בנט: "אני בא להגן על חברות הענק - טוב לתת להן הטבות מס משמעותיות"

דווקא על רקע הביקורת הנוקבת של מבקר המדינה, שר הכלכלה מתייצב לצד טבע, "עם פופוליזם ושלי יחימוביץ' נקבל אפס" - צפו בדבריו
 |  (25)
נפתלי בנט, צילום: יוסי זמיר; לע"מ
בימים האחרונים יש תחרות על מי נכנס חזק יותר בחברות הענק, על מי נכנס במנכ"לים ואיזה חצופי הם - העליהום הזה יגרום לנו נזק עצום." כך פותח שר הכלכלה, נפתלי בנט, את דבריו בקטע שהעלה ל-YOUTUBE בו הוא מסביר מדוע למרות שדעתו אינה פופולארית יש הצדקה למתן הטבות מס לחברות הענק הזרות ומדוע הן מטיבות עם המדינה.

תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    אנחנו זקוקים לחברות גדולות
    עינת 16/10/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שגם שלי שמעה את ההסבר כי זה לא רק טבע . חברות גדולות עושות מה שטוב ורווחי להם והן יכולות לשבת ולייצר בכל מקום בעולם .לאן בדיוק הולכים כל המיסים האלו שהממשלה שודדת דרך הדירות המכוניות ועוד .
    סגור
  • 18.
    טעות בסיסית חמורה של מר בנט
    hadshen 15/10/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר החברה הגדולה אינה משלמת מס החברות האחרות הקטנות צריכות לשלם יותר מס כדי לממן את הוצאות המדינה. מאחר שהצמיחה של חברות קטנות גדולה יותר מאשר של הגדולות היקף העסקים הכולל של המשק יקטן.
    סגור
  • 17.
    אני כבר הרבה זמן תוהה אם לא עשיתי טעות שהצבעתי בך (ל"ת)
    רן 15/10/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    חתיכת אפס למשפחתי עסק קטן ובינוני אני רוצה לשלם 5 % (ל"ת)
    תום 15/10/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    וזה שר בישראל, החנפן הזה? (ל"ת)
    טלי 15/10/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 14.
    יוצא טמבל.. תלמד את הנושא - ואז תגיב (ל"ת)
    שי 15/10/2013 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    לחתוך צריך בשירות הציבורי ,יחס הפוך בין בטחון תעסוקתי
    בא 15/10/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לגובה המשכורת .זה חוק בכלכלה .וחוק זה חוק .
    סגור
  • 12.
    חברות ענק מכניסות עבודה לישראל וכבוד ,אינטל . (ל"ת)
    בא 15/10/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 11.
    וואו עוד 10000 עבדים בשכר מינימום. שכנעת אותי! (ל"ת)
    גרשון 15/10/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 10.
    צריך להוציא את שלי מהבית קפה ולשלוח לעבוד כקופאית
    בא 15/10/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בסופר ,רק זה יכול לעזור .
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מבינים בדרך הקשה - ויש לפרק את ועדת שישינסקי הקומוניסט
    הישראלים 15/10/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וגם להסביר את זה לפחממוביץ ולפיד הפופוליסט
    סגור
  • 8.
    שכר הבכירים בטבע מתאפשר תודות להקלות המס
    דן 15/10/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שכר הזוי שותם מקבלים הבכירים בחודש שיכול לפרנס 750 עובדים בטבע בשנת עבודה . עיניים קטנות וכיפה קטנה . דאג לאחיך שלא יכנסו למעגל ההאבטלה כשאחרים מקבלים מיליונים בחברה זו.
    סגור
  • 7.
    מר בנט אני איתך וכל מילה מיותרת (ל"ת)
    כ,שלמה 15/10/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 6.
    בכסף שנתנו לטבע יכולתם להקים עוד מיפעלים וליזום הרבה
    ציון 15/10/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ההטבות נועדו ליצור מקומות תעסוקה רבים והכשל הוא שההטבות ניתנו ללא התניות ניראה רע ומסריח ואין מה להגן על טבע הם חייבים למדינת ישראל גם את הצלחתם אין מה לפחד ואין מה להיתבייש שינהגו בהגינות וברגישות כלפי ציבור העובדים והממשלה שסייעו רבות להצלחת טבע ולמה שהיא היום
    סגור
  • מז זה אומר להקים מפעלים? מי ישלם את זה ומאיפה יקבלו
    לציון 15/10/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משכורת? מהממשלה? אתה מציע שהממשלה תקים מפעלים ותעסיק עובדים. חזרה לקומוניזים? ומי ישלם להם כסף אתה?
    סגור
  • יזמים וחברות קטנות שמעתה על די מדיקל מדוע לא הצליחה
    ציון 15/10/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פוטנצייל הייה לה והיתרסקה והכל ירד לטימיון ועוד חברות שלא עמד להן כוחם ולמשקיעים הקטנים אין אורך רוח וסבלנות והכסף שזרם לטבע הייה יכול לשנות את מצבן של הרבה חברות קטנות ןליצור תעשייה לתיפארת אך מה לעשות ששמו את כל הבצים בסל של טבע ואינטל ולא היתנו במקומות עבודה יש כאן מחדל ואולאי גרוע מיכך ורק אלוקים יודיע
    סגור
  • 5.
    את חוצפן בדיוק כמוהם
    יוסי 15/10/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה בדיוק להעשיר את העשירים
    סגור
  • ותשאר עם מליון מובטלים . (ל"ת)
    אז תבריח את העשירים 15/10/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    גם נמלי ישראל הינן חברות ענק (ל"ת)
    אורי 15/10/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שלי לא רוצה להפריט אז תשלם להם משכורת עתק מהמס שלך (ל"ת)
    אז אל תפריט אותם 15/10/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    צודק - שלי = פופוליזם זול שיוביל לאבדון
    KO 15/10/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ויאיר לפיד = יאוש מה לעשות, בלי חברות ענק (טבע, אינטל וכו ... וגם כל תגליות הגז החדשות) המדינה תאבד הרבה מקומות עבודה והכנסות. דרך אגב באיסלנד משלמים רק 10% מס הכנסה של חברות ולכן פייסבוק גוגל ואפל שמים את כל הכסף שלהם שם
    סגור
  • הם לא משלמים מס אף לא 1% איפה הצדק (ל"ת)
    ירז 15/10/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אבל אתה לא מביין הם לא משלמים פה אף אחוז,גם לא 1% (ל"ת)
    ירז 15/10/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    צודק (ל"ת)
    מעמד הביניים 15/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 1.
    צודק בהחלט! (ל"ת)
    בן 15/10/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור