נפילה בסיום: המעו"ף איבד 0.56%, גיוון קפצה 4.3% במחזור ענק

המסחר ננעל במגמה מעורבת: ת"א-75 עלה 0.37%. מניית פרטנר ירדה 1.9% לאחר שבן דב מכר עוד בלוק. המחזור הסתכם ב-1.43 מיליארד שקל
ירידות, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נסגר במגמה מעורבת כאשר מניות הגז הגדולות שנסחרו בירידות העיבו על המדד המוביל, ברקע לדיווח השותפות ב'לוויתן' כי קידוח נפט אם יתרחש - יהיה רק ברבעון האחרון של 2014.

מדד המעו"ף ירד ב-0.56% לרמה של 1,363 נק' ומדד ת"א 75 עלה ב-0.37%. מחזר המסחר היה גבוה יחסית והסתכם ב-1.428 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את {גיוון} שההובילה את המחזורים וקפצה עוד 4.3% לאחר שאתמול זינקה ב-21% על רקע ההסכם למכירת החזקתה של דיסקונט השקעות -0.58% דיסקונט השק 1,029 -0.58% דיסקונט השקעות בסיס:1,035 פתיחה:1,035 גבוה:1,035 נמוך:1,025 תמורה:593,416 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לפי שווי של מיליארד דולר. מניית בנק ה פועלים -0.49% פועלים 2,615 -0.49% פועלים בסיס:2,628 פתיחה:2,628 גבוה:2,639 נמוך:2,610 תמורה:29,616,954 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-0.66% במחזור השלישי בגודלו בשוק. בזן -1.73% בזן 159.2 -1.73% בזן בסיס:162 פתיחה:162.4 גבוה:162.4 נמוך:158 תמורה:3,763,277 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לטפס 2.9% ו{סרגון} קפצה ב-9%.

בין המניות שבלטו בירידות נציין את אידיבי אחזקות שנפלה 17.6% לאחר שהנושים הכריעו כי השליטה בחברה תעבור מידיו של נוחי דנקנר לקבוצת אלשטיין-אקסטרה. ירידות איפיינו גם את מניות "לוויתן", דלק קידוחים יהש +0.75% דלק קידוחים 1,070 +0.75% דלק קידוחים יהש בסיס:1,062 פתיחה:1,064 גבוה:1,072 נמוך:1,058 תמורה:3,749,794 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 1.5%, {אבנר יהש} שירדה ב1.8% ו רציו יהש -0.88% רציו יהש 270.1 -0.88% רציו יהש בסיס:272.5 פתיחה:272.3 גבוה:276.9 נמוך:269 תמורה:5,120,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שאיבדה 0.44%.

אתמול בת"א

מדד המעו"ף עלה 0.21% לרמה של 1,371 נקודות. מדד ת"א 75 הוסיף 0.75%, מדד מניות הבנקים טיפס 0.96%, מדד הביומד קפץ 0.93%, ומנגד מדד הנפט גז נפל ב-1.5%. המחזור הסתכם ב-709 מיליון שקל.

מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן, אלדד תמיר, התייחס בפינת "שור או דב" לציפיות משוק ההון לקראת שנת 2014 ולשתי מניות באחד העם:


המסחר בחו"ל

בורסות אסיה נסחרו היום בעליות שערים בתגובה לנתוני המאקרו הטובים בארה"ב ביום שישי. הניקיי היפני נסק 2.3% על רקע החלשות הין היפני מול הדולר. מדד שנחאי סגר ללא שינוי, ההאנג סנג עלה 0.3%, הקוספי הוסיף 1%.

המסחר בוול סטריט נפתח בעליות מתונות של עד 0.2% בפתיחת שבוע המסחר, זאת לאחר הסגירה החיובית ביום שישי האחרון.

מניות במרכז

עידן נוחי דנקנר בקבוצת {אידיבי אחזקות} ככל הנראה הסתיים. דנקנר ינסה להאבק בהחלטת הנושים, שהצביעו בעד מתווה אלשטיין-בן משה , בדרכים משפטיות, אך נראה כי סוף תקופת השליטה של דנקנר בפירמידה שבנה קרובה מתמיד.

הבורסה הודיעה על בכל ניירות הערך של קבוצת אידיבי אחזקות עד לפרסום רשמי של תוצאות ההצבעה על הסדר נושים. עם פתיחת המסחר הגיבה המניה בירידות של כ-18%. נזכיר כי לפי מתווה אלשטיין אקסטרה שווה המניה אפס, אולם היא עדין נסחרת לפי שווי של כ-220 מיליון שקל, אז מי עדיין קונה?

מניית {גיוון} המשיכה לרכז עניין על רקע ההסכם למכירתה לחברה קובידיאן האירית על פי שווי של מיליארד דולר. אתמול זינקה מניית גיוון ב-21%.

מניית פרטנר +0.14% פרטנר 1,403 +0.14% פרטנר בסיס:1,401 פתיחה:1,401 גבוה:1,412 נמוך:1,391 תמורה:1,855,958 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה במחזור גדול לאחר ש סאני תקשורת +0.75% סאני תקשורת 201.7 +0.75% סאני תקשורת בסיס:200.2 פתיחה:200.1 גבוה:202.9 נמוך:199.7 תמורה:2,581,046 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבשליטת בן דב מכרה עוד בלוק מניות בתמורה ל-63 מיליון שקל למוסדיים. הרווח של סקיילקס שירשם ברבעון הרביעי נאמד ב-23.8 מיליון שקל. המכירה היום מצטרפת למכירה בהיקף דומה שבוצע לפני שבוע. כספי המימוש נועדו לעזור לבן דב לעמוד בהתחייבויותיו למחזיקי האג"ח של סקיילקס. עוד מימוש של בן דב בפרטנר

מבין כל מניות הבנקים, מניית בנק אגוד -1.32% אגוד 1,716 -1.32% אגוד בסיס:1,739 פתיחה:1,739 גבוה:1,742 נמוך:1,716 תמורה:302,298 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היא זאת שהניבה את התשואה הגבוהה ביותר מתחילת השנה - 33%. גם היום מניית הבנק עלתה.

תגובות לכתבה(86):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    כנופית גבעות עושה ערפל שתיקה אחרי הצינורות והבורסה
    ראל0000032 09/12/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מגיבה משתפת פעולה עם כנופיה של נוכלים .טוביה החולב לא יבייש אפילו את גדול העבריינים ביקש תוספת כסף במיסגרת החליבה והנפקה עוד כסף .וממש שידר כמו עבריין אם אין יהיו צרות הנה תקרית הצינורות שאני לא מאמין ועכשיו ערפל תנו לי עוד כסף אני יעביר מידע זה מניה פרטית של כנופיית גבעות או של משקיעים?
    סגור
  • 58.
    למה המנחה אולטרה גיי? (ל"ת)
    באבי 09/12/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 57.
    למה בסיום? לפני כן היה ירוק? (ל"ת)
    גל 09/12/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 56.
    גבעת מחלבת טוביה שאלה למה רצה הגדלת התמלוגים
    ראל00000033 09/12/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הנוכל הזה לפני האסיפה רצה גם הגדלה וגם הנפקה הוא ידע מראש לבדוק זה פלילי אני אומר לכם מגד 6 יבש הוא רצה לעבור ישר ל8 הנוכל הזה
    סגור
  • 55.
    איך השוק יורד ככה ומדד הבנקים עולה? (ל"ת)
    טל 09/12/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    בורסה מורסה
    אורי 09/12/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם שואלים למה אני מכנה זאת מורסה? אז תגידו אתם איזה שם מתאים ליצור הזה? עליות במזרח. עליות באירופה. ניו יורק גם עולה. ורק המורסה הזאת יורדת כי כמה נוכלים שולטים בה - כי "ככה זה בורסה" . חחח. עד שהפראיירים לא יעזבו סופית וישאירו את הקזינו הזה למהמרים - לא ישתנה דבר.
    סגור
  • 53.
    רק עזיראלי כעת (ל"ת)
    עזריאלי 09/12/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 52.
    בבילון
    דרור אלנתן 09/12/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    משהו משחק בבבילון תנועות קיצוניות מדיי. ביום חמישי 16 אחוז למעלה בלי שום הודעה. היום קפיצה של 4אחוז ואחכ נחיתה.
    סגור
  • 51.
    נצלו את הירידה לקניה המנייה שווה כפול ולכל הלועגים
    דסקש 09/12/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    6 5
    לתחזית אל תקנו ונראה מי צודק
    סגור
  • 50.
    כפי שצפתי ואמרתי בבוקר רציו עברה לעליות הסתיים המימוש
    רציו-נל 09/12/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שקנה/קונה הרוויח/מרוויח . אפשרות לקנות זהב במחיר נחושת
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    תגידו ג'ק רובינזון ורציו עוברת לעליות ולתקופה ארוכה
    רציו-נל 09/12/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אל תגיד איך לא ידעתי , למה לא נכנסתי.
    סגור
  • 48.
    קנו גבעות !! תרויחו יפה ..
    נעמה נפט 09/12/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אהה..נזכרתי אני שותה נפט מזה 4 שנים עברתי ממים מינרלים לנפט - חיה ונושמת נפט בדם ובנשמה
    סגור
  • לנעמה
    ברגרובסקי 09/12/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יש לי 3 שאלות רציניות: 1)האם לקנות גבעות כבר היום או לחכות שהחברה כולה תהיה בשווי 1 שקל ואז אוכל לקנות את רוב החברה ! 2)אני אוהב להפסיד ושמעתי שבחברה הזאת רק מפסידים! מה את אומרת? 3)לאחר ששותים זה עובר עיבוד בגוף ואז אפשר להשתין סולר, קולה, וויסקי, יין מכל מיני איכויות של בציר ושנות ישון במרתפים! מה את אומרת?
    סגור
  • אז ככה... ברוגרובסקי ..תחליף שם משפחה אגב ..
    נעמה נפט 09/12/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לחכות עד שיהיה 1 שקל ובטוחה שגם אז אתה לא תקנה כלום ! ! לגבי הנפט אני משתינה אותו מזוקק !!!!!! פעם אחת ביום בשעה 5 אחה"צ בדרך כלל ... אני גם מערבבת אז הרגלי השתיה שלי קצת מבולגנים.. דוחפת מזוט ..סולר .. 96 .. ונפט גולמי .. זה עניין של הרגל אתה יודע איך זה ...מתרגלים קשה להתפטר מזה וצריך ללכת לגמילה
    סגור
  • לנעמה
    ברגרובסקי 09/12/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואלה, את חמודה וטוב להריץ איתך צחוקים ודאחקות! אבל באמת ארצה לדעת והישבעי לי שהכל נכון,,,,! סיפרתי לגמעה את הסיפור וחשבו שאני הוזה.....יאללה ביי,,,רץ להוריד איזה ליטר של ספירט 96%! כן, יש כזה משקה!
    סגור
  • אני שותה הרבה נפט רוצה גם.? (ל"ת)
    נפט 09/12/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לנעמה
    וירשובסקי 09/12/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תגידי זה אמיתי מה שסיפרת או שזה בצחוק?
    סגור
  • אמרנו לכם
    חחחח 09/12/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ספק, משקיעי גבעות שוברים שיאים חדשים בהזיות
    סגור
  • כנראה כתבת את כל התגובות בעצמך. חחחח - הזוי שכמוך.
    חחחח 09/12/2013 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחח
    סגור
  • 47.
    מר האוזנר מתחת לאפך מתנהל קרב בדוק בבקשה (ל"ת)
    שלי 09/12/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    איפה הרשות למה לא בודקים מי עוצר את השוק? (ל"ת)
    מני 09/12/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אף אחד לא עוצר את השוק ! אין קונים ברמות האלה ..
    מישהו 09/12/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא לדבר שטויות ..אף אחד לא עוצר שוק פשוט אין קונים ברמות מחירים האלה תוסיף לזה שמוכרים בשורט (חסר ) מניות. ובעלי עניין ממשים ומוכרים מניות - במצב כזה השוק יורד
    סגור
  • אז מאיפה המחזורים? (ל"ת)
    מני 09/12/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    השוק כמו צעד תימני אחד קדימה שניים אחורה (ל"ת)
    צבי 09/12/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    סרגון הרצה כמו קמטק, נא להתנהג בהתאם. (ל"ת)
    NDX32 09/12/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 43.
    מי עוצר את השוק? נכון הנוכלים (ל"ת)
    צבי 09/12/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • צבי
    יוחנן 09/12/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה אתה מתכוון עוצר? אני רואה שיש עסקות רבות והמחזור עולה! ומי הם הנוכלים? והאם יש גם טובים?
    סגור
  • יש גם עסקאות נכון מכירות אבל השוק מוחזק במקום (ל"ת)
    צבי 09/12/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    עובד עם פינצטה
    בני 09/12/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מספר מניות קטנות אך עם תשואות יפות לאורך כל השנה ולדעתי תמשכנה לייצור רווחים - נאוי, ספנטק,ארד,ומליסרון - ג"נ מחזיק , ולא ממליץ.
    סגור
  • 41.
    מחזור גדול בעליה של3.4% (ל"ת)
    קמטק 09/12/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 40.
    לכל אלה שלועגים ומשמיצים כל הזמן את הנהלת גבעות המעולה
    דעה אישית 09/12/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ואת משקיעיה הנאמנים והמסורים, אני מאחל להם בכל ליבי, שעוד השבוע יצטרכו לעמוד בתור כדי לנסות לקנות את הנייר בקידומת גבוהה מאד. ואסיים בברכת ברכה והצלחה למר לוסקין הנכבד וליתר חברי ההנהלה. פנסיונר צעיר.
    סגור
  • 39.
    מספיק לכסח את השוק גנבים (ל"ת)
    אבי 09/12/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לאבי
    יוחנן 09/12/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכסח זה לעלות או לרדת?
    סגור
  • ברור שלרדת (ל"ת)
    אבי 09/12/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 38.
    חוזרים לקדוח את שרה ומירה!
    אזי 09/12/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אל תגידו שלא ידעתם!
    סגור
  • מסכנות.. (ל"ת)
    אלה שיודעים(תרתי).. 09/12/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 37.
    דלק קבוצה-כל ירידה לצורך עלייה
    משקיע 09/12/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    5 6
    דעה,לא המלצה.
    סגור
  • מסכים עם דעתך
    מאיר 09/12/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אישית מחזיק כבר 5 שנים . מניה מצויינת ראיתי ממנה תשואות נאות לאורך כל הדרך. אכן., תשובה הוא איש עסקים עם מעוף.
    סגור
  • 36.
    שותפויות הגז...מוכרים ???אני קונהההההה
    וורן באפט 09/12/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רואה את הנסיונות לפגוע בשערי מניות הסקטור ואני צוחק... מישהו פה לוקה בליקוי מאורות....למעט כמה אנליסטים שאני מעריך כמו גורביץ וגלעד שהמליצו בחום על רציו- אני דוחה בבוז את הערכות אלה שחושבים שהם מומחים שיוצאים בכל מיני כותרות שכל מה שכתוב בהן כבר ידוע אבל הם דשים בהן שוב ושוב.....תמיד היה לי עיקרון- כשמנסים להחשיך וקוראים למכור אני קונה.....ולא התאכזבתי
    סגור
  • אם נעים לך להתחזות כביכול אז יבושם לך אבל קודם לך לטיפו (ל"ת)
    בן ציון 09/12/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    גבעת טוביה מחפש צינורות חדשים זולים יותר
    ראל000000022 09/12/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טוביה מהשורט האחרון הרוויח לא הרבה כלומר השליחים שלו .ועכשיו החדיר את כל הצינורות וקשה להוציא אותם אז מה יראו התצפיתנים והרשעות רק לוקחת כסף מה איכפת לה שאנשים מפסידים
    סגור
  • 34.
    בורסה מורסה.
    אורי 09/12/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 6
    זו יציבות? חחח. זו כבר מפולת.
    סגור
  • 33.
    הזדמנות קנייה שלא תחזור
    קבוצת דלק 09/12/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    21 7
    דעה,לא המלצה.
    סגור
  • 32.
    כיל
    מ.ר 09/12/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מישהו יודע למה היא ככה צונחת היא הרי חילקה דיוידנד ומה קרה לה היום
    סגור
  • 31.
    לאחת שמבינה
    אברטון 09/12/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    האם זה שמכונה אחד שיודע....קשור אלייך?
    סגור
  • 30.
    לא להיבהל
    קוטיקו 09/12/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    פשוט, לוקחי השורט הגדולים שאני מספר לכם לאחרונה.....מוכרים קצת סחורה שהשאילו....וזה קצת מוריד השוק...
    סגור
  • 29.
    לעקובבבב (ל"ת)
    קמטק 09/12/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    לשים לבבבבבבבבבבבבבבבבב (ל"ת)
    אייסקיור מתעוררת 09/12/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 27.
    כל הכבוד מירון - נכנסת יפה לנעליים של יוסי .. יישר כח (ל"ת)
    אנונימי 09/12/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    ירידות מתמתנות לכמה דקות ואז מתקיפים שוב (ל"ת)
    אבי 09/12/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 25.
    עד שלא ירסקו את השוק לא ינוחו (ל"ת)
    צבי 09/12/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לצבי
    ברי 09/12/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נכון...אבל זאת תהיה מעיכה ולא סתם ריסוק!
    סגור
  • 24.
    מתי תסודר התקלה באתר בנק הפועלים/יהב? (ל"ת)
    רמי 09/12/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • התקלה סודרה (ל"ת)
    עמי-סודר 09/12/2013 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    מנצל הירידות בסקטור הגז לרכישה מסיבית! (ל"ת)
    משקיע לטווח ארוך 09/12/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 22.
    איך בכוונה מורידים את השוק (ל"ת)
    דודו 09/12/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • לדודו
    דדי 09/12/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אתה רוצה....שישפכו לנו סחורה וניקח אותה בעליה או אפילו בלי שינוי!? בקש מאנשים להרגע מההיסטריה....אז לא נוריד.... כל עוד תמשכנה מכירות , נוריד אפילו ב 50%! אנו לא פריירים ולא מסבסדים אף אחד!
    סגור
  • 21.
    תבינו יש להם משהו גדול מדפסות תלת מימד זה העתיד (ל"ת)
    קמטק 09/12/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    נראה לי שגם היום לא יהיה מכירות וקניות בבורסת תל אביב (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 09/12/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • ליופיטר
    רנדו 09/12/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה גודל התיק שלך? ולמה אתה חושב שצריך לקנות או למכור כל יום?
    סגור
  • 19.
    להכנס למגננה המפולת כבר כאן , (קסדות יחולקו חינם באחד ה
    פיקוד העורף 09/12/2013 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עם
    סגור
  • 18.
    תקלה באתר של בנק הפועלים! (ל"ת)
    א.א 09/12/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 17.
    שום עליות לא יהיו היום (ל"ת)
    גבי 09/12/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 16.
    מה עם סרגל הכלים למה הוא תקוע? (ל"ת)
    טל 09/12/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    אני חושב
    קוטיקו 09/12/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש מצבוש שהקרש(יעני, החלקה במידרון) תיתעצם היום! אמש רשמתי כאן שגוף פרטי ענק בארץ, מרחיב את יתרותיו בשורט! שמעתי שעל הבוקר הוסיף כ 456 מליון ש"ח למשך 4 חודשים ואף הסכים לשלם על שאילת הסחורה עמלה גדולה מאד! לפי השמועות ,אותו גוף עבר את 2 מליארד השקלים בשורט. טוב יאללה אני רץ להרביץ ארוחת בוקר הסטרית שהשף הכין לי...אני חייב לדחוס מזון(רק בריאותי!) עקב ממדי הגדולים! (199 ס"מ על 128 ק"ג) וואחד גורילה.. הא?
    סגור
  • 14.
    צפי לעליות ? מאיפה לקחתם את זה? (ל"ת)
    גל 09/12/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    השוק שינה כיוון, אסיה טסה היום, חוזים ירוקים ביותר, +1% (ל"ת)
    אינדיאני 09/12/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 12.
    נכון חזרתי ועכשיו אני צופה עליות מטורפות. למה להתלהם? (ל"ת)
    אינדיאני 09/12/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • לאינדיאני
    אני ילד 09/12/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נד נד רד עלה ורד.....אוהב אותי...לא אוהב אותי...כן ולא...כן ולא.....וואלה, אתה בחור טוב אבל טומטום לאללה......קישקשת כאן....והנה אתה מקשקש עם כובע אחר ובדיוק שהמפולת מתחילה.......
    סגור
  • 11.
    היום המעוף יהיה ירוק ויסגור 1376. ההסכם לחיבור ים המלח
    אנליסט עממי 09/12/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    4 10
    עם ים סוף גם כן ידחוף לכוון הירוק. מומלץ להשקיע במפעלים שיהיו שותפים לפרויקט זה. יום טוב ומוצלח לכולם!
    סגור
  • 10.
    כיל
    נועםדבורה 09/12/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אחרונה השקועה אצלי בלב עמוק היא כיל שמצויה במשבר בשוק האשלג ניקנת בשער 3600 עם אני לא טועה וכעת מחלקת דווידנד מה זה אומר עליה עם אף אנליסט לא המליץ עליה וכרגע היא על שער 3000 מתי יגיע זמנה לנסוק למעלה
    סגור
  • עשו גם הסכם להזרמת מים לים המלח זה טוב מאוד לכיל
    יופיטר שוקי הון 09/12/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה יעשה לה טוב לכיל הרבה ברכה והצלחה להם אמן ואמן
    סגור
  • 9.
    נצלו את המימושים שהיו לאחרונה במניות הגז. (ל"ת)
    וותיק ומנוסה 09/12/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 8.
    המשך לאתרוש
    קוטיקו 09/12/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ומה עם ארביטראז שלילי? ומה עם התמתנות בחוזים המטופשים שעומדים להפוך לאדום עוד לפני הירידות בארה"ב? ומה עם דבריו של רולניק בדה מרקך שתמיד צודק! עורו נו אתרושים והכינו אותנו לעומד להתרחש...........!
    סגור
  • לא נמאס לכם? (ל"ת)
    אחד שיודע 09/12/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לשניים שלא יודע
    קוטיקו 09/12/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האם יש לך קשר לאחת שיודעת החמודה? 2)לא , ממש לא נמאס...(אני קוטיקו, אני לא אתם, למרות שאנו כנופייה שמסיירת בעיר ודואגת להעביר כל זקנה את הכביש בביטחון)
    סגור
  • 7.
    תכלית ניקיי
    איש-עם-אוטו 09/12/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השוק הכי טוב השנה. מחזיק מינואר כ-40 % רווח. מה צריך יותר?
    סגור
  • 6.
    אתרוש
    קוטיקו 09/12/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ושום מילה על קריסת טייקון וההשלכות הכלכליות, מעשיות,פרקטיות.... בנקים שנישארים חשופים עם חובות אבודים בסידרי גודל מפלצתיים! התעצמה התרחקות האמרקאים ונטישתם אותנו וריצתו של ראש ממשלתנו בעולם לחפש ספונסר! אבל מה השטויות הנ"ל מול עליות ביפן , מדינה שמתה מזה מספר עשורים? או עליות בחוזים שיגמרו בירידות בהמשך היום! ראו 30 ס"מ מלפני החוטם והפסיקו הריקודים על הטיטאניק השקועה כבר 89% בים!
    סגור
  • 5.
    גם היום אפס בשוק
    חשבון פשוט 09/12/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ארביטראז שלילי 0.35.איך יעלו ?
    סגור
  • 4.
    גבעת טוביה האם כנופית גבעות ישברו את שיא החוצפה
    ראל000033 09/12/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כשיודיעו אנחנו לא מומחים בצינורות אנחנו מומחים בנפט .כמו שטוביה החולב אמר אני לא מבין במניות אני מבין בנפט .וככה יצאו ביד רמה ובזרוע נטויה שחלבו את כל מה דיש והיה בגבעת טוביה החולב .הרי רשות לניירות ערך אין יש רשעות לענייני הציבור
    סגור
  • 3.
    לא רואה מימושים עד מדד 1450....מצטער לפוטניקים (ל"ת)
    אינדיאני 09/12/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אינדיאני
    shalom1960 09/12/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בוקר טוב לאינדיאני מה קרה שינית את עורך היית השורטיסט הגדול אולי דבריי השפיעו עליך או סוף סוף נכנסה החוכמה לראשך או שאתה מתחזה בכל מצב השוק לונג כמו שאמרתי כל הזמן עד מרץ2014 לפחות עם מימושים שיבואו בדרך אבל הכיוון ברור צפונה בהצלחה ויום טוב לכולם
    סגור
  • לינדיאני
    אבו זמבורה 09/12/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וואעי לי וואעי לי..האנדיאני חזר עם שינוי של 180 מעלות בדבריו! מה קורה אינדיאנוש? לא הלך עם ירידות..אז אתה מגיע עם עליות .....?ודווקא עכשיו שבאמת הולך לרדת....! מה נהיה ראש נוצה?
    סגור
  • אינדיאני
    אבי 09/12/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה חי בסרט. טרזן.
    סגור
  • 2.
    המחזור אתמול עמד על 000000000000000000000
    יופיטר שוקי הון 09/12/2013 08:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה רבה
    סגור
  • 1.
    תרגיל ידוע בסיום אתמול, הורידו את השוק,היום עליות של 1% (ל"ת)
    אינדיאני 09/12/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור