ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.77% ביום הראשון של 2014, אפריקה קפצה 5.4%

המחזור הסתכם ב-989 מיליון שקל. היום אין מסחר בבורסות המערב. כלל ביוטכנולוגיה זינקה 6.6% ורציו עלתה 2.9%
 |  79
מסכים ירוקים
Share
יום המסחר הראשון לשנת 2014 ננעל בעליות שערים נאות, זאת לאחר הססנות בפתיחה. מדד המעו"ף שירד ב-0.22% בבוקר ננעל לבסוף בעלייה של 0.77% בתמיכת מניות הבנקים והנפט. רציו עלתה 2.9% במחזור הגבוה בשוק, זאת ברקע לדיווח על התמשכות המו"מ עם וודסייד.


מדד המעו"ף עלה ב-0.77% לרמה של 1,339.62 נקודות, מדד ת"א 75 רשם עלייה של 1.58%, מדד נפט וגז קפץ 1.96% ומדד הביומד זינק ב-2.5%. מחזור המסחר הסתכם ב-989 מיליון שקל.

מניות {אידיבי אחזקות} שהתרסקו אתמול ב-21% על רקע מכירת 1% ממניות הקונצרן ע"י בנק מזרחי טפחות הוסיפו לרכז עניין על רקע העברת המסמכים אודות עסקיו של מוטי בן משה לביהמ"ש ומכירת מניות נוספת שביצע הבנק - ההערכות הן שלא יהיה מניע מהעברת החברה לידיהם של בן משה ואדוארדו אלשטיין.

אתמול בת"א

בסיכום חודש דצמבר 2013 איבד מדד המעו"ף 2.1% מערכו ובכך "ראלי סוף השנה" למעשה פסח על אחד העם למרות שהמדדים המובילים בעולם רשמו עליות נאות. מדד המעו"ף עלה אתמול ב-0.76% ל-1,329 נקודות. ת"א 75 סגר בעלייה של 0.88%. מדד הבנקים טיפס 1.48% ומדד הנפט גז רושם עליות של 0.65%. המחזור הסתכם ב-948 מיליון שקל. לרשימת המניות המנצחות של מדד המעו"ף ומדד ת"א 75 לשנת 2013, לחצו כאן . המסחר בעולם

היום לא מתקיים מסחר במרבית בורסות העולם לרגל חגיגות ראש השנה האזרחית. כל הבורסות באירופה ובארה"ב יישארו סגורות. אמש נרשמו עליות שערים בוול סטריט כשמדד ה-s&p 500 טיפס 0.4% לשיא של 16 שנים, הדאו ג'ונס עלה 0.44% והנאסד"ק טיפס 0.54%.

מניות במרכז

מניות דלק קבוצה (-2.14%) דלק קבוצה 52,550 -2.14% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קבוצה בסיס:53,700 פתיחה:53,330 גבוה:54,500 נמוך:52,100 תמורה:24,713,719 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ריכזו עניין לאחר שדווח על התקדמות בעסקת וודסייד . בנפרד אתמול נודע כי בעל השליטה , יצחק תשובה, יוזם מהלך להפריד את עסקי הגז-נפט של הקבוצה לחברה נפרדת - שתונפק בחו"ל. גם מניות החברות בקבוצה הפועלות בתחום דלק אנרגיה (+0.91%) דלק אנרגיה 143,400 +0.91% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק אנרגיה בסיס:142,100 פתיחה:142,300 גבוה:143,900 נמוך:136,000 תמורה:1,990,786 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {אבנר יהש}, דלק קידוחים יהש (-0.74%) דלק קידוחים יהש 947.9 -0.74% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:955 פתיחה:950 גבוה:972 נמוך:931 תמורה:13,150,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו- כהן פיתוח (-0.3%) כהן פיתוח 7,405 -0.3% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כהן פיתוח בסיס:7,427 פתיחה:7,427 גבוה:7,475 נמוך:7,154 תמורה:420,145 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות צפויות לבלוט.

מניות {אידיבי אחזקות} ירדו ב-2.2% לאחר שאתמול בנק מזרחי מימש 1% מאחזקותיו בקונצרן תמורת מעט פחות מ-1.6 מיליון שקל, בנוסף המשקיף מטעם בית המשפט, עו"ד חגי אולמן, הגיש את המסמכים הקשורים לבדיקת עסקיו של מוטי בן משה. ההערכות הן כי לא יהיה מניע מהעברת השליטה ב-IDB לידיהם של בן משה ואדוארדו אלשטיין.

מניית סאמיט זינקה ב-5.3% במחזור חריג של 27.6 מיליון שקל לאחר שהודיעה על כוונתה להנפיק את החברה הבת , סאמיט גרמניה, בבורסה המשנית בלונדון.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 אביעד 01/01/2014 23:03 תשובה לאיש עם כובע
יש לי ניסיון 25 שנה ב"חרא" אני מתעסק בסכומים לא מבטלים גם במעו"ף ברור היה שהפקיעה תהיה כלפי מטה חברות וכולם מוכרים בסןף שנה ככה שהרווחתי הרבה בפוטים רק בורא עולם יודע מה יהיה עוד שנה במעו"ף לא יודעים מה יהיה עוד שניה דרך אגב בדוק כמו בכל הימור שעל כל אחד שמרוויח עשרות מפסידים הכל אני הרווחתי המון אבל אני לא ישן טוב בלשון המעטה
46 גורביץ 01/01/2014 18:58 אליפות
כמו שאמר המעו"ף צריך לסיים את השבוע מעל 1337 כדי להמשיך צפונה עכשיו כתוב שיתרות השורט ירדו חזק זה אומר עליות מחר מכיוון שגם החוזים למחר עולים חזק אפשר לראות תמיד חוזים אמיתיים גם כשאין מסחר בנסד"ק בערוץ בלומברג 129 בהוט
איש עם כובע 01/01/2014 19:32 לאליפות
גורביץ איש מעולה! אני איש ממוצע מינוס! יש לי תחושה שאתה לא שוחה חופשי בחומר, למרות שאתה יכול להיות מאד חכם! אגב:יש לך חוזים ושערי סגירה של 31.12.2014!? לתשובתך אודה!
עם קר ניים על הראש 01/01/2014 20:21 כובע לא יוכל לחבוש - לא אין לי חוזים לתאריך הנל -חבל (ל"ת)
45 אנונימי 01/01/2014 18:38 פוקס התנפחה חבל על הזמן!!!! כמו בלון מזכירה את בבילון (ל"ת)
44 ראל00000026 01/01/2014 18:01 טוביה החולב מצטער שהבורסה עלתה וגבעות לא עלתה
ועוד פתיחת שנתו של סילבסטר טוביה 2014 בהמשך דבריו ברוסית אמר אני היבטחתי שתהיו מיליונרים לא שכחתי התאריך מיתקרב בשנת 2130 שנה שעברה זה היה 127 שנה עכשיו 126
43 דיסקונטנ690 היום!!!! 01/01/2014 16:24 דיסקונט היום 690׳בוודאות!!!!!!!
סהכל 20 אגורות עלייה !!!!
42 חני 01/01/2014 16:10 כיל
שימו לב כיל התמתנה ומדד המעוף התמתן
41 אחת שמבינה א 01/01/2014 15:41 כמה טוב וחשוב לפתוח את השנה ברגל ימין
אני רוצנה לענות לאבי שהגיב לתגובתי הקודמת. אבי אל תשווה את הלוטו לבורסה, בלוטו רק צריך לנחש ובבורסה לידיעתך צריך קצת ידע. השנה היו הרבה מניות ששות קנייה כמו למשל אינטרנט זהב עמדה לפני כמה חודשים בשער 1100 והגיעה ל5000 ברצף וישראמקו כמה התחננתי וכתבתי בפעם המי יודע והמלצתי על קנייה בשער מאוד נמוך ולא הקשבתם לי, היום היא עומדת שער 70 והכיוון שלה צפונה, היו עוד כמה מניות להרבה סיבובים כמו אפריקה רציו ובנקים. אני שוב כותבת מי שניצל את ההזדמנויות לקנייה הרוויח בגדול. אני אישית לא התעסקתי הרבה במניות, המניה היחידה שהרווחתי הרבה זאת היתה ישראמקו, בכתיבות בחודשים האחרונים הלך לי מצוין כי קראתי נכון את השוק. וכמו שכתבתי לפני שבועיים בערך שבטווח הקצר אנחנו נהנה מעליות אכן צדקתי ואתם כרגיל לא מסכימים איתי,זה באמת כבר לא משנה, אני כותבת וזהו. וחוץ מזה אל תתיחסו לשגיאות הכתיב העיקר שאתם מבינים מה שאני כותבת. המשך יום ירוק, תהנו!
קבין 01/01/2014 16:00 לאחת שמבינה
למה לא כתבת על הכייף והאמרתי לכם כשהיה אדום בבוקר? יהיה אדום בהמשך ואז תני תגובה סופית! בכל מקרה מעריצים אותך וסוגדים לבעל הסובלני!
40 שפע ימים עוד תפתיע 01/01/2014 15:34 בקרוב בשורות חדשות מצויינות (ל"ת)
39 חני 01/01/2014 15:16 כיל
אמרתי לכם בזכות כיל מדד המעוף קפץ למעלה זהירות כמו שכיל עולה היא גם יורדת מפני שהיא מתנהגת כמו מדד היתר
38 נתי 01/01/2014 15:06 לקנות !! כן פייט ..חברה מצויינת
החברה מצויינת מפתחת תרופות - אח של אמא שלי עובד שם .
סוסן 01/01/2014 16:02 לא זוכר
מה אמרת שמו של הדוד? אפשר רק אות ראשונה של שם ומשפחה!
מתי 01/01/2014 15:36 מעניין גיסתי מנקה שם שירותים פעמיים ביום (ל"ת)
37 המחשב 01/01/2014 14:36 נתתי לכם טיפ לחכות ל1308
אמרתי או לא אמרתי אל תתייחסו אליי אני סתם מנחש
36 מלאך הילדים 01/01/2014 14:28 שימו לב לסאמיט
מחזורים גדולים מאוד ועליות שערים בולטות...
מה זה אומר? 01/01/2014 15:23 מה לעשות עם המידע הזה? (ל"ת)
לתשומת לב בלבד 01/01/2014 15:32 רק להביט במחזורים הגדולים
אין כל המלצה
אנחנו מביטים 01/01/2014 16:00 ועינינו כלות (ל"ת)
35 מניות השנה 01/01/2014 13:41 אפריקה טאואר בזן אל על (ל"ת)
מניות השנה 01/01/2014 14:49 כיל וחברה לישראל בקרוב הפתעה טובה (ל"ת)
34 הרוסים באות 01/01/2014 13:37 לחנה מה 31
את מה חושבת לעליב את אותנו ולגיד מה אנחנו זבל. אז מה אנו לעשות מה אנו מטעצבנים זה מה לנדנד לך מעופ לפני פקיעונת מחר, יחול ליות ניתן גם מכה בכיל אבל עוד לא סגור ענין, אבל בגלל אני אוהב אותך מה אני חושב צריחה זורקת זה כיל למה אמא רוסיה וחברה בלרוס יסו בלגנים באורקלי. שבת שלום וכל טוף
הרוסיות 01/01/2014 14:48 לכו לטייל עם שורט (ל"ת)
סויטלנה 01/01/2014 16:26 מי זאת
שורט?
what the 01/01/2014 14:46 f.....u......c.....k....? (ל"ת)
סוזי 01/01/2014 16:33 בשיא העדינות
אבל מה כתבת ומהי כוונתך? האם לפגוע? האם זה מצחיק? אנא שתף ותן פרוש!
תשובה 01/01/2014 15:24 YOU ולא המגדל (ל"ת)
33 סוחר מעוף 01/01/2014 13:19 טווח חדש רבותי
טווח חדש רבותי, 1300-1360 כתבו בהמוניכם
32 המתמיד 01/01/2014 13:18 סוכריות לעתיד
מספר מניות שעשו תשואות נאות ובכווניתי להמשיך איתן ל-2014. נאווי , ספנטק , ארד , מליסרון,אנלייט , אבוג'ן - דוחות מצוינים , חוזים לעתיד בשפע , והנהלות מוצלחות.
31 חני 01/01/2014 12:42 כיל
שימו לב לזיבלונים של המעוף איך הם משחקים אם כיל כשהם רןצים להוריד את מדד המעוף אז מורידם את כיל למינוס וכך ההפך כשהם רוצים להעלות את מדד המעוף אני עוקבת כל הזמן על התנודה של כיל כי אני תקועה איתה בהפסד של 25 אחוז
God bless USA 01/01/2014 18:33 Cel will spikes to 4000 per share
This Week
זיבלוני 01/01/2014 16:07 לחני
מה אם כי"ל?
משקיע כיל 01/01/2014 13:22 גם עכשיו
הורידו אותה משער 2915 לפחות מ-2900.קצת מייאש.
30 נירו 01/01/2014 12:12 הצפי לתחילת קידוח צוק תמרור3 עם מתן האישורים (ל"ת)
29 נירו 01/01/2014 12:11 הצפי לתחילת קידוח צוק תמרור3 עם מתן האישורים (ל"ת)
28 נירו 01/01/2014 11:54 צוק תמרור3 יוצא לדרך בהצלחה זרח (ל"ת)
27 דורון 01/01/2014 11:50 יחזקאל כליף זרח שינוי בכמות ניירות הערך: + 6,950,359
שינוי בכמות ניירות הערך: + 6,950,359 http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=868245&CompCd=1369
26 דורון 01/01/2014 11:48 זרח שימו לב כליף קונה שם ללא הפסקה (ל"ת)
25 אחת שמבינה א 01/01/2014 11:32 שנה טובה לכולם!
אסכם את השנה שחלפה בקצרה. היתה לנו אחלה של שנה, אמנם במהלך השנה היו המון דידושים במעוף אבל המגמה היתה חיובית מאוד וטובה עבור המשקיעים. לא מעט מניות עלו בעשרות אחוזים, מי שידע לקנות את המניות הנכונות בזמן הנכון ולמכור אותן בזמן הנכון הרוויח בגדול. המשך יום טוב ומהנה!
בראל 01/01/2014 13:10 מה עם טאואר מתי תרוויחי מראסל משהו אולי בסוף השנה הזו (ל"ת)
אבי 01/01/2014 12:20 אם
אם הייתי יודע את המספרים של הלוטו אזי הייתי מיליונר........
חיכינו לסיכום 01/01/2014 12:16 בלי זה לא היינו יודעים מה קרה .רק חבל שבכל האתרים
הכלכליים היה סיכום מזמן
דוד למה להשמיץ 01/01/2014 13:14 למה עם כל טוקבק שלה מיד מחפשים משהו שלילי למה ומדוע (ל"ת)
כי היא מפריעה 01/01/2014 14:13 צועקת עליות כשאנחנו רוצים ירידות אנחנו בשורט (ל"ת)
דידוש 01/01/2014 12:07 מקווה
שאת היית בין אלו שידעו והרוויחו!
24 א 01/01/2014 11:22 למירי
תודה. בריאות והצלחות בכל!
23 עוף החול 01/01/2014 11:11 רק אוסיף בהקשר של אפריקה
שהנפקת הזכויות הבאה לא תדלל אתכם הפעם
22 עוף החול 01/01/2014 11:10 אפריקה- מי שימכור היום יוכל לקנות שוב בשער 2500
רק תזכרו במאי לממש זכויות או לחילופין למכור בשער מתאים (למכור בלי הגבלת שער זה טמטום). אני אפרסם שער מומלץ לדעתי לפני הנפקת הזכויות.
21 לא לפספס מניות 2014 01/01/2014 10:53 פריון,קמטק,אבנר,רציו,בבילון,בונוס.. תיזכרו אותם. (ל"ת)
20 א 01/01/2014 10:42 א
כרגע האוטופיה האופורית עדיין כאן(0.4% ירוק לערך) כניראה שכבר היום תבין למה סירבנו להביא בלונים....! הכתבות חייבות לעבור שיפצור רציני ולשנות פאזה ב180 מעלות! לפעמים זה מקדים ולפעמים זה מאחר...אבל תמיד מגיע בסופו של יום.. האם אנו סמן לעולם...כניראה שכן....!
19 ירידות ? 01/01/2014 10:40 לא הספיק לכם למכר בדצמבר ? רק התחילה שנה כבר אתם
מוכרים הכל? מחר תקנו יותר יקר
שישארו הספקולנטים 01/01/2014 11:34 מוכרים הכל.שלום בורסה ולא להתראות. (ל"ת)
18 וחוץ מיזה 01/01/2014 10:04 אני יודע
שהשנה הגדולים לא יצליחן להרים תשואה נטו של 6.767% על התיק ואף רועדים לי הוובוס שאני אפסיד השנה בגלל כולם אומרים מכת ירידות אז אני יהיה יותר חכם וכבר הולך למכור התיק היום כולל איגרות מניות קרנות מטבע ואני גם לא מאמין לבנקים אז יוציא הכסף וישים בבור בחצר ליד הכלב הגדול אני לא פגייר של אף אחת ובגלל זה אני יראה להם שלא יבלבלו ויקחן לי הכסף
17 יופיטר שוקי הון 01/01/2014 09:51 תנו לעשות כסף שחררוווווווווווווואת הכסף!!!
מכיסכם לא יוצא!היום אתם מנהלים ב Y מחר ב Z אז שחררו הכסף!!!!!!!ראו רק ברכה והצלחה!!!!
דנדי בוי 01/01/2014 11:33 יוביטר
עשה כסף כמה שתירצה, אבל, מה אתה רוצה מאיתנו? למה שניתן לך מכספנו עוד לאחר שאיחלת לנו סרטן ומוות ביסורים! רק שתבין, כאן זה כמו ביער בטבע: החזק והחכם שורד(לא בהכרח הגדול!) הבנת את כל התורה על רגל אחת...!? אז קדימה רבי יהודי צדיק, תן ברכה וכך אף תכפר על הקללות הנוראיות!
God bless USA 01/01/2014 18:36 שיהיה רק ברכה והצלחה !! אני לא מחפש אתכם
אלא הגדולים!! לקחת מלאומי או הבנקים או המוסדייםמ 100 מיליון ש״ח זה אפילו לא מזיז להם וזה מה שאני מתכנן !!!ואני אצליח !!!!! ורק ברכה והצלחה !!!
16 מוטי 01/01/2014 09:24 קמטק
הרי זה ברור לחלוטין השורטיסטים מבצעים פעולות כפולות בארץ ובחו״ל. הכוונה לנער כמה שיותר משקיעים כדי להוריד את מחיר המניה, כהכנה להתכסות בשבועות הקרובים יצטרכו לרכוש את המניות חזרה.
15 אבי 01/01/2014 09:24 למה אתמול לא היה ראלי שנתי כמו בחו"ל? (ל"ת)
אם אתה שואל אותי 01/01/2014 09:49 אז התשובה ההגיונית
היא ככה סתם! וברצינות, אתה וחבריך ציפיתם שאחרים ידחפו את השוק למכה של 7 אחוז אמש ו 656 אחוז בשנה שהיתה. שאל את עצמך ואת חבריך למה לא הכנסתם כל יוום ביקושים של איזה 400 מליון שקלים וכך היינו עושים האמא של הראלין. מה אתה חושב שמישהו אחר צריך לאכול בשבילך, לחרבן עבורך, ולדחוף השוק עבורך, קחו אחריות ותאשימו רק את עצמכם ואני רוצה שבשנה זאת תדחפו את השוק 987 אחוז מינינון. אז או קי סע לדרך מהיום
14 טל 01/01/2014 09:23 מר לפיד את תוספת היוקר של יולי עצרת אבל מהיום
עולות משכורות הבכירים אוטומט ככה אתה דואג למעמד הביניים?
13 גל 01/01/2014 09:03 בורסות העולם עלו פי כמה וכמה אם לא היו בולמים גם
כאן היינו רואים 25 עד 30 אחוז
12 חשבון להיום 01/01/2014 09:00 היום לא עולים ולא יורדים - דשדוש
דשדוש עד שיפתח מחר המסחר בתפוח הגדול
11 נועםדבורה 01/01/2014 08:48 שנה טובה
אני לדעתי הבורסה השנה לא תביא לעליות השנה ואפילו תירד קצת לדעתי יהיו מימושים מעט מאוד מניות יפתיעו אותנו השנה ויעלו השארתי כסף בכיל טאואר אורמת ואפריקה אלו ילוו אותי לשנה החדשה בהצלחה לכולם
10 אנליסט עממי 01/01/2014 08:45 אני מאחל לכל הפורום וכל עם ישראל שנה טובה ומוצלחת!!!
נקווה ששנת 2014 תהיה שנת פריחה כלכלית בעולם ובארץ ושוק ההון בת"א יחזור לימיו הטובים ויתקן את הפער העצום שנוצר עם העולם והעיקר שלכולם תהיה בריאות טובה ושמחת חיים. כל טוב!!!
9 2014 01/01/2014 08:44 שנה טובה לכולם!!! (ל"ת)
8 זקן חכם 01/01/2014 08:32 העולם בפני משבר קשה. אינפלציה ומיתון
שנת 2013 תזכר כשנת התרמית וההטעיה. הקוסם ברננקי הצליח להזרים מיליאדים והחזיק את הרבית נמוכה כדי לאפשר לבורסה לצמוח... אבל במיין סטרים חברות לא ממש מגדילות את המכירות והשיפור במאזניהם בעיקר לאור העדר הוצאות מימון ופיטורים. לכל מי שיש מכרים בארה"ב, ישאל ויספרו לו שהמחירים: מזון, מכוניות , בתים ועוד, התחילו לעלות באופן משמעותי וההתפרצות האינפלציונית בדרך.... זה כמובן יזניק את תשואות האגחי"ם ל- 10 שנים של ארה"ב מ- 3% לעבר 4% והנגידים יאלצו להרים את הריבית. העלאת הרבית תביא להאטה ממשית בצמיחה כלומר, שילוב הרסני של אינפלציה ומיתון. שוקי המניות יתקנו חזק מטה.
שלמה מעוז 01/01/2014 09:22 אין איפלציה הכסף מחלחל לכל העולם . ארהב תתאושש
לא להיות תקועים בשנות ה70. לזרוק את ספרי הלימוד הישנים לפח אשפה ולהתקדם עם העולם
זקן חכם 01/01/2014 10:38 חחחחח....כלכלה חדשה??? כשיש הרבה כסף מגיעה אינפלציה (ל"ת)
כלכלה חדשה 01/01/2014 14:14 אין אינפלציה זו עובדה (ל"ת)
גורביץ 01/01/2014 13:34 זה הגורו שלנו רק לו אנחנו מקשיבים אומר עליות אז יש
אומר ירידות אז יש.
7 החזאי 01/01/2014 08:32 למרות שתהיה פה האטה כלכלית שוק המניות יעלה במתינות
ארהב תוביל את המגמה . הכלכלה בארהב מתאוששת וכל אלה שבשורט יאכלו אותה כדאי להם להחליף פוזיציה כי כל כלב יבוא יומו והשנה תורם להפסיד .אמן
6 רדהיל 01/01/2014 08:27 עוד מניה מורצת סופה כמו של בבילון (ל"ת)
5 נועם 01/01/2014 08:20 הבורסה
היום העליות האחד העם יהיו עוצמתיות . מדד המעוף יגע ב1350
4 קמטק 01/01/2014 08:19 מניית פח
ליבי על כל אלה שקנו אתמול את קמטק בעליות של 10% ויותר היום יפסידו 8% . זוהי מניית פח לא מאמין להם.
קמטק 01/01/2014 09:15 אין לך מושג כמה שאתה טועה
המניה רק בתחילת דרכה תעקוב אחריה
3 עמית 01/01/2014 08:10 מה גורל בעלי המניות של אידיבי ? (ל"ת)
2 פוקס מן 01/01/2014 08:03 פוקס תעלה היום אחרי התיקון אתמול......
תזנק עוד 50 אחוז השנה
1 2014 01/01/2014 07:58 שנה טובה לכולם!!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש