המניה גועשת: מכרתם את בבילון בשיא הפאניקה? פספסתם - צפו במספרים

המניה שבשליטת נועם לניר קופצת הבוקר ומשלימה 3 ימי עליות, אחרי ההתרסקות של יום רביעי האחרון - הנה גרף המניה
בבילון, צילום: Bizportal
ביום רביעי האחרון נחתה פצצה על ראשם של משקיעי בבילון -1.75% בבילון 145.6 -1.75% בבילון בסיס:148.2 פתיחה:148.2 גבוה:149 נמוך:144 תמורה:75,064 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . בשעה 9:37 שחררה החברה דיווח קצר תחת הכותרת "גוגל לא תחדש את ההסכם שיסתיים ב-30 בנובמבר" , ומפה לכולם היה ברור שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. או במילים אחרות - המודל העסקי של בבילון קרס. מניית החברה פתחה את המסחר בירידות שהגיעו עד 78%, אבל לבסוף סגרה המניה בירידה של 62.3% "בלבד".

באותו יום שחור, המניה ירדה עד לנמוך יומי של 6.21 שקלים, מחיר שמשקף לחברה שווי של 310 מיליון שקלים. כבר באותו היום רשמה המניה מהלך עליות תוך יומי של כמעט 20% עד לסגירה במחיר של 7.4 שקלים. ומשם המניה רושמת עוד 3 ימי עליות רצופים (2%, 5.5% והיום עוד 5.9%). כעת נסחרת המניה במחיר של 8.45 שקלים. בסה"כ השלימה המניה מהלך עליות של 35% לשווי של 421 מיליון שקלים.

צריך כמובן להגיד שחודש אחורה נסחרה בבילון במחיר של כמעט 30 שקלים למניה (שווי של 1.5 מיליארד שקלים!). כלומר תוך חודש איבדה המניה כ-70%, כולל התיקון האחרון.

לבבילון יש מזומן בהיקף של 170 מיליון שקל (אחרי שחלקה 80 מיליון שקלים כדיבידנד ברבעון השני), ועוד חובות של לקוחות בהיקף של 90 מיליון שקלים. כלומר לבבילון יש 260 מיליון שקלים בקופה. כלומר כשבבילון צללה ביום רביעי לשער של 6.2 שקלים, היא התקרבה מאוד לכסף שבקופה. מעבר לזה יש לה חוזה התקשרות מבוטל עם גוגל (שהיוותה 43% מההכנסות) ועוד חוזה עם yahoo (שהיוותה 32% מההכנסות) - שעתידו לא ברור.
מניית בבילון בשלושת החודשים האחרונים
מניית בבילון בשלושת החודשים האחרונים
תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    יוסי ורוד הכתב שתמיד חכם בדיעבד-אל תגיד לי מה שאני יודע
    חחח 05/11/2013 01:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תאמר לי דברים חדשים שאני לא יודע. יוסי פינסק אתה הדני נוימן של שק ההון. גם מי שקנה שמן ב-5 אג' יכל לעשות 25% ביום וחצי. מכיר חכמים בדיעב שכמותך ואגב העליות האחרונות הם למטרת פתיחת שורטים-יהאו עושים יד אחת עם גוגל ובייו ואסק וכל החברות מול בבילון-אף אחת לא רוצה וירוס אינטרנטי שמעיק על המשתמשים. אנשים צריכים לרכוש מחשב חדש בכדי להיפטר מבבילון וגם כאלה קנו חדש עדין סיוטי לילה מבבילון. אתםיודים מה היה גורלו של מגדל בבל? עלה ל-4000 קומות ובסוף הגיע ל-1 קומה שווה 1 אגורה. התנך לא משקר. בבילון בקרוב בשער 400 היזרו לכם! נועם לניר נוכל גדול כפי שציינו כאן לפניי
    סגור
  • 32.
    כמו שירדה 62% יכולה ביום אחד לעלות 150%
    לזכור 04/11/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להיות שם שזה יקרה וזה יבוא מהר מאוד
    סגור
  • 31.
    לא מקשיב ליוסי פינק לעולם יותר שילמד חשבון
    חחחח 04/11/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קודם כל ירידה של 62% ביום זה לא "בלבד" וחוצמזה תלמד חשבון מי שחווה את הנפילה במקום להפסיד 62% הפסיד "רק" 55% כל התיקון = 7% משער הגבוה את מי מעניין כמה אחוזים זה מהתחתית
    סגור
  • 30.
    איזה תיקון המנייה נמחקה כמעט ....
    22 04/11/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עכשיו לחזור לקרן שלה צריך שתקפוץ במאות החוזים
    סגור
  • אז נמתין, יש סבלנות (ל"ת)
    אריק 04/11/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 29.
    מי שיהיה בחוץ יהיה לחוץץץ..ימים יפים לפנינו (ל"ת)
    בונוס עוד תפתיע 04/11/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 28.
    לכל מוכר מיואש וטיפש יש קונה ענק (ל"ת)
    בבילון 04/11/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 27.
    עם פריון לא לפספסססססססססססס (ל"ת)
    בבילון העיסקה הבאה 04/11/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 26.
    ביטול ההסכם עם גוגל - משמעויות
    אנליסט חובבן 04/11/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    השאלה היא מה קורה עם הלקוחות שכבר הורידו את הסרגל של בבילון ומופנים לגוגל. האם בבילון תפנה אותם לחיפוש אחר? או שגוגל תסכים לקבל מהם עוד טראפיק.
    סגור
  • 25.
    לא לגעת - חברה לא אמינה
    suki24 04/11/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    6 8
    התיאשתי מזמן מהחברה הזו , גם ההתנהגות שלה בהכנסת הקישור אליה בצורה אגרסיבית ( לא פלא שגוגל לא חידשה את ההסכם איתה ) גם ההודעות על ההנפקות ועוד הודעות מהודעות שונות לא הייתי נוגע במנייה גם עם מקל של 10 מטר
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    מצחיק התזנמון
    smi 04/11/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכלל ההשקעה במניה בודדת. רק אינדקסים ומה שקובע זה asset allocation
    סגור
  • 23.
    זה תיקון ?? קניתי ב 10 l
    בובי 04/11/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כעת . ביום חמישי היה לי 3.3 וכעת יש לי 3.6 ןמינוס בבנק. וממתין עדין לבשורות טובות מייהו....
    סגור
  • 22.
    לבסוף סגרה המניה בירידה קלה של 62.3% "בלבד"
    מגוכך עד עלוב 04/11/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תלמד. מי שכותב בצורה כזאת רשלנית מעמיד בסימן שאלה את המספרים שהוא מציג בכתבה.
    סגור
  • 21.
    בביליון סוס מת בלי גוגל (ל"ת)
    כלכלן 04/11/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 20.
    ואתה לא פספסת אם לא קנית אותה בשיא הפניקה?
    יוסי 04/11/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איזה שטויות אלה. כל מניה שעולה או יורדת ניתן לומר פיספסתי או לא. גם שמן עלתה לאחר הצניחה ואח"כ עוד פעם צנחה, אז מה זה אומר? שהשוק לא יודע מה לעשות, והספקולנטים סוחרים במניה. מבחינה כלכלית אין לזה משמעות, ביחוד למשקיע לטווח ארוך.
    סגור
  • 19.
    האתגר הגדול של בבילון
    מתכמת 04/11/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יאהו מצאה שתי הפרות קשות בחוזה עם בבילון: שתילת פרסומות באתר שלה בעזרת תוכנה וביצוע קליקים ע"י רובוט תוכנה ולא ע"י משתמש אמיתי. שני סוגי התוכנות הללו קשים לזיהוי ולנטרול. זה דומה ליצירת "אנטיוירוס" נגדן. האם בבילון תצליח? קשה לדעת. אומרים שנועם לניר שכר מומחים מיוצאי 8200. אם יצליחו הם יצילו את בבילון ודומותיה. שיהיה להם בהצלחה...
    סגור
  • 18.
    תלכו לעבוד פרזיטים (ל"ת)
    אחותך 04/11/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 17.
    מה פיספסתם? המניה עדין מעל 50% למטה מאותו יום
    גדכ 04/11/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מה עובר עליכם ביזפורטל ?
    סגור
  • 16.
    באותו יום הכותרת שלכם הייתה- "הסוף" ? עכשיו אתם בדיעבד
    איכסה פיכסה 04/11/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    15 0
    באים וכותבים - "מכרתם בשיא הפאניקה" , מעניין מה יקרה אם מחר הנייר יקרוס בעוד 50 אחוז , מה תהיה הכותרת שלכם אז ?
    סגור
  • 15.
    מחיר המניה מגלם ביטול עם יאהו
    אחד שיודע 04/11/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מחיר המניה מגלם ביטול עם יאהו - אם לבסוף לא יבוטל תטוס 200%
    סגור
  • 14.
    בבורסה כולם אוכלים סרדינים ,ואנחנו סרדינים .
    בא 04/11/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זהירות חברה המון רמאים .
    סגור
  • 13.
    יאהו
    יוסי כהן 04/11/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל יום שעובר מבלי שיאהו תממש את האולטימטום שהציבה לבבילון להשעיית החוזה נותן תקווה שהמשבר ייפתר!!!
    סגור
  • 12.
    מסתבר שנועם לניר רימה את גוגל........
    רבקה 04/11/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ניסיתי להבין למה גוגל הפאה את ההסכם עם בבילון. קראתי המון מאמרים והסתבר שלניר כפה על הגולשים אתרים שהוא רצה ביקרם ולא הגולשיףם. זזו כפיה והערמה. חבל ףרק שלא התנצל וקבל את ףעונשו. הבחור די הרפתקן ובמידה מסויימת לא לגמרי צדיק. עכשיו נפלנו בגללו. ככה זה ישראלים, תחמנים ורוצים תמיד לסדר את האחרים. ואני שואלת, אחרי כל זה מה הוא כלכך צוחק כל ףהזמן? אני מקווה שאשתו תחבק אותו פחות ואז ילמד אולי את הלקח ולא יצחק כל כך בפה מלא!
    סגור
  • תראה את החיוך על פניו
    אהרון 04/11/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תראה את חיוכו ותבין כמה הוא משקר . הבחור פשוט רמאי יש לו עיניים גדולות לא לשכוח שהיו לו בעיות עם מפתחי התוכנה של ההימורים בתחילת הדרך גם אותם הוא רימה .
    סגור
  • 11.
    גם גנבו קליקים מגוגל (לדברי גוגל) - למה לקנות מניה כזו? (ל"ת)
    אבי 2 04/11/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 10.
    לא לגעת - מריצים פה משהו שבדך להיות פגר
    אבי 04/11/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מי שיכול למכור ומהר.
    סגור
  • 9.
    חייבת מאות % איזה כותרת. (ל"ת)
    חי 04/11/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    מניה מתה
    הרמה להנחתה 04/11/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הכסף בקופה זה כסף לרכישת משתמשים , יש כאלו שהשקיעו והפסידו יותר מ90 אחוז משער 4000 בשיא !
    סגור
  • 7.
    את כל האנליסטים למינהם..סבלנות הדרך ארוכה אבל בסוף
    בבילון עוד תפתיע 04/11/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ישתלם לכולם להיות שם..שער 2000 יחזור מהר מהצפוי. בהצלחה!!!
    סגור
  • 6.
    מה זה עןזר?
    עצוב 04/11/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למי שהיה 100,000 ש"ח נשאר עם 30,000 ש"ח ועכשיו כל עליה מזיזה בכלום. האם אקבל חזרה את ה- 100000 ש"ח?
    סגור
  • 5.
    על מה אתם מדברים?!?
    דודי 04/11/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    משקיעים שעד לפני כחודש המניה שלהם נסחרה סביב שער 3000 ועד לפני כשבוע סביב שער 2000 מגרדים עכשיו את שער 850 על איזה נחמה אתה מדבר!?!?
    סגור
  • 4.
    תיקון אלים?
    תיקון 04/11/2013 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי שקנה בערך 2000 צריך תיקון הרבה יותר משמעותי מזה. והשער 2000 זה לא השער של הימים הטובים של הנייר.תיקון?חה חה חה
    סגור
  • 3.
    נחמת שוטים
    משקיע 04/11/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 7
    יוסלה חכם אחרי מעשה
    סגור
  • 2.
    דוקא קניתי. (ל"ת)
    אני 04/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 1.
    חמסה - בלי עין הרע (ל"ת)
    די כבר לפתוח פה 04/11/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור