סגירה בת"א: המעו"ף סגר בעליות וקרוב לאיים על שיא כל הזמנים - צפו בגרף

בזן זינקה 7.7% אחרי ההתרסקות. כיל עלתה ב-0.9% במחזור הגבוה ביותר בבורסה - 90 מיליון שקל. מזור צללה 6% במחזור ער
ירידות, צילום: Getty images Israel
הבורסה בת"א ננעלה במגמה מעורבת, ברקע לפתיחת מסחר מעורבת בוול סטריט. במרכז העניינים - היעדר ההסכמה לעניין סוגיית תקרת החוב והמשך השיתוק בארה"ב. גם בבורסות אירופה מגמה מעורבת, למרות מינויה הצפוי של ג'נט ילן הערב ע"י הנשיא, ברק אובמה. המינוי הפיח תקווה מסוימת בתחילת היום משום שהמשקיעים רואים בה כממשיכת דרכו של יו"ר ה'פד' המכהן, בן ברננקי.

המעו"ף סגר בעלייה של 0.32% לרמה של 1,286 נק' והשלים 4 ימי מסחר ירוקים. ת"א 75 ירד 0.46% ומדד הבנקים רשם עלייה של 0.9%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.28 מיליארד שקל. מדד המעו"ף רחוק כעת רק כ-4% מרמת שיא כל הזמנים שנקבעה בחודש אפריל 2011 ברמה של 1,341 נקודות. הנה הגרף:

מדד המעו"ף מ-2012. מתוך בורסהגרף
מדד המעו"ף מ-2012. מתוך בורסהגרף


בצד החיובי בולטת מניית בזן -1.27% בזן 155.7 -1.27% בזן בסיס:157.7 פתיחה:160.3 גבוה:160.3 נמוך:154.9 תמורה:16,408,303 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם זינוק של כ-8% ומניית כיל -1.67% כיל 1,652 -1.67% כיל בסיס:1,680 פתיחה:1,692 גבוה:1,692 נמוך:1,652 תמורה:71,040,646 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הוסיפה 0.9% במחזור המסחר הגבוה בבורסה. בצד השלילי בלטה ניית מזור רובוטיקה +1.18% מזור רובוטיקה 10,300 +1.18% מזור רובוטיקה בסיס:10,180 פתיחה:10,290 גבוה:10,380 נמוך:10,250 תמורה:24,247,881 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 6% ו אופקו הלת' -0.9% אופקו הלת' 1,314 -0.9% אופקו הלת' בסיס:1,326 פתיחה:1,355 גבוה:1,355 נמוך:1,314 תמורה:22,282,527 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהשילה 4.7%.

כאמור, נשיא ארה"ב, ברק אובמה, יודיע הערב, (סמוך ל-20:00 בערב) על מינויה של ג'נט יאלן לאישה הראשונה שתעמוד בראש הבנק הפדראלי של ארה"ב שנוסד לפני כ-100 שנה. המשקיעים צפויים להגיב בחיוב למינוי, שכן יאלן נחשבת למי שאמורה להמשיך את מדיניותו של היו"ר המכהן, בן ברננקי, שניהל משוחררת שתמכה בשווקים בתקופה קשה. היא תכנס רשמית לתפקידה ב-1 בפברואר 2014.

אתמול באחד העם

מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.12% לרמה של 1,282 נקודות, מדד הבנקים עלה 0.18% ומדד ת"א 75 סגר בעלייה של 0.38%. המחזור הסתכם ב-1.14 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

המדדים המובילים בוול סטריט רשמו אתמול ירידות חדות כאשר החששות מפני חדלות פרעון גוברים. הנשיא ברק אובמה שם את כל כובד משקלו מול הרפובליקנים ומזהיר אותם כי הם ישאו באחריות אם ארה"ב "תקלע למיתון עמוק". הנאסד"ק נפל ב-2%, ה-S&P 500 איבד 1.2% והדאו ג'ונס ירד בכ-1.1%.

אסיה סגרה במגמה מעורבת עם נטייה לעליות. מדד הניקיי רשם עליות של 1%, ההאנג סנג איבד 0.6% ושנחאי טיפסה 0.6%.

מניות במרכז

מניית בזן -1.27% בזן 155.7 -1.27% בזן בסיס:157.7 פתיחה:160.3 גבוה:160.3 נמוך:154.9 תמורה:16,408,303 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכה לרכז עניין רב לאחר שהתרסקה בלמעלה מ-30% תוך פחות משבוע. אתמול צנחה המנייה ב-18% על רקע החשש מהסדר חוב. תשואות האג"ח הרקיעו אתמול עד 35% - לכתבה המלאה על הסיבות לפאניקה במניה

מניית בזק +5.24% בזק 446 +5.24% בזק בסיס:423.8 פתיחה:435 גבוה:447.3 נמוך:430.6 תמורה:82,988,611 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רשמה אתמול שיא חדש נוסף נמצאת בראלי אדיר במהלכו זינקה ב-85% מתחילת השנה. סמנכ"ל המחקר של מיטב-דש, ערן יעקובי, התייחס לשאלה האם מהלך העליות הגיע למיצוי?

מניית פלוריסטם -0.33% פלוריסטם 481.4 -0.33% פלוריסטם בסיס:483 פתיחה:494.9 גבוה:494.9 נמוך:480 תמורה:366,264 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה היום להמלצה מאנליסטית הביומד שרון דה סטפאנו שפירסמה שלשום (ב') מאמר באתר השיתוף "סיקינג אלפא", במסגרתו מציינת הראשונה כי פלוריסטם נסחרת מתחת לשווי השוק האמיתי שלה. לכתבה המלאה

תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    נקנו פוט בסיום למחר לדעתי מחר אדום,כמעט בטוח שאפילו די
    סוחר חתיך 09/10/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חזק.....1279 שוב לדעתי מחר בבוקר...בהצלחה נמכרה רקח 1625 רווח 20%...יאאלה שיהיה ריסוק נעים מחר אבל רק לזמן קצר זה לא יותר לצאת לשאוף אוויר לפני ההמשך
    סגור
  • 49.
    ברגעים אלו
    איציק והחברים 09/10/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
    5 3
    1)הלא נחמדים מהארץ מנסים לדחוף את 8 הדואליות שניסחרות בארה"ב! רוצים להקטין ארביטרז לפני שהפקיעה"תברח" להם! 2)בעלי החוב של ארה"ב , בעיקר רוסיה וסין משייפים ציפורניים..! לא נעים..! ערב מבורך!
    סגור
  • 48.
    פחחחח פלוריסטם 0.5% למעלה חחח
    אבי 09/10/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המלצות כל חול בושה של חברה
    סגור
  • 47.
    לזיפו
    חדש 09/10/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך , 10000 ש"ח ובהפסד 10%
    סגור
  • 46.
    להיות שם שזה קורה לא לפספסססססססססססס (ל"ת)
    אייסקיור טיסה נעימה 09/10/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 45.
    מישהו מנסה לקנות בזול ומוריד אותה מתחת ל26 גועלללל (ל"ת)
    בונוס כל יום 09/10/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מניה נלחצת
    ניר 09/10/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קניתי בשער 26 ומיד אחר כך הגיעה פקודת מכירה בשער 26 תסכל על הפקודות מסוף היום לכן לעתי יש איהטרסנטים שמונעים מהמניה לעלות לשווי ריאלי כדי לאסוף אופציה 3 בזול יהיה טוב ואל תתרגש מהתנודותיות במניה
    סגור
  • 44.
    פריון תתקן ופלוריסטם בירוק (ל"ת)
    אלוט תתקן 09/10/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    ??!??
    איציק והחברים 09/10/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הדאו התרחק משיאו ב 18 לספטמבר 6%! כאן, משחקי פקיעה בעזרת הכסף השבוי שלך, שלו, שלי, שלנו..! אין כל ערך לרכישות ברגע זה(גם עקב הפרש גדול בדואליות!) מנהלי הכספים התחברו יחדיו ופועלים באופן מטופש! כבר כתבנו בעבר שיש בדיקות על האנשים ה"לא נחמדים" שעומדים מאחורי הפעילות, ומכריחים לבצע הוראותיהם! נמאס להם לעבוד קשה ב"זכיונות" איסוף בקבוקים, או דמי חסות , או צייד אנשים שזכו בלוטו וזאת בתוך בית מפעל הפייס! יהיה טוב!
    סגור
  • 42.
    סוחר חתיך איפה אתה? אההה, עושה כסף.... (ל"ת)
    אדון 09/10/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    תקנו תעודות סל 25 ו100 ושבו בשקט
    FINANCE 09/10/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 5
    המלצה הכי טובה היום היא לקנות תעודות סל 25 ו100 ולשבת בהם למשך 3-4 שנים קרובות. בורסה רק מתחילה לעלות מעזור שהייתה לפני 5שנים (שיא לפני משבר כ1200). במשך 5שנים שעברו +4 שנים שיעברו בורסה תעלה ב100% כמו כל בורסות בעולם שעשו זאת כבר או קרובות לכך. משק ישראלי במצב טוב יותר, כך שצפי יכול להיות טוב יותר. תשבו בבורסה עם סלים עד 2000-2400 לפחות במעוף. עד אז גל עולה. דעתי היא להשקעה של 40-70% מתיק. 20-30% באג"ח עד 4 שנים. 10-20% קרן כספית (מס ראלי של כ0%). בהצלחה!
    סגור
  • 40.
    גבעות טוביה החולב מבקש משכורת לנכדו
    ראל0000 09/10/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה שמעתי אם לא מעלים לו את התמלוגים מה דעתכם לאלוף התימהוני סידר לבנו סידר אני מבקש הצבעה בין השורות הוא אמר אני הבאתי לפה נפט מגיע לי שמתם לב הביא לא מצא הקרמונולוג
    סגור
  • 39.
    כפי שתמיד אומר - בזק עדיפה מבי קום,ואינטרנט זהב. תיזכרו (ל"ת)
    רון 09/10/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    קנו בנקים זו רק ההתחלה,לא בזק,ובטח לא הבנות שלה (ל"ת)
    צחי נודלמן 09/10/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 37.
    בבילון לא מסוגלת להגיע ל 3000 ,קובי הוא תותח על. (ל"ת)
    ירון 09/10/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    לרוני, ביוליין עשתה הסיבוב שלה,עשית חכם במכירה. (ל"ת)
    אדיר 09/10/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    טיפש מי שקונה בבילון,ביוליין,ואינטרנט ז. בזק (ל"ת)
    מיקי 09/10/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 34.
    תודה לקונים אתמול בביוליין,תשחט היום,פלוריסטם תחת שורט (ל"ת)
    רוני 09/10/2013 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    תסתכלו על מחיר הנחושת...הוא בד"כ ניבא את העתיד
    זקן חכם 09/10/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מבט על גרף מחירי הנחושת וגרף הדאו גונס, מוכיח שלאורך כל השנים הם נעו בצוותא וללא מרווחים גדולים בניהם. בחודשים האחרונים התפתח פער ניכר, ממש פער היסטורי שמעולם לא היה, הדאו עלה חזק. מחירי הנחושת ירדו חזק ( מה שמלמד על ירידה ביצור ובצריכת הנחושת). כלומר, בהחלט ניתן לשער שהדאו ירד ויצמד לגרף מחיר הנחושת כפי שהיה תמיד.
    סגור
  • כל הכבוד על הניתוח המעניין. סוף סוף קוראים פה דברי חכמה (ל"ת)
    אנליסט עממי 09/10/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    קדימה...חיגגה...אחרוני הפריירים להיכנס לבורסה
    זקן חכם 09/10/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אובמה מבטיח להילחם ולהמשיך בגרעונות ההולכים ותופחים שלו למען העניים, אלו שהוא מעסיק בחצי משרה ואלו שחיים מתלושי מזון, ובנוסף שיהיה לו הזכות להעלות את תקרת החוב ... ילן הנגידה בארה"ב החדשה תמשיך לקנות אגחי"ם ולהזרים כספים לשוק, כדי להוריד את הרבית כמה שיותר. החברות יקחו כסף ישקיעו במניות ויציגו רווחים... כולם מבסוטים... יש כלכלה חדשה...יש אנליסטים שטוענים שאט אט רואים שיפור בצמיחה בארה"ב ובאירופה אם נמשיך כך נעלה על דרך המלך.....המצאת המאה??? לדעתי לא ולא. אין כלכלה חדשה. הזרמת כספים זו תביא לאינפלציה ויותר מכך . העולם העסקי מפחד להשקיע במכונות , קווי יצור, לקלוט יותר עובדים, ולכן המעט צמיחה מתחילת השנה היא רק תוצאה של כספי אויר. ההתפכחות תגיע ותביא לתיקון חד בשווקים. מתי? בימים/שבועות/חודשים הקרובים......ימים יגידו.
    סגור
  • לזקן חכם
    איציק והחברים 09/10/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    התבקשתי ע"י חברי המלומדים שקרובים לתחום הבנתך והשכלתך : אתה אדם מבין וחכם, אנו מעריכים את כתיבתך ורצונך להבהיר לחסרי הניסיון כמוך, את חומרת המצב!! שמור על עצמך והמשך בדרכך הראויה לציון!
    סגור
  • חכם
    איציק 09/10/2013 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 3
    השמט את המילה "כמוך"!
    סגור
  • תסתכלו על מחירי הנחושת
    זקן חכם 09/10/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אחד מהמדדים היותר טובים לחיזוי המצב העולמי הוא מחיר הנחושת. החל מתחילת השנה הוא יורד ואילו הדאו גונס עולה. נוצר בינהם מרווח בלתי הגיוני, ומשמעותי!!!!! כי תמיד הייתה קורולציה בין המדדים הללו והם נעו ביחד אחד צמוד לשני. זהו רמז. לפי ההתנהגות ההיסטורית הם אמורים לחזור ולהתקרב אחד לשני. אז מה יקרה הנחושת תעלה או הדאו גונס ירד?
    סגור
  • 31.
    למבינים
    חדש 09/10/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום בקשר למניה שמן נפט אני בהפסד, מי יכול לעזור מה לעשות למכור , לחזק תודה מראש על תשובה.
    סגור
  • כמה השקעת וכמה אתה מופסד ? אמור את האמת (ל"ת)
    זיפו 09/10/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    הודעה במאיה (ל"ת)
    אייסקיור מתעוררת 09/10/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 29.
    פרוטליקס לפני הודעה על רכישה על ידי פייזר
    חיים 09/10/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא למכור ניעור ידיים חלשות מתרחש בתקופה האחרונה
    סגור
  • כבר 60 יום ברצף אני קורא את ההודעה הזו
    קורא יום יום 09/10/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אז מה אם היא לפני רכישה (או לא). היא מתומחרת בשוק כפי שהיא מתומחרת
    סגור
  • אם תמתין בסבלנות בהנחה שיש לך מניות בפרוטליקס תחייך (ל"ת)
    חיים 09/10/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    כל יום עליות..בגלל נוכלי המעוף...זהירות !!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    hrui 09/10/2013 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 27.
    המעוף יעלה היום
    הנביא 09/10/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    0.9 +
    סגור
  • 26.
    תורת המשחקים.
    תם. 09/10/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יותר מידי ברור שהכיוון מעלה. כולנו חכמים אז למה רק חלק קטן מרוויחים? מה שלומך איציק ידידי?
    סגור
  • לתם תגובתי
    איציק 09/10/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1)תודה על ההתעניינות! אני בטוב! 2)האם את עוסקת בתחום ? 3)מהמשפט שכתבת, אני מבחין בין השורות במחשבה אנליטית וחכמה!
    סגור
  • 25.
    אם המעוף לא יירד בחדות היום, למרות הירידות
    אחת שמבינה א 09/10/2013 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 8
    החדות שהיו בנסדאק ביומיים האחרונים, אז ברור שהמעוף בדרך למעלה, מניות שאני כן ממליצה עליהן מזור ואינסוליין, שימו לב על המחזורים הנמוכים במניות המעוף, כנראה שאין מנוס מירידה במס, אני מניחה שדנו כבר בנושא הזה השנה ואת השינוי נראה רק ב1.1.2014 וזה כמעט בטוח, . אני רואה כרגע שהמעוף עולה 0.21 לא ייאמן, נו שיהיה,...... המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • כל 5 דקות נבואה אחרת? עדיף לא להתנבא
    לזיקית שלום 09/10/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בבוקר צפית חגיגה אדומה . עכשיו שראית ירוק את צופה חגיגה ירוקה. כפי שנאמר הנבואה ניתנה לשוטים אל תתנבאי.
    סגור
  • אני ממש לא זיקית אבל מה לעשות שהשוק
    אחת שמבינה א 09/10/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מאוד מבלבל, אני ציפיתי לירידות חזקות בבוקר לאור הירידות החדות שהיו בנסדאק, וכשלא היו והמעוף התחיל לעלות אז כתבתי במפורש בתגובתי שהשוק כנראה בכיון חזק למעלה, פעם אחת תבינו, אני לא משנה את דעתי מרגע לרגע, אני משנה את דעתי לאור ההתרחשויות שקורים בשוק ההון , מישהו יכול להסביר לי, מה לא כתבתי נכון בתגוובה שלי.... אני מאוד עינינית ולא כותבת שטויות, כנראה שאין ביננו כימיה, מה שאכתוב תמיד יסמנו לי באדום, זוכרים שהמלצתי לכם על ישראמקו, היא בדרך לשער 100 קצת סבלנות והיא תגיע, כתבתי לכם שהיא חובה בכל תיק ואני ברוב התגובות שלי צודקת, מפספסת לפעמים ו מניות בשערים נמוכים והן עולות הרבה. ... אבל אמשיך להמליץ לכם על מניות טובות ששוות קנייה, המלצתי על מזור היום והיא התמתנה, היא מנייה מעולה ולא מסוכנת. יום טוב ומהנה.
    סגור
  • אני סימנתי לך ירוק והגבתי לך עניינית. ראי תגובתי. (ל"ת)
    אנליסט עממי 09/10/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ההתנהגות של המעוף בחודש האחרון מראה על שינוי מגמה מובהק
    אנליסט עממי 09/10/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וחוסן ולכן זה מאד מאד סביר שהעליות יימשכו וההתיצבות, לדעתי, תהיה באזור ה- 1340 (עוד כ- 5%). יום טוב ומוצלח!
    סגור
  • 24.
    אתמול בכתבה על ביולין אפסייד 88 אחוז
    אלן 09/10/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הייתה איזו בחורה בתגובה מספר חמסה בשם מיכל שכתבה מה שכתבה אז רק רציתי להפנות את תשומת הלב של כולם ובין אם זה יעלה לאתר או לא-שאדם שעומד מאחורי הכינוי מיכל הזו שיקבל סר-טן קשה בראש-ו ושיחיה בסב-ל גדול מאוד. שמשפח-תה של מיכל הזו שימו-תו שתאו-נת דרכים אינששללה. הבורסה היום באחד העם מראה חוזק גדול למרות ההתעלמות מהקריסה בארה"ב אתמול. זה מראה הרבה על המגמה המיוחדת
    סגור
  • אמן סלה כן יהי רצון! (ל"ת)
    עמי 09/10/2013 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    בימים האחרונים יש תנודות חדות בכיל
    סתם מתעניין 09/10/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יכול להסביר למה???
    סגור
  • 22.
    מה התרדמת הזאת? (ל"ת)
    גל 09/10/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    בונוס ביו גרופ אופציה3 מחיר מימוש26.5 כמעט בכסף
    דורון 09/10/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בונוס ביו גרופ אופציה3 מחיר מימוש26.5 כמעט בכסף פוטנציאל מטורף לעליות נייר30אגורות האופציה3 תגיע ל4 אגורות הניסויים בבני אדם החלו שימו לב לכתבה בערוץ1 בשבוע שעבר בהצלחה.
    סגור
  • אופציה 3..מתי הפקיעה?? (ל"ת)
    דודו 09/10/2013 19:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    שוב מרדימים אותכם ושוב יקרעו את הקולים בסוף (ל"ת)
    אינדיאני 09/10/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 19.
    לסוחר חתיך וחברו עורב
    כרמית 09/10/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מאד מתלבטת בקשר להמשך השקעותי בבורסה, ואף די מודאגת! יש לי תיק השקעות מאוזן ודי גדול! אני חוששת גם לחלק המניתי, האג"ח והמטבע! אין בכוונתי להחזיר את רווחי שצברתי בעמל רב! אשמח אם תנחוני ותעלו כאן חוות דעתכם הנחשבת למעולה בעיני! בתודה. כרמית.
    סגור
  • היינו הך- תמשיכי ללעוג וקני קסם שורט והרבה .
    לכרמית או קרנית 09/10/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בינתיים נרויח קצת כסף . רוצה ייעוץ תלכי לאקדמיה משם באים טובי בחורנו בכלכלה והם יעזרו לך .
    סגור
  • ??
    כרמית 09/10/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    !)כרמית ולא קרנית! 2)סה"כ ביקשתי עצה ,בדרך מכובדת לדעתי! 3)מה פגע בך או בכם שאתה מגיב בצורה שכזאת!?
    סגור
  • אני לא ממליץ אלא אומר מה הייתי עושה במצבך
    זיפו 09/10/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל עוד מדשדש (עולה יורד קצת) ובגדול ממשיך לעלות הייתי מחזיק הכל. אך ביום הראשון שהייתי חוטף מכת ירידות חזקה יחסית הייתי עף מהשוק. לרוב אחרי מכת ירידה חזקה באה עוד מכה ושוב מכה עד שמבחינה פסיכולוגית כמעט אי אפשר לצאת. זו דעתי בלבד. את תעשי כרצונך ועל אחריותך. אותי חינכו שעדיף שתתבאס שהפסדת עליה נוספת של 10% מאשר תבכה שיצאת בהפסד של 10%.
    סגור
  • 18.
    לקחתי 3 חדרים בעזריאלי, בקרוב מתחילים הקורסים שאני פותח
    אינדיאני 09/10/2013 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 7
    ללמידת הפסיכולוגיה של המעוף....
    סגור
  • אתה מביא נאחס לעצמך יא טמבל (ל"ת)
    רוני 09/10/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 17.
    אתם כותבים פה 1272, אולי 1252 מה קורה לכם ילדודס???? (ל"ת)
    אינדיאני 09/10/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    s& p תוריד את דרוג האשראי של אמריקה עוד החודש (ל"ת)
    אינדיאני 09/10/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 15.
    כולם פה אופטימים ובכלל לא מבינים שארהב קורסת (ל"ת)
    אינדיאני 09/10/2013 09:33
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • ארצות הברית מזמן לא העולם ....
    תרגיעו 09/10/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ארצות הברית תקרוס זה עניינה בלבד
    סגור
  • 14.
    צפי לחגיגה אדומה, תהנו! (ל"ת)
    אחת שמבינה א 09/10/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 13
    סגור
  • הפוך (ל"ת)
    הפוך גוטה הפוך 09/10/2013 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חגיגה אכן תהיה, כנראה שהתבלבלתי בצבע, זה גם קורה. (ל"ת)
    אחת שמבינה א 09/10/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 13.
    השחקנים יתגברו פה על הכל באסיה ירוקה החוזים ירוק
    ברוך 09/10/2013 09:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בוולט סטריט וכניראה כך יהיה באירופה פה יהיה גם עליות בארץ האוביטרז כבר מזמן בלוף גדול
    סגור
  • 12.
    ביז
    הכוזרי 09/10/2013 09:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יאללה תרגיעו! 1)כל הזמן כותרות עם שאלות לקוראים! תנפיקו אתם את התשובות! 2) כקורא נאמן, אני עוקב אחרי הכתבות באתר! אתם מחליפים את הכותרת לעיתים 3 פעמים בתוך שעה, לא בהכרח לטובה יותר! 3)אז מה אתם אומרים על יאלן, תציל את ארה"ב ואת העולם? אולי תביא כסף מהבית ותעזור לאמריקה! 4)באשר לבזן, תתאושש או לא, ממש לא רלוונטי! למה אתם בכלל מתעסקים בכותרת הראשית "בסוס מת"!?
    סגור
  • ליוסי
    הכוזרי 09/10/2013 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ולצערי אתם ממשיכים עם פסטיבל יאלן!! 1)היחידה שהסכימה לקבל המישרה האכזרית ועוד בעת הזאת שכה הרבה יהיה מונח על הכתפיים שלה! 2)בדוק מדוע סטנלי שלנו החליט לבסוף לא לרצות את המישרה! 3)בדוק מדוע מספר אונברסיטאות לא רצו בשרותים שלה! 4)כסף זול ,שאתה מתלהב , זאת קללה ולא ברכה! 5)אין שום מטה קסמים או אפשרות לרפא החוליים של ארה"ב!
    סגור
  • 11.
    אם הידיעה לגבי איראן בוואלה נכונה היום נסיים 1290 (ל"ת)
    שבי 09/10/2013 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    יתחיל בירידות ואם מגיע ל 1272 מפה רק למעלה בכל מקרה
    שבי 09/10/2013 08:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהיה היום ירוק .
    סגור
  • 9.
    כל אחד והפוזיציה שלו ..
    אלון 09/10/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזפורטל כנראה בפוזיציה חיובית על השוק כי נאסדק מינוס 2 והחוזים פלוס 0.2 .. ארביטראז מינוס חצי . אם השוק לא נשלט על ידי אינטרסנטים שרוצים להעלות אותו אז הוא צריך להיות מינוס אחוז וחצי אבל מקסימום שיהיה זה מינוס חצי..
    סגור
  • 8.
    כאילו לא משנה מה.. יהיו עליות... (ל"ת)
    אנונימי 09/10/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    אדום קל שיתחלף עד הצהרים לירוק בוהק (ל"ת)
    מאיר 09/10/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    עדיין אין נגיד בושה וחרפה ראש הממשלה מחכה למשיח?
    רק אצלנו 09/10/2013 08:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנו שקרנית לא מתאימה וגם הוכיחה את זה אז אין מחליף?
    סגור
  • אין צורך המשרה מיותרת :) (ל"ת)
    אחד 09/10/2013 09:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    עליות עליות
    ימין דוד 09/10/2013 08:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קומץ של אנשים קובעים את השוק והם החליטו עליות
    סגור
  • 4.
    מה אמרתי לכם על פלוריסטם?
    אבי 09/10/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מניה מפומפמת ומסוכנת בגיבוי האנליסטים,בושה לחברה הזו
    סגור
  • 3.
    חברים הבורסה שלנו 2 אחוז מהסי של כול הזמנים
    הכריש 09/10/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לקנות מצנח כי הבורסה לפנה סוף שנה כול הזמן בדרך כלל עולה לאחר מכן יש לקנות מצנח גדול לכול עליה יש ירידה
    סגור
  • לכריש, תקנה ספר גדול ותלמד לכתוב (מהשיא) (ל"ת)
    רואההה 09/10/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבורסה בכלל לא בשיא . מניות המעוף זבלה (ל"ת)
    לכריש 09/10/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • השיא של המעוף היה 1340, בתחילת 2011 ובאפריל 2011
    אנליסט עממי 09/10/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתמול המדד הגיע ל- 1282 ולכן החשבון הפשוט נותן: 1340/1282=1.045, כלומר המעוף רחוק 4.5% מהשיא של כל הזמנים ולא 2%. חשוב לדייק בעובדות!
    סגור
  • 2.
    אינסוליין תזנק היום (ל"ת)
    אינס 09/10/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    המעוף ממשיך להראות חוסן. היום ירידה מתונה של כ- 0.5%.
    אנליסט עממי 09/10/2013 08:29
    הגב לתגובה זו
    3 9
    יום טוב ומוצלח לכולם!!!
    סגור