אולטרה לוהטות: חמש מניות עם אפסייד מטורף של עד 305% - צפו ברשימה

באתר בארונס ביצעו חיתוך בהמלצות האנליסטים ואיתרו 5 מניות עם פוטנציאל עליות דרמטי. מי הן 5 המניות האולטרה חמות?
מחקר, צילום: Getty images Israel
שוקי המניות מסביב לעולם רשמו לאחרונה שיאים. הזרמת הכספים מצד הפד' עשתה את שלה וגם אירופה נראה שמתאוששת מהמשבר החמור. קונצנזוס התחזיות רואה את ה-S&P500 מגיע עד סוף השנה הבאה ל-1,900 נקודות, כלומר אפסייד של כ-13%. אבל יש משקיעים שמחפשים אפסייד "קצת" יותר גדול. עבור אותם משקיעים רוכזו באתר 'בארונס' 5 מניות שקונצנזוס התחזיות לגביהן הוא לעלייה של בין 200% ל-300%.

עורך הרשימה בחר את המניות לפי מספר קריטריונים. הראשון - של לפחות 25 מיליון דולר. השני - כיסוי של לפחות 3 אנליסטים שיש להם . השלישי - דיסקאונט דרמטי.

1. המניה הראשונה - סרס (סימול: CERE) : סרס הינה חברה העוסקת בפיתוח ומכירה של זרעים לגידול צמחים עבור תעשיית האנרגיה המתחדשת בצפון אמריקה. המניה נסחרת כעת לפי מחיר של 1.4 דולר ומחיר היעד הממוצע מצד האנליסטים עומד על 5.67 דולר, כלומר אפסייד של 305%.

2. המניה השניה היא אימונו-סלולר טרפויטיקס (סימול: IMUC) . מדובר בחברה שעוסקת במחקר ופיתוח של תרופות ודרכי טיפול בסוגים שונים של סרטן. המניה נסחרת במחיר של סביב 2.8 דולר ומחיר היעד הממוצע מצד האנליסטים הוא 10.25 דולר, כלומר אפסייד של 266%.

3. המניה השלישית היא אקו טרפויטיקס (ECTE) שעוסקת במחקר ופיתוח של מוצרים רפואיים. נסחרת סביב 2.5 דולר ומחיר היעד הממוצע הוא 9.33 דולר, כלומר אפסייד של 273%.

4. המניה הרביעית היא קי-אור (סימול: KIOR) , חברה העוסקת בפיתוח ושיווק טכנולוגיות לדלקים מתחדשים. החברה נסחרת סביב 2.1 דולר ומחיר היעד הממוצע עומד על 7.1 דולר, אפסייד של כ-240%.

5. המניה החמישית היא ג'יאסאי הולדינגס (סימול: GSE) שעוסקת בייצור והפקה של חומרי חיטוי טיפול בזיהומים. מחיר המניה - 2.08 דולר ומחיר היעד הממוצע הוא 6.4 דולר, כלומר אפסייד של 207%.
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    brain storm (BCLI) upside 2500%
    kaligula 13/10/2013 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    now at 0.2 $ 2016.................................5$ israelic steam cell development
    סגור
  • 8.
    רמת הדיון
    יוסי 13/10/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאין מי שמפקח על רמת הדיון פה; ממש תת-רמה וגועל נפש!!!
    סגור
  • 7.
    תקשיב מר lazardk העלוב שלא מבין מחייך שהגבת ל-3 תבין!!!
    אאכן 12/10/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אינסוליין חברת כלום ושום דבר שתרד 70% בשנה הקרובה. בנוגע אלייך אני מאחל לך שתקבל סרט-ן בריאות ובלבלב שלך מר לזר הטיפש אמן! אתה דביל שלא שווה כלום-שכל משפחת-ך יחלו בסכרת אמן סלה כן יהי רצון. תיזהר להגיד משהו, שכל מה שאיחלנו לך שיתגשם כמה שיותר מהר! וזה יתגשם על הראש שלך ושל משפחת-ך! זהו זה לא צריך לדבר יותר על אינסוליין שלא שווה כלום.
    סגור
  • 6.
    כולן בנפילה אדירה היום
    אנונימי 09/10/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זהירות מהמניות האלו
    סגור
  • 5.
    אולי דווקא 306 מאחוז (ל"ת)
    22 09/10/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נכון מאוד כלל ביו אימפריה איך לא רואים את זה? (ל"ת)
    נכון מאוד 09/10/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 3.
    כלל ביוטכנו אפסייד 500% חכו ותראו את הביצועים שלה בקרוב (ל"ת)
    אנליסט פרטי 09/10/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • במקרה שלי 300% יהוו החזר הפסדים... (ל"ת)
    י.מ 10/10/2013 06:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה יכול להסביר למה. תודה.
    משקיע 09/10/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שם עין עליה כבר הרבה זמן
    סגור
  • תשובה למשקיע
    תשובה 09/10/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תקרא על הנקסובריד ועל הפוליהיל שתי התרופות החדשות שהחלו למכור ברבעון הזה, ותקרא על חברת אנדרומדה ביוטק ששוה 4 מיליארד ש"ח. אם ינפיקו אותה לציבור לדעתי תיכנס למעו"ף בלי בעיה אנדרומדה מפתחת תרופה לסכרת סוג א' שבניגוד לכל התרופות האחרות היא משמרת בעצם את המנגנון בריא בגוף של האדם.
    סגור
  • הסוכרת שלך
    lazardk 09/10/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לסוכרת type 1 יש רק תרופה אחת היום ושמה אינסולין. כל היתר נקרא ויטמינים
    סגור
  • לאיש שמאחורי הכינוי lazardk כנס ותבין
    אהרלה 12/10/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אינסוליין סתם חברת בלון נפוח שעלתה 600% ובקרוב תחזור למקומה הטבעי בשער 60-האינסופאד ואינסופאץ שלה לא שווים כלום ולא יאושרו-ואל תאמר באותו המשפט אינסוליין וכלל ביו. אינסוליין זה מניית חלום עלובה ששוה 0 גדול וכלל ביו זה 17 חברות ביומד שמספיק אחת תצליח ותוכל לרפא את הגידול הסרטני שמתפתח אצלך כעת בלבלב אדון lazardk האפס. פעם הבאה תכתוב דברים לעניין או שלא תכתוב בכלל, טיפש.
    סגור
  • 2.
    אני אומר לכם שיש בארץ מנייה עם אפסייד של עד 500%
    אנליסט פרטי 09/10/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ולא סתם מנייה, אלא מנייה בשווי מיליארד ש"ח שמתחילה למכור תרופות בקרוב וחברות הבנות שלה שוות כמה מיליארדים לבד-בלווטניק השתלט עליה וייבא מספר חברות ביו ענקיות משוויץ וימזג אותן לחברה הזו. בקיצור כלל ביוטכנולוגיה אפסייד 500% נסחרת במחירים שלא יחזרו. לא ממליץ לכם לקנות או משהו בסגנון, שלא תטעו.
    סגור
  • 1.
    המניות המומלצות תקועות וחבל על הזמן.......זמן שווה כסף. (ל"ת)
    חיים 09/10/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור