11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

10:32 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "מניות הגז-נפט מדשדשות, אבל הכיוון לא השתנה" - בוחן 2 מניות בת"א

סקירת יום ו'. המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם, ובוחן 2 מניות שמחפשות כיוון - צפו בוידיאו
 |  32
הזווית הטכנית
Share
פתיחת שנת 2014 עדיין לא מביאה בשורה אמיתית במדד המעו"ף כשלעומתו מדד ת"א 75 ממשיך במומנטום חזק. המנתח הטכני של Bizportal, אייל גורביץ' מתייחס למדדים המובילים בת"א ולמדד הנפט גז שמשך תשומת לב השבוע על רקע ההתפתחויות בגזרת קבוצת דלק ומאגר 'לוויותן'. כמו כן, גורביץ' אף בוחן את מניות אורמת ובריינסוויי.


אתם מוזמנים לכתוב בדף הפייסבוק של Bizportal את המניה (רק
מניה
מניה
תעודה המציגה אחוזי בעלות והשתתפות בחברה.תעודה זו מעניקה למחזיק בה זכות לקבלת חלק בחלוקת הרווחים של החברה, להשתתף ולהצביע באסיפה הכללית של בעלי המניות בחברה.כמו כן במקרה של פירוק החברה זכאים בעלי המניות להשתתף בחלוקת הנכסים שיוותרו לאחר פרעון חובות החברה.
אחת), שהייתם רוצים שאייל גורביץ' ינתח בשבוע הבא. המניה הבולטת מבין הבקשות שלכם תקבל
ניתוח טכני
ניתוח טכני
תאוריה לחיזוי ופירוש של מחירי ניירות ערך. תאוריה זו מתבססת על ההנחות כי תופעות המתרחשות בשוק חוזרות על עצמן וכי על פי תנודות העבר ניתן לחזות את העתיד. כמו כן, מחיר נייר ערך נקבע על פי כוחות השוק, כלומר, הביקוש וההיצע וכי התאור הגרפי של נייר הערך מגלם בתוכו את כל הנתונים הכלכליים והפיננסיים. לצפיה באתר ניתוח טכני
בשבוע הבא. צפו בוידיאו.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 טובע 15/01/2014 08:50 לפני שבועיים המליץ להתרחק מטבע בנתיים עלתה 15%
העיניין הטכני הוא תמצית מומנטום ואף אחד לא יודע מתי מתחיל ומתי מסתיים,הכיף של גורביץ שתמיד משנה כוון לפי התנהלות השוק,אם יתחילו ירידות בשוק או מניהה מסוימת שיימשכו מספר ימים יסביר על מגמת הירידה הצפויה וההפך,,,,
27 איציק 12/01/2014 01:58 רוצה להיכנס לבריינסווי בנמוך גורביץ הליצן (ל"ת)
26 רציונאלי 11/01/2014 18:41 שור אמיתי
גורביץ שורי השנה על מניות הגז ובמיוחד על רציו(הכל רשום ומוקלט אצלי- ואם גורביץ מכחיש שיבא כאן ויכחיש בכתב) אני מסכים איתו- ואוסף................
25 משה 11/01/2014 17:59 למה דווקא 27?
לא ברור לי למה אייל אומר שהסגירה צריכה ליהיות מעל 27 דווקא, מה יש שם?
24 אריה 11/01/2014 12:52 מניות
טבע לאחר השינוי,בזק,מנופים
23 menashem 11/01/2014 09:40 אבקש לבדוק את די אן איי ביומד
משהו גדול מתרחש בנייר ללא הודעות הנייר על בכ 50% עם מחזורים מפלצתיים
22 אל על 10/01/2014 20:36 מאז ההמלצה שהיא תגיע ל 80 85 כלום לא קרה
גם אלוני חץ ואיזייפ כלום לא זז
21 דלק רכב 10/01/2014 20:18 כבר שנה מדשדשת מתי היא כבר פורצת? (ל"ת)
20 אנונימי 10/01/2014 18:34 מניה לניתוח פלוריסטם (ל"ת)
19 אחת 10/01/2014 18:00 מבקשת דעתך על אלוט (ל"ת)
18 ברק 10/01/2014 16:49 וילי פוד, שטראוס, נאווי (ל"ת)
17 אי 10/01/2014 15:52 המשך
ודבר נוסף: מתנת פרידה מברננקי.... !" מה אתם רוצים ממני? פנו לגברת יאלן...!
16 א 10/01/2014 15:46 מה יהיה ?
.....או שאין להם אפשרות להמשיך לשקר ולפברק נתונים!!! או שפשוט, איו צורך לשקר יותר כי "השיגו" את "מטרתם!" שהיא: התקפלות מהעוול ההסטורי שיודעים שגרמו עם ההדפסות....ועכשיו קל יותר לנסות לתת דיווחי כמעט אמת, כייוון שאחוז האבטלה האמיתי הוא מעבר ל 14 %!! וגם את זה נגלה בקרוב!! נראה מה יעשו עם השווקים...אבל: מושחתים.....נמאסתם...! היום או לא.....השווקים לקראת קריסה...!
15 שלום כהן 10/01/2014 14:19 שבירת רצף
איפה אתם רואים שבירת רצף במעוף ב1327 הרצף השבועי ישבר רק ב1340
14 סקטור 10/01/2014 14:15 הנפט
הפך להיות הימור ולבדיחה את המשקיעים .....כל פעם משנים את לוח הזמנים ובינתיים תשובה ושות' חיים על חשבונינו , הגירסעות משתנות לבקרים.....הסקטור הזה הפך לצנינים ולבדיחה....כן וודסייד , לא וודסייד , צינור לטורקיה , לא צינור לטורקיה.....כן צינור ל- מצרים , לא צינור למצרים , כן קידוח נפט , לא קידוח נפט....די נמאס מהסקטור הזה ! הפך להיות קזינו ! אפשר גם לגרד את מפעל הפיס ולנסות לזכות בכמה שקלים......אין פיקוח של האחראי על שוק ההון .....השוק הזה הפך להיות לפרץ אחד גדול......טוב מי נמצאים שם : לא לו הצדיקים......
13 יוסי 10/01/2014 13:42 אייל שלום
לפני זמן לא רב סקרת את מניית בזק והאם בי קום והיית שורי לגביהם. שאלתי הינה: 1}האם הינך עדיין שורי לגביהם? 2)מה ישנה דעתך לגבי השתיים לחיוב או שלילה? 3)אילו מחירי יעד אתה גוזר להם(האם תגענה לשיאים חדשים) בתודה מראש, יוסי.
12 jesusue 10/01/2014 13:26 תעשו שורט ב UK בלבד (ל"ת)
11 אבי .לאייל גורביץ 10/01/2014 13:07 אני משחק בפוקר זינגה ומופסד ומהשיא כ-35%
ומאז אני מדשדש מה עליי לעשות ? ותודה מראש
10 אריק 10/01/2014 12:54 מנית טאואר, תודה. (ל"ת)
9 דג קר 10/01/2014 11:04 על בד בבקשה, לשבוע הבא - בגרף שבועי וחודשי. תודה. (ל"ת)
8 avi2498 10/01/2014 10:55 עוד אחד שמחפש לקנות בזול (ל"ת)
7 אלון 10/01/2014 09:56 כבר היום ברור לאט לאט רציו תימחק מ המסחר
לאור חוסר משאב כספי יתחילו לנגוס במניה בשלבים כבר היום ברור זה לא מספיק לקבל חזקה צריך גם לשלם עליה ו לאף אחד אן פרוטה בכיס
יעקב 10/01/2014 10:13 מזמן כבר ברור שאתה אידיוט לא קטן (ל"ת)
6 אופיר 10/01/2014 09:42 בי קומוניקיישן לאן (ל"ת)
5 אביעד 10/01/2014 08:27 אינטרנט זהב לאן?
בעבר היתה מסוקרת בעיקביות, אשמח לשמוע דעתך
4 גורביץ 10/01/2014 08:22 מה עם איזי ציפ? ואלוני חץ? אמרת עליות וזה לא קורה (ל"ת)
3 ארז 10/01/2014 08:21 אפריקה
גורביץ, תנתח את אפריקה בבקשה
משה 10/01/2014 10:06 ניתח אותה בשבוע שעבר...
אמר שהיא נראית טוב מאוד
מושיקו 10/01/2014 10:01 לא צריך- יעד 1150 (ל"ת)
2 ערן 10/01/2014 08:14 ניתוח להכשרה אנרגיה :)-- שיתאמץ קצת גורביץ חחחח (ל"ת)
מטוס הכריש 10/01/2014 16:51 הכשרה שווה אפס (ל"ת)
1 אנטי טכני 10/01/2014 08:08 צריך להבין שניתוח טכני זה קשקוש......
אסור לנסות לתזמן שוק
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש