ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

ת"א סגרה בגבוה היומי: המעו"ף עלה 0.95%, מניית חלל טסה 9.4%

וול סטריט נסחרת ביציבות ואירופה עולה במתינות. מדד הביומד זינק עוד 1.35%. כן פייט בלטה בעלייה של 6.25% צפו ברשימת המניות החמות היום
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה יום מסחר חיובי בגבוה היומי, כשמדד המעו"ף זינק בסיום ב-0.95%. פתיחת המסחר בוול סטריט התאפיינה בירידות אולם עברה עד מהרה למגמה מעורבת, בזמן שבאירופה נרשמות עליות שערים מתונות של עד 0.4%. המשקיעים בארה"ב ממתינים לדוחות סקטור הבנקאות , כאשר הבנקים הגדולים יתחילו לפרסם אותם ממחר.

מדד ת"א 35 +0.11% מדד ת"א 35 1,418.87 +0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,417.31 פתיחה:1,420.23 גבוה:1,421.66 נמוך:1,416.03 תמורה:688,696,049 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: טיפס בסיום ב-0.95% לרמה של 1,343 נק', מדד ת"א 90 +0.08% מדד ת"א 90 1,078.88 +0.08% מדד ת"א 90 בסיס:1,078.04 פתיחה:1,080.33 גבוה:1,083.3 נמוך:1,077.29 תמורה:195,775,887 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הוסיף 0.5%. מדד הבנקים עלה 1% ומדד הביומד המשיך את המומנטום החזק ועלה 1.35%. המחזור בת"א הסתכם ב-1.378 מיליארד שקל.

לא מעט מניות רשמו היום עליות וסיימו בירוק בוהק ובמחזורים ערים:


הכלכלן הראשי של מיטב דש, אלכס ז'בז'ינסקי הסביר אתמול כי, "נתוני שוק העבודה האמריקאי האחרונים, שהיו לכאורה פחות טובים מהתחזיות, הושפעו כנראה ממזג האוויר הקר ששרר בארה"ב בחודש דצמבר והיו משובשים מדי מכדי שיהיה ניתן להסיק מסקנות מבוססות על השינויים במצב התעסוקה" ושם את הדגש על החשש העיקרי של המשקיעים "שם המשחק כעת הוא לא ה-Tapering, אלא מתי תעלה הריבית". לכתבה המלאה .

המסחר בחו"ל

אסיה סגרה בנטייה לעליות שערים. מדד שנחאי איבד 0.2% נגד המגמה במזרח הרחוק, כשמנגד ההאנג סנג עלה 0.2%, הקוספי הקוריאני עלה 0.54% ובומביי הוסיפה 1.5%.

באירופה נרשמת מגמה חיובית. מדד הדקס עולה 0.35%, הפוטסי עולה ב-0.4% והקאק הצרפתי עולה גם הוא ב-0.4%. את העליות באירופה מובילות מניות הבנקאות על רקע ההקלות בתנאי המינוף שהבנקים נדרשים לעמוד בהם במסגרת תקנות באזל 3.

מניות במרכז

מניית טבע +3.56% טבע 4,770 +3.56% טבע בסיס:4,606 פתיחה:4,667 גבוה:4,827 נמוך:4,635 תמורה:28,171,625 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את המחזורים ורשמה עליות של כ-0.55% לאחר שהחברה פירסמה ממצאים של מחקר המראים כי גנים עיקריים מגיבים באופן שונה לקופקסון בהשוואה לגרסה גנרית לכאורה של התרופה המשווקת בהודו. בכך מנסה טבע להילחם בגנריקה שצפויה להוות תחרות לקופקסון עם פקיעת הפטנטים במאי. המסקנה של טבע על רקע מהממצאים היא שנדרשים מחקרים קליניים מלאים, מה שעשוי, אם יתקבל גם על דעת ה-FDA, לבלום את כניסת הגרסאות הגנריות לקופקסון.

מניית חברת חלל תקשורת -0.05% חלל תקשורת 1,903 -0.05% חלל תקשורת בסיס:1,904 פתיחה:1,904 גבוה:1,910 נמוך:1,900 תמורה:93,597 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה ב-9.4% על רקע התוכנית של בעלי השליטה, שאול אלוביץ', למכור את החברה. במסגרת המכרז דורש אלוביץ' תג מחיר של 2 מיליארד שקל - גבוה ביותר מ-50% משווי החברה בבורסה. על פי הערכות גם קרן אייפקס מעוניינת לרכוש את החברה.

מניית {אידיבי פיתוח} המשיכה לצלול ונפלה היום עוד 20.7%. המשקיעים ממשיכים למכור מניות במהירות לאחר האזהרה החמורה של בעלי השליטה החדשים , אלשטיין ובן משה, כי ההסדר יותיר את החברה ללא נכסים וללא פעילות.

כיל -1.17% כיל 1,352 -1.17% כיל בסיס:1,368 פתיחה:1,370 גבוה:1,379 נמוך:1,351 תמורה:18,643,549 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: טיפסה היום 2.56% לאחר שאיבדה אתמול גובה לאחר שדויטשה בנק חזר על המלצת 'החזק' . האנליסטים שאינם אופטימיים ביחס למחירי האשלג כתבו: "ה-Ebitda של החברה בתוצאות הרבעון הרביעי של 2013 יירדו ב-15% ל-202 מיליון דולר והרווח הנקי יפול ב-25%, על רקע תוצאות חלשות של potash.

מניית רמי לוי +2.56% רמי לוי 18,000 +2.56% רמי לוי בסיס:17,550 פתיחה:17,550 גבוה:18,030 נמוך:17,550 תמורה:7,378,483 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין לאחר שאתמול רמי לוי מכר 1% מהון המניות של רשת הקמעונאות שבשליטתו ב-27 מיליון שקל לקרן FMR שהחזקתה גדלה לכ-10%, לאחר שהמניה זינקה בכ-50% בתוך 12 חודשים למחיר המשקף לחברה שווי שיא 2.7 מיליארד שקל. העסקה נעשתה בהנחה של 2% על מחיר השוק.

מניות הכשרה אנרגיה, מודיעין יהש, שמן נפט וגז, גוליבר וזרח זינקו היום בחדות מבלי שפירסמו דבר. מה הקפיץ את הכשרה אנרגיה 255% בשבוע? ואיך זה קשור למוטי בן משה?
תגובות לכתבה(89):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    בבילון או סתם בלון, מעניין מה קורה בזרח לפתע גל עליות (ל"ת)
    avi2498 13/01/2014 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    למה רציו אבנר ודלק עולות
    לא מבין 13/01/2014 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם אומרים שרציו תרד ל25 ואולי פחות ביגלל שאין קידוח והכל מת אז למה הם עולות
    סגור
  • 61.
    מחר כבר יורידו את השוק אל תתדאגו (ל"ת)
    גבי 13/01/2014 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 60.
    איטיגיאי -אבקש חוד
    משקיע 13/01/2014 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתקנת קצת בימים האחרונים, האם תחזור לשער 600 משער 85?
    סגור
  • 59.
    שימו לב לדורי בניה
    הבנאי 13/01/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    החברה הולכת לפרוץ בקרוב.גם גבעות להערכתי הולכת לעלות ב-30 אחוז בזמן הקרוב. דעתי בלבד לא לראות זאת כהמלצה
    סגור
  • 58.
    טאואר מאכזבת :( (ל"ת)
    אילן 13/01/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 57.
    הרבה ברכה והצלחה נתראה מחר אוהב אתכם
    יופיטר שוקי הון 13/01/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני תינוק
    סגור
  • 56.
    חלל ביטוח ישיר מנופחותתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    SS 13/01/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין לי הרשאה בבנק לשורט לעת עתה אבל מי שיכול תורידו את חלל וביטוח ישיר ורמי לןי !!!!מנופחותתתתתתתתתת
    סגור
  • 55.
    i sold teva and nice (ל"ת)
    upeter capital marke 13/01/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 54.
    השתלחה היום במקלדת ורשמה את 37 51 52
    כרמית היקרה שלנו 13/01/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואנו מקבלים את שעשתה באהבה רבה! פרופסור אבירם שלנו והצוות היקר שלו(סה"כ 17 כמו שכתבנו!) טוען את מה שכולם יודעים, שמה ש"סחב" בארבע השנים האחרונות את כל העולם במשא מטורף מעלה! זוהי ההדפסה המטורפת שכבר שפכנו ים מילים עליה ועל הנזק האדיר שעוללה! ועכשיו, היא תעלם בין דפי ההיסטוריה....ואז.........לילה טוב ומבורך!
    סגור
  • טען עוד
  • i sold teva and nice (ל"ת)
    upeter 13/01/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    i sold teva and nice (ל"ת)
    upeter capital,marke 13/01/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 52.
    המשך ל 37
    א ב ג בלי ד כרגע 13/01/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הראיון בין שני האנשים החביבים נערך ב 10 לחדש ביום ו! ולא אמש כפי שצוייו! המראיין הנמרץ והמוכשר וגם כמובן אייל היקר שלנו , חביבים ומוכשרים כרגיל, העבירו את הקוד: ג`עג`וע ששימש כמילת קוד למפנה וכנראה לירידות!! נחיה ונראה!!
    סגור
  • כולם טועים ורק אתם צודקים . (ל"ת)
    ה ו ז 13/01/2014 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 51.
    וכרגע בלי ד. נראה בהמשך מה ישאר המשך ל 37 !!
    א ב. ג 13/01/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המשך ל 37 שדיבר על שני אנשים יקרים ואהובים :להלן הזחוחים שמעבירים מסר סמוי שאנו הבנו ושמו בישראל ג`עג`וע !! היקרים , בתאריך 10.1.14 העבירו את המונח הנ"ל
    סגור
  • 50.
    כל הכוחות מתגייסים להריץ את המניה הזאת שכבר לא שווה
    רמי לוי 13/01/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אסור לאכזב את הזרים אחרת יברחו מפה. אז מנפחים את רמי לוי.אם הזרים כל כך מתלהבים ממזון יש להם אפשרות הרבה יותר טובה מבטח שמיר !!!!! רמי לוי זה ניפוח
    סגור
  • 49.
    דקתיים וביוליין אדומה, הזהרתי אתכם. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 48.
    חלל מנופחחחחחח ביטוח ישיר מנופחחחחחחחחח (ל"ת)
    SS 13/01/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 47.
    בגבעות? מדוע לא יוצא דיווח? מה קורה במגד 6? חובתכם
    מה זה השקט הזה 13/01/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לדווח כבר!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • שלא יכתבו יותר בפורומים שלהם דברי רוע ולשון הרע! וזה
    יותר חשוב חביבי 13/01/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מכוון למספר אנשים בשני הפורומים של גבעות!
    סגור
  • 46.
    הודעה משמעותית של טבע. לדעתי עדיין לא נקלטה. (ל"ת)
    משה 13/01/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כן נלחמים נגד הגנריקה של הקופקסון מה חדש? זה מלחמת
    טבע 13/01/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חייהם לנוכח המחדל שישבו שאננים שנים עם הקופקסון . המניה לא שווה להשקעה כרגע
    סגור
  • טבע ל 13000
    SS 13/01/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואז ניכס חזק תתקפו את טבע
    סגור
  • 45.
    לאחת - אפריקה בשער 900 בקרוב 1000 מתי את אוכלת כובע? (ל"ת)
    חנות לממכר כובעים 13/01/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 44.
    מניות גז שהן זבל עולות ורציו יורדת
    מוזר 13/01/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מטומטמיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    סגור
  • מלכה נשארת מלכה (ל"ת)
    רציו איסוף איסוף 13/01/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אחי (ל"ת)
    אוהב אותך 13/01/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 43.
    S&P 2500!!!! דאו 23000 כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    יופיטר שוקי הון 13/01/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איך נחגוג? מה אתם מציעים?
    סגור
  • 42.
    אני לעולם לא אקנה ביוליין, ואפריקה. (ל"ת)
    דנקניקר 13/01/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • תקנה טבע אחלה מניה (ל"ת)
    מי מכריח אותך? 13/01/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תן לטבע לרדת 13000
    SS 13/01/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואז ניכנס
    סגור
  • 41.
    אנחנו עוד ניראה, אם תעבור 950- אודה בטעות שלי (ל"ת)
    רפי לאני 13/01/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אוקי (ל"ת)
    אני 13/01/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 40.
    יוצאת לדרך חדשה כנסו
    בבילון 13/01/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    http://www.israelbursa.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%94/?ThisPageID=2144
    סגור
  • 39.
    משהו קורה שם מחזור של חצי מיליון בעליה של 5.5% (ל"ת)
    אייסקיור מתעוררת 13/01/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 38.
    רפי מתוקי
    אני 13/01/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כמה כבר הייתה יכול להרוויח על אפריקה 30% ... 40%... יאלה סגור את השורט תאסוף קצת אלי תרוויח את מה שהפסדת גיבורים לא בוכים.
    סגור
  • 37.
    זחיחות לשמה!
    א ב ג ד 13/01/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לצמד הזחוחים החביבים והיקרים מהראיון מאמש...! וכן זחוח בודד היום ובכלל לאחרונה....! אנו עומדים לג`עג`ע את השווקים בקרוב! הג`עג`וע יוכיח הפעם שמה שהיה אינו מה שיהיה! וכן שכל ירידה היא לצורך ירידה...ולא ההפך!! אוהבים ומוקירים: המג`עג`עים!!!
    סגור
  • 36.
    מי שעשה שורט על כיל
    חייל בדיל 13/01/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עומד לאכול שמיל. דעתי בלבד אגב. אם לא ברור.
    סגור
  • 35.
    השורטים שלי זהב-אלביט הדמייה,בבילון,ביוליין,אינטרנט זהב (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 34.
    המלצה-רציו, זאת הכי טובה,ולאומי. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 33.
    הכשרה אנרגיה
    עוזי 13/01/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אמרתי לפני כ-חודש שיש משהו וסימנו לי אדום הרבה אנשים... עכשו תאכלו....
    סגור
  • 32.
    ביוליין-חחח -אין קונים הכל בשורט. אפריקה תיפול כמו כל ש (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 31.
    אפריקה תתפוצץ לכם באדום ובפנים. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • רפי - אכלתה אותה!
    חחח 13/01/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כמה הפסדתה עד כה ?? , שוריסט עלוב!!!!!!!!!
    סגור
  • 30.
    גבעות אמורה לדחות את ההודעה בעוד שבועיים
    ראל0000000001 13/01/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    טוביה הקרמינל מתכנן את צעדיו פשוט טוביה החולב ידוע שהוא תחמן ומחפש להרוויח זמן עוד משכורות לחברה וסיבובים לאולירגכים שלו הודעה לפי תוכנית שנתנו לרשות אבל טוביה החולב בשלו
    סגור
  • אם אתה רוצה להבריא, אני מציע לך שתפסיק לדבר לשון הרע על
    א׳ ב׳ 13/01/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרים. תלמד בתהילים: ״מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב, נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מירמה..... ״
    סגור
  • 29.
    המשביר לצרכן! תקראו את ההודעה הבאה מתוך המאיה:
    משקיע 13/01/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החברה מתכבדת להודיע, כי קיבלה הודעה בדבר התקשרות של כ - 250 מעובדי החברה והחברות הבנות ("העובדים"), לרבות נושאי משרה בכירה בחברה, ה"ה אמיר אבני, יפעת ניר - כץ, דבורה יצחקי, אסף בן דב, ניסים חסן ובלהה ברוקס (ראה פירוט בדוח מצבת החזקות נושאי משרה בכירה מיום 5 בינואר 2014 אסמכתא מספר 2014-01-003688), אשר מחזיקים סה"כ ב - 3,416,200 אופציות לא רשומות הניתנות למימוש למניות החברה ועתידות לפקוע ביום 13 בינואר 2014 ("האופציות"), כי הגיעו להסכמות עם צד שלישי הפועל בשוק ההון ("הרוכש"), במסגרתן סוכם כי עם מימוש האופציות על ידי העובדים, מניות החברה אשר ינבעו ממימוש האופציות כאמור יימכרו לרוכש, בעסקה מחוץ לבורסה, במחיר של 4 ש"ח למניה. המניות אשר ינבעו ממימוש האופציות כאמור, תהוונה, ביחד, כ-0.22% מההון המונפק של החברה, לאחר ההקצאה.
    סגור
  • 28.
    מדוע אין דיווח עדכני לגבי מגד 6 ??? מדוע בתור אזרח
    אחד שמופסד הרבה כסף! 13/01/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שמגיע לו גילוי נאות מהחברה, אינני ניזון מהם לשום דיווח עדכני!!! קראתי בפורום גבעות את דברי זוריק (הבנתי שהוא נחשב כאמין בפני הכותבים שם), לפיהם הקידוח היה להגיע אתמול לשיכבה בה הנפט פרץ לאחרונה וכי נקבל כנראה מהחברה דיווח על כך! אני שואל האם הדברים בכלל נכונים? האם זה סתם ניחוש? וחוץ מזה, היכן חובת הדיווח של החברה במקרה זה שהוא עניין מהותי מאד!?
    סגור
  • מה הכנסתה את עצמך לגבעות???
    JESUSE 13/01/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד יעלה יצלו אותך ותצא
    סגור
  • עברית! כותבים הכנסת בלי האות ה בסוף מילה. לאחר מכן,
    קודם תלמד בכלל לכתוב 13/01/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תפסיק לדבר שטויות ותקנה מהר לפני שתצליח לתפוס את המומנטום! חחחח
    סגור
  • 27.
    בריינסווי נמכרת כנראה היום. ובפרמיה גבוהה מאוד על השוק. (ל"ת)
    שומע ויודע 13/01/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 26.
    אפריקה
    יורם 13/01/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    חזרתי משליחות של כמה שנים , לא עקבתי אחרי השוק בארץ. אני בודק את התיק כרגע ואני די מרוצה. רק שאלה למבינים לגבי אפריקה. אני רואה באתרים הלל ושבח. אבל אני רואה בתיק בערך מאית מהשווי שיצאתי. אז היתה שווה בערך 9 מליארד דולר וכרגע ממש פינץ. יש למישהו הסבר מה הולך כאן.
    סגור
  • 25.
    כיל
    שמיל 13/01/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כולם צריכים לזכור את הכלל העתיק ביותר בתורת ההשקעות: מה שעולה סופו לרדת ולהיפך.
    סגור
  • לא חייב ייתכן מאוד מאוד שאנחנו לפני גל עליות שערים
    יופיטר שוקי הון 13/01/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עכשיו שנים טובות רק שיעלו לי את האשראי לשוק ההון בורסת תל אביב אמן ואמן
    סגור
  • 24.
    שורט אלביט הדמיה,ביוליין,קמטק. תירשמו- וכן אפריקה. (ל"ת)
    מיכה 13/01/2014 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 23.
    מי קושקוש של אמא? האם נירו ב 6 וגם 9?
    דמבו הדובון 13/01/2014 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה קרה צופציק? תקוע בזבל ורוצה למשוך את החברים פנימה כדי להחלץ? כל הזבלה שהצעת יש רק 380 אלף שקל בשוק ואני רציתי לקנות 2 מליון שקל, אז אין מספיק! מה יהיה במבי...לומדים בדרך הקשה?
    סגור
  • 22.
    נמאס לי ביותר מהפורומים המגעילים והדוחים של גבעות!!!
    מאת: א׳ ב׳ 13/01/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    די כבר עם כל הרוע שיש בהם! נמאס כבר לכולם לקרוא אתכם! הבעיה היא שהחברה ממשיכה לשמור על סודיות מוחלטת ואינה מוציאה שום דיווח לציבור! לכן, בדלית ברירה, אנו מחפשים הדלפות או רמזים מהפורומים השונים..! רבותי, אני חושב שצריך לשים סוף לסאגה הזאת, בה המשקיעים אינם מקבלים את המידע הדרוש והגילוי הנאות מהחברה, ובמקום זאת, נאלצים להסתמך על דיווחים לא אמינים והרבה שקרים שיש בפורומים אלה! אני קורא בזאת לרשות לניירות ערך, לאפשר לחברה מתן גילוי נאות לגבי הקורה בשטח ולגבי יתר הנתונים הטובים שאינם ידועים עדיין לציבור.
    סגור
  • 21.
    פוקס תסיים בעלייה של 2 אחוז......
    פוקס מן 13/01/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    במחזור גבוהה
    סגור
  • 20.
    מאזור בדיוק כמו מלונקס וכמו בבילון
    אבי 13/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה משכיר לי אך מריצים מניות כך כמו מלונקס לשו הפסיקה לעלות גם כמו בביון שלו הפסיקה עד שהם נפלו בפח כך תהיהה גם מאזור הי לא מיצרת בצי זהב וכך לא מתנהגים למניות שעולות בלי שום סיבה אז עים עשתה בסך הכול 2 עסקאות יש מפעלים פי 100 יותר טוב והם מדשדשים פו זה רק הרצאת מניות
    סגור
  • אולי קצת פחות שגיאות כתיב (ל"ת)
    כשמביעים דיעה 13/01/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אולי תקנה כבר ותפסיק לטחון לנו את המוח? (ל"ת)
    מזור 13/01/2014 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    בונוס
    הרצל 13/01/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    משהו יודע משהו על האסיפות בחברה?
    סגור
  • 18.
    וכומבן אלביט הדמיהבאדום-לא לגעת, ביוליין במגמה ירידה (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • אז מה כן לגעת אם הכל לא אז מה כן לגעת או שאסור לגעת כלו (ל"ת)
    אנונימי 13/01/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אתה לא רואה שהוא סתם בלבלן מח למה להתיחס בכלל (ל"ת)
    מנשה 13/01/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 17.
    המשך-אפריקה אדומה,בז"ן לא שווה,ואדומה.קמטק אדומה. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 16.
    הנה הצדק שלי:ביולין על הפנים-כמו שאמרתי,בבילון יורדת... (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 15.
    הכי בטוח לקנות אותה הנפקה של תנובה בקרוב (ל"ת)
    מבטח שמיר 13/01/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 14.
    להזהר מאפריקה מאוד, גםשנהשעברהעלתה 25-27 אחוז וצנחה (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • זה היה שנה שעברה עכשיו שנה חדשה והיא תעלה המון (ל"ת)
    לפחדן 13/01/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 13.
    כיל
    נועםדבורה 13/01/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה איתך מתי יגיע היום שלך שבו חוץ מדבידנד את תביאי לי גם עליות לשער 5000 למה כולם עלו ואת נשארת מאחור קדימה כבר משפחת עופר
    סגור
  • 12.
    כן טבע,בנקים,כיל (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • i sold teva (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 13/01/2014 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 11.
    וכמובן לא קמטק-אלביט הדמיה,ובטח לא אידיבי מכל סוג. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 10.
    מזכיר לכם-לא ביוליין, ולא אפריקה,חס ושלום בבילון. (ל"ת)
    רפי 13/01/2014 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • אז מה לכל הרוחות כן בכל זאת מה כן או שסתם אתה בלבלן מח (ל"ת)
    מנשה 13/01/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 9.
    קדימהסטם אופציה1 טורבווווווווווווווווווווווווו (ל"ת)
    הלהיט הבא 13/01/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    בשורות מצויינות לליויתן ורציו ממקורב
    בקרוב ממש 13/01/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לפני עשרה ימים כתבתי ומיד אחר כך היו הודעות של תשובה ואני אומר לכם שוב בקרוב ממש בקרוב הודעות מצויינות רציו טטוס
    סגור
  • 7.
    גלטן ביודיזל אופציה ג צפי לפיצוץ אדיר מניות הנפט עולות
    גל 13/01/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגיע התור שלה
    סגור
  • 6.
    קדימהסטם אופציה1 אמורה להגיב חזק בעקבות העליות (ל"ת)
    נירו 13/01/2014 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 5.
    למה אתם לא כותבים שמבטח שמיר תרכז ענייין?
    חדשות אמיתיות 13/01/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    תנובה תונפק בבורסה
    סגור
  • 4.
    אפריקה מניית השנה!
    ללא מילים 13/01/2014 08:22
    הגב לתגובה זו
    14 7
    אפריקה מניית השנה !!! ( לדעתי כמובן) , ולכל השוריסטים עצה ידידותית - ברחו מהר מאפריקה לפני שתאבדו את כספכם!!!!!!! , לדעתי, שערי המנייה עומדים לפני נסיקה .
    סגור
  • היום אתה תלמד מזה אפריקה מניית השנה אתה לא
    סמי בן טובים 13/01/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 14
    מבין שמשהו מושך בחוטים ושכולם נכנסים הוא שולף חרב וכל השאר אני משאיר לדמיון שלך
    סגור
  • לסמי בן טובים
    מציאות 13/01/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מה קרה חמוד, מתחיל לפהפסיד כסף? , בהיסטריה?
    סגור
  • כח עליון? קללה של הפרעונים? תקרא אפילו האנליסטים
    משהו מושך בחוטים? 13/01/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    המשוחדים בהמלצותיהם אומרים פוטנציאל עליות מוצדק של 40%
    סגור
  • 3.
    זה החדשות של אתמול למה למחזר שוב?
    המניות במרכז? 13/01/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 4
    רמי לוי עדיין לא עלה כמו שרציתם? כיל לא ירדה למחיר שכדאי לכם לקנות? רמי לוי למכור דחוף למה שרמי ימכור מניות בהנחה עם העתיד ורוד? וכיל לקנות בקרוב שינוי
    סגור
  • 2.
    מתי כיל תפרוץ (ל"ת)
    MinFin 13/01/2014 08:12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • כיל
    נועםדבורה 13/01/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מנסה לחשוב אולי זה קשור למוזאיק ופוטש גם המניות שלהם לא עולות ולא זזות כמו שצריך השוק הדשנים בתרדמת או שאולי שזה קשור גם לבטייר פלייס שלא הלך להם אז יש לזה אולי השפעה בכלל כנראה החברה לישראל כולה במצב לא משהוא מאז שהמשפחה נפטרה ז״ל ונשארו הילדים
    סגור
  • 1.
    אפריקה תמשיך לעלות חזק (ל"ת)
    ניר 13/01/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור