ת"א סגרה בעליות: מדד המעו"ף זינק 0.8%, מניית שמן קרסה 87%

המדדים בוול סטריט יורדים ואירופה מדשדשת. בת"א. בזק שברה עוד שיא. טבע השלימה 10 ימים חיוביים. הקידוח היבש בשמן השאיר את המשקיעים בהלם. מדד הנפט גז צלל 5.61%
 |  (96)
עליות, צילום: Getty images Israel
העליות באחד העם התחזקו לקראת הסיום ומדד המעו"ף סגר בעליות נאות ובמרחק נגיעה מרמת 1,300 הנקודות. המסחר התאפיין במגמה מעורבת בתחילת היום, אך בהמשך היום עבר למגמה חיובית שהתחזקה בסיום תוך שהמסחר מרכז מחזור בריא. למעשה הבורסה בת"א הצליחה לספוג את מכת הנפט שנחתה על הקידוח של שמן שהסתבר כיבש.

העליות בת"א היו מרשימות גם על רקע הפתיחה השלילית בוול סטריט והדשדוש באירופה. משבר תקרת החוב והשיתוק של הממשל האמריקני מעיב, כששעון החול הולך ואוזל לקראת מצב של חדלות פירעון, אך יש לזכור כי המדדים בת"א רשמו אתמול ירידות שערים במקביל לעליות שערים חדות מעבר לים.

מדד המעו"ף הוסיף 0.83% ונסגר ברמה של 1,295 נקודות. מדד הבנקים רשם עלייה של 0.87%. ת"א 75 עלה ב-0.1%. בין המדדים הסקטוריאליים בלט מדד הנפט גז שצלל ב-5.6% בהובלת מניית שמן שצללה 87%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.18 מיליארד שקל.

בין המניות שבלטו לחיוב נציין את מניית פרטנר +0.62% פרטנר 1,456 +0.62% פרטנר בסיס:1,447 פתיחה:1,450 גבוה:1,484 נמוך:1,428 תמורה:3,626,173 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שעלתה ב-2.7% ואת מניית בזק +1.07% בזק 379 +1.07% בזק בסיס:375 פתיחה:373.1 גבוה:381.4 נמוך:371 תמורה:17,692,921 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שלא עוצרה וקבעה שיא חדש לאחר עלייה של 1.7% נוספים לערכה. מניית טבע הובילה את המחזור וסגרה בעלייה של 0.3% ובכך השלימה 10 ימי מסחר חיוביים ברצף. מנגד, מניית בזן -0.43% בזן 184.2 -0.43% בזן בסיס:185 פתיחה:185 גבוה:185.6 נמוך:182.5 תמורה:7,183,370 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים של כ-1% על רקע בכוונתה לפטר 240 עובדים.

המשקיעים כאמור הגיבו חזק להודעה המאכזבת מאוד של שמן נפט וגז -0.09% שמן נפט וגז 227.8 -0.09% שמן נפט וגז בסיס:228 פתיחה:186 גבוה:230 נמוך:186 תמורה:249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: על הכישלון הגדול בקידוח 'ים 3' שנמצא יבש. המסחר במניית שמן נפט וגז -0.09% שמן נפט וגז 227.8 -0.09% שמן נפט וגז בסיס:228 פתיחה:186 גבוה:230 נמוך:186 תמורה:249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נפתח כצפוי באיחור של כ-8 דק' בשל מגבלת התנודה בפתיחה - (35%) ומשם מייד נכנס ל'מנתק זרם' עקב תנודה תוך יומית חורגת. מי הפראיירים שבכל זאת קנו ולמה? . לאחר שהסתיימה ההפסקת המסחר כתוצאה ממתן התנודה פתחה המניה בצניחה של עד 95%, אך בסיום תיקנה מעט ואיבדה 'רק' ב-87%.

צפו מה אמרו ל-Bizportal המשקיעים ג'קי בן זקן ו ירון ייני על רקע כישלון הקידוח שהוריד לטימיון השקעות בסך של יותר מ-170 מיליון דולר.

המסחר בעולם

באסיה - שניים מהמדדים המובילים, הניקיי וההאנג סנג לא היו פעילים לרגל ימי חג ביפן ובהונג קונג. הבורסה בשנחאי הגיבה בעליה של 0.4% לפרסום של נתוני המדד של חודש ספטמבר.

בורסות אירופה נסחרות בשעה זו בנטייה לירידות שערים. מדד הדאקס הגרמני יורד ב-0.3%, מדד הקאק הצרפתי משיל 0.4% והבורסה במילנו מאבדת 0.5%.

המסחר בוול סטריט נפתח בירידות של כ-0.5% במדדים המובילים נוכח הלחץ הגובר על ממשל אובמה וכששעון החול אוזל לקראת מצב של חדלות פירעון. אובמה והרפובליקנים יהיו חייבים להגיע לפתרון עד יום חמישי הקרוב, אז תגיע ארה"ב לתקרת החוב שלה.

מניות במרכז

מניית שמן נפט וגז -0.09% שמן נפט וגז 227.8 -0.09% שמן נפט וגז בסיס:228 פתיחה:186 גבוה:230 נמוך:186 תמורה:249 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: כמו גם כל השותפות בקידוח 'ים 3' סופגות מכה קשה. במקביל מניית מודיעין יהש -2.49% מודיעין יהש 1,135 -2.49% מודיעין יהש בסיס:1,164 פתיחה:1,164 גבוה:1,163 נמוך:1,121 תמורה:338,900 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתרסקת אף היא מאחר והיא מחזיקה ברישיונות לווין של קידוח 'ים 3'. ההתרסקות הגיעה לאחר ששמן הודיעה אתמול על כי הקידוח נמצא ייבש לאחר ביצוע מבחני ההפקה. לא מעט משקיעים ובראשם הציבור ראו הבוקר כסף רב מאוד שפשוט נמחק - לכתבה המלאה .

מניית בזן -0.43% בזן 184.2 -0.43% בזן בסיס:185 פתיחה:185 גבוה:185.6 נמוך:182.5 תמורה:7,183,370 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בירידות שערים, זאת למרות גל הפיטורים הצפוי בחברה שהודיעה כי תפטר 240 מעובדיה. על רקע קשייה הכלכליים.

בסקטור הביומד נציין את מניית קדימהסטם +0.87% קדימהסטם 69.3 +0.87% קדימהסטם בסיס:68.7 פתיחה:71.2 גבוה:71.2 נמוך:68.5 תמורה:29,930 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה לאחר שדיווחה על קבלת אישור לשיטות ליצירת תאי עצב ותאי גליה מתאי גזע עוברים. החברה מנס ציונה עוסקת בפיתוח תרופה לטיפול בסכרת ומתן שרותי סריקת וגילוי תרופות לטרשת נפוצה.

גם מניית פרוטליקס -0.97% פרוטליקס 174 -0.97% פרוטליקס בסיס:175.7 פתיחה:174 גבוה:176.4 נמוך:173 תמורה:319,980 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: קפצה היום לאחר שהודיעה על תוצאות חיוביות בניסוי קליני לטיפול אוראלי במחלת הגושה.

טבע +4.51% טבע 8,430 +4.51% טבע בסיס:8,066 פתיחה:8,280 גבוה:8,430 נמוך:8,250 תמורה:42,711,902 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הובילה את המחזורים וסגרה בעליות קלות שהשלימו רצף של 10 ימים חיוביים. החברה הודיעה לפני יומיים על תוכנית התייעלות אגרסיבית במסגרתה יפוטרו כ-5,000 מעובדיה ברחבי העולם. היום דיווחה טבע כי קיבלה אישור FDA של הגרסה הגנרית לתרופה של נוברטיס, TOBI, תרופה שהכניסה 350 מיליון דולר בשנה בארה"ב.
תגובות לכתבה(96):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 65.
    צר לי על שמן גם אני נפלתי בנוכחות של אשכנזי וגקי
    סוחר חתיך 14/10/2013 22:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפחות הקולים שלי עובדים נהדר,מחר מעוף 1305 לגזור ולשמור..אני לא מושלם לפעמים אני גם טועה מקווה ששמן זה הטעות האחרונה שלי לשנה הזו.אז מחר קולים 70% ירוק...תודה רבה למי שמכר ביום א באמת אני ממש מודה לך.
    סגור
  • 64.
    קניתי למחר טונה פוטים- לדעתי ירידות חזקות מאד
    העורב האמיתי 14/10/2013 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ראיתי היום באופ ששחקני מעוף רוצים 2 % למטה חבל על הזמן שלכם אנשים מחר מפולת !!!!!!!
    סגור
  • די להתחזות. עורב לא קונה פוטים. (ל"ת)
    תמצא שם משלך דפוק 14/10/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    כמו שאמרתי - לא לטעות....
    המעריך 14/10/2013 17:07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מגמת העליות לא תפסק עד קרוב ל1400 במהלך אוקטובר. הנצר יצא וראשו למעלה ואין מי שיוכל לעצור או לווסת...
    סגור
  • 62.
    אפריקה
    יוני 14/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לבייב איפה אתה
    סגור
  • הרס לי את הבית והחיים (ל"ת)
    רן 14/10/2013 20:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    אין שום קשר בין בזק לאינטרנט זהב וביקומינקשן-שום קשר! (ל"ת)
    לרון 14/10/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    רבותי, נא להצמד לנובל אנרגי, הם יודעים את העבודה אובדה!
    מן הישוב 14/10/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מצאו גז כשכולם חיפשו ויצאו יבשים והם גם ימצאו נפט והרבה,מרגיז אבל זו המציאות.
    סגור
  • 59.
    מדוע זרח יורדת הרבה? מה השער האמיתי שצריכה להיות? (ל"ת)
    יוסי 14/10/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    הנה בזק עולה מעבר לאינטרנט ובי קומניקשן, אז מי יותר טוב (ל"ת)
    רון 14/10/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    אפריקה
    מןמי 14/10/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם זה לא נקמה נגד לבייב אישית אז מה צריך לחשוב על הירידות התלולות בחודשיים האחרונים אם לא כן זכורה לי הטבטאות מלפני כחודשיים של האנליסט יוסי פרנק שאמר תראו כמה תחטןף אפריקה וזה אומר הכל
    סגור
  • זה מניה מכה מהשמיים (ל"ת)
    אפריקה 14/10/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 56.
    אל תגעו בבי קומניקשן,אינטרנט ז. בבילון,ביולין,אינסולין (ל"ת)
    שושן 14/10/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • מי שישאר בחוץ בימים הקרובים יתחרט ובגדוללללללל (ל"ת)
    טעות בבילון לא לפספס 14/10/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 55.
    נתתי לכם, נאוי ,ופועלים. (ל"ת)
    אמיל 14/10/2013 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 54.
    המעוף כרגע מדשדש וגם נמשיך לראות דשדוש
    אחת שמבינה א 14/10/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 5
    בימים הקרובים, אבל ברגע שבעיית החוב באמריקה תיפתר ( מאמינה שכן) אנחנו נזכה להמשך עליות עד ל1350, זה ענין של עוד 4% עליה בערך.... מציעה לכום להתחיל לאסוף בנקים, קניתי בנק לאומי, המשך יום טוב, תהנו!
    סגור
  • את שוכחת שיש התנגדות חזקה לפני 1350
    snupon 14/10/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ועם הבלאגנים בארה''ב בבזן ובטבע אני לא רואה סיבה לפריצה
    סגור
  • 53.
    אני צופה מיתון חריף במשק.פיטורים טבע ובזן. (ל"ת)
    העורב האמיתי 14/10/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • אתה צופה? אמרו את זה קודם,אבל לא להיסחף
    מן הישוב 14/10/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    5 3
    המצב דורש טיפול אך כללית הוא טוב מאד כמובן יחסית לעולם,עם קצת עבודה וסדר המצב ישתפר מאד, אז לא להיסחף.
    סגור
  • אני העורב ולא כותב פה יותר (ל"ת)
    זה מתחזה. 14/10/2013 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    נתן לכם אדם לא חשוב שמו טיפ לצאת מבבילון ואתם מקללים (ל"ת)
    אורבך 14/10/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    של חתוכי ממי בובון אלופי תותחי מתוקי
    זאנט המזכירה האישית 14/10/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מבקשת בכל לשון של בקשה להניח לחתוכי בשעות אלו! הוא אינו יכול לענות אפילו לקרובים שבחבריו! הוא יושב כרגע עם מספר נגידים כולל האמרקאית החדשה והישראלית שלנו! גורל העולם על כתפיו והוא מנסה לעצור את הסחף! הוא מקווה שלא יצטרך לעזור לאמריקה מכספו האישי! הוא לא ימכור בשום אופן את שמן ואופ 2 גובוקיט! כשהוא יתפנה הוא ישיב לכולם!
    סגור
  • 50.
    קנו נאוי ופםועלים, תהנו,גם דיסקונט ולאומי. (ל"ת)
    קובי 14/10/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 49.
    המליץ על מניות הגז והם התרסקו המליץ על איזיציפ והיא מתה
    הקסם של גורביץ 14/10/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מדד המעוף מת. עכשיו מדד הבטוח ימות .
    סגור
  • לא התרסקו מאיכן הבאתה את זה?חוץ משמן כמובן. (ל"ת)
    מן הישוב 14/10/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    הסברתי לך מה קורה, הדאגה שלך מוצקת וטיפשית. כל עוד אני (ל"ת)
    קובי למשקיע מודאג 14/10/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    תודה קובי לא בבילון ,לא ביוליין, לא אינסולין. ענק אתה (ל"ת)
    סאמי 14/10/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    בבילון
    רוני 14/10/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    משהוא יודע מה קורה בבילון כבר יומיים יורדת חדות ??????????
    סגור
  • תשובה.
    טוב 14/10/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החוסר וודאות של מה יקרה מערער את המשקיעים. צפוי שבועות לא קלים למניה.
    סגור
  • 45.
    פעם וזה יבוא אתם תעריכו אותי. (ל"ת)
    קובי 14/10/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא .
    טוב 14/10/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהללוך זרים ולא פיך . וודאי שאתה לא משפיע הרבה . והירידות הקרבות לא קשורות אליך תפסיק לזרוע פחד.
    סגור
  • 44.
    מה קורה עם בבילון? (ל"ת)
    משקיע מודאג 14/10/2013 14:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 43.
    גם החברות הגדולות לא צומחות - לדוגמא ג'נראל אלקטריק
    זקן חכם 14/10/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ספינת דגל ללא ספק. המכירות ב2009 היו 155 מיליארד דולר וירדו ל- 144 בשנת 2012. אולם הרווח למניה עלה מדולר ל- 1.29.והמניה עלתה יותר מ- 100%. כיצד? הם צמצמו כ"א, נהנו מירידת מחירי חומרי גלם, ריבית נמוכה , רכשו מניות בחזרה. אבל עכשו הקסם יגמר. המכירות ימשיכו לרדת, הרבית תהיה גבוהה יותר, מחרי חומרי הגלם יעלו והחגיגה תגמר.
    סגור
  • 42.
    נהפך פתאום לאישיות דואג למפוטרי בזן וטבע חחחחח
    עופר עיני 14/10/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה הוא היה כשהיו פיטורים בחברות קטנות? בעמותות? איפה הוא היה שאבות בני 50 נזרקו מעבודתם ואמהות בני 50 שהרוחו שכר מינימום? הוא דואג? העיקר לחברה שלו סידר ג'וב . מדינה מושחתת וממשלה פופוליסטית אז מגיע לכם זאת רק ההתחלה בעתיד גם כיל.
    סגור
  • 41.
    בורסה לאן
    shalom1960 14/10/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שלום לכולם כמו שאמרתי אתמול הבורסה תמשיך לעלות עם מימושים מידי פעם עד סוף מרץ 2014 לפחות והסיבות הן:1.ריבית נמוכה לאורך זמן בארץ ובעולם 2.ארה"ב תהיה הסכמה בסוף לעולם לא תהיה חדלת פירעון 3.הנדל"ן עלה יותר מידי ובדרך לרדת 4.גופים מוסדיים רוצים להראות שיפור ברווחים 5.גם הזרים התחילו לחזור לשוק יום טוב לכולם וד"ש לאינדיאני
    סגור
  • הזרים התחילו לחזור לקנות מה? אבנר ורציו וכיל טבע ובזק? (ל"ת)
    אתה באמת מאמין? 14/10/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תגובה
    פשוש 14/10/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    1. הריבית הנמוכה לא קשורה לעליות בבורסה. עובדה שעד אוגוסט לא קרה כלום. 2.ארה"ב תהיה חדלת פירעון. 3. המצב הכלכלי על הפנים 4. המוסדיים לא רוצים להראות כלום. אם כן, גם הראלי הנוכחי היה מספיק. 5. על איזה זרים את המדבר? כמה חזרו וכמה עזבו. הכיוון של הבורסה לא תלוי באף אחד מהפרמטרים הנ"ל אלא ע"י מנהלי הקזינו.
    סגור
  • 40.
    המשך וסיום
    פרופ . דני 14/10/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הברירה הגרועה יותר וזאת שתביא לאנארכיה היא הברירה של שב ואל תעשה!( למעשה תעשה, אבל גרוע!) הם ימשיכו להדפיס ולהעלות את התיקרות עד אין סוף....... בנקודה מסויימת יבוא מעין מפץ ענק שיביא לכאוס וארמגדון בלשון המעטה! הפילוסופים והפסיכולוגים שלידי מדברים על מלחמת כל בכל .... ואז....אלוהים שבשמיים ישמור! אני וחברי בכל זאת אופטימיים שהרי תאבי חיים אנו ובתוכנו הרגש העז לתקן , לבנות ולהמשיך! יצר החיים שבנו ייגבר על הכל! צהרים טובים!
    סגור
  • אתה לא איציק והחברים במקרה....?
    אתה 14/10/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע אותו ניסוח....
    סגור
  • תשובה
    פרופ. דני 14/10/2013 18:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קרוב.. קרוב..גם אני בקבוצת ה 100! הוא לי כאח ! החלטתי גם להגיח לעיתים מכיוון שראיתי כמה הוא נהנה בחברת הצעירים! לילה טוב.
    סגור
  • והוא אמר שהוא אחד מ.... יש להם כל מיני גם בחורות
    אכן זה אותו ניסוח 14/10/2013 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם הכי חכמות שם
    סגור
  • תשובה
    פרופ. דני 14/10/2013 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1)זה לא אותו ניסוח, אבל לאחר עשרות שנות שרות וחברות נעשים דומים..! 2)זה הן ולא הם ..והן הכי חכמות לא רק פה! 3)זה לא סתם "כל מיני" ..! זה הטופ שבטופ..! 4)תפסתם אותי... וקישרתם.. תבורכו! דני וגם איציק מוסר! 5)מקווה שלא תיתנגדו אם אגיח לפעמים ולא רק איציקוני....!
    סגור
  • אכן זה השורה התחתונה . אנשים ימשיכו לאכול לבנות ולקנות
    יצר החיים 14/10/2013 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברים. יש מקום לאופטימיות ולא ארמגדון כאוס מלחמות וסוף העולם. צדקו חבריך הפסיכולוגיים וזה מה שאמר לי ד"ר לפסיכולוגיה שהבעתי בפניו חשש שהכל הולך להתפרק . צודק.
    סגור
  • 39.
    אנשים מטומטמים
    רני כץ 14/10/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תאמינו לי אם היתה מנייה אחת בחו"ל שנותנת 6 אחוז ויותר דיבדנד,חברה מרוויחה מנוהלת כנידרש וכמו שצריך ושמה בישראל הו " ב ז ק" ובחו"ל היו תים שכל 6 חודשים דיבדנד ענק, אצלנו לאיודעים להעריך כלום, בזק שווה 850-880 אבל זבלים יש רק אצלנו.
    סגור
  • סיימה כבר את הדיבידנד השמן נגמר הסיפור מכאן רק תרד (ל"ת)
    בזק 14/10/2013 13:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה חי בסרט הסיפור עם בזק נגמר דיי (ל"ת)
    בזק 14/10/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    המשך
    פרופ דני 14/10/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני חוזר! זוהי ברירת מחדל מהסיבה שהגיעו למצב של אל חזור ואין ברירה! ממצב זה (אם ישכילו) הם יכולים להמציא עצמם מחדש גם על סמך נסיון העבר! וכך לבנות עולם חדש, שעל פני הדברים, ניראה כרגע כעולם אוטופי! מהכרותי עם מספר "מוחות על" שקיימים שם! יש באפשרותם!
    סגור
  • 37.
    בהצלחה לסבלנים (ל"ת)
    אלוט משנה כיוון 14/10/2013 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    המשך
    פרופ. דני מקבוצת.. 14/10/2013 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברירה זאת תביא אותם (על כורחם) לתחתית מסויימת ששם יאלצו לנקות האורוות ! ולבנות מחדש בצורה מושכלת! שהרי כרגע הם בעמדה ללא מוצא וכל מה שיפעלו... חסר תועלת!
    סגור
  • 35.
    שוב מובילה ויורדת? נמאס נמאס נמאס נמאס נמאס (ל"ת)
    טבע 14/10/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    דעתי
    פרופ. דני מקבוצת.. 14/10/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    1)כמומחה לכלכלה וחקר ביצועים(ענף במתמטיקה)אני פועל לפי מודלים מוכחים ואכתוב ממש בקצרה! 2)הנחת היסוד שארה"ב במצב גרוע ביותר ולא רק בכלכלה! 3)בפתרון הבעיה הכלכלית עליהם לבחור בין ברירה רעה לבין ברירה רעה מאד! 4)אני בוחר בברירה הראשונה (שהיא רק גרועה)והיא להגיע למצב של מעין פשיטת רגל! בכל זאת, אל לנו לשכוח שהם נחשבים למובילים בעולם מבחינת יכולות!( גם זה טעון בדיקה!)
    סגור
  • 33.
    הבורסה תמשיך לעלות הירידות כבר שנים ימדדו פה מניות
    בסופו של דבר 14/10/2013 11:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפי הצלחות ויהיו כמו חברות בטוח , וחברות שמתייעלות הגז יעלה הרבה כיל טבע בזן,
    סגור
  • 32.
    המניה הזאת תעלה והרבה. היא נגעה ב 3680 וזה רק ההתחלה (ל"ת)
    אופקו 14/10/2013 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    ירידות לפנינו.
    טוב 14/10/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עדיף ציפור ביד .
    סגור
  • 30.
    לא לדלקרכב,לפלוריסטם,ביוליין,כן מזור,ברנסויי,קמאדע (ל"ת)
    שוקי 14/10/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    רק גבעות
    חיים 14/10/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה היחידה שמפיקה נפט ובעתיד הקרוב גם בכמויות מסחריות . אז לכל הלעיזים והמומחים תמשיכו לא להשקיע בגבעות.............
    סגור
  • 28.
    המשך
    דניאל 14/10/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא לשמוע בכל המלצה אועיצה, מנתח ספונסרמסוכן מאוד, גורביץ חלש ביותר, מנתח טתא מצחיק מאוד, טען הזהב 1000 ב1/11/13 עוד ועוד
    סגור
  • 27.
    כנסו- מה כן להתרחק ומה לא.
    דניאל 14/10/2013 11:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להתרחק מדלקרכב, מקרתעת אתמול היתה בירוק סגרה אדום,מעולם לאזינקה 4-6 אחוז וזה לא יקרה,מגמת ירידה,הרבה מוכרים,סכנה. 2.בבילון- כל מילה מיותר, שורטענק,טמבל מי ששם. 3.ביוליין- אין הוכחות להצלחות - מניית זבל - לא עולה הרבה ויורדת 3-4 ימים ברצף, .לעולם לא תגיעלביצוע מזור,קמהדע ועוד. 4.פלוריסטם, לא עולה טוב בהודעות מדהימות, רק פרית 1300 זה קנייה - שלא יעבדו עליכם. 5.אינטרנטזהבגמרה את הסוס, בזק עולה, היא לא. 6.כנ"ל אחותה בי קומניקשן מלא מוכרים. זהירות. 6.אינסולין רקאם תפתח את השוק לאיזורים ומדינות אחרות מגרמניה. סכנה. 7.פרטנר בזיגזג גדול. מי כן, הבנקים, כיל, בז"ן, טבע.
    סגור
  • 26.
    לשמן ומי שמוכר יצטער בקרוב מאוד..הם המלכים של הגז לזכור (ל"ת)
    אבנר ורציו לא קשורות 14/10/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • שלי הביאה נאחס למניה . ככל שפתחה פה אדיוטי המניה תקועה
    אבנר ורציו 14/10/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלי ולפיד נאחסים לבורסה
    סגור
  • 25.
    בין 11$ ל16$ הפריצה עוד תגיע לסבלנים שבנינו. (ל"ת)
    אלוט תקשורת מדשדשת 14/10/2013 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    חיים לייבוביץ מכר את כל מניותיו לפני שנה בגלל שמירת שבת
    עופר 14/10/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000791100 http://www.themarker.com/markets/1.1845074 http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3585234,00.html
    סגור
  • 23.
    איזה זכות קיום יש לשמן , מודיעין והכשרה אנרגיה
    זיפו 14/10/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אלה חברות גמורות וקיומן יהיה מלווה בהנפקות בלי סוף , דילול ומחיקת כספי משקיעים. רבותי עם כל הכאב צאו מיד והצילו את מאות השקלים שעוד אפשר להציל. הייתי במודיעין והזדמנות ישראלית סה"כ המחיקות שלי מסתכם ב-80 אלף שח. הייתי בטוח ששתיהן יהיו הדבר הבא אחרי רציו. טעיתי . לשמן וגוליבר לא נכנסתי. למדתי שעור חשוב . יקר אך חשוב ולכל החיים.
    סגור
  • 22.
    קדמיהסטם אופציה1 טסה לשמיים (ל"ת)
    נירו 14/10/2013 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אלוט
    אלוט 14/10/2013 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה הגרועה ביותר לא עולה גם עם חוזים חדשים אין מה לחפש שם
    סגור
  • 20.
    קריסה בארהב באירופה ואחכ בישראל עם סגולה ואהבל
    סוף העולם הגיע 14/10/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אצלנו אפשר היה למנוע את החורבן בחלקו לפחות אבל ראש הממשלה הביא לנו נגיד שהצעיד אותנו לאותה מטרה של ארהב בועת נדלן . התוצאה פה ידועה וכולנו נשלם על הפיצוץ ויש לנו גם שר אוצר הכי מטומטם שיש
    סגור
  • 19.
    אירופה- הסתיים המשבר? לא מה שחשבתם
    זקן חכם 14/10/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל מי שחושב שהמשבר באירופה הסתיים טועה. הבנקים של איטליה ספרד ופורטוגל בחובות כבדים מאוד שלא התגלו לציבור. כמו בארה"ב הecb הסכים בשלב ראשון לגלגל אותם למאזנים של המדינות. הכל בהנחה שאיטליה תהיה עם צמיחה של לפחות 0.5% וגם זה בספק גדול ויתכן והיא תעבור לצמיחה שלילית. בימים הקרובים הם יאלצו לבצע החלטות ומבחנים לבנקים ומשבר החוב יפרוץ בשנית.
    סגור
  • יש לך מקורות פנים?
    אנונימי 14/10/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם החובות לא התגלו לציבור מאיפה אתה יודע?
    סגור
  • מצידי שהכל כבר יתרסק (ל"ת)
    נמאס כבר 14/10/2013 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 18.
    לכל היועצים מה על לעשות עם מזור אשמח לתגובה (ל"ת)
    מומי 14/10/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 17.
    אלוט פריון פלוריסטם הפצצות הבאות (ל"ת)
    לא לפספססססס 14/10/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תהיה המקמדע הבאה לקנות במלוא המרץ (ל"ת)
    פלוריסטם 14/10/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    מלך והם: רציו אבנר לא לפספסססססססססס (ל"ת)
    לזכור יש רק מלכה ומל 14/10/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 15.
    החוכמה עדיין אצל ההמונים...פיטורים זה לא מה שיעזור לבזן
    אלעד 14/10/2013 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראשית מתבהרת התמונה מדוע עידן עופר עזב את הארץ....... מיצרים אשליה שוב שבזן נכנסת לתהליך ייעול ותפטר 240 עובדים על מנת לגייס עוד כסף מהציבור ......זה לא יעזור על הבעלים להחזיר מיליארד שקל דיבידנד בעצם הפיטורים יכולים לעזור במידה יפטרו את מנהליה הבכירים שמרוויחים שכר עתק ............
    סגור
  • מהפופוליזים הזול הזה? אנא ממך תפנה לעופר שיחזיר את צים
    לא נמאס לכם 14/10/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזן וכיל למדינה ותפתח את הארנק לשלם הרבה מיסים לעובדים המועסקים רק אל תבכה שזה על חשבונך . וקח איתך את לפיד רוזנטל ושלי יחימוביץ הם עזרו הרבה למצב הזה
    סגור
  • 14.
    אני פה ואני לא הולך. כנסו כנסו גם אינדיאני.
    יוס הגאה 14/10/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה חוגג יומיים בשנה. אני כל השנה. תמכור הכל, תצא ואל תקנה כלום. ארה"ב תיסגר, תפשוט רגל, תתמוטט, תאמין לכל מה שכותבים לך ותיכנס למלכודת שורט. ואז כשב"מפתיע" יגיעו לפתרון תימחק לך הצורה. אבל אני לא אשמח. כי אני אדם כזה. רק מבקש ממך בכל לשון של בקשה- שים נוצה בתחת ותעזוב אותנו.
    סגור
  • יוסף המכנה עצמו יוס
    דנינו 14/10/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1)כבר סיכמנו אמש בינינו שאתה אידיוט! אז לך עם זה! אל תתבייש! יש יותר גרוע! 2)אתה מודה בכותרת שלך שאתה גאה, יענו גיי, יענו מקבל מאחור בצינעה! 3)זוכר את המיטריה? הכנס אודה סגורה לרקטום! פתח אותה כשהיא בפנים וסובב! ואז , ברחת, משוך החוצה בחוזקה! זה גם יכאב וגם יגרום לך לסתום פיך! כן , יש כאלו שהרקטום מחובר לאין מוח ונפה! בוקר טוב ומהנה!
    סגור
  • רק סוחר חתיך מבין פה משהו. ואליעזר לוי. השאר- חבל על
    לאזרח דנינו מיוס 14/10/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האנרגיה
    סגור
  • חחח גאה. הרגת אותי. תמכור הכל יחד עם האינדיאני.
    לאזרח דנינו מיוס 14/10/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני קונה. אני יוס.
    סגור
  • אבל בכל מקרה יהיו שם קיצוצים ניכרים וכניסה להאטה
    זקן חכם 14/10/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברור לך שגם בתחזית הכינ טובה כלומר פשרה שתהיה, הממשל יאלץ לבצע קיצוצים בתקציב... ובכך יחריף את ההאטה שכבר החלה. ומה זה אומר? גם אם ביום הראשון להכרזת הפשרה יהיו עליות, הימים אח"כ יביאו גל מכירות משמעותי.
    סגור
  • אינדיאני, אל תשמח (ל"ת)
    כל מילה בסלע 14/10/2013 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    הזדמנות אחרונה לאזרח הקטן- ברח ברח
    זקן חכם 14/10/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אל תאמינו לאנליסטים ומנתחים טכניים.... האנליסטיים צרכים את הכסף שלכם בבורסה. המנתחים הטכניים יכולים לשנות את דעתם חדשות לבקרים לפי התנודות בשוק. כבר כתבתי, חזרתי והמלצתי לאזרח הקטן- ברח ברח. התיקון בבורסות בארץ ובעולם יהיה אלים. ההאטה כאן. ראו גלי הפיטורים שהיתחילו בשרשת. גם האינפלציה. ביחד זה מתכון בטוח לתיקון חד במניות. ושוב לטובתכם. זו הזדמנות אחרונה...פשוט לברוח היום
    סגור
  • 12.
    אני מבטיח שהיום ניגע ב-1255 במעוף, תבדקו אותי בבקשה. (ל"ת)
    אינדיאני 14/10/2013 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אוי ואבוי עם המלצות כמו שלך..... (ל"ת)
    אתה 14/10/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    איפה כולם היום , המשבר בשיאו, שמן תתרסק, בזן תתפרק (ל"ת)
    אינדיאני 14/10/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • 10.
    איך בדיוק תצליח לחזור לעליות? (ל"ת)
    גל 14/10/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 9.
    ושוכר חתיך, יוס ,עילוי ירוק וגורביץ', דברו על 1300במעוף (ל"ת)
    אינדיאני 14/10/2013 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 8.
    אינדיאני אמר שאין בעיה לפתרון החוב ותקרת החוב (ל"ת)
    אינדיאני 14/10/2013 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • הם יעשו פתרון זמני עד ינואר....
    יופיטר שוקי הון 14/10/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואז הכל יתחיל שוב בינואר...ויותר גרוע....
    סגור
  • 7.
    מעניין לראות איך כל המלעיזים בפורום הזה נכנסו לחורים (ל"ת)
    אינדיאני 14/10/2013 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 6.
    מה יקרה עם מניית בזן?
    orenw78 14/10/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תעלה היום או תרד .... מתי יחל התיקון ?
    סגור
  • 5.
    חתוך קצוץ
    דביר 14/10/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ...הבנתי מחבריך שאמש סגרת רק רווח צנוע של 34000! היתכן?
    סגור
  • 4.
    ביז והחברים לתגובות
    יבגני 14/10/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    1)אתמול סיכמתם את היום במילים "סיום עגום" וזה לא הביא בצורה מכובדת את הסגירה! היו ירידות קלות של 0.6% ב 25! אבל "עגום" קצת רחוק מהתאור הנכון! 2)אבקש מכל הקוראים לעיין בתגובות 113 ובעיקר 114 מאמש! נא לעקוב ולפקוח עיין!
    סגור
  • 3.
    כותרת מטעה-חוזים באדום בוהק
    אלון 14/10/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בסך הכל 0.6%למטה. חשבו שתהיה ירידה חדה מאד...מעל 2%. היום לדעתי...עליות בפתיחה-לפחות0.8%
    סגור
  • 2.
    השאלה המרכזית על הפרק. האם הנהלת הבורסה תטפל
    ב 14/10/2013 08:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו שצריך בהודעה הכוזבת בעליל של שמן!
    סגור
  • 1.
    אינסוליין תמשיך לזנק (ל"ת)
    אינס 14/10/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור