סגירה בת"א: המעו"ף הוסיף 0.6% והשלים 3 ימי עליות ברצף, בבילון טסה

בזק קפצה 2.1% על רקע המלצת ברקליס והזניקה את אינטרנט זהב ובי-קומיוניקיישנס, גלוב אקספ' צללה 21% אחרי הנפקת הבזק
 |  (120)
סוחר שמח, צילום: Getty images Israel
המסחר בבורסה בת"א נסגר הערב (ב') בעליות שערים וכשמדד המעו"ף שוב סוגר מעל רף 1,300 הנקודות. זאת על רקע המגמה החיובית באירופה ועם פתיחת המסחר בוול סטריט שם ממשיכים להשבר שיאים. בסה"כ רשם המדד המוביל בת"א יום עליות שלישי ברציפות במה שמסתמן כחזרת המומנטום החיובי באחד העם.

מדד המעו"ף הוסיף 0.61% וסגר ברמה של 1,301 נק', מדד ת"א 75 עלה 0.4% ומדד מניות היתר 50 בלט בעלייה של 1%. המחזור הסתכם ב-1.084 מיליארד שקל.

את המחזורים בת"א הובילה במהלך היום מניית חברת חלל תקשורת -0.52% חלל תקשורת 1,144 -0.52% חלל תקשורת בסיס:1,150 פתיחה:1,150 גבוה:1,161 נמוך:1,130 תמורה:185,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שסגרה בעלייה של 3.5%, ל-Bizportal נודע כי שני גופים מוסדיים החליפו ביניהם בלוק של מניות החברה.

מניות נוספות שריכזו עניין היום הן כיל +0.26% כיל 1,897 +0.26% כיל בסיס:1,892 פתיחה:1,901 גבוה:1,923 נמוך:1,887 תמורה:21,763,122 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-2.2% וגם בבילון -0.57% בבילון 139.5 -0.57% בבילון בסיס:140.3 פתיחה:141 גבוה:141 נמוך:139 תמורה:28,247 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שבלטה בעלייה של 9.1%. בצד השלילי, גלוב אקספ יהש +4.02% גלוב אקספ יהש 113.8 +4.02% גלוב אקספ יהש בסיס:109.4 פתיחה:109.4 גבוה:114 נמוך:113.5 תמורה:8,193 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צנחה ב-21% לאחר הנפקת הבזק אתמול - מה גרם לירידה החדה במניה ?

המשקיעים המשיכו לנתח את ההצעות שנתנו אתמול 3 הקבוצות המתחרות על השליטה בקונצרן אידיבי. צפו בהשוואת החלופות שערכו בבייקר טילי . מה חושב מוטי בן משה על ההצעה של דנקנר?

המסחר בעולם

המומנטום החיובי בוול סטריט נמשך גם עם פתיחת המסחר בניו יורק. מדד ה-s&p 500 עולה ב-0.2%, הנאסד"ק מוסיף 0.2% אף הוא והדאו ג'ונס רושם עליה של 0.12%.

המסחר באירופה מתנהל בעליות שערים כשהמשקיעים מגיבים בחיוב לעונת הדו"חות וכשהם ממתינים להחלטת הריבית של הבנק המרכזי. מדד הדאקס הגרמני מוסיף 0.3%, מדד הפוטסי הלונדוני עולה 0.4% ומדד הקאק הצרפתי מוסיף 0.23%.

רק חלק מהבורסות באסיה פתחו היום את שבוע במסחר, כאשר ביפן, בהודו ובסינגפור התקיימו היום חגים לאומיים. ביתר השווקים נרשמה נטייה לירידות בסיום, כאשר בסין ממתינים בדריכות להחלטות שיוחלטו באסיפה הכללית של המפלגה הקומוניסטית שמתכנסת השבוע בביג'ין ועשויה להודיע על רפורמות כלכליות מקיפות. הבורסה בשנחאי נותרה ללא שינוי והקוספי ירד ב-0.7%.

מניות במרכז

טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין וסגרה בטריטוריה השלילית למרות שפתחה בעליות קלות. הטלטלה בחברת הפארמה נמשכת על רקע תוכנית ההתייעלות שלה וזהות המנכ"ל הבא שלה. המניה איבדה כ-11% מערכה מאז ההודעה הדרמטית על פיטוריו של המנכ"ל ג'רמי לוין.

אפריקה +0.71% אפריקה 14.2 +0.71% אפריקה בסיס:14.1 פתיחה:14.1 גבוה:14.5 נמוך:14 תמורה:15,695 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל המשיכה לרכז עניין ומתממשת אחרי שאתמול זינקה ב-16% לאחר שהודיעה כי תכנס ביום ד' הקרוב אסיפה של מחזיקי האג"ח בה היא מעוניינת לקבל את אישור מחזיקי האג"ח לביצוע של פירעון מוקדם עד סוף 2016, בכפוף להזרמה של עוד 150 מיליון שקל מכיוון בעל השליטה.

גלוב אקספ יהש +4.02% גלוב אקספ יהש 113.8 +4.02% גלוב אקספ יהש בסיס:109.4 פתיחה:109.4 גבוה:114 נמוך:113.5 תמורה:8,193 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בלטה במחזור גדול, אך היום היא התממשה בחדות לאחר שאתמול זינקה בכ-48% לאחר שפירסמה אתמול דוח משאבים חיובי. החברה יצאה אתמול אחה"צ להנפקת בזק לצורך גיוס ההון שחסר לה לצורך ביצוע מבחני הפקה והגדילה את הגיוס ל-13.5 מיליון שקל לאחר שהקפיצה את מחיר ההנפקה בכ-20% על רקע ביקושי היתר. לתוצאות הנפקת הבזק של גלוב אקספלוריישן

מניית ביוליין -2.12% ביוליין 323.5 -2.12% ביוליין בסיס:330.5 פתיחה:330.5 גבוה:326.7 נמוך:322 תמורה:99,082 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הגיבה בעליות להודעת החברה היום כי קיבלה את האישורים הרגולטוריים מהרשות הלאומית המפקחת על הבריאות והרווחה בפינלנד (Valvira), להתחלת ניסוי קליני שלב 1/2 בתרופת ה-BL-7010 לטיפול במחלת הצליאק. הניסוי צפוי להתחיל עד סוף שנת 2013.

כן פייט ביופרמה -1.14% כן פייט ביו 217.1 -1.14% כן פייט ביופרמה בסיס:219.6 פתיחה:219.3 גבוה:221.5 נמוך:216.3 תמורה:208,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה לאחר שדיווחה כי חתמה על 10 הסכמי סודיות כהערכות למסחור ה-CF101. לקראת פרסום תוצאות שניים מהניסויים הקליניים המתקדמים חברת הביומד מכינה את הקרקע להסכמי התקשרות פוטנציאליים.

חברת פלוריסטם -1.09% פלוריסטם 454.5 -1.09% פלוריסטם בסיס:459.5 פתיחה:456 גבוה:462.2 נמוך:453.4 תמורה:396,437 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המפתחת טיפולים בעזרת תאי גזע עלתה על רקע דיווח כי בניסוי פרה קליני נמצאו תאי ה-PAD-PLX בטוחים לטיפול ברעלת היריון .
תגובות לכתבה(120):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    גבעות טוביה מי זוכר מסיבת העיתונאיםמ
    ראל00000033ר 04/11/2013 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של האלוף האגדי על תגליות הביא מומחים מאנגליה לפני כשלוש שנים היום איפה הוא האלוף התימהוני האשכנזי האמת הוא לא עשה כמה מיליונים כמו הקולגה שלו אשכנזי משמן
    סגור
  • 86.
    גבעת טוביה החולב מודיעה על הפתעה באספה
    ראל00000033 04/11/2013 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי מקורות טוביה ידבר בערבית הוא חלם שהוא שך סעודי זה יהיה מצחיק כדאי לבוא. גם אם יש מופסדים בגבעת טוביה שטויות זה רק כסף ככה שמעתי ממקורבב של טוביה
    סגור
  • 85.
    למה שאני קונה מנייה היא יורדת ואני מוכר היא עולה
    משה ששון ישר 04/11/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה מניפולציה? נבלותתתת
    סגור
  • העצה שלי:תשקיע בבורסה לטווח ארוך (כספר שנים) במניות
    אנליסט עממי 04/11/2013 18:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חזקות ומבוססות (תעשיה, תקשורת, בנקים, נדל"ן) ולא כל הזמן למכור ולקנות. לטווח ארוך תמיד תרוויח בצורה די טובה (10% עד 15% בשנה בממוצע ואולי יותר). אני נוהג כך ואין לי אכזבה שמכרתי בזול או קניתי ביוקר. תחשוב על זה!
    סגור
  • אני סוחר יומי מקצועי בעל חברה למסחר "יופיטר שוקי הון"
    משה ששון ישר 04/11/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה עבודה שלי שוק ההון
    סגור
  • אם זה המצב אני מציע שתיעזר גם בניתוח טכני יש מומחים לזה (ל"ת)
    אנליסט עממי 04/11/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    איש לי גם תביעה נגד וואלה תקשורת אין כוח עליהם
    מעדיף למות 04/11/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המוות אנוכי מבקש יש לי גם את התביעה נגד וואלה על הראש הנבלות לא מוכנים להחזיר את כספי
    סגור
  • 83.
    מניית בזן
    co007 04/11/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למרות ההתרסקות ביומיים האחרונים. האגח"ים שלה עולים ברצף לאחר המפולת מחודש אוקטובר. דבר האומר משהו על החברה.............
    סגור
  • 82.
    אני לא מצליח לגייס הון אחלו לי למות עוד היום!!!! (ל"ת)
    חרא של יום 04/11/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    הכי טוב להתאבד אתה הולך לאלוהים
    חרא של יום 04/11/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שאני אחטוף סרטן ואמות
    סגור
  • טען עוד
  • 80.
    חרא של יום (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 04/11/2013 17:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 79.
    מחר חוזים ירוקים יפים וזה סוף הסיפור של העולם (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 78.
    שום הודעה טובה בעולם לא תעזור אמריקה היום אדומה (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 77.
    כל מי שכתב שדלק רכב זבל צדק בענק (ל"ת)
    אבי 04/11/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 76.
    ידיעה סנסציונית!
    הרוקח 04/11/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היום אזח מלאי הווזלין בכל בתי המרקחת בגלל ביקוש גבוה של השורטיסטים הרבים.
    סגור
  • לרוקח
    רפאלו 04/11/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני ממש לא בטוח שאתה טומטום.....אבל אני בטוח שאתה אידיוט מדופלם ואנו הולכים(רצים) לשתות לך את גרושים שחסכת מדמי חנוכה שקיבלת מסבתא!
    סגור
  • רואים שהפסדת המון תמיד יש אפשרות לחזור למוטב ולשנות פוז (ל"ת)
    הרוקח 04/11/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תמיד תמיד אביא לך ווזלין חדש לשימושך האישי חחחחחחחחח (ל"ת)
    לרוקח 04/11/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בשלב זה שהמעוף מעל 1300 אתם זקוקים לווזלין ולא אני חחח (ל"ת)
    הרוקח 04/11/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 75.
    איזה בלוף המסחר של גלוב אקס
    אבי 04/11/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משוחק שם משחק של מתחילים, להערכתי כ 85% מהעסקאות מבוצעות ע"י אותו אדם/גוף. כולי תקוה שלא נפלו שם אנשים טובים ותמימים.
    סגור
  • 74.
    אמרתי לכם . אני מבסוט. נקוה גם אתם. (ל"ת)
    יוס 04/11/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם (ל"ת)
    אייסקיור 8% 04/11/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    שימו לב כנסו
    אליהו 04/11/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם היו לנו עוד חברות כמו בזק שכל חצי שנה נותננות דיבדנד של 6אחוז אז זה היה פנטסטי בחו"ל מתים על דיבדנדים, ראו אפל... דלקרכב נותנת אבל מנייה חלשה ללא לונגיסטים רבים. לא עולה.
    סגור
  • 71.
    בז"ן לא מצאה תחתית, כל יום עוד למטה,רע ביותר... (ל"ת)
    אורבך 04/11/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 70.
    המנייה מזנקת כעת ב 7% בלונדון. (ל"ת)
    אפי פיתוח 04/11/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 69.
    אם אפריקה, אז רק אפי פיתוח
    אם כבר אפריקה..... 04/11/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפוטנציאל שם הוא עצום, וכל כסף שאפריקה תקבל משם לתשלום החובות שלה, ילך קודם כל לכיס שלכם כבעלי מניות, בנוסף לעליית ערך המנייה. האפימול במוסקבה מתקדם במהירות עצומה, מלבד עוד שלל פרוייקטים בשלבי הבשלה שונים.
    סגור
  • 68.
    מורידים את רציו מנווולים (ל"ת)
    לא יאומן 04/11/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 67.
    לא מתכוון להוכיח לאף אחד .לא נראה שיש לכם הבנה כזו... (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • די כבר קשקשן שכמותך!! (ל"ת)
    מקנטוש 04/11/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • על מה אתה מדבר ?
    תגיד אתה מדומיין? 04/11/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשרות תגובות סותרות ולא מובנות . אולי תסביר פעם אחת בשפה פשוטה ומובנת לכל מ אתה רוצה להגיד ?
    סגור
  • 66.
    שוק ההון לא מבצע מהלכים קצוניים צריך הבנה וסבלנות (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • חרא של יום (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 04/11/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תזדהה כבר אל תתחבא מאחרי המקינטוש איך כך נקראת אמש (ל"ת)
    למחשב 04/11/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    כאשר כותבים לכם דבר מה כדאי שתקראו תבינו ותפנימו (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • די כבר נמאס לקרוא את השטויות שלך דרך המחשב כביכול (ל"ת)
    למחשב 04/11/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    כתבתי לכם מאתמול עד לאן נגיע .מיום ד לא תבינו מה קרה (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 63.
    וגם פלוריסטם טוב כי אני מבין זה מעט הודעות (ל"ת)
    ארובך 04/11/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    שימו לב כנסו
    אורבך 04/11/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המניות הגרועות הן דיסקונט השקעות שביום חיובי בקושי עולה,מה יהיה בשלילי.... בז"ן נוחתת יומיים,,,,,,פרטנר......ועוד כמה.
    סגור
  • בזן נוחתת יומיים כבר לא כדאי לחכות לעלייה מסויימת (ל"ת)
    מ.ר 04/11/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה בגלל גורביץ (ל"ת)
    בזן 04/11/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    לא לגעת בבז"ן, גם בזק ניראית רע מאד,לא פרטנר,לא ביוליין (ל"ת)
    רפי 04/11/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה לא חושב שבזן יהיה דילול או הסדר חוב?
    משה ששון ישר 04/11/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי יהיה אלא אם המוסדיים יסכימו למחזר חוב מה שעדיף
    סגור
  • 60.
    לכל מוכר יש קונה ובגדול לזכור זה רק ההתחלה 1500 בקרוב (ל"ת)
    בבילון 04/11/2013 14:16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 59.
    קרובה כל יום חייבת להוציא על יעילות המוצר$$$$$$$$ (ל"ת)
    אייסקיור הודעה ממש 04/11/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    הזהרו מדלק רכב ופניקס שתיהן גרועות וגם בז"ן זבל ראשונה (ל"ת)
    שאבי 04/11/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    סוחר חתיך צדק אמר שתרד עד 1280 ומישם
    שי 04/11/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליקנות קולים וצדק
    סגור
  • הוא צודק לרוב לא רק הפעם הזו
    מכיר את סוחר חתיך 04/11/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמר לא למכור רציו עוד שהייתה ב 36
    סגור
  • אי אפשר להתייחס (ל"ת)
    הוא כבר לא פה... 04/11/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    בז"ן זבל תימכור ,כנל פרטנר,בזק גם. (ל"ת)
    מני 04/11/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    בקרוב ימכרו את תנובה מבטח שמיר תרויח (ל"ת)
    מבטח שמיר 04/11/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    אני תקוע בבזן מה לעשות למכור או לחכות קצת
    מ.ר 04/11/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ועם למכור מה לקנות במקום
    סגור
  • הייתה קונה מגדל היום חבל (ל"ת)
    משה ששון ישר 04/11/2013 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    ציטוט חלק מדבריו של יוסי פינק:..
    יייאי 04/11/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציטוט חלק מדבריו של יוסי פינק:"..לבבילון יש מזומן בהיקף של 170 מיליון שקל, ועוד חובות של לקוחות בהיקף של 90 מיליון שקלים. כלומר לבבילון יש 260 מיליון שקלים בקופה. מעבר לזה יש לה חוזה התקשרות מבוטל עם גוגל (שהיוותה 43% מההכנסות) ועוד חוזה בדרך לביטול עם yahoo (שהיוותה 32% מההכנסות)".אז העליות של הימים האחרונים הם ספקולנטים -זהירות.
    סגור
  • זה לא נחשב? (ל"ת)
    מה עם איירין סורס? 04/11/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    כתבתי לכם שנציגי וודסייד בארץ ובוםםםםםםםםםםםם
    על בטוח 04/11/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כמה דקות אחר כך רציו עברה לעליות ובאיסוף רציני כרגע - תראו לבד את המחזור ביה"ש. לדעתי השותפים בליוויתן ילכו על 2 אופציות של יצוא גם וגם. צינור לתורכיה או קפריסין וגם FLNG.
    סגור
  • נראה לי שאתה צודק (-: (ל"ת)
    א.א. 04/11/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    אמרתי לכם שההמגמה היא חיובית, המעוף יגיע בסופו של
    אחת שמבינה א 04/11/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 9
    דבר ל1340. אפריקה בדרך הנכונה אין סיכוי שנראה אותה בתקופה הקרובה בשערים 500-600, אבל מה שאני כן ממליצה בשער 1000 להתחיל למכור. בקשר לבבילון יש לי תחושה טובה לגביה, אבל אני לא קונה את המניה הזאת, אם החוזה עם יואהו לא יבוטל בבילון תפרוץ חזק וההיפך שלא נדע, תהיו מוכנים לכל אפשרות. ברציו יש לי 12% רווח ואני מתלבטת אם למכור, המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • הכל קריאה בקפה? (ל"ת)
    בלה בלה בלה 04/11/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    של אדם פרטי : הפסדתי כסף רב בהזדמנות בגלל דיווחי תרמית
    דעה אישית 04/11/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    על סימני נפט משובח ולאחר מכן כביכול על תגלית! בסוף התברר כי עבדו על הציבור. הדיווחים האחרונים של גלוב מזכירים לי את מה שעברתי על בשרי בהזדמנות ולכן אני מציע לציבור להיזהר! יתכן כי המקרה הפעם שונה, אבל גם יתכן שזה בדיוק אותו המקרה, בו מנסים להונות את הציבור הרחב. לאור הניסיון האישי שעברתי, אני באופן אישי לא הייתי נכנס לגלוב. בינתיים, אני נמצא מזה תקופה די ארוכה בגבעות ומחכה לבאות בתקווה להחזרת ההפסדים הכבדים שהיו לי. בכל מקרה, רצוי שתדעו שכל השקעה במגזר הנפט והגז היא מסוכנת מאד! בברכה, אדם פרטי.
    סגור
  • לכן טוב לדעת שרציו קשורה לחברה אחראית כמו נובל (ל"ת)
    א.א. 04/11/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 49.
    ארה"ב אם כל הבועות.
    שיא. 04/11/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    חברים המצב קשה יעברו שנים ארוכות עד שנראה את הבורסות אם בכלל , בשערים הנוכחיים.
    סגור
  • 48.
    בול פגיעה. דסקש' בזן פרטר - ושוב לא לבזקחלשה (ל"ת)
    רפי 04/11/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 47.
    אמרתי לכם לא בז"ן לא דסק"ש ולא דלק רכב=בול (ל"ת)
    איתן 04/11/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    רציו לא מתמחרת הסכם אם תורכיה
    קראתם 04/11/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רתיו שווה 100
    סגור
  • 45.
    מוזרררררררררררררררר
    מוזר ממש מוזר 04/11/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשלנאדו מכר רציו ב5 מיליון שקל היא ירדה 40 אחוז כשהוא קונההההה ב12 מיליון היא בקושי עולה ואל תגידו לי שהיא עלתה 25 אחוז בשבועיים רציו שווה הרבה יותר מוזר ממש מוזר
    סגור
  • 44.
    השנה הם אייסקיור, בונוס, בבילון...דעתי בלבד (ל"ת)
    המניות החמות עד סוף 04/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 43.
    לא לדלק רכב,אל תיגעו,ולא לפרטנר,ולא לבזן, כן לטבע (ל"ת)
    רפי 04/11/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • דיבידנד גדול (ל"ת)
    דלק רכב כן 04/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    בתור אחד שהיה גם בשמן גם בבילון וגם מלאנוקס
    אל תקנו אפריקה 04/11/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ועכשיו מנסה אפריקה אני אומר, חבל על הזמן שלכם, בטח תיפול ואני אפסיד שוב, ניחסתי את אפריקה, קניתי ): ועוד יש אנשים שחושבים שאני מבין.... אהה, הכל בגלל לפיד, נהייתי מהמר קטן בשביל לצוף ושקעתי עוד יותר, זה רק כסף אבל מרגיזזזזזזזזז, יאאלה שפכתי, תודה שקראתם.
    סגור
  • יש דוקא סיכוי שתעלה עוד (ל"ת)
    אפריקה 04/11/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 41.
    פוקס בדרך ל100 שקלים (ל"ת)
    פוקס מן 04/11/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 40.
    ממקור אמין - נציגים של וודסייד כבר בארץ בשביל הגז
    על בטוח 04/11/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מנהלים מו"מ על ליוויתן כאשר המחיר שדורשים מהם הוא בסביבות 3.5 מיליארד דולר. שזה מיליארד דולר יותר מאשר במכתב הכוונות שנחתם בעבר. מחירי יעד לרציו, דלק קידוחים ואבנר אני לא אתן תעשו שיעורי בית. עכשיו תעשו עם זה מה שאתם רוצים.
    סגור
  • 39.
    רובינזון
    אבי 04/11/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    או שאתה לא מבין בשוק כנראה שאתה מבין מעבר-נוכל.
    סגור
  • 38.
    אוי אוי יש שמועה שחתפו חייל בעזה שמע ישראל
    מרב 04/11/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 16
    אני מקווה שזה סתם
    סגור
  • בחיים לא יחתפו חייל אולי יחטפו? חתף פתח (ל"ת)
    חתפו חייל? 04/11/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • זה לא פעם ראשונה שלך שאת הוזה דברים נא ללכת לטפל במחלה (ל"ת)
    הזיות? 04/11/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 37.
    הלונגיסטים טיפשים, ראו אינטרנט זהב רק יורדת-כנל בז"ן,פר (ל"ת)
    טומי 04/11/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 36.
    הטיסה יצאה (ל"ת)
    פלוריסטם 04/11/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 35.
    לא תעצור לפני שתגיע לשערים 1500-1800 (ל"ת)
    בבילון לא לפספס 04/11/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 34.
    אפריקה צריכה לעלות היום 6% כדי
    ישראל 04/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    להיות חיובית ב2013 .
    סגור
  • ל- 34 / ישראל
    מציאות 04/11/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תעלה בסיום המסחר מעבר ל - % 6 , הכיוון צפונה!!!!!!!
    סגור
  • 33.
    שר אוצר בכלל לא מבין בבורסה תתפטר (ל"ת)
    גבי 04/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    ללונגיסטים אתם לוזרים וחלשים בכל מקום תפסידו\111 (ל"ת)
    שאול 04/11/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 31.
    הזהרו מפלוריסטם במקם שתעלה 15-20 אחרי ניסוי מוצלח-תרד (ל"ת)
    ירון 04/11/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 30.
    בכלל לא אתפלא אם יהיה בהמשך אדום (ל"ת)
    דודו 04/11/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 29.
    ניקרע אתכם לונגיסטים ,בכיק בבזק ובבנות, ועוד (ל"ת)
    שרון 04/11/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 28.
    דיבידנד שקל למניה. (ל"ת)
    דלק רכב 04/11/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    כניראה צדקו בזק חברה גמורה ומנייה גמורה (ל"ת)
    דני 04/11/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 26.
    ידי השורטיסטים על העליונה,גם בזק+ בזן,דלק ועוד-לונג זבל (ל"ת)
    יהודה 04/11/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 25.
    לא לגעץ באינטרנט + בי קומינקשן (ל"ת)
    רון 04/11/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 24.
    אגחים של אפריקה הזדמנות לרווח
    מייק1 04/11/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האגחים של אפריקה נסחרים בתשואה נאה ובכוונת לבייב לעשות להם פדיון מוקדם- הזדמנות לרווח למבינים
    סגור
  • 23.
    לא לגעת בפלוריסטם הודעה שהיתה צריכה להקפיצה 12-13 א
    שוקי 04/11/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ותרד בהמשך השבוע
    סגור
  • 22.
    תראו את אירופה כבר פתחה בעליות (ל"ת)
    צילי 04/11/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    נו מי שולט בבזק אדומה, רק אנו השורטיסטים,ניקרע אתכם לונ (ל"ת)
    שרון 04/11/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 20.
    ונעבור לאדום בבזק- חחחחללללחחחחללל (ל"ת)
    שרון 04/11/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 19.
    נפרק אתכם לונגיסטים בבזק,פרטנר,בז"ן,דלק קבוצה\ועוד (ל"ת)
    שרון 04/11/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 18.
    לכל מי שמחזיק לונגים בכל מקום בעולם תמכרו או תגנו (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • שוב אתה טועה מה יהיה ? (ל"ת)
    המחשבון 04/11/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    בוקר טוב המשך עליות לא רציניות (ל"ת)
    המחשב 04/11/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    איפה המטאטא החדש? המכווו לעשות משהו? (ל"ת)
    שלי 04/11/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    הזהרו מחב' בנות בזק וגם מבזק עצמה פרטנר ובז"ן רק כיל (ל"ת)
    יעקב 04/11/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    על הרשות לחקור פלילים
    גלוב אקס 04/11/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו איזה מסכנים המשקיעים שהאמינו וקנו אתמול. רוצים להתעשר תעבדו קשה לא בשביל חברות טרש.
    סגור
  • 13.
    נוכלים לא יתנו לשוק לעלות (ל"ת)
    חיים 04/11/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 12.
    "עליות " יפות מאוד בזכות השחקנים (ל"ת)
    גל 04/11/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    אולי?
    דני ירון 04/11/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ..המצב הקשה של הכלכלות בעולם עלול להביא די בקרוב מהפך אמיתי בשווקי ההון! חוקי כלכלה בסופו של יום מתגשמים..! אם שמקדימים..ואם שמאחרים...אבל, מדע זה הוא מהיותר מדוייקים והניתנים לחיזוי!!
    סגור
  • שתהיה קריסה ותרויח (ל"ת)
    תתפלל חזק 04/11/2013 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לחסר שם
    דני וירון 04/11/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    1)אתה חצוף! תגובתך לא עניינית ולא רצינית! 2)את תפילותינו אנו מכוונים לכיוונים אחרים(למשל,שלום עם ישראל) ולא לבורסה! 3)בכל שנות השקעותינו השתדלנו והצלחנו להרוויח גם מעליות וגם מירידות ואפילו במקביל! 4)שמור עצמך ועל ממונך...אם אתה שבוי בתפיסה מסויימת...צא ולמד ....היא יכולה להשתנות באחת! 5)יום טוב!
    סגור
  • 10.
    דישדוש עד המוות
    karish12 04/11/2013 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בגלל הפוטים ששם הרווח הבורסה שלנו הגרועה בעולם ! רוב הבורסות בעולם כבר מזמן מעל ה20 אחוז השנה ואנו בפיגור רציני כבר שנים אחרי כולם וכול שנה הפער הולך וגדל !!!!!!!!!!! הראש היהודי הביא לנו פוטים !!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 9.
    לא לגעת בבזק -חברה ומניה גמורה (ל"ת)
    איתמר 04/11/2013 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 8.
    הערה
    יורי ולדיסלב 04/11/2013 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני מידי פעם חוטא וקורא באתר שכן, אתמול חשכו עיני על הכתבה הקשה שפירסם גלובס: "היכנו לגרזן" "המשק הישראלי חולה" "כל האברים בו נגועים" משפטים קשים! אבל דיברתי הלילה עם חברי שמשמש ראש הפקולטה לכלכלה במוסקבה, והוא טוען שזה אף גרוע ממה שנכתב!
    סגור
  • מה עוד גרוע ? (ל"ת)
    גרוע ממה שנכתב? 04/11/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קרא
    יורי 04/11/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיש אנשים לא נחמדים בארץ! אנשים רעים אין, אבל לא נחמדים.....מאלן תלפים......!
    סגור
  • כל כלב יבוא יומו. (ל"ת)
    הם שולטים במעוף? 04/11/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כיוון השוק
    נועםדבורה 04/11/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אני חושב שאומנם השוק עלה ונשאר רק שמדד המעוף יעלה עוד קצת אבל נראה לי שהשוק מיצע את העליות ואיתו מניות רבות כמו בנקים ונדלן ועוד הרבה מניות נישאר לי בכיס את כיל וטאואר ועוד כמה שטויות אני מקווה שכיל תתקן בחזרה קצת למעלה שהוכל להעיף לפני מימושים שיהיה לכולם בהצלחה בהמשך הדרך
    סגור
  • 6.
    הזהרו מדסק"ש,וכן מביוליין,ומאינסולין,לא לגעת בפניקס (ל"ת)
    שרון 04/11/2013 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    בשום אופן לא חברות בנות של בזק,דיסקונט כן,כיל כן (ל"ת)
    רון 04/11/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    אם ותנו למעוף הזדמנות הוא יחצה (ל"ת)
    גל 04/11/2013 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    מה זה התרגיל שעשו בגלוב אקס'?
    אבי 04/11/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מדווחים על גילוי ומיד יוצאים לעשוק את הציבור. לא להתקרב ההנפקה נועדה לממן את משכורות העתק של הנוכלים. אסור לחברות כאלו להיסחר. היכן הרשות כדי להגן על המשקיע הקטן?
    סגור
  • 2.
    יעל גרונטמן
    נחמיה ברטיטו ירוחם 04/11/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1)אני מצטער על האיחור בתשובה לשאלתך אותי! פשוט, עד שהשאלה התקבלה באינטרנט בירוחם לקח זמן רב בגלל המרחק ובגלל הבדואים שבדרך שניסו ליירט את השאלה ולא הצליחו הפעם! באשר לשאלתך, התייעצנו עם גדול הדור הרב אבו סנינארבאן והוא התלבט קשות כיוון שלא הבין אם כוונתך ל 1300 או ל 300! 3)באשר לשאלתך על טבע, הרב טוען שהיא תכביד גם תכביד בדרכה להיות חברה קטנה ושולית!
    סגור
  • 1.
    פוקס תמשיך לזנק......
    פוקס מן 04/11/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מחזורים גדולים בימים האחרונים
    סגור