ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.6% בלחץ הירידות בארה"ב, אופקו נפלה 11.5%

וול סטריט פתחה בירידות של עד 0.5% והעיבה על הנעילה בת"א, מדד מניות הבנקים איבד 0.5%, מדד הנפט-גז הוסיף 0.9% נגד הזרם
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה היום בירידות שערים, ורשמה יום שלישי ברציפות של מימושים. זאת על רקע הירידות שנרשמו בפתיחת המסחר בוול סטריט (ה-s&p 500 יורד 0.5%) שגררה עמה את אירופה. מניית אופקו הלת' 0% אופקו הלת' 1,704 0% אופקו הלת' בסיס:1,704 פתיחה:1,704 גבוה:1,720 נמוך:1,681 תמורה:1,875,222 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידה חדה של 11.5% לאחר כתבה שלילית באתר Seeking Alpha שהובילה לתגובה חזקה בניו יורק.

מדד המעו"ף השיל 0.64% מערכו לרמה של 1,342.9 נק', מדד ת"א 75 סגרה בירידה של 0.23% ומדד הבנקים נחלש ב-0.54%.מדד הנפט גז עלה כנגד המגמה ב-0.9%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.121 מיליארד שקל מיליון שקל.

מוקדם יותר היום התייחס המנתח הטכני של Bizportal אייל גורביץ' לירידות שנרשמות בימים האחרונים בת"א ולרמות התמיכה "הפריצה לשיא כל הזמנים אמורה להביא איתה המשך ניכר של העליות. זה מה שההיסטוריה לימדה אותנו. אלא שאין לצפות לעליות משולחות כל רסן. תיקונים טכניים הם עניין מקובל ורצוי במסגרת מגמת עלייה קיימת. השאלה המרכזית היא האם הם שוברים מטה רמות תמיכה משמעותיות ומשנים את מבנה המחירים החיובי. קשה לקרוא למה שמדד המעו"ף עושה שינוי מגמה. בסך הכל, עד לנקודת הזמן הנוכחית מדובר בתיקונצ'יק שאפילו לא חצה מטה את רמת 1,346 שהייתה רמת התנגדות וכעת הפכה לשמש כרמת תמיכה. רצוי לתת למגמת העלייה קרדיט, לפחות עד שיקרה משהו משמעותי יותר."

אתמול הסתיים המסחר בת"א בירידות: מדד המעו"ף איבד 0.87 וסגר ברמה של 1,351 נקודות. ת"א 75 נפל 1.6%. מדד הבנקים איבד 2.3% ומדד הנפט וגז בלט בנפילה של 2.94%. המחזור הסתכ ב-1.3 מיליארד שקל. טבע הובילה את המחזורים בעלייה של 4.1%. רציו יהש +0.65% רציו יהש 230.6 +0.65% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:229.1 גבוה:230.6 נמוך:229 תמורה:670,232 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בירידה של 3.74%.

המסחר בעולם

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים. מדד ה-s&p 500 מאבד 0.5%, הדאו ג'ונס נסוג 0.43% והנאסד"ק יורד 0.45%.

הבורסות באסיה התממשו לראשונה מזה 3 ימים. מדד הניקיי ירד 0.6%, הבורסה בשנחאי איבדה 1.5% וההאנג סנג נפל 1.7%. לסקירת אסיה

מניות במרכז

מניית חלל תקשורת -0.11% חלל תקשורת 1,892 -0.11% חלל תקשורת בסיס:1,894 פתיחה:1,894 גבוה:1,902 נמוך:1,892 תמורה:66,131 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת היום בעלייה חדה, לאחר שהחברה הודיעה לבורסה כי היא מעמידה את עצמה למכירה "לנוכח התעניינות מצד גורמים שהביעו עניין במיזוג או ברכישת החברה, החברה קיבל החלטה לבחון את האפשרות לביצוע עסקה כאמור".

טבע מרכזת עניין לאחר שזינקה אתמול אחרי שפירסמה את התחזית לשנת 2014 ממנה עולה כי במידה ויושק קופקסון גנרי - הרווח ייפול עד 16%. במקביל דווח על חזרתו של אמיר אלשטיין לחברה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון.

שותפויות "לוויתן" דלק קידוחים יהש +1.06% דלק קידוחים 950 +1.06% דלק קידוחים יהש בסיס:940 פתיחה:938 גבוה:952 נמוך:935.1 תמורה:4,652,649 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו- רציו יהש +0.65% רציו יהש 230.6 +0.65% רציו יהש בסיס:229.1 פתיחה:229.1 גבוה:230.6 נמוך:229 תמורה:670,232 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רכזו עניין לאחר שצנחו אתמול על רקע העדכון שמסרה ענקית האנרגיה האוסטרלית, וודסייד , בכנס האנליסטים השנתי שלה. בנוסף, הוציא היום בית ההשקעות IBI עדכוני המלצה והוריד את ההמלצות לאבנר, דלק קידוחים וישראמקו מ-'קנייה' ל-'נייטראלי'.

בנק ה פועלים -0.43% פועלים 2,327 -0.43% פועלים בסיס:2,337 פתיחה:2,331 גבוה:2,334 נמוך:2,323 תמורה:28,530,356 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווח הבוקר כי החליט שלא להמשיך את הליך הבחינה לרכישת דיסקונט ניו-יורק. מניית בנק דיסקונט +0.76% דיסקונט 947.1 +0.76% דיסקונט בסיס:940 פתיחה:935 גבוה:949.9 נמוך:931 תמורה:6,826,365 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מגיבה בירידה.
תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 41.
    מחר ירידות- אני אוהבת (ל"ת)
    מיקה מאונן שם טוב 11/12/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 40.
    ביומד
    דוד חברוני 11/12/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    1 8
    קמהדע ביוליין, כן פייט כל הזמן למעלה. מה קורה עם המניות האמיתיות כמו בונוס ופלוריסטאם שבשנה האחרונה אפס מאופס?
    סגור
  • מיני ביומד
    מאוכזב 11/12/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פלורי בדרך למאה נקודות.
    סגור
  • 39.
    השוק יטוס לפני החג שלהם (ל"ת)
    זוהר 11/12/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 38.
    אופקו
    אולסי 11/12/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נו כך זה שבמחזור עלוב מפילים את השוק
    סגור
  • 37.
    גורביץ נו . (ל"ת)
    בא 11/12/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 36.
    השוק לא יירד מ 1340. נקנו קולים. (ל"ת)
    צחי 11/12/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • עשית טעות ידידי (ל"ת)
    גל 11/12/2013 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 35.
    וולסטריט עוד תסיים בירוק היום (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • כן בטח עוד תסיים בירוק היום .. עוד אחד .... חוכמולוג (ל"ת)
    עליוזיניו 11/12/2013 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    איילוש
    איציק והחברים 11/12/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    נירשם לפני כשעה ולא עלה משום מה!! מנסה שנית!! "תיקונציק" "בעור שיניו" "ממשיך בתלם, אין בעיות" יש לפעמים שצריכים להבין שזמנים וזמירות השתנו! ודווקא החכמים והטובים ביותר מתוכנו לא מפנימים ולא משנים! הייתי נער וגם זקנתי על התזות הללו שתמיד מתגשמות בסופו של יום...! אם רק תירצה איש יקר...! הסיירת המובחרת עומדת לפקודתך במידי! ערב טוב!
    סגור
  • עוד סיירת כזאת ואבדנו. נשלח לכם את אהוד ברק
    ג'ים בים 11/12/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אם תמשיכו ככה.
    סגור
  • לבים
    איציק 11/12/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    12 0
    תגובתך חצופה, פוגענית ומעליבה! וחבל שכך.....גם לגבינו וגם למפקד הנערץ שלנו ! יכול להיות שאינך אוהב את אהוד! אבל, אם תירצה פעם, אזמינך למישרדנו ואספר לך כמה רבות חייב עם ישראל לאיש הזה! ערב טוב!
    סגור
  • 33.
    גורביץ'- אנחנו כבר 1344.75
    ג'וני 11/12/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חצה את 1346- מספיק כבר להטעות אנשים.
    סגור
  • למה צריך את גורביץ'?
    אחד העם 1 11/12/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הבן שלי בן 10 אמר שיעלה הבת שלי בת 8 אמרה שהשוק ירד. פשוט הימור- או למעלה או למטה
    סגור
  • 32.
    מניית השנה -הכשרה אנרגיה (ל"ת)
    עופר נמרודי 11/12/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 31.
    גבעות הזבל
    זאביק השועל 11/12/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מי דחף את המשקיעים לגבעות הזבל. בניצוחו של טוביה החובב החולב. חחחחחחחחחחח זה הזבל הגדול בבורסה . אין לדעתי מניה מסוכנת יותר . אחריה באה גלוב הזבל. מה גם שיש לגבעות הזבל פורום ספציפי בספונסר שעוד יותר מוסיף שמן למדורה. כל בר בי רב בפורום יכול ליכתוב ולדכא משקיעים פוטנציאלים ומזיק לזבל הזה עוד יותר . ומגדיל עוד ועוד את הרהזבל בגבעות.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • תגובה לתגובה. מספר 19 שכתבתי לראל,מתאימה גם לך, למעט
    לזאביק השועל 11/12/2013 20:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דבר אחד שאני מסכים איתך לגביו, והוא שחלק מחברי פורום ספונסר גבעות (לא כולם! ואני מדגיש. לא כולם, כי רובם אנשים טובים והגונים), אבל לצערי הרב יש שם מיעוט שבאופן שיטתי וגורף מנבל כל הזמן את חרצובות לשונו, מקלל, מחרף , מגדף ומנאץ סתם אנשים הגונים, טובים וישרים ופשוט נקאה וסלדה נפשי לקרוא את כל דברי הזוהמה המגעילים שלהם ואת הלשון הרעה שלהם!!!! די כבר! נמאס כבר מאנשים מקללים ורעים שכאלה! ואם הנהלת הפורום אינה מצליחה לבטל אותם, אז הגיע כבר הזמן לסגור לאלתר את הפורום הזה ! ממני, פנסיונר צעיר.
    סגור
  • זבל שווה משהו גבעות מה. (ל"ת)
    ראל000033 11/12/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 30.
    לאליעזר לוי בלבד!
    אחת שמבינה א 11/12/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אתמול לא יצא ליי לענות לך , אני מקווה שתקרא את התגובה שלי, בקשר לטאאור, אני עדיין מחזיקה את אותן מספר היחידות שהיו לי, לצערי עם הפסד גדול, בקשר להצעה שלך בקיזוז מס, היא נכונה, אבל הבעיה שאת טאוור אני מחזיקה בבנק, ובהראל אני משחקת בכתיבות, כידוע לך, אני משחקת בסכומים מאוד קטנים שזה אומר מספר קטן של אופציות, לאחרונה מרוויחה טוב ולא מתלוננת. חודש שעבר קיזזתי מס מבבילון, החודש הזה אקזז מס מכיל, שמת לב, תמיד אני מופסדת במניות, אתמול היה יום מטורף וזאת היתה הזדמנות מצוינת לקנות אופציות, רציתי לכתוב לכם ופשוט לא יצא לי, אני כתבתי 4 פוטים וסגרתי את שני הקולים שירדו הרבה. מה קורה איתך? אתה עדיין מחזיק בטאוור? ןמה עוד? מה דעתך על שופרסל? תענה מתי שנוח לך, אני תמיד קוראת בפורום הזה, זה כבר עניין של הרגל. ועוד משהו, אני כבר לא מתרשמת משום הודעה טובה של טאוור, סתם חתיכת נוכלים ורמאים כולם. שיהיה לך יום טוב ומוצלח.
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אליעזר לוי 11/12/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המשך אפריקה 14000 ענ ממוצע 1780 הפסד 60% אבל כיל נרכשה 3000 ענ ב3170 10% לא נורא הפסד אך בזק 15000 ענ ב439 460 שווה 40%פלוס או גלוב לא הנפט אלא הנדלן 5000 ענ לא משחרר יש רווח או כלל ביו אורמת אידייאו עזריאלי ביוליין וכו וכו מאוזנות ועוד אז כל טוב לך והתחלתי לרכוש הרבה קסם שורט 25 ב100k
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אליעזר לוי 11/12/2013 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חן חן לך על תגובתך מאמש ובכן טאואר יש 4000 ענ 2300 בהנפקה של ראסל ב3300 אז אחר כך 800 חיזוק ב2200 2400 ואז בהמרה כפויה של זכויות עוד 280 ב1980 ואז חיזוק עצמי 520 ב1810 1790 ועוד 200 ביום חמישי במחיר 1478 ו 1520 סה 4000 בהפסד יותר לא מחזק כלל אז ממוצע 58 עד 48% הפסד כל טוב לך אכתוב לך על יתר השקעותי היותר טובות
    סגור
  • לא מבין למה מסמנים לך אדום. מחבב אותך (ל"ת)
    ג'ים בים 11/12/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • אני נמצאת באלרובי כמה את משלמת בהראל אולי ישתלם לי
    מרים 11/12/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לעבור אני גם כותבת לא הרבה אבל עושה כמה שקלים יש לציין שלא תמיד מצליחה עם הכתיבה כמו השבוע שהיה די לא צפוי הימרתי על עליות ונפלתי אמנם לא חזק רק 4000 אבל זה קיזז רווח מלפני שבוע אז מצפה לתגובה וכל טוב ממרים איזור השרון
    סגור
  • 29.
    קמהדע יש הודעה במאיה הצלחה בניסוי (ל"ת)
    odedavz 11/12/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לא הצלחה, אלה סיום הניסוי. התוצאות ינתנו בהמשך. (ל"ת)
    סופרמן 11/12/2013 17:21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 28.
    על נלסון מנדלה רק פו מניית אפריקה ממשכה להתאבל (ל"ת)
    אפריקה הפסיקו להתאבל 11/12/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 27.
    מתחממות בנסד"ק...קר בחוץ (ל"ת)
    פריון וקמטק 11/12/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 26.
    למה קמהדע בהפסקת מסחר (ל"ת)
    אנונימי 11/12/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 25.
    יופיטר
    צדק מלאכי 11/12/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    12 3
    יכול להיות שאתה המלאך גבריאל או מיכאל שנישלחו אלינו לעשות להם טוב ואף להרים את המעוף לשער 1534 עד סוף השנה ול 1998 עד סוף 2014! שמע! זה שאתה מאחל סרטן ומיתות קשות לאנשים! אולי אינך מבדיל בין טוב לרע ואף לא יודע ,שברכת" הדברים האלו!? אתה בכלל דיברת ואיחלת דברים עדינים כמו תאונות קשות וכדומה! עזוב שטויות, העיקר שתמכור או תקנה היום ולא משנה אם ברווח או הפסד! מה איכפת לך!
    סגור
  • אני חלק משוק ההון הישראלי וסוחר מקצועי בבורסת תל אביב
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני מקווה שזה לא ישתנה
    סגור
  • 24.
    על ליוויתן כנסו
    ידיעה טובה 11/12/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 5
    http://www1.bizportal.co.il/article/375459
    סגור
  • 23.
    ברבע שעה הקרוב יוכרע לאן הולך המעוף אם לעליות אם
    שבי 11/12/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לירידות ,המעוף כבר מזמן היה צריך להיות1360 אולי מחכים לשעה שלוש להרים את המעוף כי אם זה לא יקרה עכשיו הולכים לירידות חדות בניגוד לעולם
    סגור
  • לשבי
    עימדי 11/12/2013 15:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את צודקת אחותי ב 1000%! גם אני מבינה ומאמינה שאו שירד או שיעלה....שעה שלוש עברה ונישארנו עם הבעיה, או שירד או שיעלה....למרות שאני בטוחה שיהיה מימוש בריא של 45% ולאחר מכן יטוס 7% וחוזר חלילה!
    סגור
  • 22.
    פרוטרום
    סטולי 11/12/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מישהו אסף באגרסיביות מטורפת...
    סגור
  • 21.
    אפשר לסגור את הבורסה היא לא תעלה יש מלחמה בין
    דודו 11/12/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השחקנים יעשו הכל ולא יתנו לה לעלות והרשות שותקת
    סגור
  • 20.
    איזה בורסה דפוקה בארץ ? ? כל העליות בחו''ל כאן כ
    לא שווה כאן | 11/12/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא זז וירד |
    סגור
  • אין מצב שיתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    גל 11/12/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • גלוש
    ריתמן 11/12/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הצדק איתך! אבל, מי זה יתנו? אז, אם ההם לא נותנים....קחו יוזמה והעלו השוק בעצמכם! למה להיות פרזיטים ולהמתין שאחרים יעשו את העבודה השחורה! כל אחד דואג לעצמו!
    סגור
  • אם היה לי את הכסף של שחקני האופציות הייתי מילארדר (ל"ת)
    גל 11/12/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 19.
    וכל יתר המספרים חחח. הודעה אחת פצצה של גבעות וכבר
    לראל 032, 033, 069 11/12/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תצטרך לשלשל במכנסיים מרוב צער על שלא היית בפנים והיית יכול להחזיר בחזרה את כל ההפסדים שלך + רווחים גדולים. אני מציע לך בהזדמנות זו שוב להפסיק בטיקבוקים האובססיביים שלך על גבעות והנהלתה. חבל על הזמן שלך וגם שלנו. אתה סתם מדבר סרה ולשון הרע על אנשים הגונים טובים וישרים.
    סגור
  • הודעה אתה מפנטז מכסימום זה משאית עם לוגו
    ראל0000032 11/12/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה יודע כמה הודעות שיחררו הכנופיה הזאת אם אתה משקיע חדש לשון הרע זה לא היה במקום אני מזהיר מי שמשקיע שלא יפסיד וזאת מצוה הצעה צא מהנייר אנשים שחוטים פה אתה כנראה לא מופסד הרבה אז אתה לא עייף צא שמע הצעה הכל בלוף שם אין טיפת נפט שם
    סגור
  • הגונים ישרים טובים כנראה אתה חדש בזבל הזה (ל"ת)
    ראל000033 11/12/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 18.
    אין מצב לעליות יש כאן מחסומים שולטים בבורסה (ל"ת)
    גבי 11/12/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 17.
    המעוף
    שמוליק 11/12/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 6
    גומר היום 04+
    סגור
  • נוכלי המעוף חושבים אחרת
    צבי 11/12/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    שכח מזה שיתנו לשוק לעלות מילימטר !רק אחרי שכווווולם יתייאשו-הם ייכנסו וירימו את השוק. זו מדיניות מרושעת של שרלטנים שעושים בשוק כבשלהם
    סגור
  • 16.
    אפריקה ישראל
    השואל 11/12/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מעניין מי רכש אתמול בנעילה 5 מליון על אג"ח כו והאם זה יקרה גם היום? כנראה לבייב סיכם עם אחד המוסדיים.
    סגור
  • 15.
    רציו היום עולה 5-6% ובשבוע הבא עוד 10% (ל"ת)
    חיים 11/12/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 14.
    האם רציו תעבור את שער 50 כבר השבוע או בתחילת שבוע הבא
    מעניין 11/12/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אני אומר בתחילת השבוע הבא. לא להיות גרידיים
    סגור
  • למעניין
    רחמן 11/12/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    באמת לא להיות גרידים! שיגיע ל 30 בקרוב...לקנות בירידה כמות כל 5 נקודות! ז"א לקנות ב 30..25..20..וב 15 כמות גדולה לקיזוז! זה מדעי ומומלץ ע"י האיגוד המרכזי!
    סגור
  • 13.
    קניה חזקה
    פרוטרום 11/12/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    20 חודש בחודש הקרוב...זכרו את הטוקבק הזה...בהצלחה
    סגור
  • 12.
    גבעות טוביה מיתנצל שרצה עוד כסף
    ראל0000033 11/12/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הוא מיתנצל שרצה עוד כסף רצה לתרום בקריסמנס לקראת השנה החדשה הבאה עליו ומיתנצל על תקרית הצינורות והוסיף האלמנט בדרך
    סגור
  • 11.
    מדד הבנקים אתמול נפל? הפילו אותו בכוונה (ל"ת)
    צבי 11/12/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 10.
    רציו ההשקעה הטובה בשוק . תעלה 20% בשבועיים הקרובים
    רציו-נל 11/12/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ומאות אחוזים-אלפי אחוזים ב2014 , 2015
    סגור
  • 9.
    אתמול היתה הזדמנות פז לחזק רציו. שלב התיקון הסתיים.
    רציו-נל 11/12/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 10
    עוד לא מאוחר לחזק. רציו ההשקעה הטובה בשוק. למאגר הענק בכל סידרי גודל הזה של ליוויתן פוטנציאל עצום מבלי לדבר על פוטנציאל הנפט. בסופו של דבר החברה שווה היום פי 3 מהמחיר בה נסחרת וזה עדיין בלי להתחשב בפוטנציאל הנפט. שום דבר לא ישנה את העובדות הללו.
    סגור
  • 8.
    לקרוא את הודעה של 76 מאמש
    למי שלא הספיק 11/12/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בסוף היום הגיע איש רע שהשתלח בחברים ובאתר! אני מציע לשלות אליו את ששון ישר יופיטר כדי שיעמידו במקןמו ואף יטבל בקללות וחרמות! מה דעתכם?
    סגור
  • אני הפכתי לכוכב !!! מה אתם רוצים ממני חברה ?
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מאחל רק ברכה והצלחה לשוק ההון וסוחרים בה
    סגור
  • אסור לקלל ואסור להחרים
    ש 11/12/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לכל אחד דעות והוא יכול להעלות אותם על הכתב הוא לא קילל ולא הסיט אמר דעתו וזה לגיטימי מי שמקלל הכל בא עליו פי שניים וזה גם יהרוס לו את הבריאות ואת כספו בבורסה הוא יפסיד בוא נברך ונצא מבורכים גם כן.
    סגור
  • אני לא קיללתי אף אחת ! מה אתם רוצים ממני ?
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שיהיה יום טוב ונעשה הרבה כסף בבורסת תל אביב אמן ואמן אני עם הבורסה ושוק ההון ולא נגדה !
    סגור
  • אה כן ? ומה עשה משה רבינו למצריים או אלישע לילדים?
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל הנביאים קיללו ובירכו.... מה עשה ירי מהוא הנביא? אני לא נביא אבל יש קללות ויש ברכות תלוי עם מי יש לך עסק!
    סגור
  • יופיטר
    ש 11/12/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתה תלך עם המברכים תמיד לעולם אל תקלל ושאף אחד אחר לא יקלל אם תברך אתה תבורך ותצליח בכל מה שתעשה אל תשמע לאף אחד ואל תקלל קללות לא מובילים להצלחות בחיים. אני מברך את הבחור מהודעה 76 אתמול ואני מברך אותך בחיים טובים ובהצלחות בחיים ובכל מה שתחפוץ יום טוב לך ולכולם
    סגור
  • 7.
    והשמיים הם הגבול...לעקוב (ל"ת)
    קמטק הודעה אחת 11/12/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • הודעה אחת והשמיים הם הגבול, השאלה מתי תבוא הודעה כזאת (ל"ת)
    לגבי הרבה מניות 11/12/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 6.
    לאחת שמבינה
    אברטון 11/12/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא מבין את מהות הקשר שלך עם אחד שלא יודע! את ראוייה לטוב יותר! הוא ניראה לי טיפש משועמם ולא מגיע לו להתקרב לנסיכה כמוך!
    סגור
  • 5.
    יופיטר
    דנגובי 11/12/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ראה זה פלא! כל אלו שהפריעו לך לסחור ולבורסה לעלות וקיללת אותם כניראה באמת מתו! אז בו וניבדוק אם היום תוכל לסחור והבורסה תעלה! קללותיך ,כניראה, מביאים להפוך על הפוך! בקשר לכדורים שסיפרת שאתה לוקח! בולעים בבודדת דרך הפה לפי מצוות הרופא! זה שאתה לוקח את כל החבילה עם העטיפת קרטון וניילון ודוחף לרקטום, זה לא מביא לתוצאות! כתבת שאתה מהגר! אף מדינה לא תסכים לקבלך! נסה באיראן! הם נחמדים!
    סגור
  • אפילו משה רבינו קילל את המצריים לא קראתה תנך?
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 7
    יש קללה ויש ברכה ככה העולם בנוי אני מגן את עצמי
    סגור
  • אפילו משה רבינו קילל !! איך הוא הביס את המצריים ?
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 7
    בברכות?
    סגור
  • מה רוצים ממני? אני לוקח את הכדורים לפה אני אעלה לפייסבו
    יופיטר שוקי הון 11/12/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה תראה שאני לוקח את הכדורים בפה הם לא עוזרים .... אני אדם סובל מאוד עם כאבי חזה מאוד קשיים שלא נראים מבחוץ ואני כן רוצה להגר לחול חלום....
    סגור
  • 4.
    גבעת טוביה החולב תיקון הרבי אמר לטוביה שימצא הרבה
    ראל000032 11/12/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מים לא נפט כנראה הרב אמר לו בעברית וטוביה אז היה רוסי לפני קנדי אז ככה היתגלגלה הטעות לצערנו אז טוביה בשם כנופית גבעות מיתנצל תיתנחמו שמים פתאום לא חסר
    סגור
  • 3.
    אתמול לא ירדנו מספיק במקום לעלות? (ל"ת)
    גל 11/12/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • גל
    גיל 11/12/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא! אתמול ממש לא ירדנו מספיק! ניצטרך לרדת עוד הרבה! ומזה השטות"במקום לעלות"? זה לא תוכנית כבקשתך! זה הראליטי של החיים! עד היום עלה שלא בצדק! עכשיו נרד יפה עם צדק!
    סגור
  • 2.
    מעניין אתמול כשהיינו עם פער ארביטראז חיובי התעלמתם
    אבי 11/12/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אבל עכשיו עם פער שלילי מינורי התייחסות של ממש
    סגור
  • 1.
    צימצום בתוכנית הרכישות של הפד יביא לירידות מתונות בטווח
    אנליסט עממי 11/12/2013 08:26
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הקצר, וזה יקרה כנראה כבר החודש, אבל בטווח הבינוני והארוך זה יהיה לטובת הכלכלה של ארה"ב והעולם, כי לא ניתן להמשיך לעד את האינפוזיה - בסופו של דבר, ברגע שמתאפשר, צריך להעמיד את החולה על רגליו ולתת לו ללכת עצמאית. במידה ובמהלך 2014 יהיו נתונים כלכליים טובים, נמשיך לראות מגמה שורית בשווקים. לדעתי, לא תהיה קריסה או אפילו ירידות דראסתיות בקרוב. היום המעוף ירד במעט מתחת ל- 1350. יום נפלא ומוצלח לכולם!!!
    סגור
  • השוק באר"ב גילם את הצימצום כבר
    007 11/12/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ויש המנצלים לאסוף סחורה ידוע שברננקי יקטין את הרכישות אבל מצומצם מאוד שלא יפגע בשוק כי אם יבחר לצמצם בחוזקה עלול לבצר מצב של אי אמון המשקעים בשוק ולסיחרור שברננקי לא יודע לאן זה יוביל ולכן הוא הולך על בטוח ונותן לשוק להבין לבד מה טוב אסור לו לזגזג בזמן הזה כי זה מראה על חולשה הרעיון להפחית בהדרגתיות ולא ליפגוע בשוק כי זה הדלק שלו
    סגור
  • מסכים איתך במאה אחוז, ביטאת זאת יפה מאד! (ל"ת)
    אנליסט עממי 11/12/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור