סיום עגום בת"א: המעו"ף נפל 0.6%, שמן דיווחה שהקידוח 'יבש'

אחרי פתיחה חיובית וחצייה של 1,300 נק', המעו"ף סגר בשפל היומי. המשקיעים חששו מהמבוי הסתום בארה"ב לגבי תקרת החוב
ירידות, צילום: Getty images Israel
בסיומו של יום מסחר תנודתי, סגר מדד המעו"ף בשפל היומי ואיבד 0.6%. מדד המעו"ף שטיפס במהלך המסחר עד 0.65% בתמיכת הבנקים וכבר חצה את ה-1,300 נקודות, עבר לאדום. המסחר במניות הקשורות ל'ים 3' הופסק ולא חודש כבר לאחר שהשותפות בקידוח פירסמו שהקידוח מול חופי אשדוד נכשל .

הלחץ בשוק המקומי נובע גם מכך שהמשקיעים חוששים שארה"ב תגיע בעוד 4 ימים למצב של חדלות פירעון, לאחר שהמו"מ בין הרפובליקנים לדמוקרטים נקלע לעת עתה למבוי סתום, זאת לאחר שבימים חמישי-שישי הייתה אופטימיות.

בסיום יום המסחר: מדד המעו"ף ירד ב-0.6% ל-1,285 נקודות, ת"א 75 איבד 0.7%. ומדד הבנקים ירד ב-0.4%. מניות הבנקים נסחרו על רקע דיווח בתקשורת לפיו המוסדיים יורשו להגדיל את אחזקתם במניות הבנקים אל מעל 5%. מחזור המסחר הסתכם ב-939 מיליון שקל.

פיצוץ השיחות אתמול בארה"ב בעניין תקרת החוב העיב על המסחר בת"א. ביום שישי נרשם ראלי גדול בוול סטריט לאחר שנודע כי ביינר הרפובליקני מסכים לדחות את הדד-ליין בעניין תקרת החוב מה-17 לאוק' (יום ה' הקרוב) ל-22 בנוב' - ועד אז להתדיין על תוכנית הבריאות של אובמה. אלא שאתמול הנשיא אובמה דחה את ההצעה. במקביל, הדמוקרטים נכשלו בהעברת הצעה בסנאט לפיה הפעם הבאה שיעלה נושא תקרת החוב לדיון תהיה רק ב-2015 (כלומר למנוע בלגן גם ב-2014). בשורה התחתונה, אחרי האופטימיות, המצב שוב נמצא בסוג של מבוי סתום.

שווקים בעולם

בארה"ב, יום המסחר האחרון לשבוע בניו-יורק נסגר בעליות, הדאו ג'ונס עלה 0.73%, ה-S&P500 הוסיף 0.63% והנאסד"ק התחזק ב-0.83%. עיקר תשומת לב המשקיעים היתה לעבר סוגיית תקרת החוב של ארה"ב שעדיין לא הגיעה לפתרון. השביתה בסקטור הציבורי נכנסה היום ליומה השניים עשר והצדדים עדיין מנסים להגיע לעמק השווא.

הבית הלבן מסר הודעה ממנה עולה כי הנשיא אובמה, מברך את הגישה של הרפובליקנים לגבי ההצעת התקציב החדשה, אבל הוא עדיין מודאג ממספר סעיפים בה. דובר הבית הלבן, ג'יי קרני אף ציין כי הנשיא האמריקאי דיבר אתמול בלילה עם דובר בית הנבחרים ג'ון ביינר בנוגע להצעתו האחרון להאריך את הדד-ליין להעלאת תקרת החוב מה-17 באוקטובר ל-22 בנובמבר.

מניות במרכז

המסחר במניית שמן נפט וגז -4.64% שמן נפט וגז 203.3 -4.64% שמן נפט וגז בסיס:213.2 פתיחה:213.2 גבוה:195 נמוך:195 תמורה:998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והשותפות הנוספות בקידוח "ים 3" הופסק, על רקע פירסום הודעה מהותית ושלילית כי הקידוח מול חופי אשדוד נכשל . המסחר הופסק בשעה 15:17 ולא חודש עד לסיום המסחר.

מניית {כור} ובעלת השליטה בה דיסקונט השקעות -0.83% דיסקונט השק 1,310 -0.83% דיסקונט השקעות בסיס:1,321 פתיחה:1,323 גבוה:1,323 נמוך:1,292 תמורה:2,290,254 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזו עניין לאחר שהראשונה מכרה במהלך הימים האחרונים 6.2 מיליון מניות קרדיט סוויס נוספות תמורת 176 מיליון פרנק שוויצרי (687 מיליון שקל). המכירות הנוספות צפויות להניב לכור ברבעון האחרון של 2013 רווח נטו של 17 מיליון שקל.

מניית אל על -0.23% אל על 129.2 -0.23% אל על בסיס:129.5 פתיחה:129.5 גבוה:131.7 נמוך:128.9 תמורה:1,013,863 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין ברקע לדיווח בשבוע שעבר לפיו קרן פימי מתכוונת לסגת מעסקת רכישת השליטה באל על בתמורה ל-75 מיליון דולר, זאת למרות שהמועד הסופי שהציבה הקרן להנהלת החברה לשם הגעה להסכם קיבוצי מול העובדים יחול רק עוד 5 ימים.

מניית טבע +0.88% טבע 7,020 +0.88% טבע בסיס:6,959 פתיחה:7,005 גבוה:7,048 נמוך:6,974 תמורה:79,183,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז ענייין לאחר ההודעה בשבוע שעבר על פיטורי 5,000 מעובדיה ברחבי העולם . המניה עלתה בבורסה הראשית בוול סטריט (סימול TEVA) ביום שישי ב-1.1% לשער של 41.04 דולר.
תגובות לכתבה(176):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 123.
    אתה גדול מבין השוק.....אינטרנט ניזרקה,ובי עכשיו (ל"ת)
    איתן לרון 14/10/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 122.
    רק אני עם 4 מיליון שח בבילון אקבע ,שבו בשקט ותודו למלך (ל"ת)
    קובי 14/10/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 121.
    שורט בבילון זהב. (ל"ת)
    קובי אני המלך שורט ב 14/10/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 120.
    כפי שתמיד המלצתי
    רון 14/10/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזק עדיפה על קומניקשן ,ואינטרנט זהב, לא לשכוח
    סגור
  • 119.
    47 אתה חתיכת גאון ותותח,רציתי לקנות היום ולא הספקתי
    הראלי 13/10/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחר אקנה אופציה 4 של כלל כי אני חושב שיש לה עוד לעלות הרבה איזה מחזור ענק היום לאופציה דליקטס
    סגור
  • 118.
    מזור לקראת exit תזכרו ! (ל"ת)
    אבישי 13/10/2013 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 117.
    כרה ביץ
    מתרחק !!!!!!!!!!!! 13/10/2013 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כורוביץ אמר שהשוק יפרוץ למעלה ,הייתי רוצה לשאול אותו מי משלם לו , ואם הוא כל כך יודע למה הוא לא קונה לעצמו ,אני חושב שיש לו יד עם שחקני המעוף ,הצעתי להתרחק מהבורסה אנשי אמונה אבדו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 116.
    השקעה בחיפושי נפט היא הימור של 100% (ל"ת)
    מאיר 13/10/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 115.
    מישהו מאמין שהמעוף יעלה מחר או יחזור השבוע לרמות 1290?
    לקוח מעוף מודאג 13/10/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואם כן, מה יהיה הטריגר לעליות?
    סגור
  • 114.
    וכמובן שכחנו לציין את השרץ רמי כהן
    זה עוד פעם אני 13/10/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברים, אגיד זאת במילים בוטות! זה כמה חודשים מיסתובב בין האתרים וגם כאן יצור דו רגלי ופיסת גוף וללא מוח! יש שם במקום שהיה צריך להיות ראש חבילת סמרטוטים! הטינופת הנ"ל מקיא מפיו קללות נוראיות על סרטנים קשים(אף מציין בדיוק היכן בגוף!) לא ארחיב על אוסף הדברים שלו! רק אציין שגם" ברך" כאן אנשי האתר! לסיכום שני דברים: 1) מקומו לא בסביבה אנושית ולמעשה בשום מקום! ב)יש לנו קצה חוט ואנו בדרך אליו ע"מ לאשפזו בכפיה עד אחרית ימיו!
    סגור
  • טען עוד
  • 113.
    קידוח שמן (הכתבה)
    יבגני 13/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראו בכתבה את תגובותיהם של מספר "אנשים" ראוי לציין את אנונימי ש"ידע" והבטיח לתמימים כמות אדירה וטען שזה בדוק! עולה עליו עשרות מונים "ידידנו" הפוחז הנאלח סוחר קצוץ! לימדו להיזהר מיצורים שכאלו!
    סגור
  • 112.
    מתאבד. תלמדו אסור יותר. בסיכון סיכוי (ל"ת)
    מי ששם יותר מ2500 13/10/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 111.
    אין סיבות אמיתיות לעליות של החודשים האחרונים!!!! משקיעי (ל"ת)
    שולמן 13/10/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 110.
    יאללה שורטים עד 1050 מעו"ף. (ל"ת)
    שורטי בלונג 13/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 109.
    מעוף
    אליהו 13/10/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שימו לב מאז הפסקת המסחר בשמן המעוף מגביר ירידות מ 0.2 ל 0.45 אולי מישהו יודע משהו לא טוב כל כך על שמן ומוכר בעיקר אופ מעוף ורוכש פוטים לא מעט שימו לב משהו קורה הלוואי ואני טועה
    סגור
  • 108.
    רק אני אקבע בבילון, והרי הזהרתי אתכם, כנל ביולין (ל"ת)
    קובי 13/10/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • מי אתה שתקבע מחיר מניה סתם כלומניק עם 5000 שח (ל"ת)
    למה 13/10/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 107.
    בורסה מורסה
    אורי 13/10/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש כאן כמה חובבנים שיודעים טוב יותר מכל ה"מקצוענים" .למשל לאור הכותרת של אתר כלכלי מכובד שהכריזה על צפי לעליות אחרי הזינוקים בעולם בסוף השבוע - אמרן אותם חובבנים שצפי לעליות בביזפורטל מסתיים בסוף בירידות. עכשיו לקראת התמוטטות השווקים בגלל חדלות פרעון החוב האמריקנית תיווכחו שוב באפסותה של המורסה שלנו. שתיפול יחד עם העולם אבל ללא העליות של סוף השבוע.
    סגור
  • 106.
    מה לעשות עם כיל וחברה לישראל אני מופסד האם ללמכור או לה (ל"ת)
    רוימי 13/10/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    אין אימון בה. - מי שהיה לו קולים שמח רק בבוקר . (ל"ת)
    איזה בורסה ? ? 13/10/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 104.
    משהו יודע
    אי 13/10/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשימו לב הפסקות מסחר בכל מניות הקשורות לשמן משהו יודע משהו
    סגור
  • 103.
    לאיציק והחברים.
    תם. 13/10/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזמן שלא שמענו ממכם וחבל.
    סגור
  • Dear Tam
    IZHAK and f 13/10/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    We ll be back on monday
    סגור
  • 102.
    איןהגיון שדלקרכב תהיה חיובית,תיסגוראדום=זבל (ל"ת)
    חיים 13/10/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 101.
    המעוף הולך לבחון חזק את 1280 לפני שיעלה (ל"ת)
    שבי 13/10/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 100.
    בנתיים זקן חכם ו סוחר חתיך היחידים שעיקביים לאורך זמן
    המתבונן מהצד 13/10/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל השאר מקשקשים ומזגזגים לפי המדד. אבל אני לא יודע מי צודק מבינהם ואני מתלבט אם לצאת
    סגור
  • 99.
    בורסה מטומטמת - חיפשו סיבות לעליות בזמן האחרון
    איזה בורסה ? 13/10/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ופיתאום קיבלה כזאת חולשה ? ?
    סגור
  • 98.
    כדאי מאוד לממש רווחים !! (ל"ת)
    אנליסט 13/10/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מימושים
    shalom1960 13/10/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תמיד כדאי לממש רווחים מידי פעם כל ירידה לצורך עליה הכיוון הברור הוא צפונה לפחות עד סוף מרץ כשמידי פעם יהיו פה ושם מימושים
    סגור
  • איזה רווחים ? ? (ל"ת)
    ילד ? 13/10/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 97.
    שומע לך תמיד, אתה גדול האתרהזה. (ל"ת)
    שאדי לקובי 13/10/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 96.
    שיפר הדיקציה
    זה שאינו יודע לשאול 13/10/2013 13:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והתחיל לשפוך:1)מה הירידות האלו? הבטיחו יונה עם עלה של זית ובלון הליום שרק יתרומם לפחות עד לסטטוספרה! 2)יודעים מה עם חתיכוש? ניצל? 3) מה עם אינדיאני? קבל חחח (לא כמו אצל סוחר) כוונתי חיזוק חיובי חזק! המשך יה חביבי! אתה בכיוון!
    סגור
  • 95.
    הם אוספים קולים לשבוע הקרוב,לוחצים למטה לקנות בפאניקה
    סוחר חתיך 13/10/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    9 4
    קולים בריסוק....לא יודע אני מריח פה תרגיל רציני המדד החודש 1340 וזה לא יותר מסתם נסיון להבריח אנשים ברגע שיקנו מספיק סחורה הם יקפיצו כל הטכני שלי מראה רק כיוון אחד ואדום עכשיו הוא סתם תרגיל קנייה בזול
    סגור
  • הבעיה.
    תם 13/10/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סוחר חתיך או לא . "בנפול אויבך אל תשמח" קל וחומר בבני עמך. דע שלפעמים התמונה לא שלמה בטכני בלבד. ודעת אמיתית מורכבת מחיבור של כל התמונה יחד. שתצליח תמיד .
    סגור
  • 94.
    לא לטעות! היום חצה המעוף את קו 1300 ויסיים
    המעריך 13/10/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    7 5
    היום בעליות. מחר המשך עליות בישראל ובעולם עליות חדות. עד סוף אוקטובר עליות עד קרוב ל1400. הנצר יצא וראשו למעלה ואין מי שיעצור או יווסת...
    סגור
  • 93.
    מה עושים עכשיו עם מזור האם להמשיך להחזיק או למכור (ל"ת)
    שימי 13/10/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 92.
    מזכיר לכם לאלהתקרב לבבילון ,לא לביוליין,ותקבלו עוד בהמש (ל"ת)
    קובי 13/10/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • על מה ולמה? (ל"ת)
    הרצל 13/10/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תסביר למה לא בבילון !!!
    הרצוג 13/10/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת
    סגור
  • 91.
    קנו בנקים,כלל תעשיות,רמי לוי, ותהנו. (ל"ת)
    אבי 13/10/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 90.
    כשכולכם אופטימיים, תקבלו זובור,ביוליין זה כלום (ל"ת)
    רמי 13/10/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 89.
    רמאות באופציות מעוף
    NAEHG 13/10/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב יש היפוך בשוק אבלהטבלה של המדדים מראה עליות לבלבל משקיעי מעוף מישהוא מקבל כסף עבור זה העתק למנמנים ברשות
    סגור
  • 88.
    סימניי גז בגלוב !!!!!!!
    המבין 13/10/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי מבדקים שבוצעו בעבר יש גז בגלוב לכן צפויה הודעה טובה כנראה בימים הקרובים
    סגור
  • 87.
    כמה טוב שב 110 , 109 העפתי ביוליין, בבילון ב 2920, (ל"ת)
    שרון לבל 13/10/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בטח גם קניתה חזרה ב80 (ל"ת)
    הרצל 13/10/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 86.
    כמה קבעת בבילון להיום,ספר לנו. (ל"ת)
    דניאל לקובי 13/10/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 85.
    המעוף
    הנביא 13/10/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 6
    יגמור ירקרק.
    סגור
  • 84.
    אין מצב שירד, הרי הכל דבש
    חכמיקו 13/10/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ןחוץ : כלכליסט, דה מרקר, דודו הולצמן, ביזפורטל, סוחר חתיך,גלובס , גורביץ, ועוד....בעצם כווווללללם...אמרו! אז רק יעלה ואין מה לדאוג! (ואולי כן!)
    סגור
  • 83.
    אני מאד רוצה ניצחון קולים , ותמיד הרווחתי בקולים, אך
    אידיאני 13/10/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הפעם זה חסר כל סיכוי
    סגור
  • 82.
    ומה יצא ? שצדקתי, למה לא מקשיבים לאינדיאני (ל"ת)
    אידיאני 13/10/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 81.
    קללו אותי , גידפו אותי, השמיצו אותי, פה בפורום (ל"ת)
    אידיאני 13/10/2013 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 80.
    הכימסוכן דלק רכב,ביוליין,אל תשכחו שחצי מהחברה נמחק ביום (ל"ת)
    שבתאי 13/10/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הסיכון בחברה שמפתחת תרופות
    הרצל 13/10/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר תרופה נכשלת זו התוצאה אך להזכירך זה היה מיזמן . לחברה כמה מוצרים בפיתוח כך שיש למה לצפות. קריאה נכונה של הגרף היתה עוזרת לך לתפוס את העליה מ70. שלך הרצל
    סגור
  • 79.
    הלו חתיכוש השמיע קול
    דנדי 13/10/2013 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עשה טובה , אל תיתן לה לרדת! (לבורסה) אני יודע שאתה לבד יכול להרים אותה!(את הבורסה) אז קדימה, אל תאכזב!
    סגור
  • 78.
    מי שיש לו שכל ואומץ- זו השעה להתחיל לאסוף קולים .
    יוס 13/10/2013 12:19
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא קרובים. עכשיו, כשמאדים זו הזדמנות טובה. אבל אני לא ממליץ. רק אומר מה דעתי ומה עושה. ומי שרוצה שיקשיב לאינדיאני. גם זכותו.
    סגור
  • 77.
    שואל קושיות
    חכם בדורו 13/10/2013 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה האחרונים תמיד בסוף...? וואלה יצא לי יפה..! למה לקנות היום אם מחר יהיה זול יותר? למה לקנות מחר אם מחרתיים יהיה זול יותר? למה לקנות בכלל כרגע אם המצב ON THE FACE ?
    סגור
  • 76.
    אין ספק אתה תותח אוכל את סוחר חתיך בבילון,ביוליין,ועוד (ל"ת)
    ספיר לקובי 13/10/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 75.
    דלתא, מניות בטוח. בקרוב יזנקו הרבה (ל"ת)
    מניות דפנסיביות 13/10/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 74.
    אי אי אמאלה זה כואב
    כולנו 13/10/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה לא שמעתי בקולך ממוש? את תמיד צודקת ורוצה בטובתי..!
    סגור
  • 73.
    תודה קובי העפי ביולין,בבילוו, בי קום,ואינטרנט (ל"ת)
    חיים 13/10/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 72.
    מניית הבטוח אי די איי גם תזנק בקרוב (ל"ת)
    פניקס עולה 13/10/2013 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 71.
    מה קורה באינסוליין??
    ש.י 13/10/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מחזורים יפים ועליות כבר שלושה ימים
    סגור
  • 70.
    קראתי פה היום תגובות של אנשים, צחקתי בלב, 1300...חחחח (ל"ת)
    אינדיאני 13/10/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 69.
    אם מגיע ל-1300 אני לא מבין ומדבר על בורסה לעולם.... (ל"ת)
    אינדיאני 13/10/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • אתה מתחייב? מבטיח? תחתום לי פה פה ופה (ל"ת)
    יוס לאינדיאני 13/10/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • של אינדיאני. (ל"ת)
    גם אני רוצה התחייבות 13/10/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 68.
    השוק צריך פרמדיק דחוף....גמור עד 2014 (ל"ת)
    אינדיאני 13/10/2013 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 67.
    היום הבנתם למה צריך להקשיב לאינדיאני????קולים נשחטו (ל"ת)
    אינדיאני 13/10/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • נשחטו עאלק. תחגוג שעה שעתיים ותברח. כדאי לך (ל"ת)
    יוס לאינדיאני 13/10/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 66.
    פורום של ליצנים, אני כבר שבוע אומר שהמשבר ללא פתרון (ל"ת)
    אינדיאני 13/10/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • הללויה פעם בחודש קלעת. (ל"ת)
    שבי 13/10/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    היכן הוא? מת עליו! חתיכי תן בראש! שים זין על כולם!
    פיפון 13/10/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה קורה עם חחח איזה כייף חחחח אני מלך חחח מורווח היום בקטנה 78000 שקלים כולה חחחח קנאים תיקפצו לי חחחחח יאללה ביי הולך לאכול במורנו (קיבלה דרוג מישלן הכי גבוה!)
    סגור
  • 64.
    איתורן, אי די איי בטוח, ןמניה לעתיד פלוריסטם (ל"ת)
    מניות לתקופה קשה 13/10/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 63.
    הרי כולנו וכולכם
    רבי זחלקה 13/10/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עם לפחות.....567% רווח נטו ב 4 שנים האחרונות! אז יאללה , יה גמעה, בואו לא נהייה חזירים! ניתן את המפתחות לדם חדש שייכנס וירוויח מכאן איזה 700%(או שלא!)
    סגור
  • 62.
    אתה תותחעם ביולין,ובבילון כלהכבוד (ל"ת)
    טומי לקובי 13/10/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 61.
    מתמר אז אתם מבינים כמה באמת שווה רציו
    ליויתן כפול 13/10/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפי המספרים שבכתבה יש לה אפסייד של לפחות 60 אחוז בהצלחה
    סגור
  • 60.
    לא לגעת בשלוש בי- 1.ביוליין,2.בי קומניקשן,3.בבילון (ל"ת)
    אמיר 13/10/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 59.
    איזה שיא? רחוק עדיין מהשיא מניות הבנקים טבע כיל .
    מדד המעוף 13/10/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ויש עוד מניות שרחוקות מהשיא שהיה להם בזן, אל על, אפריקה טאואר. רחוקות מאד מאד
    סגור
  • 58.
    אמרתי לכם לא בבילון ובטח לא ביוליין ולא פלוריסט.תגידו ת (ל"ת)
    קובי 13/10/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 57.
    הכל ימשיך לעלות ואובמה בסוף יקבל את מבוקשו
    ברוך 13/10/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמו בכל המיקרים הכל יאושר כרגע זה הכל רעש וצילצולים כרגיל
    סגור
  • 56.
    פוקס קופצים היום (ל"ת)
    איציק 13/10/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 55.
    עליות עד סוף השנה +ינואר עד מרץ לפחות
    shalom1960 13/10/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לכל המעוניינים הבורסה בכיוון מעלה עד סוף השנה כולל ינואר עד מרץ ואח"כ מימושים יותר גדולים 1.לקראת סוף השנה המוסדיים ירצו להראות ביצועים טובים יותר ולכן שוק למעלה . 2.ארה"ב לעולם לא תהיה חדלת פירעון. 3.השווקים באירופה ובכלל הכלכלה העולמית מראים שיפור שהולך וגדל 4.מינואר עד מרץ כולל ברוב השנים למעלה במאי מתחילים מימושים גדולים למי ששמע לי עד היום זכה בגדול
    סגור
  • 54.
    בזק עדיפה לאין ערוך מבי קומנקשן ואינטרנט זהב (ל"ת)
    רון כפי שאמרתי 13/10/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 53.
    שימו לב לאינסוליין..............
    אינס 13/10/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השעה 10.22 והמחזור 1.7 מיליון שקל היום ההיא מסיימת 7 פלוס במחזור של 12 מיליון
    סגור
  • 52.
    המיתון בדרך. היצוא מסין בחודש האחרון נפל מעל 20%
    זקן חכם 13/10/2013 09:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ומה זה אומר? איפה קונים את המוצרים הסינים? תשובה: בכל העולם ובעיקר בארה"ב. ההאטה כבר פה. גם האינפלציה כבר פה. מחירי הבתים בארה"ב אנגליה משקפים צמיחה בכלכלה שבפועל לא קיימת. המשקיעים יתפכו בקרוב. מי יקנה את המניות והאגחי"ם שהם ירוצו למכור.....חחחחחחחחח כן הפדרל רזרב הפעם הוא יצטרך הרבה יותר מ- 85 מיליון שהוא קונה כל חודש כבדרך שגרה... כשכולם ירוצו למכור גם הפד יקרוס.
    סגור
  • 51.
    הצעה
    סטיב כהן טנסי ארה"ב 13/10/2013 09:46
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הדבר היחיד שאני יכול לעשות עבורכם בתור יורד וותיק מהארץ, זה להציע לכם לברוח מהשווקים שלנו! המצב כאן "על הפנים"(כך דיברנו בארץ לפני שירדתי לפני 30 שנים) אני וכל חברי יצאנו, כיוון שהמומחים כאן מאד פסימיים!
    סגור
  • הכל ורוד
    אי 13/10/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בישראל רואים הכל בקיצוניות ועכשיו הכל נהדר וכשירד האסימון פשוטי העם יפסידו הרבה כסף
    סגור
  • 50.
    היזהרו מדד 25 הוא לפנה הסי
    הכרישv 13/10/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בבורסה שלנו לא תוכל לעשות כסף כי הי לפנה הסי של כול הזמנים היזהרו לפנה צניחה חופשית
    סגור
  • כותבים שיא ולא סי. (ל"ת)
    סרדין לכריש 13/10/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • שטויות
    אי 13/10/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הסרדין דואג לשגיאות כתיב והכריש עם שגיאות כתיב יברח בזמן ויעשה מיליונים כי בבורסה לא צריך שכל אלא מזל ותזמון ודרך אגב לחלק מהאנשים שכותבים פה עם שגיאות כתיב הלוואי עלי שפת האם שלהם
    סגור
  • 49.
    גם אם תהיינה
    חכם צעיר 13/10/2013 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היום עליות, שהן ממש לא מחוייבות המציאות! הרי מחר נקבל חוזים אדומים ואז יירק כאן! מחר לא אמור להיות מסחר בוול ! הם שקלו בכל זאת לקיים מסחר ע"מ למנוע פאניקה! לחילופין שקלו להפסיק מסחר לשלושה ימים עד לצאת הידיעות על מצבם! וגם זה למנוע פאניקה!
    סגור
  • 48.
    אומר שהוא רוצה שלא ירגישו שיש ממשלה. אנחנו כבר שמנו לב
    לפיד 13/10/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממשלה של מסוממים חלמאים וקומוניסטים וראש ממשלה זקן ועייף
    סגור
  • 47.
    קונה היום אופציה 4 כלל ביוטכנו-תעלה עשרות אחוזים השבוע!
    יהושע א 13/10/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זו לדעתי בלבד, אין כאן המלצה כלשהי לאף אחד. כל העושה דברים ופעולות על אחריותו בלבד.
    סגור
  • 46.
    אליום מתקדמת והנייר בשפל
    צחי 13/10/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה ההגיון
    סגור
  • 45.
    בחיים לא תפשוט רגל - בחיים לא. (ל"ת)
    ארהב 13/10/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • עניין של זמן-מי שבתוך המערכת יודע -לא מפרסמים לציבור מה
    תפשוט גם תפשוט רק ענ 13/10/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קורה באמת כדי לא ליצור פניקה
    סגור
  • אתה צודק
    חי 13/10/2013 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בחיים לא..רק במתים כן...והיא כבר מתה מזמן! אגב , מהיכן הבטחון שלך? אתה מקורב לאובמה או אחר בצמרת? קח בחשבון שגם אם אתה מקורב, הם עלולים לשקר לך!
    סגור
  • רגל. -בחיים זה לא יקרה וגם לא במתים (ל"ת)
    אין מצב שארהב תפשוט 13/10/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 44.
    התחלת הירידות אין כבר סיבה לעליות (ל"ת)
    בזק ואינסוליין 13/10/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 43.
    שוק אדום היום
    שחקו מעוף 13/10/2013 08:34
    הגב לתגובה זו
    5 11
    ראו הוזהרתם
    סגור
  • 42.
    מנותק מהמציאות הכלכלית בישראל. חי בהזיות
    לפיד 13/10/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאמין שהוא הדבר הבא - סימנו אותו בארה"ב. האיש מגלומן מסוכן לציבור כי הוא מאמין שהוא בסדר ועושה את הדבר הנכון בעוד שיש עזיבה של אנשי האוצר הותיקים. הוא מקיף עצמו נשים במחשבה שישיג קולות נשיים בבחירות הבאות. וגם כי הם חלשות וכנראה חושב שהוא מקסים וכולם יתאהבו בו. בינתיים גם אין נגיד. האיש אסון למדינה וביבי שבחר בו להיות שר אוצר או קבלן בצוע של מדניות ארכאית ומיושנת הורסים ביחד את עתיד המדינה. כמובן יקפצו כאלה שחושבים שאנחנו במשטר מלוכני ואסור להגיד כלום על ראש הממשלה ועל לפיד המלך אמר ואנחנו הנתינים לאלה יש לומר תקפצו לי
    סגור
  • 41.
    דצמבר המר זעקו כותרות בעיתון
    זקן חכם 13/10/2013 08:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ושר האוצר נתן למבט ראיון. הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם. האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול...." מילים משירו של שלום חנוך- מחכים למשיח. נכתב על נפילת הבורסה בישראל 1982. מה שקורה בארה"ב החל משנת 2009 מזכיר לי את אותם ימים רק שאת הבועה אז הריצו האזרחים והבנקים שנתנו כסף זול והבטיחו שהמניות רק יעלו...עכשו הממשל בארה"ב ובנק המרכזי הפד עושים את אותו הדבר בארה"ב. אבל יש מי שמתפכח. הרפובלקנים מבינים שצריך לעצור את הטרוף. ארה"ב עמוק בתוך חדלות פרעון.אני ממליץ לאזרח הקטן רוץ וברח עכשו לפני שיהיה מאוחר. אחר כך תגיד שלא הזהירו אותך.
    סגור
  • זקנציק אתה גדול.............. (ל"ת)
    תייש צעיר 13/10/2013 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 40.
    טיסה נעימה!!! נושק ל1330 (ל"ת)
    אנונימי 13/10/2013 07:40
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 39.
    את מהמת, יש לו כזה פצפון , - חחחח (ל"ת)
    רוני לקארין 13/10/2013 07:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • את פשוט פרימיטיבית (ל"ת)
    לקארין 13/10/2013 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 38.
    ביז
    חכם מיימון 13/10/2013 06:05
    הגב לתגובה זו
    2 8
    הי, יתכן שנפלה אצלכם טעות סופרים והכוונה לירידות!? אני לא רואה סיבה מספיק טובה בארץ וברמריקה לעליות! לא נורא קורה!
    סגור
  • אני יסביר לך בפשטות- הוחלט עליות.
    אנונימי 13/10/2013 07:58
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ככה זה כשקומץ מנהל את הבורסה ופשוט הוחלט עליות (במיוחד כשכל אירופה ירוקה וארה"ב עולה 3 אחוז)
    סגור
  • הוא בשורט חבל לך על ההסברים. הוא יודע שיש היום עליות
    לאנונימי 13/10/2013 08:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אבל מנסה להילחם בעליות .
    סגור
  • 37.
    מה אתם הזויים ברור שאני לונג עם קולים ומניות
    סוחר חתיך 13/10/2013 04:24
    הגב לתגובה זו
    10 2
    וקיבלתם את מה שהבטחתי לכם אל תשחקו אותה עכשיו,קיבלתם 1300 ועד סוף השנה יהיה מעל 1340! אז די די בזמן שאתם מנסים מתאמצים ומחפשים לקטול ולתפוס אותי בשקר אנייי עושה כסף אז תעשו לעצמכם טובה ותגידו יפה מאוד...מחר הקול שלי מעל 100% ובקלות רווח צפוי 15k באופ ויש גם מניות שנראות פצצה
    סגור
  • חתיך
    יבין מ. ידיד של סוחר 13/10/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חזרתי הבוקר מחו"ל ועיינתי בכתבות ובתגובות של סוף ששבוע באתר! בכתבה לסיכום המסחר של יום ה, חשכו עיני! ניתקלתי בכ 20 תגובות זועמות נגד ידידי התותח ובהם האשמות שווא על זה שהוא מזגזג ומתאים את השקעותיו(קול פוט ועוד) בדיעבד....! וזה ממש לא נכון! אני עוקב אחריו שנים ופועל בהתאם גם לעצמי! הוא תמיד בפוזיציה הנכונה ורק מרוויח(נו טוב רק ב99% מהמיקרים) והוא דובר אמת ולעולם לא משקר! ירבו כמותו!
    סגור
  • 36.
    אני עם 20 יח קול 1310 ב800₪ יופ א 150% תודה לוזרים חחח (ל"ת)
    סוחר חתיך 13/10/2013 00:36
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • קניתי גם 3 חתיכות ביום חמישי...
    אדון 13/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרי שמכרתי 3 בחמישי ב- 1280 ... שיהיה בהצלחה !
    סגור
  • 35.
    בונוס אופציה2 הטיל היומי בבורסה (ל"ת)
    טיל יומי 12/10/2013 23:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 34.
    כמו שכבר רשמתי- הוחלט החודש על עליות
    אנונימי 12/10/2013 23:33
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קבוצה קטנה מחליטה והוחלט עליות... לא אתם מחליטים
    סגור
  • 33.
    בונוס אופציה2אופציה3פיצוץ עולמי צפונה (ל"ת)
    נירן 12/10/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 32.
    היה כאן לוזר שקרא לעצמו שור זועם חחח מעניין מה קרה לשור
    דחלילון 12/10/2013 23:14
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לשורטים שלו הוא הפך לאבק חחחח הכלכלן אמר 1300 עד סוף שנה ובדיוק כמו שהוא אמר הנה הוא מגיע
    סגור
  • 31.
    הגננת היום לימדה אותנו
    תום בן 4 12/10/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    4 9
    אוי חבל חבל חבל על תפוח שנפל! הוא נפל מראש העץ! הוא נפל והתפוצץ!
    סגור
  • 30.
    אז מה חתיך קושקוש
    דביר 12/10/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    4 6
    קיבלת החלטה סופית? האם אתה שורט או לונג או פוט או קול או לונג או שורט או בא למד עוד כמה מושגים בתחום(תירגמתי) האם אתה מאיץ ואולי דוחף ואולי מקצין ואולי שואב(הכל בתחום האמן לי) ויתכן שאתה הכל ביחד בו בזמן! הי לא אפשרי! אז מה קושקוש: הירווחת ואולי היפסדת ואןלי אתה רב סרן ואולי בכלל בתול מיוחם ומדקן וחמוד או אולי טיפוס חרה? למה קארין העיפה אותך בגלל הבוטן הפיצפון! עדיף שמחר לא תעלה לפודיום כי נקרע לך את התדמית העלובה שלך! הבנת במבינו?
    סגור
  • 29.
    מישהו יכול להסביר ?
    מבולבל 12/10/2013 21:23
    הגב לתגובה זו
    4 10
    בארה"ב לא הגיעו להסדר כן ? זאת אומרת הסיכון לקריסה עלה . ובכל מקרה המצב לא נראה משהו . אז למה שהבורסה שלנו תעלה? תודה לעונים.
    סגור
  • השחלה
    האמת 13/10/2013 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבורה תרד היום, כולם מנסים להשחיל אותך - היזהר !
    סגור
  • 28.
    אין הסכמה
    פיצוץ בשיחות 12/10/2013 21:06
    הגב לתגובה זו
    4 9
    חבר'ה הגיע בזמן לממש רווחים אין הסכמה בנונגע לתקרת החוב בארה"ב גילוי נאות : אני צריך ירידות
    סגור
  • 27.
    אינסוליין - השבוע זה קורה
    noam 12/10/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שבוע טוב לכולם, הפריצה של אינסוליין בפתח. סגירת חוזה הפצה באירופה וזו רק ההתחלה, לדעתי תכפיל את עצמה בקרוב
    סגור
  • ברור שתכפיל היא צריכה להגיע לשווי שוק....
    אינס 13/10/2013 07:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    של 700 מיליון
    סגור
  • 26.
    פוקס לא תעצור ותזנק מחר 5 אחוז.....
    משקיע בפוקס 12/10/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תגיע לשווי שוק של 1.5 מיליארד שקל
    סגור
  • 25.
    המלצות חמות-כנסו
    קובי 12/10/2013 20:27
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תתרחקו כרגע מבבילון, מילה שלי, תשימו לב שאף מנתח טכני לא מנתח אותה תנודתית כלפי מטה,גם בגללי. תעקבו אחרי דיסקונת השקעות,ב 2400 קנייה יעד 2700,אל תתקרבו לדלק רכב,מכירת חיסול ולא עולה,עדיין לא לקנות ביולין רק ב 120 זו פריצה,קנו בנקים,כיל ,ח"ל. הן בטוחות. אל תתעסקו בבז"ן,גם לא פטרוכימים, קנו דלק קבוצה,אל תיקנו אינטרנט זהב ובי קום,בזק בספק רב.קיבלתם שיעור חינם.
    סגור
  • 24.
    שלא יגיעו להסכם
    מושיקו 12/10/2013 20:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הלוואי ורק ידברו באמריקה ולא יחתמו עדיין אלא רק יודיעו על התקדמות.רק דיבורים=המשך עליות
    סגור
  • 23.
    לא לגעת בבזק-היא בשורט,ולא בבנות שלה,רק בנקים וכיל (ל"ת)
    ששון 12/10/2013 19:51
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 22.
    ממליץ לאסוף קמהדע ולטווח ארוך (ל"ת)
    סטולי 12/10/2013 19:45
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 21.
    די.אן.איי ביומד נקודה. (ל"ת)
    DNA 12/10/2013 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 20.
    אל על תרד חזק,כלל ביו אופציה 4 תטוס לשמים! יהיה מעניין! (ל"ת)
    שבע 12/10/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 19.
    דסק״ש לפני עליות מטורפות
    אנליסט 12/10/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    9 6
    דסק״ש נסחרת לפי שווי של קצת מעל ל-2 מיליארד שקל יש לה אפסיד מטורף בכל אחזקה ואחזקה לדעתי יום לאחר ההסדר כל החברות יעופו למעלה חזק כל האמור על דעתי בלבד
    סגור
  • 18.
    פתיחה אנגלית בבוקר
    צחי 12/10/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    19 13
    ע"פ כל הבדיקות מדד המעוף חוצה השבוע את נקודת ההתנגדות 1334 .
    סגור
  • צחי
    הקודר 13/10/2013 05:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נפלה אצלך טעות! התכוונת ל 1134! נכון? לא נורא! טעות יכולה לקרות לכל אחד ואפילו לבחור נבון כמוך!
    סגור
  • וואלה צודק
    רחמו 12/10/2013 22:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יהיה פלוס 5 או מינוס 5 ! מה דעתך, שבמקום פתיחה אנגלית לטיסות תהיה פתיחה כורדית למפולת! מה דעתך דרדס?
    סגור
  • קזינו
    אבי 12/10/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 6
    צודק; אבל למטה.
    סגור
  • קזינו
    אבי 12/10/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    4 8
    צחי הצחקתה אותי.
    סגור
  • צחי
    משקיע 12/10/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    2 11
    תופתע מחר ובהמשך השבוע! אל תיזרוק מילים בלי להבין!
    סגור
  • למשקיע
    קלקלן 12/10/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מפתיע לדעתי יהיה לך שתבדוק כמה נשאר לך מהשורטים ויתברר לך שכלום מפתיע מאוד יהיה לך
    סגור
  • 17.
    בורסה מורסה
    אורי 12/10/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אתם מעלים בדעתכם שהשורטיסטים יתנו למורסה לעלות?וחוץ מזה אני מצטרף ל - 12 לגבי דעתו על ביזפורטל
    סגור
  • 16.
    מחר אדום, תזהרו !!!! (ל"ת)
    אחד שיודע 12/10/2013 17:05
    הגב לתגובה זו
    22 25
    סגור
  • חבל עליך...
    צחי 12/10/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    11 8
    בטח יושב על פוטים. חבל
    סגור
  • לצחונציק
    בן אליעזר 13/10/2013 05:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא יושב עליהם! אני עומד עליהם שלא יברחו! נכון שגם היית רוצה שיהיו לך כאלו! לא נורא, בפעם הבאה!
    סגור
  • 15.
    כשהשוק עולה צריך להצטרף ולא להתנגד, 1340 עוד החודש (ל"ת)
    אינדיאני 2 12/10/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    22 13
    סגור
  • 14.
    זוכרים שאמרתי שדסק״ש כלל ביטוח ואידיבי כסף על הריצפה (ל"ת)
    נוחי דנקנר 12/10/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 13.
    לסוכר חתיך
    גדי כהן 12/10/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני כבר מחכה שתייקף תגיע אם הההברקות שלך שיש לך ככה ויש לך ככה וזה בדיוק הפוך למה שכתבתה כמה שעות לפני אתה מתאים את מה שיש לך בדיוק למצב וכך קורא שאתה תמיד מרויח אם היד על העליונה וגם לא מפסיק לרכוד על הדם שלנו שדי מפסידים וזה משמך אותך שאתה רק מרויח אז תפסיק בבקשה
    סגור
  • 13-גדי כהן
    שרון 12/10/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אלוהים!!! מה עם העברית? עברת את כיתה א'? מה זה? לא רק שגיאות דקדוק נוראיות, גם מבנה משפטי מופרע. אתה לא מתבייש? אסור להלבין פנים ברבים, אך יותר אסור לאדם להלבין עצמו ברבים. שבוע טוב
    סגור
  • מה שייך לבן? לא אמרתי שאכל לבן..או לבניה. (ל"ת)
    גדי כהן 13/10/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בעד ונגד קושקוש חתיך
    קארין 12/10/2013 20:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מצד אחד הייתי חברתו ואני עדיין דואגת לו והייתי רוצה שייתן בראש לכל המלעיזים.... מצד שני העפתי אותו לכל הרוחות אחרי שבגד בי(ואם מותר לי לציין, גם מכוערת וגם טיפשה! )אולי פשוט מייד התמסרה לעומתי שהתעקשתי לשמור על עצמי עד יום חתונתי! עכשיו אני חופשיה לספר שהכל אצלו קטן וזעיר: השכל, תיק ההשקעות ועל מה שהוא השוויץ כאן לא מזמן, אבל שמעתי מחברתו הקודמת, שכזה פיצפון טרם ראתה!
    סגור
  • 12.
    צפי לעליות זאת אומרת ירידות . (ל"ת)
    רון 12/10/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    14 19
    סגור
  • 11.
    שימו לב כנסו
    רון 12/10/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 8
    גם פער ארביטרג' חיובי מעל 4 באינטרנט זהב,וגם 2 בבי קום כלל לא מוזכר. זה בגלל שאין זה משנההן ניקבעות בארץ, גם 16 אחוז חיובי אושלילי לא היה עושה להן כלום. לכן בזק עדיפה.
    סגור
  • 10.
    שימו לב כי הדולר עולה חזק, הזרים בורחים (ל"ת)
    אינדיאני 12/10/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    14 9
    סגור
  • זה לא בגללה? (ל"ת)
    דר קרנית פלוץ 12/10/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • הזרים ברחו? לאן? הם רק מושקעים בבזק לא ראיתי מכירות (ל"ת)
    הדולר 12/10/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 9.
    משבר תקרת החוב לא ייפתר בחודש הקרוב (ל"ת)
    אינדיאני 12/10/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    12 19
    סגור
  • אינדיאני
    ? 12/10/2013 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה בסדר! בקרוב אספר לך מי ומה אני ותופתע לטובה! אני מגיח לכאן לעיתים! אוהב להסתלבט עם הצעירים אבל מופתע לרעה מצורת המחשבה שלהם והתנהלותם! הצליח! דבוק בעמדותיך אם אתה מאמין בהם ואל תיסטה! אתה בכיוון הנכון!
    סגור
  • תקרת החוב
    artur 12/10/2013 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000884946
    סגור
  • למה עוד לא שמת נוצה בטוסיק? אולי היית שותק קצת. (ל"ת)
    לאינדיאני 12/10/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • יוסף שמתבייש בשמו ומכנה עצנו יוס
    רביד 12/10/2013 21:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראה ילד: שכל אין ברשותך בכמות מספקת! אז מדוע אתה מאמץ אותו ומבזבז את המעט שיש! לגבי הנוצה, למען האמת אני עושה זאת! ברפואה האנדיאניתנהוג לנקות את הרקטום מצואה יבשה ועוד מזהמים שגורמים לנו לצרות צרורות! לגביך אני ממליץ שתכניס מאחור מטריה סגורה! סובב אותה תוך כדי פתיחתה המהירה! ואז משוך אותה בחוזקה החוצה! זה יכאב! אבל ילמדך להפסיק לברבר ולקשקש ולא להתערב בו במשחק של המבוגרים! הבנת בבון?
    סגור
  • יוסף
    רוביק 12/10/2013 19:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אתה אידיוט!
    סגור
  • ולרוביק, עבור! שימו שניכם נוצה בתחת!. מה חשבתם שעוד
    יוס לאינדיאני 12/10/2013 23:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יום יומים לא יגיעו להסכם. הכל כיפופי ידיים שיגמרו ברפורמת הבריאות של אובמה ובמפלה מוחצת של הרפובליקאים! אולי את הנוצה תלווה מ"אובמה קר" אם יסכימו לסבסד לך.
    סגור
  • 8.
    לאחר המסחר דווח כי לא הגיעו להסכמות בארהב, מחר ירידות (ל"ת)
    אינדיאני 12/10/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    50 22
    סגור
  • הכסף של האינדיאני חלף עם הרוח
    אליקו 12/10/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
    12 7
    יש פתגם אינדיאני, אם הרוח מביאה לך משהו שים עליו אבן. למרות כל ההודעות שלך המעודדות ירידות הבורסה עולה בצורה חזקה, הכסף שלך ב PUT הלך קפוט.
    סגור
  • אני מאריזונה
    דייב 12/10/2013 19:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני ואבותי אינדיאנים אוטנטים! חיים לפי מיטב המסורת שלנו , הרבה לפני שהאדם הלבן הגיע והרס הכל!(כמעט) לידיעתך , לא בשפתנו ולא באנגלית לא קיים משפט שהבאת! למרות שאנו חיים על אדמתנו בצורה אמיתית ולא מאפשרים כניסת זרים שרק הורסים! אנו מאד מתוחכמים ויש לנו הטכניקות המתקדמות ביותר שאף לרובכם אין! אני כותב כרגע בשפתנו ואתם מקבלים זאת בשפתכם! לצורך העניין אתה מקבל דברי בעיברית, אידיש, אנגלית או ערבית! (כך כיוונתי!)
    סגור
  • 7.
    מכרתי את פלוריסטם ואינסולין,קניתי מזור ופועלים (ל"ת)
    שלום 12/10/2013 16:05
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • תעלה המון!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    פלוריסטם 12/10/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • אוגי סלוני כמה רעש את עשה
    raazz 12/10/2013 22:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרגיעי ומהר ...שרי
    סגור
  • אני לא כתבתי היום בכלל מה יש לך? (ל"ת)
    על מה את מדברת? 13/10/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    קנו מניות בנקים,כיל,ח"ל ובז"ן, אל תיגעו בדלק רכב ,פניקס (ל"ת)
    בן אמיר 12/10/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    9 12
    סגור
  • 5.
    לא לגעת בזבל פלוריסטם המלצות=ירידה,גם לא בבילון.בנקים כ (ל"ת)
    אליהו 12/10/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 4.
    להזהר מבבילון,ביוליין,פניקס,ודלק רכב. דסק|"ש מתחיל לעני (ל"ת)
    שרון 12/10/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ביולין לא ליקנות?זה אתה שבשער 70 נתן אותה המלצה?
    הרצל 13/10/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון אחרי חמישים אחוז עליה יהיה תיקון ,אבל לדעתי וזו רק דעתי האישית ואינה מהווה כל המלצה הכיוון מעלה.
    סגור
  • 3.
    כול המדד הזה חרטה אחד גדולה
    רמי 12/10/2013 16:03
    הגב לתגובה זו
    1 13
    מי שמבין יודע על מה אני מדבר
    סגור
  • 2.
    מה יעשו מחזיקי ה PUT שהלך קפוט?
    אליקו 12/10/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    16 12
    כואב הלב על אותם פראיירים שחשבו שבנקים במכפיל 8 הם יקרים ושאנשים ימשיכו להשקיע בפק"ם בריבית אטרקטיבית של 0.1% לשנה......
    סגור
  • סבלנות פרותיה מתוקים (ל"ת)
    אובמה 12/10/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע שנסוגו הם רק רצו פרסום. (ל"ת)
    קרן פיפי 12/10/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור