סגירה מעורבת בת"א: המעו"ף ירד 0.1% בלחץ הבנקים, מדד הביומד קפץ 1.8%

המסחר התזזיתי בוול סטריט השפיע על הנעילה באחד העם, מדד מניות הבנקים נפל 1.1%, טבע קפצה 1.6% במחזור הגדול בבורסה
 |  (82)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר באחד העם נסגר במגמה מעורבת, זאת על רקע התנודתיות הרבה שנרשמה בוול סטריט סמוך לנעילה בת"א וברקע לירידות קלות באירופה.
מנגד, מדד הביומד רשם יום עליות מרשים כאשר לא מעט מניות בסקטור עלו בחדות. ברקע למסחר היום התפרסמו נתונים חיוביים מאוד בארה"ב - שיעור המשרות שנוספו למגזר הפרטי הכה את התחזיות ועמד על 230 אלף משרות.

המעו"ף סגר בירידה קלה של 0.14% לרמה של 1,327 נק', מדד ת"א 75 עלה 0.54%, מדד הבנקים איבד 1.1% ומדד הביומד זינק 1.8%. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.269 מיליארד שקל.

בת"א המשיכה מניית אידיבי לרכז מסחר תנודתי והיא איבדה 4.8% בלבד לאחר שבפתיחה נפלה בכ-30%. אתמול נפלה המניה ב-51%. קומפיוגן +0.17% קומפיוגן 1,209 +0.17% קומפיוגן בסיס:1,207 פתיחה:1,207 גבוה:1,217 נמוך:1,204 תמורה:60,093 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לזנק על רקע ההודעה אמש כי היא מרחיבה באופן משמעותי את פעילותה בתחום הטיפול בסרטן. טבע -1.87% טבע 8,140 -1.87% טבע בסיס:8,295 פתיחה:8,251 גבוה:8,290 נמוך:8,100 תמורה:27,772,289 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזה את המחזור הגדול בשוק על רקע דיווחים למו"מ על רכישה של חברת תרופות קוריאנית. על-פי 'רויטרס', טבע מנהלת בימים אלו החברה משא ומתן לרכישת חברה דרום קוריאנית . בנוסף, טבע מעוניינת לרכוש את חברת NuPathe תמורת 100 מיליון דולר .

ת"א אתמול

אתמול סגרה הבורסה בת"א בעליות שערים לאחר יום תנודתי במדדים. מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,635.71 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,635.71 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 0.71%, מדד ת"א 90 0% מדד ת"א 90 1,139.85 0% מדד ת"א 90 בסיס:1,139.85 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה 1.4% והמשיך את המגמה החיובית מתחילת השנה, מדד הבנקים עלה בסיום המסחר ב-1.24% ומחזור המסחר היה גדול מהרגיל והסתכם ב-1.528 מיליארד שקל.

בורסות העולם

שוקי אסיה פתחו את שנת 2014 בירידות ונסוגו מהשיאים של השנה הקודמת. היום לראשונה מאז תחילת השנה חזרו המסכים באסיה להיות ירוקים. הניקיי עלה 1.4% וחצה שוב את רף 16,000 הנקודות על רקע היחלשות הין, ההאנג סנג של הונג קונג עלה 1.25%.

אירופה ניסחרת בירידות שערים קלות על רקע נתוני האבטלה המאכזבים שהשאירו את אירופה בשיא שלילי של 12.1%.
ה DAX 30 -0.85% DAX 30 11,244.54 -0.85% DAX 30 סגירה:11,341 פתיחה:11,384 גבוה:11,419.55 נמוך:11,231.59 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: יורד 0.1% וה FTSE 100 -0.19% FTSE 100 7,000.89 -0.19% FTSE 100 סגירה:7,013.88 פתיחה:7,013.88 גבוה:7,070.46 נמוך:6,997.83 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מאבד 0.3 מערכו.

וול סטריט פתחה במגמה מעורבת ובתנודתיות על רקע נתוני ה-ADP (נתוני התעסוקה במגזר הפרטי) שהיכו את התחזיות עם תוספת של 230 אלף משרות בחודש דצמבר לעומת צפי ל-200 אלף בלבד. הדבר גרר עלייה נוספת בתשואות האג"ח שהתקרבו ל-3%.

הדאו ג'ונס מאבד 0.3%, ה-s&p 500 עולה 0.1% והנאסד"ק מוסיף 0.4%.

"הפדרל ריזרב ימשיך לצמצם את תכנית הרכישות במהלך השנה הנוכחית ועד סוף השנה התכנית תסתיים, זאת בהנחה שהכלכלה תמשיך להתאושש כמתוכנן" את הדברים האלו אמר היום ג'ון וויליאמס, נגיד הפד של סאן פרנסיסקו במסגרת כנס הבנקאים בפיניקס.

מניות במרכז

מניות הביומד ממשיכות לסחוף את הבורסה בת"א לעליות. פלוריסטם -0.63% פלוריסטם 407.2 -0.63% פלוריסטם בסיס:409.8 פתיחה:409.8 גבוה:413.7 נמוך:406.1 תמורה:480,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השלימה זינוק של כ-30% מתחילת השנה לאחר שדיווחה היום כי קיבלה אישור פטנט באוסטרליה . מדובר בפטנט ה-27 של החברה שמכסה מגוון רחב של התוויות להן מפתחת החברה תרופות מתאי גזע המופקים משילייה לטיפול במחלות כלי דם, בפגיעות אורטופדיות ובפגיעות במערכת העצבים המרכזית.

אקסלנז -1.25% אקסלנז 987.1 -1.25% אקסלנז בסיס:999.6 פתיחה:999.6 גבוה:1,005 נמוך:979.9 תמורה:98,796 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שהודיעה היום כי קיבלה אישור לפטנט בארה"ב בתחום הטיפול במחלות כבד. הפטנט עשוי להוות יתרון תחרותי בעתיד ויקנה לה הגנה על טכנולוגיה חדשה שפיתחה לשיפור הדיוק בתוצאות בדיקות נשיפה בתחום הכבד

{אידיבי אחזקות} סגרה בירידה של 4.8% לאחר שפתחה את יום המסחר בירידות חדות של 30%. אתמול צללה המניה ב-51.7% במחזור חריג של 36 מיליון שקל. המניה איבדה יותר ממחצית שוויה על רקע להבהרה מצד החברה לפיה החברה תישאר ללא נכסים וללא וללא פעילות. מניית אידיבי אחזקות משתוללת - צפו בגרף

מניית כיל -0.44% כיל 2,282 -0.44% כיל בסיס:2,292 פתיחה:2,290 גבוה:2,310 נמוך:2,279 תמורה:32,400,319 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה היום לאחר שאתמול ירדה במחזור השני בגובהו בבורסה. בית ההשקעות IBI פרסם אתמול המלצת 'הפחת' למניה. גיל בשן: "2014 צפויה להיראות מעט יותר אופטימית לפחות בהיבט הכמויות. נראה כי שוק האשלג סימן את התחתית כאשר חתימה קרובה על חוזה בסין למחצית הראשונה של 2014 תספק את החותמת להערכה זו".

ריט 1 +0.27% ריט 1 1,472 +0.27% ריט 1 בסיס:1,468 פתיחה:1,467 גבוה:1,483 נמוך:1,462 תמורה:3,126,236 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה כי היא רוכשת 50% מפרויקט משרדים בהרצליה פיתוח ב-100 מיליון שקל. הפרויקט יכלול מבנה משרדים ומסחר בן 5 קומות בשטח של כ-17 אלף מ"ר. רכישת הפרויקט תתבצע לאחר השלמת ההקמה וקבלת טופס 4.
תגובות לכתבה(82):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    קמטק
    דני 08/01/2014 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר מתחילות הטיסות
    סגור
  • 49.
    אפריקה - מניית השנה 2014
    לורנס 08/01/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לגזור ולשמור. מה שעשתה מזור בשנתיים האחרונות, תעשה אפריקה בקרוב. המבינים יודעים להחליף סוסים בזמן.
    סגור
  • כן בטח ..אפריקה מנייה גרועת השנה !! התכוונת .. גרועה ! (ל"ת)
    איש ערב 08/01/2014 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 48.
    איך הפילו את השוק? מה אתם אומרים? כרגיל (ל"ת)
    שלי 08/01/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לשולה
    גורדון 08/01/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צנח לו זלזל....
    סגור
  • 47.
    המשכון
    א 08/01/2014 17:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    1)הילד שעמו...ברור מאליו...הילד שבתוכו! 2)אנו עומדים בימים של מעין "חשבון נפש" בקשר להשקעותינו! אנו ממליצים על זהירות רבה....!!!
    סגור
  • 46.
    איי ולכולם באשר הם
    א 08/01/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    1)לפני מספר ימים הובא כאן: "אל תבכה רוני רון...זה סופו של כל בלון...! 2)והיום:"אוי חבל חבל חבל...על תפוח שנפל...הוא נפל מראש העץ...הוא נפל והתפוצץ...! " מוקדש באהבה לכולם( ולא משנה גילם, עושרם, השכלתם..!) לכל מי הילד הקט עוד נמצא עמו ...! הסבר מדעי למשפט האחרון ינתן בהזדמנות! ערב מבורך!
    סגור
  • 45.
    היום בבוקר סגרתי את 4 הפותים שהיו לי ט אמנם ברווח קטן
    אחת שמבינה א 08/01/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אבל עדיף לעשות סיבובים, שימו לב שהחודש הזה הוא ארוך במיוחד עד לפקיעת האופציות, במקביל כתבתי קול אחד היתה לי תחושה שהעליות יתמתנו ונחזור לדשדוש מה הלאה? באמת שברגע זה אין לי שום מושג לאן הרוח נושבת, ממתינה למחר ומקווה לירידות. זה היה כל כך צפוי שאפריקה תרד ותמשיך לרדת, אבל לא תגיע לשערים הנמוכים שהיתה היינו 600- 650, תלמדו כבר לעשות סיבובים על מניות. י המשך יום טוב, תהנו!
    סגור
  • ליפה בנשים
    אבן שושן 08/01/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אימרי בעברית צחה: "לימדו!" בציווי, יותר טוב מתילמדו!
    סגור
  • 44.
    בקרוב תראה לכולם מי היא..לסבלנים (ל"ת)
    בבילון לא בלון 08/01/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • 43.
    לזכור את המניה הזאת בקרוב פיצוצים (ל"ת)
    שפע זה לא פשע 08/01/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 42.
    מי קונה רמי לוי? המניה גמרה את הסוס מה הסיבה
    שאלה 08/01/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שהיא עולה עוד האם רמי לוי פתח עוד סופר הוא אימפריה של 7 סופרים. מה עם המחליף שלו ויקטורי? למישהו יש הסבר לטמטום?
    סגור
  • 41.
    שימו לב לאידיבי איך מחזיקים אותה ומרימים אותה למעלה
    דב 08/01/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מניה נסחרת כבר הרבה זמן בטווח של 135-138 אג אבל ירימו אותה יותר גבוה ולעניות העניין תגמור מעל 150 אג
    סגור
  • 40.
    עד שלא ימחקו את כל האופציות לא ינוחו (ל"ת)
    גבי 08/01/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 39.
    אפריקה ..השחילו פראיירים בגבוה היומי
    אנונימוס 08/01/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 9
    מכאן הדרך למטה !!! מניה בעייתי לאללה וחברה כושלת השורטים חוגגים עליה סיבובים - אשרי המאמין שהיא תמריא מעלה כמו שזה נראה הדרך לכיוון 600 חזרה זה בטוח .
    סגור
  • תיקון של אחוז לאחר עליה של יותר מ20
    אני 09/01/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר אתה לא במקום הנכון
    סגור
  • 38.
    תבנית מאד מעניינת בגרף המעוף
    אנליסט עממי 08/01/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אם תבחנו את גרף המעוף בתקופה שבין אפריל 2009 לבין יולי 2009 תראו שיש דמיון רב לזו של ארבעת החודשים האחרונים. לאחר יולי 2009 המעוף עלה בעוד כ- 15% תוך חודש ולאחר מכן הראלי המשיך עוד כ- 20%. אני לא חושב שזה יחזור על עצמו בדיוק אבל יש כאן פוטנציאל עליות של 10-15% שיביא את המעוף ל- 1500. הכל במבט טכני בלבד! מעניין אם אכן זה יקרה. תרוויחו ותצליחו!
    סגור
  • מה אמרת ? יולי 2009 יום עצרת האו"ם חוגגים ...
    זוסא קמאי 08/01/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך תעשה שיעורי בית במקום לחרטט שטויות כאן...
    סגור
  • 37.
    המניה היחידה שלא עושה כלום כבר כמה שנים חוץ מלרדת
    ביונדווקס 08/01/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה עם החיסונים נגד שפעת מה קורה איתם
    סגור
  • 36.
    תמשיך לעלות השורטיסטים לשנות פוזיציה מהר (ל"ת)
    הבורסה 08/01/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • בסדר
    שורטיסטים 08/01/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ותודה
    סגור
  • 35.
    ,תחליפו כותרת ירידות לא עלות כרגיל (ל"ת)
    גל 08/01/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 34.
    באסה שופרסל יורדת ....תגיע ל 1500
    יופיטר שוקי הון 08/01/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קניתי ב 1490
    סגור
  • 33.
    המשביר!!!
    ליאור 08/01/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה קורה שם?
    סגור
  • 32.
    הריביות לא יעלו עוד הרבה זמן!!!!אין ברירה (ל"ת)
    יופיטר 08/01/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    היועצת בבנק
    זאביק השועל 08/01/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    התקשרה שכדאי למכור התיק כי הולך ליות מימוש ברי של 70 אחוז ואני בדיוק אם הבטחונות להלואה לאוטו( לומברגיני 570 כ"ס.ו 6500 סמ"ק ואם ירד יהיה חסר לבטחונות. אז אמרתי לה אולי אמכור המשינה ואקנה פורש קטנה ופשוטה או רק מזראטי וכך אשפר בטחונות
    סגור
  • סתם ברברן משועמם אקנה אמכור בלה בלה בלה בלה הכל חאטה (ל"ת)
    אלמוג 08/01/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • זאביק השועל
    שרון ב 08/01/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הביטוי "על הטיפשות אין מכס," אפשר לסלוח. אך על היומרנות אין מוח.
    סגור
  • לאלמוג
    זאביק 08/01/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה שנכון נכון. אני ברברן משועממם והכל חרטה אבל נוהג בלומברגיני גר ב מגדלי יו אוכל כל יום בתורכיז וכל יום אם בחורה אחרת ומה אתך גר בפתח תקוה ונוהג בסוברו ישן והולך אם יופיתר לחפס בחורות ולא מוצה אז עובר לנוהל עבודדת יד
    סגור
  • עם כל הכסף שלך לך ללמוד לכתוב נכון עברית (ל"ת)
    לזאביק השועל 08/01/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • בחרת שם מתאים לך. תתביש יהיר ושחצן לא לעולם חוסן (ל"ת)
    לזאביק השועל 08/01/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לא למכור כלום הכל יעלה (ל"ת)
    יועץ בנק 08/01/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 30.
    הבנקים הישראלים מס 1 בעולם!!!! (ל"ת)
    SON OF THE GOD 08/01/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 29.
    מתי נראה אותה בשערים מעל 1500? (ל"ת)
    בבילון 08/01/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    איך אתם קוראים לעמידה במקום ראלי? צוחקים עלינו (ל"ת)
    דודו 08/01/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    ראיתם את תמונות של יצחק תשובה?הלך עם הערבים (ל"ת)
    ישראלי 08/01/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 26.
    אפריקה למכור ! מכאן יתרד חזרה לאיזור 700 (ל"ת)
    אחד שעבר כאן 08/01/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • נכון (ל"ת)
    אנונימי 08/01/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 25.
    כולם חשבו שהיום הבורסה תעלה חזק ומה קרה באמת
    יעל 08/01/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    באים נוכלים שמחזיקים ושולטים בשוק הכל חוקי איפה הרשות איפה לפיד?
    סגור
  • 24.
    נוכלי המעו"ף מחזיקים ואף מורידים את השוק בכוונה (ל"ת)
    צבי 08/01/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • לצביקה בדיוק ההפך
    בעל גוף 08/01/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הנוכלים שומרים על הבורסה שלא תיפול כמו כל העולם. הם בחורים נוכלים אבל אחלה חברה שנותנים לך עכשיו הזדמנות לברוח ולא להפסיד הביצים אם לא תברח היום מחר יהיה מאוחר מידי
    סגור
  • 23.
    ביז פורטל למה אתם לא מפרסמים כתבה שלי? (ל"ת)
    ישראלי 08/01/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    שום דבר לא השתנה שם עם הסיכון של הקופקסון רק יחסי
    טבע 08/01/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ציבור במלוא עוצמתם מה חדש? טבע כבר קנתה הרבה חברות התרחבה והתפוצצה וכלום לא השתנה אז עכשיו היא אולי קונה חברה אז היא שום עולה? כיל קנתה 2 חברות ואף אחד לא הגיב זה רק מראה שהבורסה פה מנוהלת עי חבורת אפסים
    סגור
  • מכרתי טבע (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 08/01/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 21.
    בלומבירג מדברים רע עלינו את הבנקים!!בני נבלות!!!
    bless to isl banks 08/01/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מוות לבלומברג!!!!!מוות לבריטיניה!!!!!
    סגור
  • 20.
    הבורסה הכי מגעילה העולם (ל"ת)
    טל 08/01/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • למה ללכלך
    גמבו 08/01/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה מגעיל
    סגור
  • 19.
    מעוף
    חני 08/01/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    להיזהר מנוכלי המעוף הם מחזקים את השוק סביב 1330 כל המדדים עולים ורק המעוף מדשדש חבל שאין אופציות מדד 75 שימו לב למדד 75 הוא לא מפסיק לעלות
    סגור
  • 18.
    רציו הולכת להתממש ב 20-25%. האינטואציות שלי תמיד עובדות (ל"ת)
    ותיק בגז נפט 08/01/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 35
    סגור
  • ראיתי תגובה דומה שלך בגלובס
    לותיק שאלה 08/01/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נשאלת השאלה ממה נובעת ה"אינטואיציה" שלך?קנאה של פיספוס? "דאגה למשקיעים"?סתם אינטואיציה טיפשית?רצון להיכנס בנמוך? כותיק בגז,אתה בודאי יודע שערך המניות צ"ל גבוהה לפחות פי שניים.
    סגור
  • אינפורמציה חדשה שביז לא נותן
    ישראלי 08/01/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    22 2
    צינור לירדן משדה ליוויתן,הסכם עם ווד סיד במחיר גבוהה יותר, מכירת25% במקום 30%,ביטול הנושא של ספק יחיד,סגירת נושא מס על היצוא כל אלה מעלים בצורה משמעותית ערך ליוויתן,פורסם באתרים אחרים מלבד ביז ונשאלת השאלה למה?
    סגור
  • 17.
    אנחנו דומים לעולם ? ממש לא (ל"ת)
    גל 08/01/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה פתאום דומים
    ראוהם 08/01/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם מכוערים ואנו יפייפיים
    סגור
  • 16.
    היום קיבלתי תשלום אגרת טלויזיה על מה ולמה?
    רשעות השידור 08/01/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    5 10
    מי רואה ערוץ 1? משלמים הרבה על כבלים למה להוסיף עוד? לפיד הוזיל את הגבינה בכמה אגורות אבל לא ביטל את האגרה תשלום מיותר שנועד לעזור לחברים שלו מהתקשורת. ממשלת המושחתים ממשיכה בדרכה
    סגור
  • מגיע לך
    זלמן 08/01/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בשביל מה אתה צריך טלויזיה לראות את כל התועבה ובר רפאלו עם הציצי בחןץ אוי אוי המחייה, תענוג..
    סגור
  • ממשלה עשקנית לזבלנים (ל"ת)
    מגיע גם לך 08/01/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לבטל את התשלום המיותר שווה ערך לשנה גבינה למשפחה
    אגרת טלויזיה 08/01/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 9
    מעניין למה עדיין יש סקטורים מועדפים התקשורת כולה קשקושי סרק וכל פלצן מרויח משכורות עתק לחודש רק כי הוא יודע לקשקש מרויחים יותר מרופאים שקורעים את התחת
    סגור
  • 15.
    אנשים הזויים עוד קונים אידיבי אחזקות,המניה שווה בין אג'
    סביר 08/01/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תגיע היום לשער 50 אם לא פחות מזה. מבין את המוכרים אבל על כל מוכר יש קונה טיפש. לא נורמאליים.
    סגור
  • אנשים הם לא הזויים אפשר לעשות סיבובים על המניה הלןך ושו (ל"ת)
    נחום 08/01/2014 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    למה?
    ד ג ב א 08/01/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ..האחרונים, תמיד בסוף............! לקפל הציוד, לנעול רווח ולצאת למנוחה, עד יעבור זעם....!
    סגור
  • 13.
    לפיד מפקח על מוצרי החלב תגובת שרשרת של תנובה
    יחי הפקוח 08/01/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בטול ההטבות לסוחרים שלא גילגלו את ההנחות על הצרכן וזה אומר צמצום ברווחים שלהם . וזה אומר פיטורי כמה עובדים או העלאת מחירים במוצרים אחרים . לפיד לא מסוגל לחשוב צעד וחצי קדימה וזה עוד רוצה להיות ראש ממשלה? חבורת לוזרים
    סגור
  • 12.
    רק כיל ולא מניות הזבל שיש בבורסה (ל"ת)
    הכריש 08/01/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 11.
    זה הזמן לקנות את כיל בגדול
    הכריש 08/01/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא כול פעם תקבלו טיפ זה הזמן לקנות את כיל בגדול הי תהיהה מנית השנה
    סגור
  • 10.
    מנית כיל
    דוד 08/01/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אם אי בי אי יקנה את כיל צריך לעמיד אותם לדין על שקרים שהם מפילים את מנית הדבש של המדינה אין אדם שלו משקה בכיל אני עובד אם כיל זה יעלום של המדינה ופו פלצן שלו יודעה כלום מפיל את מנית שה יותר טובה מיכול מניה בבורסה שיש מניות שהם לא שבות את הכרסלים של כיל והם עולות וכיל הי מניה עים בצים של יענה
    סגור
  • דוד
    אבן שושן 08/01/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נא כתוב את התגובה בשפת האם שלך! אני מבטיח לתרגם בכדי שנבין מה נכתב!
    סגור
  • אבן שושן
    שרון ב 08/01/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל על הזמן. יש לו סגנון כתיבה שאלוהים ישמור. כמה וכמה פעמים הערתי לו, ודבר לא עזר. גם כאשר המסר היה "תתבייש", שום דבר לא קרה. הבחור חסין מכל הערה וביקורת, והוא ממשיך בדרכו. ממש דוגמת-על. נדמה לי שהוא מופיע גם תחת "הכריש" דודs. ועוד ידו נטויה.
    סגור
  • שרון
    אבן שושן 08/01/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש כאן מספר כותבי עברית ברמה נמוכה מאד! אין לי מושג אם זה אדם אחד שמחליף שמות! או אנשים שונים! ראיתי את תגובותיך! תבורך!
    סגור
  • 9.
    כן פייט חוזרת עם פער חיובי של2.77% (ל"ת)
    איציק 08/01/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    היום המעוף יעלה ויסגור סביב 1335. עליות בבנקים, טבע,כיל (ל"ת)
    אנליסט עממי 08/01/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • היום
    א ב ג ד 08/01/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יסיים בירידה...יש מצב אפילו חזקה..!
    סגור
  • עפ"י התגובות השורטיסטים השתלטו על הפורום. איפה הותיקים? (ל"ת)
    אנליסט עממי 08/01/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מי מתייחס אליהם? (ל"ת)
    שורטיסטים 08/01/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    אפריקה ישראל - מניית השנה - תמשיך לעלות . (ל"ת)
    ל 08/01/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 6.
    לעקוב לעקוב.... (ל"ת)
    בונוס הלהיט של 2014 08/01/2014 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    להגיד שפריון עם פער חיובי של 1.22% (ל"ת)
    לביז לא יזיק 08/01/2014 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    החברה לישראל תפוצל ל 2 חברות בקרוב . כיל יפסיקו המשחקים
    כיל וח"ל 08/01/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היא תהיה דואלית ויהיה קשה לשחק בה אחרי כל כותרת זדונית
    סגור
  • 3.
    תמשיך לעלות כמו שהבטיח גורביץ שער 11000 בקרוב וגם
    איזיציפ 08/01/2014 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלוני חץ .
    סגור
  • אלוני חץ - הסבר/נמק. (ל"ת)
    קבלן 08/01/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • המניה נסחרת בדיסקאונט לעומת חברות הבנות שלה
    אלוני חץ 08/01/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ספגה ירידות בגלל המינוף וצריכה להקטין את הדיסקאונט י יכולה להגיע לשער 25 לפחות
    סגור
  • המניה מדשדשת זמן רב . יש לה מדיניות של חלוקת דיבידנד
    אלוני חץ 08/01/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    4% בשנה. בחודש מרץ דיבידנד נוסף דבר שיעלה את המניה המניה מומלצת גם עי בתי השקעות לשנת 2014 משפרת את הרווחים
    סגור
  • 2.
    אף מילה על זהבית שנסעה לסין לקדם את מכירת תנובה?
    למה לא כותבים? 08/01/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבטח שמיר מחזיקה בתנובה. בקרוב קרן אייפקס תקנה את טמבור מעזריאלי !!!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    פוקס פורצת היום את ה110 שקלים.......
    פוקס מן 08/01/2014 08:09
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תזנק היום 3 אחוז
    סגור