הירידות התמתנו בסיום: המעו"ף נפל 0.9%, טבע קפצה 4% ורציו איבדה 3.7%

מדד מניות הבנקים איבד 2.3% ומדד הגז נפט נפל 2.9%. אידיבי אחז' נפלה עוד 18.7%. בוול סטריט ירידות מתונות של עד 0.2%
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בירידות, אבל מתונות יותר מאלו שנרשמו בשעה שלפני הסגירה. את הירידות בשוק המקומי הובילו היום מניות הבנקים ומניות הגז, בעת שמניית טבע שפירסמה היום תחזיות ל-2014 הובילה את המחזורים וסגרה בעלייה של יותר מ-4%. בוול סטריט נפתח המסחר בירידות של עד 0.2% ובאירופה הירידות מגיעות עד ל-0.7% (הדאקס).

בסיום ירד מדד המעו"ף ב-0.87% וסגר ברמה של 1,351 נקודות. ת"א 75 ירד ב-1.6%, מדד הבנקים נפל בכ-2.3% ומדד הנפט גז בלט בנפילה של 2.9%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל.

רציו יהש +0.09% רציו יהש 231.2 +0.09% רציו יהש בסיס:231 פתיחה:236 גבוה:237 נמוך:229.1 תמורה:5,662,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 3.74% לשפל של חודש וחצי - 43.7 אגורות, ירידה של 15% תוך קצת יותר מחודש. הלחץ הכבד במניות "לוויתן" נובע מ העדכון של וודסייד הבוקר.

מניית {אידיבי אחזקות} המשיכה ליפול בכ-18.7% לאחר שאתמול המסחר בה נפתח רק ב-16:00 והמניה צללה 18% בסגירה. מי הם חובבי הסיכון שרוכשים את המניה שבתרחיש הסביר שווה אפס?

המסחר בעולם

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות קלות לאחר שאתמול נסגר יום המסחר בעליות קלות ששלחו את מדד ה-S&P500 לכבוש את שיא כל הזמנים.

באירופה מתנהל המסחר בירידות חדות קצת יותר חדות והמדדים המובילים ביבשת הקפואה מתממשים: הדאקס יורד 0.7% והפוטסי מאבד 0.3%. האירו ממשיך לטפס לשיא של השנתיים האחרונות ונסחר ברמה של 1.378 דולר.

באסיה הסתיים יום המסחר בירידות קלות כאשר מדד הניקיי איבד 0.25% ההאנג סנג ירד ב-0.3% והקוספי איבד 0.35%.

אתמול בת"א

המסחר בבורסה המקומית ננעל אתמול בירידות שערים : מדד המעו"ף ירד ב-0.56% לרמה של 1,363 נק' ומדד ת"א 75 עלה ב-0.37%. מחזור המסחר היה גבוה יחסית והסתכם ב-1.428 מיליארד שקל.

מניות במרכז

טבע -0.67% טבע 6,973 -0.67% טבע בסיס:7,020 פתיחה:6,995 גבוה:6,998 נמוך:6,950 תמורה:6,961,170 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה את תחזיות החברה לשנת 2014 שחושפות כי להערכת החברה אם יושק קופקסון גנרי - הרווח למניה ירד בשנה הקרובה ב-16%, לכל היותר. טבע צופה רווח שנתי של 4.2-4.5 דולר למניה לעומת רווח של 5 דולר למניה ב-2013. במקביל דווח על מינויו של יו"ר החברה לישראל, אמיר אלשטיין, לתפקיד סגן יו"ר טבע. הנצר למשפחת המייסדים חוזר לטבע

מניית המעו"ף אופקו הלת' +1.55% אופקו הלת' 1,307 +1.55% אופקו הלת' בסיס:1,287 פתיחה:1,317 גבוה:1,327 נמוך:1,292 תמורה:3,209,203 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה 4.4% לאחר שזינקה אתמול בבורסה הראשית בניו-יורק (סימול OPK) ב-5.25% לשער של 11.63 דולר למניה. אחת הסיבות למגמה החיובית במניה - ידיעה שפורסמה בשבוע שעבר באתר Seeking Alpha ושלפיה תרופת Rayaldy יכולה להביא להכפלת שווי אופקו הלת'.

מניית ביוליין -1.65% ביוליין 350.7 -1.65% ביוליין בסיס:356.6 פתיחה:356.6 גבוה:354.7 נמוך:348 תמורה:127,334 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה לאחר שקיבלה המלצת קנייה חמה עם שמשקף לה אפסייד של 246% מבית ההשקעות Edison. בנוסף, החברה דיווחה היום על תוצאות חיוביות בניסוי פרה קליני בתרופת ה-BL-8040 לטיפול בלוקמיה.

סלקום -0.65% סלקום 2,891 -0.65% סלקום בסיס:2,910 פתיחה:2,991 גבוה:2,991 נמוך:2,858 תמורה:2,600,620 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה עם פלאפון וגולן טלקום על הסכם היסטורי להקמת רשת רדיו דור רביעי משותפת. שיתוף הפעולה יחסוך לחברות במשותף השקעות של מאות מיליוני שקלים בתשתית. סלקום וגולן טלקום גם חתמו על הסכם שימוש לטווח ארוך.

מרכז הייצור של בונוס ביוגרופ +0.9% בונוס ביוגרופ 56.3 +0.9% בונוס ביוגרופ בסיס:55.8 פתיחה:55.8 גבוה:57 נמוך:55.6 תמורה:149,995 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קיבל אישור עמידה בתקן GMP האירופאי הנדרש לייצור מוצרי רפואה תאית להשתלה בבני אדם.
תגובות לכתבה(130):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    תשואות האגח ארה''ב בירידה צבע אדום.
    אלכס 10/12/2013 21:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה הצפי למחר באחד העם???
    סגור
  • 76.
    רמת הפורום
    דוד 10/12/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    3 14
    כל כך נעים לקרוא את התגובות שלכם רואים שיש לכם הרבה ידע תמשיכו כך ותרוויחו מיליונים אתם פשוט גאונים. אני לומד הרבה מכם וגם ביזפורטל יכול להתגאות בכם. הבנתם שזה בציניות נכון?
    סגור
  • 75.
    מחר יש מצב מעוף 1368 אם לא יהיו ירידות בוול סט
    שבי 10/12/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אבל אם יהיו ירידות מחר מעוף יגע ב1360
    סגור
  • 74.
    לעורב האמיתי טוב שחזרת לפורום עלה והצלח ותשתף אותנו (ל"ת)
    מאליעזר לוי 10/12/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 73.
    הפד יודיע על צמצום תוכנית הרכישות השבוע בטווח הקצר
    כלכלן 10/12/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ירידות בטווח הבינוני ארוך הודעה מצוינת ארה"ב יוצאת מהמשבר
    סגור
  • 72.
    זה טוב שהבורסה מתאזנת ויורדת לאט, בבת אחת זה לא טוב (ל"ת)
    אנונימי 10/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 71.
    אל תילחצו.עד גמר המסחר,25 דקות,הירידה תהיה נסבלת. (ל"ת)
    איסמע מיני 10/12/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 70.
    מכרתי טבע!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 69.
    מכרתי טבע!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 68.
    יופיטר
    פרופ. א. 10/12/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    1)מי מטפל בך? מי משגיח עליך? אח יקר! כתבת שרופא נתן לך CLONEX לטיפול ב"כאבי חזה" שמעיקים עליך קשות! 2)התוכל להשאיר במערכת בצורה חסויה את שם המטפל? 3)מאחל לך בריאות ואושר ואף להפסיק לקלל ולאיים בקללות כמו היום בכתבה אחרת! אתה איש מכובד ואהוב וזה לא לעניין! ערב טוב בחור יקר!
    סגור
  • טען עוד
  • פרופ. א תעזוב אותי למנוחתי בבקשה
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני אכתוב מה שבא לי
    סגור
  • אני בדרך להגירה לחול
    SS 10/12/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 11
    חיזבאללה יטפל בכם ציונים מסריחים
    סגור
  • אם אנשים כמוך היו אוהבים אותי ומכבדים אותי היו מאפשרים
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לי להרוויח בבורסת תל אביב !!!! שוב מוות וייסורים ושואה למי שלא מאפשר לי להרוויח בבורסת תל אביב !!!!
    סגור
  • שוב אני לא צריך שיטפלו בי וישגיחו לי .......אני אדם בעל
    יופיטר 10/12/2013 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 6
    חרות מלאה מי שלח אותך לכתוב לי? יצחק תשובה הנכלולי הגנב? תמסור לתשובה שיחזיר את המניות של דלק נדלן שעשק ממני
    סגור
  • יש לי זכות מלאה להביע דעתי ולקלל מי שאני חפץ ..........
    יופיטר 10/12/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 5
    פרופ לא מתאים לך מה אני כותב? תעבור לטוקבק הבא............
    סגור
  • אני לא צריך שישגיחו לי ויטפלו בי אני אדם בעל חרות מלאה
    יופיטר 10/12/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אני מקלל ומאיים כי לא מאפשרים להרוויח בבורסת תל אביב יש לי זכות מלאה להביע דעתי אנחנו לא בדיקטאטורה אלא דמוקרטיה ולא אתה פרופ א. ולא המשטרה יכולים לפגוע בי או להתקרב אלי אביע דעתי בחופשיות אם אותך לא מעניין אז דליג.......לטוקבק הבא מות תמות פרופ.א אני לא צריך השגחה ולא טיפול
    סגור
  • איפה כתוב שאתה צריך להרוויח מה אתה מעליב חבר בפורום
    בן ציון 10/12/2013 23:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה זה תתבייש לך כך להתנהג חבל עליך אתה חייב חייב טיפול דחוף
    סגור
  • 67.
    ממליץ בחום,קסם שורט על המעוף (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/12/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • התעוררת
    shalom1960 11/12/2013 00:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלום לך התעוררת מה קרה? 3 ימים ירידות תפסת ביטחון אל תדאג השוק חזק מספיק הוא לוקח קצת אויר הכיוון הוא למעלה אתה ממליץ לקחת תעודת שורט שכחת לפני שבוע נמחקה תעודת תכלית שורט 25 אתה רוצה להפיל אנשים תמימים בפח תמשיך לישון העליות יהיו עד מרץ 2014 ואולי אף יותר מי שמעיז מתיז מי שפחדן ומקבל פיק בירכיים מכמה ימי ירידה אז שיברח ולא יכנס לבורסה וישים את הכסף בפק"מ ויקבל בדיוק 2 גרוש ויהיה מאושר יום טוב ובהצלחה למשקיעים שורטיסטים אאוט
    סגור
  • ממחר עליות!!! המדד נגע ב-1340 וטס למעלה
    דחליל 10/12/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    7 13
    נגע ב-1340 כדי לצאת ידי חובה. אישר את הרמה כתמיכה ועכשיו ימשיך בטיסה מעלה...מודל Kiss&Go. איזה שורטים ואיזה נעליים!!! אתה חושב שרמת שיא השיאים נפרצה רק בשביל כמה % בודדים..בחיי שמי שחושב כך הוא חובבן. החודש יסגר בין רמה 1430- ל-1450!!!
    סגור
  • מי אתה דחליל מתחזה אני לא כותב כאן כבר חודשים (ל"ת)
    דחלילון 10/12/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • סתם כתבתי דחליל כדי להבריח את העורבים.
    דחליל 10/12/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא מכירך.
    סגור
  • 66.
    בורסה מורסה
    אורי 10/12/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אם זה מה שקורה כאן כשרק הסנטימנט שלילי - מה יקרה כשיהיו ירידות ממש שם?
    סגור
  • 65.
    כל התרגיל המגעיל הזה כדי להוריד מדד בנקים (ל"ת)
    שלי 10/12/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 64.
    מי שמוכר יתחרט בשנה הבאה זה עוד שלושה שבועות:) (ל"ת)
    רציו /אבנר 10/12/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 63.
    יש ירידות,אז מה?מחר יהיו עליות אם לא מחר אז מחורותיים!
    משקיע בגז ונפט 10/12/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אם לא תהיה עסקה עם ווטסייד הדבר יתקבל בברכה, האלטרנטיבות טובות בהרבה, העיקר אוצר הגז קיים ולא בפוטנציה ההכנסות והרווחים יהיו עצומים ומחיר המנית ישלש עצמו לפחות,רק סבלנות , כל מי שיכנס עכשיו ירוויח !
    סגור
  • 62.
    בורסה מורסה
    אורי 10/12/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    רק התנהגותו של רוה?מ מתחרה במה שנעשה במורסה שלנו. כותרת מתחת לזו : לקראת הפתיחה בניו י ורק - "הסנטימנט הכללי חיובי" אז אי אפשר להתפקע מצחוק?
    סגור
  • 61.
    הירידות מתחזקות אבל אף אחד לא יודע בדיוק למה? (ל"ת)
    טל 10/12/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • מה למה?תקיפה באירן עם סעודיה. (ל"ת)
    העורב האמיתי 10/12/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • טוב שחזרת לכתוב,אוהבים אותך שאפו על התגובה. (ל"ת)
    אבי לעורב 10/12/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 60.
    אתה תותח (ל"ת)
    לשבחון 10/12/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 59.
    אני חושב
    פרופ. א 10/12/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ......אני וחברי רואים ושומעים את ההמלצות מכל הכיוונים: אנליסטים, מנתחים טכניים, מנהלי כספים(קופות, קרנות, סל, גידור, פנסיה ועוד)שמעבירים המלצות, מחקרים, מה יקרה, מה יקפוץ ןמה ינתר.....והציבור היקר הולך שבי אחר "הגדולים"! אנו שואלים עצמנו: הרי הציבור פיקח, ערני, חכם.....אז איכה זה מצליחים להוליך שולל בכוונה ואולי שלא בכוונה, אלא מתוך אמונה צרופה......נחכים כולנו בקרוב.....נקווה לטוב....יום טוב!
    סגור
  • פרופ א מות תמות נבלהההההה (ל"ת)
    SS 10/12/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 58.
    ביונדווקס
    ירון 10/12/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מי שיש לו שכל שיקנה עכשוו מניה שווה זהב
    סגור
  • לפני הודעה על רכישתה על ידי חברה ענקית מנהלת משא ומתן
    מוטי 10/12/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עם מספר חברות תרופות גדולות
    סגור
  • 57.
    העקר שהבנקים יורדים זה הכי חשוב (ל"ת)
    גל 10/12/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 56.
    לאחת שמבינה
    אליעזר לוי 10/12/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 7
    ראיתי שאת משקיעה לא הרבה בכתיבות פוטים וקולים זה טוב רק לא להסחף מה עם טאואר שנשארו לא מעט אצלך בזמנו השקעת כמוני לא מעט אם הצלחת למתן קיזוזי מס שם או נשארת עם הרוב יש לדעתי בסוף שנה לקזז קצת מס במכירת חסר שם לא בטוח מה דעתך היות והיום פורסם על יכולת נוספת שלהם בייצור נוסף ריווחי אבל לא רואה תזוזה שם אז כל הפרסום חרטא או להמתין עוד יום טוב לך ונשתמע בעתיד מאליעזר
    סגור
  • אני גם כותבת מעט אבל גם קונה ישיר והיום התמתן
    מרים 10/12/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בסוף המסחר וזה טוב לי אז למרות העמלה הגבוהה היה לי מזל עם רווח 1500 שח בסוף היום וביחס לכתיבה נמתין למחר לירידות אם יבואו אני גם עוקבת אחר המבינה וגם היא לא רעה בפעולותיה שלה לסירוגין אז אם אתה במעוף גם תכתוב איך וכמה
    סגור
  • 55.
    מי חושב שדלק סוגרת ירוק? (ל"ת)
    נ 10/12/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 54.
    כתבה רצינית על בונוס. תודה (ל"ת)
    לביז לא יזיק 10/12/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • הנשמה מלאכותית
    דרור אלנתן 10/12/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המניה בתרדמת שום כתבה לא מצליחה לעורר את המניה.
    סגור
  • תחילת הניסוי הקליני שלב 2
    משקיע 10/12/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ההודעה מהיום מצוינת עניין של ימים עד לאישור להתחיל בניסוי קליני ואז תראה איך היפיפיה נמה מתעוררת "התרד" מלאכותית כי מנערים ידיים חלשות
    סגור
  • אסיפה מיוחדת
    דרור אלנתן 10/12/2013 21:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתוך חודש שתתי אסיפות מיוחדות יש משהו שאנחנו צריכים לדעת?
    סגור
  • אסיפב מיוחדת
    משקיע 10/12/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם היית קורא הודעות במאיה היית רואה שהאסיפה היא לצורך רכישת חומר גלם לניסויים הקלינים שם היה הרמז הראשון שהאישור אוטוטו הרכישה היא מחברה שמנכל בונוס מכהן בה כיו"ר הדירקטוריון אז מדובר בעיסקת בעל עניין
    סגור
  • 53.
    רק אלגומייזר
    ש. 10/12/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    האמת שאין לימושג מה קורה שם אבל אם האלגוריתמים שלהם כזה חכם כמו שטוענים אז מי יודע....אולי נשמע על שת"פ עם גוגל או פייסבוק ואז השמיים הם הגבול
    סגור
  • 52.
    ההפסד שלי 220000 על הנייר (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • יופיטר
    גרין 10/12/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שטויות, קטן עליך. עם תיק של 25 מליארד שקל שסיפרת לי, זה קטן! אל תתרגש! איך הכאבי חזה? שאל את הרופא על ליבריום.קסנקס. אסיוול.סורבון.סרוקאול.בונסרין.פרוזאק.אפקסור ועוד...זה יעשה לך טוב ואז תוכל להרוויח אחי! כסף בא וכסף הולך..שמור על עצמך וחשוב אם לא כדאי שורטים . למרות שטענת שמכניסים לכלא את בעלי השורטים! אגב, זה נכון או שהתבדחת!?
    סגור
  • אין לי תיק של 25 מיליארד שח ותודה את היחס
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אבל אני אגדל 100 מיליארד דולר ארצות הברית אולי אף יותר אני הכיוון שלי הוא הגירה לאירופה או ארצות הברית אני מחפש משקיעים להנפקת אגח לחברה שלי
    סגור
  • עוכבים אחרי? איזה כבוד עושם לי .בוודאי אני איש חשוב מאד
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גרין דעתי חשובה לך? תודה לך ... אני חושב ששורטים על כל השוק כמו 2007 זה דבר אסור כי אנשים מפסידים פנסיות ונגרם נזק קשה למשק ולציבור ואלה שמתכננים מפולת יש להכניסם לכלא {לא בדיחה}שורטים בודדים זה בסדר....לטווח הקצר .... לדעתי לטווח ארוך שורטים לא כדאי..כלל וכלל אולם לטווח קצר תלוי איזה מנייה .. לדעתי שורט על רציו וקבוצת דלק שווה מאוד כי כרגע יש בשורות לא טובות עבורם....שממשיכה להגיע כבשורת איוב עבור שתי חבורת הנל אני באופן אישי לא עוסק בשורטים אבל רוצה להתחיל ..אין לי אישור מהבנק לשורט.... בכללי הכיוון הוא מעלה בצורה חדה וכל ירידה הוא לצורך עלייה בלבד אנחנו בשנים הקרובות {אני מקווה} נראה חימוש של שווי המניות בכל העולם .... אני רואה לעת עתה 30 שנה של עליות רצוףףףףףףףףףף אני לא רואה משהוא שמפריע .....קיימת התאוששות דוגמא לדבר חיובי 1 נחתם הסכם סחר בין לאומי שאמור להזרים 1 טריליון דולר ארצות הברית למשק העולמי כלומר וול סטריט אגב תודה לך את תשומת לב כבוד הוא לי
    סגור
  • 51.
    האם לזה אתם קורעים תיקון שיקנו הזרים (ל"ת)
    דוד 10/12/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 50.
    מי באמת דחף את המעוף ליותר מהסי
    דוד 10/12/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 5
    בגלל זה אן במה להשקיעה בבורסה שלנו מתה
    סגור
  • 49.
    אני מחכה לתשובה במה להשקיעה את 4 המליון (ל"ת)
    דוד 10/12/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אני לא יכול לענות לך כי לא מאפשרים לסוחרים הקטנים להרוו
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בשוק ההון זה כסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף דייי !!!!תאפשרו להרוויח!!!!
    סגור
  • לא מאפשרים להרוויח פה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • יופיטר
    גרין 10/12/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גם אני חשבתי שלא נותנים.....אז עבדתי עליהם ולקחתי בכח! אמש הרווחתי מכה של איזה 7 אגורות!
    סגור
  • גרין אתה מצחיק (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 48.
    בקרוב יפסיקו את ההנשמה של בורסת ארהב ,אז נראה את
    בא 10/12/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הבורסה ,האם תעלה או תרד .
    סגור
  • הנשמה????מה לקחתה??? אין שום בועה בארצהב גרינספין
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בכבודו ובעצמו אמר שאין בועה העליות האלה ברצהב הן השלמה מ 2007
    סגור
  • מי רוצה להפסיק? הציונים? (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 47.
    פער ארביטרז זה נכון לבורסות אמיתיות
    ראל0000032 10/12/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא לבורסה שבנויה על שמירה על משקיעים מסחר הוגן פה מה קחו את גבעות עושים מה רוצים מנערים אנשים הודעות שקריות בלי בדיקה לפי חוקי טוביה לוסקניגרד .אין קול ואין בורסה יש כן רשעות דבר כזה באירופה או אפילו בארה"ב לא יכול להיות
    סגור
  • 46.
    השעה 1250 מחזור מסחר שלי 000000000000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 45.
    יש כאלה שהיום עם מצב רוח סוף סוף יש להם ירידות
    שמתם לב? 10/12/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אחרי שנה של הפסדים ותפילות בא הגשם ובאו הירידות ר'ק שהנגידה לא תפתיע ותוריד עוד את הריבית זה יקלקל להם את השמחה וגם לכלב
    סגור
  • 44.
    אנו נקלף ללונגיסטים את כל הסטיגמה, יהיה רק אדום לייט (ל"ת)
    שבחון 10/12/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 43.
    לא תיראו היום ירוק, וגם מחר לא ,תירשמו@ (ל"ת)
    אמיר 10/12/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • טוב כנראה לך יש מידעפנימי לי אין (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 42.
    כן פייט
    יוסי 10/12/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לשאלתך החברה אמורה לפרסם עד סוף החודש תוצאות . להשקיע או לא שאלת מליון הדולר .תוצאות חיוביות המניה תמריא. שליליות יפילו . האם השקעת כבר?
    סגור
  • 41.
    אזה כיף החזירים חזרו לשוק העים הבורסה תגיעה ל200000 (ל"ת)
    דוד 10/12/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 40.
    גם חזירים יפלו בפך עים בורסה כזות (ל"ת)
    דוד 10/12/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 39.
    יש לי 4 מליון אני רוצא להשקיעה בבורסה
    דוד 10/12/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 8
    אומרים לי שהבורסה מתה אז במה להשקיעה בבורסה כזות אסור להשקיעה
    סגור
  • 38.
    זה ע״י הנהלת גבעות מחזקת אפשרות לצירוף שותף כמו שצוין
    אי לקיחת הלוואה בשלב 10/12/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בתגובה מספר 29. גם השער הנמוך שבו הנייר נסחר עתה יכול לתמוך בגריסה זו, אם כי כאמור, ישנו קושי עצום בכך לאור מספר מתנגדים חזקים לכך בשותף המוגבל. אני סבור שטובת החברה, צריכה לשאוף לכיוון זה וכי קיים עתה עיתוי מתאים ביותר לכך. ימים יגידו. ממני, משקיע בעילום שם כמובן.
    סגור
  • 37.
    זה בגלל הרצאת המניות זה נראה כך (ל"ת)
    אבי 10/12/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • באיזה נושא בדיוק ההרצאה? (ל"ת)
    הרצאת מניות 10/12/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • לך לאולפן ללמוד לכתוב ללא שגיאות כתיב (ל"ת)
    חיים 10/12/2013 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 36.
    צריך להספד את הבורסה שלנו (ל"ת)
    אבי 10/12/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 35.
    עים זה לא בורסה מתה אך קוראים לזה (ל"ת)
    אבי 10/12/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • השעה 1250 מחזור שלי 00000000000 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 10/12/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 34.
    צריך חברת קדישה לבורסה (ל"ת)
    אבי 10/12/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 33.
    מה קורה לאיי די בי החיים בזבל ללא נוחי דנקנר היקר אין
    ציון 10/12/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לו תחליף ולא מחליף בילעדי נוחי איי די בי תהייה מקוללת וכל מי שיגע שם יפגע ויפסיד את כספו כולל הרוכשים הפוטנציאלים רק אים נוחי ימכור את איי די בי בלב שלם ובמחיר הוגן אז תישרור שם הברכה
    סגור
  • 32.
    נפרק את הלונגיסטים גם היום....... (ל"ת)
    אמיר 10/12/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 31.
    הריסוק ברציו זו רק ההתחלה
    שוקה 10/12/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 11
    הרי ברור שאין לחברה את הממון ////מליארדים של דולרים ולא שקלים/// לשלם עבור חלקה בהוצאות עתק בניגוד לנובל ותשובה ש הכיסים של החברות מלאות מזומנים
    סגור
  • כנס
    רציו 10/12/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 8
    רציו יורדת כי כולם חיכו לקידוח הנפט אז אם האסדה הולכת לקדוח במקון אחר מה יש לחפש שם עוד שנה לפחות אז חזרה לאט לאט ל 33 אג
    סגור
  • 30.
    עכשוו האנליסטים מרוצים מאד
    הכל לעניין 10/12/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    6 5
    שמפטרים פועלים בכיל ונזק למשפחות גדול זה קורה שכתבו כותרות מבהילות. במשך השנה אנליסטים שמחים שהורידו שער למניה אבל המשפחות בוכות ללא פרנסה הכל על מצפונכם
    סגור
  • 29.
    גבעות העלה אפשרות תיאורטית לקיום מו״מ לצירוף שותף לחברה
    אחד מהכותבים בפורום 10/12/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לדעתי האישית, זהו תרחיש אפוקליפטי, אולם לאור השער הנמוך שבו הנייר נסחר עתה, הרי שזה יכול להיות רלוונטי להנהלת השותף הכללי. מבחינה זו, העיתוי מאד נוח לחברה, אך השאלה הגדולה היא אם הוא ישים לאור חילוקי הדעות שיש בקרב חברי השותף המוגבל. הריני להדגיש בזה כי הנאמר לעיל הוא בבחינת קו מחשבה בלבד ולא כדאי בכלל לבנות פנטזיה על סמך זה. בברכה, אחד המשקיעים בגבעות.
    סגור
  • 28.
    המנופחת התורנית . מחר יורדת בחזרה (ל"ת)
    ביוליין 10/12/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 27.
    בוקר טוב לכולם, נו אתם רואים כתבתי לכם ביום ראשון
    אחת שמבינה א 10/12/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 11
    שהירידות במעוף מתבקשות וביקשתי לא לקנות אופציות ( הכוונה קולים) 2 הקולים שכתבתי אותם 1400, הם כעת פחות קצת מהשער שכתבתי אני חטושבת שאסגור אותם, העיקר שלא הפסדתי, הטעות שלי היתה שכתבתי מהר קולים, אם הייתי ממתינה היתי כותבת את הקול הזה בשער הרבה יותר גבוה והייתי מרוויחה הרבה, אם המעוף יעלה היום אני אכתוב 2 קולים 1420, אם המעוף יירד לפחות 0.5 ממליצה לקנות קולים, אבל בודדים. לא ממליצה על מניות בשלב זה. יום טוב, תהנו!
    סגור
  • אחת ש
    אברי 10/12/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אוהבים אותך ברמות על ואת שנינותך! רצו לעזור לך עם"הבושה מחוסר תואר" ולא ענית לו וחבל! אולי תשובתו היתה עוזרת לרבים אחרים כולל אותי! לא הבנתי מה פרוש: "חטושבת" ו "היתי"! יש לציין שאני דיסלקט! אם תעני לי אכתוב לך איך נהייתי מנכ"ל מפעל איי טק שמעסיק 346 עובדים וזאת למרות שאין לי השכלה ואני דיסלקט!
    סגור
  • בעלי התואר כנראה מובטלים אז הם מנסים להשיג כסף
    תואר 10/12/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בבורסה אז במה עזר התואר רק להשויץ? בטח התואר על חשבון המיסים שלנו מאוניברסיטה בולולו בלללנד
    סגור
  • לאברי
    אחת שמבינה א 10/12/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 7
    דבר ראשון את הציניות שלך תשמור למקום אחר, דבר שני אני לא כתבתי שאני מתביישת שאין לי תואר, נהפוך הוא, אני אחת שמאוד בטוחה בעצמי גם בלי תואר, בנושא הזה אשמח להרחיב יותר אבל לא היום. דבר שלישי, בקשר לשגיאות כתיב שלי, לידיעתכם, אני מקלידה בשיטה עיוורת מאוד מהר, לאחרונה שמתי לב שיש לי המון שגיאות בהקלדה, אני מוסיפה אותיות למילים ללא צורך, בורחות לי מילים שאני רוצה לכתוב, אתם פשוט אל תתיחסו לשגיאות העיקר שאתם מבינים מה שאני כותבת. ודבר אחרון, למה אני חוצפנית? לא אני כתבתי את התגובה עברי או אברי, ואם כן אני כתבתי, לא צריך להגזים בתגובות. יום טוב לך ותצליח.
    סגור
  • מנכל חב איי טק
    אברי או עברי? 10/12/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נהיית מנכל כי העברת זקנות בכביש ובדרך גנבת להם את הארנק ככה צברת כסף לקנות מפעל ביוקנעם גם עשית חייל וגם אתה מעסיק 346 עובדים בשנה כי כל יום הפועל היחיד בורח לך
    סגור
  • חוצפנית מגיע לך לאכול בצל מר ולחם עובש ומרור לא רק בפסח (ל"ת)
    אברי 10/12/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • כולכם יכולים לקפוץ לי על ה...........יותר לא מגיב זהו (ל"ת)
    אברי ולא עברי 10/12/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • שנונה או חוצפנה? (ל"ת)
    שנונה 10/12/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • הזמנה זוגית לעברי גם לך מגיע התפריט הנ"ל
    המסעדה 10/12/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז זה אברי עברי או סתם שגיאות כתיב יהיר המהורהר
    סגור
  • 26.
    כן פייט
    אורן 10/12/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מישהו יודע מה קורה עם ההודעות שצריכות לצאת בנוגע לתוצאות 2 הניסויים הקרובים. בכלל אשמח לשמוע דעה על המניה,האם שווה השקעה תודה
    סגור
  • 25.
    גבעות יש אור בקצה המנהרה טוביה נכנס לעומק
    ראל0000032 10/12/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    וראה רכבת באה ממול שער 1 קרוב מתמיד זכרו כנופית גבעות בראשם טוביה החולב לא מיתעסקים בשער מניה אלה רק בנפט אם אין הם קונים ומשכירים משאיות עם לוגו של גבעות זה בראשות האלוף האגדי איילנד
    סגור
  • 24.
    היום חוזרת לעצמה.
    דלק קבוצה 10/12/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    דעה
    סגור
  • 23.
    שר אוצר אולי תבדוק למה הבנקים מכבידים? (ל"ת)
    מוטי 10/12/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • למוטי
    שר אוצר 10/12/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני כבר רץ בעצמי לבדוק מה קורה כאן! אויש, מנהל משרדי עצר אותי בדרכי וסיפר לי שהבנקים במצב קשה מפוצצים בחובות מסופקים ואבודים...ולכן יורדים וירדו (לדעתו)עוד 70 % לערך! הרגיע אותי הבחור...!
    סגור
  • תצחק כמה שאתה רוצה אבל יש כאן מניפולציה מאוד
    מוטי 10/12/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שקופה יש תעודת שורט על הבנקים שעומדת להיפרע אם הבנקים יעלו עוד קצת לכן מורידים מדד בנקים וכולם מושפעים מכך אין שום סיבה לירידות לא אתמול ולא היום
    סגור
  • מי זה? (ל"ת)
    שר אוצר? 10/12/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • ?
    ? 10/12/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה זה מי זה?
    סגור
  • 22.
    הבנקים מכבידים? הבנקים אתמול בסוף היום עלו יפה
    רן 10/12/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    למה היום מכבידים מה עושה הרשות כל היום אני מת לדעת
    סגור
  • רן
    שקולניק 10/12/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אל תמות, החיים יפים!
    סגור
  • 21.
    "עליות יפות" בעקבות הארביטראז (ל"ת)
    גל 10/12/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 20.
    אני רק שאלה
    חודדה מאזור 10/12/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אי די בי שווה קניה ?! מי יודע?! אולי נשאל את נוחי או שעדיף את הבת שלו שהחלה להתראיין לאחרונה... חמודה....
    סגור
  • 19.
    תיכף תבוא תגובה המדד יורד בעקבות הבנקים (ל"ת)
    רחל 10/12/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 18.
    למה אין תגובות? (ל"ת)
    רן 10/12/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 17.
    מה קרה לארביטראז החיובי ? (ל"ת)
    דודו 10/12/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 16.
    ברציו. רציו המלכה שלנו.
    אוהב ומשקיע גדול 10/12/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מעוניין לקנות מחוץ לבורסה כל כמות של רציו! התשלום במזומן ומידי! מוכן לשלם עד לשער הממוצע שיש לי כבר (יש אצלי 750 מליון שקל ומעוניין להוסיף עוד כל כמות!) והוא 15!(במילים: שער חמישה עשר!)
    סגור
  • 15.
    לא רואים שום תמיכה רק מאבקי כוחות על מדד הבנקים
    אבי 10/12/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מפחדים מתעודת שורט על הבנקים שתצא לפרעון ולכן מורידים את הבנקים מי ינצח?
    סגור
  • 14.
    בורסה מורסה
    אורי 10/12/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא ראינו שהעליות באסיה עזרו במשהו לעליות.למורסה שלנו יש תכונה מוזרה : גם אם יהיו עליות חדות בכל השווקים אבל בטימבוקטו יהיו ירידות - הן יהיו אלה ש"יעיבו " על המורסה שלנו. .
    סגור
  • אורי
    רפאל 10/12/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה גודל התיק שלך שאתה מאוכזב תקופה כה ארוכה ועדיין מחזיק!? למה אתה חושב ואילו קריטריונים חיוביים בארץ אמורים להעלות הבורסה?
    סגור
  • 13.
    יתאבדו ולא יתנו למדד הבנקים לעלות על חשבון הציבור (ל"ת)
    גל 10/12/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 12.
    כל יום מתנהגים כאילו יש פקיעה איפה הרשות?
    שרי 10/12/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ואיפה שר האוצר ששמח על המיסים?
    סגור
  • 11.
    איזה ירידות באסיה?
    אנונימי 10/12/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מי כתב את הכותרת?
    סגור
  • 10.
    רק השורטים מדברים. (ל"ת)
    מיכה 10/12/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 9.
    הנה התחילו המשחקים מדד הבנקים "יורד" חזק בתיאורטי (ל"ת)
    אבי 10/12/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    טוביה החולב וכנופית גבעות הודיעו שזה בלי האלמנט
    ראל0000000032 10/12/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה האלמנט עך חשבונם אם לא תאשרו לטוביה החולב הגדלת התמלוגים הצינורות המים והפארק כסף קטן הם לא מיתעסקיםבשער המניה אבל האלמנט רמז לשער 1 כדאי לכם לאשר הנפקה ולתת לטוביה לחלוב הוא צדיק עם זקן וכיפה מגיע לוו הוא תורם לבן שלו שגם הוא כמעשה אב חולב את גבעות אלוף פנסיונר מהצבא עוזר לו הצבא לא נותן לו כי הוא רק היתנדב ועוד עוזר לעורך גין שכם לו יש כחפה בקיצור האלמנט קרוב מתמיד
    סגור
  • 7.
    "הירידות באסיה יעיבו" זה מה שיש לכם להגיד?
    שלי 10/12/2013 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אולי תנתחו את המצב מה קרה אתמול? אולי תתיחסו לכך שאמריקה ירוקה וכאן בכוונה מפילים את השוק? אסיה זו הבעיה?
    סגור
  • לשלי
    יחימוביץ 10/12/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני מפילה את השוק בגלל שלא בחרו בי להיות מנהיגת המפלגה! אבל ,זה לא כל כך בכוונה! פשוט, שיצאתי עם הכלב בבוקר לעשות צרכיו, ראיתי אנשים מפוחדים רצים! שאלתי מה קרה? ענו לי: רצים לבנק למכור הכל, קראו בעיתון שיתכן ויהיה מימוש בריא עד 65%!
    סגור
  • תיזהר שהשוק לא יפול בסוף עליך ועל הכלבלב שלך (ל"ת)
    שלי פחממוביץ 10/12/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 6.
    האם אישור חוק הריכוזיות במשק תשפיע על המסחר?
    אנליסט עממי 10/12/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מבחינה תיאורתית, העברת החוק בכנסת, צריכה להיות לה השפעה חיובית על הבורסה ובמיוחד על שוק האגח הקונצרני - הקטנת המינוף והסיכונים ע"י קונצרנים וגופים גדולים. לדעתי לא נראה השפעה בטווח הקרוב מאד ובכל אופן המעוף לא ישתנה היום באופן משמעותי וייסגר בין 1360 לבין 1367. יום טוב ומוצלח לכולם!
    סגור
  • 5.
    אתמול קרה מה שחזיתי והיום יתחיל בעליה וירד עד
    שבי 10/12/2013 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 7
    1354 אם ירד מתחת היעד ל1323
    סגור
  • 4.
    אי די בי אחזקות למה היא שווה אפס? (ל"ת)
    א 10/12/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • כי אחרי תשלום החובות לא נשאר כלום! (ל"ת)
    מבין 10/12/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • עם דקנקנר היא עלתה 10% ועם הנבלות החדשים היא יורדת? (ל"ת)
    למבין 10/12/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    חוזרים למשחקי הכוחות מורידים חצי מעלים חצי
    גבי 10/12/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אין אף אחד שמתערב ובודק מדוע כספי הציבור הפכו למלחמת ראש בראש ע"י נוכלים
    סגור
  • 2.
    למה ירדה בכלל אתמול עם מחזור כזה? (ל"ת)
    דודו 10/12/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    חברה בהפסד לא שווה את המחיר שהיא נסחרת בו
    אופקו 10/12/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מעניין מי המנפח של המניה הזאת?
    סגור
  • מנפח
    רשל 10/12/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ....אולי הכסיל שנתב שהיא עם פער ענק!?
    סגור