רונה דנקנר מצטרפת למאבק - "מקווה שלא ייתנו לידיים זרות לגנוב את אידיבי"

בתו של נוחי דנקנר יוצאת להגנתו, ופרסמה סטטוס בפייסבוק שלה ערב ההכרעה על השליטה באידיבי. צפו בסטטוס המלא
רונה דנקנר, צילום: בוצ'צ'ו
רונה דנקנר ארדן, ביתו של נוחי דנקנר, יוצאת להגנתו - פרסמה ססטוס בפייסבוק : "בתקופה שכל הטייקונים מיהרו לסגור הסדרי חוב נוחים אבא שלי נלחם ונלחם 24 שעות ביממה לטובת הנושים של IDB הוא עובד בלי הפסקה, לא נח לרגע אחד ודבר אחד בלבד יושב לו בראש: טובת הנושים נקודה".

עוד כתבה רונה כי "אבא, אני מקווה שלאנשים לא יהיה זיכרון קצר ושהם יהיו חכמים מספיק להבין שטובתם וטובת הכלכלה הישראלית תלויה בהם ובהחלטה שהם עומדים לקבל ושהם לא יתנו לידיים זרות לגנוב את IDB מידיים ציוניות, הגונות וישרות כמו שלך. אין מישהו שיכול לעבור את מה שאתה עובר בכזאת נחישות, התמדה וגבורה כמוך. אני גאה בך".

דנקנר למדה אופנה במכלל שנקר. היא גרה בפרויקט היוקרתי בארי נהרדעא בת"א ונשואה לטלור ארדן, קרוב משפחה של השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן.
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    אם לא היה עושק ואת כסף העושק תורם לאוב והידעוני (הרנטגן
    מנשה מועלם 12/12/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצבו היה נראה אחרת לחלוטין !! מי שמתיימר להראות שהוא שונה שלא יחיה בהתנשאות ובראוותנות. משה רבנו היה צנוע וענו וכל אותם בבות ששגעו את הטייקון אחראים במידה רבה לנפילתו כי הם אלה שדחפו את השאריות(שתן וצואה) לראשו הנבוב
    סגור
  • 19.
    רנה נוחי בהצלחה
    אורן 07/12/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בתוך ש אי די בי תעלה ולכל הקנאים שישרפו כמו קוצים בתחת של נחי חחחחחח
    סגור
  • 18.
    אני רוצה בסך הכל את הכסף שלי בחזרה
    masha 06/12/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אני בן אדם פרטי שאין לי דירה משלי, ההכנסה שלי מתחת לממוצע ומחירי הדיור עלו וזה גרם לייאוש והשאיר ברירה יחידה והיא השקעות בסיכונים גדולים (אג"ח של חברת האחזקות אידיבי) אז כשהכל היה נראה טוב קניתי אג"ח IDB אחזקות במחיר שקרוב לפארי ואני מצפה לקבל את כספי בחזרה (בפארי). הממשלה הרסה את סלקום וגרמה בכך לנזק גדול ליכולת של IDB להחזיר לאזרחים הפשוטים ביותר את כספם. הממשלה חייבת לעזור לחברות של IDB כי זו חברה שמספקת תעסוקה ואנשים פרטיים קנו את האגח שלה ותלויים בה. לא להפקיר את אזרחי המדינה. הממשלה לא יכולה להתנער מהאחריות שהיא שלחה אותי לקנות אג"ח בבורסה, והיא צריכה לקחת אחריות ולערוב לחוב של IDB אחזקות כלפי מחזיקי האג"ח של IDB אחזקות. אני אדם פרטי וקניתי במיטב כספי אג"ח אחזקות סידרה ג' ומצפה לקבל את הפארי בחזרה. אני מבקש מכל המשקיעים הפרטיים כמוני להצביע בעד הצעת אקסטרה אלשטיין. הצעת אקסטרה אלשטיין היא הודאית ביותר כי מיליארד הופקד כבר בהתחייבות בלתי חוזרת. הצעת דנקנר מבקשת להחזיר לנושי אג"ח אחזקות טיפין טיפין בשלבים של הצעת רכש, כשבמהלך הזמן שבינתיים יהיו סיכונים גדולים עד לכסף שיובא למחזיקים
    סגור
  • 17.
    הנבלה מחקב את הפייסבוק (ל"ת)
    המהדי 06/12/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    רונה, שכחת לציין ש-
    אזרח 05/12/2013 23:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בשאר החברות שבהם היו תספורות אם בעל השליטה לא היה מזרים כסף לא נשאר כלום. באידיבי אבא שלך לא עושה טובה לאף אחד. יש נכסים שאפשר לקחת ולא צריך טובות....
    סגור
  • 15.
    לפי התנהלות דנקנר. ציונות זה הדבר האחרון שמעניין אותו.
    ישראלי 05/12/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יותר התרשמתי שהוא דואג לעצמו על חשבון עובדיו ומי שהשקיע בחברות שלו
    סגור
  • 14.
    לפחות שמו תמונה יפה .הכותבלא באמת חשב שמישהו
    מ 05/12/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקרא את מה שיש לה להגיד.
    סגור
  • 13.
    דנקנר אדם טוב שטעה בזמן לא טוב-נאחל לו שייתגבר ויצליח ! (ל"ת)
    ירושלמי 05/12/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 12.
    רונה'לה, תקראי, אסביר לך :
    מופסד 05/12/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    15 0
    בשעה שאבא שלך עשה לך חתונה מפוארת, כנראה קנה לך דירה או בית ובטח גם אוטו מפואר וסידר לך (ולאחיך ולעוד כל מיני מקורבים) משכורת מכובדת מבלי שיש לך מי יודע מה כישורים וניסיון, בטח לא למשכורת כזאת. אני ועוד רבים שכמוני שקרענו את התחת בעד משכורת נמוכה משמעותית משלך (וחלק מאתנו בעלי השכלה, ניסיון וכישורים לא נמוכים משלך) לא ישנו בלילה כי הכספים שחסכנו בעמל רב והשקענו את חלקם אצל אביך (ואצל עוד כמה טייקונים כמו תשובה הנבזה) ירדו לטמיון. גם אני רוצה לעזור לילדי אבל הכסף שחסכתי עבורם בסופו של דבר הגיע אלייך (דרך הדיבידנדים העצומים שאביך לקח מהחברות הקורסות וככה הוא "עזר לך"). אז חיי בעושר (לא בזכות) וסתמי את הפה כי המסכנים זה אנחנו.
    סגור
  • 11.
    נראה לי זאתי לא המסמר הכי חד בעיפרון... (ל"ת)
    יום-טוב ארגזי 05/12/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אולי שתתרום מכספה לנושים? ואולי מכסף אביה?
    מתגלגל מצחוק 05/12/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    עשה הכל? כמה כסף מוחבא אצל המשפחה מחוץ לקונצרן?
    סגור
  • 9.
    יגנבו את אידיבי הגנב הכי גדול זה אבא שלך
    רמי 05/12/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אך את לא מתבישת לכתוב מאמר ולהצטלם לעיתוני כלכלה אבא שלך זה הטיקון הכי שפל ותאב בצע גנב הכי גדול זה אבא שלך העבירו אותך לטור בביס פורטל פה מה שאת קוראת זה מגמתי פה מפרגנים לך ימגעילה
    סגור
  • 8.
    אם רונה כתבה אז בטוח שאני אצביע בעד דנקנר, חחחחחחח (ל"ת)
    וואו 05/12/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    רונה שלי רונה
    אנונימי 05/12/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רונה אותך אוהב אבא אלייך ישובה עם ... בעצם בלי כסף!!!
    סגור
  • 6.
    וסינים זה לא ידיים זרות ????.פאטתית (ל"ת)
    אר 05/12/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 5.
    רונה בהצלחה לך ולאביך הוא יהודי טוב (ל"ת)
    יהודי 05/12/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 4.
    יש לנו זכרון ארוך דווקא
    ציוני תושב הנגב 05/12/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מכתשין אגן נמכרה לסינים על ידי אביך - עוד מפעל שנכשל בניהולו ! כיצד זה מסתדר עם הפוסט שלך ?
    סגור
  • 3.
    לרונה ילדת שמנת שלי
    נוחי 05/12/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    14 4
    אולי הגיע הזמן למכור את הרכב המפואר כי לאבא אין כסף לדלק.
    סגור
  • 2.
    גברת ,אם יש לך זמן חופשי לכתוב בפייסבוק ,סימן שאת
    בא 05/12/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    14 6
    לא עובדת מספיק קשה .
    סגור
  • 1.
    ושקרים ברמה של גן חובה (ל"ת)
    הלב נשרף מרוב צביעות 05/12/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • דנקר
    קובי 05/12/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תשאלו פועלי נייר חדרה מה זה בוס זר ,ואת עובדה שופר סל את מי הם מעדיפים.
    סגור
  • חזירה קטנה ומלאת שובע- לכי הביתה
    rhartsj 07/12/2013 21:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את ואבא שלך לא מעניינים אף אחד . תחזירו את הכסף שאתם חייבים ותטוסו לקיבינימאט. גם אך תחזרו אף פעם
    סגור