סגירה מעורבת: המעו"ף ירד 0.1%, בבילון זינקה 13% וגבעות ב-7%

גבעות עולה אחרי הדיווח על סימני נפט חדשים; פרטנר מתממשת 1.1% אחרי שזינקה אתמול ב-9.3%, וול סטריט פתחה בירידות קלות ובאירופה עליות קלות
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
יום רגוע עבר על הבורסה באחד העם והסתיים במגמה מעורבת עם שינויים קלים בלבד של המדדים המובילים. למרות התנודה הנמוכה, בבורסה של ת"א היה היום מחזור מרשים של כ-1.22 מיליארד שקל. המסחר בשוק המקומי הושפע מהנטייה לעליות שמאפיינת את פתיחת השבוע בשוקי העולם וממגוון הודעות שפירסמו חברות שמעניינות את המשקיעים בשוק המקומי.

למרות השקט במדדים גם היום היו מספר מניות שריכזו עניין ובראשן נציין את מניית בבילון -3.09% בבילון 150.6 -3.09% בבילון בסיס:155.4 פתיחה:155.4 גבוה:155.4 נמוך:149 תמורה:178,708 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה לאחר רצף הודעות ובראשן ההודעה כי יאהו החליטה שלא לבטל את הסכם ההתקשרות , בנוסף דווח על עצירת המו"מ מול איירון סורס ועל מינוי מנכ"לית חדשה לחברה שגם פירסמה את דוחותיה. מניית גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גם היא בלטה לחיוב ברקע להודעתה הלילה על זרימת נפט בקידוח 'מגד 6'.

מדד המעו"ף ירד בסיום ב-0.14% לרמה של 1311 נק', מדד ת"א 75 עלה ב-0.16% ומדד הבנקים הוסיף 0.29%. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.22 מיליארד שקל.

הקרב בין שתי מניות המעו"ף בזק +0.12% בזק 518.1 +0.12% בזק בסיס:517.5 פתיחה:517.2 גבוה:522.6 נמוך:517.2 תמורה:15,138,525 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו פרטנר +0.71% פרטנר 1,833 +0.71% פרטנר בסיס:1,820 פתיחה:1,826 גבוה:1,860 נמוך:1,814 תמורה:6,970,434 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נמשך גם היום. האנליסט אורי ליכט מבית ההשקעות IBI מסביר בראיון ל-Bizportal כיצד דיווח על שת"פ בין פרטנר להוט ביום שישי עלול להשפיע לרעה על מניית בזק .

וול סטריט

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח היום בנטייה לעליות קלות כשהמדדים המובילים נסחרים קרוב לשיא כל הזמנים. בסיכום שבוע המסחר החולף: מדד ה-S&P 500 עלה 0.5%, הנאסד"ק איבד 0.07% ומדד הדאו ג'ונס הוסיף 0.94%. החוזים העתידיים מצביעים על ירידות שערים קלות בפתיחת המסחר בארה"ב.

אירועים חשובים השבוע : ביום חמישי תגיע יו"ר הפדרל רזרב המיועדת, ג'נט יאלן, לתת עדות בפני הסנאט. בנוסף, ימשיך השבוע זרם הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה

מניות במרכז

מניית בבילון -3.09% בבילון 150.6 -3.09% בבילון בסיס:155.4 פתיחה:155.4 גבוה:155.4 נמוך:149 תמורה:178,708 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה בזינוק של 13% לאחר שהודיעה הבוקר כי יאהו לא מבטלת את ההסכם ביניהן. בהודעה כתבה החברה כי "בוצעו פעולות לתיקון ליקויים, והחוזה עם yahoo לא מבוטל". בנוסף דיווחה החברה כי המו"מ על המיזוג עם חברת איירון סורס הופסק . בנוסף הודיעה החברה על מינויה של שנית פאר צפוני למנכ"לית החברה במקום אלון כרמלי. בנוסף החברה פירסמה היום גם את דוחותיה מהם עולה שהרווח ירד ב-29% ברבעון השלישי ושיאהו עקפה את גוגל והפכה ללקוח הגדול של החברה.

גבעות יהש 0% גבעות יהש 1 0% גבעות יהש בסיס:1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין ועלתה 7.1% על רקע הדיווח אמש בשעה 23:59 כי "נפט החל לזרום בקידוח מגד 6 למשך מעל שעה". עם זאת, החברה מזהירה שזרימת נפט וגז נלווה לפני השטח במהלך קדיחה אינם מהווים אינדיקציה לקצב זרימה או הפקה פוטנציאלי.

סקטור התקשורת המשיך למשוך תשומת לב לאחר הסערה אתמול במניות שבתחום . מניית פרטנר +0.71% פרטנר 1,833 +0.71% פרטנר בסיס:1,820 פתיחה:1,826 גבוה:1,860 נמוך:1,814 תמורה:6,970,434 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: התממשה לאחר שטסה אתמול 9.3% במחזור חריג ומנגד מניית בזק +0.12% בזק 518.1 +0.12% בזק בסיס:517.5 פתיחה:517.2 גבוה:522.6 נמוך:517.2 תמורה:15,138,525 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שקרסה אתמול ב-4.7% המשיכה לאבד גובה גם היום. הסיבה לכך היא הסכם שיתוף פעולה חדש בין החברות הוט ופרטנר שעליו דווח ביום שישי . השת"פ עלול לגרוע הכנסות שנתיות של כ-200 מיליון שקל מפלאפון, חברה בת של בזק.

אפריקה -0.55% אפריקה 18 -0.55% אפריקה בסיס:18.1 פתיחה:17.9 גבוה:18.2 נמוך:17.9 תמורה:44,239 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל חזרה לאחרונה לרדאר של המשקיעים על רקע תוכנית החברה לבצע רכישה חוזרת של שתי סדרות האג"ח שלה : אפריקה אגח כו +0.48% אפריקה אגח כו 84.39 +0.48% אפריקה אגח כו סגירה:83.99 פתיחה:83.99 גבוה:84.49 נמוך:83.58 מחזור:234,454 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים כתבות נוספות בנושא: ו אפריקה אגח כז -0.45% אפריקה אגח כז 77.9 -0.45% אפריקה אגח כז סגירה:78.25 פתיחה:78.25 גבוה:77.9 נמוך:76.9 מחזור:77,294 לעמוד ציטוט נתוני אג"ח חדשות גרפים פרופיל חברה ביצועים כתבות נוספות בנושא: . אתמול פירסמה האנליסטית ברורית פיין מכלל פיננסים המלצת קניה לאג"ח של אפריקה , אך היא מזהירה מפני המניה.

ברקליס החל לסקר את מזור רובוטיקה -1.86% מזור רובוטיקה 10,580 -1.86% מזור רובוטיקה בסיס:10,780 פתיחה:10,740 גבוה:10,740 נמוך:10,550 תמורה:7,575,756 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ב'משקל יתר' עם אפסייד של כ-22% . בנק ההשקעות מונה את הסיבות להמלצה החיובית על חברת המכשור הרפואי - "רוח גבית לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות". בנוסף דיווחה החברה כי מכרה עוד מערכת רנסאנס בארה"ב.
תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 74.
    מחרבזק וטבע מושגות למטה מעוף 1305 לפחות (ל"ת)
    שבי 11/11/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 73.
    כיל לא לגעת
    רוני 11/11/2013 20:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ברגע שיפרסמו דוחות כיל לכיוון 2400
    סגור
  • 72.
    כיל מחר 4000 פיר מנייה !!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/11/2013 17:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 71.
    טבע טסה ל 15000 היום !!!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/11/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 70.
    כיל מחר טסה ל 4000 פיר מנייה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/11/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 69.
    בזק מחר טסה ל 700 פיר מנייה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 11/11/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 68.
    הודעה במאיה
    בונוס 11/11/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצגת למשקיעים זרים 2013 http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=854997
    סגור
  • הודעה ללא תוכן
    ניר 11/11/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה ז"א מצגת למשקיעים זרים היכן המצגת האם משקיעים רציניים מה יעדי המצגת סתם מיחזור של מצגת קיימת - הודעה ללא פירוט
    סגור
  • 67.
    הודעתי לכעם לא לגעת באינסולין-צחקתם עליי.... (ל"ת)
    שוקי 11/11/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 66.
    אמרתי לכם לא לגעת באינסוליןו ביוליין- רק יורדות (ל"ת)
    איתן 11/11/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • טען עוד
  • 65.
    למחשב
    שחר 11/11/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להערכתי סגירה במעוף מיתחת ל1313....המשך ירידות הכיוון היי דרומה
    סגור
  • 64.
    אפריקה מניית זבל חברה זבל ובעלים? עחיעחח (ל"ת)
    שרון 11/11/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 63.
    צדקו שבזק ובנותיה זבל מדרגה ראשונה (ל"ת)
    מיכה 11/11/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 62.
    ליוס
    ציפור ירוקה 11/11/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    20 0
    הגעתי ארצה וישר באתי לפורום כדי לבדוק מה היפסדתי בהעדרי! ישר קפץ לי לעיין שאחינו הנאור יוס מרביץ 15%(לטענתך אינך יודע אם אחוזים או תשואה! אז מה להבין?) יוסקה יקירי! זה סה"כ כל תשואתך היומית? מה קרה, נסעתי אז התדרדרת? אוי סליחה, עכשיו אני שם לב שזה לחודש, אז נירגעתי! יוסקה היקר: מוכן להפקיד בידך היום בערב 10 מליון שקל! אני סה"כ רוצה 1% לחודש! כל שאר ה!14% הם שלך!! עשינו עסק יקירי!?
    סגור
  • 61.
    אמרתי לכם לברוח מבזק תנו לזרים לקנות אותה תצילו את עצמכ (ל"ת)
    משקיע פרטי 11/11/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 60.
    לא מבין את המשקיעים,מהמרים על מניות לא בטוחות
    צופה מהצד 11/11/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רוב המניות ממש הימור לשים עליהם כסף מלבד מניות הגז שיש להם תגליות מוכחות כמו ליוויתן ותמר, מניות אלה נסחרות כיום הרבה מתחת לשווין עם פוטנציאל אדיר וללא סיכון (כמו שנאמר כאן "מכונת הדפסת כסף"), אז למה להמר על בבילון,אפריקה, בזק וכל הכולירות האלה כאשר יש משהו בטוח ביד?
    סגור
  • 59.
    רואים מה עושה אפריקה....ובזק,ואינטרנט. (ל"ת)
    שוקי ל 52 11/11/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    אפרחיקה מנייה וחברה מקוללת-השמרו. (ל"ת)
    שוקי 11/11/2013 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 57.
    נחרבש לכם ללוניסטים באינטרנט זהב/בי קום/בזק/בז"ן/ביוליי (ל"ת)
    פיני 11/11/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 56.
    אנו נכסח ללונגיסטים בניירות בזק/בי קום/אינטרנט את התחת (ל"ת)
    פיני 11/11/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 55.
    לאלגעת בבזק ובנותיה תרד היום ומחר (ל"ת)
    אייל 11/11/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 54.
    תרשמו את השעה 15.00 בדיוק
    מחשב 11/11/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמו שאמרתי בבוקר היום זה היום ב"הא הידיעה" תיכף השוק יפרט...
    סגור
  • 53.
    אתר של דיסקונט לא עובד נראה בכוונה (ל"ת)
    גל 11/11/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 52.
    אפריקה
    התרנגול הכחול 11/11/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מהנסיון, כל עוד אתם אומרים שתתרסק, צריך להמשיך ולהשקיע... ביום שכולכם תגידו כמה היא טובה, אז היא תתרסק
    סגור
  • נכון מאוד אותו הדבר בזר ואינטרנט זהב (ל"ת)
    דומרני 11/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    זבל של בזק תהיה אדומה וגםלא לגעת באפריקה-כיל כן (ל"ת)
    אמיר 11/11/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 50.
    בבילון זינקה והתרסקה מהבוקר
    חי 11/11/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז נה לשנות הכותרת..
    סגור
  • 49.
    כי בזק היתה לזמן מה ירוקה,ותחזור לאדום,זבל חברות,לא לגע (ל"ת)
    לצומפי 11/11/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 48.
    בזק תיקון קל-לא לגעת,לא לגעת בביוליין (ל"ת)
    אבי 11/11/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 47.
    בזק ואינטרנט זהב
    צומפי 11/11/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קראתי את כל התגובות על המניות הללו והופ המניות ירוקות איך אתם מסבירים את זה?
    סגור
  • השורטיסטים הבריחו את התמימים והולכים לחטוף מכה
    לא מחזיק אבל מכיר 11/11/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רואים את זה בתגובות וכל אנליסט בשקל גורם רק לתמימים להפסיד כסף נכנסים בגבוה יוצאים בנמוך סוף שנה בזק 720 תרשמו לפניכם
    סגור
  • 46.
    לשער 100 (ל"ת)
    יאלה רציו יאלה 11/11/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • ממה שהבנתי יש כמות גז משמעותית בגל (ל"ת)
    אלי 11/11/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 45.
    אפריקה תתרסק לא לגעת, כיל טובה,בז"ן זבל. (ל"ת)
    אליהו 11/11/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 44.
    לא להתקרב לאפריקה תרד חדות, לא לגעת בבזק-זבל!!! (ל"ת)
    שמיר 11/11/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 43.
    לא נוגע יותר בבזק מכרתי ב 615 (ל"ת)
    אלדיני 11/11/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 42.
    אמרתי לכם המגמה החיובית תמשך, אל תתרגשו מירידות
    אחת שמבינה א 11/11/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 9
    וסורי למי שיש בעיה בהבנת הנקרא, תקראו היטב היטב את התגובה שלי לפני שאתם עונים, אני לא כתבתי שבבילון היתה היום ב-10% למעלה, אני כתבתי שאקנה אותה כשהיא תהיה גם ב10% למעלה וכתבתי כשקניתי אותה למעלה מ-10% , מה לא ברור כאן. אני לא אוהבת שמכנים אותי שקרנית, אני מעולם לא שיקרתי כאן בפורום, אני מאוד כנה ואמיתית, כותבת גם שטוב לי וההיפך.
    סגור
  • 41.
    אינסוליין
    שלמה 11/11/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לקראת שיא חדש
    סגור
  • 40.
    המומלצות הן לאומי,פועלים כיל, לא בזק לא בז"ן ולא אפריק (ל"ת)
    סאבי 11/11/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 39.
    כן פייט
    חושחש 11/11/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כן פייט תכפיל את עצמה עד סוף השנה.בשורות טובות .
    סגור
  • 38.
    הכי טובה דלק קבוצה וקידוחים+אבנר, לא נוגעת בבזק-זבלה. (ל"ת)
    אביר 11/11/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 37.
    לא להתקרבלפלוריסטם וביוליין,סכנת בבילון לא חלפה-כיל כן (ל"ת)
    אורבך 11/11/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 36.
    לא לגעת בפניקס,ודלק רכב, כלכלית כן,רציו כן (ל"ת)
    שרון 11/11/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    המשך -בזק חולה וגמורה,אינטרנט בפרקט,ביוליין בזבל (ל"ת)
    יגאל רשימה- 11/11/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 34.
    יוס היקר
    שולמית 11/11/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אצלנו במחלקה( אני סטודנטית) כולם מדברים על רווחים של 60. 80 . 150 ואף 300 % מינואר! אני צנועה ורוצה 15 12 ואפילו 9 % לשנה! היכן האמת ומה הממוצע שאנשים כולל אותך הרוויחו מינואר? תודה איש יקר!
    סגור
  • 33.
    המסוכנות-בבילון תרד בהמשך,אפריקה לא לגעת,ביוליין,אנסולי (ל"ת)
    יגאל רשימה- 11/11/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 32.
    שורט בזק עד 600 לפחות, עובד זהב,כנ"ל אינטרנט ובי קומניק (ל"ת)
    אלברט 11/11/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 31.
    כבר כתבתי לך את שקרנית בלי תעודה לא הייתה בפלוס 10,בביל (ל"ת)
    לאחת שמבינה 11/11/2013 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • תקרא שוב.
    טוב 11/11/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא אמרה שהייתה קונה גם בעליה של 10 אחוז.
    סגור
  • 30.
    מניות תמר וליוויתן
    ישראלי 11/11/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רבותי, הזדמנות פז להכנס(אלי האחרונה)קידוח תמר מערב לקראת סיום התוצאות מצויינות ללא סיכון,הולכים על יצוא בתנאים משופרים בהרבה מהמתוכנן,הנחת הקו הצפוני והגדלת המכירות,קידוח עמוק בליוויתן למטרות נפט עם סיכוי מצויין ואולי גם בתמר, מה יותר טוב מזה, צפי לעליות מטורפות עם סיכון אפסי!
    סגור
  • 29.
    כפי שכתבתי לכם שאת בבילון אקנה רק כשתצא הודעה טובה
    אחת שמבינה א 11/11/2013 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 6
    גם כשהיא ב-10% למעלה, אז קניתי אותה למעלה מ10%, אבל בסכום קטן מאוד, מאמינה שתגיע לשער 2000, זהו בינתיים אעדכן בהמשך היום, יום טוב, תהנו!
    סגור
  • אין לי שום מושג
    איו לי שום מושג 11/11/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק אם יריצו אותה
    סגור
  • מתוקה כשיש הודעה טובה זמן למכור (ל"ת)
    אנונימי 11/11/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    בזק לא לגעת, תחטוף המון ,זבל חברה זבל מנייה,זבל מנהלים (ל"ת)
    דניאל 11/11/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 27.
    לא לקנות דלק רכב,ולא אינטרנט זהב. בזק לא שווה (ל"ת)
    שרון 11/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 26.
    לא להתקרב לאפריקה,ביוליין,ובי קומנקשן (ל"ת)
    מיכה 11/11/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 25.
    התיקון בבזק לא ניגמר ושלא יגמר לעולם-שורטי. (ל"ת)
    סיטי בנק 11/11/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 24.
    מנייה גמורה בזק, וחברה גמורה (ל"ת)
    סיגל 11/11/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 23.
    מודה לך שהמלצת להתרחק מזבל בזק ובנותיה.חברה גמורה ומניי (ל"ת)
    סיגל 11/11/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 22.
    אמרתי לכם לא לגעת באינטרנט ובבי קומנקשן שימשיכו לרדת (ל"ת)
    חיים 11/11/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 21.
    בשום אופן לא לקנות כנסו:
    שומי 11/11/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא את אפריקה, ולא בזק הזבאלה,ולא אינטרנרט זהב,ולא ביקום,ולא פניקס, רק בנקים,\כיל, חברה. לא בז"ן, ולא פלוריסטם,ולא ביוליין, ולא אינסולין. כן ברנסווי, וכן מזור.
    סגור
  • 20.
    עשיתם לי אתמול אמרתי לכם בשורות
    אצבע אדומה 11/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    טובות לליויתן ולרציו בקרוב מאד עוד חכו חכו
    סגור
  • 19.
    אל תגעו באפריקה,תירד,ביוליין לא לגעת,אניטרנט לא-כיל כן (ל"ת)
    ערן 11/11/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 18.
    לא לגעת בבזק, ובנותיה, זבל חברה זבל מנייה (ל"ת)
    אמיר 11/11/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 17.
    הסיבה היחידה לירידות שחקני מעו"ף (ל"ת)
    צילי 11/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 16.
    שופרסל עולה בזק יורדת באסה!!!!!!!!!!!
    יופיטר שוקי הון 11/11/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני רוצה לקנות שופר סל לא מפסיקה לעלות מה אני אעשה עם בזק עם הנפילה?
    סגור
  • 15.
    בלי להבין הרבה כל אחד רואה שלא מעוניינים בהמשך עליות (ל"ת)
    אבי 11/11/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 14.
    לחברנו יוס היקר
    שולמית 11/11/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    9 2
    קראתי השבוע באחד האתרים(אולי כאן) שכתבת שבזמן האחרון היינו בראלי אדיר! ואנו ממשיכים אותו! אני בוחנת את השקעותי מינואר השנה, ולתדהמתי, אני פלאט !באיזון במקרה הטוב! ואז שואלת עצמי: איך יתכן שכולם הרוויחו בגדול ונהנים מהראלי! עם יד על הלב(אשמח אם עוד מישהו יסביר או ירגיעני) כמה באחוזים הירווחתם מינואר? אני ממש מתוסכלת! לתשובתכם אודה!( אבקש תשובות כנות ולא צחוקים!)
    סגור
  • כן פייט, דלתא, קומפיוג'ן, על- בד, מזור, רציו.
    לשולמית היקרה מיוס! 11/11/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 5
    צריכה המשך? תודה שלום ובהצלחה
    סגור
  • יוס
    שולמית 11/11/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תודה, אבל שאלתי(בעדינות) עוד שאלה!
    סגור
  • רוצה אחוזים? אני מוריד משכורת יפה מהתיק שלי.
    לשולמית מיוס 11/11/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כל חודש. לא יודע לומר אחוזים. יותר מ15 אחוז תשואה. בזהירות ובנחישות ועם הרבה נאסדק. וניתוחים טכניים. היום אגב, יום משעמם מוות במעוף. המשך יום טוב לך
    סגור
  • 13.
    אמרתי לכם לא בזק ולא בנותיה חברה גמורה ומניה גמורה (ל"ת)
    רוני 11/11/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • על שורטים של כלל פיננסים של נוחי דנדנר שמעת (ל"ת)
    אביהו 11/11/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    יש כאן מחבלים עם רשיון שמורידים את השוק בכוונה (ל"ת)
    דודו 11/11/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 11.
    לא נותנים למעו"ף לעלות (ל"ת)
    שלי 11/11/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    מניות המעוף בעלות החברות הגדולותבמשק נמצאות
    גובה המעוף מטעה 11/11/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בשפל ואם היו מודדים את המעוף לפי החברות הבאמת הגדולות במשק המעוף היהי כמחציתו
    סגור
  • 9.
    למחשב
    שחר 11/11/2013 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בקר טוב אני דיי עוקב אחרי הטוקבקים שלך ..נותר לי אלא להצדיע לך...יחד עם זאת שאלתי לכוונתך הבורסה היום ה..ה הידיעה מה כוונתך אים אפשר יותר מרמז זה אודה לך מראש
    סגור
  • 8.
    המעוף קרוב לשיא אולם מניות המעוף רובם בשפל חסר תקדים
    תבדקו בעצמכם 11/11/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וזאת כיון שהכהסו מניות חדשות במעוף שהעלו את המדד אולם המניות רובם כמחצית מערכם
    סגור
  • 7.
    אם יתנו לעלות אז תעלה (ל"ת)
    גל 11/11/2013 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    היום זה היום ב"הא" הידיעה (ל"ת)
    מחשב 11/11/2013 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • למחשב
    מיחשוב 11/11/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למעשה , לא אמרת כלום! כל מה שיקרה יהיה נכון מבחינתך! וחוץ מיזה, אתה זורק ים של משפטים שלא נותנים להבין את כוונותיך! אז אנא בטובך חבר!
    סגור
  • 5.
    צירך תיקון חזק בשביל לחזק את מניות החזקות
    sדוד 11/11/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צריך נפילה של לפחות 0ל110 לאחר מכן לחזק את מניות החזקות
    סגור
  • 4.
    1 צודק זה מה שאני אומר כול הזמן
    sדוד 11/11/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבורסה חולה רק מניות הזבל עולות והחזקות נפלות הבורסה לפנה הסי של כול הזמנים מפולת היתה ב1340 יש עוד אחוז אחד למפולת
    סגור
  • 3.
    האם ההודעה על התעניינות וודסיד ברישינות גל
    דלין 11/11/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא הגיעו לביזפורטל. חבל מפורטל כלכלי בין המובילות בישראל היית מצפה שיהיו הראשונים לדווח. אולי אני טועה וביז לא בין המובילות בישראל .
    סגור
  • 2.
    לשאולי
    חרמנוביץ זיינבוטן 11/11/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה זאת העדינות הזאת? אתה יכול לכתוב במילים הבאות: בורסת ת"א תגיע במהירות לשער 1502! ומאזור זה בדרכה ל2454! אנו מאמינים שהיא תצבור תנופה ןתבקר בשער 2678 לקראת סוף השנה האזרחית! אין להתרשם מרואי שחורות הטוענים שהבורסה תשעט רק עד2148! כל עליה היא לצורך טיסה בלבד!
    סגור
  • 1.
    הבורסה רחוקה מהשיא תבדקו את טבע, כיל, ח"ל, בזן, אל על,
    שיא בבורסה? 11/11/2013 08:13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    דלק רכב, אפריקה, טאואר..... אז עוד 2% נשבור שיא? בדיחה גרועה על חשבון המשקיעים.
    סגור
  • מה עם מניות התיקשורת הבנקים חב לישראל
    מדד המעוף לא משקף 11/11/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם מניות אלו נמצאות בתחתית
    סגור