAIN
הנוסחה הקטלנית שהבאנו אמש! בעברית בחרו לתת שם: "להט החרב המתהפכת"! מצוי בבראשית א פסוק כ"ג! וכן בזוהר הקדוש! המשמעות, עונש לאדם הראשון בגין מעשיו בגן עדן! ומובנו המודרני: המחסום בפני תהפוכות החיים! ערב מבורך!
33 ישראל 23/01/2014 15:30 למניית אפריקה ישראל קשה לרדת באופן משמעותי ! למרות
הירידות בשוק
32 פיני 23/01/2014 14:22 השוקשייך לשורטיסטים המגעילים, מת ללונגים, קניתישורטפי 3 (ל"ת)
31 דניאל 23/01/2014 14:20 ביוליין קיבלה אישור - לא תעלה , חחחחח (ל"ת)
30 רפי 23/01/2014 13:55 לא ניתן לשורט פי שלוש לרדת ממאה. קבלו זובור (ל"ת)
29 רפי 23/01/2014 13:55 הזהרתי אתכם, השוק שייך לנו בשורט,תקפצו לי, תעשו באדום . (ל"ת)
28 שרון לבל 23/01/2014 13:51 כמו שנאמר כרו-לא לגעת בבילויין חברה מתה,לא דס"קש (ל"ת)
27 בקרוב ממש 23/01/2014 13:30 בקרוב בשורות מצויינות לליויתן ממקורב (ל"ת)
26 נו גבעות 23/01/2014 13:10 יש או אין? (ל"ת)
25 אנשים מכובדים 23/01/2014 13:00 עם טוקסידו פונים בבקשה מיוחדת למיכל
אנו מודים לך שאת קונה כמויות עצומות של מזור, פלוריסטם ועוד זבלות! כך שאנו יכולים למכור בנחת לפני המפולת שתביא את שערם לשליש המחיר! בקשר לשורט, לא מתעסקים עם מניות קיקיוניות כאלו ואפילו לא עם טבע! מה שבא בחשבון זה אפל, איבי אמ, מייקרוסופט וכדומה....בירחי מהכל חמודה....את לא רואה מה קורה! חג שמח ושנה טובה!
נעמי שמר 23/01/2014 15:22 כתבה בשירה המופלא אנשים רעים באמצע הדרך זה עליכם? (ל"ת)
הי קושקוש 23/01/2014 17:25 אבוס עינק...אנשק את עיניך...כמו בשיר של פאריד א לאטראש!
1)אי אפשר לחטוא ולפגוע בלי לקבל תגובה! 2)נעמי כתבה והלחינה על אנשים טובים...האם גם כאן את טועה ומטעה! 3)חבל שלא התייחסת לשתיים עשרה המילים האחרונות בתגובה! והימשכת עם מלל גרוע כמו אמש! כשתרגעי...חישבי על הפינג פונג שהחל אמש ...וחבל...תבורכי...
24 אחת שמבינה א 23/01/2014 12:23 שימו לב אם המעוף יירד היום לפחות 0.4 אני ממליצה לקנות
כמה קולים, ביום ראשון יהיה תיקון למעלה אחרי כמה ימים של דשדוש וירידות. ראיתם את אינסוליין יורדת כפי שכתבתי לכם אתמול אתם יודעים מה הסיבה לירידות. אפריקה הולכת ומתרחקת משער ה-1000 ואיפה נעלמו המחזורים הגדולים במנייה? המשך יום נעים ומהנה!
תחליפי את השם 23/01/2014 16:30 אחת שצודקת . תרדי כבר מאפריקה נמאסת (ל"ת)
23 שבי 23/01/2014 12:23 עד שלוש וחצי שחיקה כנראה היום אבל זה אומר ששבוע הבא
יהיה כיוון חד כנראה למטה
22 מומחה 23/01/2014 12:03 המעו"ף ימשיך "להתנדנד" כך עד הפקיעה החודשית (ל"ת)
21 איטיגיאיי 23/01/2014 12:02 פשוט מצחיק חברה שווי שוק 16מ הון 7מ נזיל ומחזורים של 1מ
מישהו יכול להסביר לי את הבלוף הזה כל יום מחזור 10 אחוז משויי המניה
משקיע 23/01/2014 14:01 שווי השוק כבר 20 מליון ,היתה שם הנפקה
החברה גייסה עוד כסף וכנראה שהחזורים זה "פליפרים" שיוצאים לאחר שקנו בהנפקה.
20 אלי 23/01/2014 11:05 פרוטרום
ממשיכה לגדול . רכשה חברה אמריקאית ב- 53 מיליון דולר.למי שעוקב עליה במכירות , וברווחיות , ובחומרי הגלם היחודיים.
כימאי 23/01/2014 11:31 פרוטרום
אכן חברה מוצלחת. לאחרונה ניעור קל , מבחינתי הזדמנות קניה. בהצלחה.
19 שחקן קטן 23/01/2014 10:57 מחזקים את המדד .1290לפחות בדרך.... (ל"ת)
18 יקי 23/01/2014 10:44 לזרובבלוביץ כוכב יאיר
אני מבין שאתה גם חבדניק אז אם תמהר אנו פותחים היום טיש ענק בקראון הייטס 770 בברוקלין ואתה מוזמן בכבוד! לאחר מכן לומדים עד שעה לפני כניסת השבת!
17 ניר 23/01/2014 10:24 אפריקה מבססת עמדה לקראת גל זינוקים חדש
לאסוף לפני שיגמר
אפריקה 23/01/2014 16:05 חחח..לאסוף לפני שייגמר.. זבל לא נגמר אף פעם (ל"ת)
משעמם לך ???? 23/01/2014 10:32 ניר.. טוב שאמרת לי ..תודה ! כבר נכנס לקנות בכמויות ... (ל"ת)
16 אמיר 23/01/2014 10:15 נרסק אתכם לונגיסטים, אתם הטמבלים, שוק אדום. (ל"ת)
15 רוברטו 23/01/2014 10:15 אודיוקודס
למה אתם מתעלמים מאודיוקודס ?
14 אדי 23/01/2014 10:02 קמטק
כתבתי לפני מספר ימים שמניה זו הולכת לפרוץ חזק למעלה. ראו את המחזורים שהולכים וגדלים. רגע לפני הצגת המדפסת ולקוחות ענק. זכרו, אין לחברה תשקיף מדף ולכן אין מה שיעצור את העליות והזינוק של המניה. בהצלחה למשקיעים
13 משה 23/01/2014 09:58 אי די בי
לא ברור בן משה ואדלשטיין נילחמו על חברה ששוה רק 2 מיליון. ראיתם כמה קנו לא ברור! והרשות ?! נראה מה ילד יום.....
12 ממשלת מטמטמים 23/01/2014 09:54 לא עושה כלום לקדם את פרוייקט ליויתן לטובת
כולנו לפחות הנהלת ליויתן ורציו עובדים במרץ מתחת לפני השטח לפתח את המאגר כל הכבוד בקרוב בשורות מצויינות
11 אורי 23/01/2014 09:12 בורסה מורסה
מרבים להשתמש באתרים הכלכליים במונח: על רקע המגמה בשווקים.....אז הנה שיעור מספר מאה במורסה הישראלית : המגמה כאן היא תמיד שלילית. בעולם מימוש רווחים בא אחרי מספר ימי עליות - וחוזר חלילה. כאן אחרי מספר ימי ירידות בא...מימוש הפסדים.
10 טל 23/01/2014 09:09 ברור שלילי מה זאת אומרת יש משהו אחר? (ל"ת)
חכי 23/01/2014 09:30 הזיבלונים קונים בירידה איזה כיף לנו (ל"ת)
מל 23/01/2014 09:25 טל
לא
9 שבי 23/01/2014 09:03 1325 ייבחן היום אם ייפרץ למטה במיוחד מתחת ל1320
כנראה שנראה את 1290 ,
עימדי 23/01/2014 09:27 לשבי
ו 545 זאת מילה או מספר קשה? עברנו את פרעה, נעבור גם את זה!
8 צבי 23/01/2014 09:01 מדד הבנקים
מר נתניהו הנכבד! ספר בדאבוס על הישגי הכלכלה הישראלית..ספר להם גם על הישיגי הקלקלה של נוכלי המעוף (ברשיון) אשר מדכאים את השוק ע"י לחיצת מדד הבנקים מטה בלי רחמים...ימחאו לך כפיים על הביצועים המרשימים של הנוכלים הפועלים ההטחה מתחת לאף..כבוד לישראל!
עימד 23/01/2014 09:34 נכון מאד...ההטחה מתחת לאף(ומה הקשר לתחת או ישבן)
תיראה אין לי גרוש בבורסה המאפנה שלך אבל אני סוחר בבורסה של כבשים, עגלים, פרים, עיזים...קונה מוכר וכך בניתי ביית ענק בכפר לכל המשפחה הקטנה(14 ילדים, 180 נכדים,2234 נינים ויש כבר 456 בני נינים ואקווה להגיע ל34545!
צבי 23/01/2014 09:48 עימד הנחמד
רטלין כבר לקחת הבוקר? אם לא- עשה זאת מהר....לבריאות!
נתניהו 23/01/2014 09:29 אף אחד לא מאמין לו גם כשהוא מראה ת.ז. שכתוב שם נתניהו
אז אף אחד לא יאמין לו על הקללה הישראלית . בקרוב פיטורים בטבע כיל ותנובה וזאת רק ההתחלה . העולם צוחק על ישראל עם ועדת שישינסקי . העם פה לא מבין שכסף הוא לא יראה זה הולך לחיזוק ההתנחלויות . כבר העלו מס על הבורסה האם מצבך השתפר מאז? האם יש לך יותר כסף? נתניהו היה צריך להביא את לפיד שישינסקי שלי ופלוג וטרכטנברג אוסף לוזרים
צבי 23/01/2014 09:25 נצל את זה לטובתך קנה מניות בנקים (ל"ת)
7 זינכוסוביץ מפתח תקוו 23/01/2014 08:57 אני הבנתי את הראש של הטכנים, מנהלי קרנות, קופות
תעודןת סל,בעלי חברות, אנאליים ועוד...הם כולם כותבים יהיה עליות הכל דבש נפלא נדיר מעולה ימריא....הם רק שכחן שאנחנו לא פריירים ולא האמנו להם ומכרנו כבר הכל ועכשיו כל ההולצמנים ואלפי חבריו שניסו להשחיל אותנו תקועים אם הסחורה ולאחר שירד 78 אחוז נבוא כמו גדולים אם כסף דנדש וניקח להם הסחורה שהיום זבלה אבל בפחות 80 אחוז תהיה זהב ויהלומים
בינתיים 23/01/2014 09:15 קסם שורט לא הביא לכם זהב ויהלומים .רק כאב לב שאחרים
הרויחו שנה שלמה. זה אני זרובבלוביץ מכוכב יאיר
זינכוסוביץ 23/01/2014 10:14 לזרובבלוביץ
נפל לי האסימון! כל הכבוד לך אם אנו מתכוונים לאותו גוף! אבל, כמה שאנו גדולים כמו שכתבתי בקודמת! אנו לומדים עימם דף יומי פעמיים בשבוע ואנו מעריכים או למעשה יודעים שהם גדולים מאאיתנו פי 12! אני יודע שהם מחזיקים 2 אחוז מגוגל מאז ההנפקה ב 1996 כמדומני! הם מחזיקים תעודות שורט בכל מיני מקומות בעולם בתאום עם סורוס, אייקן ועוד! פסגות היו מתים לקבל תיקם שאז היה מגדילם לדעתי ב60 אחוז
לבינתיים 23/01/2014 09:57 מזה כוכב יאיר ןמה הקשר
ואם אתה מדבר איתי על קסם שורט הרי זאת תעודה זניחה של 50מליון שקל תשאל את בבר. שאתה רוצב לנייד ולהרוויח על סכומים של עשר אפסים אחרי המספר ועוד בפרנקים שוויצרים הבורסה כאן קטנה
בבר 90 שנה אדיוט 23/01/2014 15:28 שמענו על הפליט ממשרד האוצר נעלם עם הרוח (ל"ת)
6 בדיחה טובה 23/01/2014 08:48 נתניהו ינאם בדאבוס על הישגי הכלכלה הישראלית חחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
5 מוטי 23/01/2014 08:48 טאואר
כרגיל מנסים לעורר את הפגר- בתחיית המתים 'האנלוגית' תהיה שווה 10 דולר- נראה לכם שהמשקיעים נשארו מטוטמים , ולא מבינים מאיפוא צצים הכתבות האלות הכתבה הועלתה ב-7.39 בבוקר הכתב קם מאוד מוקדם ,''לעבודת הבורא'' (ראסל)
טאואר 23/01/2014 09:31 ואף על פי כן תעלה ותעלה (ל"ת)
4 אנשים טובים 23/01/2014 08:45 שלא מבינים למה אנו זיבלונים
זה שאנו עשירים ולכל אחד יש איזה 121000 שקלים ודירת 2.5 חדרים בגבעת אולגה לא עושה אותנו מפלצות רעות. ויש לנו גם סובוברו שנת 1987 גיר ידני. אנו עושים מאמצים גדולים לא לנדנד השוק כדי שהנשמות הטובות שאומרות לנו זיבלונים לט יפסידו תתחתונים. היום אנו מתחננים למיכל, טלי, שאליי.ראלי, גלי. מלי. באלי,שולי, בולי, מןלי, שושי, רחל, לאה,מטילדה ועוד תנו לנו עזרה שכל אחת תבחר עשרה מניות ותזרים ביקושים של שתי מליון לכל מניה בשבילכם זה לא הרבה אבל עם נתארגן נוכל למני=נו המפולת
לעשירים 23/01/2014 09:22 אז בגלל זה אתם כותבים באתר לעניים? (ל"ת)
אתם 23/01/2014 09:18 סתם אנשים רעים- שלא יכולים להסתיר את רוע לבכם
לשונכם הקשקשנית. לכו להשקיע בדאבוס ביחד עם ביבי ותראו לכולם שאתם הקלקלה הישראלית הכי טובה בעולם. אל תשכחו ללבוש חולצות טי מלפנים הפרצוף של לפיד ומאחורה שישנסקי ופלוג ככה נזהה אתכם . מגעילים
אנשים טובים 23/01/2014 10:54 לאתם ןלעשירים
אים החלתטם שאנו עשירים אם נוסעים בסוברו ישנה וחוץ מיזה אנו מתפללים עבורכם שתרויחו ואם תפסידו שזה לא יעבור 80 אחוז הפסד
תפילה 23/01/2014 16:28 גם אנחנו מתפללים שלא תפסידו 20% רק 80% (ל"ת)
3 מוטי 23/01/2014 08:43 פלורסטם
כמה חבל למרות כל המאמצים של הכותבים בארץ, המניה בקושי מצליחה להימנע מדירדור- 'עד יעבור זעם', אבל אני מעריך שהיא נכנסת למסלול ארוך של דישדוש,-על סמך '' מובהקות סטאטיסטית''
2 מוטי 23/01/2014 08:38 קמטק
2-3 קפיצות של 10 אחוז ב- 5 ימים הבאים, סגירת שורטים לקראת הצגת המדפסת תלת המימד החדשה GREEN-'BHJUA' 'ניחוש'......
1 יאלה רציו 23/01/2014 08:36 את שווה 100 יאלה קדימה (ל"ת)
רציו 23/01/2014 09:21 המשקיעים רואים איך ממשלת היוצמחים תוקעים את הגז
שישינסקי עיכב 3 שנים. שלי עוד שנתיים . גילה עוד שנתיים מי המטומטם שמשקיע פה?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש