סגירה בת"א: המעו"ף טיפס 0.3% וסגר 5 שבועות חיוביים, בבילון טסה 16.6%

מדד מניות הבנקים הוסיף 0.46%, הפתיחה השלילית בוול סטריט העיבה מעט על הנעילה בת"א - מג'יק טיפסה 5.5%
 |  (60)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
עוד שבוע חיובי באחד העם. מדד המעו"ף רשם חמישה שבועות של עליות ומהלך של 6.2% בתקופה הזו. ברקע נרשמות ירידות שערים באירופה לאחר הודעת הריבית של הבנק המרכזי ונאום הנגיד, מריו דראגי שציין כי הבנק הנמיך את תחזית האינפלציה בגוש האירו לשנה הקרובה. גם בארה"ב נפתח המסחר בירידות שערים קלות למרות שנתוני הצמיחה עלו על הציפיות.

מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.33% לרמה של 1,368 נקודות, ת"א 75 סגר ללא שינוי ומדד מניות הבנקים עלה 0.46%. מחזור המסחר היה ער והסתכם ב-1.26 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

המדדים המובילים באירופה נסחרים בירידות לקראת הסגירה. מדד הדאקס מאבד 0.35%, הפוטסי נסחר בירידה מינורית של 0.07% והקאק הצרפתי יורד ב-0.7%.

הבורסות האסיאתיות נטו לרדת בהובלת מדד הניקיי היפני שנפל עוד 1.5% לאחר נפילה של 2.2% אתמול. לאחר סיום המסחר ביפן אישרה הממשלה חבילת תמריצים חדשה בהיקף של 182 מיליארד דולר. הבורסה שבלטה בעליות בניגוד למגמה היא הבורסה של הודו, שקפצה 1.2% בעוד שבקלפיות ברחבי המדינה סופרים את הקולות בבחירות.

בשוק ממתינים בדריכות לדוח התעסוקה החודשי שיפורסם מחר בארה"ב ועשוי להיות הגורם המשמעותי ביותר בהחלטת הפדרל ריזרב אם להתחיל את צמצום תוכנית רכישות האג"ח. אתמול אותת הנתון המקדים לדוח התעסוקה, סקר ה-ADP, על שיפור במצב התעסוקה בארה"ב כאשר למגזר הפרטי נוספו עוד 215 אלף משרות, מעל לתחזיות המוקדמות. נתון חזק נוסף הגיע משוק הדיור לאחר שבאוקטובר חלה קפיצה של 25.4% ברכישות הבתים החדשים בארה"ב שהסתכמו ב-444 אלף, הזינוק החד ביותר מזה 3 עשורים. מנגד מדד ה-ISM ירד יותר ממה שציפו הכלכלנים. בהמשך היום פרסם הפדרל ריזרב גם את ספר הבז' לפיו " כלכלת ארה"ב המשיכה לצמוח בקצב צנוע עד מתון ". לסקירת וול סטריט

מניות במרכז

לקראת הכניסה ליישורת האחרונה של ההצבעות על ההסדר באיי.די.בי, בו צריכים להכריע מחזיקי האג"ח בין שתי הקבוצות שרבות על השליטה ונראה כי הקרב בינהן צמוד מאוד, התייצב אתמול נוחי דנקנר לראיון בחדשות ערוץ 2 והתייחס לדבריו של אדוארדו אלשטיין אשר מתח עליו ביקורת חריפה ואמר "הוא לא חבר שלי". דנקנר הוסיף גם "בהסדר שלנו אני מקווה שנגיע למצב בו הנושים יקבלו כמעט את כל כספם בחזרה. נכון להרגע, 70% מכספם יוחזר". לראיון עם נוחי דנקנר

גלוב אקספ יהש -0.36% גלוב אקספ יהש 111.9 -0.36% גלוב אקספ יהש בסיס:112.3 פתיחה:112.3 גבוה:114 נמוך:111.9 תמורה:152,280 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לצנוח לאחר שאיבדה תוך יומיים כ-75% מערכה על רקע ההכזבה מהממצאים (שלא נמצאו) בקידוח "אופק 2". משקיע פרטי סיפר ל-Bizportal על הנפילה: "חשכו עיניי, הפסדתי 5.5 מיליון שקל בקידוח של גלוב - נשארתי עם הלוואות"

לעומת זאת המזל ממשיך להאיר פנים ליצחק תשובה ואתמול הכריזו השותפות, דלק קידוחים יהש -0.76% דלק קידוחים 1,045 -0.76% דלק קידוחים יהש בסיס:1,053 פתיחה:1,058 גבוה:1,070 נמוך:1,038 תמורה:25,376,918 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו{אבנר יהש} על קידוח 'תמר SW' כתגלית . על פי ההערכות: במאגר יש גז בהיקף של כ-20BCM, שהם כ-0.7TCF.

טבע +2.16% טבע 8,848 +2.16% טבע בסיס:8,661 פתיחה:8,820 גבוה:8,936 נמוך:8,770 תמורה:100,972,838 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חשפה אתמול 15 פרויקטים חדשים שנכנסו לצבר הפיתוח מתוך תכנית ה-NTE אותה כינתה החברה "נדבך מרכזי באסטרטגיית הצמיחה". בין הפרויקטים: משככי כאבים מבוססי אופיום, טיפול בסכיזופרניה ובמחלת קרוהן. פוטנציאל ההכנסות: מיליארדי דולרים . מריל לינץ' ממליץ: 4 סיבות למה דווקא כן לקנות מניית טבע ב-2014

תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    מזור רובוטיקה-זו המנייה המרכזית שלי ל-2014 (ל"ת)
    ירון 06/12/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    כלל חשוב בהשקעה לבדוק מי המנכל דוגמת גבעות
    ראל000000033אל 06/12/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוודאי שם את כספו על קרן הצבי כל עליה לצורך נפילה בדוק ראו גרף גבעות בשנים האחרונות. על הבורסה אין מה לסמוך הם בודקים איפה יש תנועות זה לא מעניין אותם במיוחד שאין מוסדות בהשקעות כאלה הציבור זה כלבים שנובחים
    סגור
  • 41.
    המשכון
    איציק והחברים 05/12/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גדולי הכלכלה, מתמטיקה, חשבונאות ,לוגיקה ועוד ברחבי העולם יודעים זה תקופה ארוכה את המצב המר! אנו שמחים לכלול ברשימה את הפרופסור זליכה הנפלא שכבר כתבנו עליו רבות! וכמובן את היקרים שלנו ! 17 תותחי על , ופרופסור אבירם (חניבעל) שמוביל אותם! ומי שמצוי קצת בקהילת המומחים בעולם מכירים ומוקירים אותו! כל אונ. ומהטובות בעולם נותנים לו במה וכבוד! ואנו מאד שמחים וגאים על כך! שבת מבורכת!
    סגור
  • אתם צודקים כמובן הכלכלה בארהב לא משתפרת אבל
    א 05/12/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אצלנו המצב עדיין טוב עדיין יש מניות שכדאי להשקיע כמו מניות הגז בינתיים בועת הנדלן אצלנו לא מתפוצצת ולמרות שפה ושם יש פיטורים בחברות לא שמענו על אנשים שמאבדים את דירתם בגלל זה אצלנו הכלכלה מוחזקת עי הנדלן
    סגור
  • א
    איציק 05/12/2013 21:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא רוצה להעכיר את רוחך או להיות משבית שמחות! כפטריוט ישראלי ואוהב העם והמדינה שלי(שלנו)מאד הייתי שהיית צודקת בדבריך....! אבל, מצבנו הכלכלי, בטחוני ומדיני ובידודנו בעולם! שמים אותנו במצב לא סימפטי! ובנימה לא כ"כ אןפטימית זאת...עם ישראל חי....!שבת טובה!
    סגור
  • תוספת
    איציק 05/12/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    א)הכוונה: מאד הייתי רוצה שהיית צודקת...ב) אל לנו לשכוח ש50% מתקציבנו מוקדש לביטחון! לצערי, הבטחון שלנו במרחב הפך לקיומי עקב הנסיבות הקרובות והרחוקות! אנו היום לבד במרחב ומאד לא הייתי מעוניין שיתפתח כאן דבר לא סימפטי......
    סגור
  • 40.
    המשך
    איציק ואבירם 05/12/2013 17:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ממציאים ומפברקים נתוני שקר וכל זה........ע"מ ליצור לגיטימציה לנסיגה החסויה וההיסטרית מתכנית ההרחבה , אחד השקרים והעוולות הגדולים בתולדות הזמן החדש!
    סגור
  • 39.
    המשך
    איציק ואבירם 05/12/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה באשר לכלכלות "המשובחות"? אנו מקבלים נתונים נפלאים על שיפור דרמטי בכלכלת ארה"ב! אז ממש לא! מצב כלכלתם הולך מדחי אל דחי!! אז מה קורה? ממשיכים בתרמית הגדולה והפעם בהפוך על הפוך!
    סגור
  • 38.
    המשך
    איציק ואבירם 05/12/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הקטרים הדוהרים של בורסות העולם נחלשו מאד בזמן האחרון ולא מייצרים תשואות ענק כמו שהורגלנו ממרץ 2009! גדולי המשקיעים מחפשים דרכי מילוט! אבל,,,,הפתחים צרים והלחץ של השיטפון גובר!
    סגור
  • 37.
    מצב
    איציק ואבירם 05/12/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם בימים ושעות אלו שאנו עדים להם! אנו שומעים, קוראים ומדברים עם אנליסטים דגולים, אנשי הגרף המעולים(אייל לצורך העניין) ומנהלי כספים, קרנות ועוד וכולם מהחכמים והמשובחים שבקירבנו! מתעקשים על הווה נפלא ועתיד מעולה בכלכלה ובכלל! ואז אנו שואלים עצמנו: "רגע אחד, מה הולך? מה קורה פה? שהרי לא יתכן שהכל כה נפלא! ואנו ממש לא מרגישים זאת?"
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    בבילון
    ש 05/12/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני לא טכנולוג אבל אם בבילון מחפשת כיוונים עיסקיים חדשים והיא עוסקת בפירסום אז אולי היא צריכה לשקול להתמזג או לעבוד בשיתוף פעולה עם אלגומייזר??
    סגור
  • 35.
    תפנימו,הבטוחים ביותר והבילתי תלויים - מניות תמר וליוותן
    יעקב 05/12/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צעד קטן אחורה וצעד גדול קדימה,זרם הכנסות דימיוני ובטוח,לשבת בבית ולספור הכסף, פנסיה לכל החיים,בלי סיכון וספקולציות מיותרות!
    סגור
  • 34.
    הרשות חייב להיתערב בגבעות יש שוד לאור העניים
    ראל00000033רא 05/12/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כן עניים בלי יוד הם מנערים אנשים ממש בגלוי יצאו בהודעה כדברם דרמאטית וזהו הפילו את הנייר וזהו הרשות זה תפקידה אנחנו לא עולם שלישי
    סגור
  • 33.
    עולה בנסד"ק 4% לא לפספסססססססססס (ל"ת)
    קמטק 05/12/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    http://www1.bizportal.co.il/article/375092
    נסד"ק בחוזים משתוללי 05/12/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא לפספס יום ראשון טסים ראליייייייייייייייייי
    סגור
  • 31.
    יסגר בעליה של אחוז (ל"ת)
    אנליסט 05/12/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אתה חי בסרט (ל"ת)
    אבי 05/12/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 30.
    מה קרה איפה נעלמו כולם? יש עסקה עם קונדואיט והמניה חולה (ל"ת)
    פריון רק עסקה אחת 05/12/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    מניית 2014 לא לפספס.
    חי 05/12/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלווריון תעלה במאות אחוזים לקנות בחורף ולמכור בעונה בסבלנות לא לחלשים רק חזקים מנצחים בהצלחה.
    סגור
  • אני מאמין במזור רובוטיקה. (ל"ת)
    ירון 06/12/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    אלגומייזר
    ש 05/12/2013 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סוף סוף מחממת מנועים,מחזור יפה בנתיים
    סגור
  • 27.
    ביונדווקס
    טוביה 05/12/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו מתבשל שם הטיסה החלה
    סגור
  • 26.
    בבילון
    אורן 05/12/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בבילון מחממת מנועים לקראת תיקון ענקי 5%
    סגור
  • 25.
    שלא תגידו לא אמרנוווו...דעתי (ל"ת)
    קמטק שער מצחיק 05/12/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 24.
    עולה 4% במחזור יפה לא לפספסססססססססססססס (ל"ת)
    בבילון מכינה משהו 05/12/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 23.
    הכיוון 2500 רק הודעה אחת על רוכש והשמיים הם הגבול (ל"ת)
    קמטק לא לפספס 05/12/2013 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    אחים שלי
    וואלה שימעו סיפור 05/12/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    על הסובח(יעני, על הבוקר) בעודני נמצא בעת ניגוב החומוס החם והטרי של בוקר! שמעתי קול פסיעות...נידרכתי...ואני רואה שזה אבו סאתר חברי! כמובו שהזמנתיו לנגב עימי וללגום מהקאוואה המבעבע...!ואז הפתיעני(שהרי בד"כ שאלותיו מפסוקי הקוראן! )ושאלני: מה ההבדל אם תהיה מפולת...קריסה..או סתם ירד 70%! וואלה נירגעתי והבנתי שהחמר(חמור) מבין הבעיות...אמר מעסלמה(יעני כזה שלום ולהתראות ) והלך ל 4 נשותיו לעשן נרגילה!
    סגור
  • 21.
    קטנות אך טעימות
    צחי 05/12/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ללכת על המניות הגדולות - דוגמא לכמה קטנות שעשו ניפלאות מתחילת השנה - ארד , אנלייט אנרגיה , ספאנטק,אלון גז. ג"נ מחזיק ולא ממליץ. וחברים לא להגזים עם הסופגניות.
    סגור
  • 20.
    מה בקשר לצינורות של גבעות שטוביה דוחף שניתקעו
    ראל0000033 05/12/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האמת שזה התחיל במשהו צנוע בצינצנות ואחרי זה במיליונרים ואחרי בשדה מיסחרי לבסוף בהעלאת תמלוגי טוביה החולב כשידע מגד 6 יבש או הצינורות לא ניכנסים איפה הרשעות לניירות ערך
    סגור
  • 19.
    ביונדווקס לפני הודעה על כניסה של שותף גדול
    בני 05/12/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביישורת האחרונה במירוץ לקראת סיום מוצלח בפיתוח חיסון אוניברסלי למחלת השפעת הודעה צריכה לצאת בכל רגע
    סגור
  • החורף בפתח והשפעת בדרך המירוץ לחיסון נמשך (ל"ת)
    מנחם 05/12/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 18.
    שלא יברח לכם אפריקה מניית 2014 (ל"ת)
    מני 05/12/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 17.
    ניגמר קידומת 700 באפריקה (ל"ת)
    מני 05/12/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    רק אפריקה (ל"ת)
    מני 05/12/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    אפריקה (ל"ת)
    מני 05/12/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 14.
    מנסים להעלות אבל המחבלים מיד מורידים (ל"ת)
    גל 05/12/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    אני רואה רק ירוק כהה בעיניים . לפחות עד פברואר 2014
    ירוקי 05/12/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    13 4
    ומצטייד ב CALL ים בהתאם
    סגור
  • אני קונה פוטים לפבואר
    פברואר 05/12/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סתכל קדימה , תיקרת החוב תעורר שוב עניין בזמן זה ,הרוב מדברים על מימושים לאחר ראלי דצמבר-ינואר ולכן ואולי שווה לנצל עליות בקרוב לקניית פוטים רחוקים..
    סגור
  • ראלי עליות סוף שנה מתחיל. המעוף ל 1500 עוד החודש (ל"ת)
    ראלי 05/12/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    היום המסחר יסגר על עליה של 0.5-0.85 אחוזים (ל"ת)
    מנתח כלכלי מנוסה 05/12/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 11.
    ברור שיקטע מפילים בכוונה את השוק (ל"ת)
    גל 05/12/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • לגל
    אברטון 05/12/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי אלו יקטע שמפילים את השוק? מב הבעיה שלכם? השוק טס כרגע ב 0.01%! אז מה הבעיה והדאווין שלכם! תבקשו יפה מיוס אהובי שירים את השוק, אל תדברו עם אף אחד (אפילו לא באפט) רק יוס יוס היקר יכול להניע הגלגלים רק אם יאות להזרים איזה 120 מליון שקל ביקושים! יוס יוס אוהבים אותך בפורום ואם תירצה(כשתחזור מבסוט מהגלישת גלים) אביא לך שם יפה כמו שלי!(לא יחימוביץ!)
    סגור
  • יקירי מת עליך ועל כינויך.
    לאברטון היקר מיוס 05/12/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מעדיף תמיד גלישת גלים עם חליפה הולמת באוף דה ליפ- (אם אתה מבין). אכן, אני גולש ומבסוט. ורמז, שמי האמיתי אינו יוס. היום יום לא מענין. עוד יום יומים יהיה. איספו בינתיים כן פיי ואנלייט, והמתינו לאינטרנט זהב. יום מעולה לעולם וירוק עד! אוהב, יוס
    סגור
  • יוס שאינו יוס
    אברטון 05/12/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדריך סאפ למתקדמים..BACKSIDE...אח שלו...גלים 25 מטר בקריביים זה בקטנה..אליפות עולם מתקרבת...מתאמנים קשה ומבסוטים.....
    סגור
  • מקשיב לך . נתפוס ביחד יקירי, שאלת מיליון הדולר היא:
    אברטון היקר! 05/12/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאריך ושעה. נמתין.
    סגור
  • יוס
    אברטון 05/12/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופנוע ים רצחני וצלילה בכל עומק וכל תערובת גם חופשי! הקוואסקי 1300 משודרג מתחיל להאיץ רק ב 250.... תותח אתה אח שלו........
    סגור
  • 10.
    די.אן.איי ביומד לקראת הפצצה יאוואראדי!!!!
    רונן 05/12/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מחיר יעד 50!! אל תגידו לא ידענו!!!
    סגור
  • מדובר בבוננזה אמיתית
    quantom 05/12/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לפי גרף המנייה
    סגור
  • 9.
    כל התיק שלי בהפסד עמוקקקקקקקקקקקקקקק
    יופיטר שוקי הון 05/12/2013 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    התיק שלי בהפסד של 1600000 שח איפה הראלי שאתם כותבים כל הזמן?
    סגור
  • סתם חרטטן ! לא מופסד ולא נעליים.. (ל"ת)
    שפיק אלחרטטא .. 05/12/2013 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ענה לי לפי הסדר על שאלותי
    אחד שאוהב אותך 05/12/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    12 0
    1)האם הלכת לרופא ?והאם שאלת אותו את שלושת הדברים שאמרתי לך אמש? 2)האם התיק מופסד 1600000(מליון ושש מאות אלף!) !!?ואם כן על איזה גובה קרן? אם זה על 3 מליארד לא נורא! אבל, אם זה על 2 מליון, הרי זה קטסטרופה! 3)כתבת שאין כסף לכרטיס טיסה! איך זה מסתדר עם הסכומים שאתה מגלגל!? 4)תיתחזק בחור! אוהב אותך!
    סגור
  • 8.
    צריך לבוא תיקון למעלה כאן. (ל"ת)
    למי מחכים ? 05/12/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 7.
    א
    אחד שאוהב את ההוא 05/12/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לשמחתי צודק לא רק במקרה הזה! ממשיך עם קצרים ענקיים ב"כולי ..." וחברת האם! מקווה שהצוות בסדר. האם יונת הדואר ששיגרתי נחתה במקום הנכון?
    סגור
  • 6.
    כותרת קשקוש ...הפוך על הפוך הבורסה תעלה היום ויפה... (ל"ת)
    זכרוני 05/12/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 5.
    אייסקיור גיוס על האש (ל"ת)
    שחר 05/12/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    בוקר טוב ויום מסחר מעולה! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 05/12/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 3.
    פוטומדקס
    אלי 05/12/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איתות קנייה!
    סגור
  • 2.
    האווירה בשווקים תקרין על המעוף והוא ירד במעט, 1358 נק'
    אנליסט עממי 05/12/2013 08:27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    היום אני חוזר על מה שאמרתי אתמול, כי אין שינוי במצב השוק הדומה לדישדוש - כולם מחכים לדעת האם תוכנית הרכישות של הפד יימשך לעוד זמן רב. שבת שלום ובהצלחה לכולם!
    סגור
  • 1.
    הסוחרים ישיגו את הפד- צפו לתיקון בשוק המניות
    זקן חכם 05/12/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    9 6
    יותר ויותר משקיעים מגיעים להכרה שהזרמת הכספים של הפדרל רזרב תביא להתפרצות אינפלציונית... מכירות ומחירי הבתים בארה"ב זינקו באוקטובר...מתפתחת בועת מחירים בנכסים בעולם...אלו הם הסימנים הראשונים להתפתחות אינפלציה, עליה הזהרנו חדשות לבקרים. הסוחרים ממהרים ומוכרים אג"ח ל- 10 שנים של ממשלת ארה"ב התשואות מתקרבות במהירות ל- 3%. כלומר, השוק מקדים את הפד ומתחיל להעלות את הריבית . יתחיל תיקון של כ- 5% בשוק המניות. אם מדדי המחירים והנפט יזנקו יהיה תיקון חד יותר. בזירה הפוליטית, האמרקאים והאירופאים מבודדים את נתניהו לפינה כדי לכפות הסדר עם הפלסטינאים. אני לא אתפלה אם נתניהו לא יצור משבר פולטי פנימי כדי ללכת לבחירות חוזרות. עד סיום ממשלו של אובמה. ברח משקיע קטן ברח.
    סגור
  • מיוס. (ל"ת)
    לזקן- ניתוח יפה. 05/12/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור