סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.3% על רקע הירידות בחו"ל, בבילון זינקה

חברת האינטרנט קפצה עוד 9%, המגמה השלילית מעבר לים לחצה על ת"א ומדד מניות הבנקים נפל ב-1%, טבע דווקא הוסיפה 1%
ירידות, צילום: Getty images Israel
יום המסחר בת"א נסגר בירידות שערים, על רקע המגמה השלילית באירופה ועם פתיחת המסחר בניו יורק. המעו"ף שוב נסוג מתחת לרמת 1,300 הנק' כאשר מדד מניות הבנקים ספג את הירידה המשמעותית של היום. מניית חברת האינטרנט, בבילון +0.48% בבילון 146.3 +0.48% בבילון בסיס:145.6 פתיחה:148.8 גבוה:150.5 נמוך:145 תמורה:164,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לתקן את הנפילה הגדולה שבאה לאחר הודעת גוגל ורשמה עלייה חדה של כ-9%.

מדד המעו"ף סגר בירידה של 0.26% לרמה של 1,298 נקודות. מדד הבנקים ירד ב-1%. מחזור המסחר הסתכם בכ-1 מיליארד שקל.

בין המניות הבודדות במדד המעו"ף שהצליחו לסיים בירוק ניתן לציין את בזק +1.98% בזק 540.6 +1.98% בזק בסיס:530.1 פתיחה:534.9 גבוה:542 נמוך:533.7 תמורה:13,011,700 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזכתה היום לחיזוק נוסף מבנק ההשקעות UBS. ואת טבע -0.67% טבע 6,973 -0.67% טבע בסיס:7,020 פתיחה:6,995 גבוה:6,998 נמוך:6,950 תמורה:6,961,170 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהוסיפה 1% כשהיא מרכזת את המחזור הגדול בת"א.

מנגד, מרבית מניות המעו"ף רשמו ירידות שערים כשכיל מאבדת 1% לאחר שנסחרה בטריטוריה החיובית במהלך היום, כשברקע האנליסטים מתקשים לשאוב אופטימיות לקראת פרסום דו"חות החברה לרבעון השלישי .

המסחר בעולם

אירופה נסחרת לקראת הסגירה בירידות שערים בהמתנה לישיבת הבנק המרכזי של גוש האירו ביום חמישי, בשוק מצפים לצעדים משמעותיים של הבנק לאחר שנתוני המאקרו האחרונים אכזבו מאוד. מדד הדאקס מאבד 0.5%, הפוטסי מאבד 0.43% והקאק יורד בכ-1%.

הבורסות באסיה סגרו במגמה מעורבת, כאשר בשוק ממתינים בדריכות למפגש הפסגה של ההנהגה הקומוניסטית בסין בסוף השבוע. באוסטרליה נותרה הרבית על כנה ברמה של 2.5%. מדד הניקיי טיפס 0.17%, שנחאי עלתה ב-0.35%, ההאנג סנג איבד 0.6%.

מניות במרכז

מניית בבילון +0.48% בבילון 146.3 +0.48% בבילון בסיס:145.6 פתיחה:148.8 גבוה:150.5 נמוך:145 תמורה:164,099 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה אתמול בכ-10% במחזור גדול המשיכה לבלוט לחיוב, כאשר עתיד ההסכם של החברה עם יאהו עדיין לא ברור, למרות שההסכם עם גוגל בוטל, מה שגרם בשבוע שעבר למניה לצלול בעשרות אחוזים. מכרתם את בבילון בשיא הפאניקה? פספסתם - צפו במספרים

בזק +1.98% בזק 540.6 +1.98% בזק בסיס:530.1 פתיחה:534.9 גבוה:542 נמוך:533.7 תמורה:13,011,700 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברות הנלוות לה, בי קומיוניקיישנס +4.07% בי 6,386 +4.07% בי קומיוניקיישנס בסיס:6,136 פתיחה:6,147 גבוה:6,436 נמוך:6,147 תמורה:547,002 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אינטרנט זהב +2.4% אינטרנט זהב 2,855 +2.4% אינטרנט זהב בסיס:2,788 פתיחה:2,830 גבוה:2,888 נמוך:2,809 תמורה:800,246 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו למשוך את תשומת לב המשקיעים לאחר שהאנליסטים בברקליס פרסמו אתמול סקירה בה הצהירו כי "התיקון בבזק נגמר" ונתנו לה של 6.5 שקלים. איזו השפעה הם צופים שתהיה לעסקת המיזוג עם YES?

[טבע} סגרה בעלייה לאחר שעורכי דינה כתבו כי החברה חוששת מ"נזק בלתי הפיך" ופנו בבקשה לבית המשפט העליון בארה"ב על מנת שיתן דחייה בפסיקת פטנט הקופקסון כדי להספיק לחברה להתכונן לערעור בפסיקה שניתנה ביולי אשר ביצועה יאפשר למתחרות הגנריות יוכלו להגיע לשוק עם גרסאות גנריות לתרופת הבלוקבסטר של טבע כבר במאי 2014 במקום בשנה שלאחר מכן.

רציו יהש +0.09% רציו יהש 231.2 +0.09% רציו יהש בסיס:231 פתיחה:236 גבוה:237 נמוך:229.1 תמורה:5,662,959 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה צפונה לאחר שמנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות DBM אמר ל-Bizportal "לדעתי רציו זו אחת המניות המבטיחות בבורסה בת"א - אפסייד של 30%-40%".

מניות הבנקים הגדולים, פועלים +1.04% פועלים 2,435 +1.04% פועלים בסיס:2,410 פתיחה:2,438 גבוה:2,450 נמוך:2,432 תמורה:20,030,229 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו לאומי -0.67% לאומי 2,064 -0.67% לאומי בסיס:2,078 פתיחה:2,103 גבוה:2,103 נמוך:2,063 תמורה:20,100,543 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדו והכבידו על השוק על רקע החלטת המפקח על הבנקים לחייב את הבנקים לפרסם תעודת זהות אישית לכל לקוח במסגרתה גם ידורג האשראי של הלקוח, מה שיאפשר גם לגופים חוץ בנקאיים להיכנס לתחום הרווחי של מתן הלוואות ואשראי ללקוחות.

תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    מלאנוקס
    שי 05/11/2013 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה עד מתי בחגיגות לא הייתי עכשיו בלוויה אני שם איך לא מכרתי איך אני גמור
    סגור
  • 39.
    בבילון זינקה
    רמי 05/11/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך לא תזנק נתן להם מכה של 120 אחוז כאילו המניאק עשה קידוח יבש זה הכול שטוית גוגל משתמשת בסרגל כלים של בבילון רק אך הם יקחו למשקיע הקטן את הכסף? מחר חברת תרופות תיפול 100 אחוז יגדו לכם החולה מת מנסוי
    סגור
  • 38.
    למנהל ההשקעות שלמה מאיר יש המון רציו -הוא ממליץ בחום (ל"ת)
    מוטי 05/11/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    היכן?
    אלביס 05/11/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבר 8878 שנה בשוק וחכם ועוד כמה יקירים! האם מה שחשבתם אכן מתגשם? השמיעו קול ברמה!
    סגור
  • 36.
    יופיטר
    רמירה 05/11/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תודה לאל שהיום אתה לא מאיים בשטויות! אז אני מבינה שהכל טוב!
    סגור
  • 35.
    שאלה
    למחשב 05/11/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני מנהלת תיק של 78000 שקל! מה דעתך? לקנות או למכור או גדר?
    סגור
  • 34.
    אחת ש...שלוש ש....שבעים וארבע ש....
    זינגה 05/11/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבים אותך כפרה...את בארץ? שלא שומעים ממך אני מוטרד! תני מילה שאדע שהכל בסדר! אגב, את אשתו של חתיך? שניכם נעלמתם לי!
    סגור
  • 33.
    לרוקח
    רפאלו 05/11/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ...איתרנו כמויות אדירות של ווזלין! אם תרצה ניתן לך הכתובת! אגב, מספרים בעיירה שעל יבש זה הרבה יותר כיף! נסה וספר חוויות!
    סגור
  • 32.
    קיים גורם נפשע שעוצר את ה-מעוף+כתבות שטויות שמפילות ...
    אבי קול 05/11/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מניות שעלו בתחילת המסחר 2% ומעלה בסוף הם בירידות...רודפי בצע-כן...בורסה קזינו-כן...אין פיקוח-אין...יש גם הרצות מניות-איפה הנהלת הבורסה? מצב הכלכלה בישראל טוב מאירופה ובעיקר טוב מארה"ב - בארה"ב עולה-בישראל-יורד...העסק בבורסה בישראל מסריח!!!
    סגור
  • 31.
    טוביה אומר אל חק אל האוסד בערבית מה התירגום.
    ראל00000033 05/11/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והאלוף לידו ראיתם על מי בנינו שנהיה מיליונרים ושחכתי אינדיג מיתפלל מנענע בלולב עכשיו חנוכה קרוב אבל מיסכנים כסף זה לא הכול שיקחו כל מה שנישאר רק שיחזרו לשפיות
    סגור
  • טען עוד
  • 30.
    י יו יוס יוסף הנסיך
    טנזניה 05/11/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ...אל תהיה כזה...הבטחת להזרים ביקושים מקרנות הגידור שבבעלותך! אנא...יוסיקו חביבנו...קטן עליך להזרים כמה מליארדים ולהציל את העולם מהמפולת...! מה עם חברך חתוך חתוקה? מלקק הפצעים או סופר הגובות? אז אל תאכזבנו!
    סגור
  • 29.
    בזק מנייה וחברה גמורה מ 3 אחוז ל 1.33 = (ל"ת)
    חיים 05/11/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    בזן
    מ.ר 05/11/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה שמחר יתחילו עליות אחרת אני בבעיה קשה מאוד
    סגור
  • 27.
    מעוף
    עופר 05/11/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבקש לכול הקשקשנים לבקש סליחה ומחילה למחשב... עד סוף היום מתחת 1295 ומחר מתחיל מתחת 1290 ויורד עד 1280 .יום חמישי 1280 נשבר כלפי מטה ....ראו הוזהרתם
    סגור
  • מחילה ממי איזה 1295 קשקשן נגמר 1298 סה 1/4% פחות חחחחח (ל"ת)
    מקינטוש 05/11/2013 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    בדיוק כפי שאמרתי שלשום הבנקים ומניות הגז יתרסקו טוטלית
    GG 05/11/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל התמחור שגוי ומוטה כלפי מעלה ע"י אנליסטים-ילדים שאין להם מושג בכלום ככה נפלו כלל פיננסים וככה יפלו היורשים שלהם כל שאר חברות הברוקראז שאין להם מושג על מה הם מדברים
    סגור
  • 25.
    הפתעה באסיפת גבעת טוביה
    ראל0000000033 05/11/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוביה ידבר ערבית הוא 20שנה פה לא למד עברית אז זאת ההפתעה ומישהו בא לו בחלום ואמר לו אתה שח נפט ושומר עליך קצין ישראלי יהודי. כנראה טוביה והאלוף האגדי בתהליך שיחרור מאברבנאל
    סגור
  • 24.
    וגם לא בבז"ן ולא בפרטנר. בזק רק מעל 635 (ל"ת)
    אורבך 05/11/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    אמרתי לכם לא לגעת בפלוריסטם -הודה עולה קצת ,ויורדת מיד (ל"ת)
    אורבך 05/11/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    פוקס תמשיך לעלות (ל"ת)
    אמנון 05/11/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מעוף
    עופר למחשב 05/11/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שלום.. תן סיקור בקצרה מה הולך להיות עים המעוף. תודה
    סגור
  • לעופר בעקרון יגמר ללא תזוזה ממשית זו דעתי לאור המצב (ל"ת)
    מנשה 05/11/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    הבנקים לפני פגיעה.
    בועת הבנקים 05/11/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    המפקח על הבנקים ייפתח את שוק ההלוואות לתחרות וכמו כן יכניס הגופים המוסדיים לפעילות אשראי צרכני. כידוע החלק הארי מהכנסות הבנקים נובע ממשכנתאות והלוואות שונות. זאת אומרת שוודאי שנראה בעתיד הקרוב ירידה בהכנסות הבנקים. מדד הבנקים צריך היה לרדת היום הרבה יותר מאחוז וחצי , שזה לא קרה ניתן להסיק שהמחזיקים העיקריים במניות הבנקים הם הציבור. ומכאן כל אחד יפעיל שיקול דעת. בהצלחה לכולם .
    סגור
  • גם אם ירוויחו פחות המחיר של הבנקים זול (ל"ת)
    מוטי 05/11/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • בבקשה נמק דברייך.
    תראה מוטי. 05/11/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנקים נסחרים במכפיל הון קרוב ל 1 (אינו זול ). וגם במידה והנדל"ן לא יירד הם לא יוכלו לשחזר את הרווחים מבוססי המשכנתאות.
    סגור
  • 19.
    רק מנית נאוי, הכי בטוחה, ורמי לוי, לא בבילון, לא ביולין (ל"ת)
    אלעד 05/11/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • שים לב לספנטק, ועוד היד נטויה. (ל"ת)
    מציסטה 05/11/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מה קורה עם אינסולין-כלום, עם דלקרכב-ירידה.............. (ל"ת)
    שרון 05/11/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 17.
    אסור לגעת בדלק רכב,בפניקס,רק רציו,כיל,ודסקונט. (ל"ת)
    ליאון שוורץ 05/11/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 16.
    אם בזק לא מעל 630-635 אין מה לגעת ותרד.פלוריסטם צפוי- (ל"ת)
    אריק 05/11/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    שים לב כמעט הכל בינגו-בז"ן,דלק רכב,כיל חיובית,ועוד-תפרג (ל"ת)
    חיים ליוס 05/11/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    תגובות
    עופר למחשב 05/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למחשב ..אל תשים לב פה לצרי עין.. יש אנשים כמוני שאוהבים לקרוא את התגובות שלך.
    סגור
  • מי שרוצה לעזור באמת לא מתנשא כמו המחשב
    המחשבון 05/11/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מה רוצה להגיד תמיד כל המתנשאים למיניהם מאיימים שלא יציעו יותר מחוכמתם ויעזבו את הפורום חאלס איומים לא טוב לך ---- אל תגיב יותר
    סגור
  • עוד אחד שחושב משהו שלילי (ל"ת)
    אליהו 05/11/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    אם פוטאש עלתה אתמול 3.6 אז כיל צריכה לעלות לפחות 5 אחוז
    המבין 05/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    8 2
    פשוט כי היא נמוכה הרבה משוויה האמיתי
    סגור
  • 12.
    לא אגיב יותר בפורומים כאלה שלום ותודה רבה (ל"ת)
    המחשב 05/11/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כל התגובות שלך מתנשאות ולא ברורות - לא צריך אותן (ל"ת)
    המחשבון 05/11/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • נהדר הגיעו זמנים טובים לא נראה ולא נשמע ממך מקינטוש זבל (ל"ת)
    למחשב 05/11/2013 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    נראה מי מבין יותר בתי השקעות שהמליצו בנקים או קטן כמוני (ל"ת)
    המחשב 05/11/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ראיתי כבר מתנשאים כמוך שגרמו הפסדים רבים לחברי הפורום (ל"ת)
    המחשבון 05/11/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • קטן קטן עוף לנו מהעין מקינטוש זבל וזה שעומד מאחריו זבל (ל"ת)
    אליהו 05/11/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    שלום מקנטוש אל תזלזל באנשים לעולם (ל"ת)
    המחשב 05/11/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    ננעלנו על הבנקים,לא רצינו עליות! (ל"ת)
    כרישים 05/11/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בזן
    מ.ר 05/11/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לכל מי שהספיד את בזן תחכו קצת זאת חברה שעובדת מסביב לשעון אף אחד לא הולך הבית בנתיים
    סגור
  • 7.
    קמהדע
    סטולי 05/11/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פספסתי קנייה אתמול בסגירה, באסה!!!
    סגור
  • 6.
    כיל
    Vv49009 05/11/2013 09:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בשקט בשקט מתחילה למצוא תחתית.המחזורים הנמוכים מעידים שאין מוכרים כמעט כל הידיים החלשות בחוץ. ולדעתי תעשה בדיוק מה שעשתה בזק שהספידו אותה ,גם על מניות הגז אמרו שוועדת ששינסקי תרסק אותם וגם אחרי העלאה של עשרות אחוזים במס הם שוברות שיאים . במקרה של כיל יהיה בדיוק אותו הדבר . זה הזמן לקנות .
    סגור
  • כימיכלים
    המודיע 05/11/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לידיעתכם! כי"ל תיגלוש במורד עם כל הבורסה, ואולי אף יותר, עקב בעיות ספציפיות שמאפינות את החברה! עם מניה לא מתחתנים ולא יוצרים יחסי אהבה! די לטמון הראש בחול! פיקחו עיניים, המצב חרבנה!
    סגור
  • עוד משתף שלהם (ל"ת)
    רמי 05/11/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גרוזלם השקעות - הה-מניה
    דניאל 05/11/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתמול חברת בת קיבלה הזמנה 10 מליון ₪ ויש לגרוזלם 5 חברות שהיא מחזיקה. שווי החברה מצחיק 15 מליון. לפני כמה חודשים בעלי עניין הזרימו לחברה כסף לפי שווי פי 5 של המנייה, תבדקו !!!!
    סגור
  • 4.
    כנסו לרשימת המסוכנות שלו תגידו לא אמרנו
    חיים 05/11/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    6 2
    1.בבילון עדיין מסוכנת,אומנם זולה אך מסוכנת. 2.דלק רכב -רואים מלא מוכרים,דיבדנד קטן. לא לגעת. 3.ביוליין - עד שלא תימכור תרופות לא לקנות. 4.דסק"ש סכנת יום אסל יום באסל. 5.אידיבי-רעה ביותר. 6.אינסולין רק בפריצה אמיתית של 325-330 אז כדאי. אחרת תפסידו. 7.בז"ן בשום אופן לא. 8.פרטנר כנ"ל 9.בזק בסימן שאלה רק מעל 635 ,עד 700. 10.כיל בהחלט כן,דיסקונט - כן,פועלים כן,רציו כן. דלק קבוצה כן
    סגור
  • אז חצי מהלא שלך תחליף לכן. בזק בודאי. ביוליין בןדאי. (ל"ת)
    יוס 05/11/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    זה 85 שנים חבר של מאיר דיזנגוף
    תל אביבי 05/11/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הודענו לראש העיר חולדאי שהוא כנראה מיותר ואפשר לחסוך את משכורתו! שהרי לעירנו יכולות עצמאיות כמו: תל אביב תנסה להמשיך...תמריא... תינחת...וואלה גרונטמן, יפה מאד...! אם תירצו להחכים, קיראו כותרת ממוצעת של עיתון מכובד בחו"ל... כמו אקונומיסט...ומיד תרגישו בהבדלי רמה...וחבל....הרי אנו החכמים ביותר ואף יודעים לפני כולם על צפי לירידות שערים בימים הקרובים.....אז אנא מכם... אני בן 93 ורוצה לזכות בחיי ולראות עתונות איכותית...! יש גרטמן...?!
    סגור
  • 2.
    מוזרררררררררררררר
    איזה מוזר 05/11/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כשלנדאן מחר את רציו ב5 מיליון היא ירדה 40 אחוז השבוע הוא קנה עוד מניות ב12 מיליון והיא בקושי עולה מוזררררררררררררררררררררררררררררררררר
    סגור
  • 1.
    האם פרוסט מכין את טבע למיזוג עם אופקו? (ל"ת)
    משקיף 05/11/2013 08:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור