יחימוביץ' זועמת: "הודעת טבע - פיטורים המוניים בתמורה למתנות מהממשלה"

טבע הודיעה כי תפטר 5,000 עובדים, חלקם בישראל. יו"ר האופוזיציה - "מתברר שהאגדת מענקי הענק בשביל מקומות עבודה - בדיה מוחלטת"
מפעל טבע, צילום: Getty images Israel
חברת טבע +11.46% טבע 7,430 +11.46% טבע בסיס:6,666 פתיחה:7,210 גבוה:7,580 נמוך:7,137 תמורה:226,063,533 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיע היום כי את צעדי ההתייעלות ובתוך כך תפטר 5,000 עובדים מסביב לעולם (10% מכח העבודה), חלקם גם בישראל. בארץ עובדים 7,500 איש במפעלים של טבע, ולכן ההנחה היא שיפוטרו סביב 700-800 עובדים. מדובר במהלך הפיטורים הנרחב ביותר שביצעה טבע מעולם, ויו"ר האופוזיציה יחימוביץ' מוצאת לנכון לתקוף.

"זה הזמן לחשוב מחדש על ההגיון המעוות שבחלוקת מתנות מטורפות לחברות העשירות ביותר", כך כותב יחימוביץ' ומוסיפה - "12 מיליארד שקל זו המתנה שקיבלה חברת טבע מהממשלה בחמש השנים האחרונות. היא שילמה קרוב ל-0% מיסים. טבע שלשלה לכיסה אשתקד של יותר ממיליארד דולר, כך שגם אי אפשר לחשוד בטבע כי "נאלצה" לכאורה לפטר עובדים בגלל קשיים כלכליים."

יחימוביץ' ממשיכה - "שר האוצר לפיד נפגש פגישה חברית ומנומסת עם מנכ"ל טבע ג'רמי לווין ואמר כי "הגיע הזמן לשנות את חוקי המשחק". עם מעמד הביניים, עובדים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים הוא לא נפגש לפגישות אינטימיות לפני שהעלה להם מיסים בניגוד גמור להבטחותיו. למה התכוון יאיר ב"שנוי חוקי המשחק" כשנפגש עם ג'רמי? לפיטורים המוניים בתמורה למתנות שהממשלה מחלקת לטבע? מתברר שהאגדה שאם נחלק הטבות מס ומענקים לתאגידי הענק ובתמורה נקבל מקומות עבודה לאזרחי ישראל – היא בדיה מוחלטת." לסטטוס המלא - לחץ כאן

תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    שלי צודקת
    מולי 11/10/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מהטבות המס לא נעשות בשירות האינטרס הכלכלי של המדינה אלא בשירות אינטרסים פרטיים.
    סגור
  • 21.
    פטורים ממס לא מעילים למדינה שיוויון בנטל מועיל יותר
    מנהיג המהפכה 11/10/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש במדינה פטורים מכאן ועד להודעה חדשה . חלק מהפטורים מזיקים למדינה . כגון פטור למשקיעים זרים ממס על אג"ח . מחזק את השקל ופוגע בייצוא . לכן חובה לעבור למדיניות של ביטול כל הפטורים והורדת שיעור המס לכל האוכלוסיה . המהלך יגדיל את השיוויון בנטל וימריץ את הכלכלה הערך הרוחני של שיויון בנטל חשוב יותר מבעבר .
    סגור
  • 20.
    שלי יחימוביץ' - ראשת ממשלת ישראל הבאה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני 11/10/2013 01:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    שלי יחימוביץ' - ראשת ממשלת ישראל הבאה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני 11/10/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    רק יחימוביץ דואגת לאזרח הקטן (ל"ת)
    נטליה 10/10/2013 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    הכסף שלנו מממן את הרווח הנקי של טבע! נמאס!!
    עופר 10/10/2013 22:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלי לשלטון
    סגור
  • 16.
    ראשלצ
    אבי 10/10/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יחימוביץ תסלק את ממשלת השחיתות הלאומית שמחלקת את אוצר המדינה ליקירי השילטון, העברת השילטון לשלי שתבצע מהפכה אזרחית אמיתית לעם ישראלתהיה בקרוב חברים !!
    סגור
  • 15.
    יחימוביץ שקרת בנושא הסמים!!!!!!!!לכי הביתה!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יהודית 10/10/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 14.
    תגידו בטבע מוכרים חומר טוב? (ל"ת)
    High זו שלי. 10/10/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 13.
    רפובליקת בננות
    אבי 10/10/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כגולגולת לשעבר שעבד בטבע יודע על בזבוזי עתק של כספים ללא מעצור משום שידעו שאין לאף פוליטיקאי את הביצים להתמודד מול ההנהלה וכנ"ל לגבי הרכבת, חשמל... בכנסת בחדרי חדרים משמנים את בעלי הפה הגדול והשאר ידוע...
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    למה אינך נלחמת מלחמת חורמה ביוקר המחייה?במקום להתלהם על
    טא 10/10/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חברה כמו טבע שמפטרת גלובלית בכל העולם לא רק פה ומצד שני פותחת מפעלים חדשים במקום לדבר שטויות ולהתחרות עם יאיר לפיד על כמה סמים עישנתם דרך אגב זה ממש לא מעניין הלחמי למען הורדת יוקר המחייה שאנחנו נאנקים תחתיו את וכל החבורה הצעירה שעד לא מזמן הייתה על בריקדות ולא הייתה להם את המשכורת של היום עוד משהו תראי דוגמא אישית ותהיו נגד העלאת משכורתכם הבאה..........
    סגור
  • האם הצבעת לה, שאתה כל כך המתלונן ?
    דני 11/10/2013 01:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהצבעת ללפיד, ביבי או בנט ואם הצבעת להם, אז תבוא בטענות לעצמך, כי אתה גרמת למצב הזה
    סגור
  • היא נלחמת כמעט על כל דבר, כדי שתוכל לחיות במדינה הזאת
    אני 11/10/2013 01:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו בן אדם, אז קודם כל תגיד לה תודה
    סגור
  • 11.
    ובלי מתנות היה פחות עבודה לא? (ל"ת)
    בלי מתנות 10/10/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 10.
    היא רוצה שהכסף יכנס לממשלה והם כבר יבזבזו אותו
    שלי הקומוניסטית 10/10/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ויגידילו גירעון . ומה אז תגיד הגברת? היא תגיד שזה קורה כי היא לא ראש ממשלה. ככה או ככה הכסף לא מגיע לאזרח זה מחולק לפרוטקציונרים ול 120 שודדים בכנסת
    סגור
  • 9.
    יחימוביץ
    אבי 10/10/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בילתי נסבלת אבל במקרה זה צוצרת לחלוטין
    סגור
  • 8.
    שוב היא מקשקשת . כשהיא עבדה בטלויזיה וקיבלה על קשקשת
    פה גדול 10/10/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 4
    משכורות עתק היא לא צייצה . את אגרת רשות השידור היא לא תבטל אחרת לא יהיה לה לאן לחזור כשתעוף מהפוליטיקה . היא ויאיר מנותקים ממצב הכלכלה אצלה אין הפסדים אין כשלונות אצלה תמיד מרויחים לרווחים היא שותפה כשיש הפסדים היא בורחת ויש לה סיבה לפתוח את הפה . היא ויאיר לפיד סהכ עיתונאים לא מסוגלים לכלום יותר מזה עדיף כבר שידפקו את הראש עם סמים קלים או סמים חזקים או סתם כדורי ארגעה רק שקט!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    כיל הבאה בתור
    הנביא 10/10/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד מעט פיטורים בכיל עקב וועדת שישנסקי
    סגור
  • 6.
    יחימוביץ.מה קרה לאמינות שלך בעבר הכחשת שימוש בסמים (ל"ת)
    כ, שלמה 10/10/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 5.
    חברים יקרים - כתבות מעולות אך דורשות הגהה ועריכת תוכן (ל"ת)
    אורי 10/10/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    קפיטליזם כישלון, אף אחד לא יכול לקנות דירה במדינה שלו (ל"ת)
    ד 10/10/2013 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 3.
    שלי יחמוביץ הבעיה הרבה יותר גדולה פה
    רמי 10/10/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    משפחות פשע של השלטון זנה האוצר בנק לאומי ובראש זה דנקנר זו הבעיה הגדולה בשוק ההון
    סגור
  • 2.
    אולי די...תניחי לנו כבר
    nbc 10/10/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כל הזמן יש לך הערות! משהו חיובי לשם שינוי ?!
    סגור
  • 1.
    שגם מזהמת את בריאותנו בתרופות רעל (ל"ת)
    חברה של גנבים 10/10/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור