הדר אושרת: "יש חזרה של זרים, בזכות האופק המדיני" - איזה מניות הם קונים?

מנהל דסק המניות בדויטשה בנק ישראל בראיון ל-Bizportal על חזרת המשקיעים הזרים לאחד העם - מה משמעות המו"מ עם אירן?
 |  (12)
הדר אושרת, צילום: יח"צ
הבורסה בת"א התעוררה בחודשים האחרונים. זה בא לידי ביטוי בעליית מדד המעו"ף בכ-13% מאז השפל האחרון לקראת סוף חודש אוגוסט וב-8.3% מתחילת השנה. זאת, בנוסף לגידול גם במחזורי המסחר בחודשיים האחרונים. אחת הסיבות לשיפור האחרונים הם המשקיעים הזרים. הדר אושרת, מנהל דסק המניות בדויטשה , אחד הבנקים הזרים שמרכזים את מירב פעילות הזרים כאן, מתייחס לחזרת הכסף הזר לת"א. מה השיקול העיקרי שלהם? עד כמה הסכם עם אירן יכול להשפיע? ובאיזה מניות הם מעדיפים להשקיע? צפו בראיון.

תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    רמאות נוסח ישראלי
    המבין 14/11/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים פה מה שרוצים למה שיחזרו כל הזמן רוצים לסחוט את הציבור והחברות פיטורים רבים צפויים אפילו כיל מבצעת פיטורים ומנסה בכל כוחה לברוח לחול ובצדק הנה דוגמה פוטאש עולה ושוב עולה ופה כיל והחברה יורדות אז למה שיבואו להשקיע אין סיבה בעולם להיכנס בכל החרה שפה
    סגור
  • 10.
    שיקנו בזק כיל מלירסון וימכרו סלקום ופרטנר (ל"ת)
    משיח בן דוד 14/11/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    חיה בסרט הדר
    רמי 14/11/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את חושבת המשקעים הזויים? ואת חכמה ? נשיים בדרך כלל היו אמינות אבל המצב הפוך עכשו הם שקרניות והכי בוגדניות
    סגור
  • 8.
    הדר אושרת
    רמי 14/11/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוזרים הזריים אה? למה אן להם מקופ אחר להשקיע רק בבת קברות הזה
    סגור
  • 7.
    שיקנו בזק אני בפנים מ 650 וגם מלירסון מ 9900 (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 14/11/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אני ממנה אותו
    me 14/11/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרל"ש של פרס-טוב לדעת שאנחנו אירופאים ולא שייכים למזרח התיכון-באמת חרטטן בשקל
    סגור
  • 5.
    ברברן ..לפי דוח בנק ישראל בחודש שעבר
    דן 14/11/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגדילו הזרים את אחזקתם במניות ב סך 100 מיליון שקל..וזה על מחזור יומי של מיליארד שקל. כשאין מה להגיד לא צריכים. לפי תכני הראיון נצרף את האדון למכון פרס לחקר השלום.
    סגור
  • 4.
    איזה זר מטומטם יכנס לשוק המניות פה (ל"ת)
    רמי 14/11/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    סלקום :) (ל"ת)
    הראל 14/11/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה הקשר "אופק מדיני" אם יש אפשרות להרוויח מגיעים הזרים (ל"ת)
    דויד יוסף 14/11/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • צודק לחלוטין.
    גלעד 14/11/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא שיש הרבה אפשרויות להרוויח לאחרונה, גם לזרים.
    סגור
  • 1.
    איזה חרטטן (ל"ת)
    אמיר 14/11/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור