סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.5%, בזק זינקה 4% לקראת הדוחות מחר

בבילון נפלה 10% במחזור גדול. הקפיצה של בזק הזניקה את הפירמידה של אלוביץ'. טבע ספגה חבטה ונפלה 1.6% תוך שעה
 |  (83)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א סגרה את יום המסחר (ד') בעליות שערים, זאת בתמיכת המגמה החיובית בעם פתיחת המסחר בניו יורק ולקראת סגירה חיובית באירופה. עיניי המשקיעים נשואות אל עבר החלטת הריבית של הבנק המרכזי של גוש האירו (ECB) שתתקבל מחר ואולי אפילו לרמיזות של יו"ר הבנק, מריו דראגי, לגבי תוכנית מוניטרית חדשה שתתמרץ את הכלכלה הזוחלת של אירופה.

מדד המעו"ף עלה ב-0.54% ל-1,305 נקודות. ת"א 75 קפץ ב-0.81%, מדד הבנקים עלה 0.7%. מחזור המסחר הסתכם בכ-990 מיליון שקל.

המסחר בשוק המקומי ניכר בתנודות קיצוניות בחלק מהמניות המובילות ובהן נציין את בזק 0% בזק 450 0% בזק בסיס:450 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסגרה את היום במונטום חזק עם עלייה של 4% זאת לקראת פרסום דו"חות הרבעון השלישי שלה מחר, מניית אפריקה 0% אפריקה 14.7 0% אפריקה בסיס:14.7 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זינקה עוד 5.9% ומנגד בבילון 0% בבילון 145.1 0% בבילון בסיס:145.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפלה 10% לאחר שעברה מעליות נאה בבוקר לירידות חדות החל מצהרי היום. תנודה חדה נוספת נרשמה במניית טבע 0% טבע 8,720 0% טבע בסיס:8,720 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שנסחרה במהלך מרבית היום בעליה של עד 1%, אבל סבלה מסיומת רעה של היום וסיימה במינוס 0.6%.

המסחר בחו"ל

המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית, כאשר עיני המשקיעים נשואות אל עבר ההנפקה של טוויטר הלילה. מדד ה-s&p 500 עולה 0.32%, הנאסד"ק מאבד 0.1% והדאו ג'ונס מטפס 0.55%.

אירופה נסחרת היום במגמה חיובית כאשר המשקיעים מחכים להודעת הריבית של הבנק המרכזי מחר ומצפים לבשורות בנוגע לתוכנית מוניטרית חדשה. הדאקס עולה 0.3%, הפוטסי נסחר ביציבות והקאק מטפס 0.77%.

מניות במרכז

הצרות שנחתו על חברת בבילון 0% בבילון 145.1 0% בבילון בסיס:145.1 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בבת אחת בפרק זמן קצר הפילו את המניה בשיעור חד ובמהירות. אלא שמאז יום חמישי שעבר (31.10) התרחש תיקון והמניה זינקה בתוך 4 ימי מסחר בלבד ב-28%. ברקע הפסקת השת"פ עם חברת Google ואיום בהפסקת השת"פ עם Yahoo .

חברת טאואר 0% טאואר 5,434 0% טאואר בסיס:5,434 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה . דיווחה על הפסד של כ-35 מיליון דולר ברבעון השלישי ועל הפסד מצטבר של כ-78 מיליון דולר מתחילת השנה.

{אורמת} עלתה על רקע הודעתה של דיתה ברוניצקי על פרישתה מתפקיד המנכ"לית בתחילת 2014. בסיכום החודשים ינואר-ספטמבר 2013 נרשמה בהכנסות צמיחה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-402 מיליון דולר, ובשורה התחתונה נרשם של 34 מיליון דולר - זינוק של פי 2.

כן פייט ביופרמה 0% כן פייט ביו 242.5 0% כן פייט ביופרמה בסיס:242.5 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה בפתיחה וסגרה ללא שינוי לאחר שקיבלה את אישור משרד הפטנטים בארה"ב לטיפול בלחץ תוך עיני. בעוד המשקיעים ממתינים לתוצאות שני ניסויים, החברה ממשיכה להרחיב את הקניין הרוחני להתוויה אפשרית נוספת.
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    חופשי הם מוחקים חברות
    רמי 06/11/2013 19:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עושים מכה בבורסה על המשקעים ובורחים כמו אשכנזי
    סגור
  • 62.
    הודעה לקראת האסיפה מהשח הסעודי טוביה אל קנטר
    ראל00000033 06/11/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוביה אבו קונטר מודיע בהמשך לאסיפה של נאום המיליונרים של בהוראת האלוף האגדי האי שם כינוי. המיליונרים מעל 20מיליון שורה ראשונה והם יקראו שחים קאטרים ובשורה השניה המיליונרים פחות מ20מיליון ויראו השחים הדובאים ובסף המשקיעים המופסדים רמז שהרבה מיליונרים ומיעוט מופסדים ולא יהיה להם מקום טוביה הבטיח שיחולקו צינצנות בחוץ
    סגור
  • 61.
    למה הורידו בסוף את השוק ? (ל"ת)
    גל 06/11/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    מסחר הכי משעממם
    רמי 06/11/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה עדיין יש משבר הוא לא ניגמר ארץ מדינה שמוחקת את מעמד הבניים והמעמד הנמוך
    סגור
  • 59.
    בבילון
    רמי 06/11/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיקון אגרסבי היא עשתה פה זה לפי תור אוכלים לךה את הכסף
    סגור
  • 58.
    TEVA יורדת שוב סיוטטטטטטטטטט (ל"ת)
    שימנו מנכל כבר 06/11/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 57.
    רק רציתי
    חניבעל מ48 06/11/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    5 6
    להגיד: אם כל הקריסות שכתבתי ב 48......תהיה משחק ילדים לעומת הטורנדו המתקרב! עכשיו שהזהרתי...אני רגוע!
    סגור
  • 56.
    מה עם טבע?
    לא מפסיקה לרדת 06/11/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגזימו ....
    סגור
  • 55.
    עוד כמה טבע תרד? (ל"ת)
    לא הגזימו? 06/11/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 54.
    נשיקות לרציו המלכה. האחת והיחידה.
    רציו-נל 06/11/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    רציו- ההשקעה הטובה בשוק !!!
    סגור
  • טען עוד
  • 53.
    מצב
    איצקו והחברים האחים 06/11/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    5 6
    1)השווקים הגיעו לנקודת איזון בין הרוע והאיוולת לבין השכל הישר ונתוני אמת! 2)היום(כנראה) נדע ידם של מי על העליונה! 3)הפוטסי האנגלי יוביל לדעתנו את תחילת השנוי! 4)כל הפרמטרים הכלכליים(אני לא כלכלן, אבל, יש סביבי כמה אחים ברמה!)והלוגיים מצביעים על החזרה לשפיות(שכבר מזמן אזלה במקומותינו!) 5)לימדו להגן על עצמכם בתקופות שכאלו! 6)ערב מבורך!
    סגור
  • הכיוון מעלההההההההה (ל"ת)
    טבע 06/11/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 52.
    מסחר משעמם (ל"ת)
    גל 06/11/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    הי יוסף
    בבין 06/11/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיחקת אותה...ראית איזה סכומים הם חושבים שיש לך? אם היו מבקשים מליארד, זה סביר עבורך, אבל 2 מליארד? בחייאתק.
    סגור
  • 50.
    מר יוס היקר
    קרן גידור אפולו 06/11/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מעוניין לפתוח היום פוזיצית שורט בסך 2 מליארד שקל על 26 מניות המעוף! יש לך במיקרה סחורה בסך הנ"ל להשאיל לי תמורת עמלה גבוהה למשך חודש? במידה ואין לך מספיק , אודה לך אם תימצא בעבורי משאיל! בתודה : דייוויד גרום. מנכ"ל.
    סגור
  • אני מעונין לגייס הון לחברה שלי למסחר יופיטר שוקי הון
    מר דיוויד גרום אפולו 06/11/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר דיוויד אתה יכול לעזור לי? הטל שלי 0532855155 משה ששון ישר יופיטר שוקי הון
    סגור
  • 49.
    יוס יוסף
    נערה כושית 06/11/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לך זמן לעשות בעבורנו ילד חמוד?
    סגור
  • 48.
    היום היום היום היום
    חניבעל 06/11/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    3 11
    היום מתחילה אם כל הקריסות!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • אהבלללללללללללללללללללללללללל (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/11/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 47.
    נימכרה כל בבילון במינוס 1.8 היום. רווח מאתמול 4 בילבד. (ל"ת)
    שמשון 06/11/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    הבינלאומי היחידים שהיו ומוכנים לסייע לי (ל"ת)
    חבל על השביתה 06/11/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    גרוזלם השקעןת מתחת לרדאר
    דניאל החזקות 06/11/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד שתבחינו במנייה היא תעלה 150%. כרגע שער 91 והיא בדרך לשער 250 כאר בעלי עניים רכשו את השליטה לפי שער 169 והזרימו כסף לפי שער 450 . שימו לה שחברת בת לפני כמה ימים קיבלה הזנה 10 מליון שקל כאשר החברה מחזיקה 30% ממנה.
    סגור
  • 44.
    אין מה לעשות עם דלק רכב לימכור ,דסק"ש חלשה למכור (ל"ת)
    רן כהן 06/11/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    מה הבעיה שלכם חברים יקרים, אתם לא חושבים שגזום הגזמתם
    אחת שמבינה א 06/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 8
    והמבין יבין...................... יום טוב, תהנו!
    סגור
  • 42.
    לא לגעת באיסולין,וביוליין, בבילון מכרתי בפלוס 3-תרד (ל"ת)
    אליאור 06/11/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    פיננסים אל תמכרו היום!!!! מחר ECB מפגיז!!!
    משיח בן דוד 06/11/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחר טיסה של פיננסים אני מכרתי הראל ומנורה היום באסה
    סגור
  • 40.
    בנק הבינלאומי בנק מס 1 (ל"ת)
    חבל על השביתה 06/11/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בעצם אני חוזר בי .בינלאומי בנק הכי טוב במערכת הישראליתת
    חבל על השביתה 06/11/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל הם לא שמו אותי רמת 1 בטור סוחר כלומר רמת הרווח שלי לא הכי גבוהה!! אבל הם היחידים שסייעו לי ומסייעים לי מכל הבנקים אף אחת מהבנקים לא היה מוכן לסייע לי חוץ מהם
    סגור
  • 39.
    כי מניה לא יכולה רק לעלות, אז נכנסים השורטיסטים..... (ל"ת)
    אבי לאלימלך 06/11/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    מכרתי כל בבילון ב 2 פלוס תודה ולא אחזור (ל"ת)
    שוקחא 06/11/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 37.
    הלונגיסטים בבילון הם טיפשים ממדרגה ראשונה (ל"ת)
    סאבי 06/11/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 36.
    זימברנו אתכם בבילון (ל"ת)
    אלימלך 06/11/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 35.
    דפקנו אתכם בעליות בבילון וקיבלת אותם עד הסוף-טיפשים (ל"ת)
    שרון 06/11/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 34.
    סיום צורב למסחר של בבילון לא תעלה ל 1000-=1300 (ל"ת)
    אפי 06/11/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 33.
    בבילון סיימה לגמרי (ל"ת)
    רוני 06/11/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • גם אני חושב כך (ל"ת)
    רמי 06/11/2013 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    רציו כנסו ........
    גילי 06/11/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    החשיפה הדרמטית של המגיב הראשון היום מאוד נכונה האופציה של רציו החלה בעליות תודה לך חושף יקר קניתי בפתיחה ואני ברווח של 8% , האם לדעתך היא תגיע לשער 20 בחודש הקרוב ?
    סגור
  • 31.
    תקנו מניות של אפריקה מהר. (ל"ת)
    . 06/11/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 30.
    אמרתי לכם המגמה היא חיובית, אתם רואים שאני לא מאכזבת
    אחת שמבינה א 06/11/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 12
    ואמרתי לכם שאפריקה תמשיך לעלות, מה עוד אמרתי לכם? אני כבר לא זוכרת, אולי תזכירו לי אתם?.... אני מכרתי את רציו ברווח של 13%. אני חייבת לספר לכם איך שיחקתי בכתיבות שלי החודש. אז ככה, יום לפני הפקיעה בחודש שעבר הבנתי שהמגמה היא חיובית, כידוע לכם תמיד בתחילת חודש מחירי האופציות הם גבוהים יותר, מכיוון שהמעוף עמד על 1300, מיד מכרתי 2 פוטים במחיר 380 כל אחד, מכרתי גם פם 2 פוטים 1200, ממש קראתי את השוק נכון, לא סגרתי אותם עדיין, תסתכלו בעצמכם כמה הם עומדים היום. מכרתי גם קול אחד ב1360 ואנחנו רק בתחילת החודש, לאחרונה טפו טפו הולך לי מצוין בכתיבות, מניות אני קונה רק במחירי מציאה. שיהיה לכם המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • 29.
    המנייה של מעריב תטוס מאות אחוזים צופים EXIT לאלגומייזר
    נא להתנהג בהתאם 06/11/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שקנו את השלד
    סגור
  • 28.
    אנליסטים אמרו שאת שווה 54 58 ואתמול
    רציו יאלה רציו 06/11/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנליסט אמר שאת צריכה לעלות 30 40 אחוז כלומר שער 65 יאלה רציו קדימה
    סגור
  • סבלנות...
    מישהו 06/11/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מעדיף עליות של אחוז ביום מאשר התפוצצויות לכיוון זה או אחר... אגב, יש לקחת בחשבון שרוב הסיכויים שאנחנו לפני מימוש אחרי רצף העליות האחרון. בסופו של דבר, את הכסף סופרים במדרגות ;).
    סגור
  • אלי (ל"ת)
    תודה אחי 06/11/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    פוקס עולה במחזור גדול.....
    אמנון 06/11/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תסיים בשיא חדש
    סגור
  • 26.
    אולי מישהוא יודע מתי מניית אפריקה ישראל עוברת למעוף ??
    לביזפורטל 06/11/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    למי שבאמת יודע
    סגור
  • 25.
    כן עוד אפריקה אל תפסיק אל תפסיק (ל"ת)
    דניאלה 06/11/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 24.
    בתור אחד שספג על הנייר הפסד מהותי בבילון.
    DW 06/11/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור אחד שהיה ברווח של 17% לפני התחלת ההדרדרות ביום שבו נפלה המניה הגעתי להפסד על הנייר של 67% הלכתי בניגוד למגמה וקניתי באותו יום עם מחשבה שצריך עכשיו לשבת שנה פלוס על המניה והנה היא מתקנת באופן חד: ללא אני חוזר ללא חדשות חיוביות משמעותיות. ולכן השאלה היא האם העליות האחרונות הן לא מלכודת דבש?
    סגור
  • תזהר אני קראתי בנורם שיש סיכוי למניה לא הרבה אבל יש (ל"ת)
    איתמר 06/11/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל אחד שקורא מנתח בנורם אמרו 1% בערך לא יותר וצדקו (ל"ת)
    איתמר 06/11/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    מנופים אופציה2 נראית מענינת הייתה כבר השנה ב4אגורות (ל"ת)
    דורון 06/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    מנופים אופציה2 נראית מענינת הייתה כבר השנה ב4אגורות (ל"ת)
    דורון 06/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 21.
    קדימהסטם אופציה1 איזה מוכרים חבל על הזמן נראה טוב. (ל"ת)
    קדימהסטם אופציה1 איז 06/11/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בקרוב בשורות מצויינות מליויתן ממקורב (ל"ת)
    בקרוב ממש ממש 06/11/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 19.
    קדימהסטם אופציה1 איזה מוכרים חבל על הזמן (ל"ת)
    surui 06/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אבוג"ן
    יודע דבר 06/11/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו לגלובס ותקראו מה שביזפורטל לא מדווח...נייר עם עתיד ולפוטנציאל לרכישה להשתלטות ע"י ענק עולמי שלא תגידו לא ידענו
    סגור
  • 17.
    מה קורה
    אחד שניים 06/11/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נימאס כבר מהבורסה החלשלשה! תנו כבר להרוויח איזה 346% על ההשקעה, ואז אפרוש! אנא....בבקשה....
    סגור
  • הצחקת אותי תן לי 10-20% רווח ואמכור מייד חבל על הזמן (ל"ת)
    משה 06/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    היום משנים קידומת ל1000+ (ל"ת)
    בבילון 06/11/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • גם באפריקה מחליפים קידומת !!! (ל"ת)
    ישראל 06/11/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 15.
    בבילון
    orenw78 06/11/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כולם מדברים על חברה מחוקה ועל מניה מפוררת כבר 5 ימים, חברים רף המינימום לתיקון הוא 19 שח כפי שהייתה טרם ההתרסקות,המניה טסה כבר 28% למעלה והיד עוד נטויה עד 19 שח, תעלו על הרכבת גם לשורט וגם ללונג 1)החברה תשקם את תדמיתה ...זה ברור 2)ככל שחולף הזמן גוברים הסיכויים שההדורים עם יאהוו יישורו 3)ויכול מאד להיות שגוגל תתקשר מחדש עם בבילון חדשה ב2014 יש פה הזדמנות ,מי שנכנס עכשיו,גדולים סיכויי הרווח וקטנים מאד סיכויי ההפסד אם בכלל המניה בכיוון מעלה זה ברור
    סגור
  • 14.
    זיכוי מוחלט של ליברמן=יציבות הממשלה=יום ירוק באחד העם (ל"ת)
    אנליסט עממי 06/11/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • לתגובה 14
    אחת שמבינה א 06/11/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איזה שטויות! אנליסט עממי ממך לא הייתי מצפה לתגובה כזאת. המעוף עולה ללא קשר לליברמן, אבל נהפוך הוא, אם ליברמן היה מואשם, לדעתי הבורסה היתה חוגגת. בגדול.
    סגור
  • קראי את התגובה שלי 5 משעה 08:15 לפני הכרעת הדין של
    אנליסט עממי 06/11/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליברמן וללא קשר חזיתי עליה במעוף, אבל לדעתי הזיכוי חיזק במקצת את העליות היות ובמקרה והוא היה יוצא אשם זה יכול היה להביא לפירוק הקואליציה ואי-יציבות.
    סגור
  • אנליסט
    עיברי 06/11/2013 09:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המתן בסבלנות להתפתחויות! ממשלה יציבה? שר אוצר מעולה? איום קיומי? הכל חרטא....רק עליות....!
    סגור
  • הכוונה שלי היא לטווח הקרוב מאד, שבוודאי ישלו השפעה (ל"ת)
    אנליסט עממי 06/11/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    סטודנט מוכשר
    עידן ברוקנר 06/11/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וואלה..אתמול הפתיע אותנו המרצה ויצאנו כולנו פארש..! הוא טען נחרצות שמניה יכולה לעלות אפילו טריליון אחוזים ולמעשה עד אין סוף...! ולעומת זאת , יכולה לרדת רק 100% ואז גם נעלמת..! מוזר..!אז מובן שכדאי רק לקנות! כי טריליון גדול הרבה מ 100!
    סגור
  • 12.
    י יו יוס יוסף אהובנו
    trfhnsx סברינה 06/11/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מודה לך שעזרת אמש בבורסה ולפי בקשתי הבאת לירידות סימליות! אני רואה שהשמים מתקדרים ומבול קרב אלינו....!אז אנא ממך , עצור את הסחף ואל תיתן למפולת להתרחש..! אתה הגדול מכולם ואנו כאן סומכים עליך ועל שיקול דעתך!
    סגור
  • סברינה מרגרינה, שימי וזלינה. כי הירוק ישלוט בקבינה
    מיוס לסברינה 06/11/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבסוט, מניותי עולות, ותהיו בריאים ושלמים כולכם!!
    סגור
  • 11.
    בוקר טוב ויום מסחר מעולה (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 06/11/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 10.
    אבנר
    בנימין 06/11/2013 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גילוי נאות .אני מחזיק המניה מזה שנים .מה לא ברור פה ? השקעה מצוינת ואין כמעט ספק שתמשיך לעלות
    סגור
  • 9.
    גלוב אקספולוריישין לפני מהלך אדיר.
    מיקי 06/11/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דעה אישית
    סגור
  • 8.
    רציו כנסו ...........
    גילי 06/11/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תקראו את התגובה הראשונה על האופציה של רציו שמועד פקיעתה בעוד יותר משנה ויכולה לעלות בפתיחה ב 200% כולנו מודים לך שהארת את ענינו. תבורך
    סגור
  • 7.
    בבילון תחזור ל19 -20 ש"ח זה הראלי שלה (ל"ת)
    השבור 06/11/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    היום
    לא מבין בכלל בבורסה 06/11/2013 08:24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ניראה שיהיה עוד יום משעמם של עליות!? אז ממש לא! היום תיזרקנה סחורה קלוקלת לשווקים ברחבי העולם! היום ינתן האות לארועים המשונים שמלווים אותנו זמן רב ובשקר יסודם! קחו את טבע כמשל! נעה סביב הזנב שלה תקופה ארוכה מאד, ולא מצליחה לאסוף את עצמה! וכימיכלים...ועוד...ואם חסרים רמזים למהפך...אזי נקבלו היום .... מחר... בקרוב.....
    סגור
  • 5.
    היום נראה שוב את המעוף מעל 1300. הפריצה המשמעותית בדרך
    אנליסט עממי 06/11/2013 08:15
    הגב לתגובה זו
    16 5
    זה לא יקרה היום, כי אין סימנים המעידים על כך - כמו גידול ניכר במחזורים או אירוע חשוב בעל השפעה. כפי שציינתי בעבר, לאחר פריצת קו ההתנגדות 1240, ההתייצבות תהיה באזור 1340. יום טוב ומוצלח!
    סגור
  • אך בדיוק היא תחזור עם מטוס?
    רמי 06/11/2013 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם היא תחזור ל20 שקל מניה זה יהי ב20015 זה כמו שאני מחכה שמודעין תחזור אחרי הפסד של 500 אחוז משנת 2009 היא חזרה
    סגור
  • לאנליסט
    חניבעל 06/11/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אתה בחור נחמד ....אבל טועה בכיוון...!
    סגור
  • שוק ההון זה לא מדע מדויק ולכן יכול להיות שזה לא יהיה
    אנליסט עממי לחניבעל 06/11/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הכיוון, אבל לדעתי הסבירות די גבוהה שהמעוף יתייצב על 1340 תוך כשלושה חודשים. הדבר מתבסס על דפוסים דומים של בורסות בהיסטוריה העולמית. בכל אופן זו דעתי ונדע זאת שנינו עד ינואר ותודה על המחמאה.
    סגור
  • 4.
    ועוד לא לגעת-בז"ן,פרטנר,בזק והבנות.כלל ביטוח וביו כן (ל"ת)
    רמי 06/11/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    לא לגעת-ביוליין,דלק רכב,פניקס,אינסולין,-בנקים כן, כיל כ (ל"ת)
    רמי 06/11/2013 07:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מוחר מניות רציו ב5 מליון רציו
    למה כשלנאדו 06/11/2013 07:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ירדה 40 אחוז אבל כשלנאדו קונה ב12מיליון רציו בקושי זזה מוזרררררררררררררררר
    סגור
  • 1.
    רציו חשיפה ראשונה ........ כנסו .......
    אלי 06/11/2013 07:36
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הידעתם שהאופציה של רציו יכולה לעלות עד 210% בפתיחה ומועד פקיעת האופציה בינואר 2015 בעוד 13 חודשים. ואתמול היה מחזור ער באופציה. לידיעת כולם ..........
    סגור
  • לידיעתך אתה מטומטם! (ל"ת)
    חיים 26/11/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור