מעריב סוגר עוד פרק: לשלד הבורסאי מוזגה סוכנות פרסום אינטרנטית

חברת אדוסטר השלימה את המיזוג לחברה הבורסאית מעריב והודיעה על כוונתה לשנות את שמה לאלגומייזר, תוכנה שעתידה ליצור הליך אוטומטי של ניהול קמפיין הפרסום
 |  (2)
בית מעריב, צילום: Bizportal
נגמר עוד פרק בהתמוטטותו של העיתון מעריב, שהיה בעבר העיתון המוביל במדינה. סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר השלימה את המיזוג לחברה הבורסאית מעריב (שכבר אינה כוללת נכסים או חובות של העיתון שעבר לידי שלמה בן צבי). בעקבות המיזוג לשלד הבורסאי חברת מעריב הודיעה על כוונתה לשנות את שמה לאלגומייזר.

לפני כחודש הודיעה החברה על גיוס כ-1.1 מיליון שקל ממשקיעים פרטיים, כאשר באסיפה אושר גיוס נוסף של כ-200 אלף שקל. מניית מעריב שצללה בשנה האחרונה ב-99% יורדת היום בכ-3% למחיר של פחות מ-4 שקל לאחר שבוצעו בה 5 עסקאות בתמורה כספית של כ-11,500 שקל. המחיר הנוכחי משקף למעריב שווי של פחות מ-30 מיליון שקל.

סוכנות הפרסום האינטרנטית אדוסטר עוסקת במתן שירותי שיווק ופרסום אינטרנטיים, בפלטפורמת הפרסום של Adwords Google כשהשירות המוביל הוא הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים שמפותחים בחברה.

החברה מפתחת טכנולוגיה שתספק מענה אפקטיבי ומשתלם למפרסמים המנהלים את תקציב הפרסום עצמאית או חיצונית. מדובר בתוכנה ייחודית הבונה קמפיין ומנטרת אותו באמצעות אלגוריתמים חכמים- ומאפשרת את מקסום הקמפיין הן מבחינת רווחיות, חשיפה ויעילות הטכנולוגיה מאפשרת מדידת נתונים, הקמת קמפיין נכונה, חיזוי מגמות ואופטימיזציה.

בכוונת החברה לפעול לפיתוח תוכנת האלגומייזר שעתידה ליצור הליך אוטומטי של ניהול קמפיין הפרסום. האלגומייזר תהיה סוכנות פרסום אוטומטית במדיה האינטרנטית, שמטרתה למצב ולמתג בעלי עסקים ברשת, לגייס עבורם לקוחות רווחיים חדשים ולהגדיל את הרווח מהלקוחות הקיימים שלהם.

בין השירותים שמציעה החברה: בניית מסע פרסום הכולל הפקת נכסים עיצובים והמסרים השיווקיים למדיית האינטרנט בהתאם לדרישות הרגולטוריות של מנועי החיפוש והפרסום ברשת האינטרנט במטרה להוזיל את עלויות ההשכרה של שטחי הפרסום. בנוסף, ניהול מסע פרסום ממומן של מפרסם בשטח פרסום ייעודי.

אדוסטר מפיקה ניתוח בזמן אמת של שטחי פרסום רלוונטיים עבור המפרסמים, ושוכרת את השטחים הרווחיים ביותר עבורם- וזאת תוך התאמה אופטימאלית של המסר השיווקי לשטח הפרסום. כמו כן, מציעה אדוסטר ייעול של אתר המפרסם וקידום ברשתות החברתיות השונות.

אדוסטר הוקמה על ידי הילה פז, מומחית ובעלת ניסיון עשיר של 6 שנים בשיווק ובפיתוח תוכנות באינטרנט, אשר משמשת כסמנכ"ל פיתוח טכנולוגיה בחברה ועל ידי אביב ברקוביץ, יזם המתמחה בתחום האינטרנט, אשר משמש כמנכ"ל החברה.
תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוצר פח
    מושיק 04/11/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם לא יודעים לעבוד והורסים קמפיינים... לא ישרדו
    סגור
  • מושיק- אתה תופתע !!! (ל"ת)
    המפתיעה 21/01/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור