סגירה חיובית בת"א: המעו"ף עלה 0.2%, מניית גיוון טסה 21.3%

נתוני התעסוקה החזקים בארה"ב דחפו את אחד העם. מסתמן: דנקנר יאבד את השליטה באידיבי. מניות 'לוויתן' נפלו בכ-3%
 |  (99)
הבורסה לניירות ערך, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר הראשון של השבוע בעליות שערים. מדד המעו"ף שנסחר בפתיחה בצמוד לרמה שיא כל הזמנים רשם בהמשך היום התמתנות בעליות וסגר במרחק של כ-0.5% מהשיא. המגמה החיובית באחד העם נרשמה על רקע הראלי הגדול שנרשם בוול סטריט ובאירופה ביום ו'. נתוני תעסוקה שהיו טובים מהצפוי דחפו את מדד ה-S&P 500 לעליות של 1.1%, ובסך הכל מאז הסגירה באחד העם ביום ה' עלה המדד ב-0.6%.

מניית {גיוון} בלטה לחיוב והובילה מתחילת יום ועד סופו את המחזורים לאחר שהחברה האם, דיסקונט השקעות +1.6% דיסקונט השק 1,077 +1.6% דיסקונט השקעות בסיס:1,060 פתיחה:1,048 גבוה:1,080 נמוך:1,048 תמורה:516,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על עסקה למכירתה לחברת קווידיאן האירית בפרמיה של 27%. מנגד, מניות השותפות ב"לוויתן", דלק קידוחים יהש -0.71% דלק קידוחים 918.1 -0.71% דלק קידוחים יהש בסיס:924.7 פתיחה:927 גבוה:933.4 נמוך:917 תמורה:3,786,381 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {אבנר יהש} ו רציו יהש +1.28% רציו יהש 237.6 +1.28% רציו יהש בסיס:234.6 פתיחה:234.6 גבוה:238.2 נמוך:233.7 תמורה:1,546,928 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלו היום עד 3.3%.

מדד המעו"ף עלה 0.21% לרמה של 1,371 נקודות. מדד ת"א 75 הוסיף 0.75%, מדד מניות הבנקים טיפס 0.96%, מדד הביומד קפץ 0.93.1, ומנגד מדד הנפט גז נפל ב-1.5%. המחזור הסתכם ב-709 מיליון שקל.

השבוע האחרון ננעל בבורסה בתל אביב במגמה חיובית, כשבסיכום השבוע עלה מדד ת"א 25 ב-0.8% ומדד ת"א 100 הוסיף 0.2%. מדד נוסף שבלט בשבוע האחרון היה מדד התקשורת, שזינק ב-3.1%.

התחזית המעודכנת של האוצר

הממשלה את הצעת שר האוצר שלא להעלות את מס ההכנסה, מה שיגרע מקופת האוצר הכנסות של 3.3 מיליארד שקל. במקביל, פירסם האוצר את תחזית הצמיחה לשנת 2014 אותה הוא חתך ל-3.1% לעומת צפי קודם לצמיחה של 3.3%, ולעומת תחזית לצמיחה של 3.6% בשנת 2013, שגם היא הופחתה לעומת תחזית קודמת של 3.8%. צפו בתחזיות האוצר המעודכנות

מי קונה?

על השאלה מי באמת דוחף את המעו"ף לשיא כל הזמנים - הזרים או הישראלים, ניתנה היום תשובה בנתוני לאחר שהמדד המוביל בת"א זינק 15% בספטמבר-נובמבר, ניפץ את הדשדוש והמריא לשיא כל הזמנים.

לקראת עדכון המדדים

לקראת עדכון מדדים שיחול ביום א' הבא פירסם Bizportal את רשימת המניות שיזיזו את השוק, כאשר תעודות הסל והקרנות המחקות יבצעו את ההתאמות הנדרשות - פריגו צפויה להצעים של 300 מיליון שקל. צפו ברשימת הביקושים וההיצעים

סיכום סופ"ש

כאמור, ביומיים שעברו מאז שנסגר המסחר בתל אביב עלו המדדים בוול סטריט בדחיפת נתוני תתעסוקה לחודש נובמבר שהיו חזקים מהמצופה . לפי הדו"ח, בחודש החולף נוספו לסקטור הייצור 203 אלף משרות חדשות, ושיעור האבטלה ירד ל-7% - השיעור הנמוך ביותר מזה 5 שנים. הנתונים החזקים עשויים להביא לצמצום בהיקף רכישות האג"ח של הפד' עוד החודש, לפי הוול סטריט ג'ורנל. בנוסף, עלייה מרשימה נרשמה גם בסנטימנט הצרכני של אוניברסיטת מישיגן לחודש דצמבר, שקפץ לרמה גבוהה מהצפוי.

גם בורסות אירופה ננעלו בעליות לאחר הנתונים החיוביים, כשהדאקס הגרמני מוסיף כ-1% לערכו וה-Stoxx 600 התחזק ב-0.8%. הראלי ביום ו' מיתן מעט את הירידה השבועית במדד האזורי, שנפל בסיכום השבוע ב-2.5%.

בשבוע הקרוב צפוי בנק ישראל לפרסם שני דיווחים עיקריים. הדיווח הראשון שיפורסם ביום א' הוא נתוני שוק מטבע החוץ לחודש נובמבר, וביום ב' צפוי להתפרסם גם סיכום דיוני הריבית לחודש דצמבר, מההחלטה האחרונה שהתקבלה בתחילת השבוע שעבר.

ביום ג' תפרסם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את סקר המגמות בעסקים לחודש נובמבר, סקר אמון הצרכנים לחודש נובמבר, ונתוני התיירות לחודש זה. ביום ד' תפרסם הלמ"ד נתונים שנתיים על תקשורת מתוך סקר הוצאות משקי בית, וביום ה' תפרסם את הנתוני סחר החוץ של ישראל לחודש נובמבר.

מניות במרכז

מניית {גיוון} אימג'ינג שבשליטת דיסקונט השקעות +1.6% דיסקונט השק 1,077 +1.6% דיסקונט השקעות בסיס:1,060 פתיחה:1,048 גבוה:1,080 נמוך:1,048 תמורה:516,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה 21.3%, לאחר שבשבת דיווחה חברת האם על עסקה למכירת גיוון לחברה זרה לפי שווי של מיליארד דולר, מה שנותן של 27% על מחיר המניה בסגירה ביום ה'. המכירה צפויה להכניס רווח של 347 מיליון שקלים ל{אידיבי אחזקות} של נוחי דנקנר, השולטת בדסק"ש.

נוסיף כי המכירה באה בתקופה משמעותית מאוד עבור דנקנר. ביום א' אמורים נציגי לאומי, מזרחי וקרדיט סוויס להכריע על ההצעה המועדפת עליהם לשליטה באידיבי – קבוצת דנקנר-גרנובסקי או קבוצת אלשטיין-בן משה. בינתיים מסתמן שרוב נושי אידיבי הצביעו בעד אלשטיין-בן משה על פני ההצעה של קבוצת גרנובסקי-דנקנר.

בזק +1.06% בזק 383 +1.06% בזק בסיס:379 פתיחה:380 גבוה:386.7 נמוך:378.1 תמורה:21,030,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסוגה לאחר שאורי ליכט מ-IBI חתך את המלצתו למניה שזינקה מתחילת השנה ב-78% ל"הפחת". מזהיר: "הסיכון הגלום היום בהשקעה בבזק פשוט גדול מידי".

נוספת שריכזה עניין היא מניית כן פייט ביופרמה +1.14% כן פייט ביו 221.6 +1.14% כן פייט ביופרמה בסיס:219.1 פתיחה:219.1 גבוה:223.3 נמוך:220 תמורה:68,037 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהחלה להיסחר ב-NYSE MKT ביום ה' האחרון תחת הסימול CANF. המניה הוסיפה 10.3% ביומיים שחלפו מאז הסגירה בתל אביב והיא מגיעה עם פער ארביטארז' של 5.46%. צפו בתמונות מפתיחת המסחר ב-NYSE

אפ.סי ריאלטי 0% אפ.סי ריאלטי 123.8 0% אפ.סי ריאלטי בסיס:123.8 פתיחה:123.8 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה כ-9.5% על רקע ההודעה על סיום הסכם ההפצה של מכשיר ה-NO! NO! שלה להסרת שיער עם המפיץ היפני YA-MAN.

מניית [אינסוליין} קפצה 7.8% לאחר שדיווחה כי תוך חודש וחצי מאז שהחל המפיץ הגרמני לשווק את ערכות ה-InsuPad כבר 2,500 גרמנים משתמשים בהן. רון נגר, נשיא ומנכ"ל אינסוליין: "השותף הגרמני מסר כי עד עתה וכן בהשוואה למוצרים אחרים אותם הוא מפיץ, התגובות הראשוניות למוצר הינן חיוביות מאוד". חדירה מוצלחת של אינסוליין לגרמניה

תגובות לכתבה(99):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    מחר המעוף יבחן את 1160 אולי אפילו מתחת
    שבי 08/12/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הולכים ליומיים אדומים
    סגור
  • 63.
    "סגירה חיובית" בדיחה חיובית מתאים יותר (ל"ת)
    גל 08/12/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    גבעות אני זוכר שטוביה החולב הביא צינורות למגד 6
    ראל000000033 08/12/2013 18:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני אמרתי זה הצינורות שהוא מכין לנו וככה זה היום אני מכיר מחשבות קרמנולוג יש לי על זה דוקטורט
    סגור
  • 61.
    עושה שרירים (ל"ת)
    בונוס 08/12/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 60.
    בורסה מורסה
    אורי 08/12/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 12
    אחרי העליות המשמעותיות בעולם - כותרת ביזפורטל : צפי לעליות ..... ואני אומר : צפי להמשך הבזיון במורסה הזאת..
    סגור
  • לאורי
    רמבו 08/12/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה ביזיון? אין מספיק קונים ברמות אלו...נסה יחד עם חבריך להתאגד ולקנות כמויות ענק של מניות זבל וכך השוק יעלה! הבנת? מה הבנת? לא הבנת, לא חשןב!
    סגור
  • לרמבו - בורסה מורסה
    אורי 08/12/2013 17:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ידידי. אני כותב כבר איזה שנתיים בכותרת בורסה מורסה ופעם ראשונה קיבלתי תגובה . עשית אותי מאושר. עכשיו ברצינות. כל הדיבורים שם למעלה על "הכלכלה הטבה ביותר בעולם" ועל הכפר הגלובלי - הייתי מצפה שתהיה כאן בורסה קצת יותר רצינית ולא קזינו . אז ראית ביום שישי את השווקים בעולם? את ניו יורק? אז עכשיו תבין למה בזיון.. ועוד דבר : מלבד קופת גמל מסכנה אין לי מניה אחת עלי.. קח את זה בקלות.
    סגור
  • לאורי
    רמבו 08/12/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני שמח שעשיתיך מאושר ואפילו בדבר כה פעוט! אתה נשמע כנה וצנוע ועל זה תבורך! לגבי שווקי ההון, כל השווקים בעולם אמורים לייצג מפגש בין קונים ומוכרים! (ראה שוק מחנה יהודה או הכרמל) לצערי, השווקים הם באמת בתי קזינו אמיתי ולא משרתים בדיוק את מטרתם העיקרית! צא ולמד שלא אני ולא אתה ולא רבים נוספים מסוגלים לשנות זאת! כמו שאי אפשר לפתור את בעיית הרעב בעולם, את הפשע חןבק עולם, שחיתות וכדומה! עלינו להמשיך להילחם על דברים צודקים...אבל סיכויינו קטנים!
    סגור
  • 59.
    עושים מאמץ גדול לעבור לצד האדום שקוף מאוד (ל"ת)
    שלי 08/12/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 58.
    בורסה זבל ששולטים בה מאפיונרים (ל"ת)
    טל 08/12/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    מניות ליוויתן ירידה לצורך עליה!
    משקיע במניות נפט וגז 08/12/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה אתם אומרים?עליות תלולות זה טוב קצת מימושים,החלפת ידיים,ריענון,הידיים עם פחד הגבהים יוצאים החוצה,זו ערובה לעליות בעתיד וכרגיל כל אלה שיצאו יכנסו בשער גבוה יותר,למה? כי מניות תמר וליוויתן הם ההשקעה הטובה ביותר עם אוצר גלוי ביד,זרם הכנסות אדיר , פנסיה לכל החיים!
    סגור
  • 56.
    מה קורה לדלק קבוצה?!?! (ל"ת)
    משקיע 08/12/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • ם זה טבעי (ל"ת)
    עלתה מלא אנשים מממשי 08/12/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    צודק.. שימו לב שיש יותר קונים ממוכרים...ימים יפים בדרך (ל"ת)
    קמטק תגובה 26 08/12/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    ולמה הבורסה לא מזנקת בעקבות חו"ל? (ל"ת)
    אבי 08/12/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 53.
    מצבנו על הפנים עם הגבות בחול
    קוטיקו 08/12/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    .....מרדימים אותכם ומשחררים סחורה....האם אינכם שמים לב להתמתנות מהבוקר! בלי אופקו והבנקים היינו כבר מזמן באדום.....אבל, יש מצב שזה יגיע בכל מקרה...! ומחר...זאת כבר אופרה(לא ווינפרי) אחרת לחלוטין....! גוף פרטי ענק מלקט שורטים בכמות אדירה והיום העלה הילוך.....!כרגע בידם יתרות שורט על 25 בסך מליארד שקלים! וכמו שידוע לכם, שורט אפשר לעשות בהרבה צורות חוקיות....אלו המדווחות כאן לעיתים , הן ממש לא אמיתיות....! ברגע זה פתח הגוף שורט נוסף בסך 300 מ. שקלים לאחר שאיתר סחורה!
    סגור
  • תפסיקו לזרוע פאניקה. שמענו את המנגינה הזאת ב- 1160
    אנליסט עממי 08/12/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מאז הגענו ל- 1370 ואתם ממשיכים להפחיד את הסוחרים.
    סגור
  • 52.
    אלגומייזר
    ש 08/12/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה קורה שם?
    סגור
  • 51.
    עליות בבורסה מי האדיוט שבשורט כעת ? (ל"ת)
    jkl 08/12/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 50.
    שמתם לב, לא נותנים למעוף לרדת, תהנו עוד קצת מהעליות
    אחת שמבינה א 08/12/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 7
    הירידות במעוף בקרוב הן מתבקשות, לכן אני שוב חוזרת על עצמי וכותבת זה לא הזמן לקנות מניות ונכון לרגע זה גם לא אופציות. יש לי שאלה למשקיעים בהראל, כמה אתם משלמים דמי טיפול חודשי? לידיעתם היתה העלאה משמעותית בדמי טיפול הם פשוט הגזימו, .....אשמח לשמוע. שבוע טוב מבורך ומהנה!
    סגור
  • ההפך
    zeeviq 08/12/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מצליחים להוריד אותה.
    סגור
  • דמי טיפול או עלות קניה ומכירה?
    צ'וקי 08/12/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל:
    סגור
  • הכי זולים בשוק (ל"ת)
    הראל 08/12/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תואר כלשהו שיעזור לך להבין שהמעוף לא ירד (ל"ת)
    מה דעתך על 08/12/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • די עם הנימה הצינית הזאת בתגובתך, אמנם תואר זה מאוד
    אחת שמבינה א 08/12/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חשוב ולפעמים זה פותח דלתות לכל מיני משרות, אבל אתם מסכימים איתי שצריך גם הרבה מזל כדי להצליח ולהתקבל למקום עבודה שרוצים. אם הייתי מתביישת שאין לי תואר לא הייתי מציינת זאת, אני מאוד מרוצה גם בלי תואר.. אוקייי הבנתם?
    סגור
  • היי יקירה
    פרופסור א. 08/12/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בואי והעלי דבריך שנית מחר ואשמח לעזור לך לעשות סדר בדברים! רק ארמוז: אהבתי את כתיבתך על עצמך בנושא כיבוד אב ואם! לדעתי, תכונת אופי זאת שמצויה בקירבך, משולה ועולה על ים תארים מכל המינים והצבעים.....תואר זה דבר חשוב....אך אתן לן עשרות דברים בחיינו שחשובים הרבה יותר! לילה טוב!
    סגור
  • פקידה ראשית במוסך של הדוד ואז יש עבודה בלי תואר (ל"ת)
    אפשר להיות 08/12/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 49.
    קונים בירידות לא בעליות..הודעה רצינית בדרך לא לפספס (ל"ת)
    קמטק לזכור 08/12/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 48.
    נכנסה נטקס לתיק ממוצע 599 אג
    RAFOL 08/12/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ל פי מיטב הבנתי ההסכם יכניס מיליוני שקלים להכנסות נטקס וכצובן התפרש לרווח בשורה הרוח
    סגור
  • מה?
    גימבו 08/12/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גטקס?
    סגור
  • 47.
    בקרוב תחליפו כותרת אדום בת"א (ל"ת)
    צבי 08/12/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • ואם יהיה אדום זה מימושים מגמת העליה תימשך
    ירוק בתא 08/12/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ו
    סגור
  • 46.
    בקצב הזה נגיע מהר לאדום (ל"ת)
    טל 08/12/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 45.
    רוזנבד. ציריך.
    מנכ`ל קרן אונ, 08/12/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנו בעלי הקרן האונברסיטאית הגדולה בעולם ו 8? מכספנו בתל אביב 25! עכשיו, כשקראתי את יעל מרעיינת את תטא.....העלתי בדחיפות הנושא לועדה! המרואיין נשמע הזוי לחלוטין וזה רק מזרז דעתנו לברוח מהשווקים ובמיוחד מישראל! אגב, האם יכולים להגיד לי מה זה או מי זה התטא? ללמה נותנים לו במה! תודה.גסטנר אייוון.
    סגור
  • תעבירו לארהב ולא נשמע יותר את דעתכם הכפייתית
    כן כן תברחו מהר 08/12/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתם צודקים בהכל רק עופו כבר.
    סגור
  • 44.
    יום טוב וירוק לכולם. חכו עם הירידות. וגם אז-
    יוס 08/12/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    7 8
    לא משהו שיביא לכם הזדמנויות מהסרטים. שורטיסטים, אתם כבר מחוקים כבד. חראם עליכם. אברטון, ד"ש. מה הקשר לקייט ולווין רוני?
    סגור
  • 43.
    חבר של קוטיקו
    ג`וחה 08/12/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    6 5
    וואלה, ההם החכמים, מתלבטים כרגע קשות אם זה הולך להיות מפולת או קריסה! ההבדל שזה 55% ירידה והשני 75%! אני מקווה שזה יגמר בטוב ונחווה רק ירידות קלות של עד 46?!
    סגור
  • 42.
    גבעות טוביה החולב מחפש נפט מחורר לנו את המדינה
    ראל0000033 08/12/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חורים בכיסים של הרבה הוא עשה עכשיו המשימה שלו לעשות עוד מיליונרים כמו שעשה את החברים שלו וכנופית גבעות הסיסמא שלו זה תביאו כסף לחורר את המדינה ותהיו מיליונרים הוא קרמינל לא גאולוג איך הוא ניבחר לאיש השנה בחיפושי נפט משהו כזה במדינה אחרת הוא היהמאחורי סורג ובריח אים
    סגור
  • 41.
    איזה עליות מחפשים רק להפיל את השוק (ל"ת)
    גל 08/12/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 40.
    כן פייט -אופציות
    משקיע 08/12/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מישהו יכול להסביר לי את מחירי המימוש המוזרים שמופיעים באתר הבורסה???
    סגור
  • ראה תגובה ב32 (ל"ת)
    מנתח 08/12/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אופ 7 של כן פייט בקניה בבוקר
    אלכס 08/12/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 7
    על פי מה שקראתי יכולה להתפוצץ גבוה גבוה מעל 100אג
    סגור
  • 38.
    גבעת טוביה החולב מה מתכננים כנופית גבעות
    ראל00000000033 08/12/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שבוע שעבר עשו קופה יפה סיבוב יפה צינורות ניתקעו בדיחה בלי מצפון המעט ששואבים ממגד 5 טוביה חולב את הכסף פעם היה מים ופעם היה בירוקרטיה ולפ י פעם כשהדער היה עשר לא אירו מכבי מה יש בהרסנל שלהם בהאי ולא באלף זה הרי הרס והורס משפחות אמרו שסנטא קלאוס אכזרי אבל עד כדי כך טוביה החולב לדעתי הצינורות ניתקו היי שם בתוכנית ו דל האלוף האגדי במסיבת העיתונאים דהביא מומחים מחול
    סגור
  • 37.
    ג'רוסלם השקעות ממש לפני זינוק (ל"ת)
    דניאל 08/12/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 36.
    היום לא יהיה שינוי משמעותי במעוף. יסגר מעט מעל 1370.
    אנליסט עממי 08/12/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אל תשכחו שיש כאן שתי חדשות סותרות: מצד אחד הירידה בנתוני האבטלה תומכת בשוק, אבל מצד שני היא תגרום להקדמה בצימצום רכישות הפד, דבר שלא תומך בשוק ולכן שני כוחות מנוגדים אלו לא יגרמו לשינויים דרסטיים בשווקים בטווח הקרוב, אלא בטווח הרחוק. שבוע טוב ובהצלחה!!!
    סגור
  • סחתן ..... קלעת בול היום (ל"ת)
    משקיף 08/12/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    אפריקה = פנסיה
    משקיע פשוט 08/12/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אני כמשקיע ממשיך לאסוף ככל יכולתי מניות אפריקה , מאמין שמנייה זו תסדר לי פנסייה מכובדת!!! ( לדעתי האישית בלבד) ,קצתי בשאר אפיקי ההשקעה (רוב הרווחים הולכים ל- "דמי ניהול" ) ולצערי אינני עובד במגזר "הציבורי" , לו הייתי עובד במגזר זה הייתה לי פנסייה תקציבית מכובדת!! ,ממרומי גילי זה מה שאני עושה , כל משקיע נבון ינהג בהתאם להערכותיו!
    סגור
  • 34.
    בוקר טוב טבע חזרה שלילי כוננות ספיגה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 08/12/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 33.
    די.אן.איי ביומד הודעה בקרוב! פיצוצים!!! (ל"ת)
    רונן 08/12/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 32.
    המלצה לקנית אופ 7 של כן פייט פוטנציאל טיסה טורבו
    ליאור 08/12/2013 07:15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    האופציה כיום במחיר 7 אג.מחיר מימוש 2000 אג מניה כן פייט תמריא היום מעל 5% ארביטראז מה שייתן לה עוד התקדמות לכיוון שער 2000 אג שזה מחיר מימוש האופציה. לאחר מספר שיקולים וניתוח של האופציה הגעתי למסקנה שאופ 7 יכולה להמריא עד 500 אג לפחות. אם מניית כן פייט תתרומן עד 2500 אג תוך זמן קצר הטיסה באופציה 7 תהיה במאות אחוזים.כל הניתוח שלי נמצא באתר ספונסר
    סגור
  • אז למה מניה עולה חזק והאופציות יורדות? (ל"ת)
    מיכה 08/12/2013 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קראתי את ההמלצה שלך אופ 7 באתר ספונסר מעניין הייתי אומר
    בועז 08/12/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם זה יקרה אנשים יהפכו את העור שלהם וירוצו לקנות את האופציה הזאת. ביינתים האופציה עולה וזה טוב ולעניות דעתי שהיא תגיע מעל 20 אג היום או מחר אנשים יחלו להתעורר
    סגור
  • את האופציה יש להכפיל ב 25 - היה איחוד מניות
    מנתח 08/12/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום אופ' 10 הכי כדאית וזולה מאוד. שער המימוש 980 והיא שווה 16.8 שזה 420. עוד כ15% של המניה והיא בכסף עם מכפיל פי 3+
    סגור
  • 31.
    מה יעשו בעלי PUT שהלך קפוט
    אינשטיין קטן 07/12/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    5 10
    זה מעניין שיש לא מעט פסימיים שהפסדיו הרבה כסף כתוצאה מהשקעה בפוטים, ועדיין לא למדו. הריבית הנמוכה מאד, גיוסים מתמשכים בקרנות נאמנות והסיכוי לביטול של העלאת מס חברות ימשיכו להביא לעליות שערים. הירידה בשער הדולר עשויה להביא גם להפחתה נוספת בשיעור הריבית.
    סגור
  • מה הולך פה?
    תמי המיילדת 08/12/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתם בעולם הכלכלה או בעולם חדר לידה? מה הקשר בין פוט או וגינה שכרגע בפתיחה של 5 אצבעות לבורסה? שמעתי שגם הרקטום עומד להפתח קשות בשווקים.... בשם צוות מחלקת יולדות תל השומר.
    סגור
  • 30.
    אגח אידיבי דרומה ירידה חדה מחר (ל"ת)
    אביב לאירנה 07/12/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 29.
    השוק באפס אם לא אדום
    מחשב את יום א 07/12/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    4 11
    ארביטראז אדום.טבע פריגו....העליות בחול לא משכו ולא ימכשכו תמשיכו להטעות ...בלוף
    סגור
  • 28.
    אפריקה ישראל - ניראה שהשוק עדיין לא הפנים את העובדה ש
    י 07/12/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שהחברה עוברת לרווחים -החל מ Q3 .שבוע טוב!!!
    סגור
  • 27.
    בבילון
    טל 07/12/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    4 11
    שבוע טוב, העליות ביום חמישי האחרון לא מצביעות על שינוי מגמה. היזהרו מסיכון כספי, המניה כרגע מסוכנת מאוד.
    סגור
  • 26.
    קמטק לפני הודעה מהותית
    אדי 07/12/2013 20:20
    הגב לתגובה זו
    7 5
    שבוע טוב, ממליץ לא להתרגש מהירידות האחרונות ולהמתין בסבלנות עוד כמה ימים. החברה הולכת להוציא הודעה על עיסקת ענק עם סין וכן תחילת מכירות . תתקן במהרה ובחדות את הירידות האחרונות. ימים יגידו עם צדקתי. נ.ב - מי שעוקב אחר התגובות שלי ( והם מעטות ) יודע כי הם אמינות וממקורות אמינים
    סגור
  • 25.
    לאס וגאס
    זאביק השועל 07/12/2013 20:12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    היי חברים חזרתי ליפני יומיים מחופשה בלאס וגאס ולוס אנגלס . בברלי הילס. היה מדהים ונהדר. ואני רואה ששני הזבלים האלה גבעות וגלוב ממשיכות לחלוב את המשקיעים התמימים. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. מזלי שברחתי מגבעות ליפני חןדשיים ברווח יפה מאד. והיכנסתי הכל בכן פייט ביופרמה. מה גם שכל הפורומים הספציפים על מניות רק משמשים קרקע פוריה להמשך ההרס במניות שיש להם פורומים מיוחדים להם כדוגמת גבעות עולם החרא . שיש לה פורום ספציפי בספונסר. זה רק מזיק ומוסיף שמן למדורה שכל אידיוט יכול ליכתוב וליזרוע הרס .חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • מה פירוש?
    ציזיק 08/12/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחחחחחחחחחח (אולי שכחתי כמה!)
    סגור
  • 24.
    אפריקה ישראל - מתי חברת מידרוג מעלים לה את הדירוג?
    רק למי שיודע 07/12/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    4 3
    האם צריך תנאים נוספים לכך - מבקש תשובה ממי שיודע?
    סגור
  • 23.
    ארביטראז' חיובי 2.5%
    אבוג'ן 07/12/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    למה אין מילה על אבוגן???
    סגור
  • 22.
    שימו לב טוב (ל"ת)
    אלגומייזר 07/12/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • קורה שם משהו?
    ש 08/12/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה מחזור יפה בפתיחה שבוע שעבר
    סגור
  • 21.
    שבוע טוב ומסחר מעולה עם הרבה רווחים !!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 07/12/2013 19:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 20.
    סוחר חתיך
    מרלן אביסרור .פריז 07/12/2013 18:31
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סלמטק על הלומברגיני הצהובה! אל תשים על אף אחד...זכותך שליד הבית בארסוף תחנה כזאת משינה על יד המזרטי שלך. רק היזהר חמוד..המכוניות הללו עוצמתיות ורק ב250 קמ"ש אתה מעביר להילןך שני....חזור לפה צופציק אתה חסר ושכולם ידעו שעשית כספך ביושר...
    סגור
  • 19.
    יאללה...
    קוטיקו 07/12/2013 18:21
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מפולת...
    סגור
  • 18.
    בקשת צפי לאגרות החוב למחר ??? (ל"ת)
    אירינה 07/12/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 17.
    דעה אישית איך אני רואה את השוק:
    חגי ד 07/12/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    6 9
    הנרות מצביעים על עלייה בטווח הקצר, לטווח הבינוני חייב יהיה לבוא תיקון לכוון התמיכה 1340, המתנדים חנוקים ומצביעים על קניות יתר בגרף השבועי אם השוק לא יתמך על 1340 אני לא יגזים אם אומר כי השוק יכול לתקן לכוון 1275, אבל אם זה יקרה והשוק יתמך שם, אז משם הכוון חזק צפונה.
    סגור
  • הכיוון חזק צפונה (ל"ת)
    צודק 08/12/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    יופיטר
    דמבו פינקלשטיין 07/12/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    17 5
    אני מקווה שלא נפסיד הרבה השבוע. להפסיד זה ממש לא נעים ואני חוכך בדעתי אם לא כדאי שנרוויח קצת. הגדולים בדרך כלל לוקחים את כספי דגי הרקק כמונו(כוונתי לכמונו זה למחזיקי בין 50 ל 100 מליון שקלים) נמאס לי שהם עובדים עלינו והוני התמעט עד כדי כך שאני מגרד כבר את רמת 300 מליון שקלים סה"כ! בהצלחה לכולנו ושבוע מניב וכמה שפחות הפסדים!
    סגור
  • 50 מליון לחלק למאה איש זה קצת
    לדמבו 07/12/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 10
    חוץ מזה מידע פנים וקשרים עוזרים לכם אתם לא כאלה גאונים
    סגור
  • לקשישה הקציצתית
    דמבו 07/12/2013 23:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נשארת טיפשה זקנה ומתוסכלת כמו לפני 3שנים בזמן שפגשתיך לוגמת מהשוקת יחד עם סוסי השיירה! זיקנתק העלובה לא מצליחה אפילו לבייש את צעירותך(לפני 70שנה)האומללה! הבנת הנקרא אף פעם לא היתה חזקה אצלך! אני מציין 300מליון שקלים עלובים שיכולים להספיק אפילו ל 123 אנשים!כל אחד יהיה לו 2439024 שקלים!וזה לא רע! בקשר לגאונות , את צודקת...היא ממני והלאה...ואפילו סיימתי בזמנו כיתה ג במשך 8 שנים! אבל אם יש קשרים(כדבריך) מי צריך שכל!
    סגור
  • 15.
    אוהב ישראל
    סוחר ניגזרים 07/12/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אין לי כל ערך מוסף לאחזקות מניות בעולם ובעיקר ישראל בימים אלו. יש בכוונתי לשחרר סחורה לשוק ולא משנה לגבי אם יהיו ביקושים או היצעים בקרוב. הגעתי למסכנות שאני לא שלם עם השווקים ברמות אלו. אני מניח ששיחרור אחזקותי ישפיעו בשוליים על שערים שאני מניח שיהיו נמוכים יותר מאשר כיום. כאוונגליסט הרגשתי צורך לרשום דברים אלו. סר גון פוקקסמאייר בונדי קריץ.
    סגור
  • 14.
    אפי פיתוח סוחבת את אפריקה לעליות (ל"ת)
    אפריקאי 07/12/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    16 11
    סגור
  • 13.
    אפריקה-זה מגיע
    מוטי 07/12/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    17 9
    מחר כנראה מתמלאים התנאים לקפיצה משמעותית
    סגור
  • 12.
    קבוצת דלק
    וותיק ומנוסה 07/12/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    10 15
    הטובה והבטוחה כיום בבורסה. זו תהא מניית העם.
    סגור
  • מסכים לחלוטין, יש להוסיף את ישראמקו ורציו! (ל"ת)
    לותיק ומנוסה 07/12/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אין ליוויתן ... תקרא הודעת נובל
    יופיטר שוקי הון 07/12/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל הפרויקט שם מוקפא
    סגור
  • 11.
    ביונדווקס לפני הודעה על כניסת משקיע גדול לחברה
    רובי 07/12/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 18
    חברה המתקדמת ביותר בפיתוח חיסון אוניברסלי למחלות השפעת נמצאת ביישורת האחרונה שוק של מליארדי דולרים
    סגור
  • 10.
    בסה"כ בסופש עלו בארה"ב 0.3-0.6 אחוז
    זיפו 07/12/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    8 14
    לא רואה סיבה לעליות בת"א. הארביטראז אפס. טבע ירדה , יתר הדואליות הגדולות בקושי זזו. הסיבה שהמדדים עלו בארהב תלוש לגמרי מהמציאות. התיקון שהעולם צופה במדדי ארהב טרם הגיע אך יכול לבוא כל רגע. אפילו גוריביץ אמר שאם כבר לונג אז נכנסים רק אחרי התיקון. היזהרו יש מצב שכרישי המעוף בחסות העליות המדומות בסופש יוציאו מהלך הפוך בתא. יתחילו 0.5% ירוק ויסיימו 0.5% אדום. יצאתי מכל המניות כולל דיסקונט , לאומי ואפריקה. אני על הגדר . אכנס רק אחרי התיקון.
    סגור
  • יש לך פוטים במקרה? (ל"ת)
    קוקי 07/12/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סגור
  • אפילו לא אחד !!! אולי אקנה חבילה כאשר אזהה את התיקון
    זיפו 07/12/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    פוטים משלמים מצויין בתיקונים. בינתיים משחילים את אחרוני המשקיעים בעליות מדומות. תראה את הוידיאו של גוריביץ. אני פשוט רואה את מה שכולם רואים . ממש לא נעים להיכנס למניות לפני תיקון משמעותי אותו צופים כמעט כל המנתחים .
    סגור
  • 9.
    מחר שיא חדש במעוף במחזור מעל מיליארד שקל (ל"ת)
    שחקן מעוף 07/12/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    12 10
    סגור
  • 8.
    הבורסות עולות וטבע יורדת.
    אייל 07/12/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    8 7
    פעם היתה המלכה של אחד העם.הגיע הזמן למנות מנכ"ל שאפתן שמסתכל קדימה שיחזיר את טבע לימים נשכחים.
    סגור
  • 7.
    היי אתרוש. שבוע טוב,
    אברטון 07/12/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    14 14
    לידיעתכם, הפרשי הארביטראז הינם מינוס 0.135% ולא כמו שכתבתם : פלוס 0,06%! דבר נוסף: החל מיום ב תהיינה ירידות שתיתגברנה בחודש שאחרי,,,,ויש סיכוי יותר מסביר שגם מחר כבר יתדפקו ירידות על שערינו!
    סגור
  • אתרוש
    אברטון 07/12/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    26 5
    עשו חישוב עצמאי על 8 מניות הארביטרז ותגיעו ל מינוס 0,135%! אתם מעתיקים כל שבוע את החישוב המוטעה שעושה גלובס וכותב פלוס 0.06%! ונתונים שהם נותנים בעצמם מראים על מינוס 0.135%! וליוס שבוע טוב..ולא חשוב מה יהיה...ירידות או עליות.....העיקר שתהיה מרוצה וגם מבסוט ותרוויח ימבה גובות...!
    סגור
  • יום א שוק באפס
    חשבון פשוט 07/12/2013 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ארביראז שלילי.טבע פריגו
    סגור
  • מידלטון לפני הלידה וווין רוני : אתה טועה אחונה.
    אברטוני היקר מקייט 07/12/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אחונה טחונה, תבדוק את הטכנייונה .
    סגור
  • לקייטוש הדבא
    אברטון 08/12/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה הקשר ביין מידלטון לרוני?(חוץ מבירה נשר!) בדקתי את הטכנייונה ומצאת שכבודי צודק! אני שמח שבדיור מוגן אצלכם יש מקום לצחוקים! אבל מסר לי פריצקר תבר של פישלזון שכספך יצטמק בקרוב וחבל! עד שהגעת ל1320שקל חיסכון.....
    סגור
  • 6.
    דסק״ש מחר טיסה נעימה (ל"ת)
    נוחי דנקנר 07/12/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 18
    סגור
  • 5.
    ביזפורטל .מדוע אתם לא סוקרים את השוק הסולידי כמו האגח??
    אליאב 07/12/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 18
    ביזפורטל בבקשה , תנו גם סקירה וחוות דעת גם על השוק של אגרות החוב לבורסה ביום ראשון
    סגור
  • 4.
    מחר ביוליין עולה (ל"ת)
    אבי 07/12/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 3.
    צפי למדדי האגח ליום א באחד העם???
    אירינה 07/12/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אבקש לחוות דיעה לצפי אגרות החוב ליום א תודה רבה
    סגור
  • 2.
    תמיד ביום א עליות חדות בכל המדדים!!!
    קליפ 07/12/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    9 26
    קומפיוג'ין על סף עסקה סודית!
    סגור
  • סודי
    עופר 07/12/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שששש זה סודי , אל תגלה
    סגור
  • 1.
    יאללה מזור רובוטיקה- השבוע שלך מתחיל. ! (ל"ת)
    ירון 07/12/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    4 25
    סגור