20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.6% בלחץ הירידות בארה"ב, אופקו נפלה 11.5%

וול סטריט פתחה בירידות של עד 0.5% והעיבה על הנעילה בת"א, מדד מניות הבנקים איבד 0.5%, מדד הנפט-גז הוסיף 0.9% נגד הזרם
 |  75
מתרחקת מהשיא
Share
הבורסה בת"א סגרה היום בירידות שערים, ורשמה יום שלישי ברציפות של מימושים. זאת על רקע הירידות שנרשמו בפתיחת המסחר בוול סטריט (ה-s&p 500 יורד 0.5%) שגררה עמה את אירופה. מניית אופקו הלת' (+10.58%) אופקו הלת' 2,351 +10.58% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אופקו הלת´ בסיס:2,126 פתיחה:2,325 גבוה:2,353 נמוך:2,301 תמורה:9,379,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות סגרה בירידה חדה של 11.5% לאחר כתבה שלילית באתר Seeking Alpha שהובילה לתגובה חזקה בניו יורק.


מדד המעו"ף
מדד המעו"ף
מדד משוקלל של 25 שערי המניות של החברות בעלותשווי השוק הגבוה ביותר שנסחרות בבורסה לניירות ערך בת''א.(מעו''ף - מכשירים עתידיים ופיננסיים). המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. לצפיה במדד המעו"ף
השיל 0.64% מערכו לרמה של 1,342.9 נק',
מדד ת"א 75
מדד ת"א 75
המדד הכולל את 75 המניות בעלות שווי השוק הגובה בבורסה, אשר אינן נמנות על מניות מדד ת"א 25. החל להיסחר בתחילת שנת 1999. המדד מתעדכן פעמיים בשנה, בחודש אפריל ובחודש יולי. למבט מהיר במדד ת"א 75
סגרה בירידה של 0.23% ומדד הבנקים נחלש ב-0.54%.מדד הנפט גז עלה כנגד המגמה ב-0.9%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.121 מיליארד שקל מיליון שקל.

מוקדם יותר היום התייחס המנתח הטכני של Bizportal אייל גורביץ' לירידות שנרשמות בימים האחרונים בת"א ולרמות התמיכה "הפריצה לשיא כל הזמנים אמורה להביא איתה המשך ניכר של העליות. זה מה שההיסטוריה לימדה אותנו. אלא שאין לצפות לעליות משולחות כל רסן. תיקונים טכניים הם עניין מקובל ורצוי במסגרת מגמת עלייה קיימת. השאלה המרכזית היא האם הם שוברים מטה רמות תמיכה משמעותיות ומשנים את מבנה המחירים החיובי. קשה לקרוא למה שמדד המעו"ף עושה שינוי מגמה. בסך הכל, עד לנקודת הזמן הנוכחית מדובר בתיקונצ'יק שאפילו לא חצה מטה את רמת 1,346 שהייתה רמת התנגדות וכעת הפכה לשמש כרמת תמיכה. רצוי לתת למגמת העלייה קרדיט, לפחות עד שיקרה משהו משמעותי יותר."

אתמול הסתיים המסחר בת"א בירידות: מדד המעו"ף איבד 0.87 וסגר ברמה של 1,351 נקודות. ת"א 75 נפל 1.6%. מדד הבנקים איבד 2.3% ומדד הנפט וגז בלט בנפילה של 2.94%. המחזור הסתכ ב-1.3 מיליארד שקל. טבע הובילה את המחזורים בעלייה של 4.1%. רציו יהש (-1.16%) רציו יהש 221.9 -1.16% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:224.5 פתיחה:223.1 גבוה:225.5 נמוך:221.8 תמורה:1,754,179 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות בלטה בירידה של 3.74%.

המסחר בעולם המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים. מדד ה-s&p 500 מאבד 0.5%, הדאו ג'ונס נסוג 0.43% והנאסד"ק יורד 0.45%. הבורסות באסיה התממשו לראשונה מזה 3 ימים. מדד הניקיי ירד 0.6%, הבורסה בשנחאי איבדה 1.5% וההאנג סנג נפל 1.7%. לסקירת אסיה

מניות במרכז

מניית חלל תקשורת (+1.62%) חלל תקשורת 2,074 +1.62% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חלל תקשורת בסיס:2,041 פתיחה:2,000 גבוה:2,080 נמוך:2,000 תמורה:146,493 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות נסחרת היום בעלייה חדה, לאחר שהחברה הודיעה לבורסה כי היא מעמידה את עצמה למכירה "לנוכח התעניינות מצד גורמים שהביעו עניין במיזוג או ברכישת החברה,
דירקטוריון
דירקטוריון
אדם אשר נבחר על ידי האסיפה הכללית של בעלי
החברה קיבל החלטה לבחון את האפשרות לביצוע עסקה כאמור".

טבע מרכזת עניין לאחר שזינקה אתמול אחרי שפירסמה את התחזית לשנת 2014 ממנה עולה כי במידה ויושק קופקסון גנרי - הרווח ייפול עד 16%. במקביל דווח על חזרתו של אמיר אלשטיין לחברה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון.

שותפויות "לוויתן" דלק קידוחים יהש (-1.6%) דלק קידוחים יהש 1,109 -1.6% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דלק קידוחים יהש בסיס:1,127 פתיחה:1,098 גבוה:1,113 נמוך:1,096 תמורה:4,085,150 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות , {אבנר יהש} ו- רציו יהש (-1.16%) רציו יהש 221.9 -1.16% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי רציו יהש בסיס:224.5 פתיחה:223.1 גבוה:225.5 נמוך:221.8 תמורה:1,754,179 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות רכזו עניין לאחר שצנחו אתמול על רקע העדכון שמסרה ענקית האנרגיה האוסטרלית, וודסייד , בכנס האנליסטים השנתי שלה. בנוסף, הוציא היום בית ההשקעות IBI עדכוני המלצה והוריד את ההמלצות לאבנר, דלק קידוחים וישראמקו מ-'קנייה' ל-'נייטראלי'.

בנק ה פועלים (+1.95%) פועלים 2,460 +1.95% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי פועלים בסיס:2,413 פתיחה:2,450 גבוה:2,466 נמוך:2,449 תמורה:36,501,439 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות דיווח הבוקר כי החליט שלא להמשיך את הליך הבחינה לרכישת דיסקונט ניו-יורק. מניית בנק דיסקונט (+1.41%) דיסקונט 912 +1.41% 16:24 24/09/2017תל אביב הוסף לתיק האישי דיסקונט בסיס:899.3 פתיחה:912.6 גבוה:914 נמוך:906.5 תמורה:9,665,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות מגיבה בירידה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-41 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
41 מיקה מאונן שם טוב 11/12/2013 22:16 מחר ירידות- אני אוהבת (ל"ת)
40 דוד חברוני 11/12/2013 21:00 ביומד
קמהדע ביוליין, כן פייט כל הזמן למעלה. מה קורה עם המניות האמיתיות כמו בונוס ופלוריסטאם שבשנה האחרונה אפס מאופס?
מאוכזב 11/12/2013 21:33 מיני ביומד
פלורי בדרך למאה נקודות.
39 זוהר 11/12/2013 19:41 השוק יטוס לפני החג שלהם (ל"ת)
38 אולסי 11/12/2013 18:00 אופקו
נו כך זה שבמחזור עלוב מפילים את השוק
37 בא 11/12/2013 17:37 גורביץ נו . (ל"ת)
36 צחי 11/12/2013 17:23 השוק לא יירד מ 1340. נקנו קולים. (ל"ת)
גל 11/12/2013 19:53 עשית טעות ידידי (ל"ת)
35 יופיטר שוקי הון 11/12/2013 17:20 וולסטריט עוד תסיים בירוק היום (ל"ת)
עליוזיניו 11/12/2013 18:27 כן בטח עוד תסיים בירוק היום .. עוד אחד .... חוכמולוג (ל"ת)
34 איציק והחברים 11/12/2013 17:01 איילוש
נירשם לפני כשעה ולא עלה משום מה!! מנסה שנית!! "תיקונציק" "בעור שיניו" "ממשיך בתלם, אין בעיות" יש לפעמים שצריכים להבין שזמנים וזמירות השתנו! ודווקא החכמים והטובים ביותר מתוכנו לא מפנימים ולא משנים! הייתי נער וגם זקנתי על התזות הללו שתמיד מתגשמות בסופו של יום...! אם רק תירצה איש יקר...! הסיירת המובחרת עומדת לפקודתך במידי! ערב טוב!
ג'ים בים 11/12/2013 17:56 עוד סיירת כזאת ואבדנו. נשלח לכם את אהוד ברק
אם תמשיכו ככה.
איציק 11/12/2013 18:34 לבים
תגובתך חצופה, פוגענית ומעליבה! וחבל שכך.....גם לגבינו וגם למפקד הנערץ שלנו ! יכול להיות שאינך אוהב את אהוד! אבל, אם תירצה פעם, אזמינך למישרדנו ואספר לך כמה רבות חייב עם ישראל לאיש הזה! ערב טוב!
33 ג'וני 11/12/2013 16:59 גורביץ'- אנחנו כבר 1344.75
חצה את 1346- מספיק כבר להטעות אנשים.
אחד העם 1 11/12/2013 18:21 למה צריך את גורביץ'?
הבן שלי בן 10 אמר שיעלה הבת שלי בת 8 אמרה שהשוק ירד. פשוט הימור- או למעלה או למטה
32 עופר נמרודי 11/12/2013 16:43 מניית השנה -הכשרה אנרגיה (ל"ת)
31 זאביק השועל 11/12/2013 16:38 גבעות הזבל
מי דחף את המשקיעים לגבעות הזבל. בניצוחו של טוביה החובב החולב. חחחחחחחחחחח זה הזבל הגדול בבורסה . אין לדעתי מניה מסוכנת יותר . אחריה באה גלוב הזבל. מה גם שיש לגבעות הזבל פורום ספציפי בספונסר שעוד יותר מוסיף שמן למדורה. כל בר בי רב בפורום יכול ליכתוב ולדכא משקיעים פוטנציאלים ומזיק לזבל הזה עוד יותר . ומגדיל עוד ועוד את הרהזבל בגבעות.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לזאביק השועל 11/12/2013 20:05 תגובה לתגובה. מספר 19 שכתבתי לראל,מתאימה גם לך, למעט
דבר אחד שאני מסכים איתך לגביו, והוא שחלק מחברי פורום ספונסר גבעות (לא כולם! ואני מדגיש. לא כולם, כי רובם אנשים טובים והגונים), אבל לצערי הרב יש שם מיעוט שבאופן שיטתי וגורף מנבל כל הזמן את חרצובות לשונו, מקלל, מחרף , מגדף ומנאץ סתם אנשים הגונים, טובים וישרים ופשוט נקאה וסלדה נפשי לקרוא את כל דברי הזוהמה המגעילים שלהם ואת הלשון הרעה שלהם!!!! די כבר! נמאס כבר מאנשים מקללים ורעים שכאלה! ואם הנהלת הפורום אינה מצליחה לבטל אותם, אז הגיע כבר הזמן לסגור לאלתר את הפורום הזה ! ממני, פנסיונר צעיר.
ראל000033 11/12/2013 19:12 זבל שווה משהו גבעות מה. (ל"ת)
30 אחת שמבינה א 11/12/2013 16:35 לאליעזר לוי בלבד!
אתמול לא יצא ליי לענות לך , אני מקווה שתקרא את התגובה שלי, בקשר לטאאור, אני עדיין מחזיקה את אותן מספר היחידות שהיו לי, לצערי עם הפסד גדול, בקשר להצעה שלך בקיזוז מס, היא נכונה, אבל הבעיה שאת טאוור אני מחזיקה בבנק, ובהראל אני משחקת בכתיבות, כידוע לך, אני משחקת בסכומים מאוד קטנים שזה אומר מספר קטן של אופציות, לאחרונה מרוויחה טוב ולא מתלוננת. חודש שעבר קיזזתי מס מבבילון, החודש הזה אקזז מס מכיל, שמת לב, תמיד אני מופסדת במניות, אתמול היה יום מטורף וזאת היתה הזדמנות מצוינת לקנות אופציות, רציתי לכתוב לכם ופשוט לא יצא לי, אני כתבתי 4 פוטים וסגרתי את שני הקולים שירדו הרבה. מה קורה איתך? אתה עדיין מחזיק בטאוור? ןמה עוד? מה דעתך על שופרסל? תענה מתי שנוח לך, אני תמיד קוראת בפורום הזה, זה כבר עניין של הרגל. ועוד משהו, אני כבר לא מתרשמת משום הודעה טובה של טאוור, סתם חתיכת נוכלים ורמאים כולם. שיהיה לך יום טוב ומוצלח.
אליעזר לוי 11/12/2013 20:23 לאחת שמבינה
המשך אפריקה 14000 ענ ממוצע 1780 הפסד 60% אבל כיל נרכשה 3000 ענ ב3170 10% לא נורא הפסד אך בזק 15000 ענ ב439 460 שווה 40%פלוס או גלוב לא הנפט אלא הנדלן 5000 ענ לא משחרר יש רווח או כלל ביו אורמת אידייאו עזריאלי ביוליין וכו וכו מאוזנות ועוד אז כל טוב לך והתחלתי לרכוש הרבה קסם שורט 25 ב100k
אליעזר לוי 11/12/2013 20:10 לאחת שמבינה
חן חן לך על תגובתך מאמש ובכן טאואר יש 4000 ענ 2300 בהנפקה של ראסל ב3300 אז אחר כך 800 חיזוק ב2200 2400 ואז בהמרה כפויה של זכויות עוד 280 ב1980 ואז חיזוק עצמי 520 ב1810 1790 ועוד 200 ביום חמישי במחיר 1478 ו 1520 סה 4000 בהפסד יותר לא מחזק כלל אז ממוצע 58 עד 48% הפסד כל טוב לך אכתוב לך על יתר השקעותי היותר טובות
ג'ים בים 11/12/2013 17:57 לא מבין למה מסמנים לך אדום. מחבב אותך (ל"ת)
מרים 11/12/2013 17:39 אני נמצאת באלרובי כמה את משלמת בהראל אולי ישתלם לי
לעבור אני גם כותבת לא הרבה אבל עושה כמה שקלים יש לציין שלא תמיד מצליחה עם הכתיבה כמו השבוע שהיה די לא צפוי הימרתי על עליות ונפלתי אמנם לא חזק רק 4000 אבל זה קיזז רווח מלפני שבוע אז מצפה לתגובה וכל טוב ממרים איזור השרון
29 odedavz 11/12/2013 16:23 קמהדע יש הודעה במאיה הצלחה בניסוי (ל"ת)
סופרמן 11/12/2013 17:21 לא הצלחה, אלה סיום הניסוי. התוצאות ינתנו בהמשך. (ל"ת)
28 אפריקה הפסיקו להתאבל 11/12/2013 16:16 על נלסון מנדלה רק פו מניית אפריקה ממשכה להתאבל (ל"ת)
27 פריון וקמטק 11/12/2013 16:06 מתחממות בנסד"ק...קר בחוץ (ל"ת)
26 אנונימי 11/12/2013 16:02 למה קמהדע בהפסקת מסחר (ל"ת)
25 צדק מלאכי 11/12/2013 15:04 יופיטר
יכול להיות שאתה המלאך גבריאל או מיכאל שנישלחו אלינו לעשות להם טוב ואף להרים את המעוף לשער 1534 עד סוף השנה ול 1998 עד סוף 2014! שמע! זה שאתה מאחל סרטן ומיתות קשות לאנשים! אולי אינך מבדיל בין טוב לרע ואף לא יודע ,שברכת" הדברים האלו!? אתה בכלל דיברת ואיחלת דברים עדינים כמו תאונות קשות וכדומה! עזוב שטויות, העיקר שתמכור או תקנה היום ולא משנה אם ברווח או הפסד! מה איכפת לך!
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 17:22 אני חלק משוק ההון הישראלי וסוחר מקצועי בבורסת תל אביב
אני מקווה שזה לא ישתנה
24 ידיעה טובה 11/12/2013 14:55 על ליוויתן כנסו
http://www1.bizportal.co.il/article/375459
23 שבי 11/12/2013 14:53 ברבע שעה הקרוב יוכרע לאן הולך המעוף אם לעליות אם
לירידות ,המעוף כבר מזמן היה צריך להיות1360 אולי מחכים לשעה שלוש להרים את המעוף כי אם זה לא יקרה עכשיו הולכים לירידות חדות בניגוד לעולם
עימדי 11/12/2013 15:54 לשבי
את צודקת אחותי ב 1000%! גם אני מבינה ומאמינה שאו שירד או שיעלה....שעה שלוש עברה ונישארנו עם הבעיה, או שירד או שיעלה....למרות שאני בטוחה שיהיה מימוש בריא של 45% ולאחר מכן יטוס 7% וחוזר חלילה!
22 סטולי 11/12/2013 14:12 פרוטרום
מישהו אסף באגרסיביות מטורפת...
21 דודו 11/12/2013 14:05 אפשר לסגור את הבורסה היא לא תעלה יש מלחמה בין
השחקנים יעשו הכל ולא יתנו לה לעלות והרשות שותקת
20 לא שווה כאן | 11/12/2013 13:23 איזה בורסה דפוקה בארץ ? ? כל העליות בחו''ל כאן כ
לא זז וירד |
גל 11/12/2013 13:42 אין מצב שיתנו לשוק לעלות (ל"ת)
ריתמן 11/12/2013 14:35 גלוש
הצדק איתך! אבל, מי זה יתנו? אז, אם ההם לא נותנים....קחו יוזמה והעלו השוק בעצמכם! למה להיות פרזיטים ולהמתין שאחרים יעשו את העבודה השחורה! כל אחד דואג לעצמו!
גל 11/12/2013 17:52 אם היה לי את הכסף של שחקני האופציות הייתי מילארדר (ל"ת)
19 לראל 032, 033, 069 11/12/2013 13:09 וכל יתר המספרים חחח. הודעה אחת פצצה של גבעות וכבר
תצטרך לשלשל במכנסיים מרוב צער על שלא היית בפנים והיית יכול להחזיר בחזרה את כל ההפסדים שלך + רווחים גדולים. אני מציע לך בהזדמנות זו שוב להפסיק בטיקבוקים האובססיביים שלך על גבעות והנהלתה. חבל על הזמן שלך וגם שלנו. אתה סתם מדבר סרה ולשון הרע על אנשים הגונים טובים וישרים.
ראל0000032 11/12/2013 20:18 הודעה אתה מפנטז מכסימום זה משאית עם לוגו
אתה יודע כמה הודעות שיחררו הכנופיה הזאת אם אתה משקיע חדש לשון הרע זה לא היה במקום אני מזהיר מי שמשקיע שלא יפסיד וזאת מצוה הצעה צא מהנייר אנשים שחוטים פה אתה כנראה לא מופסד הרבה אז אתה לא עייף צא שמע הצעה הכל בלוף שם אין טיפת נפט שם
ראל000033 11/12/2013 19:14 הגונים ישרים טובים כנראה אתה חדש בזבל הזה (ל"ת)
18 גבי 11/12/2013 13:02 אין מצב לעליות יש כאן מחסומים שולטים בבורסה (ל"ת)
17 שמוליק 11/12/2013 12:43 המעוף
גומר היום 04+
צבי 11/12/2013 14:18 נוכלי המעוף חושבים אחרת
שכח מזה שיתנו לשוק לעלות מילימטר !רק אחרי שכווווולם יתייאשו-הם ייכנסו וירימו את השוק. זו מדיניות מרושעת של שרלטנים שעושים בשוק כבשלהם
16 השואל 11/12/2013 12:31 אפריקה ישראל
מעניין מי רכש אתמול בנעילה 5 מליון על אג"ח כו והאם זה יקרה גם היום? כנראה לבייב סיכם עם אחד המוסדיים.
15 חיים 11/12/2013 12:24 רציו היום עולה 5-6% ובשבוע הבא עוד 10% (ל"ת)
14 מעניין 11/12/2013 12:23 האם רציו תעבור את שער 50 כבר השבוע או בתחילת שבוע הבא
אני אומר בתחילת השבוע הבא. לא להיות גרידיים
רחמן 11/12/2013 14:41 למעניין
באמת לא להיות גרידים! שיגיע ל 30 בקרוב...לקנות בירידה כמות כל 5 נקודות! ז"א לקנות ב 30..25..20..וב 15 כמות גדולה לקיזוז! זה מדעי ומומלץ ע"י האיגוד המרכזי!
13 פרוטרום 11/12/2013 12:22 קניה חזקה
20 חודש בחודש הקרוב...זכרו את הטוקבק הזה...בהצלחה
12 ראל0000033 11/12/2013 12:04 גבעות טוביה מיתנצל שרצה עוד כסף
הוא מיתנצל שרצה עוד כסף רצה לתרום בקריסמנס לקראת השנה החדשה הבאה עליו ומיתנצל על תקרית הצינורות והוסיף האלמנט בדרך
11 צבי 11/12/2013 11:38 מדד הבנקים אתמול נפל? הפילו אותו בכוונה (ל"ת)
10 רציו-נל 11/12/2013 11:34 רציו ההשקעה הטובה בשוק . תעלה 20% בשבועיים הקרובים
ומאות אחוזים-אלפי אחוזים ב2014 , 2015
9 רציו-נל 11/12/2013 11:22 אתמול היתה הזדמנות פז לחזק רציו. שלב התיקון הסתיים.
עוד לא מאוחר לחזק. רציו ההשקעה הטובה בשוק. למאגר הענק בכל סידרי גודל הזה של ליוויתן פוטנציאל עצום מבלי לדבר על פוטנציאל הנפט. בסופו של דבר החברה שווה היום פי 3 מהמחיר בה נסחרת וזה עדיין בלי להתחשב בפוטנציאל הנפט. שום דבר לא ישנה את העובדות הללו.
8 למי שלא הספיק 11/12/2013 10:13 לקרוא את הודעה של 76 מאמש
בסוף היום הגיע איש רע שהשתלח בחברים ובאתר! אני מציע לשלות אליו את ששון ישר יופיטר כדי שיעמידו במקןמו ואף יטבל בקללות וחרמות! מה דעתכם?
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:45 אני הפכתי לכוכב !!! מה אתם רוצים ממני חברה ?
אני מאחל רק ברכה והצלחה לשוק ההון וסוחרים בה
ש 11/12/2013 12:22 אסור לקלל ואסור להחרים
לכל אחד דעות והוא יכול להעלות אותם על הכתב הוא לא קילל ולא הסיט אמר דעתו וזה לגיטימי מי שמקלל הכל בא עליו פי שניים וזה גם יהרוס לו את הבריאות ואת כספו בבורסה הוא יפסיד בוא נברך ונצא מבורכים גם כן.
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:49 אני לא קיללתי אף אחת ! מה אתם רוצים ממני ?
שיהיה יום טוב ונעשה הרבה כסף בבורסת תל אביב אמן ואמן אני עם הבורסה ושוק ההון ולא נגדה !
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:47 אה כן ? ומה עשה משה רבינו למצריים או אלישע לילדים?
כל הנביאים קיללו ובירכו.... מה עשה ירי מהוא הנביא? אני לא נביא אבל יש קללות ויש ברכות תלוי עם מי יש לך עסק!
ש 11/12/2013 13:08 יופיטר
אתה תלך עם המברכים תמיד לעולם אל תקלל ושאף אחד אחר לא יקלל אם תברך אתה תבורך ותצליח בכל מה שתעשה אל תשמע לאף אחד ואל תקלל קללות לא מובילים להצלחות בחיים. אני מברך את הבחור מהודעה 76 אתמול ואני מברך אותך בחיים טובים ובהצלחות בחיים ובכל מה שתחפוץ יום טוב לך ולכולם
7 קמטק הודעה אחת 11/12/2013 10:04 והשמיים הם הגבול...לעקוב (ל"ת)
לגבי הרבה מניות 11/12/2013 17:25 הודעה אחת והשמיים הם הגבול, השאלה מתי תבוא הודעה כזאת (ל"ת)
6 אברטון 11/12/2013 09:43 לאחת שמבינה
לא מבין את מהות הקשר שלך עם אחד שלא יודע! את ראוייה לטוב יותר! הוא ניראה לי טיפש משועמם ולא מגיע לו להתקרב לנסיכה כמוך!
5 דנגובי 11/12/2013 09:40 יופיטר
ראה זה פלא! כל אלו שהפריעו לך לסחור ולבורסה לעלות וקיללת אותם כניראה באמת מתו! אז בו וניבדוק אם היום תוכל לסחור והבורסה תעלה! קללותיך ,כניראה, מביאים להפוך על הפוך! בקשר לכדורים שסיפרת שאתה לוקח! בולעים בבודדת דרך הפה לפי מצוות הרופא! זה שאתה לוקח את כל החבילה עם העטיפת קרטון וניילון ודוחף לרקטום, זה לא מביא לתוצאות! כתבת שאתה מהגר! אף מדינה לא תסכים לקבלך! נסה באיראן! הם נחמדים!
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:41 אפילו משה רבינו קילל את המצריים לא קראתה תנך?
יש קללה ויש ברכה ככה העולם בנוי אני מגן את עצמי
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:39 אפילו משה רבינו קילל !! איך הוא הביס את המצריים ?
בברכות?
יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:37 מה רוצים ממני? אני לוקח את הכדורים לפה אני אעלה לפייסבו
אתה תראה שאני לוקח את הכדורים בפה הם לא עוזרים .... אני אדם סובל מאוד עם כאבי חזה מאוד קשיים שלא נראים מבחוץ ואני כן רוצה להגר לחול חלום....
4 ראל000032 11/12/2013 08:38 גבעת טוביה החולב תיקון הרבי אמר לטוביה שימצא הרבה
מים לא נפט כנראה הרב אמר לו בעברית וטוביה אז היה רוסי לפני קנדי אז ככה היתגלגלה הטעות לצערנו אז טוביה בשם כנופית גבעות מיתנצל תיתנחמו שמים פתאום לא חסר
3 גל 11/12/2013 08:35 אתמול לא ירדנו מספיק במקום לעלות? (ל"ת)
גיל 11/12/2013 09:13 גל
לא! אתמול ממש לא ירדנו מספיק! ניצטרך לרדת עוד הרבה! ומזה השטות"במקום לעלות"? זה לא תוכנית כבקשתך! זה הראליטי של החיים! עד היום עלה שלא בצדק! עכשיו נרד יפה עם צדק!
2 אבי 11/12/2013 08:33 מעניין אתמול כשהיינו עם פער ארביטראז חיובי התעלמתם
אבל עכשיו עם פער שלילי מינורי התייחסות של ממש
1 אנליסט עממי 11/12/2013 08:26 צימצום בתוכנית הרכישות של הפד יביא לירידות מתונות בטווח
הקצר, וזה יקרה כנראה כבר החודש, אבל בטווח הבינוני והארוך זה יהיה לטובת הכלכלה של ארה"ב והעולם, כי לא ניתן להמשיך לעד את האינפוזיה - בסופו של דבר, ברגע שמתאפשר, צריך להעמיד את החולה על רגליו ולתת לו ללכת עצמאית. במידה ובמהלך 2014 יהיו נתונים כלכליים טובים, נמשיך לראות מגמה שורית בשווקים. לדעתי, לא תהיה קריסה או אפילו ירידות דראסתיות בקרוב. היום המעוף ירד במעט מתחת ל- 1350. יום נפלא ומוצלח לכולם!!!
007 11/12/2013 10:41 השוק באר"ב גילם את הצימצום כבר
ויש המנצלים לאסוף סחורה ידוע שברננקי יקטין את הרכישות אבל מצומצם מאוד שלא יפגע בשוק כי אם יבחר לצמצם בחוזקה עלול לבצר מצב של אי אמון המשקעים בשוק ולסיחרור שברננקי לא יודע לאן זה יוביל ולכן הוא הולך על בטוח ונותן לשוק להבין לבד מה טוב אסור לו לזגזג בזמן הזה כי זה מראה על חולשה הרעיון להפחית בהדרגתיות ולא ליפגוע בשוק כי זה הדלק שלו
אנליסט עממי 11/12/2013 16:04 מסכים איתך במאה אחוז, ביטאת זאת יפה מאד! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש