אורי ליכט: "לא הייתי קונה עכשיו בזק", מתייחס לטלטלה - וגם מסמן 2 מניות גז

ביום בו פרטנר טסה 9.3% ובזק צללה 4.7%. מנהל המחקר באי.בי.אי מגיע לאולפן BizportalTV ומתייחס לטלטלה, ולתימחור השוק בת"א
אורי ליכט, צילום: Getty images Israel
הסכם שיתוף הפעולה בין פרטנר +0.88% פרטנר 1,836 +0.88% פרטנר בסיס:1,820 פתיחה:1,826 גבוה:1,860 נמוך:1,814 תמורה:7,843,179 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: להוט, על חשבונה של פלאפון וכפועל יוצא, על בזק -0.06% בזק 517.2 -0.06% בזק בסיס:517.5 פתיחה:517.2 גבוה:522.6 נמוך:517.2 תמורה:24,549,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הצית את השוק. מה עשויות להיות ההשלכות על החברות האחרות בתחום והאם זוהי התחלה של שינוי נרחב שיטיב גם עם הצרכנים? וכמובן, בשורה התחתונה, מי המניה המומלצת ביותר בסקטור התקשורת נכון להיום? וגם: הראלי בת"א יוצר הזדמנויות רבות, אבל מהו הסקטור הנכון ביותר ובעל הפוטנציאל המעניין ביותר באחד העם? מנהל מחלקת המחקר של בית ההשקעותIBI, אורי ליכט, עונה על כל השאלות המעניינות באולפן Biztv ומסמן מניות חמות וגם את אלה שפחות. צפו בוידיאו.

תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    אנליסטים בשקל
    me 15/11/2013 02:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק תעלה שוב
    סגור
  • 16.
    מה הוא מטומטם פריגו רצה 42 אחוז (ל"ת)
    אליהו 11/11/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    בזק זבל של מנייה ושל חברה.ראה הוזהרת (ל"ת)
    לאבי מליאור 11/11/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    מקשקש. פריגו עשתה 38% מתחילת השנה (ל"ת)
    אנונימי 11/11/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אם לא יכתוב כדי שהבוס ירוויח ממה יתפרנס
    מדבר מפוזיציה 11/11/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפקידו לכתוב לפי צרכי בית ההשקעות שמשלם לו משכורת ולעזאזל התמימים שנעים לפי הכתבות של כל אנליסט ומפסידים כסף שעבדו קשה עבורו ולכן נקראים כסף טפש
    סגור
  • 12.
    אמרת אותו דבר בשער 340 אז למה שנקשיב לך
    יוני 11/11/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנאליסט
    סגור
  • 11.
    וודסייד
    רצי +ו 11/11/2013 03:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העתיד האנרגטי החשוב ביותר שיהיה בעולם האנרגיה ולא רק בישראל !
    סגור
  • 10.
    את
    כשיגלו...... 10/11/2013 20:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפוטנציאל האדיר......של רציו .....יבואו כל החכמים ! שדה לויתן זעיר מאד ליד שדה גל......ושדות אחרים ווד סייד תהיה המובילה של השדה הזה ! עם ייצוא אדיר של גז וכנראה גם נפט למזרח הרחוק ובעיקר : סין ! פשוט שוק אדיר בממדיו !
    סגור
  • 9.
    בזק במחירים האלה היא מציאה פראית. עד 670 אג
    כלכלן. 10/11/2013 20:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מניה במחיר מעולה, עם התשואה הכי טובה גם לדיוידנדים
    סגור
  • 8.
    ההשקעה הטובה ביותר בשוק היא רציו בודאות
    רציו-נל 10/11/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אבנר ודלק ק הם בסדר אבל פחות טובות מרציו בסדר גודל. היום רציו היא כבר לא השקעה בסיכון גבוה אלא השקעה עם סיכון נמוך ופוטנציאל ענק!!!! הכי ענק שיש בשוק . המכזורים במניה בימי העליות מראים על החוזק הצפוי ועל כך שגורמים מוסדיים כבר טומנים ידם בצלחת...
    סגור
  • אם בג"ץ שותפי תמר יתקבל רציו תיפגע הכי הרבה (ל"ת)
    סעדיה 11/11/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אורי
    מוטי 10/11/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדוע אתהמתעלם ממנית רציו[ קידוח גל שבעים אחוז שייך לרציו] שלא נדבר על שניי שטחים מאוד מבטיחים לנפט!!!! וכמובן לוייתן המוכח!
    סגור
  • 6.
    בנפט רציו בעדיפות כי היא רק על ליוויתן
    מישקו 10/11/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    112 אג
    סגור
  • 5.
    RAZIO IS BETTER (ל"ת)
    GLIK 10/11/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    אורי ליכט-בזק
    אבי 10/11/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לידיעתך -לקוחות של בזק אם תבדוק הם הלקוחות שהכי פחות מיתניידים ולמה ???....שרות ואמינות . לבזק טכנולוגייה המיתקדמת ביותר .. בזמן הקרוב סיבים אופטיים .. וכמובן נותנת מענה במיבצעי שיווק אגרסיביים ... מנוהלת נכון ופועלת נכון .. חב נותנת דוח מעולה ורק כאן עושים לה מסע חיסול ממוקד - אבל לא יעזור לכם ....היא תעלה כבר מחר . אם אתה אנליסט אני רמטכל צבא ארהב ... הינה אתה אמרת את דעתך ונימקת ...ואני הקטן הפשוט שאין לו במה כמו שלך יש אומר שבוע מהיום בזק מעל 650 שהקוראים ישפטו .
    סגור
  • בזק נזק
    אהוד 10/11/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בזק אכזבו אותי בצורה טוטלית.השאירו אותי בלי טלפון קווי,ובלי אינטרנט במשך חודש שלם,ואפילו לא התנצלו,ולא נתנו פיצוי על עוגמת הנפש שגרמו לנו.
    סגור
  • 3.
    לברוח מבזק, חבל שאנשים פרטיים יפסידו כסף (ל"ת)
    מסכים עם הכתבה 10/11/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 2.
    פוטנציאל טהור לא ממוש עדיין יש ברציו השאר טובות (ל"ת)
    אנונימי 10/11/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    קניתי היום בזק ב 614
    ללכת ולהתאבד? 10/11/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הצילווווווווו
    סגור
  • תשמע זה אותו טורבק בכל המדורים ! אתה שורטיסט ? (ל"ת)
    ה 614 תשנה קצת 10/11/2013 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור