סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.29%, אלקטרה נפלה 9.26% במחזור ענק

יום מסחר מעורב בבורסה. ת"א 75 עלה 0.27% ומדד הבנקים ירד 0.34%. מניית אידיבי זינקה 24.64% במחזור של 26 מיליון.
 |  (63)
סוחרים, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסת ת"א הסתיים היום במגמה מעורבת, זאת כאשר שבוע המסחר בוול סטריט נפתח בנטיה לירידות שערים ובמקביל המסחר באירופה עבר אף הוא מעליות למגמה מעורבת. {אלקטרה צריכה} צללה 9.26% בשל מכירות שמבצע לאומי וסגרה את היום במחזור ענק של 102 מיליון שקלים.

מדד ת"א 35 +0.55% מדד ת"א 35 1,558.85 +0.55% מדד ת"א 35 בסיס:1,550.32 פתיחה:1,551.62 גבוה:1,558.85 נמוך:1,547.56 תמורה:908,214,482 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד ב-0.29% לרמה של 1,319 נק', מדד ת"א 90 +0.95% מדד ת"א 90 1,094.28 +0.95% מדד ת"א 90 בסיס:1,083.99 פתיחה:1,085.08 גבוה:1,096.99 נמוך:1,084.07 תמורה:191,841,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.27%, מדד הבנקים נחלש בסוף היום 0.34% ומדד הנפט וגז הצליח לסיים עם עלייה של 0.24%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.45 מיליארד שקלים, מתוכו 560 מיליון שקלים מרוכזים בתעודות הסל.

הזינוק במניית {אידיבי אחזקות} נמשך זה היום הרביעי ברציפות ועלה בשיעור של 24.64% במחזור גדול של 26 מיליון שקל על רקע העברת השליטה בקונצרן מידיו של דנקנר לקבוצת אלשטיין בן משה. האם לקנות את המניה או את האג"חים? לכתבה המלאה .

בתחום הנפט גז הושפעו בתחילה השותפות במאגר 'ליוותן', דלק קבוצה -1% דלק קבוצה 61,480 -1% דלק קבוצה בסיס:62,100 פתיחה:61,560 גבוה:62,870 נמוך:61,030 תמורה:12,760,429 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש -1.04% דלק קידוחים 1,050 -1.04% דלק קידוחים יהש בסיס:1,061 פתיחה:1,061 גבוה:1,074 נמוך:1,046 תמורה:17,053,053 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- רציו יהש +1.36% רציו יהש 267.6 +1.36% רציו יהש בסיס:264 פתיחה:265 גבוה:267.6 נמוך:261.4 תמורה:5,780,426 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לרעה מכך שבנק לאומי חתך את המלצתו למניות וכתב כי הן " הגיעו לשווי הוגן ". בנוסף מגיבים היום בשוק לחוזה הייצוא הראשון מהמאגר הענק שיהיה עם הרשות הפלסטינית עליו דווח אתמול לקראת הסגירה בת"א . כאמור, המדד סיים בעליה של 0.24%

המסחר בחו"ל

ירידות שערים חדות נרשמו הבוקר באסיה. ביפן זה קרה על רקע התחזקות של הין לאחר תקופה לא מבוטלת במהלכה הוא נסוג משמעותית מול הדולר. הניקיי איבד הבוקר 2.35%, מדד שנחאי ירד 1.8% על רקע גל ההנפקות החדשות לאור הסרת האמברגו עליהן בבורסה בסין. ההאנג סנג איבד 0.6%.

באירופה עברו המדים המובילים לעליות שערים לאחר שנתון ה-PMI הצביע על המשך ההתרחבות בפעילות הכלכלית ביבשת, בעיקר תודות לזינוק חד בפעילות במגזר השירתים בספרד. הדאקס עולה ב-0.3%. הקאק עולה ב-0.15%

החוזים העתידיים מאותתים על עליות קלות של כ-0.1% לקראת פתיחת המסחר בוול סטריט, שתחזור לפעילות מלאה אחרי חופשת ראש השנה האזרחי.

מניות במרכז

מניות {אידיבי אחזקות} ריכזו עניין אף הן לאחר ששופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, הודיע אתמול סופית כי אין מניע להעברת השליטה לאדוארדו אלשטיין ומוטי בן משה. נוחי דנקנר אף הסיר את צו העיכוב שהגיש בתחילה במה שנראה כהרמת ידיים במאבק השליטה על הקונצרן שהקים, אם כי עדיין קיים סיכוי שדנקנר יערער על ההחלטה לעליון. בן משה אף תקף את דנקנר במסיבת העיתונאים שנערכה לאחר הדיון בבית המשפט .

טבע -2.5% טבע 6,480 -2.5% טבע בסיס:6,646 פתיחה:6,460 גבוה:6,514 נמוך:6,330 תמורה:103,998,262 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין ועלתה היום 0.72% על רקע הערכות כי הפור נפל וארז ויגודמן יהיה המנכ"ל החדש שח טבע. המשקיעים תומכים במינוי " ויגודמן עשוי מהחומר הנכון להצליח ".

אינסוליין +1.03% אינסוליין 2,056 +1.03% אינסוליין בסיס:2,035 פתיחה:2,035 גבוה:2,074 נמוך:2,015 תמורה:8,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי היא מתכוננת להנפקה במטרה לגייס כ-10.3 מיליון שקל. החברה תנפיק לבעלי מניותיה מניות במחיר של 225 אג' למניה - דיסקאונט של 8.4% על מחיר שער הבסיס הבוקר.

מנכ"ל {קמטק}, רועי פורת הודיע על פרישתו . רפי עמית, היו"ר הפעיל וממייסדי החברה - יחליפו. "הדירקטוריון מאמין כי עמית הוא האדם המתאים להוביל את השלב המסחרי של ה- GreenJet DMD".

לקראת אמצע יום המסחר החלה מכירה מאסיבית במניות חברת {אלקטרה צריכה}, אשר רשמה ירידה של 9.26% בסיום המסחר. ל-Bizportal נודע כי בלאומי החליטו למכור את מניות החברה (9%) בשווי של 92 מיליון שקל. בסוף היום נקבע מחזור המסחר במניה על 102 מיליון שקל - הגדול ביותר בבורסה.
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    פלוריסטם
    אבי 06/01/2014 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פלוריסטם- סגרה בוול סטריט יותר מ10 אחוז עליה.
    סגור
  • 43.
    טוביה מעודד מהירוק מתכונן לכמה סיבובים שנתיים (ל"ת)
    ראל0000026 06/01/2014 18:05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    כבר כמה ימים אנשים ניזקו ללישכות העבודה
    המבין שקולע בול 06/01/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה הכל בגלל המישחקים של הכותרות שלכם הלוואי שיתאגדו ויטבעו את כל האנליסטים בכל האתרים לחברה שיש בעיות קודם כל זה נופל על העובד הפשוט כניראה שזה מוצא חן בעניהם שאנשים ומישפחותיהם לא יהיה להם אוכל בבית אני לא דואג יומכם יגיע גם להיזרק ללישכה הכל זה עניין של זמן
    סגור
  • 41.
    אין בכלל פרופורציה למה שקורה בעולם אכזרים (ל"ת)
    רות 06/01/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ילדה יפה
    א 06/01/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אנו חיים (לצערי) בעולם אכזר! זה קל להגיד, אבל, השתדלי להיות בצד החזק , החכם והצודק...!!! דעי רק טוב!
    סגור
  • 40.
    בחו"ל כבר ירוק מה קורה כאן? (ל"ת)
    טל 06/01/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 39.
    פלוריסטם????
    שמוליק 06/01/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איך יתכן שלא נכתבת מילה על מנייה שבטבלה של האתר ה'מעפן' הזה,מובילה מהבוקר בעליות חדות??? שלא לדבר על זה שלא ציינו במילה שהחברה הודיעה על פרסום תוצאןת בעוד שבועיים???????????
    סגור
  • אגו דפוק
    שמוליק 06/01/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ככה זה שאגו דפוק של אנשים קטנים באתר 'מעפן'- ממשיכים לא לציין אפילו לא בציוץ,שפלוריסטם 'עפה' היום ,במחזור גבוה !!!!!!! אז בשביל מה האתר הזה קיים??????
    סגור
  • 38.
    עורב אמיתי איפה אתה, מאוד התגעגענו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 06/01/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 37.
    אתמול אני אמרתי לכם שאם המעוף יירד ל-0.4 לפחות
    אחת שמבינה א 06/01/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אז מומלץ לקנות קולים בודדים, אם אני לא טועה, המעוף לא היה בירידה כזאת, היום המעוף היה בירידה לש 0.5 מקווה שקניתם קצת קולים, המעוף חייב לתקן למעלה. אספתי כבר 4 פותים בכתיבות. ראיתם את מזור לא מפסיקה לעלות בקרוב תציג דוחות חזקים וכמה שהמלצתי על המנייה הזאת. אם הירידות יתחזקו בסיום המסחר קנו כמה קולים זכרו אנחנו בתחילת חודש וזה מאוד חשוב. המשך יום נעים, תהנו!
    סגור
  • טען עוד
  • תסלחי לי אחת שמבינה
    ישראל 06/01/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אבל אם לי היתה משפחה תומכת גם אני הייתי יכול להרשות לעצמי להמר בקולים, פוטים ואפילו פותים, ולהפסיד כל חודש מחדש כמוך!
    סגור
  • לאחת
    א 06/01/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    1)מה שהיה אתמול ...ניגמר! צריכים להסתכל קדימה! 2)את מתזכרת כל יום:"אתמול אמרתי!" אין צורך לחזור על זה כל יום! את מספיק חשובה ורצינית שאנו זוכרים כל מילה שאמרת..! ובהרבה מהמקרים אף צודקת! לילה טוב.
    סגור
  • 36.
    הרכבת דוהרת (ל"ת)
    בבילון 06/01/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 35.
    אצלנו הירידות לא נמחקות אף פעם (ל"ת)
    דדו 06/01/2014 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 34.
    מנית2014
    abusalo 06/01/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אמרתי לכם קרדן אן וי מנית 2014 עדיין לא מאוחר למי שרוצה להשקיע לתווח ארוך
    סגור
  • 33.
    אידיבי
    tuvianasaf 06/01/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פתחה היום ב-200 = מינוס 17% ועכשיו סביב 300 50% תוך יומי מטורף!!!!!
    סגור
  • 32.
    מחזור גדול לימים רגילים..משהו קורה שם (ל"ת)
    בבילון מתעוררת 06/01/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 31.
    יש כאן מישהו שעוד לא השחלתי?
    המחשב 06/01/2014 15:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כנראה שכן אז התחזית שלי היא שמחר יהיה 1328
    סגור
  • 30.
    שחיקת אופציות זו הכוונה (ל"ת)
    צבי 06/01/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 29.
    כל יום עם עליות יא ווארדי (ל"ת)
    איזה מחזורים באפריקה 06/01/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 28.
    ?????
    בן 06/01/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אי די בי שער 1000בקרוב זה אפשרי??? .במקרה של מחיקה ישפיצוי במניות אחרות????תודה!!!
    סגור
  • 27.
    מסחר מגעיל ומשעמם (ל"ת)
    אבי 06/01/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    כנראה מחר שוברים 1310 מטה אם לא עובר היום 1320 (ל"ת)
    שבי 06/01/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 25.
    עשיתי בדיקה וכרגע אין בכלל ירידות לא באירופה ולא בוולט
    ברוך 06/01/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כאן גם אין סיבה בעולם שיהיו ירידות במילימטר פה צריכים להיות עליות אם שערים כאלה נמוכים במדד 100 מה אפשר לעשות שיש לך עם מטומטם לגמרי שעושים הפוך מהעולם בישראל כמה שלא יעלו לא מספיק
    סגור
  • ובנוסף
    ביבי ופרס 06/01/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה? כל העם מטומטם ואהבל? איך התארגנו כל המטומטמים לעשות בדיוק הפוך מהעולם? נשמע לי מוזר! אני בוגר כתה ג ונתנו לי לעשות זאת רק ב 7 שנים! אבל, אני מלא בכסף והיום אני עושה הפוך מהעולם! זה אומר שאני טומטום?
    סגור
  • לברוך
    ביבי ופרס 06/01/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1)תגיד לי אתה חשמלאי? למה אתה מדבר על וולט? מה? מי שנכנס לשוק יכול להתחשמל?
    סגור
  • מה קשה להבין שזה וולטסטריט
    ברוך 06/01/2014 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ההבדל שאני עובד ואתם יושבים בבית ליד המחשב ואני כותב בקיצור באייפון לפעמים אין מקום בשורה אבל האמת שלא הייתי מתנגד ליהיות חשמלאי בגדול אולי הצחקתם את עצמכם
    סגור
  • באייפון לא היה מקום לירשום באותה שורה וולטסטריט
    ברוך 06/01/2014 18:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה כל הסיפור על תבינו מה שלא צריך
    סגור
  • כן אני חשמלאי (ל"ת)
    וולט 06/01/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 24.
    גרוסלם החזקות אמרתי לכם... (ל"ת)
    חצרון 06/01/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    אייל
    א 06/01/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התעקשות על 25 ו SP "מה שהיה ..הוא שיהיה!" (וגם: " כל ירידה לצורך"...!) ובהתמדה ראוייה לציון! תניב פירות באושים בסופו של יום!
    סגור
  • 22.
    כמו שאמרתי עליות לקנות קולים (ל"ת)
    אחת 06/01/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 21.
    בקרוב שער 5500..ימים יפים לפנינו (ל"ת)
    פריון לא לפספס 06/01/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 20.
    מה קשורה אסיה? מבלבלים את המוח סתם מכסחים (ל"ת)
    טל 06/01/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 19.
    גרוזלם השקעות רותחת
    דניאל 06/01/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פרייר מי שלא עולה על הרכבת.
    סגור
  • 18.
    עליות בבורסה
    ירוקקקקק 06/01/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 18
    עד 13:00 עוברים לעליות
    סגור
  • 17.
    נתונים בזמן אמת
    א 06/01/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    27 2
    של כל מה שנסחר בעולם ברגע נתון זה! כולל מטבע, אג"ח, מניות, סחורות... ודוגמית: בורסת פלסטין PLE שער כרגע 544.75, עליה של 0.13 %! בורסת עומן MSM 30 שער כרגע 6930.54, עליה של 0.45%! בורסת קנייה FTSE NSE KENYA 25 שער כרגע 178.33 עליה של 1.42%! קל ונגיש לסחור! בהצלחה!
    סגור
  • העיקר אתה גם מבסוט מהבורסות של אחים שלנו
    אמיר מהגליל 06/01/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שם עליות פה ירידות
    סגור
  • לאמיר מהגליל
    א 06/01/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1)הגליל יותר קוסם לי מאשר טוסקנה! 2)המבסוט שכתבת היא מילה בערבית! שפת "האחים שלנו!" 3)אני בלי הרבה שכל וכך אין דאגות! I m a happy camper 1)כתבתי ב 17 על פלסטין , קניה ועומן! כולם אחים שלנו?
    סגור
  • 16.
    גבעת טוביה .טוביה חזר מחגיגות שנתם החדשה עם חוזים
    ראל000000026 06/01/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לאספקת נפט וגז שאין לו כמו שמכר לנו שיש נפט וגז ככה מכר להם עשה עלינו ועכשיו עליהם איזה תלמיד מיצטיין היה טוביה החולב באוניברסיטת לנין בקרמנולוגיה הכי יפה שהאלוף האגדי גיורא האי התימהוני
    סגור
  • 15.
    פוקס עולה במחזור גדול....
    פוקס מן 06/01/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תעלה היום עוד 2 אחוזים
    סגור
  • 14.
    למה קשה כל כך לנסח כותרות בעברית תקינה?
    מה יהיה ביזפורטל 06/01/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה המשפט "המשקיעים נושאים את העיניים לחו"ל ששבו היום לפעילות מלאה" אומר? מדי פעם יש נפילות כאלה, אבל משום מה כשמירון ארונוביץ כותב זה קורה יותר
    סגור
  • לחסר שם
    א 06/01/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    40 2
    לא מכיר את מירון וגם לא אף אחד אחר בביז.! ניראה לי שמירון משתדל ומצליח לעשות עבודתן נאמנה! אז, אנא(בעצם, נא!) הנח לו!
    סגור
  • במיוחד שהוא כותב "על רקע הירידות החדות" כל אחד שיכתוב
    כותרת יפה 06/01/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    על ירידות אז יהיו כאלה שישבחו אותו אם היה כותב עליות אז היו יורדים עליו שימו לב כמות הירוק לתגובה של א המבסוט מהכותרת על ירידות
    סגור
  • לא מבסוט ולא נעליים( נעלי ריצה אסיקס)
    א 06/01/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1)המילה מבסוט מופיעה מידי פעם בתגובות! בפילוח ואמצעים פשוטים יודעים אנו מי הכותב החביב! 2)ערוכים ומוכנים לכל תרחיש! לצורך העיניין: עליות או ירידות! 3)כבר כתבתי לך, תעיף הכל.......!! 4)עד רגע זה אנו מתלבטים מה רצית להגיד בתגובה! אז נא שנית! 5)בידידות ואיחולי הצלחה. א.
    סגור
  • לחיימון המגיב הסמוך שענה ל א
    א 06/01/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחור יקר, קראתי היטב את תגובתך, אך. איני יורד לסוף דעתך! נא כתוב שנית ואשמח לענות! ודבר נוסף: קרא שנית ובעיון את תגובתי מספר 23!
    סגור
  • לא
    חיים 06/01/2014 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה זה מבסוט חבל על הזמן למה לא בתגובה 23 אתה כמו גורביץ שטוען כל הזמן שכל ירידה היא לצורך עליה אז אם אתה בדעה שלו או ההיפך ממתין לעוד ירידה למה ומדוע לצפות לכך אם אתה בשורט ניחא אבל לפי מה שכתבת בימים האחרונים אתה לא אז מה כן בבקשה ממך
    סגור
  • 13.
    מי מוכר היום? העתיד לפניה וגם אבנר לנצל את הפחדנים
    רציו 06/01/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ולקנות
    סגור
  • 12.
    רק כאן עושים הכל כדי להפיל מדד 25 (ל"ת)
    גל 06/01/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 11.
    טימטוםםםםםם בשורות מדהימות לקבוצת
    איזה מוזר ואיזה 06/01/2014 10:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ליויתן והמניות יורדות מעניין לי יש כזה כח
    סגור
  • 10.
    עושה דוקא לגורביץ. ממשיכה לעלות (ל"ת)
    מזור 06/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 9.
    אידיבי תחילה של ידידות נפלאה (ל"ת)
    avi2498 06/01/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • נו מה אמרתי !!!! ידידות או לא ?? (ל"ת)
    avi2498 06/01/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    עוד כותרת של כתב
    שמואל 06/01/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    השאלה האם קיים מתאם בין טוקיו ותל אביב ? האם כשמדד טוקיו עלה עד ל-16000 מדד תל אביב עלה ל- 1600 ? לא ולא !! אין קשר בין שתי הבורסות. ובפרט חיזוק היין זו בעיה של יפן. לכן לא בהכרח יהיו ירידות בתל אביב. אבל כרגיל בביזפורטל אוהבים כותר מפוצצת.
    סגור
  • האם יש לך מניות מומלצות? (ל"ת)
    לשמואל אתה צודק 06/01/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    גם היום אפס
    מדשדש יומי 06/01/2014 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא זזים לשוםמקום
    סגור
  • 6.
    ריט 1 - מחזור ענק אתמול (פי 15 מהממוצע) צלילה של 3%,
    דינה 06/01/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אף אחד לא מסביר מה קרה. איפה כל כתבי הכלכלה של האתר? איפה משקיעים איכפתניקים, למה ההתעלמות?
    סגור
  • 5.
    דאקס וסנופי לא מתרגשים בכלל
    טל 06/01/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עליות בגיבוי מניות הגז.
    סגור
  • 4.
    השפע רק היתחיל מי שבחוץ יהיה לחוץ בימים הקרובים (ל"ת)
    שפע ימים 06/01/2014 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 3.
    לשער 100 בקרוב עוד בשורות מצויינות ממקורב (ל"ת)
    יאלה רציו 06/01/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 2 מניות שיעשו לנו את השנה בהצלחה לכל המחזיקים לא למכור (ל"ת)
    רציו ואבנר 06/01/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    גם אתמול כתבתם ירידות הסוף ידוע נגמר בעליות
    ברוך 06/01/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 4
    גם היום לא יהיה שונה
    סגור
  • 1.
    רק עזריאלי ואלוני חץ מניות עוגן בתיק (ל"ת)
    ביום כזה 06/01/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור