22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה עוצמתית בת"א: המעו"ף קפץ 1.2% בתמיכת הבנקים, טאואר טסה 40%

העליות במדד המוביל באחד העם תפסו תאוצה מהשעה 15:00, מדד הבנקים טיפס 1.75% ות"א 75 עלה 1.4% - צפו בגרף היומי
 |  187
סיום חזק
Share
פתיחת שבוע חזקה באחד העם.
מדד המעו"ף
מדד המעו"ף
מדד משוקלל של 25 שערי המניות של החברות בעלותשווי השוק הגבוה ביותר שנסחרות בבורסה לניירות ערך בת''א.(מעו''ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים). המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. לצפיה במדד המעו"ף
סיים בגבוה היומי בתמיכת מניות הבנקים שזינקו 1.75%. אחרי תיקון חד שחל במעו"ף שאיבד יותר מ-4% מהשיא כל הזמנים הטרי, תיקן המדד ב-2% תוך 5 ימי מסחר. במהלך מרבית היום נרשמו עליות צנועות בהרבה במדד המוביל (עד 0.4%) נרשמה תנודה חזקה מעלה החל מסביבות השעה 15:00 בצהרים. מניית כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הובילה את המחזור בין מניות המדד. טאואר (0%) טאואר 10,690 0% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,690 גבוה:10,730 נמוך:10,620 תמורה:21,456,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות טסה כ-40% במחזור של 36.5 מיליון שקלים בתגובה לעסקת הענק עם פנאסוניק - ( לעסקת טאואר-פנסוניק - לחץ כאן ) .


מדד המעו"ף עלה ב-1.23% ל-1,339 נקודות. ת"א 75 עלה ב-1.43% ומדד מניות הבנקים קפץ ב-1.75%. מחזור המסחר הסתכם בכ-826 מיליון שקל.

המעו"ף החל לשדר עוצמה בשעות הצהרים המאוחרות:


את השבוע האחרון סגרה הבורסה באחד העם במגמה מעורבת, כשמדד ת"א 25 ירד ב-0.3%,
מדד ת"א 100
מדד ת"א 100
מדד המשקלל את 100 החברות בעלות השווי שוק הגבוה ביותר בבורסה לניירות ערך בת''א. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש ינואר ובחודש יולי. לצפיה במדד ת"א 100
הוסיף 0.8%, מדד חברות הביטוח כיכב עם זינוק של 4% בשבוע ומדד ת"א תקשורת בלט כשאיבד 1.4% בשבוע החולף.

בגזרת המאקרו ביום ב' צפוי
בנק ישראל
בנק ישראל
הבנק המרכזי של מדינת ישראל. בנק זה אחראי על הפעילות המוניטרית כגון: הנפקת המטבע הישראלי, פיקוח על המערכת הבנקאית, פיקוח על השימוש במטבע חוץ, וביצוע פעולות בנקאיות של הממשלה
להודיע על הריבית לחודש ינואר. לאחר שמדד חודש נובמבר רשם ירידה של 0.4% וציפיות האינפלציה בשוק האג"ח נותרו נמוכות, כלכלנים מעריכים כי הסיכוי להפחתה נוספת של הריבית עלה. מצד שני, עולים הקולות בשוק שטוענים שהורדות הריבית אינן יעילות כנגד שער הדולר שהולך ויורד, לכן החלטת הועדה המוניטרית תהיה קשה מהרגיל. המגמה בעולם

כאמור, מאז הסגירה ביום ה' הוסיף מדד ה-S&P 500 בארה"ב 0.42% לערכו, והנאסד"ק התחזק ב-0.8%. העלייה הגדולה הגיעה לאחר פרסום העדכון האחרון לתמ"ג ארה"ב ברבעון השלישי שהציג צמיחה של 4.1% , הגבוהה ביותר מזה שנתיים. כמו כן, עדכון המדדים הביא לתנועה מוגברת של הקרנות, מה שתמך בעליות. ה-S&P 500 ומדד הדאו ג'ונס סגרו שבוע נוסף בשיא כל הזמנים.

בורסות אירופה נסחרו אף הן בעליות שערים ביום ו', למרות עדכון מטה של דירוג האשראי של האיחוד האירופי על ידי S&P. בורסות אירופה רשמו את השבוע הטוב ביותר מזה 8 חודשים בדחיפת החלטת הפד' לצמצם את רכישות האג"ח החל מינואר.

באסיה ננעל יום המסחר האחרון במגמה מעורבת, לאחר שהבנק המרכזי בסין הודיע על עלייה בריבית ל-7.8%. הבורסה בשנחאי איבדה 2% ביום ו' ונעלה ברמה הנמוכה ביותר מזה 17 שבועות.

מניות במרכז

מניית טאואר (0%) טאואר 10,690 0% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טאואר בסיס:10,690 פתיחה:10,690 גבוה:10,730 נמוך:10,620 תמורה:21,456,310 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות זינקה 40% לאחר שהחברה חתמה על הסכם מחייב עם חברת פנסוניק העולמית ליצירת מיזם משותף. העסקה תספק לטאואר-ג'אז מכירות שנתיות נוספות של 400 מיליוני דולרים כל שנה, ל-5 שנים לפחות, כאשר פנסוניק תהיה לקוח שמחוייב בהסכם TAKE OR PAY לקנות לפחות 400 מיליון דולר כל שנה במחיר שיכסה את העלויות פלוס שולי רווח.

מנייה נוספת שעמדה היום במרכז העניינים היא מניית כיל (+0.89%) כיל 1,584 +0.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי כיל בסיס:1,570 פתיחה:1,570 גבוה:1,589 נמוך:1,538 תמורה:20,509,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , בעקבות ההתפתחויות האחרונות בענקית הדשנים אורלקלי. בעלי השליטה החדשים בחברה הרוסית, ששלטה עד לא מזמן ביד רמה בשוק האשלג העולמי, הודיעו כי ימנו מנכ"ל חדש לחברה שיפעל לחידוש הסחר עם בלארוס. מניות חברות הדשנים בעולם הגיבו בעליות לחדשות אלו. לידיעה המלאה

גבעות יהש (0%) גבעות יהש 1 0% 22:53 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזה עניין לאחר שעידכנה כי תבצע קידוח עוקף של קידוח 'מגד 6' שנתקע בתחילת החודש בעלות של 2.7 מיליון דולר, בעקבות המעקף דיוחה החברה על דחייה של שלושה שבועות בלו"ז. גבעות לא הצליחה להציל את הקידוח ועושה מעקף

אלביט מערכות (+0.18%) אלביט מערכות 50,070 +0.18% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלביט מערכות בסיס:49,980 פתיחה:50,200 גבוה:50,480 נמוך:50,070 תמורה:19,032,079 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות עלתה לאחר שדיווחה על חוזה המשך גדול עם הצבא האוסטרלי בהיקף של 229 מיליון דולר לתקופה של שלוש שנים. מנכ"ל אלביט "אנו שבעי רצון מהאמון של הלקוח האוסטרלי". חוזה המשך לאלביט מערכות

טבע (-2.89%) טבע 6,080 -2.89% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי טבע בסיס:6,261 פתיחה:5,986 גבוה:6,140 נמוך:5,954 תמורה:107,280,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות הושפעה לשלילה מההודעה של סוכנות התרופות האירופית (EMA) בסופ"ש כי תדחה לינואר את ההכרעה בעניין אישור תרופת הלקווינימוד (התרופה האוראלית לטיפול בטרשת נפוצה).

היום התקיים יום המסחר בזכויות ב בזן (-0.28%) בזן 176.3 -0.28% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי בזן בסיס:176.8 פתיחה:178 גבוה:178.3 נמוך:175.6 תמורה:9,738,077 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות במסגרת ההקצאה הפרטית של החברה למניותיה שבה לוקחות חלק גם בעלות השליטה, ה חברה לישראל (+1.56%) חברה לישראל 71,040 +1.56% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חברה לישראל בסיס:69,950 פתיחה:69,290 גבוה:71,040 נמוך:69,220 תמורה:6,899,736 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות ו פטרוכימיים (+3.29%) פטרוכימיים 640.3 +3.29% 17:24 19/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פטרוכימיים בסיס:619.9 פתיחה:620 גבוה:650 נמוך:620 תמורה:84,009 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות . המסחר במניות בזן ובזכויות ריכז את המחזור הגדול ביותר בשוק - כ-108 מיליון שקל.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

187 תגובות ב-130 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
130 רונית 23/12/2013 11:01 חמים ונעים בירוק (ל"ת)
129 אביעד 23/12/2013 07:15 פקיעה חזקה
קרן המטבע מעלה את תחזית הצמיחה בארה"ב שחקני המעו"ף נפתרו מהפוטים עליות עד 10 לינואר בדרך לשיא חדש סתם דעה אישית
128 ניר 22/12/2013 21:51 בונוס ביוגרופ - אכזבה
ההנמקה לגיום כמו גם הארכת משך אופציה 3 היה אישור צפוי עד סוף השנה לניסויים קליניים עד היום אין אישור ומחרתיים אופציה 3 פוקעת והחברה לא מאריכה את האופציה עושק והטעיית משקיעים אם לא תוארך האופציה אני שוקל הגשת תביעה כנגד מר מרצקי
127 ענבר 22/12/2013 19:53 יום רביע 9 בערב.ברננקי במסיבת עיתונאים מקפיץ שוקי העולם
וכאן .? כלום נאדה .... המעוף אפילו אדום בחלק מהמסחר ,,,רשות לניירות ערך תתעוררו שם,,,,
בועז 22/12/2013 23:31 לענבר
היום קיבלנו מהשחקנים את הכיוון, לאחר שבחמישי הם פירפרו את כולם.מספיק היה לראות את הגרף של לאומי ביום חמישי כדי לראות שמדובר בהשחלה גאונית של פוטים והרחקה מקניית קולים, כך שבסיום המסחר בחמישי וכן היום בבוקר השחקנים "סידרו" ידיים לקראת מה שמסתמן כמהלך אגרסיבי למעלה, שחייב להתלוות בדחיפת כמה שיותר ידיים לכיוון ההפוך, כך הרווח הוא אסטרונומי.
סנדור 22/12/2013 20:52 לענבר יום רביעי חג מולד אין מסחר אז גם פה כלום נאדה זהו (ל"ת)
126 ראל000000026 22/12/2013 19:33 גבעות בשער נמוך והיא תהיה יותר נמוך בגרוע לפניה (ל"ת)
125 מאסטר טיפ 22/12/2013 19:08 העליות היום בזכות הטוקבקיסטים הזועמים על יום חמישי (ל"ת)
124 ראל00000026 22/12/2013 19:08 משקעי גבעות כשרואים את צינצנות הנפט הצינורות לוחצים
למטה ועכשיו תרגיל הסיום שנה של כנופית גבעות ושל סנטא קלאוס הלו הוא טוביה מעקפים טוב הקודח הרוסי ימצא חורים בגוף האדם
123 נקמת ה 19 לדצמבר 22/12/2013 19:02 לא נשכח ולא נסלח , רשות לניירות ערך עורי עורי (ל"ת)
122 איציק הגדול 22/12/2013 18:39 קישקוק בלבוש
בדקה וחצי עם שקל וחצי המכונות העלו את השוק באחוז.אתם באמת חושבים שאנשים קנו מניות באטראף?הרי אי אפשר היה בכלל להגיב.הכול רק מכונות.לא ראלי ולא נעליים.מגיע שאפו ל 8200.
בועז 22/12/2013 23:18 לאיציק
נראה שאתה בפוזיציה הפוכה, מיילא תיכנס בשחקני המעוף שטילטלו את השוק בחמישי אחה"צ, דחפו פוטים לכולם, והפכו היום בחזרה, אבל אם אתה בשוק, אל תלך שורט על השוק, כי המהלך הזה מרגע שיצא- סביר להניח שדבר לא יגרום לו לשוב ולהתהפך, זה נראה סביב 1360 פלוס מינוס ביום חמישי הקרוב
121 יופיטר שוקי הון 22/12/2013 18:30 מה עם כיל תגיע ל 4000?לפני 25 ל 12? (ל"ת)
יופיטר שוקי הון 22/12/2013 18:42 הם מתנהגים כאילו הכסף שלהם!! היום אתם מנהלים ומחר מפוטר
אז ילא שחררו את הכסף!!!!!!!!!!
120 מלאך הילדים 22/12/2013 16:44 עליות מרשימות
במיוחד בסוף היום. ישנה אפשרות להתחלת הראלי הסוף שנתי אך העניין צריך להיבדק במסחר בימים הקרובים יחד עם המסחר בחו"ל שבוודאי ישפיע על הכיוון לחיוב או שלילה, אך איך שזה נראה כעת יש למה לצפות בתקווה שנראה ירוק בתקופה זו של סוף שנה!
אליעזר 22/12/2013 18:55 למלאך
תראה לדעתי אתה טועה יבוא מימוש עם תיקון מטה אין מסחר בארהב ביום רביעי ביום חמישי מסחר קצר ופה יש פקיעה שבועית אז אין ענין לעליות ומדוע מי שהרוויח בעליות האחרונות יממש וימתין למה מה כבר יכול לקרות זו דעתי אני בכל אופן מנסה לרכוש תעודות שורט וימתין להתבהרות המצב זו דעתי אולי אני טועה אבל הסיכון בכל זאת קיים
בועז 22/12/2013 23:20 לאלימלך
מה הכוונה תעודות שורט? שורט קולים במעו"ף או שורט מניות או מדדים בשוק?
אלמגור 22/12/2013 21:56 כולכם טועים מה שקובע זו הריבית שלא זזה ואין אלטרנטיבה
אז השוק יתאם עצמו לפי הכדאיות ואם אין משהו יותר אטרקטיבי ויותר כדאי ממניות אז העסק ימשיך מעלה כל עוד יש כדאיות כי כשאין משהו יותר נשארים עם הקיים לאלתר זה המצב
למלאך 22/12/2013 17:05 מה מקור האופטימיות? האם אתה באמת חושב כך או שאתה
שמח להיפטר מהמלאי בתיק שלך?
זו אופטימיות זהירה 22/12/2013 17:42 לא ניתן לקבוע חד משמעית
שאנו בתחילת ראלי כזה אבל שעת המסחר האחרונה היתה חזקה במיוחד ואם לא יהיה משהו שיקלקל את החגיגה הזו אולי נחזה בעליות שמקורם סוף שנה, אין לי כרגע כל השקעה בשוק אך אם אמצא כזו ואני אראה שהעליות האלה ממשיכות אולי אכנס פנימה אבל הסיכון קיים...
119 אפריקה 22/12/2013 16:16 סגירה היום מעל 700 (ל"ת)
118 בזן 22/12/2013 16:03 דילול גדול למחזיקים המניה תרד לשער 90 (ל"ת)
117 אפריקאי 22/12/2013 15:59 בימים הקרובים אפריקה תעלה חזק כל יום
משאלת ליבי
116 אייל גורביץ 22/12/2013 15:56 אני מזהה שבמניעת אפריקה יש נר ירוק גדול של קונים
ולזה קוראים שורטסקוויז אלים יתבצע במניית אפריקה או היום או מחר כל האמור על פי פרי דמיונו של הכותב
א 22/12/2013 18:21 למה הכוונה ? מה זה שורטסקוויז ? (ל"ת)
115 ormad 22/12/2013 15:33 האמא של די.אן.איי ביומד עלתה 60% בארה"ב!!! (ל"ת)
114 אמיר לוי 22/12/2013 15:15 אני שמח שאנשים מסכימים עם התגובה שלי 83 (ל"ת)
113 מיכל 22/12/2013 15:07 ציני תודה
ציני..ממש תודה..הארת את עיניי......אז כדאי להמשיך להחזיק את האופציה.......
112 אתם מכנים אותנו... 22/12/2013 15:04 נוכלי המעוף ! אנחנו לא כאלה כנסו
כשהשוק במגמת ירידה אנחנו בולמים וממתנים אותו - וכשמגמת עליה אנחנו מצטרפים למגמה - וכשאין קונים למניות ברמות האלה בבורסה אז מתבקש למכור שורט או לחסל פוזיציה ולמכור מניות כל עוד הרמות גבוהות יחסית . ואין קשר לשוקי חו"ל ! כרגע אנחנו סוחרים בת"א קרי ישראל הבנתם ?
111 י 22/12/2013 15:02 אפריקה ישראל נימצאת בשער נמוך !! (ל"ת)
110 ציני 22/12/2013 14:54 למיכל ששואלת
על האופציה 7 של טאואר.....קודם כל אל תצפי שממי שמגיב כאן שהוא מומחה לענות על שאלות כאלה..רובם רק מביעים משאלות לב וקשקשנים..לגבי האופציה 7 של טאואר- היא עדיין לא ממש בכסף וזמן הפקיעה שלה רק במרץ 2016 כך שיש מספיק זמן.....המנוף יתחיל לשחק תפקיד כשהמניה תעלה לרמה שהאופציה תתחיל להיות בכסף כלומר המרתה למניה כדאית...ושימי לב..למרות שהאופציה עדיין לא הגיעה לשלב זה היא מזנקת היום בלמעלה מ-50 אחוז.....לטווח ארוך כדאי לאסוף כי כשתגיע למצב שהמנוף יהיה אפקטיבי היא לא תזנק אלא תטוס...כי מה אומר המנוף??בכל אחוז שהמניה עוולה המנוף של האופציה יזניק אותה פי כמה כגודל המנוף....לדוגמא המנוף כאן הוא 38 וזה אומר שאם המניה תעלה 10 אחוז האופציה תזנק ב-380 אחוז..!!!!!
109 גל 22/12/2013 14:54 לא מתביישים לקרוא לזה עליות ? הרי כולם יודעים
מה קורה בסוף היום ואם לא יספיקו יש את מחר הכיוון די ברור למטה פשוט מקוים שמחר באירופה יירד ואז הסיבה מושלמת
108 טאואר 22/12/2013 14:35 מחר עליה20% (ל"ת)
107 אפריקה 22/12/2013 14:31 ליקנות רק אפריקה!! (ל"ת)
106 מרתון 22/12/2013 14:28 תגיע ל 200 (ל"ת)
105 טאואר 22/12/2013 14:28 לא עלתה מספיק היום (ל"ת)
104 gg 22/12/2013 14:10 הנחת העבודה צריכה להיות מפולת-ובמפולת אין מציאות במוקדם
או במאוחר את זה כבר כולם יודעים אז מה הטעם בלשחק על עוד כמה גרושים כשעכשיו הכסף ביד ותאמין לי שהוא יעוף בשניה לא תצליח לתפוש אם אתה כן חושב אתה טועה
למה מפולת 22/12/2013 14:37 שום מניה לא שברה שיא כיל טבע בזן אל על אפריקה וגם טאואר
הבנקים גם לא עלו מה השטויות שלך/
103 טל 22/12/2013 13:43 ידענו שסוף היום יפילו את המעו"ף (ל"ת)
102 גל 22/12/2013 13:37 לא כמו בחמישי אבל מורידים לאט את השוק ביסודיות (ל"ת)
101 I A 22/12/2013 13:32 EY
This is the end of the game Be well
100 אחת שמבינה א 22/12/2013 13:30 לאליעזר לוי
היי אליעזר, היום קניתי טאוור ב40% למעלה, מאמינה שטאוור בדרך למעלה, יש תקווה שנקבל בסופו של דבר את ההשקעה שלנו, מה השער המשוקלל שלך? אני מציעה לך לקנות לסיבובים בלבד, השער הנוכחי הוא שער שפל ולאור העיסקה הגדולה, טאוור עשויה לעלות לפחות עוד 50% בתקופה הקרובה, מומלץ מאוד לנצל את השער הזה. ממתינה לתשובה, שיהיה לך שבוע טוב!
סימה 22/12/2013 21:47 מה זה הי ומה איתנו קצת התיחסות למרות השעה המאוחרת (ל"ת)
אליעזר לוי 22/12/2013 18:03 לאחת שמבינה
ביום ה והיום בטרום הצלחתי טאואר אגח ו ב38 אג משהו ב8000 שח אז זה היה בפוקס עם מזל בעיקר מה דעתך האם כדאי עוד או לוותר לאור זה שהייתי כבר די מיואש מהמניה עצמה בזמנו כל טוב לך ותודה מראש
אליעזר לוי 22/12/2013 19:41 למבינה נפלה טעות הקלדה זה לא 38 אג אלא 78 אג סליחה (ל"ת)
אליעזר לוי 22/12/2013 18:36 למבינה
טעות האגח נרכש ב78 לא 38 טעות הקלדה
אליעזר לוי 22/12/2013 17:50 לאחת שמבינה
בבנק אחד סה 2400 ענ ממוצע 5000 בזמנו =51% - היום לאחר העליות בבנק שני 2500 ענ ממוצע עם חיזוקים בירידות 38%- כיום אז אני ממתין עם ה2400 ענ כבר שנה וחצי ובחיזוק שנה בערך אז נמתין ביחד או קי כל טוב לך
סתם אחת 22/12/2013 14:30 את צודקת (ל"ת)
שי 22/12/2013 13:50 מה עם שטרי ההון (ל"ת)
99 הגאון מוורשה 22/12/2013 13:16 מה הסיפור
של הירידות מחר ואולי כבר היום? ניראה לכם שיהיה קשה ונורא! ?
98 gg 22/12/2013 13:09 לא להיות גרידיים יש פידיונות בקרנות להעיף הכל (ל"ת)
97 חברה לישראל 22/12/2013 12:24 צרי5כה היתה לטוס היום10% (ל"ת)
96 דניאל 22/12/2013 11:59 קמטק
כרגע עליה כתיקון...ברגע שתראו את פרוירטק עולה במחזורים גדולים תבינו שיש שם משהו
אנונימי 22/12/2013 12:20 מה תיקון היא עולה 11% (ל"ת)
אנונימי 22/12/2013 12:10 מי זו פרוירטק (ל"ת)
דניאל 22/12/2013 12:49 קמטק
פעם הבאה שאתה מחזיק מניה תקרא עליה קצת היסטוריה ותראה גם מי בעל עניין במניה
אנונימי 22/12/2013 13:53 מה זה בעל עיניין סתאאאאאםחחח (ל"ת)
95 אילן 22/12/2013 11:52 שרים יקרים , עצרו את המסחרא החדשה בדירות החדשות
לאחרונה מתפשטת תופעת מסחרא חדשה בארץ , תופעה שמייקרת את מחירי הדירות החדשות ב15-20%. בעלי ממון , מתווכים וסתם כאלה שיש להם 200 אלף שח פנויים בבנק , רצים לקנות דירה חדשה מקבלן בשלב השיווק הראשוני. הם בוחרים בדירות האטרקטיביות מבחינת חזית , קומה וגודל ומשלמים כמה עשרות אלפי שח מקדמה וממתינים. ממתינים כחצי שנה שהקבלן ימכור 70-80 אחוז מהדירות וכאשר נשארים לקבלן רק הדירות הגרועות הם מבקשים למכור את הדירה שקנו. כמובן שהם לא מוכרים במחיר שקנו אלא ב-15 עד 20 אחוז יותר ממחיר שקנו. כך בחצי-שנה הם עושים רווח של כמה מאות אלפי שח מבלי ששילמו לקבלן יותר מ-200 אלף שח ובעקיפין מייקרים עוד יותר את מחירי הדירות החדשות . המסחרא החדשה הזאת שמתפשטת בארץ פוגעת בקונים האמיתיים ובזוגות צעירים ומייקרת את הדירות החדשות שמלכתחילה היו יקרות. שרים יקרים , חוקקו חוקים עכשיו , שמי שמוכר דירה שנקנתה מקבלן לפני תום 2 שנים מקבלת טופס 4 ישלם מס למדינה של 30% ועצרו את המסחרא המכוערת הזאת מידית
אתה לא מעודכן 22/12/2013 12:21 צריך לגור שנה וחצי בדירה כדי לא לשלם מס שבח
השיטה לא חדשה זה היה ככה בשנות ה80 אנשים קנו על הנייר והמחיר עלה עכשיו יש מס על דירות כאלה וצריך לגור שנה וחצי
אילן 22/12/2013 21:05 תודה על התגובה
איפה אפשר לקרוא על החוק הזה ?
94 מיכל 22/12/2013 11:46 אופציה 7 של טאואר?
מעניין...כל המלומדים והחכמים כאן לא ענו על השאלה ששאלתי לגבי האופציה 7 של טאואר.....שאלתי -אם המנוף ביחס למניה הוא 38(שלושים ושמונה) אז אם המניה עולה 42 אחוז כמה האופציה אמורה לעלות??? רק לקשקש אתם יוןדעים?????????
אייל גורביץ 22/12/2013 12:38 בטאואר יש נר ירוק ענק שנכנס לשורטיסטים ללא וזלין (ל"ת)
קלקלן 22/12/2013 12:36 מיכל ביזפורטל זה אתר כלכלי התבלבלת חחח (ל"ת)
93 יופיטר שוקי הון 22/12/2013 11:39 שאלוהים יקח אתכם לקבר תנו לעשות כסף כבר!!!!!!!!!!!!!!
מוות למוסדיים אפשרו לעשות כסף!!!!!
ארדואן 22/12/2013 12:30 ליופיטר
שיורד...לא טוב שעולה.....לא טוב.....מה אתה בדיוק רוצה? איך אתה רוצה לנהל קרנות או לגייס אם אף פעם אתה לא מרוויח? רעיון בשבילך: חשוב על השקעה..ועשה הפוך, וכך תצליח!
ארדואן 22/12/2013 14:31 הצלחת להצחיק אותי . (ל"ת)
92 gg 22/12/2013 11:23 מפולת בפתח דולר נופל ובנקים ומעוף עולה-מה לא ברור הטיפש
הטיפשים מהקרנות ומהקופות חזרו למחוק את כספי הציבור בדיוק כמו שעשו לפני 5 ש/נים מי שיש שכל לברוח לפני סוף שנה
91 אנונימי 22/12/2013 11:16 מה קורה בקמטק שמישהו יסביר מה רץ... (ל"ת)
90 אנונימי 22/12/2013 11:09 שימו לב לקמטק תעלו לרכבת לא מאוחר (ל"ת)
89 אינדיאני 22/12/2013 11:09 פקיעה 1268 (ל"ת)
88 אינדיאני 22/12/2013 11:08 החוזים העתידיים יהיו ירוקים...לא למכור קולים (ל"ת)
87 אינדיאני 22/12/2013 11:08 מחר הורדת ריבית ע"י פלוג- הבורסה תטוס (ל"ת)
צינור ישר לסטנלי 22/12/2013 12:22 האסון הגדול של המדינה זה סטנלי ופלוג ההרסנית (ל"ת)
86 ראל0000026 22/12/2013 11:03 גבעות חבל על 2.7 זה עוד בילבסטר של טוביה החולב את גבעו
לדעתי הם צריכים להיות גברים ולהודיע יבש רשות לניירות ערך אין בארץ הם כנופית גבעות עושים את כל הרגילים האפשריים מעקפים זה השם ישמור ניתוח לב עוד הוכחה שאין להם מושג בנפט טוביה כנראה למד גם רפואה נוסף לקרמנולוגיה דהוא מומחה בה
85 אורי 22/12/2013 10:53 בורסה מורסה
מי שעדיין לא קלט אז הרי שתי אקסיומות ביחס למורסה הישראלית : עליות חדות בעולם = "מגמה חיובית בפתיחה . ירידות קלות בעולם = מפולת בת"א. .
84 בורסה ישראלית 22/12/2013 10:51 איזה בורסה -- לא שווה כמו האישה הישראלית. איזה טעות
שניכנסתי לבורסה . עדיף להישאר בחוץ.
היי שמי בורסה 22/12/2013 15:58 אמא שלך לא ישראלית ? אולי אחותך? אולי אשתך? (ל"ת)
א 22/12/2013 18:25 אני לא מקשיב לאף אחד !!
יש לי את הכללים למסחר במניה,
83 אמיר לוי 22/12/2013 10:45 גורביץ אמר לא לגעת באפריקה ובטאואר. ואז קפצו ב40% כא
תגיד גורביץ אתה פשלונר או שאתה מטעה אנשים במכוון? מה הקטע? וביזפורטל אתם אתר מכובד כדאי שתבדקו אם אין ניגוד עניינים בין אחזקות מקורבים לבין הכתבות שאתם מפרסמים. כי זה מסריח מה שהולך פה.
82 דודו 22/12/2013 10:42 אם מחזור המסחר ישאר עלוב עד סוף היום אז יתעוררו (ל"ת)
81 גל 22/12/2013 10:09 ההצגה מיום חמישי לא הסתימה (ל"ת)
80 טאואירסט 22/12/2013 10:04 שורטסקוויז אלים בטאואר
יש לאנשים מיליונים בשורט על טאואר עלייה חדה כמו היום תחייב אותם לסגור פוזיציה כך שנראה בימים הקרובים עליות חדות מלוות בסופות רעמים שלגים והרבה שורטסקוויז אלים בלי וזלין לכל משקיעי טאואר יום חג להמשיך לחזק וליהנות מבוקר ירוק
79 שיר 22/12/2013 09:58 תיכף ייהיה אדום בעיניים (ל"ת)
78 גיא 22/12/2013 09:57 מצפצפים על כולם מפילים את המעו"ף בכוח וכולם שותקים (ל"ת)
77 גיא 22/12/2013 09:53 מצפצפים על כולם מפילים את המעו"ף בכוח וכולם שותקים (ל"ת)
76 ניר 22/12/2013 09:51 אל תתפלאו בכלל אם היום תראו צבע אדום (ל"ת)
75 גנב מעןף 22/12/2013 09:48 לקהל הרחב
קנו בבקשה היום כמה שיותר כי אנו רוצים למכור כמה שיותר לקראת הירידות שיבואו בשווקים בעולם ובארץ השבוע! זאת לא הצעה שלנו אלא רק בקשת סיוע מחברים, זה הכל בקטנה. מה כבר ביקשנו.
74 מיכל 22/12/2013 09:33 אופציה 7 טאואר
רבותיייי המלומדים......אם המנוף של אופציה 7 שח טאואר הוא 38 (שלושים ושמונה) וזה בדוק.....אז אם המניה תעלה 45 אחוז כמה תזנק האופציה???? אני מבקשת רק תשובה ממי שמבין ולא שרלטן
משה 22/12/2013 10:08 למיכל
אולי תתאכזבי אבל אין שום אפשרות לדעת בדיוק כמה תעלה האופ בגלל שאת ואחרים לא יודעים כמה הכמות הצפה שיש אם בית השקעות מוכן להציף באופ בשביל כמה אחוזים רווח אז זה משנה את כללי המסחר בה לכן את חייבת להמתין ולראות מגמה אני ממתין יום יומיים אם האופ לאחר ההתלהבות הרגעית תחזור למחיר דהיום אז כדאי ועוד איך כדאי לרכוש כי אז האופ תתורגם למחיר צפיות עתידי לאור הפרסומים על פוטנציאל חיובי במניה אז לא היום תמתיני בבקשה כמה ימים
73 חברה תתעוררו 22/12/2013 09:27 טאואר חברה תתעוררו !!!!!!!!!!
מעצבן שבטרום טאואר עולה 35% מה שבארה"ב עלת 45% מה שלא היה קורה אם היו ירידות של 45% אז בטרום פה היינו רואים ירידות הרבה יותר גדולות!!!!!! צריך לחקור את הנושא!!!!!
72 שוש 22/12/2013 09:25 להחרים את הבורסה (ל"ת)
רמזי 22/12/2013 10:09 לשושנה
למה להחרים? מה עשתה רע? כולה מפגש בין היצעים לביקושים! זה כל הסוד! אם את רוצה למשל שטבע תעלה היום 5%, הכניסי ביקושים של 200 מליון שקל בלימיט של פלוס 5% והכל יסתדר!
שוש 22/12/2013 10:55 לרמזי אתה רומז שאתה שולט בשוק?
כל זה מהעשירים של דלית אל כרמל? לך קיבינימט
71 גבי 22/12/2013 09:23 לא יהיה שום ראלי השנה (ל"ת)
70 gg 22/12/2013 09:22 חיובי בבלט-מה שיקבע-טבע,פריגו,כיל,בנקים והדולר ותעשו חש
ותעשו חושבים טבע ופריגו בפער שלילי הדולר גם שלילי שבר רף פסיכולוגי לא תישאר חברת יצואנית אחת שתוכל לברוח מדולר נמוך הסימן שאלה הוא בנקים ברור שזו בועה ואם פנינו למיתון ופיטורים אז אין מה לחפש שם לגבי כיל הסיפור של כניסתה לתחום חדש המזון בגרמניה נשמע כמו בדיחה בערך כמו שנוחי דנקנר נכנס לפני 6 שנים ללאס ווגאס אז תעשו חושבים
69 שרי 22/12/2013 09:20 גם היום נראה תרגיל כמו בחמישי לא פוחדים מכלום (ל"ת)
68 דוד 22/12/2013 09:19 בורסה של פלה
כיל עשתה עשקה למוצרי מזון והי רק מדשדשת וטאואר קיבלה אלואות והי רק עולה אםיש פלה בבורסה של ארץ חלב ודבש
67 האוזר 22/12/2013 09:18 תתפטר עכשיו תורך נמאס משחקני המעוף נמאס מאלה
שמנצלים מידע מוקדם נמאס מזה שאתה לא עושה כלום נמאס לשלם לך משכורות עתק ולא לקבל תמורה לך כבר לנוח באי יווני צברת מספיק כסף
66 יובל שטייניץ 22/12/2013 09:16 יהיר לפיד רימה מדינה שלמה - כמה שהוא צודק
איפה נעלמו כל המצביעים? איפה הטמבלים שמרוצים מהממשלה? כנראה משתלם להם המצב הם מתעשרים ואחרים מאבדים כספים
65 הכריש 22/12/2013 09:15 מדינה של עדר כבשים
כיל אם עשקה והי ירדה טאואר אם הלואות והי עולה אם זה לא הרצה אז אך כראים לזה ארץ חלב ודבש גם לדבורה יש עוקץ לכן זה עוקץ
יופיטר שוקי הון 22/12/2013 11:42 לא נותנים לכיל לעלות
סרטן ומוות לאלה שמונעים מכיל לעלות!!!!!! כאילו הכסף יוצא מכיסם!!! היום אתם מנהלים ! מחר מפוטרים!!!! דוגמאות יובל בן זאב !!!!!
64 טאואר 22/12/2013 09:09 אני מופסד המון יחד עם העליות היום מקווה לטוב (ל"ת)
63 אנליסט עממי 22/12/2013 09:08 בבירור הצפי שת"א תעלה, אבל השאלה מה השחקנים רוצים?
ראינו זאת בבירור ביום חמישי האחרון איך האינטרס של השחקנים הוריד את המעוף בכמעט אחוז ללא שום סיבה מוצדקת. משחקי האופציות הם החולי של הבורסה שלנו הנותן לקובץ שחקנים המחזיקים בהרבה כסף מחסכונות הציבור לעשות מה שעולה על רוחם מבלי שמישהו יפריע להם. הגיע הזמן שקברניטי הבורסה יפסיקו זאת בכל דרך אפשרית. אני בכל זאת מקווה לשבוע ירוק ומוצלח לכולם!
62 טל 22/12/2013 08:42 הפקיעה השבועית בחמישי "עיצבנה" מאוד את השחקנים (ל"ת)
61 צבי 22/12/2013 08:41 כל ירידה כמו בחמישי ירידה בערך המניות בתיק של כוולנו
אם במישרין או בעקיפין צריך לחנך את בתי ההשקעות שמרשים לנערים להשתולל העיקר להרוויח על חשבון הציבור למה הרשות לא חוקרת זו לא פעם ראשונה
60 דודו 22/12/2013 08:37 שחקני מעו"ף לכלא (ל"ת)
59 טאואר 22/12/2013 08:09 2014 השנה של טאואר הניר יעלה חזק
חתחו אותו והורידו את השער למחיר מגוחח ישלה את כל הסיבות לטוס כל בעיות האשראי שלה נפתרו עיסקאות במיליונים שעדין לא תורגמו לכסף ושני מפעלים ברמה עולמית שיכולים להתחרות בחברות הגדולות ביותר ועסקת הודו יחד עם אפל
58 טאואר 22/12/2013 08:02 שלב ראשון שער 3500 ישמש בסיס ל2014
ב2014 עם רווח של רבעון ראשון300 מיליון ובריבעון שני ושלישי500 מיליון זאת רק ההתחלה .חברה שקופה ועומדת מאחורי כל מ ילה שלה אני מאמין לראסל היא בדרך למילירד ד
57 טאואר 22/12/2013 07:57 המניה תעלה 100 אחוז ועדין זולה מאוד בשלב ראשון
ב2014 תרוץ חזק ל12 עד 15 דולר ותסגור רבעון שני עם רווח של500 מיליון הפילו אותה שורטיסטים ומיצד שני אס
56 לימור 22/12/2013 07:29 קמטק
יאללה בלאגן
55 המהמר 22/12/2013 00:45 בבורסה הכי קל להרוויח לבעלי מידע מקדים
דוגמת טאוואר כמה עיסקאות במיליונים ב3 ימי המיסחר האחרונים ומחר הם ימכרו אחרי רווח של 70 אחוז לעדר כמובן שיקנה בגבוה היומי..ויום אחרי ירידה של 20 אחוז..והעדר ימכור שוב לכרישים ..ככה עושים כסף בשוק ההונאה חומר למחשבה למשקיעים ...
יופיטר שוקי הון 22/12/2013 11:44 חד וחלק לי אין מידע פנים
מאיפה הייתי אמור לדעת על העיסקה של טאואר ושהיא תטוס ב 47 אחוז ?
54 נירו 21/12/2013 23:46 בונוס ביו גרופ אופציה2שימו לב לפיצוצים אדירים (ל"ת)
53 צארד׳ן 21/12/2013 23:05 טאואר נסחרת בדיסק ואני של 2356 אחוז (ל"ת)
52 טל 21/12/2013 22:25 קמטק - הזמן לקנות
שבוע טוב, בימים הקרובים תצא הודעה מהותית , זמן לרכוש והרבה,,, . עליות מטורפות בזמן קצר ביותר . הירידות האחרונות סתם הכניסו לחץ מיותר, זו אחת המניות המבטיחות ביותר
51 דוד 21/12/2013 21:40 קמטק
מחר מתחילה לעלות צפונה
50 זיפו 21/12/2013 21:33 לא תתמוך ולא נעליים . גנבי המעוף ידאגו כבר
לרסק את המדדים והמניות בסגירה. למרות שיוט המדדים בעולם ברמות שיא , בסופש הזה הם הראו עוצמה חסרת תקדים . עליה של 2% ביום רביעי, תיקונון של 0.3% בחמישי ועליה נוספת של 1.5% בשישי. אם תחשבו על זה לרגע ותפנימו שהמדדים עשו שני בומים על קוליים ב-3 ימי מסחר תבינו שמה שקרה למעוף ביום חמישי הנו שוד ברמה פלילית של משקיעי המניות. אחרי עליות של 2% בחול לא הייתה שום סיבה לנפילה של 1 אחוז בשעה אחרונה ביום חמישי. מאחר שהגנבים שולטים בתא ואף אחד לא עושה כלום , ביום ראשון שום דבר לא יתמוך בכלום. צפו לפתיחה של 0.5% עלובים ונפילה למינוס 0.2 בסגירה. מי שרוצה להשקיע במניות שיעשה זאת בחול . בישראל אין בורסה יש חבורת גנבים בחסות הרשות לניירות ערך.
49 אפריקאי 21/12/2013 21:19 השבוע אפריקה תפגיז חדשות טובות באופק (ל"ת)
48 הזאב 21/12/2013 21:17 איזה כיפה אדומה קיבלו השורטיסטים בטאואר (ל"ת)
47 טאואריסט 21/12/2013 21:17 אני משאיל מניות של טאואר עם וזלין מי רוצה? (ל"ת)
46 טאואריסט 21/12/2013 21:16 טאואר מחר יום חג למשקיעים (ל"ת)
45 טאואריסט 21/12/2013 21:15 מחר שורטסקוויז אלים בטאואר (ל"ת)
44 טאואריסט 21/12/2013 21:15 הגיע הגיע קונטנר של וזלין לשורטיסטים בטאואר (ל"ת)
43 אינדיאני 21/12/2013 21:06 יום חמישי הראה איך רק באחד העם אופציה יכולה לגמור 2000
אחריי שהייתה ב-4500 שקל, רווח קל לגנבים
42 אינדיאני 21/12/2013 21:04 עם השוק לא עולה מחר.....אפשר לברוח מאחד העם עד 2014 (ל"ת)
41 אבי 21/12/2013 20:08 אופציות המעוף
אל תגעו בהן נוכלי המעוף עושים מה שהם רוצים אין הגינות במסחר ולראיה מה שקרה השבוע בכל העולם עליות פה הפוך ומי שעוקב אחרי המסחר זה קרה עשרות פעמים השנה
40 יש'ראל 21/12/2013 20:05 וואו הגיע הזמן טאוור
מניה של חברה מצליחה הגיע הזמן לחזור למרכז העינינים
39 מיקי 21/12/2013 20:00 ועדת חקירה על נוכלי המעוף
לא להאמין מה שעשו פה יום חמישי במדינה מתוקנת היו פותחים ישר בחקירה משטרתית 3 4 אחוז עלו השווקים בעולם השבוע פה מינוס ,,,,,,
38 אנונימי 21/12/2013 19:26 כיל תגיע ל4000 פיר מנייה השבוע?
שתקבלו סרן ושואה אם תמנעו !!!!!!!!!! אני לסוף שנה רוצה לנסוע לחול לאיטליה או ארצההב אני סובל מכאבי חזה קשים אפשרו להרוויח כסף!!!!
37 דני 21/12/2013 19:24 ל11 טל, אתמול היה מסחר בנסדאק בסביבות 25 מליון דולר
לא יהיו עליות מחר???? חח
36 ראל00000026 21/12/2013 19:24 גבעות לאור הצלחת הצינורות טוביה יוצא לחופשתו בנחת
טוביה הלוא הוא סנטא קלאוס יוצא לחופשת סוף השנה והרבה מתנות יחלק וכנופית גבעות חושבים על מהלך דומה ששנה מוצלחת עברה עליהם בלי שימחקו אותם מהבורסה כנראה שהאלוף האגדי יחזור למסיבות העיתונאים והמשקיעים מביטים בצינצנות ומרגישים חזק את הצינורות
35 אבי 21/12/2013 19:17 אפו הצדק
בין כיל לטאואר אפו ההבדל עים אן הבדל צריך לסגור את הבורסה כי הי לא עובדת ביושר
34 אבי 21/12/2013 19:15 כיל צריכה לעלות 30 אחוז
אם טאואר עולה 15 אחוז כיל צריכה לעלות לפחות 50 אחוז הי היתה 4500 ויום הי 2800 זה צודק למניה פי 20 מכיל
33 אבי 21/12/2013 19:12 טאואר לקחת אלואות וכיל נתנת
א ם ראיתם כמה כיל כול הזמן נתנת דבדנדים טובים והי לא עולה כך נראת הממשלה אי יודעת רק לקחת ולא לתת כמו כיל רק יורדת והי לא עולה אם פואטש מחזיק את הבורסה שלנו שלא נתן לכיל לעלות העים כיל משווה לטאואר
32 אינדיאני 21/12/2013 19:10 מחר ירידות חדות ואם לא, לא קוראים לי אינדיאני אלא טמבל (ל"ת)
31 אינדיאני 21/12/2013 19:09 כשכולם ציפו לראלי סוף שנה, הם הורידו את השוק 100 נקודות (ל"ת)
30 אינדיאני 21/12/2013 19:09 אל תשכח את אשר עשה לך עמלק, זכרו את שנה שעברה.... (ל"ת)
29 אינדיאני 21/12/2013 19:08 הכרישים בנויים לפקיעה נמוכה 1204 , זה מה שיהיה גם מחר (ל"ת)
28 gg 21/12/2013 19:08 השבוע צאנס אחרון להתפטר ממניות מעוף לפני מפולת יש עדיין
שחקני מעוף שיקנו סחורה אז נצלו זאת בחכמה
27 gg 21/12/2013 19:06 מה שקובע במעוף זה טבע פריגו כיל בנקים ושער הדולר והנתונ
והנתונים מצביעים שהכיוון למטה בעיקר הדולר שהולך להישחט כי הכיוון הוא של מיתון ןלכן אין מה להתלהב מעליות בוולסטריט טבע כבר נקבע שער שלילי בוולסטריט אז נשאר זה כיל ובנקים לגבי הבנקים משק שנמצא לפני מיתון ובועת נדלן לא יכול לסחוב מניות בנקים למעלה וכיל שעולה בגלל רשת חנויות מזון זה נשמע כמו שנשמעה הבדיחה של נוחי דנקנר שקנה במילייארדים נכסים בלאס ווגאס בקיצור שחקני המעוף יודעים שהשבוע יש צאנס אחרון להתפטר מסחורה בגלל המעוף אז רוצו למכור הכל
26 ירקרק 21/12/2013 18:59 העליות בת"א הסתיימו
אחרי שהמוסדיים ניסו בכוח להריץ את המעוף עוד מספטמבר והביאו אותו לשיא עם הכספים שהם הסיטו מחו"ל, גם הם הבינו שזה היה כמו לנפח בלון מלא חורים.
25 חשבון פשוט 21/12/2013 18:54 ארהביטראז שלילי- שוק באפס
בחשבון פשוט פריגו יורדת 3 אחוזים .טבע אחוז . בחנתיים 0.4 ירידה במעוף .אופקו תקפץ 3 ותאזו ל 0.25. סה"כ ירידה כיל תעלה אחוז וכל השאר יסחרו סביב האפס.כלומר ביום ראשון שוחקים את הפוטים והקולים. תהנו.
24 יופיטר שוקי הון 21/12/2013 18:53 מה עם מלירסון אני בהפסד עצום! (ל"ת)
23 שמוליק 21/12/2013 18:43 טאואר
איך זה שאין איזכור בכתבה לעליה של המניה בארה"ב בכמעט 50 אחוז, איפה הארביטראז'?
DW 21/12/2013 22:16 יש איזכור מתחת לכותרת .... נכון יכלו לדייק ולפרט יותר
"מניית טאואר זינקה עשרות אחוזים בוול סטריט לאחר הודעה על חוזה חדש עם פנסוניק, וחוזרת לאחד העם עם פער ארביטראז' ענק"
22 יוני 21/12/2013 18:38 אפה רשות לניירות ערך
מה שקרה ביום חמישי שמשעה רבע לארבע ריסקו את השוק כמעט שני אחוז בלי שהבורסות בעולם זזו או שבארץ פורסם נתון מקרו או מיקרו מראה שיש מניפולטורים בדמות בתי ההשקעות הגדולים כמו אקסלנס כלל מיגדל מיטב דש הראל שהם מרכזים את מרבית המיסחר בבורסה וזה מראה שהם מתואמים אני קורא לכולם לשלוח תלונות לרשות לניירות ערך דרך האתר שלהם או אימייל המצורף public@isa.gov.il וליצור עלהם לחץ
אנליסט עממי 22/12/2013 09:42 כל הכבוד לך! אני מצטרף ושולח תלונה חריפה ומנומקת. (ל"ת)
אנליסט עממי 22/12/2013 11:56 התלוננתי לרשות וכבר קיבלתי תשובה ראשונית בזו הלשון"
"... פנייתך הועברה לאחראים על הנושא ברשות ניירות ערך, והעניין ייבדק ויטופל לפי סמכויות הרשות ושיקול דעתה הקבועים בדין." רבותי, אל תישארו אדישים, העבירו תלונות במייל לפי הכתובת שנתן יוני. כאשר הרשות תוצף בתלונות דומות היא לא תוכל להתעלם מהבעיה - זה כוח שעשוי להשפיע, אז התחילו לכתוב. כל טוב ובהצלחה! וכל הכבוד ליוני!!!
יוני 22/12/2013 12:21 הבעיה היא שהם טוענים שתוצאות החקירה סמויות
וכך אי אפשר לדעת אם חקרו באמת ומה התוצאות
21 בנק ישראל 21/12/2013 18:23 החלטה קשה מאד יש לנגידה . בטוח תרים טלפון לפישר
והוא יגיד לה מה לעשות
20 אבי 21/12/2013 18:18 תשאירו את השחקנים שיקנו לבד לא להשתתף (ל"ת)
19 שלי 21/12/2013 18:14 שר אוצר תבדוק מה קורה בבורסה אתה ממונה עליה (ל"ת)
18 אסי 21/12/2013 18:09 מחר עליות חדות במעוף בהובלת מניית כיל והבנקים
מחר עליות חדות במעוף בהובלת מניית כיל והבנקים
יופיטר שוקי הון 22/12/2013 11:47 כיל בקושי עולה (ל"ת)
17 karish12 21/12/2013 18:03 זיבלוני המעו"ף ועיתוני הכלכלה
שקט על האחוז וחצי ירידות בשעה האחרונה של יום חמישי ! השוק היחידי בעולם שירד ! הכל שחיטות וזבלה וכולם שותקים !!!!!!!
16 אלכס 21/12/2013 18:02 המלצות לשוק האגח
שבוע טוב אבקש המלצות להשקעה בשוק האגח באחד העם .
אנליסט עממי 22/12/2013 09:39 ממליץ מאד על אגחים של פישמן כמו כלכלית י-ם. (ל"ת)
15 אחד שיודע 21/12/2013 17:56 השוק למטה, שלא תבכו מחר בסוף היום (ל"ת)
14 מלאך הילדים 21/12/2013 17:53 חגיגה מחר בטאואר
לכל המחזיקים שקנו בשבוע האחרון מתקשה להאמין שהמגמה הזו תימשך זמן רב בגלל שטרי ההון שיושבים על גבה של החברה. מבחינת מסחר לא נראה שנגיע לשיאים חדשים השבוע בגלל החג של הנוצרים וגם פערי ארביטראז' שליליים למחר אבל השבוע מתחיל ונקווה לראות עליות ונפח מחזורים גבוה משבוע שעבר!
איל 21/12/2013 19:54 70% משטרי ההון כבר נפתרו (ל"ת)
13 דוד מ 21/12/2013 17:41 טאואר זמן המראה !!!!
הגיע הזמן שהמניה תטוס בעקבות כל העסקאות שעשתה , לא בחינם קיבלה הלוואה בתנאים מצוינים מהבנק האמריקאי בשבוע שעבר
מייק1 21/12/2013 18:10 החשפו למנית טאואר דרך אג"ח ו להמרה עם 2 הטבות
קנית האגח נותנת 2 הטבות: 1. האגח עומד על שער 80 בתשואה של % 12 לריבית 2. גם נותן אפשרות המרה למניה. הזדמנות לרווח גבוה למבינים.
12 יפית 21/12/2013 17:25 לא לקנות כלום עד שתקום ועדת חקירה בקשר ליום חמישי (ל"ת)
אזרח 22/12/2013 08:58 למה הקינאה אוכלת אתכם הכל הייה ברור ומי שקנה ירוויח (ל"ת)
xx 21/12/2013 18:16 את יפית מהפרסומות מחר תרוצי לקנות טאואר ואל תדברי בשם
אנשים אחרים שמבינים עינין עדיף שתחזרי למטבח .שאלה את אחותו של גורביץ או שהוא מתחזה לאישה מחר שער2500 ליליה טוב לך
דן 21/12/2013 18:03 מסכים לחלוטין ,,,,במגעים עם עיתונאים לחשיפה גדולה (ל"ת)
אבי 21/12/2013 18:02 שוק
שר האוצר לידעתך- אם לא ידעתה נפתח קזינו במדינת ישראל. באחד העם בתל אביב.
11 טל 21/12/2013 17:23 אצלנו לא תיהיינה עליות תתעוררו מהחלום (ל"ת)
יואב 21/12/2013 19:45 ויום ראשון :) (ל"ת)
10 יעקב 21/12/2013 16:45 כן פייט
לדעתי מחר כן פייט עולה עקב ארביטראז' של כ 6% אין בזה משום המלצה לקניה או מכירה נשלח מהסמרטפון שלי
9 עידן 21/12/2013 15:57 DNA ביומד הולכת לטוס!!!!
הצליחה בניסוי לבלוטת התריס במתן אוראלי שהתקיים באנגליה... יאוואראדי שווי שוק של מיליארד דולר!
מני מור 21/12/2013 19:07 אין להם כלום אל תנסה להריץ
עוד מניה שמשקרים רק כדי למחוק אותך
עידן 21/12/2013 21:17 אתה טועה בגדול!
החברה מפתחת גם מתן תרופה אוראלית לאוסטאופורוזיס שווי שוק של 11 מיליארד דולר בשנה!
8 מאסטר טיפ למחר 21/12/2013 15:54 לא לגעת בקולים , אפילו לא עם מקל !! (ל"ת)
7 sדוד 21/12/2013 15:39 המדינה עברת הי לא רואה כלום
ממשלה עים משכרת של 10 פעמים מהציבור הי לא רואה סביב מה קורה המשק בצרות מעלים מעמ 10 אחוז ברי 80 אחוז חולה לזה קורעים ממשלה חולה זה פו יהיה כמו יוןן
6 sדוד 21/12/2013 15:37 חברים כיל קנתה חברת מוצרי מזון
כול מניה שקונה דבר הי טסה מה קורה בכיל שהי מעצמה ופטש רק מוריד אותה מה אם הציבור הוא עיבר מה קורה בטאואר לא מגיעה לכרסולים ש ל כיל וכיל רק מדשדשת
5 משה יורם 21/12/2013 15:25 סיכום פערי הארביטרז' הינו שלילי ולא חיובי
ולכן תהיה השפעה שלילית ולא כפי שרשום
אנונימי 21/12/2013 19:07 אתה מסתכל על שבוע שעבר (ל"ת)
יענקל 21/12/2013 18:54 גם לי ניראה כך!
באתרים שכחו לכלול את פריגו עם ארביטראז שלילי של 2.52%! מי יודע מה קורה בעיניין? פריגו כאילו נעלמה!
4 karish12 21/12/2013 14:57 זיבלוני המעו"ף חתכו את השוק באחוז פלוס
ואין עיתונאי כלכלי שחוקר איך במקום היחידי בעולם השוק נחתך באחוז פלוס תוך דקות ביום חמישי !
3 טאואריסט 21/12/2013 12:50 מחר יום חג עבור משקיעי טאואר (ל"ת)
2 ראסל 21/12/2013 12:49 הייתי בסופר פארם רציתי וזלין לשורטיסטים בטאואר ונגמר
מסכנים מחר השורטיסטים בטאואר חגגתם שנים אבל מחר זה יכאב כי הוזלין נגמר והצינור יהיה ללא משכך (יש מישהו שרוצה שאני אשאיל לו קצת מניות של טאואר?חחחחח)
חומי 21/12/2013 19:07 לראסל
היי, יצאת פיתה עם הוואזאלין! כיוון שידענו מה קורה, סגרנו השורט וקנינו במינוף פי 4! כך שכמה שתרוויח..אנו נרוויח פי 4! מה לא ברור מר וואזא (לין)?
1 אנונימי 21/12/2013 12:41 אפילו שחקני המעוף יתביישו להוריד את הבורסה ביום ראשון.. (ל"ת)
משה 21/12/2013 19:28 ואם ירד מה תעשה
אתה יכול לקנות עוד בזול....ואולי ביום שני יותר בזול
מנדי 21/12/2013 19:08 לאנונימי
ממש בלי כל בושה! או כבר מחר ובטוח החל מיום שני!
רפי 21/12/2013 18:11 אין להם שום בושה לא עושים להם כלום (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש