לשפשף את העיניים: שווי מניות תשובה בקבוצת דלק - 10 מיליארד שקלים!

מדהים לראות ש-3 המניות הגרועות ביותר במעו"ף ב-2012, הן 3 מתוך 4 הטובות במעו"ף השנה. מי מקום ראשון? - צפו בטבלה
יצחק תשובה, צילום: בוצ'צ'ו
במשך חודשים ארוכים הייתה זו מניית בזק -0.54% בזק 530.1 -0.54% בזק בסיס:533 פתיחה:527.7 גבוה:534.4 נמוך:524.3 תמורה:52,094,510 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהובילה את טבלת התשואות השנתית של מניות המעו"ף כשאחריה נמצאות סלקום ופרטנר. אבל אז החל תשובה לחמם מנועים - וכעת דלק קבוצה +1.76% דלק קבוצה 63,500 +1.76% דלק קבוצה בסיס:62,400 פתיחה:62,900 גבוה:63,600 נמוך:61,030 תמורה:29,030,661 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שלו קרובה מרחק נגיעה מלהדיח את בזק מהמקום הראשון.

באופן כללי, מדהים לראות שבזק פרטנר וסלקום שנמצאות כעת בפסגת טבלת התשואות במדד המעו"ף, אלה הן 3 המניות שהיו בתחתית הטבלה בשנת 2012, ממש 3 האחרונות - ובפער אדיר. בזק שאיבדה 23.7% בשנת 2012 הייתה הרביעית הכי גרועה כשאחריה היתה זו טבע עם שלילית של 7.1% בלבד (בתחתית הכתבה - טבלה).

נחזור לדלק קבוצה. בשלושת החודשים האחרונים רשמה מניית החברה עלייה של 40% (העלייה החדה במעו"ף) והשלימה בכך מהלך שנתי של 70%, קרוב מאוד לבזק שעדיין עומדת ראשונה עם תשואה של 72.9%. מעניין לראות שהמהלך האדיר של דלק קבוצה הביא את שווי 2 החברה להשתוות באופן מדוייק - 16.4 מיליארד שקלים כל אחת. תשובה מחזיק ב-62.5% ממניות קבוצת דלק ששוות היום 10.25 מיליארד שקלים!

צריך להבין שבינואר 2009, רגע לפני ההודעה על תגלית 'תמר', קבוצת דלק נסחרה בשווי של 1.6 מיליארד שקל בלבד, ושווי המניות של תשובה עמד על מיליארד שקלים. אפשר היום להגיד (לנוכח מצבם של דנקנר, לבייב ואחרים) שבלי תגליות הגז - תשובה היה עכשיו מסובך עד העצם ועם שווי אחזקות נמוך מאוד - במקרה הטוב (במקרה הפחות טוב - להלן זיסר). עכשיו תוסיפו על זה חלוקת בהיקף של 2.7 מיליארד שקלים מינואר 2009 ועד אוגוסט 2012 (כלומר תשובה קיבל לחשבון הבנק 1.68 מיליארד שקל) ותקבלו שתגליות הגז שוות לתשובה תוספת שווי של 10.6 מיליארד שקלים!

קרדיט - תוכנת 'טרמינל'
קרדיט - תוכנת 'טרמינל'
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    זה ברור שמגזר התקשורת סבל מסנטימנט שלילי ועכשיו התיקון (ל"ת)
    מה מדהים בזה? 08/12/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אם לא יחזיר את החוב בדלק נדלן שישתמש בכסף לתרופות
    אזרח 08/12/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמורת 10% מהונו הוא יכול להחזיר את הגזילה בדלק נדלן . אם לא יעשה כך שישתמש הוא ומשפחתו מנהליו ועורכי דינו בכל כספי הגזילה לתרופות ולרופאים
    סגור
  • 30.
    שיצא גדול וישים עשירית מהסכום לביטול התספורת בדלק נדלן (ל"ת)
    ביזיון גדול ששמט חוב 05/12/2013 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    דלק אנרגיה
    דני 04/12/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא ניתן לנוכל מנתניה וחבר שותפיו מפסגות ליגנוב את דלק אנרגיה הנייר הכי שווה בבורסה היום!!! שווי קבוצת דלק נגזר בעיקר מדלק אנרגיה!הגנב רוצה ליגנוב את הנייר בהצעות רכש מטומטמות שעוד יגיעו בהקדם!!! תזהרו ממנו תשמרו על דלק אנרגיה קרוב קרוב ללב!!!
    סגור
  • 28.
    מה יהיה עם המדינה הזאת שנותנת לטייקונים לעשוק
    זלמן 04/12/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    3 3
    את אזרחיה. מצד אחד האיש לא החזיר לציבור הלוואות בסך 2 מיליארד שח ומצד שני כיסיו מתמלאים ברווחים של עשרות של מיליארדים. איפה החוק שיכריח איש כזה להחזיר את כספי הציבור ?
    סגור
  • 27.
    ככה זה כשבן אדם לא מחזיר חובות -רק מתעשרים (ל"ת)
    תום 04/12/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 26.
    לא אוהב אותו - גנב לי הרבה כסף :(
    דן חסכן 04/12/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אין לא אלוהים שדד לנו כסף מהפנסיה וממשיך לחגוג על חשבוננו. צריך להחרים אותו וכל גוף שממשיך לתת כסף לתשובה, עד שיחזיר 100% מהאגח שהוא סיפר.
    סגור
  • 25.
    הוא לא חייב לאף אחד כלום
    מוטי 04/12/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    5 12
    כמו שמשקיעים סתם הפסידו בדלק נדלן כך גם הוא הפסיד. וכמו שהרוויח ביתר ככה כולם הרוויחו. מי שלא יודע להפסיד לא מגיע לו להרוויח. תפסיקו להתבכיין .
    סגור
  • על הדיבידנד בעין שהוא חילק כביכול שמעת? לא נראה לי
    אלון 04/12/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הליצן הזה אכל חסכונות של אנשים בלי להזיז עפעף אז אל תקשקש סתם שטויות
    סגור
  • 24.
    חבל שהוא לא לומד מאתנו
    וורן וביל 04/12/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לאחרונה נסתלקו מישראל אנשים צנועים כמו לאוטמן אריק וספי והחזירים בראשות מנהיגתם מיס פיגי והחזרזיר שלה צוחקים כל הדרך אל כספי הציבור. חבל שחזירים אלו לא סופרים אותנו וורן וביל מס"מ.
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    הטייקון האחרון והנוכל הראשון
    מושון 04/12/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מאחל לא את כל הרע שבעולם וביסורים
    סגור
  • 22.
    תשובה =10מיליארד?
    איציק 04/12/2013 17:37
    הגב לתגובה זו
    8 4
    תהיה בין אדם ותחזיר את הכספים של הציבור שהשקיע בדלק נדלן,עפי % חלקך בחברה
    סגור
  • 21.
    מדוע כל מפכ"לי המשטרה לשעבר עובדים אצל תשובה ?
    אנונימי 04/12/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    6 6
    יש לי תחושה שתשובה קונה "גב" במקרה של תקלה ולכן הוא מרשה לעצמו "לעקוץ" את הציבור פעם אחר פעם...
    סגור
  • 20.
    העים במדינה יודעים רק לעקוץ את הציבור
    משה 04/12/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    7 5
    האם כך המדינה מתנהגת אני הפסדתי בדלק נדלן למה לקחו ממני היום שהוא יציב למה הוא לא מחזיר האםכך מתנהגת המדינה או חבורת עוקצים בבורסה שלנו יודעים אך לעקוץ את הציבור
    סגור
  • 19.
    כמה שעשו לו תיספורת כך יחזיר את הכסף למדינה (ל"ת)
    משה 04/12/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 18.
    העיקר לקח מעל 2 מיליארד מהפנסיה של כולנו,שיחזיר החזיר (ל"ת)
    טוני 04/12/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • 17.
    אם הוא בן אדם מאמין מחזיר כסף לדלק נדלן
    חי 04/12/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    11 5
    במקום להתרסק..הצליח קיבל הסיוע מהשמים זה הזמן שיחזיר כסף לכל נפגעי דלק נדלן ..שיקח אחריות יש לו מהיכן ..לקטנים שהאמינו בדלק נדלן וקיבלו תיספורת זה כסף נחוץ ליום יום שיצליח ויחזיר הכסף למפסידי דלק נדלן.. מומלץ..מי מקורב אליו שיעביר לו המסר הוא יצא מלך.. ואם לא יחזיר זה ילווה אותו בהמשך..זה על מצפונו..שיחליט
    סגור
  • 16.
    אקסלנס ופניקס בעלות עניין בקבוצת דלק
    אזרח ישראלי 04/12/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    7 5
    זה נראה לכם תקין? האיש הזה עוד יפיל פה את כולם דלק נדלן הייתה אזהרה על אופיו
    סגור
  • 15.
    למה תשובה לא תורם למדינה
    משה 04/12/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    5 6
    המדינה בצרות הבורסה צריך השפוז כי הי בסי הכלכלה על הפנים תשובה עלה על הגל למה הוא לא תרם העים הוא יודעה רק לכחת מהציבור
    סגור
  • תורם 80 % מס שטייניץ (ל"ת)
    תורם 80 % מס שטייניץ 04/12/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 14.
    למה הוא לא תורם לשקם את הבורסה
    משה 04/12/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הבורסה שלנו גבועה וקשה לבורסה לרדת זה כמו שמשה עלה לער ומשם לא חזר כך הבורסה טוב לעלות אבל קשה לרדת
    סגור
  • 13.
    תשקיף מדף
    שני 04/12/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אכן יש שם תשקיף מדף פתוח...
    סגור
  • 12.
    והספר מנתניה עשה לנו תספורת של מיליארד וחצי שח! (ל"ת)
    להגיש תביעה ייצוגית! 04/12/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 11.
    והספר מנתניה עשה לנו תספורת של מיליארד וחצי שח! (ל"ת)
    להגיש תביעה ייצוגית! 04/12/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 10.
    טייקון על חשבוננו (ל"ת)
    DJ707 04/12/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 9.
    הכיון של קבוצת דלק הוא רק לשמים מדוע???
    ישראלי 04/12/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הלחם של דלק הוא תמר עם זה אפשר לחיות 26 שנה אבל יש לנו תוספות מהגדול והבטוח ליויתן שיכנס לפעולה בזמן הקרוב ביותר שנה שנתיים יש לדלק עוד רשיונות חיפוש דבר לא בטוח אבל עם עבר כמו של נובל אפשר לחשוב על בטוח להזגריכם את קפרסין הבטוח והקטנה כך שהאויר של דלק בהיר ודליל בגל הגובה שהיא תטפס לשם
    סגור
  • 8.
    טייקון במשבר
    הספר האחרון 04/12/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    14 6
    ולאיש הזה אישרו לעשות תספורת? איך זה יתכן? ומה עם כל המסכנים שהפסידו אצלו כספים? עכשיו יש לו? שיחזיר! הוא התאושש, הרוויח כסף, יש לו כסף ! למה למחוק חובות ולשכוח את מה שהיה? הוא לא מסכן! הוא הצליח על הגב של אלו שהלוו לו כספים! שיהיה בן אדם, שיסתכל בעיניים למשקיעים ושיחזיר את מה שהוא חייב. התספורת בוצעה בגלל שהוא היה מסכן. עכשיו הוא על הסוס. אסור לוותר לו! איפה המערכת כשצריכים אותה? רק ככה הוא גדל. על הגב של אחרים. כשהוא מצליח זה שלו. כשהוא נכשל שהאחרים ישלמו.
    סגור
  • קשקוש !תמשיך לקנא . האיש בנה אימפריה (ל"ת)
    קותי 04/12/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 7.
    הפצה בדלק קבוצה
    דני 04/12/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    7 5
    כתבה לפני הפצה...
    סגור
  • 6.
    וזו חוצפה שהוא דורש תספורת
    יוסי 04/12/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 4
    הרי הוא קיבל את הכסף על סמך האמון שנתנו בו
    סגור
  • 5.
    קבוצת דלק +רציו
    shalom1960 04/12/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שלום לכולם קבוצת דלק ובנותיה +רציו הם המניות המועדפות שלי ל2014 היות שקבוצת דלק בעלת מאגרים מוכחים ומחלקת דיבידנד באופן קבוע נמצאת אצלי בתיק באופן קבוע באחוזים שונים תלוי במצב השוק ורציו שתביא הרבה רווחים בזמן הלא רחוק עקב לוויתן גל ועוד חג שמח ויום טוב הצלחה לכולם
    סגור
  • 4.
    מדינה חרה (ל"ת)
    אפי 04/12/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 3.
    שיחנק עם הכסף שלו, נוכל שלא מחזיר חובות. מגלח בתספורות. (ל"ת)
    זוכר אותו 04/12/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    20 4
    סגור
  • 2.
    שישינסקי - תחרים לתשובה את המניות.הם של כולם.רטרואקטיבי (ל"ת)
    יאיר 04/12/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 1.
    הספר מנתניה...מדינה מושחתת.מאליאן וגונב מקת פנסיה. (ל"ת)
    ג.ב.ג. 04/12/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    20 4
    סגור