אמיר גיל: "הסטנו כספים לת"א, הפער מהמדדים בחו"ל עוד ייסגר"

מנהל ההשקעות הראשי בפסגות גמל ופנסיה (היקף נכסים של 60 מיליארד שקל), בראיון ל-Biztv "אין סיבה שת"א תפגר מול העולם"
אמיר גיל, צילום: Getty images Israel
אם המשקיעים בת"א חשבו שחודש ספטמבר מסמן את תחילת הדבקת הפערים הגדולים שנפתחו בין השוק המקומי לוול סטריט, באוקטובר הם שוב התאכזבו. בזמן שמדד המעו"ף הוסיף 1.83% בחודש שעבר, ה-s&p 500 קפץ בשיעור של 4.46% . יחד עם זאת, המשקיעים המוסדיים לא מסתירים את העובדה שהם החלו להסיט כספים חזרה לת"א. פינת 'כיוון השוק' מארחת באולפן Bizportal את מנהל ההשקעות הראשי של פסגות גמל ופנסיה, אמיר גיל, שהתייחס לגורמים שישפיעו על שוקי המניות בעולם ובארץ, לפערים בין המדדים בעולם לאחד העם ולהרכב תיק ההשקעות המועדף כרגע - צפו בראיון.


תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    כמו העכביש מכינים המוסדיים מלכודת לציבור !!!!!!!! (ל"ת)
    לפיד 09/11/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    יתר טס.טבע ומלנוקס הורידו
    אין שום פער 07/11/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והסלולר היה רפורמה .וכבר עלו יותר מדי
    סגור
  • 16.
    המוסדיים מהמרים בגדול בכספי הציבור !!!! (ל"ת)
    לפיד 07/11/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    למר גיל
    דובי 07/11/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני מנהל תיקי השקעות גדול בארץ ובחו"ל! אני שמח שאתה קונה ומפטם את לקוחותיך בזבל! אשמח אם תמשיך לקנות עד שאסיים למכור את הסחורה האחרונה (סה"כ שאריות של 200 מ. ש"ח)כשאני מחזיק(ולא כמוכם, עמלותי מיזעריות והתשואות ללקוחות מ 2009...בשמיים!) המשך בדרכך...ותודה על כך...!
    סגור
  • 14.
    דצח גדול (ל"ת)
    דן 07/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גם על אלרוב ישראל הייתי הראשון להמליץ (ל"ת)
    זיפו 07/11/2013 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    אמיר גיל
    ד"ר ניצן . איצקו 07/11/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ....לדעתי, אתה ממש טועה ומטעה!! להקשיב למנהל השקעות ראשי שמנהל את כספינו מדבר בצורה בוטחת אך שיטחית ולא נכונה....! מעורר בי מספר מחשבות....!
    סגור
  • 11.
    רק אנרגיה תמר ישראמקו וליוויתן רציו
    חי 07/11/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה העתיד כנראה גם בבורסה אצלינו.. הרי המיליארדים זורמים בתמר שזה ישראמקו אבנר דלק.. וליוויתן בדרך כולל יצור וזה רציו אבנר דלק .. ולכל זה גב חזק נובל.. בהצלחה למשקיעים למדינה ולחברות העתיד
    סגור
  • 10.
    אופל בלאנס רווח נקי 6.5 מיליון שח שנתי שווי שוק 29 מ'
    ניצן 07/11/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשואת דיבדנד של 12 אחוז שנתי חברה בצמיחה מרשימה
    סגור
  • 9.
    חברים הבורסה בסי של כול הזמנים
    הכריש 07/11/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדד 25 במפולת היתה 1340 ראו היזהרו לפנה המפולת קרוב מעוד
    סגור
  • ש-י-א (ל"ת)
    סופרמן 07/11/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    המוסדיים עבריינים ברשיון (ל"ת)
    לפיד 07/11/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    זה הזמן להדליק את נורות ההזהרה
    אופס.... 07/11/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היה טוב , היום טו ויהיה טוב. בקיצור אופוריה במיטבה עמך נכנס לשוק בשצף קצף, כבר לוקחים הלוואות לקניית מניות ורב המניות מוחזקות כיום ע"י ה"ידיים החלשות" כנראה שהמוסדיים דווקא יוצאים מהשוק ומחפשים באמצעות כתבות כאלה את "הפראירים" שיקנו מהם.
    סגור
  • 6.
    אלרוב ישראל -ב ר ו ר !!
    חני 07/11/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלרוב ישראל-חברה יציבה עם פרוייקטים רווחיים, חברה אמינה ושלמה לכולם הכל בזמן! רק אלרוב ישראל. למען הגילוי הנאות גם לי יש מעט מאלרוב ישראל.
    סגור
  • 5.
    2 צודק
    מיכל 07/11/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו לא פעם ראשונה שאתם מביאים ראיון שכדי לדעת מה נאמר שם אני חייבת לצפות בוידאו..מה באמת קשה לאמר בתקציר את תוכן הראיון??עינין של כסף?
    סגור
  • 4.
    הסיט כספים לתל אביב אבל ממליץ על 2 מניות בחו"ל?
    שקרן שקרן 07/11/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המס לא שבר אתכם 25% מס זה באמת מצדיק לחזור להשקיע בתל אביב . מגיע לכם ממשלה כזאת . לא לעולם חוסן יגיע הרגע שכל השקרנים פה למינהם כולל הממשלה הרעה הזאת יעופו לנו מהעיניים
    סגור
  • 3.
    היה ברור שרגע לפני המפולת יכניסו את היתומים והאלמנות למ
    gg 07/11/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למניות הגז והבנקים !!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    אין לי זמן וסבלנות לראות ראיון.ודעים לכתוב?תכתבו! (ל"ת)
    מה קשה? 07/11/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גז זורם בכל הארץ - דלק קבוצה !
    המגזז 07/11/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הכנסות מליארדים !
    סגור