"חשכו עיניי, הפסדתי 5.5 מיליון שקל בקידוח של גלוב - נשארתי עם הלוואות"

גלוב צללה השבוע 77% ובחצי השנה האחרונה - 91%. משקיע פרטי מספר ל-Bizportal על המכה, וגם - מה גרם לו להאמין בצורה כזאת?
קידוח אופק גלוב אקספלוריישן, צילום: גלוב אקספלוריישן
אויי המשקיעים. שותפות חיפושי הגז-נפט גלוב אקספ יהש 0% גלוב אקספ יהש 109.1 0% גלוב אקספ יהש בסיס:109.1 פתיחה:109.1 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ביצעה השבוע את הניסיון השני להפיק גז ממעמקי האדמה - אבל הניסיון נכשל. תגובת המניה - ירידה של 53% ביום שלישי, ירידה של 50% ביום רביעי ועוד ירידה של 7.7% היום. כלומר התרסקות. אמנם השותפות עדיין לא הרימה ידיים ובדיווח כתבה שתנסה לגייס 5 מיליון דולר נוספים לצורך ניסיון הפקה נוסף (לכתבה המלאה לחץ כאן) , אבל בינתיים המניה התרסקה ומשקפת שווי חברה של כ-10 מיליון שקלים בלבד.

בשיחה גלוית לב עם Bizportal מספר אחד המשקיעים הגדולים בגלוב (בשנות ה-50 המאוחרות לחייו) על המכה שחטף, והכסף שאיבד. "ההשקעה המקורית שלי הייתה 2 מיליון שקלים, עוד לפני 'אופק1', נכנסתי בהנפקה השניה שביצעה השותפות. יצאתי אז מגבעות כי הבנתי שהסיפור שם פחות או יותר נגמר וייקח זמן עד שיגיעו לקידוח נוסף - אז חיפשתי השקעה. את ה-2 מיליון שקלים האלה תוך 5-6 ימים הפכתי ל-4 מיליון שקלים. קניתי בהנפקת הזכויות ועשיתי המון כסף".

אותו משקיע מספר שהוא התחיל להאמין בצורה חזקה מאוד רק בשלב מאוחר יותר, אחרי שדיבר עם ברוך דרין - גאולוג השותפות ובעל השליטה בשותף הכללי. "הוא אמר לי שיש נפט בוודאות וגז... ואני התפתתי ונסחפתי, נסחפתי ממש רגשית לסיפור הזה. אם הייתי שומר מרחק ומתנהל בצורה קרה - הייתי היום אדם עשיר, לא הייתי נכנס ככה. אם נעזוב את הרווח שעשיתי, אז הקרן שלי עמדה על 2.2 מיליון שקלים - זה הכסף שהפסדתי במהלך התקופה שלי בגלוב. אם אני מוסיף לזה גם את הרווח שאותו כמובן גם כן איבדתי - אז ההפסד שלי הוא בערך 5.5 מיליון שקלים ".

"הייתי שם מעבר לגדר והבנתי מייד שמבחן הפקה הזה נכשל, חשכו עייני, נצבט לי הלב - כ"כ רציתי שזה יצליח ואני עדיין מקווה שזה יצליח. בארה"ב שדות הרבה פחות טובים מגלוב מפיקים עם פראק כמויות גז גדולות."
קרדיט: אבי שאולי
קרדיט: אבי שאולי

אם הפסדת כ"כ הרבה כסף, זה אומר שאתה אדם עשיר? "ממש ממש לא, אל תשלה את עצמך - אני לא עשיר. אין לי כסף עכשיו, הייתרה שנשארה לי זה כסף של הלוואות, הכסף שלי נגמר. לקחתי סכום של כמה עשרות אלפי שקלים מהבנק - ואני משחק עם הכסף הזה, ככה התחלתי פעם והגעתי לסכומים הגדולים. אני מקווה ששוב יאיר מזלי"

האם אתה משקיע רק בגלוב ובגבעות או גם במניות כגון רציו יהש או אבנר יהש? "לא לא, רציו לדעתי היא מנופחת - אני לא משקיע בה. היא מגלמת לדעתי כבר שאיבה של גז."

האם תשקיע סכום נוסף בגלוב, בהנפקה? "אם אני אראה שיש ביקושים גדולים ואנשים שמים כסף, אז אני אשקול להיכנס שוב - אני מאמין בקידוח הזה".
תגובות לכתבה(86):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    שווי שוק גבעות 412 מיליון, שווי שוק גלוב רק 12 מיליון. (ל"ת)
    משה 10/12/2013 05:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    היה שם הכסף ברציו היה מרוויח צחוק הגורל
    ים 08/12/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם מיליונים בגחוב בכלום.. במקום במניה למשל רציו אבנר וכו היכן שידוע מה יש ועתיד כנראה להמון שנים רווח.. זה קורה כשנסחפים עם עיניים גדולות..כמו כבשים בגבעות וגלוב ושמן הכשרה וכו..חבל זה הימורים של עיניים גדולות..ושוב חבל.
    סגור
  • 63.
    זה כואב אדם מפסיד כל נכסיו
    דוד י"ם 07/12/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    1.חי בריא אוכל שותה-זה טוב אך יחזיר חובות-? חייב לפנות בהמ"ש-פשיטת רגל לא יודע איזה תרופה יעזר לאדם מסכן זה\מילה אחרונה לא לעשות שטיות-אם נשאר כמה שקלים לך ברזיל ארגנתינה-מקסיקו-תמכור בגלי רק כדי להיות-משתתפ איתך לצערך
    סגור
  • 62.
    ביזפורטל צריך לספר בנימה שונה סיפור כזה !!
    מור 07/12/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הכותרת היתה צריכה להיות " מהמר הפסיד את כספי משפחתו " שדרך אגב לא למד מהומה ובטוח שעם כמה הלוואות יילך לו "בסיבוב הבא " ואם לא גם זה לא אסון מקסימום יימכור את הבית וימשיך בהימורים כמות האדיוטים שמהמרים ברוב הונם על מניית חלום כזאת או אחרת ואחרי זה מאשימים את כול העולם שלקחו להם את כספם ( גנבים רמאים שקרנים ועוד כינויים ) במקום לקחת אחריות אישית על ההשקעה היא בלתי נגמרת
    סגור
  • 61.
    זה לא נקרא משקיע אלא מהמר. חד וחלק. (ל"ת)
    להשקיע הכל בקידוח??? 07/12/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 60.
    חכם לאחר מעשה
    ליבה 06/12/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שמשקיע מכספם של הזולת - זורה רוח וקוצר סופה. ולמד. לא שמים את כל הביצים בסל אחד. מי שלא מבין את זה שיתרחק מהבורסה.
    סגור
  • אמנם לא רצוי אבל
    DW 07/12/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון לא רצוי להכניס את כל הביצים לסל אחד, אבל אם כבר מישהו מחליט לעשות זאת שיעשה את זה רק עם כסף שלו ....
    סגור
  • 59.
    חלומות
    דויד 06/12/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק ישראלים יכולים לקחת הלוואות NOW דחוף כדי להשקיע בחלום... 5.5 מיליון שקל????
    סגור
  • 58.
    dan solin
    דני 06/12/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    dan solin authors google לא לתזמן. לעולם לא להשקיע במניה בודדת.
    סגור
  • רציו (ל"ת)
    שי 06/12/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    השקעתי בישראמקו ואכלתי אותה
    חזי 06/12/2013 05:34
    הגב לתגובה זו
    8 3
    במשך שנים אכלתי הפסדים היום אני עשיר הבעיה שלי היא עם האחרות שמגיבים כאן נגד המשקיע שיוסיף על ריבית חסרת סיכון וצוחקים ממנו ובאותו זמן נהנים מהניבים שהשינה גונבת ממני ומה חשמל הזול בזכות הגז . אז אני אומר לכם מנוולים שבזכותו אנחנו חיים כאן בזכות אלו שלוקחים סיכונים וממש לא בזכותכם אני חוזר שנית- אתם חארות עלוקות מוצצי דם ומשטמתים
    סגור
  • כולה קנית מניות קידול-לא השקעת לירה ולא עזרת למצוא גז (ל"ת)
    ff 08/12/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 56.
    בגז ונפט רק מרווחים המשקיעים מהמרים והמדינה תקח הכל במס
    יובל שטייניץ 06/12/2013 05:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    נופשים מהמרים בכסף שלהם ואם יכשלו הם טיפשים ואם ירוויחו ניקח להם הכל המיסים כי זה שייך לציבור ולשלי יחימוביץ
    סגור
  • 55.
    ושות נ"ע מרשה לפרסם חוות דעת "מקצועיות" שמסתירות את (ל"ת)
    הסיכון האמיתי בהשקעה 06/12/2013 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    כמה דברים:
    DW 05/12/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כל המשקיעים המסכנים מתי תפינו את שני כללי הברזל האלו: א) כלל ברזל 1: לא לקחת הלוואת כדי להשקיע בבורסה כי הלוואות תמיד צריךך להחזיר ב) לא להשקיע בבורסה כסף שאין באפשרותכם להפסיד? לא הפסדת את מה שלא מכרת הרווח היה תאורטי אם לא מימשת וכך גם הההפסד. אני מופסד על הנייר 60% בבילון ואני לא בוכה לאף אחד אני החלטתי אני הסתכנתי אבל מה לא לקחתי הלוואות בשביל זה . צר לי עליך אבל האחריות היא שלך כי הסתכלת רק על הסיכוי ולא על הסיכון
    סגור
  • גאון (ל"ת)
    ff 08/12/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני במלאנוקס מ66 דולר מה לעשות נחכה לא מוכר (ל"ת)
    שי 06/12/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גם אני מחכה - קראתי לא נכון את בבילון סבלנות זה ...
    DW 07/12/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם המשחק.
    סגור
  • עלול להגיע לאפס (ל"ת)
    הזהר מבבילון 07/12/2013 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    עיניים גדולות
    מנחמת 05/12/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אם זה נכון אז אין לי מה להגיד במידה וזה בלון ניסוי לתגובות אז מי שחזיר נזרק לדיר
    סגור
  • חתיכת בהמה ...מאחל לך שתפסידי בדברים אחרים
    השפוי 06/12/2013 07:31
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חסרת שכל .. את לא מבינה בהשקעות .יש מצבים של השקעות כושלות .אין קשר לחזירות .. את עם התגובה שלך זה רעות וגם שטניות
    סגור
  • חתיכת בהמה ...מאחל לך שתפסידי בדברים אחרים
    השפוי 06/12/2013 07:25
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חסרת שכל .. את לא מבינה בהשקעות .יש מצבים של השקעות כושלות .אין קשר לחזירות .. את עם התגובה שלך זה רעות וגם שטניות
    סגור
  • 52.
    עוד פעם הוא ברח לנו מהמחלקה הסגורה ! (ל"ת)
    פסיכאטר מחוזי 05/12/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 51.
    אתה שליח של טוביה החולב מגבעות יאוש
    ראל00000033 05/12/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מה אתה מאמין במי ולמה ועוד שאתה מופסד לדברך טוביה מחפש טיפשים ששם ישחט אותם כמו שעשו בגלוב
    סגור
  • טוביה החולב החובב
    זאביק השועל 07/12/2013 19:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חולב את המשקיעים לילות כימים. הירווחתי בגבעות הרבה זמן. וליםני חודשיים יצאתי למזלי עם כל הכסף וניכנסתי לכן פייט ביואופרמה. שני החרות הזבל האלה גבעות וגלוב. חולבים וחולבים המשקיעין. מה שיש שם זה רק הרבה חרא בבוץ הקידוח . וטובי לוסי ממשיך לחוב המשקיעין. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זבלים בני זבלים.
    סגור
  • 50.
    אין מה לעשות. הדחף להמר ולסכן את הכל (מכונית, בית..אשה)
    הצדיק מסדום 05/12/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מוכר כבר מזמן כמחלה עם סממנים כרוניים. רק טיפול גמילה קשוח ואכזרי יכול להציל אנשים כאלו.
    סגור
  • אישתי בחינם... :) (ל"ת)
    yoav 07/12/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 49.
    עם 5.5 מיליון שח אתה משקיע בבורסה? אידיוט
    סוחר ותיק 05/12/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    20 0
    היום הריבית נמוכה, מחר היא תהיה גבוהה... מחרתיים אין לי מושג, ....שים בבנק ותחיה בשקט.
    סגור
  • הצרה היא שאין לו
    ליבה 06/12/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעצם, יש לו ... חובות.
    סגור
  • 48.
    איזו השוואה....
    פגסוסס 05/12/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    גלוב - לאבנר... יוסי פינק , ממשיך לשמוח לאיד נפילות בועות הפסדים וקריסות..... אף פעם לא נותן כתבות חיוביות....... הכל נגד המשקיעים
    סגור
  • 47.
    אתה כבש שרץ בעינים עצומות אחרי הפעמון מלמכלאת השחיטה
    הכבש עם הפעמון הגדול 05/12/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כבש סופו להשחט.מאז ששינסקי,מי שעיניים בראשו לא מתקרב ולא נוגע גם לא עם מקל 7 מטר.
    סגור
  • 46.
    סיפורי הסבתא של יוסי פינק..והפעם:5.5 מיליון כינים!
    ביזפורטל מציג: 05/12/2013 14:43
    הגב לתגובה זו
    20 1
    יוסי...תגיד:הריבית שיגעה אותך?!...או הביטקויין?!?...
    סגור
  • 45.
    ואתה חושב שאנחנו מאמינים לך?...חחחחחחחחחח
    יא דחמוחק 05/12/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    20 2
    עלק 5.5 מיליון!!!..אולי 5.5 ש"ח!!..לכו תאמיו לכל הרמאים ששורצים במדינה הזו.
    סגור
  • 44.
    מבין
    לא 05/12/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    15 1
    למי שיש 5.5 מיליון ש"ח צריך בכלל את הבורסה ועוד מניה קיק.....? שים במקמ ותחיה בשקט !
    סגור
  • 43.
    השורטיסטים באפריקה הולכים להפסיד הרבה יותר
    עוף החול 05/12/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תודה לגרביג' ולכל מי שהמליץ למכור ולא לגעת בשער 520
    סגור
  • 42.
    חבל שלא איבדת את כל כספך
    איילי 05/12/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    5 20
    וגם את ביתך וכל הרכוש שיש לך. וזאת בגלל שאתה מהמר מונע מתוך בצע כסף. לך לטיפול דחוף בבעיית ההימורים שלך.
    סגור
  • הלוואי והיום שלך יהיה יותר מקולל ממנו איש רע (ל"ת)
    NMNMAA 05/12/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • בנפול משקיע אל תצהל, כי גם יומך יכול להגיע, ואז... (ל"ת)
    aui 05/12/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • אמן (ל"ת)
    אנונימי 06/12/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    סיפורי סבתות . אם היה לו 5.5 מיליון ש"ח הוא היה צריך
    צחי 05/12/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    23 1
    להתפרסם כבעל ענין. מאיפה אתם ממציאים סיפורי טלנובלות כל פעם.
    סגור
  • תתפלא לשמוע שברציו יושבים אנשים אם הרבה
    יאיר 05/12/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    6 8
    יותר כסף, היא עוד לא התחילה לזוז, יש שם סחורה חיה רק משקיעים מפגרים לא יישבו בה, לאוסטרלים זו חגיגה ימים יגידו, מילת המפתח היא סבלנות
    סגור
  • 40.
    אין מניות רק אופציות ,ראו טבע ,אפריקה ,בבילון ,או גלוב
    בא 05/12/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ועוד רבות ורעות ,רעות מאוד . דלק נדלן , קראו לחלקן השקעות בטוחות .
    סגור
  • 39.
    מוכרים אשליות למשקיעים/מהמרים הרוצים להתעשר מיד
    הבורר 05/12/2013 13:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כך היה גם בשמן,הוציאו מידע ללא ביסוס ופיתו משקיעים חמדנים ולא חכמים בלשון המעטה,להשקיע סכומים אסטרונומיים. כמה קידוחים (בעיקר היבשתיים) בוצעו עד כה?מה היה אחוז הצלחתם?שואף לאפס!!! רק טיפש או חזיר יהמר על קידוח יבשתי בעיקר.
    סגור
  • 38.
    בניגוד לכולם אני מבין את המשקיע
    הכי ותיק 38 05/12/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תקוותי עבורך ש מר דרין ***בעל החלומות*** יפנים דבר אחד בלבד הפרוייקט גדול כספית וטנולוגית על גלב לכן חובתו של מר דרין לחפש ששותף לטובת כולם גם לטובתו הוא
    סגור
  • 37.
    זה לא משקיע ...
    אנונימי 05/12/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    יש מס אמירות לכתבה זו 1. תרנגולות נועדו לשחיטה. 2. פריירים לא מתים - רק מתחלפים. 3. זה לא משקיע - זה אהבל חזיר - במקום להוצי את הקרן ולהמשיך לשחק ברווח שהיה גדול - התאבד. 4. פתי מאמין לכל דבר.
    סגור
  • 36.
    מי שמהמר חייב לשאת בתוצאות. (ל"ת)
    חיים 05/12/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 35.
    לא שם אגורה על קידוחים ביבשה
    דוד 05/12/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בים נמצאו כמויות גדולות של גז טיבעי וכנראה שעוד ימצאו,ביבשה?כלום-נאדה. מה מצאו בגבעות למשל?אפילו לא בכמות שהיתה מספיקה להדליק את המנורה בבית המקדש.
    סגור
  • 34.
    זה הזמן לתת לו פינת ייעוץ למשקיע בלילה כלכלי (ל"ת)
    מוטי 05/12/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    מי נתן נתן לך הלוואה כזו גבוהה? למה? בכמה הריבית? (ל"ת)
    שלמה 05/12/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    איזה חוסר אחריות , למה להמר בסכומים כאלה גדולים?
    אחת שמבינה א 05/12/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הרי זה קזינו, כל כך נאיבי שלא חשב על האפשרות שהוא גם עלול להפסיד את כל כספו ועל זה נאמר זבשו.......
    סגור
  • 31.
    אני רק מקווה
    יסמין 05/12/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שזה לא אהובנו סוחר יפיוף! בעצם, קטן עליו לאחר שהרוויח 76 מליון שקל השנה!
    סגור
  • 30.
    חחחההה יש נפט חי אולי חרא צף על המים (ל"ת)
    יש נפט חי חרא חי 05/12/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 29.
    חחחההה יש נפט חי אולי חרא צף על המים (ל"ת)
    יש נפט חי חרא חי 05/12/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    זה מה שקורה שכל טמבל מצוי נהיה מומחה (ל"ת)
    הספינה טובעת 05/12/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 27.
    שנה הבאה כתבה זהה על משקיע בגבעות.... (ל"ת)
    שלומי 05/12/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • 26.
    לא נורא גלוב אלופים בלשרוף למשקיעים את התחת (ל"ת)
    bhru 05/12/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 25.
    אני לא משקיע בחלומות ,,,,, (ל"ת)
    א 05/12/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 24.
    אינך לומד לקח מהאירועים בבורסה??????????
    arielmbg 05/12/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    21 0
    מינוף פועל לטובתך רק כשיש עליות. האם לא ראיתי בשנים האחרונות את הפירמידות קורסות? הרצון להתעשר הוא טבעי. צריך לקחת סיכון סביר בלבד. אני מניח שאני כותב את זה מאוחר מידי. מאחל לך שתחזיר איכשהו את הפסדך אבל לעשות מכה מהירה בבורסה,דבר קשה מאוד מאידך כשמנסים נחשפים לסיכונים גדולים
    סגור
  • 23.
    בהצלחה בפעם הבאה
    אחד שמבין 05/12/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    10 2
    העיקר להציג את רציו באור שלילי....מה אכפת לנו מדעתו של המשקיע הדגול על רציו???
    סגור
  • 22.
    פתיחת מבערים באלביט מדיקל?
    אבירם 05/12/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כבר אחרי מהלך של 40% מהשפל לפני 4 חודשים...
    סגור
  • 21.
    עוד קשקשן
    בני גור 05/12/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שהרווחת% 7000 במניות הגז, והרווחת 12 מליון ש"ח, האם שיתפת אותנו בצרות שלך
    סגור
  • 20.
    זה איננו משקיע כי אם מהמר!!! (ל"ת)
    פסאבדו משקיע 05/12/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 19.
    את ההפסדים שלך נטו תכפיל ב 0.25 וזה המגן מס שישי לך
    רון777 05/12/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בחשבון וזה נכס לכל דבר!
    סגור
  • 18.
    די פארם
    אבי 05/12/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הולכת לצאת הודעה נוספת ....לידיעתכם הולכת לעוף היום למעלה בהצלחה למי שהספיק להיכנס פנימה.
    סגור
  • די פארם מתכוננת לטיסה
    איתן 05/12/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש תוצאות חיוביות בניסוי בהצלחה לכולם
    סגור
  • על איזה ניסוי אתה מדבר? לא מכיר ניסוי בשלב סופי בדיפארם (ל"ת)
    מבין ענין 06/12/2013 00:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא הספיק לכם מדיפרם לא לגעת (ל"ת)
    שועלי 05/12/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    דביל, היה צריך להחזיר את ההשקעה אחרי שהיה ברווח של 100%
    מאניטיים 05/12/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לדתעי הכתבה מפוברקת או האיש טמבל אמיתי.
    סגור
  • 16.
    אני חושב שאני מכיר את המשקיע הזה
    מוטי 05/12/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בגללו גם הפסדתי כסף בגלוב. טחן לי את הראש שהוא מכיר את המנכ"ל ויש שמה נפט וגז ואני כמו טמבל לקחתי את המילים שלו על אף שראיתי שהמניה לא מתנהת יפה. לקח לכולם שימו לב למציאות לא לסיפורים. אני שמח שהיה לי את התבונה לעוף מהמניה הזאת ולכן לא ספגתי עוד הפסדים ממנה. חברנ אלה אנשים שלא יודעים לעבוד ומחפשים מי שיממן אותם ותודה לאל שהבנתי זאת כבר בקידוח הראשון שלהם.
    סגור
  • 15.
    לא נעים לאבד סכומים כאלה אבל.................
    על בטוח 05/12/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מראש לא הייתי משקיע שקל בגלוב. לעומת רציו שיש לה פוטנציאל הרבה יותר גדול ודלק קידוחים ואבנר וגם ישראמקו. גז ונפט ביבשה אולי יש אבל לא בכמויות גדולות. לרציו יש שער תמיכה קונים הכי קרוב לשער הזה בתקווה שביבי לא יעשה שטויות ושמנכל נובל לא יממש את האיום ויסתלק. 19TCF של גז יש בליוויתן וכמה מאות מליוני חביות נפט וקונדנסט אז למה לקחת הימור בגלוב?
    סגור
  • 14.
    ליבי איתו הגיאלוג הטעה משקיעים רבים
    משקיע 05/12/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הוא היה בראיון ואמר שהעסק חי יש נפט וגז
    סגור
  • נמרודי הכלב לא עבד על המשקיעים? (ל"ת)
    הכשרה אנרגיה 05/12/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 13.
    מה ההבדל בין זה לבין לשחק בכלובי הימורים?
    ק 05/12/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אותו דבר בדיוק גם בתוצאות של זה.
    סגור
  • 12.
    הוא לא הפסיד 5 מיליון.רק 2 מיליון . הפסד רווח על הנייר
    מיליונר על "הנייר" 05/12/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    12 1
    זה לא הפסד . ההפסד נספר ביום המכירה בלבד. אז זה אולי עושה רושם בכותרת אבל לא נכון עובדתית
    סגור
  • 11.
    וואלה יצאת פיתה בפארש
    אברטון 05/12/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם היית מתייעץ ומשקיע באימפריה היוונית שמנכלנו החביב הביא קודם לכן...היית יוצא תותח.......
    סגור
  • 10.
    זבש"ך
    יוסי 05/12/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מישהו הכריח אותך להשקיע בתחום המסוכן הזה? כנראה שלא. הסיכוי לרווח גדול גרם לך לאובדן שיקול דעת. אם היית מרוויח היית משתף אותנו? כנראה שלא. בכיינות בסגנון אכלו לי שתו לי כבר לא תופסת. אז תהיה גבר, ותאכל אותה בשקט
    סגור
  • 9.
    רואים לפי הניתוח שלו שהאיש אין לו מושג בהערכת מניות. (ל"ת)
    זה לא משקיע זה מהמר 05/12/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 8.
    האם הכתבה אמיתית או מפוברקת?
    לא הגיוני 05/12/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    11 1
    א. מי משקיע את כל הונו במניה אחת? ב. ההפסד לא יכול להיות מחושב מנקודת השיא אלא רק מה שהפסיד באמת לכן הכותרת מוגזמת (או שקרית?), לצערי ביזפורטל מומחים במתן כותרות בומבסטיות כשהאמת לא תואמת לכותרת כלל. (מקווה שלא יצנזרו את תגובתי). ג. להשקיע דרך הלוואות? לא נורמאלי.
    סגור
  • 7.
    הוא יכול להגיד קדיש על הכסף שלו (ל"ת)
    יניב 05/12/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    מי ששם 5.5 מליון על סמך הבטחות שלא יבוא בטענות (ל"ת)
    ירקרק 05/12/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 5.
    הפראייר החזיר אכל אותה
    ישראלי 05/12/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אם לדבריו הרוויח תוך מס' ימים 2 מיליון ש"ח,מדוע לא יצא?החזירות שלו העבירה אותו על דעתו. לפחות את הרווחים היה עליו למשוך. באשר לדברים ששמע ,האם מדובר כאן בהטעיה מכוונת לכאורה?
    סגור
  • 4.
    ככה זה ששמים את כל הביצים בסל אחד (ל"ת)
    אנונימי 05/12/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    מכיר אותו
    ערן 05/12/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    7 7
    הבנאדם יושב על 87 מליון הכל רווחים משוק ההון
    סגור
  • כן בטח (ל"ת)
    ככ 05/12/2013 12:39
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 2.
    אבל דרין אמר שהנפט "חי"... אז מה קרה?
    איתי 05/12/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מנוולים כולם, זה מה שקרה.
    סגור
  • 1.
    חברי היקר , שקל לא הייתי נותן להם יותר !!! (ל"ת)
    TAM 05/12/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור