ח"כ חיים כץ ל-Bizportal: "פנסיה זה עניין וירטואלי עבור הצעירים, אף אחד לא יודע כמה יקבל - ויהיו הרבה נזקקים"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה מתייחס לפיטורים במשק, לשכר החציוני ולפצצה הגדולה באמת - החיסכון לפנסיה. "זורקים את אנשי הקבע לכלבים"
 |  (16)
חיים כץ, צילום: איילת השחר
בשבוע החולף פורסם נתון השכר החציוני במשק. ח"כ חיים חץ, יו"ר ועדת העבודה והרווחה, הגיע לאולפו BizportalTV והתייחס לנתונים, והתייחס גם לעניין החיסכון לפנסיה וגל הפיטורים במשק.

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    יועץ נדל"ן לא מתווך - לקנות דירה קטנה בפריפריה להשכרה
    צביקה דורון 13/11/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוך 25 שנים השוכרים ישלמו עבורכם את המשכנתא. לא תזדקנו בעוני.
    סגור
  • לא מספיק
    ע 14/11/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    2500 ש"ח ?
    סגור
  • 12.
    תסתכלו עליו טוב, זה האיש שגונב לכם הכסף לטובת המחוברים (ל"ת)
    המיסים שלנו אצלו 13/11/2013 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    יש חלופה לשדרוג הבטחון הכלכלי שתפרנו למי שלא קרוב לצלחת
    RealRecheck 13/11/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדרך שפיתחנו מאפשרת לכל אחד לנצל הזדמנויות לשיפור ביטחונו הכלכלי. התחום הראשון בו אומני כריית המידע של RealRecheck בחרו להתמקד הוא פיתוח דרך חדשנית לרכישת נדל"ן למגורים בארה"ב. אנחנו: לא מתווכי נדל"ן, לא קונים ולא מוכרים נכסי נדל"ן וגם לא מקבלים עמלה מגורמים המעורבים ברכישה ובמכירה של נכסי נדל"ן. ראו אותנו בגוגל.
    סגור
  • 10.
    סתם מפריח סיסמאות בלי אחריות
    astern 13/11/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הפנסיה לא שווה כלום" - על סמך מה? אולי תפרט, תסביר? סתם זרק סיסמא והלך הלאה.
    סגור
  • כי הוא גונב הכסף שלנו ונותן לחברת חשמל, תע"א, צבא קבע. (ל"ת)
    למה לא ברור? 13/11/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    גילה את אמריקה
    אי 13/11/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי תבינו שיש אזרחים סוג א עם פנסיות ממשלתיות נמל תעשיה אווירית יוצאי קבע בקיצור עובדים מאורגנים ואזרחים סוג ב עם פנסיות פרטיות שיקוצצו בעשרות אחוזים ויהיו לזקנים חלשים אפילו שעבדו עשרות שנים
    סגור
  • 8.
    חלק גדול מהפנסיה נלקח על ידי הגוף המנהל , לטיפולך (ל"ת)
    טוני 13/11/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    אז מה עושים
    אנונימי 13/11/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקורת למכביר , המצב בטטה , פתרון אין ,אז מה עושים, וזה עוד רוח הדברים מאדם שמייצג את השלטון,
    סגור
  • מושחים את כל הכסף במקה
    שאול לא המלך 13/11/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משלמים 35% מס הכנסה ומכניסם לבורסה עם יעוץ טוב לא תפסיד רק תרוויך
    סגור
  • 6.
    כל מילה בסלע !!! (ל"ת)
    חיים 13/11/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    בגלל זה צריך לקבוע בחקיקה את שכר העובדים הזרים בסיעוד
    אלי 13/11/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכר של 700$ לעובדת זרה זה הון וגם למשפחה . WIN WIN ולא לגזול את הקשישים ומשפחתם!!
    סגור
  • 4.
    למה אתמ מגן על קבוצת הלחץ הכי חזקה במשק. (ל"ת)
    משרתי הקבע 13/11/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    מה מראיינים את הפושע הזה? האיש פושע ברמה של פשע מאורגן
    ff 13/11/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 6
    עבר על כל עברה אפשרית של בחירות. הבן אדם צריך להיות מזמן מזמן בכלא.
    סגור
  • 2.
    הוא באמת דואג לעובדים ובין היחידים שפועל למענם ומבין (ל"ת)
    אנליסט עממי 13/11/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    פופוליסט בשקל - מתאים לו לשבת ליד שלי ולא בליכוד