לחץ אדיר: בבילון סגרה יום סוער בנפילה של 10%, בשוק ממתינים ל-yahoo

אחרי 4 ימי ראלי (סה"כ עלייה של 35%), העצבנות בשוק הולכת וגוברת. המניה מרכזת כעת מחזור של 49 מיליון שקל. צפו בגרף התוך יומי
 |  (46)
נועם לניר, צילום: יח"צ
יום סוער עבר במניית בבילון -0.57% בבילון 139.5 -0.57% בבילון בסיס:140.3 פתיחה:141 גבוה:141 נמוך:139 תמורה:28,247 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . אחרי 4 ימי עליות רצופים, מניית החברה אמנם פתחה בעליות של עד 7% אבל בצהרי היום עברה לירידות שלקראת הסגירה התגברו. לבסוף איבדה המניה 10% במחזור הרביעי בגודלו בשוק - 48.8 מיליון שקלים.

בשבוע שעבר צללה המניה 64% ביום מסחר בודד, זאת לאחר הודעת גוגל כי היא אינה מתכוונת לחדש את הסכם ההתקשרות עם בבילון . לאחר אותה הודעה של גוגל, ההערכה הייתה כי גם חוזה ההתקשרות של yahoo שהמשכיותו בדיוק עמדה על הפרק - צפוי להתפוצץ. עם זאת, הימים עוברים והודעה בעניין טרם נתקבלה.

למעשה, היה זה ב-20 באוקטובר שבבילון דיווחה על מכתב מ-yahoo הטוען להפרת הסכם ושלושה ימים לאחר מכן (ב-23 באוק') שבבילון הוציאה דיווח לפיו הנהלת בבילון נפגשה עם הנהלת yahoo ותפעל בימים הקרובים לנטר ולאתר ליקויים כאשר לאחר ביצוע פעולות הניטור והאיתור כאמור תבצע יאהו הערכת מצב נוספת ותמסור את מסקנותיה לחברה.

מאז אותו דיווח עברו כמעט שבועיים, והשקט נמשך. בבילון לא דיווחה בינתיים דבר בעניין ההתקשרות עם yahoo וזה כשלעצמו ככל הנראה מפיח תקוות בלב המשקיעים שאולי אחרי הכל - ההסכם לא יתפוצץ. מניית בבילון זינקה 35% בימי המסחר האחרונים. ל-Bizportal נודע כי דיווח בעניין ההסכם עם yahoo אמור להתקבל בכל יום, מכאן העצבנות במניה.

תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    פורומים
    זאביק השועל 06/11/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לדעתי סכנה הכי גדולה עבור המשקיעים במניות ויחידות הישתתפות שיש להם פורום מיוחד עבורם . זה כלי שבו הכותבים משחיתים את המניות הלל ורומסים אותם ברגליהם. כמו למשל גבעות עולם הזבל. גלוב אקספלורישן הזבל . ובביליון הזבל. היזהרו מהזבלים המלוכלכים האלו יש בהם לדעתי סכנה ברורה ומידית לישרוף לכם את הכסף.
    סגור
  • 31.
    שימו לב לידיעה ב-גנרל פוסט על רכישת אחוזים בבילון.
    חנוך 06/11/2013 18:37
    הגב לתגובה זו
    13 2
    שימו לב 2 חברות ענק שלא פירסמו את שמותיהם במגעי רכישת אחוזים בבילון מכאן המתיחות מול גוגל. עוד נאמר כי יאהו מעכבת החלטתה מתוך כוונה לייצר מיזוג משותף עם הרוכשים הפוטנציאלים. אנליסט בשם בראון מורגאן צופה יעד מידי של 14.73למניה.
    סגור
  • חנוך
    גבי 06/11/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ידיעה או אתר כזה חובת ההוכחה עלייך
    סגור
  • אין דבר כזה (ל"ת)
    tr 06/11/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חנוך
    גבי 06/11/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמח לקבל את הקישור לידיעה
    סגור
  • -גנרל פוסט אתה בטוח אנא הבא קישור (ל"ת)
    DW 06/11/2013 20:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • -גנרל פוסט אתה בטוח אנא הבא קישור (ל"ת)
    DW 06/11/2013 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    עברתי להשקיע בכלל ביו היום-בקרוב החברה תודיע על מכירות!
    שיחררתי בבילון 06/11/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנקסובריד של מדיוונד בה מחזיקה כלל ביו 64% תראה מכירות ראשוניות וייתכן אפילו בעשרות מיליונים שזה מקפיץ את חברת כת"ב והופך אותה לרווחית-מאמין שברבעון רביעי-תחילת שנה הבאה ההכנסות משתי התרופות פוליהיל ונקסובריד שנמצאים על המדפים באירופה, רוסיה וישראל יעלו ל-200 מיליון דולר וסוף 2014 יגיעו ל-500 מיליון דולר לפי התכנית של ההנהלה! וטבע ויתרה על הבלוקבאסטר הבא בשוק הישראלי-בגלל זה עתידה של טבע לצנוח עוד 30-40% בשנתיים הקרובות-וכלל ביו לדעתי תיתן גז ותעלה לשווי של מעל 10 מיליארד ש"ח ותיתן פייט מבחינת שווי מחירים לפריגו-לדעתי תוך 5 שנים כלל תעשיות ביוטכנולוגיה תהיה הטבע הבאה! לא סתם בלווטניק המיליארדר רכש את כת"ש בשער מגוכח של 1580 ומחק אותה מהבורסה-עם חברות כמו נייר חדרה, נשר מלט, גולף, חוגלה קימרלי ובעיקר כלל ביו טכנולוגיה-רכישתו בשווי שוק של 2.5 מיליארד ש"ח היא מחיר בדיחה שדפק את המשקיעים של כת"ש. חכו ותיראו תוך שנתיים כלל תעשיות משווי של 2.5 המגוכח תהיה שווה 10 מיליארד ש"ח-בלווטניק עשה עסקת חיים בחסות אלטשולר שחם המושחת וחבריו המוסדיים ודפק אתכם. חכו לאנדרומדה ביוטק שתעיף לכם את הפוני!!!
    סגור
  • 29.
    פתחו שורטים ענקיים לאורך שערים 740-1000 בקרוב שוב 740!!
    שורט ענק על בבילון 06/11/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ככה זה שיש נוכלים-ללא שום קשר, בבילון חברה גמורה, וגוגל דפקו אותם חזק-החברה בקריסה, ולא יהיה מה שיעצור את זה! כ"כ חבל וכואב כי היו ציפיות אדירות מבבילון. אני חושב שמחר היא תפתח בעלייה קלה ותתרסק שוב למינוס 10 זו הרגשתי-מאחל למשקיעים שהיא תעלה 50% מחר!
    סגור
  • 28.
    ההמלצה שלי על בבילון----כנסו---->
    סוחר27 06/11/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אני חושב שאתם די תקועים עם הכישלון הזה, וההמלצה שלי היא לברוח למקומות הרבה פחות מסוכנים. ת"א עולה יפה בימים האחרונים, ובמקום לשים לב למהלך העליות האחרון, ולהתחיל לקנות משהו אמיתי, אתם מתעסקים בחברה טפילה שכל הכנסותיה תלויים בסה"כ ב-2 חברות ענק שלא רואות את בבילון ממטר. אתם יכולים לא להסכים איתי, אבל תמיד לפני קניה אני שואל את עצמי שאלה שלדעתי כולכם צריכים לשאול את עצמכם, והיא האם אני הייתי קונה את מה שהחברה מייצרת או מוכרת. והתשובה לשאלה זו במקרה הזה שממש לא. אפילו להיפך, כבר פעמיים או שלוש שהסרתי את בבילון לאחר שהיא הותקנה לי על המחשב מבלי לדעת. רוצים עצה?! תבחנו את הבאים: כלכלית י-ם, אודיוקודס, איירפורט סיטי, רציו, בי-קום, מזור, אינסוליין ועוד כהנה וכהנה. יום מקסים וירוק לכולם.
    סגור
  • טען עוד
  • 27.
    מי שהתקין פעם סרגל כלים יודעה שזה מעצבן
    ראובן 06/11/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אין עתיד במנייה רק תראו ביוטוב כמה אנשים מתלוננים על ביבילון
    סגור
  • 26.
    אני מזהיר שהר"מ ארוך ומיועד לסבלניים:..
    ייאי 06/11/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ב 30102013כתבתי:הבורסה זה לא מועדון הימורים.צריך לבדוק:דוחות,חדשות.יש לבצע השוואות רלוונטיות.לבסוף לגזור מכך משמעויות ומסקנות.מה שכתבתי לפני יומיים וחבל שהיו שלא עיינו היטב ושילמו ביוקר:":"מזור:דווי במכירות ובדוחות.האם הרנסאנס יקרה מדי ולא טובה דיה מול המתחרות כמו הדה-וינצ'י? פוטומדקס:סקירה אמריקאית מציגתה כפוטומונטז'. בבילון:האם ההתנהלות היא על "הבאב אללה"?..למה המתינו שהגדולות-גוגל ויאהו-תגלנה את הפאשלות ושתיהן הגיבו בכעס רב.כל ההתנהלות הזו פוגעת באמון כלפי בבילון וזה קשה מאוד לשקם.אני כבר הפסדתי על המניה והשאלה מבחינת לניר ובבילון - יתכן שזו כבר לא שאלת ה dead line אלא שאלת ה dead meat .פרוטאליקס:jp מורגאן המליצו בחום.לאחר המלצה אני תמיד בודק את הדו"ח האחרון ומשווה אותו לקודמים ולחברות שבאותה הנישה.טוב,אז בדקתי ולא ברור לי מדוע האפסייד.עפ"י הדוחות יש אף נסיגה מסויימת.טבע:יש לה בעיות רבות ולא רק עם הקופקסטון אלא גם עם הנהלה שאינה מתאימה לצורכי השעה,לא לקנות.חכמולוגים שליגלגו ומשכו באף אחרים להשקיע באלה המניות ושיקעו גם אותם.
    סגור
  • 25.
    אין בהם באמת תועלת- הסיכוי היחיד הוא היריבות עם גוגל
    דודי 06/11/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    yahoo לא באמת צריכה את בבילון יש מלא חברות סרגלי כלים אחרות (זולות יותר) הסיבה היחידה ללכת על בבילון היא היריבות בין yahoo לגוגל, הימור גדול במניה
    סגור
  • 24.
    יצטער מחר...העיסקה חייבת לצאת עם יאהו נקודהההההההההה (ל"ת)
    מי ממוכר היום 06/11/2013 17:26
    הגב לתגובה זו
    1045 2
    סגור
  • 23.
    ניקנקנו את כל מחזיקי לונג בבילון =יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רמי 06/11/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 22.
    בהמשך לתגובתי 13
    אחת שמבינה א 06/11/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כנראה שלא הבנתם אותי נכון, הכוונה היתה למי שקנה את בבילון בשער נמוך ויש לו רווח של 30% לפחות היה חייב למכור בבוקר. אני לא ניצלתי את השערים הנמוכים, אבל אם הייתי קונה והיה לי רווח גם של 20% הייתי מוכרת. זו דעתי ואתם תעשו מה שאתם רוצים....
    סגור
  • אם באמת היית מבינה אז היית מבינה שלא-->
    סוחר27 06/11/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מתעסקים עם מנייה כזו. למה להוליך אנשים שלא מבינים למקומות שהם לא יודעים איך לצאת מהם אח"כ. חברים, המניה מסוכנת. יש מניות טובות בשוק עם אחוז סיכון הרבה יותר נמוך. וגם משם אפשר לראות רווח. אני לא מבין את הציבור הישראלי שמחפש את הקזינו ואח"כ צועק ובוכה
    סגור
  • לאחת שמבינה את קנית בביליון בשער 2500 להזכיר לך
    דחלילון 06/11/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמה את שחוטה במניה הזאת לא לגעת בבביליון המניה גמורה
    סגור
  • 21.
    נתתי לכם את האחים נאוי , בלי הסתבכויות, בבילון=זבל בריב (ל"ת)
    שרון 06/11/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 20.
    בבילון
    בובי 06/11/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    10 5
    יאהו זקוקים לבבילון ולא יוותרו על ההכנסות. עם אישור החוזה המניה תעוף לשער אלפיים. ואז שיתוף עם איירון סורס
    סגור
  • תשובה
    בובי 06/11/2013 19:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דברים ששמעתי ממקורב...וניתן לקרוא גם במדיה. יאהו לא תוותר כה מהר על בבילון ומקורבת ללבבילון יותר מגוגל. לא מבין פשר נירידה
    סגור
  • ניחוש סתמי או ידע (ל"ת)
    אחד 06/11/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מאיפה המידע הזה ? (ל"ת)
    מ.ר 06/11/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    לא נורא אחרי שלושה ימים של עליות. צפויים עוד ימים יפים
    חברים מימוש מכירים? 06/11/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    13 2
    2000 לא לפספסססססססססססססססס
    סגור
  • אפשר קצת ממה שאתה לוקח?
    מישהו 06/11/2013 17:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כשמדברים על מימוש בריא, אז זה בהקשר של מניה במהלך בריא. בבילון היא הכל חוץ מזה. היא כרגע במצב של 0 או 1, אם יאהו ממשיכה אז היא יכולה לעלות יפה (2000 גם לא בחלומות הכי ורודים), אבל אם יאהו גם מתנתקת אז אני אפילו לא רוצה לדמיין מה יקרה שם. ייקח לה הרבה מאוד זמן לחזור ל2000, וזה רק במידה ויאהו ממשיכה כרגיל והמיזוג עם איירון יהיה בתנאים סבירים לבבילון, וגם אז כאמור זה עניין של חודשים על גבי חודשים. בינתיים זו מניה לסיבובים ותו לא. הכל לפי דעתי כמובן.
    סגור
  • 18.
    מלכתחילה לא ברור מדוע עלתה אחרי ההודעה ההרסנית
    זיפו 06/11/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    5 14
    עליה דיווחה ביזפורטל. זה היה צפוי שהספקולנטים במוקדם או במאוחר ירסקו אותה ושוב יקפיצו אותה עד שתמחוק את כל המשקיעים
    סגור
  • 17.
    מחר, יום מקסים לכולם!!! (ל"ת)
    מי שמוכר יצטער 06/11/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 16.
    לכו תדעו ,אולי אחת מחברות הגדולות רוצה לקנות אותה.ו
    רמי 06/11/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אז כולנו נהיה מופתעים.למה הנפקה בחול לא יצאה לפועל?????
    סגור
  • 15.
    מניית כסף מסריח. חברה שלא מייצרת כלום. רק מציקה לגולשים
    גולש פיירפוקס 06/11/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    8 15
    היה ברור שבסוף למישהו ימאס.
    סגור
  • 14.
    ירוק
    ירקן 06/11/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    9 4
    עד סוף היום היא תיסגר בירוק
    סגור
  • 13.
    מי שלא מכר היום בבוקר את בבילון כשהייתה בעלייה, זבשו.. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 06/11/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    5 20
    סגור
  • למבינה מה את לא אכלת ואוכלת אותה בטאואר ולא מוכרת
    איתמר 06/11/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אז לך תדע מה ילד יום לא תמיד ידע קובע לפעמים גם מצב שלא תלוי במשקיע ישירות אז תחשבי שלא כולנו כל כך חכמים וגם את לא לכן יש שבוע ויש שבוע ולפעמים שינוי כל יום לכאן ולשם כל טוב לך ובהצלחה
    סגור
  • 12.
    לא לשכוח
    orenw78 06/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לכל מוכר יש קונה...................................
    סגור
  • 11.
    האכילו אותכם לקרדות ועכשיו ישחטו את הפראיירים שקנו
    כלכלן 06/11/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 12
    בלי גוגל בביליון שווה אפס
    סגור
  • 10.
    המכירות הן תוצאה של מידע פנים (ל"ת)
    כנראה 06/11/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 14
    סגור
  • אז מה היו העליות של הימים האחרונים ? הכל ספקולציות עד
    ורה 06/11/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תהיה הודעה רישמית .
    סגור
  • 9.
    מישהו בבקשה יכול באמת לומר מה קורה ? (ל"ת)
    אביב 06/11/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כנס לתגובה שלי למעלה ותשכיל. (ל"ת)
    סוחר27 06/11/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    זה "הרמה להנחתה "
    אנליסט 06/11/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 9
    משקיעים עם כסף גדול בתוך המניה מעלים , כדי לצאת מהמניה אין מה לחפש שם , אין שם כמעט פעילות , יאהוו כבר לא פעילה , גוגל בסוף החודש , חודש הבא , הם יצאו לקבץ נדבות בתור פעילות עסקית
    סגור
  • 7.
    בלא יאהו וגוגל זה רק תרגומון=700 נק (ל"ת)
    ייאי 06/11/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 6.
    יותר טוב סרטים ,seretil me 'סרטי טרנטינו ,יותר זול . (ל"ת)
    בא 06/11/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 5.
    העתיד
    זאביק השועל 06/11/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 12
    העתיד נימצא רק בכן פייט ביופארמה . חברה נהדרת עבורי אם פוטנציאל גדול.
    סגור
  • 4.
    זבל בן זבל
    זאביק השועל 06/11/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    6 7
    השקעה במניות ויחידות הישתתפות לדעתי השקעה בגלוב אקספלורישן . השקעה בגבעות עולם . השקעה בבביליון זה סכנה ברורה ומידית . אל תשקיעו בזבלים האלה. מה גם שיש לזבלים האלה פורומים כלכלים מיוחדים כמו שהטוקבקיסטים שם עוד יותר מוסיפים שמ למדורה ועוד יותר גורמים לזבלים האלה ליהיות עוד יותר זבלים אורגניים. סכנה להשקיע להשקיע בזבלים האלה סכנה גדולה לדעתי.
    סגור
  • 3.
    אופל בלאנס מומלצת לבדוק דיבדנד רבעוני גדול + מכפיל נמוך (ל"ת)
    אפריים 06/11/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 2.
    בבילון כצפוי עושה בדק בית יסודי וההסכם יבוא במהרה (ל"ת)
    אנונימי 06/11/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • 1.
    הרצתם מה אתם מיתממים !!!!??? (ל"ת)
    נוחי 06/11/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור